HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 13.544 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Heeft iemand al een fatsoenlijke IM client die zowel MSN als ICQ aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Reload schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:29:
Alleen jammer dat Orange er geen mini SD bij doet...
Prijs is trouwens lager dan van T-Mobile.

T-Mobile kost het ding € 270 eurie met een € 31 abo (relax 150 /pit) 1 jaar.
Orange kost het ding € 154 met een € 32,50 abo....

Jammer dat Orange World niet verder gaat dan 2 Mb GPRS...
Voordeel is wel dat je na 6 maanden naar een € 22.50 abo mag...
Ik wil mn abo verlengen met 1jr 32.50 (Wat ik nu ook heb) maar mag niet. Heb silver status. Was bij de shop langsgeweest en ze baseren het dus op belgedrag laatste 3 maanden. Heb gaat erom of je je bundel opmaakt en erover heengaat. Ookal zou ik me bundel verhogen naar 42.50 en dan verlengen met 1jr dat helpt niet. Krom systeem dus, maarja das bekend. Hij raadde me aan om op te zeggen en nieuwe te nemen.

Via internetshop kan t wel 1jr maar bij smartphonestunts is foon 60 euro duurder :-( Dillema...
Heb m vandaag wel in me handig gehad en hij is echt ge-wel-dig mooi! Echt niet zo groot als je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:08:
Me post word weggeblazen door een spelletje :P

maar kan iemand mij met 100% zekerheid zeggen of er bluetooth 1.2 of 2.0 opzit?

Op gsm arena staat die namenlijk als 2.0 en dat vind ik een betrouwbare site maar tweakers toch ook
:D

http://www.gsmarena.com/qtek_9100-1257.php
GSM Arena heeft het lang niet altijd juist. De HTC Wizard ondersteunt in ieder geval geen A2DP maar misschien komt er wel een ROM update.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik worstel nog met enkele kleine puntjes binnen TomTom 5.0 hoe krijg ik nou die voice bestanden op de juiste plek, en welke moet ik hebben ? en hoe zit t met die flitspalen ?

bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:38
floffert schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:05:
Hey allemaal,

Ik heb sinds gister ook deze telefoon gekocht en ben er echt superblij mee! Echt een topdingetje! Nu wil ik alleen thuis ook op inet kunnen via wifi. Nu had ik in dit topic iets gelezen over een access point die je na een router kan aansluiten. Nu ben ik dus een behoorlijke n00b op het gebied van netwerken en al helemaal de draadloze. Dus nu had ik een paar vraagjes.
Kan ik met zo'n access point op inet als ik hem achter een router heb (dus ipc als een extra pc)?
En is dit zo'n access point? http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=12&l2=41&l3=0&model=60&modelmenu=1

alvast bedankt _/-\o_ !
*schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:19
-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:46:
Heeft iemand misschien al een progje gevonden waarmee je je dataverkeer/datagrbuik continu in beeld ziet zodat je het een beetje beter de kosten in de hand kan houden?
Op deze site kun je een GPRS monitor downloaden. Die houdt bij hoeveel je download met welke snelheid en berekend ook automatisch je kosten.

Hier een aantal foto's van hoe het er uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/5122/img01725ps.jpg

edit:
op de site staan mooiere screenshots

[ Voor 34% gewijzigd door JaMaaT op 22-11-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:27
hoe installeer je transcriber op de vario ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Is er al iemand die spb weather aan de praat heeft gekregen op zijn Vario ?
Ik heb hem geïnstalleerd maar ik krijg geen weer-updates binnen, ook niet als ik hem manueel update. Krijg trouwens ook geen foutmelding.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
danda schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:07:
hoe installeer je transcriber op de vario ???
Ten eerste zorg je dat je device aan is gesloten op de pc via de usb kabel. En dat je device verbonden is.
Dan download je dit bestandje Rechstreeks van Microsoft
En draai je het bestandje... en voila... dan doe ie het.
Tenminste bij mij wel dan 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door JaMaaT op 22-11-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apz0r
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:23
kan iemand mij vertellen in welk formaat de opgenomen filmpjes worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
JaMaaT schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:22:
[...]

Ten eerste zorg je dat je device aan is gesloten op de pc via de usb kabel. En dat je device verbonden is.
Dan download je dit bestandje Rechstreeks van Microsoft
En draai je het bestandje... en voila... dan doe ie het.
Tenminste bij mij wel dan 8)7
Hmmm, dat ik heb ik ook allemaal gedaan, het programma zit ook op mijn Vario, maar hij doet het gewoon niet ................... wat doe ik verkeerd ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Als je bijvoorbeeld via je vario op internet een filmlinkje aanklikt speelt de vario dit af met tcpmp-programma. Als je het programma afsluit dan zie je dat hij die filmbestandjes (die best groot zijn) in het interne geheugen heeft geplaatst. Ik wil juist dat hij dit juist op de geheugenkaart doet en vandaar afspeelt. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 58% gewijzigd door danda op 22-11-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Apz0r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:24:
kan iemand mij vertellen in welk formaat de opgenomen filmpjes worden opgeslagen?
In MP4

offtopic:
click
lol.. kom er dus achter dat ik geen tweaker ben :'(

[ Voor 11% gewijzigd door JaMaaT op 23-11-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apz0r
  • Laatst online: 11-09 14:23
JaMaaT schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:36:
[...]

In MP4

offtopic:
click: [url=http://www.hoe-herken-ik-een-tweaker.net/ [/url]
lol.. kom er dus achter dat ik geen tweaker ben :'(
en in welk bestandsformaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
.

[ Voor 100% gewijzigd door danda op 22-11-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_ly
  • Laatst online: 08-03-2023
JaMaaT schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:06:
[...]

Op deze site kun je een GPRS monitor downloaden. Die houdt bij hoeveel je download met welke snelheid en berekend ook automatisch je kosten.

