HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 13.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26680

ik heb tomtom gewoon draaien alleen ik kkrijg geen verbinding met de gps antenne.

Ik heb hem wel gekoppeld, maar bij pp03 kon je altijd zeggen nu verbinding maken en dan ging hij verbinding maken met de antenne, pp05 heeft deze functie niet.

hoe kan ik deze nu koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113735

MDA Vario wordt volgens de T-Mobile site geleverd met 128 MB. In het (erg goeie) start-artikel staat dat bij de T-Mobile versie een 512 MB SD kaartje wordt geleverd. Wat klopt er nu? Als ik dit ding rechtstreeks bij T-Mobile bestel, krijg ik er dan toch dat 512 MB kaartje bij? Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Iedereen heeft bij T-Mobile 512Mb gehad.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 21:40
Cobra_Lup schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:56:
Iedereen heeft bij T-Mobile 512Mb gehad.
confirm bij deze O-)

Anoniem: 23712

nika schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:42:
Hoe zit het met language packs en Windows Mobile 2005. Alleen de UK versie van de QTEK9100 is leverbaar op dit moment. Als ik deze koop (jaja...nog 2 weken wachten :P ) kan ik hem dan later dmv een language pack omzetten naar NL?

Edit: BTW, waanzinnige goeie starttopic _/-\o_
Ik heb mijn MDA Vario gewoon gekocht bij de T-Mobile shop in Den Haag en die heeft gewoon de Nederlandse versie van Windows Mobile 5.

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Voor degene die de suikerklont truck willen uithalen maar nog niet zeker zijn of het goed gaat heb ik maar een macro geschoten van mijn phone.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/suikerklont.jpg

Let niet op de vertikale beschadiging, die is van een metalen pashouder-clipje toen ik mijn Vario in mijn zak stopte en er langs schuurde. :(

Anoniem: 111759

Anoniem: 113735 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:50:
MDA Vario wordt volgens de T-Mobile site geleverd met 128 MB. In het (erg goeie) start-artikel staat dat bij de T-Mobile versie een 512 MB SD kaartje wordt geleverd. Wat klopt er nu? Als ik dit ding rechtstreeks bij T-Mobile bestel, krijg ik er dan toch dat 512 MB kaartje bij? Wie heeft hier ervaring mee?
Intern is 128, SD-kaart is 512

Anoniem: 23712 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:29:
[...]

Ik heb mijn MDA Vario gewoon gekocht bij de T-Mobile shop in Den Haag en die heeft gewoon de Nederlandse versie van Windows Mobile 5.
Alle Varios zijn nederlands. De Qtek en de I-mate zijn Engels. Overigens kun je bij de i-mate wel bij het phonepad het Nederlandse woordenboek activeren

Anoniem: 136858

Weet iemand of T-Mobile ook updates gaat aanbieden?

En hoe krijg ik flash op de Vario?

Anoniem: 157270

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:55:
[...]

Alle Varios zijn nederlands. De Qtek en de I-mate zijn Engels. Overigens kun je bij de i-mate wel bij het phonepad het Nederlandse woordenboek activeren
Medio november komt de Nederlandse versie uit van Qtek. Daar wacht ik nog ff op! _/-\o_

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Anoniem: 136858 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:38:
Weet iemand of T-Mobile ook updates gaat aanbieden?

En hoe krijg ik flash op de Vario?
ff op google zoeken is niet zo moeilijk: Flashplayer 6 voor pocketpc

over die updates heb ik alleen maar gelezen dat t-mobile met een update voor de voorloper van de vario kwam toen de vario uitkwam.. cq na een jaar kwam er een update

Deze ruimte is te huur

Anoniem: 158874

graag aandacht voor het volgende ;)

wat voeren jullie in bij de email-account die je instelt (ik neem aan dat iedereen met PIT zijn email om de zoveel minuten laat binnenkomen) bij het verbinding maken met.... ik heb daar nu staan Internet (en dit werkt goed moet ik zeggen) maar een andere optie in de drop-down is T-mobile Internet. Wat hebben jullie?

Bovendien heb ik net voor het eerst mijn email daadwerkelijk de vario zelf laten ophalen (15 minuutjes wachten dus), het kleine "G"-tje komt vervolgens in beeld met de pijltjes in tegenovergestelde richting wat zoveel wil zeggen als "i ben verbinding aan het maken". De email is vervolgens binnengehaald maar het "G"-tje + pijltjes blijft staan... is dit bij jullie ook?

edit: met PIT maakt het eigenlijk niet uit dat GPRS de hele tijd aan staat, ook qua batterij-verbruik niet natuurlijk.... denk ik , correct me if I'm wrong

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 158874 op 10-11-2005 10:16 ]

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
Weet iemand hier al meer van:

http://www.microdia.com/c...000003100011100&pcode=102

(2gb kaartjes minisd)

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

• TopdRob
  • Laatst online: 02-03 08:32
Anoniem: 158867 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:16:
[...]

Lukt bij mij ook niet, met Resco explorer kan ik read only en system wel uitvinken, maar als ik op ok klik, vinkt hij ze gewoon weer aan.
Wie heeft de tip hoe dit wel kan?
Bij mij is het gelukt. Kon ook de read only en system niet veranderen. Heb mn aangepaste gif in een andere map gezet en in total commander met kopieer naar het bestand kunnen vervangen.

OP NAAR NOG MINDER T-MO ZOOI!!!!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06
Cobra_Lup schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:35:
Voor degene die de suikerklont truck willen uithalen maar nog niet zeker zijn of het goed gaat heb ik maar een macro geschoten van mijn phone.

[afbeelding]

Let niet op de vertikale beschadiging, die is van een metalen pashouder-clipje toen ik mijn Vario in mijn zak stopte en er langs schuurde. :(
THX!

