[Nano] Het Grote Nano bescherming topic*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.851 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nano vandaag besteld, maar ik wil er graag een goede band bij om hem aan mijn arm te dragen en het liefst eentje, waar je de armriem vanaf kunt halen, zodat het ook als beschermhoesje gebruikt kan worden. Welke kan ik het beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Heeft de Dixons of een andere winkel, geen webwinkel, ook van die invisible shields? Iig 'stickers' die beschermen tegen krassen? Een Apple/MacStore heb ik hier niet in de buurt.., dus iemand die het weet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"stickers" die je nano beschermen zou ik niet proberen. Ik was ook huiverig voor de altijd-vast-blijven-plakkende-door-lijm invisible shield. Maar een "gewoon" folietje is echt ronduit bagger.

Ik was eerst nogal blij met mijn folietje (in mijn geval uxell), maar toen het na een paar weken doodleuk losliet betrok mijn gezicht wel >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7062747A.gif

Is zoiets er nou niet gewoon in het zwart? en het liefste immitatie, 30 euro gaat nergens over voor zo'n case :(

[ Voor 3% gewijzigd door Carel op 01-02-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Allemachtig.. Wat is die iPod Nano 4gb zwart moeilijk verkrijgbaar |:( ;(\

en ik las paar posts terug dat er nu standaard een hoesje werd bijgeleverd net als bij de 5g?

[ Voor 40% gewijzigd door repsaj op 01-02-2006 17:41 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop hem over 2 weken zeker te hebben
heb em in een apple store besteld, maar als ik em via marktplaats eerder heb, en een stuk goedkoper, graag dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de nano 4 gig,
ben er zeer tevreden over alleen die kl*te krasjes maar daar is niet veel aan te doen.
ik heb het setje tubes maar gekocht. want perstuk kan weer niet. nog iemand belang bij een tube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:39:
Allemachtig.. Wat is die iPod Nano 4gb zwart moeilijk verkrijgbaar |:( ;(\

en ik las paar posts terug dat er nu standaard een hoesje werd bijgeleverd net als bij de 5g?
Ik heb afgelopen vrijdag een witte 4GB gekocht en daar zat inderdaad een beschermhoesje bij. Ben erg blij dat ik niet meteen zelf wat heb gekocht voor tientallen euro's, want ik wist niet dat er een hoesje bij zou zitten.

Heb nog even een ongerelateerd vraagje (zou niet weten waar ik 'm anders moet stellen): hoe zorg ik ervoor dat ik album-illustraties te zien krijg bij de nummers die ik luister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:53:
[...]Heb nog even een ongerelateerd vraagje (zou niet weten waar ik 'm anders moet stellen): hoe zorg ik ervoor dat ik album-illustraties te zien krijg bij de nummers die ik luister?
In iTunes per nummer de album art toevoeggen (ja, dat moet met elk nummer, gelukkig kun je dit met meerdere nummers tegelijk) en dan in de iPod voorkeuren van iTunes aangeven dat album art ook meegekopieerd moet worden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Jaspur schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:29:
Ik ben wezen googleën voor een leren case voor de nano. En kwam 2 leuke tegen, maar kon op de site waar ik het plaatje zag nergens een link vinden van waar ik ze kon kopen.

Deze 2:
[afbeelding] [afbeelding]

Weet iemand waar ik ze kan kopen? Liefst NL site of winkel.
Gelieve geen links te passen met producten die erop lijken, want die heb ik al gevonden en vind ik niks.

Bvd.
Dat is volgens mij deIncase nano Wallet
http://store.apple.com/Ap...D?mco=16A8A35D&nplm=TF275

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:42:
Sinds een week bezit ik over een nano ipod, ik laad mn ipod via een usbkabel, ik heb gisterennacht mn accu vol geladen. De volgende ochtend zie ik op de display dat mn accu bijna leeg is, terwijl het volgeladen is
Ik heb wel geprobeerd om nog 1x te herladen, maar dan krijg je een melding van batterij is al vol.
Maar als ik eenmaal mn nano eruit plug, zie ik op de display staan "accu bijna leeg".