Hier een aantal foto's van hoe het er uit ziet:

[afbeelding]

edit:
op de site staan mooiere screenshots

Van welk programma is die onderste plugin...van die muziekspeler dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:46:
Heeft iemand misschien al een progje gevonden waarmee je je dataverkeer/datagrbuik continu in beeld ziet zodat je het een beetje beter de kosten in de hand kan houden?
installatie-cd vam Vario lenen van iemand. zit de nederlandse versie GPRS-monitor op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 23:33
Sommige mensen hebben last van het probleem dat het scherm zichzelf uit zet ( tenminste, de backlight op 0) bij gebruik van GPRS monitor, dus wees er voorzichtig mee. Is erg lastig om je backlight weer aan te zetten op een donker scherm...Op zich wel een handig progje, maar ik heb geen zin in bugs. Ik heb het zelf overigens niet geprobeerd, maar op diverse fora (xda dev, HoFO) wordt er melding van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
sebas_ly schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:27:
[...]

Van welk programma is die onderste plugin...van die muziekspeler dus...
Pocket Music Player Bundle (4.0) uit de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:01:
Sommige mensen hebben last van het probleem dat het scherm zichzelf uit zet ( tenminste, de backlight op 0) bij gebruik van GPRS monitor, dus wees er voorzichtig mee. Is erg lastig om je backlight weer aan te zetten op een donker scherm...Op zich wel een handig progje, maar ik heb geen zin in bugs. Ik heb het zelf overigens niet geprobeerd, maar op diverse fora (xda dev, HoFO) wordt er melding van gemaakt.
tot nu toe geen enkel probleem mee gehad, en wij hebben er 4 draaien, al 3 weken. Geen idee overigens of het probleem zich voordoet wanneer je de ned grps-monitor installeert op een engels toestel. weet wel dat die monitor niet draait op de Qtek 9000, maar zelfs de bij dat toestel geleverde monitor doet het niet. Qtek heeft er geen verklaring voor, het schijnt verouderde software te zijn op de cd-rom van Qtek zelf

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand deze n00b vertellen hoe ik mijn Extended Rom kan kopieren naar mijn sd-kaart?

Ik heb in Total Commander wel op dat bestandmapje gedrukt en daarna op kopieren, maar dan geeft 'ie aan dat dat niet kan.

Voordat ik zaken verwijder wil ik het e.e.a. wel ff back-uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

In Total Commander naar de Extended Rom gaan en alles selecteren en inpakken naar ZIP (ruimte besparend) en deze zip op je SD zetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.K. Ik zit met TC in de Extended Rom.
Ik 'highlight' (ctrl A-achtig) alle bestanden.
Druk dan op het ZIP icoontje en krijg de volgende boodschap:

/Extended_Rom\pack.zip
Compressie 6

Als ik vervolgens op OK druk krijg ik de volgende foutmelding:

Fout bij maken van nieuw ZIP bestand!

Wat doe ik nu fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
JaMaaT schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:06:
[...]

thx man ben nu de trial aan het testen ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:01:
Ik heb in het begin een keer of drie dat probleem gehad dat het backlight uitging. Sindsdien al weken niet meer. Vraag me niet waarom het niet meer gebeurde, maar het is zo. Verder is het een fijne plugin, vooral als je, zoals ik, geen flatrate hebt, maar een databundel. Telfort EDGE is zo snel dat het nogal snel kan oplopen met het dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
kan het zijn dat het programma in de trail versie niet werkt? want ik heb net vrolijk zitten surfen maar hij geeft nog steeds aan dat ik geen data verbuikt heb

Op zich wel handig als je dan je usb kabel naar je pc eruit haalt eerst ;)

[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 23-11-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:01:
kan het zijn dat het programma in de trail versie niet werkt? want ik heb net vrolijk zitten surfen maar hij geeft nog steeds aan dat ik geen data verbuikt heb
Na in het begin met dit programma problemen te hebben gehad met de backlight-settings, kreeg ik vervolgens te maken met de volgende situatie: hij liet mijn backlight met rust, maar vergat te tellen. Deïnstalleren - Installeren lost dit meestal op. Er is overigens een recente update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij opties kun je instellen welke verbinding geteld moet worden. Kijk daar eens of deze goed staat..

Een ander vraagje: hoe is bij jullie het radio luisteren via gprs?? Bij moet ie heel vaak bufferen, dus niet echt vloeiend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Yorick81 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:39:
Iemand enig idee hoe ik de achtergrond van een today screen ook streched in beeld kan krijgen als ik in portrait mode zit??
Schop, heeft niemand hier nou problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 22:54
Ik heb nu sinds een paar dagen een nieuw probleem.
Als ik de Vario via de USB aansluit op mijn PC probeert ActiveSync (4.0) wel een verbinding te maken maar er gebeurt vervolgens echt helemaal niks. Op de Vario lijkt niks te gebeuren en op de pc staat alleen maar 'Verbinding maken...'. Ik heb het programma al eens opnieuw geinstalleerd en ook een upgrade naar 4.1 biedt geen oplossing.

Kan iemand mij hiermee helpen?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:20:
Bij opties kun je instellen welke verbinding geteld moet worden. Kijk daar eens of deze goed staat..

Een ander vraagje: hoe is bij jullie het radio luisteren via gprs?? Bij moet ie heel vaak bufferen, dus niet echt vloeiend geluid.
ja sorry heb mijn bericht al geedit maar ik was dus aan het internetten met de usbkabel nog aan mijn pc vast, en dan gebruikt ie geen gprs verbinding natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe kan ik het best wifi instellen, zodat ik gelijk kan ineternetten? Op welke instellingen moet het apparaat staan?

Ik probeer steeds op internet te komen, M300 is al verbonden met wifi, maar het duurt echt heel lang om op het internet te komen, of ik krijgen een foutmelding van verbinding verbroken???