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Anoniem: 104840

Ik heb net flashplayer 6 geinstalleerd, maar zie geen verandering in mijn programma's. Onder instellingen, programma's verwijderen staat het wel.

-Hoe kan ik controleren of flashplayer werkt?

- Hoe krijg ik dat irritante 'er wordt een verbinding tot stand gebracht'verwijderen/uitschakelen?

- Kan iemand mij ff exact uitleggen hoe dat lelijke t-mobile loge in mijn dialer verwijdert kan worden. (kon hem gisteren namelijk niet kopieren (beveiligd of iets dergelijks)?

• Qris

Qris

Captain Obvious

Anoniem: 104840 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:30:
Ik heb net flashplayer 6 geinstalleerd, maar zie geen verandering in mijn programma's. Onder instellingen, programma's verwijderen staat het wel.

-Hoe kan ik controleren of flashplayer werkt?
surf naar: http://www.cpf.gov.sg/cpf_info/trainingprogram/plugin.asp

- Hoe krijg ik dat irritante 'er wordt een verbinding tot stand gebracht'verwijderen/uitschakelen?
door niet de t-mobile IE cab file te installeren

- Kan iemand mij ff exact uitleggen hoe dat lelijke t-mobile loge in mijn dialer verwijdert kan worden. (kon hem gisteren namelijk niet kopieren (beveiligd of iets dergelijks)?
.. ik weet nog steeds niet welk logo iedereen bedoelt.. ik heb in het register ergens een bitje omgezet en sindsdien heb ik de standard WM5 dialer.. zie geen logo

[ Voor 3% gewijzigd door Qris op 10-11-2005 10:48 ]

Deze ruimte is te huur

Anoniem: 26986

Anoniem: 26986 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:42:
Hmmm, ik lees goeie verhalen, alleen zit ik sterk te twijfelen door processor..
lees dat ie aardig langzaam is, een vaak frame drops met films... las ik uit reviews..

kan iemand daar mij wat meer over vertellen?

• Qris

Qris

Captain Obvious

Als je hem normaal gebruikt valt de langzaamheid wel mee. Je kunt iig niet skype, daar issie echt te langzaam voor, maarja wat wil je.. muziekje luisteren, msnen, agenda bekijken, sudoku spelen, wat surfen.. gaat allemaal aardig vin ik. ook film kijke (heb nog niet echt een hele film gezien) gaat aardig rielex (wel via wifi.. heb geen PIT)

Deze ruimte is te huur

Anoniem: 114237

michielvdp schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:23:
[...]

Ik heb het gevonden, maar dat frans daar kwam ik toch niet helemaal uit:

Hier: http://page.freett.com/todamitsu/AlarmClockE.htm staat een heel simple alarmklokje. Werkt perfect (ook als je geluid uitstaat, ook als je phone in slaapstand is). Geen MP3 helaas
Ik heb net pTravelAlarm 2.5.5 geïnstalleerd en die werkt perfect! Kwa opties is hij beter dan bovenstaande alarmklok.
Klik op de link om de tool te downloaden: http://www.burroak.on.ca/downloads/pta/pTravelAlarm.exe

Anoniem: 157270 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:49:
[...]

Medio november komt de Nederlandse versie uit van Qtek. Daar wacht ik nog ff op! _/-\o_
Eind november, dangaard is de importeur en levert alleen aan klanten van hen. Dus niet elke winkel zal de nederlandse versie gaan verkopen. In ieder geval komt er geen nederlandse i-mate K-Jam, maar daar zit het nederlandse woordenboek al in.

• richardt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-03 21:09
Zonet even gespeeld in de bootloader-mode van m'n Vario maar veel verder kom ik niet. Ik wilde graag de inhoud van de rom naar SD schrijven, en niet alleen de extended_rom. Wat je moet doen om in bootloader-mode te komen is het volgende (zie ook de Typhoon en Feeler topics, en xda-developers), op eigen risico...

0) Disconnect ActiveSync of kill het wcescomm.exe proces, laat de USB kabel zitten.
1) Houd de camera-knop en de voice-knop ingedrukt, en druk daarna kort op de soft-reset
2) Laat de soft reset los, maar houd de andere twee ingedrukt

Vervolgens zie je een scherm met drie gekleurde balken (rood, groen, blauw, alle in gradient) met de tekst (bij mij IPL 1.03 en SPL 1.03) en onderin USB

4) maak vervolgens met mtty.exe contact via de USB port met de bootloader-mode

daarna kun je de volgende commando's intypen:
code:
1
2
3
4
5
6
Cmd>r2sd
Usage:

r2sd (ipl/spl/splash/os/gsm/ffs/all/gsmdata/diag/extrom/htclogo)

Backup DOC image to SD card .
code:
1
2
3
4
5
6
Cmd>password
Usage:

password [String]

Enter the password string to enable wdata, erase and rbmc functions.
code:
1
2
3
4
5
6
7
Cmd>r2sd all
***** user area size = 0x1E3E0000 Bytes

R2SDBackup() - Download type = 6
usTotalBlock = 1 sizeof(SDCARD_SIGNATRUE_TABLE)=512

You didn't get the proper security level to download a specific image
code:
1
2
3
Cmd>? 
Invalid command : ? 
For a help screen, use command ? or h

Met het commando r2sd kun je dan de volledige inhoud van je rom naar SD schrijven, of een gedeelte daarvan, of... Helaas heb je daar een geldig password voor nodig (wellicht verband houden met de disk-on-chip ID van je device), maar dat ben ik nog niet gekomen. Wellict heeft iemand anders ideeen hierover. Weet iemand ook welke andere commando's er nog mogelijk zijn in deze bootloader mode?

