"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Hmz, volg de stappen eens voor versie 5.1. Ik lees net op een andere site dat voor 5.0 ook de voice-bestanden in \TomTom\TomTom moeten staan.JaMaaT schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:50:
[...]
Nope werkt ook niet. Ik zet voice15.cab op de sd kaart installeer um maar als ik naar TomTom toe opstart en ik wil de stem wijzigen dan is Eva nog steeds niet gekleur dus kan ik haar nog niet gebruiken. Of moet ik soms alle voice files op mun sd zeggen en ze allemaal 1 voor 1 installeren? En dan kijken of Eva wil praten?! [Heb gewoon versie 5.000]
die voice15.cab is eva, ik heb hm hier ook op mn mda.
Hieronder de volledige lijst met bestanden die ik erop heb staan gezien vanaf de device root!
\TomTom\
\TomTom\go1108m.wav
\TomTom\tttoday.bmp
\TomTom\tttodayvga.bmp
\TomTom\TomTom\
\TomTom\TomTom\data15.chk
Daddy of 3 :)
Verwijderd
MDA eerst softresetten. Dan aankoppelen.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:25:
Helaas zit ik nog met het probleem van het niet te kunnen verbinden met de PC met de USB kabel. ActiveSync blijft aangeven "verbinding maken" en verder gebeurt er niks.... iemand een idee hoe ik wel een goeie verbinding kan maken met mn PC?
Het is raar, maar als ik de kabel er een keer in heb gehad en daarna eruit, kan ik de volgende keer pas syncen na een softreset, het lijkt wel of het syncen blijft "hangen"
Daddy of 3 :)
OMG uber thanx man! Hij doet het. Hij deed het eerst nog niet maar moest nog een bestandje toevoegen. Bij mij deed ie het op deze manier:QuasaR schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:16:
[...]
Hmz, volg de stappen eens voor versie 5.1. Ik lees net op een andere site dat voor 5.0 ook de voice-bestanden in \TomTom\TomTom moeten staan.
die voice15.cab is eva, ik heb hm hier ook op mn mda.
Hieronder de volledige lijst met bestanden die ik erop heb staan gezien vanaf de device root!
\TomTom\
\TomTom\go1108m.wav
\TomTom\tttoday.bmp
\TomTom\tttodayvga.bmp
\TomTom\TomTom\
Vanaf device root:
\TomTom\
\TomTom\go1108m.wav
\TomTom\tttoday.bmp
\TomTom\tttodayvga.bmp
\TomTom\TomTom\
\TomTom\TomTom\data15.vif
en dan ff softresetten
QuasaR... Thnx m8
Zit namelijk aan deze te denken. Stereo BT Headset
Maar het liefst zou ik een gewone bt headset gebruiken waar ik dan in 1 oor muziek op door krijg. kan ik er ook nog mee bellen. maar volgens mij gaat dat dus niet.
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 13:58 ]
Ook al vind je het .exe bestand zal het nog niet zo eenvoudig zijn deze toe te voegen aan je start menu maar goed.
[ Voor 60% gewijzigd door Eggy op 24-11-2005 14:20 ]
Verwijderd
Idd, maar dat locked het scherm niet.Eggy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:17:
Op mijn K-JAM is het enige bestand dat ik kan vinden "\Windows\KeylockTray.exe" en dat is niet de goede.
Ik weet niet of het uberhaupt wel mogelijk is hoor. Het lijkt me wel want die knop op de desktop moet een shortcut ergens naar toe zijn.
Thanks voor het checken iig en als je ooit iets tegenkomt hoor ik het graag
Jawelking_bass schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:38:
Weet iemand of er al losse accu's te koop zijn voor de Qtek9100?
Dan... Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een mini-usb to video-out convert kabel en een speciale HTC Wizard carkit is hier meer informatie over? Beide lijken me technisch gezien mogelijk sowieso de carkit aangezien er aan de achterkant een antenne aansluiting zit.