Kaqn iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:37:
O.K. Ik zit met TC in de Extended Rom.
Ik 'highlight' (ctrl A-achtig) alle bestanden.
Druk dan op het ZIP icoontje en krijg de volgende boodschap:

/Extended_Rom\pack.zip
Compressie 6

Als ik vervolgens op OK druk krijg ik de volgende foutmelding:

Fout bij maken van nieuw ZIP bestand!

Wat doe ik nu fout? :?
Je zipt de Rom naar de Rom, je moet hem rechtstreeks naar je SD zippen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActiveSync problemen...

Het connecten met de PC is geen probleem, ook het syncen lukt succesvol. Mijn probleem begint pas na het disconnecten van de USB-kabel. Mn PocketPC blijft dan een soort van 'hangen'. Alles gaat zeer traag en het apparaat is eigenlijk onbruikbaar geworden. De enige oplossing is dan een softreset.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Eventuele oplossingen? (Ik gebruik de nieuwste activesync!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

trekker22 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:16:
Op de Qtek9100 (misschien ook op de andere varianten) zit een licht verslavend spelletje Bubble Breaker. Het lijkt wat suf maar toch heb je de neiging steeds weer een potje te doen en een hogere score te halen.

- Wat is jullie high score? (Ik heb de 550 gehaald)
- Bestaat het spel uit 1 of meerdere levels? (Het is me nog nooit gelukt alle bubbles weg te spelen)
Dat spel zat ook al op m'n M1000, opsich wel grappig, maar je moet een Crazy Bubbles downloaden van Pocketmind (dezelfde makers als van die muziekspeler uit de OP), dát is pas een gaaf spel. Is beetje hetzelfde als Bubble Breaker (heet eigenlijk Jawbreaker, tenminste op me M1000) maar dan een tikkie mooier gemaakt, en ik vindt het persoonlijk ook een stuk leuker...

Link: Crazy Bubbles

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmind.com/images/modes.gif
Splash

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmind.com/images/classic.gif
Classic modus

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmind.com/images/extreme.gif
Extreme modus

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe kan ik het best wifi instellen, zodat ik gelijk kan ineternetten? Op welke instellingen moet het apparaat staan?

Ik probeer steeds op internet te komen, M300 is al verbonden met wifi, maar het duurt echt heel lang om op het internet te komen, of ik krijgen een foutmelding van verbinding verbroken???

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:37:
[...]

Schop, heeft niemand hier nou problemen mee?
als je een afbeelding kiest als achtergrond stretcht ie m wel
DT-PiSanG schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:43:
Ik heb nu sinds een paar dagen een nieuw probleem.
Als ik de Vario via de USB aansluit op mijn PC probeert ActiveSync (4.0) wel een verbinding te maken maar er gebeurt vervolgens echt helemaal niks. Op de Vario lijkt niks te gebeuren en op de pc staat alleen maar 'Verbinding maken...'. Ik heb het programma al eens opnieuw geinstalleerd en ook een upgrade naar 4.1 biedt geen oplossing.

Kan iemand mij hiermee helpen?
dat valt nog wel mee, mijn toetsenbord en muis verzaken als ik m aan de pc leg :S

klassieke kink in de kabel miss?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:33 . Reden: 2 to 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:32 . Reden: verwijdert.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:57:
[...]

Je zipt de Rom naar de Rom, je moet hem rechtstreeks naar je SD zippen denk ik.
Hij moet inderdaad naar de SD-Kaart, maar hoe krijg ik mijn Extended Rom daar?
Als ik wil zippen geeft hij aan dat het niet kan.

Iemand die weet hoe ik mijn E-Rom back uppen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ow, ja, WiFi...

Ik heb problemen met die HitchHiker die iemand in dit topic opperde om te gebruiken voor het configgen van wireless networks... Maar bij mij loopt het programma constant vast...?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:06:
ActiveSync problemen...

Het connecten met de PC is geen probleem, ook het syncen lukt succesvol. Mijn probleem begint pas na het disconnecten van de USB-kabel. Mn PocketPC blijft dan een soort van 'hangen'. Alles gaat zeer traag en het apparaat is eigenlijk onbruikbaar geworden. De enige oplossing is dan een softreset.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Eventuele oplossingen? (Ik gebruik de nieuwste activesync!)
Da lig volges mij eraan wanneer je de kabel uittrekt. onder het syncen moet je nooit de kabel disconnecten.. maar t blijft gissen idd wanneer je de kabel moet uittrekken. soms werkt het goed bij mij, soms wordt ie super traag

ander vraagje: is er een manier om een mapje "favorieten" te maken? dus waar ik snelkoppelingen naar allerlei handige progjes (sudoku, IR aan/uit zetten, afbeeldingen etc. ) in kan plaatsen. liever niet via spb pocket plus.. wil hem zo clean mogelijk houden dus niet allemaal progjes hebben lopen. (behalve deze mss want die is echt mooi!! )

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Belachelijk, vandaag ff naar orange shop, verlenging 1 jaar 32,50 met M3000, ja meneer is niet mogelijk daarvoor belt u niet genoeg :? :? :?

en een gewoon 1 jarige abo kan wel met een M3000 voor 150,- euro, dus als ik nou 150 euro bij leg en dan 1 jaar verleng is in principe toch het zelfde :/ :/

maar goed wacht het nog wel weekje af.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Flappiewappie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:44:
Belachelijk, vandaag ff naar orange shop, verlenging 1 jaar 32,50 met M3000, ja meneer is niet mogelijk daarvoor belt u niet genoeg :? :? :?

en een gewoon 1 jarige abo kan wel met een M3000 voor 150,- euro, dus als ik nou 150 euro bij leg en dan 1 jaar verleng is in principe toch het zelfde :/ :/

Dikke bullshit... Moet gewoon kunnen... Gewoon naar een andere shop gaan, of eventjes 1344 bellen, da's het nr van orange voor contractverleningenen, hoef je niet eens de deur uit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:44:

Klopt bij Orange mag je alleen 2 jaar verlengen als je niet genoeg belt.
Me Collega komt net dat hij een orange verlenging had afgesloten voor een klant (ThePhoneHouse) en dat ging pas in nadat je 2 maanden opzeg termijn was verstreken.