• Qris

Qris

Captain Obvious

als ik die pocketdivxencoder gebruik om een film te converteren naar pocket formaat en deze vervolgens naar mijn sd kopieer en dan wil openen met mediaplayer gaat dat niet. "De indeling wordt niet ondersteund". Ik kies in pocketdivx voor de tweede PDA (320x240).. moet ik andere een mediaplayer of heb ik een codec niet geinstalleerd?

Deze ruimte is te huur

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-07 14:06
Qris schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:17:
als ik die pocketdivxencoder gebruik om een film te converteren naar pocket formaat en deze vervolgens naar mijn sd kopieer en dan wil openen met mediaplayer gaat dat niet. "De indeling wordt niet ondersteund". Ik kies in pocketdivx voor de tweede PDA (320x240).. moet ik andere een mediaplayer of heb ik een codec niet geinstalleerd?
Probeer The Core Pocket Media Player (http://tcpmp.corecodec.org). Zeer fraaie DivX player.

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:49
Qris schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:17:
Je kan het eens met tcpmp proberen: http://tcpmp.corecodec.org/about.

*net te laat :)

[ Voor 4% gewijzigd door GroteBozewolf op 10-11-2005 13:33 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• Qris

Qris

Captain Obvious

Jasper schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:31:
Probeer The Core Pocket Media Player (http://tcpmp.corecodec.org). Zeer fraaie DivX player.
Thnx.. k kwam toevallig net een andere tegen.. maar dan heb je alweer een programma erbij.. hebben jullie niet zoiets van woei.. wat een berg geinstalleerde programma's! ik zocht eigelik een divx codec voor winMP

Deze ruimte is te huur

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:47:
[...]

Eind november, dangaard is de importeur en levert alleen aan klanten van hen. Dus niet elke winkel zal de nederlandse versie gaan verkopen. In ieder geval komt er geen nederlandse i-mate K-Jam, maar daar zit het nederlandse woordenboek al in.
Welke winkel zal wél de Ned versie verkopen?? Belcompany??

• Qris

Qris

Captain Obvious

Kreeg net een link binnen. met dit progje kun je een screenoff functie toekennen aan een software button.. alleen als je op deze button klikt ga je terug naar today.. wel handig vooral als je dus muziek wil luisteren maar niet wil dat het scherm aan blijft en steeds aangaat als je op een toets drukt.. je moet dus echt op één specifieke software button (bv. die met envelopje erop) drukken om ppc actief te maken

http://www.freewareppc.com/utilities/mortsaver.shtml

Deze ruimte is te huur

Anoniem: 157270 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:51:
[...]

Welke winkel zal wél de Ned versie verkopen?? Belcompany??
Weet ik niet, was gisteren bij BC in Leidsestraat en die dachten van niet, zij promoten de I-mate, waarop al een groot gedeelte nederlands beschikbaar is.

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
[...]

Weet ik niet, was gisteren bij BC in Leidsestraat en die dachten van niet, zij promoten de I-mate, waarop al een groot gedeelte nederlands beschikbaar is.
Wat bedoel je met "waarop al een groot gedeelte nederlands beschikbaar is"??

• antipode
  • Laatst online: 25-06 10:18

antipode

-=Got is in the details=-

Kreeg net een link binnen. met dit progje kun je een screenoff functie toekennen aan een software button.. alleen als je op deze button klikt ga je terug naar today.. wel handig vooral als je dus muziek wil luisteren maar niet wil dat het scherm aan blijft en steeds aangaat als je op een toets drukt.. je moet dus echt op één specifieke software button (bv. die met envelopje erop) drukken om ppc actief te maken

Kijk....dit is nog eens een echt handig programmatje. Kan zo in de startpost wat mij betreft. Ku kan je imo pas goed gebruik maken van de mp3 functie van de qtek. Mijn dank is groot...

• Qris

Qris

Captain Obvious

Enige wat ik mis in dat Mort progje is een start_na_x_minuten_geen_actie optie. verder idd zeer chill voor bovengenoemde applicaties

Deze ruimte is te huur

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:20
Qris schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:39:

Deze mortsaver heb ik een tijdje op mijn MDA Compact gebruikt, op zich een fijn progje totdat je een gesprek wil aannnemen, dan blijft Mortsaver erop zitten en moet je het toestel eerst ontgrendelen. Wellicht dat dit probleem er bij de Vario niet meer is, maar ik heb zo mij twijfels. Even in de gaten houden dus!

Anoniem: 72394

Ik heb een vraagje, ik heb de eerdere topic gelezen, en de startpost doorgenomen. Maar welke .cab kun je verwijderen zodat je alle t-mobile shit kwijt bent, maar je Vario nog wel alle functies heeft en dat bijvoorbeeld internet e.d. nog werkt.

Anoniem: 113735

Tnx voor de reacties over die 512 MB kaart. Ik heb het ding besteld bij T-Mobile als verlenging, kreeg er zowaar een bluetooth headset bij. De 512 MB kaart werd bevestigd. Nu maar afwachten wanneer het ding binnen komt.

Wat ik me afvraag: is het mogelijk die Internet Explorer te vervangen door Opera, zoals op de T-Mobile SDA II?

Anoniem: 159945

Ik heb mijn Vario gister binnengekregen, nadat ik hem 28 okt. via de verlengingsbrief heb besteld.
Wat een mooi apparaat.

Nu ben ik nieuw met dit soort telefoons:
Als je de telefoon aandoet, is het normaal dat het zo "lang" duurt voordat ie bij het today scherm komt?
Ik krijg eerst 15 seconden ongeveer het T-Mobile logo te zien, met linksboven in rode letters de softwareversies etc.

Verder heb ik al een avi geconverteerd en erop gekeken met TCPMP, dat werkt fantastisch!
Ik moet alleen nog even kijken hoe lang de batterijduur is met video's.