Is het misschien een idee om een kop accesoires toe te voegen aan de startpost (deel 4 uiteraard
[ Voor 10% gewijzigd door T1eA op 24-11-2005 14:56 ]
ICT G33K
Verwijderd
Verwijderd
COOLVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:09:
vandaag Google Local geinstalleerd. Oftewel Google Earth satellietbeelden van je huis op je Vario. Laadt nog best redelijk op een GPRS-verbinding.
http://www.google.com/glm/
Doe je dit dan via gprs of wifi??Toni schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:00:
Ik heb nu een weekje een T-Mobile MDA Vario. Begin nu een beetje de ins-en-outs van het apparaat te kennen. Het enige wat me niet goed lukt is om filmpjes zonder framedrops goed af te spelen. Bijvoorbeeld http://www.pocketpcmedia.nl/tv_media.php3?id=62 (de high versie). Ik heb gezocht in dit topic, maar kon niet direct iets vinden - hebben meer mensen met het apparaat hier last van, of vergeet ik misschien nog iets essentieels nog goed instellen?
ga op je mobile naar google.com/glm/Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:09:
vandaag Google Local geinstalleerd. Oftewel Google Earth satellietbeelden van je huis op je Vario. Laadt nog best redelijk op een GPRS-verbinding.
Carrier: OTHER
Brand Phone: Generic (?)
Phone: advanced, zoeken met je joy-padje, het ondersteund je tochscreen iet lijkt het?
en you're ready to go (wel alleen doen met je PIT want het zuigt wel plaatjes naar binnen steeds he?)
[ Voor 37% gewijzigd door franssie op 24-11-2005 16:17 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Audiovox, en dan de onderste. Werkt perfect hier. Satellietbeelden zijn alleen niet zo gedetailleerd dat je huizen kan zien...franssie schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:56:
[...]
ga op je mobile naar google.com/glm/
Carrier: OTHER
Brand Phone: Generic (?)
Phone: ben ik nog aan het testen, heb iets te vroeg gejuicht
en you're ready to go (wel alleen doen met je PIT want het zuigt wel plaatjes naar binnen steeds he?)
/edit: werkt nog niet helemaal > deze versie is voor een toestel met toetsjes .... welke hebben jullie draaiend?
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
begint leuk maar ik kan niet eens straten opzoeken in Utrecht bv..C@SP schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:10:
[...]
Audiovox, en dan de onderste. Werkt perfect hier. Satellietbeelden zijn alleen niet zo gedetailleerd dat je huizen kan zien...
das wel jammer
of zou ik iets moeten instellen
even zoeken
* helaas zit NL nog niet echt helemaal in de Google database. Zoek maar eens naar 'Dulles Airport' om te zien wat het kan, NL pas veel later ben ik bang
[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 24-11-2005 16:36 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
franssie schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:35:
offtopic:
* helaas zit NL nog niet echt helemaal in de Google database. Zoek maar eens naar 'Dulles Airport' om te zien wat het kan, NL pas veel later ben ik bang
dacht ik al jah maar 't ziet er wel gaaf uit als je america opzoekt!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:39 ]
ik steeds op verbinding verbreken drukken, maar 2 min later connect ie weer automatisch:S
mn batterij gaat dan maar 1 dag mee.
en hoe snel gaat t gprs met jullie mda vario?
ik heb bij speedtest.nl maar 6kb kunnen krijgen, en streaming radio gaat niet lekker. moet om de 5 sec bufferen
Al geprobeerd energiebeheer op die wireless kaart op beste prestaties te zetten?Teh Perv schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:54:
Ik laat het WiFi probleem maar even voor wat het is want bij een vriend van mij kon ik wel op de onbeveiligde netwerken van de buurtjes... Als ik een oplossing heb voor mijn probleem zal ik het jullie laten weten. Oja van de QTEK site af WiFi / WLAN:IEEE 802.11b/g (maximaal 11Mbps)
Verwijderd
Het automastisch connecten zal waarschijnlijk komen omdat er op de achtergrond nog programmas draaien. Sluit ze eens af en kijk eens wat hij doet....petezah schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:59:
weet iemand hoe ik gprs uitzet?
ik steeds op verbinding verbreken drukken, maar 2 min later connect ie weer automatisch:S
mn batterij gaat dan maar 1 dag mee.
en hoe snel gaat t gprs met jullie mda vario?
ik heb bij speedtest.nl maar 6kb kunnen krijgen, en streaming radio gaat niet lekker. moet om de 5 sec bufferen
Streaming radio is bij mij ook nog niet echt top.... Idd veel bufferen!
Hebben meer mensen (nog steeds) last van dit probleem? Zo nee, hoe hebben jullie het opgelost? Is er misschien een bepaalde volgorde van .cabs installeren?
Die zit al in deel 4Teh Perv schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:54:
edit:
Is het misschien een idee om een kop accesoires toe te voegen aan de startpost (deel 4 uiteraard)
Windows\Start Menu\ProgramsVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:20:
Sommige programma's die je installeert laten na een uninstall een icoon/folder in de programma's map staan. Is er een manier om dit te verwijderen?
Dit topic is gesloten.
![]()