Ze zijn daar GEK :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:09:
Ow, ja, WiFi...

Ik heb problemen met die HitchHiker die iemand in dit topic opperde om te gebruiken voor het configgen van wireless networks... Maar bij mij loopt het programma constant vast...?
Hitchhiker werkt niet op WM2005.
Wififofum werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Laatst online: 08:25
Finally,

Wifi aan de praat, PIT op de laptop werkende via BT! Ben weer helemaal happy :+

Trouwens best handig, zo'n draadloze router bij de buren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Cobra_Lup schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:20:
Is er al iemand die spb weather aan de praat heeft gekregen op zijn Vario ?
Ik heb hem geïnstalleerd maar ik krijg geen weer-updates binnen, ook niet als ik hem manueel update. Krijg trouwens ook geen foutmelding.
Nope. Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik hiervoor SBSH Pocketweather sinds kort. Veel meer mogelijkheden. Top programma!
Zie http://www.sbsh.net/products/pocketweather/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

als ik tom tom wil gebruiken op mijn spv m3000 wat heb ik dan nodig van tom tom?

kan iemand me dit even mailen want ik lees allerlei verschillende dingen in het forum.

moet ik nu de mobile versie hebben met bluetooth of de pda versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 15-09 23:31
king_bass schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:28:
Finally,

Wifi aan de praat, PIT op de laptop werkende via BT! Ben weer helemaal happy :+

Trouwens best handig, zo'n draadloze router bij de buren >:)
Wat bedoel je precies met PIT op laptop werkend via BT? Dat je op je laptop internet via de GPRS van je QTEK/Vario/M3000? Als dat zo is namelijk, dan zou ik graag willen weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 22:54
Er is zeker niks mis met de kabel (heb nog 3 van die kabeltjes en telkens hetzelfde probleem).

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Rowdy.nl schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:53:
[...]
Belachelijk, vandaag ff naar orange shop, verlenging 1 jaar 32,50 met M3000, ja meneer is niet mogelijk daarvoor belt u niet genoeg

en een gewoon 1 jarige abo kan wel met een M3000 voor 150,- euro, dus als ik nou 150 euro bij leg en dan 1 jaar verleng is in principe toch het zelfde

----------------

Dikke bullshit... Moet gewoon kunnen... Gewoon naar een andere shop gaan, of eventjes 1344 bellen, da's het nr van orange voor contractverleningenen, hoef je niet eens de deur uit... :P
Ik heb precies dezelfde ervaring. ook de mensen bij Orange als je 1344 belt, zeggen dat je alleen een 2 jarig contract kan afsluiten :(

Dan maar gewoon opzeggen en nummerbehoud doen. Alleen wel balen dat je dan niet je beltegoed op je oude nummer krijgt, maar op een nieuwe pre-paid nummer :?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:41:
hallo,

als ik tom tom wil gebruiken op mijn spv m3000 wat heb ik dan nodig van tom tom?

kan iemand me dit even mailen want ik lees allerlei verschillende dingen in het forum.

moet ik nu de mobile versie hebben met bluetooth of de pda versie?
PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Eggy schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:47:
Die eerste thumbnail is clickable, het kan echter zijn dat je wel moet registreren op dat forum. De tweede skin is er momenteel alleen nog maar in VGA resolutie, de QVGA versie is nog niet af maar zal wel hier gepost gaan worden:

http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=2798

De WM5 versie van Wisbar Advance is momenteel nog in Beta fase dus daarvoor moet je even in het forum zoeken. Wanneer hij klaar is zet ik hem samen met WA Desktop in de startpost.
Programma installen is niet zo'n probleem, alleen hoe krijg je in godsnaam zo'n thema aan de praat? Via "Custom Theme > Import" gebeurd d'r niet zoveel, na heel lang wachten... :|

Heb de thema's naar mijn sd kaart gekopieerd, en probeer ze daarvan te kopieeren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

vdroos schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:35:
[...]

Ik heb precies dezelfde ervaring. ook de mensen bij Orange als je 1344 belt, zeggen dat je alleen een 2 jarig contract kan afsluiten :(

Dan maar gewoon opzeggen en nummerbehoud doen. Alleen wel balen dat je dan niet je beltegoed op je oude nummer krijgt, maar op een nieuwe pre-paid nummer :?
kheb niks over, dus dat is niet zon probleem, maar dit controleren ze ook? anders zet ik hem wel op mn vaders naam ofzo... (en dan moet ik nog 1 maand wachten ivm met de actie die ze nu hebben (mag je 4 maanden ipv 3 maanden voor verloop abo verlengen)

maar snap eeeeeecht niet wat het verschil nieuw abo +150 en verlening +150, behalve dat ze dan zeg maar een nieuwe persoon erbij hebben (in veel gevallen)

alleen 1 jaar verlenging en de unbranded (qtek 9100) moet ik weer 285 bijleggen das me teveel :P

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Beste mensen.

Ik heb nu TomTom 5.0 op mun vario staan. Ik heb dit gedaan. Ik hoefde de vario niet te herstarten maar heb dit wel gedaan. TomTom staat nu wel op mijn Vario. Draai ik het programma gaat alles goed en dan kom ik bij stem selecteren. Gaat goed maar dan geeft TomTom aan geen kaarten te kunnen vinden. Wat moet ik dan doen? Het BeNeLux mapje kopieren naar de TomTom root map van My Device? Want dat het BeNeLux mapje is wel 57,9 mb. Dan moet ik dus eerst mun vario half leeg vissen want zoveel ruimte heb ik niet. Of is er een andere mogelijkheid. Of doe ik gewoon zoals gewoonlijk iets helemaal fout 8)7
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:15:
Beste mensen.