Thanx Eggy voor je mooie startpost :D

• Curuedhel
  • Laatst online: 15-07 11:18
Anoniem: 111759 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
[...]

Belcompany gaat de Nederlandse versie van de 9100 zeker verkopen. Hij wordt voorzichtigheids halve over 2 weken verwacht. Let dus wel goed op de dutch version sticker!!!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-07 13:02
Nvrmnd, al opgelost :7

Eggy;

Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB >>> IE settings (user agent enzo)

Met deze .cab krijg je (ook) het kopje mms weer onder berichten.. Was het namelijk kwijt en had volgens de startpost alle mms-onderdelen geinstalleerd..

[ Voor 182% gewijzigd door king_bass op 10-11-2005 18:33 ]

• michielvdp
heeft iemand het programma teak2k2 geprobeerd? Op de vario wordt aangegeven dat hij de taal van WM niet ondersteund. Iemand dit ook en gehad ( en een oplossing :) )

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Ik heb zonet ook maar een mda vario gehaald :)

Iemand nog tips mbt batterij gebruik?

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
NO2 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:55:
Ik heb zonet ook maar een mda vario gehaald :)

Iemand nog tips mbt batterij gebruik?
1. Niet altijd wifi/bluetooth aan laten staan
2. Backlight time out laag zetten
3. standby mode snel zetten

• michielvdp
Anoniem: 114237 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:44:
[...]

Ik heb net pTravelAlarm 2.5.5 geïnstalleerd en die werkt perfect! Kwa opties is hij beter dan bovenstaande alarmklok.
Klik op de link om de tool te downloaden: http://www.burroak.on.ca/downloads/pta/pTravelAlarm.exe
Jammer alleen dat dit alarm niet af gaat als je het geluid van je phone uitzet en hem in slaapstand zet..

Anoniem: 22545

Zojuist tomtom officieel gekocht, die werkt perfect!
ik zoek alleen nog een tool om al m'n smsjes van m'n mda compact over te zetten naar de vario...
ook vind ik hitchhiker niet ideaal... hier thuis hangen 2 acces points! op een of andere manier wil hij altijd die pakken die op zolder hangt, ook als je beneden dicht bij het andere access point zit

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Heren en dames,

Ik heb een vraag. heb nu sinds een paar weken de K-jam waar ik prima tevreden over ben, enkel is het zo dat op dit moment bijna elke 40 minuten het app. crashed op het moment dat ik TomTom draai ik heb vanalles geprobeerd maar kan ook niet achter halen wat de crash veroorzaakt.

Misschien dat iemand dit zelf al meegemaakt heeft of hier een oplossing voor heeft.

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Mijn internet explorer doet het niet, en gezien er toch nog niet zoveel op staat wil ik een harde reset uitvoeren. Echter wil ik wel mijn agenda op mijn pc hebben zodat ik dat niet allemaal opnieuw in hoef te voeren, maar ik ben al een paar uur bezig, maar ik krijg het niet voor elkaar om het naar mijn pc te sturen. Activesync is gewoon bagger want het enige dat die doet is tot in het oneindige het apparaat blijven zoeken. De enige manier die ik nu heb is om _alles_ als v-card te versturen. En met een stuk of 100 afspraken is dat echt niet te doen.
Is er niet een manier dit in één keer als bestand of wat dan ook op te slaan zodat je het later weer terug kan zetten. Het liefst zonder extern programma...

Hiephoi, activesync werkt via infrarood. Helaas moet je dat klote-outlook hebben om je agenda te syncen :/
Ik word er momenteel een beetje moe van. Ik had beter direct kunnen resetten en dan maar alle afspraken in mijn papieren agenda noteren, die werkt iig wel normaal...

[ Voor 17% gewijzigd door Worldwide op 10-11-2005 20:05 ]

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-07 13:02
Klopt, ik heb vroeger op mijn Symbian een proggie gehad die je kon 'leren' aan de hand van GPRS signalen waar je was. Hier kon je dan acties aan koppelen (Telefoon op trilstand/ Geluid uit / SMS versturen /etc.)

Ik had dan vlak bij huis een actie ingesteld dat mijn vriendin een SMS kreeg dat ik er bijna was (kon zei alvast met eten beginnen )

Kan iemand zich dit programma herinneren?

[ Voor 3% gewijzigd door king_bass op 10-11-2005 19:53 ]

Anoniem: 159175

heeft iemand de instellingen voor hotmail in te stellen via emailwiz en waar is dit in te stellen in hotmail?

bvd

• BadBoy18
  • Laatst online: 13-01-2022
king_bass schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:53:
Klopt, ik heb vroeger op mijn Symbian een proggie gehad die je kon 'leren' aan de hand van GPRS signalen waar je was. Hier kon je dan acties aan koppelen (Telefoon op trilstand/ Geluid uit / SMS versturen /etc.)

Ik had dan vlak bij huis een actie ingesteld dat mijn vriendin een SMS kreeg dat ik er bijna was (kon zei alvast met eten beginnen )

Kan iemand zich dit programma herinneren?
voor de ppc neem ik aan??
pocket cell profiler
deze werkt via cell id.

@Eggy
in de ts staat de extended rom van de vario meerdere malen.
oh ja vergeet niet om mijn naam ook bij te vermelden ;) :>

@iedereen

voor degene die tomtom 5.10 hebben. werkt gps wel??
ik kan die porten in tomtom niet vinden(6 of 7)

[ Voor 20% gewijzigd door BadBoy18 op 10-11-2005 21:39 ]

Specs

• BadBoy18
fout

[ Voor 100% gewijzigd door BadBoy18 op 10-11-2005 21:38 . Reden: post reply = edit ]

Specs

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 16:47

neevedr

Dat was ik niet!