Ik heb nu TomTom 5.0 op mun vario staan. Ik heb dit gedaan. Ik hoefde de vario niet te herstarten maar heb dit wel gedaan. TomTom staat nu wel op mijn Vario. Draai ik het programma gaat alles goed en dan kom ik bij stem selecteren. Gaat goed maar dan geeft TomTom aan geen kaarten te kunnen vinden. Wat moet ik dan doen? Het BeNeLux mapje kopieren naar de TomTom root map van My Device? Want dat het BeNeLux mapje is wel 57,9 mb. Dan moet ik dus eerst mun vario half leeg vissen want zoveel ruimte heb ik niet. Of is er een andere mogelijkheid. Of doe ik gewoon zoals gewoonlijk iets helemaal fout 8)7
Alvast bedankt _/-\o_
Zelfde methode gebruikt...tomtom software op minisd kopieren....daarna de 4 bestandjes geklikt om te installeren op je vario....tomtom maakt dan gebruik van de benelux kaart op minisd....werkt meteen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:22:
[...]

Zelfde methode gebruikt...tomtom software op minisd kopieren....daarna de 4 bestandjes geklikt om te installeren op je vario....tomtom maakt dan gebruik van de benelux kaart op minisd....werkt meteen
Waarom niet bij mij dan?
FF in stappen wat ik heb gedaan.
1 ) Complete TomTom5 map naar sd gekopieerd
2 ) Start --> Programma's
3 ) Resco File Explorer
4 ) Naar de SD kaart
5 ) Map 2577 geopend
6 ) de 4 bestandjes geinstalleerd en het bestandje GPS als laatst
7 ) krijg geen bevestiging om opnieuw te starten
8 ) dus handmatig gestart
9 ) TomTom vanaf Today screen gedraaid.

En dan komt het. Ik kan dus de instellingen aanpassen maar zodra ik de stem heb gekozen gaat ie niet verder omdat ie aangeeft dat er geen kaarten zijn. (of heeft jullie kaartmap een andere naam? Bij mij Benelux-Map )
Help me please....

En wat is een goede GPS ontvanger die niet al te duur is. Zo'n adapt 300 van €90,- is goed genoeg of zijn ze er nog goedkoper?

Thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
• Ik heb de inhoud van de TomTom5 map gekopieerd naar de SD.
• Daarvandaan handmatig de .CAB's installeren.
• Soft reset.
• TomTom5 opstarten en het werkt.

Benelux-Map, zo heet het bij mij ook. Volgens mij kan je het noemen zoals je wilt, hij vindt hem toch wel. Ik heb ook andere Maps even "geprobeerd" en die vindt ie ook meteen als je het mapje op de SD zet.
Ik heb vandaag ook de Adapt AD-300 besteld voor m'n pa. Dat moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik heb vandaag mijn QTEK 9100 !NL! binnen gekregen en ik wou gelijk mijn WLan aanzetten.
Alles ging prima heb mijn WEP verificatie aangezet en de code ingevult en dan zegt hij ook bij "Draadloze netwerk verbindingen" "Home Beschikbaar" Maar als ik kijk naar de WIFI Instellingen dan geeft hij de standaard gegevens weer met wat lege regels ertussen. Ik heb de beveiliging van mijn router af gehaalt en toen geprobeerd maar toen wou hij nog niet connecten...

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:57

QuasaR

One ring to rule them all

Teh Perv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:25:
Ik heb vandaag mijn QTEK 9100 !NL! binnen gekregen en ik wou gelijk mijn WLan aanzetten.
Alles ging prima heb mijn WEP verificatie aangezet en de code ingevult en dan zegt hij ook bij "Draadloze netwerk verbindingen" "Home Beschikbaar" Maar als ik kijk naar de WIFI Instellingen dan geeft hij de standaard gegevens weer met wat lege regels ertussen. Ik heb de beveiliging van mijn router af gehaalt en toen geprobeerd maar toen wou hij nog niet connecten...
Bij mij werkt het ook nog niet helemaal zoals het moet.
Ik kan alleen gebruik maken van mijn router thuis en op het werk als ik het ip-adres handmatig instel voor de wireless kaart. Dit werkt ook gewoon met wep ingeschakeld op de router.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:32:
[...]

Hij moet inderdaad naar de SD-Kaart, maar hoe krijg ik mijn Extended Rom daar?
Als ik wil zippen geeft hij aan dat het niet kan.

Iemand die weet hoe ik mijn E-Rom back uppen moet?
Heb het zelf ook een keer op mijn Vario gedaan.

Met TC ga je naar \Extended_Rom\
Klik op Tonen -> Markeer Groep
Type in *.*
Klik op Markeren
Klik op Best.
Klik op inpakken met ZIP
Vervang de tekst \Extended_Rom\Extended_Rom.zip met \Storage Card\Extended_Rom.zip
klik op Ok

En klaar is Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

QuasaR schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:29:
[...]
Bij mij werkt het ook nog niet helemaal zoals het moet
Ik kan alleen gebruik maken van mijn router thuis en op het werk als ik het ip-adres handmatig instel voor de wireless kaart. Dit werkt ook gewoon met wep ingeschakeld op de router.
Same here :( Senao AP, alles open en op de -b- standaard gezet, meerdere kanalen geprobeerd >> ziet 'm wel maar wil niet connecten.
Bij mc-D T-Mobile geen problemen. Heeft iemand een idee hoe ik een logfile kan aanmaken op die vario om zo te kijken wat er fout gaat (misschien lust ie de DHCP niet oid ... weet nu niet waar ik het zoeken moet want alles en iedereen connect probleemloos bij mij thuis).

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 23-11-2005 17:39 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

franssie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:37:
[...]

Same here :( Senao AP, alles open en op de -b- standaard gezet, meerdere kanalen geprobeerd >> ziet 'm wel maar wil niet connecten.
Bij mc-D T-Mobile geen problemen. Heeft iemand een idee hoe ik een logfile kan aanmaken op die vario?
Hmz, hoe heb je het bij MacD aan de praat gekregen dan ?
Ik las iets over een sms sturen naar 9526 met text open maar nog nooit een reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA

T1eA

Browser

QuasaR schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:29:
[...]

Bij mij werkt het ook nog niet helemaal zoals het moet.
Bij welk apparaat stel je dat in? Ik heb het bij een paar geprobeerd maar krijg geen ip-adres te zien.
Wel een beetje jammer dat dit niet zo makkelijk werk... Of werkt het makkelijker als je plug-ins gaat gebruiken?

Mijn vader verteld me net dat we een wifi G standaard router hebben zou dat de reden kunnen zijn?

Link: http://www.e-tech.nu/Prod...G=N&LANG=N&SUB=Wireless54

[ Voor 18% gewijzigd door T1eA op 23-11-2005 18:07 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is de MDA aangesloten alleen blijft hij bij ActievSync hangen met de melding "verbinding maken". Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Laatst online: 09:38
floffert schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:05:
Hey allemaal,

Ik heb sinds gister ook deze telefoon gekocht en ben er echt superblij mee! Echt een topdingetje! Nu wil ik alleen thuis ook op inet kunnen via wifi. Nu had ik in dit topic iets gelezen over een access point die je na een router kan aansluiten. Nu ben ik dus een behoorlijke n00b op het gebied van netwerken en al helemaal de draadloze. Dus nu had ik een paar vraagjes.
Kan ik met zo'n access point op inet als ik hem achter een router heb (dus ipc als een extra pc)?
En is dit zo'n access point? http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=12&l2=41&l3=0&model=60&modelmenu=1

alvast bedankt _/-\o_ !
*kick* Niemand die mij hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

GRMBL! :( |:(

Hebben die klojo's van Orange d'r een Orange stickertje opgeplakt ofsow? Ik krijg dat stom logo niet weg met een suikerklontje. Gister op me oude telefoon gedaan, zonder problemen, en nu op m'n M3000 wilt ie er niet vanaf...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Laatst online: 15-09 15:46
floffert schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:03:
[...]

*kick* Niemand die mij hierbij kan helpen?
Yep, dat werkt met de wl300g. Zo internet ik ook met mijn qtec9100 over wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Laatst online: 15-09 15:46
Jasper schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:15:
Heeft iemand al een fatsoenlijke IM client die zowel MSN als ICQ aan kan?
Ik gebruik agile messenger, maar de versie die ik heb is nog niet helemaal geschikt voor landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

Teh Perv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:40:
[...]

Bij welk apparaat stel je dat in? Ik heb het bij een paar geprobeerd maar krijg geen ip-adres te zien.
Wel een beetje jammer dat dit niet zo makkelijk werk... Of werkt het makkelijker als je plug-ins gaat gebruiken?

Mijn vader verteld me net dat we een wifi G standaard router hebben zou dat de reden kunnen zijn?

Link: http://www.e-tech.nu/Prod...G=N&LANG=N&SUB=Wireless54
Onder instellingen -> Verbindingen klik je netwerkkaarten aan. Voor de kaart SDIO WLAN Wireless Adapter moet je de instellingen aanpassen.
Vergeet ook niet om je nameservers in te stellen! Wins hoeft niet.
Na deze instellingen even een soft reset doen en wlan aanzetten.

Als je router alleen G aankan, dan heb je een probleem.
Kijk in je router of je de instelling aan kunt passen naar mixed mode (normaal gesproken is elke router backwards compatibel)

[ Voor 16% gewijzigd door QuasaR op 23-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Nou ik heb TomTom aan de praat met map. Maar nu moet ik de map Benelux nog activeren. Maar de code werkt niet. Heel raar. Kheb gewoon de legale TomTom hier liggen maar het wil niet. Je moet op de site een code invoeren. Maar dan krijg ik een code terug die de TomTom software niet wil slikken. Iemand een id?

Kheb 2 codes maar geen van beiden doen ze het niet. Kan ik geen bestandje uit de root knikkeren zodat ie niet meer zo zeurt. Hier koop ik natuurlijk geen navigatie voor. En via de TomTom site wordt je ook niets wijzer, je kunt die lui niet eens bellen.

[ Voor 30% gewijzigd door JaMaaT op 23-11-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA

T1eA

Browser

QuasaR schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:59:
[...]

Onder instellingen -> Verbindingen klik je netwerkkaarten aan. Voor de kaart SDIO WLAN Wireless Adapter moet je de instellingen aanpassen.
Vergeet ook niet om je nameservers in te stellen! Wins hoeft niet.
Na deze instellingen even een soft reset doen en wlan aanzetten.

Als je router alleen G aankan, dan heb je een probleem.
Kijk in je router of je de instelling aan kunt passen naar mixed mode (normaal gesproken is elke router backwards compatibel)
Ik heb een beetje gezocht naar dingen over mijn router (Etech WGRT04) maar daar haal ik weer uit dat hij wel backward compatible is...

Geprobeerd alle gegevens in te voeren maar hij kan nog geen verbinding maken zal wel even een hardreset doen en even schoon beginnen allereerst zoek ik nog wel op het internet of het misschien nog ergens anders aan kan liggen.

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 15-09 23:31
N!co schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:31:
[...]
Ik gebruik agile messenger, maar de versie die ik heb is nog niet helemaal geschikt voor landscape.
Werkte deze ook met googletalk? Inclusief audio?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Iedereen die problemen heeft zet je wireless adapter is op beste prestaties in plaats van beter voor je accu dit helpt tot nu toe bij iedereen die ik hierover heb gehoord! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
schiffeb schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:30:
Iedereen die problemen heeft zet je wireless adapter is op beste prestaties in plaats van beter voor je accu dit helpt tot nu toe bij iedereen die ik hierover heb gehoord! (8>
Iedereen die problemen heeft met wat? Met plassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Jasper schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:29:
[...]