Anoniem: 159175 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:33:
heeft iemand de instellingen voor hotmail in te stellen via emailwiz en waar is dit in te stellen in hotmail?

bvd
Hotmail ondersteund geen POP/IMAP en je kan deze dus ook niet instellen met de emailwiz. Stel je account in de messenger (Pocket MSN) in en je kan bij berichten je email lezen.

Anoniem: 82269

Heeft iemand al een mooie houder voor in de auto gezien? Niet zo'n gierige zuipnap ding voor op je raam. Maar een nette die je moet vastmaken?

Als het toestel horizontaal kan zou dat mooi zijn :D

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Zal vanavond wel een foto maken en posten ;)

Anoniem: 143068

Ik zou het helemaal niet erg vinden als mijn toetsenbordverlichting automatisch aan zou gaan als ik de Vario openschuif, en ik zou het ook niet heel vervelend vinden als deze verlichting wat langer aan zou blijven dan nu het geval is. Ik vind het heeeeel irritant dat ik in het donker eerst op een toets moet drukken om de verlichting aan te krijgen. Tips, anyone?

Ik ga binnenkort eens VeriChat proberen http://www.pdaapps.com/verichat_ppc/index.html, ik heb het helemaal gehad met die ingebouwde messenger. Geen persoonlijke emoticons, okee, maar helemaal geen emoticons?? Come on, M'n T68i had zelfs emoticons! Hell, GOT heeft zelfs emoticons ;)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-07 01:36

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Anoniem: 82269 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:48:
Heeft iemand al een mooie houder voor in de auto gezien? Niet zo'n gierige zuipnap ding voor op je raam. Maar een nette die je moet vastmaken?

Brodit heeft in ieder geval al wel een passieve voor rechtop, weet niet of die stevig genoeg is om de boel er ook op de zij in te schuiven. Ze zeggen wel met tilt swivel, maar misschien als je hem een klein beetje schuin laat hangen dat hij er dan niet uit komt. Een actieve houder, dus met laadsnoer komt vast ook wel binnenkort beschikbaar, want ze zijn er meestal vrij rap bij.

http://www.brodit.com/searchbrodit.jsp dan links in het menu onder PDA/Handhelds de Qtek 9100 kiezen. Ze hebben een hele mooie range uit twee delen, een toestel specifiek en een auto-specifiek systeem.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

En zoals beloofd de pics van mijn wonderbaarlijke auto houder constructie ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2064.JPG
De houder zonder de MDA Vario

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2065.JPG
De houder met MDA Vario

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2066.JPG
De houder met MDA Vario van dicht bij.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2067.JPG
De houder met MDA Vario vanaf de bestuurder.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2068.JPG
De houder met MDA Vario vanaf de bij-rijder.

En last but not least een kort inbouw instructie.

Bij de halfords haal je een Universele Dashmount voor bij je radio (zie pic.)
Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2069.JPG

Bij de mediamarkt haal je een universele telefoonhouder (ja zo 1 met zo'n zuignap)
Bij de gamma haal je een pakje Tesa Powerstrip.

De dashmount bevestig je om de radio.
Je plakt 2 Powerstrips op de vierkante uitsparing van de Dashmount.
De telefoonhouder haal je van de spiraal en zuignap af.
De overgebleven houder plak je op de Powerstrip.

Klaar is Cobra 8)

(Ik gebruik al jaren Powerstrips om dingen in de auto vast te zetten en ze doorstaan alle 'hete' zomers tot nu toe.)

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 82269 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:48:

Ik zag net op brodit een houder voor de 9100 staan waar hij horizontaal in kan. Helaas geen plaatje.
Zo te zien met toetsenbord open.

848655 Passive Holder,Tilt Swivel
For a horizontal, open position.
With your PDA in a passive holder attached onto the dashboard it is always within easy reach -safe and convenient. This holder holds your device in a horizontal open position. There also is a holder that holds your device in an upright closed position, see item 848650. The holder is mounted onto a tilt swivel so it is adjustable for avoiding light reflection on the screen. It is easy to put the PDA in the holder, and to take it out of the holder. You can connect e.g. a charging cable to the PDA when it is in the holder.

Item no. 848655 fits:
HTC Wizard For all countries
i-Mate K-Jam For all countries
O2 XDA Mini S For all countries
Qtek 9100 For all countries
T-Mobile MDA-Vario For all countries

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
BadBoy18 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:38:
@Eggy
in de ts staat de extended rom van de vario meerdere malen.
Ik kan hem maar 1 keer vinden?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Na lang kloten eindelijk Com6 in tomtom gekregen. Echter blijft tomtom miepen dat er geen GPS apparaat is. Ik heb echt geen idee waarom dat ding niet gewoon wil werken. Alle bestanden zijn handmating geplaatst en aangepast. In het register heb ik van alles aan zitten passen om tomtom maar Com 6 te laten zien. En hij doet gewoon niks...

Cobra_Lup schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:54:Bij de halfords haal je een Universele Dashmount voor bij je radio (zie pic.)
[afbeelding]
Lol, deze past nou net niet in mijn auto. Maar hier heb ik al wat anders voor. Toch bedankt.

Iemand al een autohouder gezien met ingebouwde oplader. Beetje irritant om elke keer een lader erin te steken.
Ook enig idee waar deze houder te zijn bestellen?

Ik weet dat je met bepaalde pda's 2 BT verbindingen te gelijk kan aangaan. Dus 1 carkit en 1 voor de GPS. Dit zou ideaal zijn, want dan kan ie verbinding behouden met me carkit wanneer ik aan het navigeren ben.