Nope. Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik hiervoor SBSH Pocketweather sinds kort. Veel meer mogelijkheden. Top programma!
Zie http://www.sbsh.net/products/pocketweather/
Heb hem ook maar ff geïnstalleerd, werkt gelijk. Alleen wel jammer dat deze niet te intergreren is met Spb Pocket Plus. Nu is het weer en Pocketplus samen actief op mijn Today scherm wat ongeveer de helft van de ruimte in beslag neemt. Maar qua functionaliteit is ie toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik TomTom Nav 5 wil instaleren dan krijg ik een fatal error als tomtom me vario gaat zoeken als ik hem los koppel zecht die dat die nix kan vinden wat natuurlijk logisch is. Hebben meer mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:30:
Als ik TomTom Nav 5 wil instaleren dan krijg ik een fatal error als tomtom me vario gaat zoeken als ik hem los koppel zecht die dat die nix kan vinden wat natuurlijk logisch is. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Heb je de instructies gevolgd zoals ze in de startpost vermeld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:30:
Als je een paar post terug leest kun je lezen dat je de cabs op je SD kaart moet zetten en vanaf daar moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de map PocketPC die op de cd van tomtom nav 5 staat gecopieerd maar nu kan die de ttn niet instaleren.

Ik kan trouwens niet vinden over welke post je het hebt. Zie alleen een pdf die het over de map 2577 heeft maar die heb ik al helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

(Highlight TomTom is genoeg over te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Uit de startpost van deel 4 die ik nog niet kan posten omdat hij te lang is:
Nog een kleine toevoeging op deze tutorial. Mocht het installeren van het ttn.cab bestand je niet lukken op de hierboven beschreven wijze, voer dan de volgende stappen uit:

1) Installeer dit bestand op je HTC Wizard.

2) Kopieer de bestanden uit dit .cab bestand in de volgende folders, zich bevindende op de HTC Wizard zelf en niet op je geheugenkaart:

"Program Files\Navigator\data.chk"
"Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe"
"My Documents\TomTom\CurrentMap.dat"

3) Voer een soft reset uit.
:)

Verwijderd

oke bedankt ga ik proberen.

ik kon alleen iets vinden over eenwerkende ttn.cab file a 2,63mb

• schiffeb
ZAMoRANo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:42:
[...]

Iedereen die problemen heeft met wat? Met plassen?
Ik gok wireless smartass 8)7

Verwijderd

vandaag Google Local geinstalleerd. Oftewel Google Earth satellietbeelden van je huis op je Vario. Laadt nog best redelijk op een GPRS-verbinding.

http://www.google.com/glm/

8)

• JaMaaT
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:09:
vandaag Google Local geinstalleerd. Oftewel Google Earth satellietbeelden van je huis op je Vario. Laadt nog best redelijk op een GPRS-verbinding.

http://www.google.com/glm/

8)
Er staat bij dat het niet voor T-Mobile werkt. Klopt dit? En welke type merk selecteer je?

• Zamorano
  • Niet online
Lol, ik kon het niet laten. :9

Een oplossing posten zonder duidelijk aan te geven welk probleem dit precies zou moeten oplossen vind ik, zeker in een druk topic als deze, nogal ehhh "onhandig".

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 00:24 ]

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Helemaal mee eens, had het zelf niet beter onder woorden kunnen brengen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Eggy op 24-11-2005 00:45 ]

• JaMaaT
Mensen... heb TomTom eindeluk..... zucht... draaiende.. Nu als laatste vraag. Hoe moet ik nou precies de stemmen installeren? Ik wil graag een Nederlandse stem (liefste Eva) gebruiken. Welke files moet ik dan hebben en waar moet ik die plaatsen? Gewoon in de Programma bestanden Navigator map. Of in de My Documents TomTom map. En kan ik dan gewoon de specifieke bestandjes erin plaatsen of moet ik al die voices erop zetten. En dan tot slot. Hoe kies ik dan die stem? Kan ik dan de stem kiezen bij de Wijzig Voorkeuren --> Stem kiezen ofzo?
Graag een duidelijk antwoord want ben hier ook alweer een poos mee aan het k*tten [en ben gewoon een meganoob 8)7 ]
Thnx! _/-\o_

• Zamorano
  • Niet online
JaMaaT schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:49:
Mensen... heb TomTom eindeluk..... zucht... draaiende.. Nu als laatste vraag. Hoe moet ik nou precies de stemmen installeren? Ik wil graag een Nederlandse stem (liefste Eva) gebruiken. Welke files moet ik dan hebben en waar moet ik die plaatsen? Gewoon in de Programma bestanden Navigator map. Of in de My Documents TomTom map. En kan ik dan gewoon de specifieke bestandjes erin plaatsen of moet ik al die voices erop zetten. En dan tot slot. Hoe kies ik dan die stem? Kan ik dan de stem kiezen bij de Wijzig Voorkeuren --> Stem kiezen ofzo?
Graag een duidelijk antwoord want ben hier ook alweer een poos mee aan het k*tten [en ben gewoon een meganoob 8)7 ]
Thnx! _/-\o_
Ik heb nu geen PocketPC naast me liggen om het te testen maar ik vermoed dat de het mapje "voices" gewoon op je SD moet staan, dan laadt TomTom ze bij het opstarten.
Correct me if I'm wrong.

Bij mij was het zo dat ik bij de 1e keer opstarten van TT meteen de optie geboden kreeg om een stem te kiezen (vlak nadat je de taal kiest IIRC).
Je kunt nu idd wonderbaarlijk genoeg de stem wijzigen door naar "Wijzig Voorkeuren -> Stem Kiezen" te gaan. ;)

• JaMaaT
ZAMoRANo schreef op donderdag 24 november 2005 @ 01:09:
[...]