Last but not least. Mocht de 2 verbindingen kunnen. Kun je dan via een Nokia BT carkit (ck-1w) de gesproken teksten horen? Als iemand dit al heeft uit getest.

als iemand een leuk prijsje weet met dit toestel icm abo, stuur ff een berichtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Tycho2 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:27:
[...]

Ik zag net op brodit een houder voor de 9100 staan waar hij horizontaal in kan. Helaas geen plaatje.
Zo te zien met toetsenbord open.

848655 Passive Holder,Tilt Swivel
For a horizontal, open position.
With your PDA in a passive holder attached onto the dashboard it is always within easy reach -safe and convenient. This holder holds your device in a horizontal open position. There also is a holder that holds your device in an upright closed position, see item 848650. The holder is mounted onto a tilt swivel so it is adjustable for avoiding light reflection on the screen. It is easy to put the PDA in the holder, and to take it out of the holder. You can connect e.g. a charging cable to the PDA when it is in the holder.

Item no. 848655 fits:
HTC Wizard For all countries
i-Mate K-Jam For all countries
O2 XDA Mini S For all countries
Qtek 9100 For all countries
T-Mobile MDA-Vario For all countries
Helaas is deze pas over een aantal weken leverbaar volgens de importeur. De active versie duurt nog langer als ik Brodit mag geloven.

Gelukkig heb ik wel geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Anoniem: 82269 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:59:
[...]

Lol, deze past nou net niet in mijn auto. Maar hier heb ik al wat anders voor. Toch bedankt.
Lol, hij paste ook niet in mijn auto, daarom had ik hem nog liggen. Ik heb nu een dashmount van Renault er in zitten die precies op maat. Die universele werkt geloof ik alleen maar als je een standaard radio hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook wel geduld. Ik wil het wel mooi weggewerkt hebben :D

/edit: en een laad functie.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 82269 op 11-11-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Heeft iemand trouwens al "KJAM_WWE_ROM_1010903_104_10110_cdl_wwe_ship.exe" geprobeert op zijn mda vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:21
Qris schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:39:

Werkt goed he Qris? Ik gebruik Mortsaver ook al een tijd om een alles te vergrendelen tijdens mp3, zals ik al zei. Dit progje en meerdere andere fijne progs van dezelfde programmeur op www.sto-helit.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 82269 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:59:
[...]
Ik weet dat je met bepaalde pda's 2 BT verbindingen te gelijk kan aangaan. Dus 1 carkit en 1 voor de GPS. Dit zou ideaal zijn, want dan kan ie verbinding behouden met me carkit wanneer ik aan het navigeren ben.
ik heb een BT headset en een BT TomTom GPS en dat werkt prima.

@Worldwide
Na lang kloten eindelijk Com6 in tomtom gekregen. Echter blijft tomtom miepen dat er geen GPS apparaat is. Ik heb echt geen idee waarom dat ding niet gewoon wil werken. Alle bestanden zijn handmating geplaatst en aangepast. In het register heb ik van alles aan zitten passen om tomtom maar Com 6 te laten zien. En hij doet gewoon niks...
ik heb TomTom geinstalleerd (versie 5.10) daarna de GPS module gepaired met mijn Vario. Vervolgens heb ik een daar COM6 aan kunnen mappen. Dan TomTom opstarten, en instellen dat je een 'andere draadloze gps' module hebt op com6. en dan zou alles moeten werken.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
hey heeft iemand al voicecommand van microsoft op zn k-jam/vario/9100??
ik heb versie 1.5 maar die wil het om een of andere reden(incompatibiliteit?) niet doen.
dat is nl wel het meest relaxte progje ooit!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26680

Worldwide schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:58:
hoe heb je het voor elkaar gekregen om com 6 te kiezen?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 26680 op 11-11-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
OK, hele domme vraag, maar waar zit de \ op de vario?

- Edit: laat maar, gevonden

[ Voor 23% gewijzigd door michielvdp op 11-11-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-07 10:25

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wat is nou het wezelijke verschil tussen de I-mate JAM en de Qtek S110.

Het enige verschil wat ik kan ontdekken is 64MB RAM en 128MB RAM, maar het prijs verschil is wel wat hoger dan alleen 64MB RAM verschil.
Is dit alleen het merk stikkertje Qtek wat het duurder maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 26680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:12:
[...]
Voor mensen die TomTom 5 niet aan de praat krijgen. Check deze site eens:

http://www.beyondthetech....of-installing-tomtom.html.

Misschien een idee om deze in de start-post op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Eggy schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:55:
[...]

Ik kan hem maar 1 keer vinden?
sorry kijk fout. 8)7

[ Voor 102% gewijzigd door BadBoy18 op 11-11-2005 11:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 16:09

xychix

FreeBSD Rules !

Qris schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:50:
[...]
Thnx.. k kwam toevallig net een andere tegen.. maar dan heb je alweer een programma erbij.. hebben jullie niet zoiets van woei.. wat een berg geinstalleerde programma's! ik zocht eigelik een divx codec voor winMP
tcpmp is de moeite waard :) kun je ook de Portable Sony Playstation movies mee spelen als je de juiste codecs installed

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
xychix schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:11:
[...]

tcpmp is de moeite waard :) kun je ook de Portable Sony Playstation movies mee spelen als je de juiste codecs installed
Welke codecs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

hehe.. aardig leuk zo een duo kaart.. heb beide foons (vario en 6230) nu aanstaan.. ze kunne allebei bellen en degene die als laatste aangemeld is ontvangt binnenkomende oproepen.. chill chill

[edit] duo kaart kost 17,90 voor de geinteresseerden

[ Voor 13% gewijzigd door Qris op 11-11-2005 11:40 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114237

michielvdp schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:35:
[...]