Ik heb nu geen PocketPC naast me liggen om het te testen maar ik vermoed dat de het mapje "voices" gewoon op je SD moet staan, dan laadt TomTom ze bij het opstarten.
Correct me if I'm wrong.

Bij mij was het zo dat ik bij de 1e keer opstarten van TT meteen de optie geboden kreeg om een stem te kiezen (vlak nadat je de taal kiest IIRC).
Je kunt nu idd wonderbaarlijk genoeg de stem wijzigen door naar "Wijzig Voorkeuren -> Stem Kiezen" te gaan. ;)
Nope werkt niet. Heb complete voices map gekopieerd naar SD maar ik kan geen (andere) stemmen kiezen. Iemand nog een idee?

• QuasaR

QuasaR

JaMaaT schreef op donderdag 24 november 2005 @ 01:33:
[...]

Nope werkt niet. Heb complete voices map gekopieerd naar SD maar ik kan geen (andere) stemmen kiezen. Iemand nog een idee?
Eve is volgensmij voice15.cab
Zet deze op je sd kaart en installeer hem.

let op, heb je de update (TT 5.10) dan staat de voice NIET in de juiste map
je zult dan in je \TomTom map een map met (jaja) de naam TomTom aan moeten maken en de data15.chk kopieren naar die aangemaakte map. Dan kun je in tomtom de stem selecteren.
Als je 5.0 gebruikt zou de stem na installatie direct goed staan.

Eggy, dit is misschien ook handig voor de start-post.

[ Voor 5% gewijzigd door QuasaR op 24-11-2005 09:30 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Laatst online: 12-09 11:50
Kan ik met die K-JAM ook bellen vanuit Outlook? Dus een contactpersoon direct bellen?

Is dit uberhaupt mogelijk met een MDA?

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Dat is juist de manier van bellen met je MDA, je hebt 1 adresboek waarvandaan je kan :
  • Bellen
  • Mailen (Outlook)
  • Mailen (hotmail)
  • Faxen
  • Skypen
  • MMS'en
  • SMS'en
  • MSN'en
  • straks met TomTom ook navigeren

[ Voor 79% gewijzigd door Luppie op 24-11-2005 10:25 ]

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nu een weekje een T-Mobile MDA Vario. Begin nu een beetje de ins-en-outs van het apparaat te kennen. Het enige wat me niet goed lukt is om filmpjes zonder framedrops goed af te spelen. Bijvoorbeeld http://www.pocketpcmedia.nl/tv_media.php3?id=62 (de high versie). Ik heb gezocht in dit topic, maar kon niet direct iets vinden - hebben meer mensen met het apparaat hier last van, of vergeet ik misschien nog iets essentieels nog goed instellen?

We need more cowbell

Verwijderd

MDA Vario TomTom5.1-WM5 installatie tips&trucs

Ik kwam deze instructie http://www.beyondthetech....talling-tomtom.html#links tegen, welke niet gebaseerd is op een TomTom SD card (zoals de startpost) als vertrekpunt, maar op installatie files.

Zelf nog niet geprobeerd, maar de comments aldaar zijn hoopgevend.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 10:30 ]

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Toni schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:00:
Ik heb nu een weekje een T-Mobile MDA Vario. Begin nu een beetje de ins-en-outs van het apparaat te kennen. Het enige wat me niet goed lukt is om filmpjes zonder framedrops goed af te spelen. Bijvoorbeeld http://www.pocketpcmedia.nl/tv_media.php3?id=62 (de high versie). Ik heb gezocht in dit topic, maar kon niet direct iets vinden - hebben meer mensen met het apparaat hier last van, of vergeet ik misschien nog iets essentieels nog goed instellen?
Ik heb wel dat sommige files beter afspelen in Media Speler dan in TCMP (waarschijnlijk vanwege dat TCMP nog niet geoptimaileerd was voor de proc van ons speeltje), maar eigenlijk heb ik overal dat alles goed draaid...?

Even iets anders, een raar hersenspinsel misschien, waar ik net aan aan het denken was... Is die mini-usb poort die d'r aan zit eigenlijk een usb slave, of ook master? Anders gezegd, kan ik d'r een externe harde schijf aan koppelen, of bijvoorbeeld me digitale camera...?

• schiffeb
Rowdy.nl schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:21:
[...]
Even iets anders, een raar hersenspinsel misschien, waar ik net aan aan het denken was... Is die mini-usb poort die d'r aan zit eigenlijk een usb slave, of ook master? Anders gezegd, kan ik d'r een externe harde schijf aan koppelen, of bijvoorbeeld me digitale camera...?
Lijkt mij een slave die htc apparaten zijn al een tijd op de markt met min usb en nog nooit een post voer voorbij zien komen.

• JaMaaT
QuasaR schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:22:
[...]

Eve is volgensmij voice15.cab
Zet deze op je sd kaart en installeer hem.

let op, heb je de update (TT 5.10) dan staat de voice NIET in de juiste map
je zult dan in je \TomTom map een map met (jaja) de naam TomTom aan moeten maken en de data15.chk kopieren naar die aangemaakte map. Dan kun je in tomtom de stem selecteren.
Als je 5.0 gebruikt zou de stem na installatie direct goed staan.

Eggy, dit is misschien ook handig voor de start-post.
Nope werkt ook niet. Ik zet voice15.cab op de sd kaart installeer um maar als ik naar TomTom toe opstart en ik wil de stem wijzigen dan is Eva nog steeds niet gekleur dus kan ik haar nog niet gebruiken. Of moet ik soms alle voice files op mun sd zeggen en ze allemaal 1 voor 1 installeren? En dan kijken of Eva wil praten?! [Heb gewoon versie 5.000]
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.