Jammer alleen dat dit alarm niet af gaat als je het geluid van je phone uitzet en hem in slaapstand zet..
Ja klopt, en laat dat nou net één van de belangrijkste features zijn van een alarmklok. Nog maar even verder kijken dus. Als er iemand een suggestie heeft voor een goed alarmkloktooltje, laat het even weten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

[...]

In HKLM\ControlPanel\GPS Settings Alle settings eruit gooien (als het goed is ééntje) en dan een DWORD aanmaken met de naam "Group" en waarde 2 meegeven.
Soft reset
Nu staat in het settings tabblad een GPS icoon. Daar zet je bij het eerste tabblad COM6 neer, bij het 2e COM2, je GPS unit moet geen compoort hebben. Vervolgens start je tomtom ga je naar GPS en kies je com6. Sluit tomtom, ga vervolgens naar: \Program Files\Navigator\navigator.cfg en kopieer die. Haal de COM6 en COM5 poort weg uit het GPS gedeelte.
Soft reset
Zet de gekopieerde navigator.cfg weer terug om er zeker van te zijn dat com6 er nog staat. Pair je GPS unit, start tomtom en theoretisch zou tomtom nu je GPS unit moeten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:15:
Ik heb ook wel geduld. Ik wil het wel mooi weggewerkt hebben :D

/edit: en een laad functie.
Komt met ong. 2 weken zo'n actieve houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

In HKLM\ControlPanel\GPS Settings Alle settings eruit gooien (als het goed is ééntje) en dan een DWORD aanmaken met de naam "Group" en waarde 2 meegeven.
Soft reset
Nu staat in het settings tabblad een GPS icoon. Daar zet je bij het eerste tabblad COM6 neer, bij het 2e COM2, je GPS unit moet geen compoort hebben. Vervolgens start je tomtom ga je naar GPS en kies je com6. Sluit tomtom, ga vervolgens naar: \Program Files\Navigator\navigator.cfg en kopieer die. Haal de COM6 en COM5 poort weg uit het GPS gedeelte.
Soft reset
Zet de gekopieerde navigator.cfg weer terug om er zeker van te zijn dat com6 er nog staat. Pair je GPS unit, start tomtom en theoretisch zou tomtom nu je GPS unit moeten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
@iedereen

Ik heb het gevoel dat de navigatie toets niet goed werkt, met omhoog gaan.
naar rechts, links en beneden gaat het prima. maar voor omhoog moet je wat/veel harder drukken dan de andere richtingen.

heeft iemand anders dit ook?
anders kan ik vandaag nog langs de shop gaan, voor een omruiling(vorige week vrijdag gekocht)

alvast bedankt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88230

Weet iemand of er een escape toets op zit? Maat van me vind dat wel makkelijk i.c.m. putty en vi maar kan hem niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Worldwide schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:46:
[...]

Soft reset
Soft reset
Dat kan veel makkelijker. Nogmaals:

check hier http://www.beyondthetech....of-installing-tomtom.html.

Er staat onderaan ook hoe je deze registry hack weer ongedaan kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
Anoniem: 114237 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:40:
[...]

Ja klopt, en laat dat nou net één van de belangrijkste features zijn van een alarmklok. Nog maar even verder kijken dus. Als er iemand een suggestie heeft voor een goed alarmkloktooltje, laat het even weten aub.
Hier: http://page.freett.com/todamitsu/AlarmClockE.htm staat een heel simple alarmklokje. Werkt perfect (ook als je geluid uitstaat, ook als je phone in slaapstand is). Geen MP3 helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Als je de Vario vergrendeld en vervolgens ontgrendeld staat er "Druk op "*" om het apparaat te ontgrendelen" Echter heb ik in meer dan 99% van de gevallen dat hij vergrendeld is mijn toetsenbord niet open. Als ik het dan wel doe kan ik niet eens op sterretje drukken! Ja, ok fysiek wel maar hij doet niets... is dat bij jullie ook zo?

[ Voor 5% gewijzigd door xvanwaart op 11-11-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

GroteBozewolf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:50:
[...]

Dat kan veel makkelijker. Nogmaals:

check hier http://www.beyondthetech....of-installing-tomtom.html.

Er staat onderaan ook hoe je deze registry hack weer ongedaan kunt maken.
Als het makkelijker kan, waarom werkt dat dan ook niet? Alleen op die manier krijg ik een Com 6 in tomtom te zien, op geen enkele andere manier krijg ik het voor elkaar om Com6 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
questa schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:41:
Wat is nou het wezelijke verschil tussen de I-mate JAM en de Qtek S110.

Het enige verschil wat ik kan ontdekken is 64MB RAM en 128MB RAM, maar het prijs verschil is wel wat hoger dan alleen 64MB RAM verschil.
Is dit alleen het merk stikkertje Qtek wat het duurder maakt?
Je zit in het verkeerde topic ;)

Dit is de goede: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 11

Maar goed, natuurlijk beantwoord ik je vraag wel gelijk even. De i-mate JAM is qua hardware identiek aan de Qtek S100. Deze hebben beiden 64MB aan RAM geheugen. De Qtek S110 is een kleine update van de Qtek S100 met zoals jij al zei twee keer zoveel geheugen aan boord. Zo is er overigens ook van de i-mate JAM een versie met 128 MB RAM. Verder zijn in het algemeen de i-mate versies duurder dan de Qtek versies.

@xvanwaart

Ik heb precies hetzelfde. Het werkt alleen wanneer ik (nog voordat ik de linker soft key indruk) het toetsenbord op symbol lock zet.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 11-11-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Eggy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:35:
[...]
@xvanwaart

Ik heb precies hetzelfde. Het werkt alleen wanneer ik (nog voordat ik de linker soft key indruk) het toetsenbord op symbol lock zet.
als ik op ontgrendelen klik dan krijg ik inderdaad meen melding met "Druk op * om het apparaat te ontgrendelen" met daaronder een hele grote knop: Ontgrendelen. Daar op duwen werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
GroteBozewolf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:45:
[...]

als ik op ontgrendelen klik dan krijg ik inderdaad meen melding met "Druk op * om het apparaat te ontgrendelen" met daaronder een hele grote knop: Ontgrendelen. Daar op duwen werkt ook.
Uiteraard, het gebruiken van een hardware toets zou echter wel iets eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiXarD2
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10-2023
Qris schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:39:
hehe.. aardig leuk zo een duo kaart.. heb beide foons (vario en 6230) nu aanstaan.. ze kunne allebei bellen en degene die als laatste aangemeld is ontvangt binnenkomende oproepen.. chill chill

duo kaart kost 17,90 voor de geinteresseerden
Bij een duokaart moet je dus nooit 2 telefoons tegelijkertijd aan doen! Wanneer je dat wel doet, ben je vanaf dat moment vaak niet te bereiken voor anderen. Ik werk zelf bij KPN en heb regelmatig (bijna wekelijk) mensen aan de lijn met een duokaart, die op hoge poten bellen dat ze niet te bereiken zijn. De oorzaak is dan meestal dat ze 2 toestellen aan hebben (gehad).

De oplossing bij onbereikbaarheid is om de toestellen beide een kwartier uit te zetten en dan weer 1 aan te doen. Veel inbouwcarkits worden niet goed geinstalleerd, waardoor bij het uitzetten van de auto, de simkaart niet goed wordt afgemeld op het netwerk. Wanneer je dan je 2e telefoon aanzet, dan gaat dat dus niet goed.

Bij KPN is een duokaart 34 euro trouwens (excl. btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:21
Eggy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:03:
[...]

Uiteraard, het gebruiken van een hardware toets zou echter wel iets eenvoudiger.
Ehmmm, als mijn Vario vergendeld is druk ik op de linker knop (boven de groene belknop dus) en daarna op het scherm met mijn vinger en voila: ontgrendeld. dat * is denk ik een verkeerde vertaling ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192

Ik krijg net me factuur binnen tevens garantiebewijs. Waarop staat dat mijn contract maar 1-jarig is, dus 1 jaar 100 min.

Hebben ze een foutje gemaakt in mijn voordeel, ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:11:
Ik krijg net me factuur binnen tevens garantiebewijs. Waarop staat dat mijn contract maar 1-jarig is, dus 1 jaar 100 min.

Hebben ze een foutje gemaakt in mijn voordeel, ofniet?
kunnen wij niet weten, weet zelf wat je afgesproken hebt, toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:07:
[...]

kunnen wij niet weten, weet zelf wat je afgesproken hebt, toch
Ik had 2 jaar, maar nu staat er 1 jaar op me garantiebewijs/factuur. Misschien heeft iemand dit eerder ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
  • Laatst online: 20-12-2021
Hé misschien een heeeele stomme vraag. Ik hing net aan de lijn met een helpdesk en ik moest een keuze in voeren. Dus ik roep dat toestenblok weer op en ik toets één, krijg ik, volgens mij, het laatst gekozen nummer uit mijn belhistorie in beeld.

Had geen keuze kunnen maken, maar ben uiteindelijk wel op de plek terechtgekomen.

Maar de ham-vraag is: Hoe kan ik nu die keuze maken?

Opgesolved: Het blijkt toch gewoon te kunnen door een nummer in te voeren op het toetsenblok. Ik was helemaal in de war geraakt omdat er ineens allemaal naampjes in het beeld verschenen.

[ Voor 21% gewijzigd door noize79 op 11-11-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71783

Toen ik met mijn Vario via http://mail.yahoo.com mijn mail wilde bekijken werd er, na bevestigingsvraag, automatisch geswitcht naar andere browser instellingen die geschikter zijn voor het bekijken van de Yahoo mailpagina op de Vario. Maar als ik nu weer via mijn laptop inlog op Yahoo Mail krijg ik als ik inlog een vrijwel compleet uitgeklede versie van Yahoo Mail die lijkt aangepast aan de settings voor een smartphone-browser. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer kan veranderen bij Yahoo, zodat ik op mijn laptop gewoon met de complete opmaak van Yahoo kan werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06
Cobra_Lup schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:35:

[afbeelding]

Is het bij jou wel gelukt om het t-mobile logo en het MDA logo te verwijderen onder het scherm? de knop boven is iig een stuk makkelijker!

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Qris schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:39:

[edit] duo kaart kost 17,90 voor de geinteresseerden
Welke provider??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Werkt een vario dan ook bij andere providers? >:)

grapje he ;) ik heb t-mobile. ik heb de hele dag beide foons aanstaan en ik probeer af en toe of ze het nog doen en ik kan nu dus met allebei de telefoons bellen (nee niet tegelijk natuurlijk) en de 6230 is het laatst aangemeld en die klingelt ook heel mooi als ik mijn nummer bel... dus nog geen problemen so far

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

SonOfSam schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:58:
[...]

Is het bij jou wel gelukt om het t-mobile logo en het MDA logo te verwijderen onder het scherm? de knop boven is iig een stuk makkelijker!
Die durf ik nog niet te verwijderen. Ben te bang dat ik het metaal beschadig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-07 14:42
Heb de logo's onder het scherm gewoon kunnen verwijderen met een suikerklontje.

Ik zie niets van beschadigd metaal, en het ziet er een stuk beter uit zonder die logo's :) .
Ik heb met het gekraste metaal meegeschuurd, zijwaarts heb ik toch het idee dat je het metaal gaat krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

ff n00b vraagje.. mag ik de mini-SD eruit halen als foon aanstaat?

Deze ruimte is te huur

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.