Heeft iemand hier ook last van?
Ik heb hetzelfde gehad. Ik denk dat het een foutje in de firmware is, want toen ik hem 'herstelde' met de 'iPod Updater' was het weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar dagen geleden eindelijk mn zwarte ipod nano 4gb binnengekregen
paar weken geleden had ik al maar een invisible shield besteld
ik vind het namelijk zonde om zo'n mooi ding te verpesten met allelei hoesjes/cases
zo zie je uiteindelijk niets meer van het uiterlijk, en wordt het nog eens groter ook
vandaar dat ik het IS wel wilde proberen
na de nano uit de dooss gehaald te hebben, meteen zuiver gemaakt, en het shield erop gedaan
heeft wel bijna een uur geduurd eerdat het erop zat, maar het resultaat mag er wezen!
er is zo goed als niets van te zien, en het is werkelijk onkrasbaar!
alleen de paar miniluchtbelletjes op de achterkant zijn iets minder, maar who cares?
liever die paar 'onzichtbare' luchtbelletjes dan een scherm of hele ipod vol krassen
nu ben er er ten minste zeker van dat mn ipod er over een paar maanden nog net zo goed uitziet dan toen ik hem kocht!
mannen, merci voor alle info, en iedereen die de perfecte bescherming zoekt voor zn ipod, koop een invisible shield!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die stickers zijn voor 15 euri bij dynabyte te krijgen: veel geld maar in mijn ogen wel een van de beste oplossingen. ik heb zelf zon iskin en een andere skin van de handyman maar zoals gezegd De iskin is echt Way to big en dat andere geval heeft geen screen protector en ziwio lijkt het wel of dat sileconen vuil aantrekt.
iig gebruik isk doordeweeks(woonwerkmuziekie) geen verdere bescherming behalve die stickers en int weekend(extreem zuip/stunt/whatever) heb ik daarover de iskin(niet zo mooi maar wel damn practische/goeie besherming)
[oftoppic]ipodwizard.net is leuk voor nieuwe themes en uncap van de volume limit ik draai zel fmomentele een windows XP theme op me nano(gewoon om al die appel-freaks te fokken natuurlijk)[/offtopic]

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Carel schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:03:
[afbeelding]

Is zoiets er nou niet gewoon in het zwart? en het liefste immitatie, 30 euro gaat nergens over voor zo'n case :(
Jawel hoor :), net wel die oranje grijze besteld voor mijn zusje hier maar daarna dit gevonden;

http://www.iskin.com/store/I2shop_duonano.tpl

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

he ik heb een vraag voor de mensen met een witte nano die hem al een tijd hebben (vanaf ong. de release).
is bij jullie de nano na een tijd ook wat geler geworden? (geeler, 'geel' is opeens een raar woord voor mij joh 8)7 )
ik moet wel zeggen dat ik een witte nano heb i.c.m. een invisibleshield.
(naja ik wil graag weten of de nano zelf geel is geworden of the invisbileshield. Ik kan het schildje wel losmaken om te kijken, maar daarna kan ik hem niet terugplakken, dan moet ik weer es een week wachten op een nieuw exemplaar, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tunebuckle.com/

De toekomstige zomerhit!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:23
voor de nano, en de 5G iPod's zijn dunnere lagen verf gebruikt, daardoor zijn ze ook minder krasbestendig. misschien dat het hier iets mee te maken kan hebben? zelf heb ik een zwarte nano, dus ik kan niet voor je kijken

[ Voor 41% gewijzigd door Den_S85 op 25-02-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:53:
[...]

Vandaag is de Moshi nanoPouch binnen gekomen. :)

Voor iPod bezitters die 'm ook hebben of willen bestellen; er is een lanyard koord met een metalen haakje meegeleverd, deze kan je vastmaken aan een lusje IN de nanoPouch, maar dat lijkt me niet zo'n slim idee omdat je anders steeds de iPod langs dat metalen haakje moet schuiven...
Vanaf 26 euro? jeetje, ze willen wel verdienen :/
Ik zag dit op marktplaats, maar dat is zo lelijk
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/5a/34137517.jpg

Of anders een nano tube, is dat aan te raden?
Afbeeldingslocatie: http://computers.livedoor.com/livedoor/kaden/d-news/200509/nano4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 25-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Caboman schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:02:
[...]
Vanaf 26 euro? jeetje, ze willen wel verdienen :/
Ik zag dit op marktplaats, maar dat is zo lelijk
[afbeelding]

[afbeelding]
Lol pak een sok knip de onderkant ervan en maak deze weer vast .. :p nog geen 2 euro denk. Ik vind het ook maar lelijk, hoe verzinnen ze het alleen al. Je kan niet eens meer op je scherm kijken.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Ik heb eergisteren een 4gb zwarte nano besteld en wist dat ik meteen opzoek moest gaan naar bescherming. Ik heb hier alles even doorgespit (mijn dank daarvoor) en ik ga toch proberen om hem eerst zo onzichtbaar mogelijk te beschermen; heb deze skin besteld vandaag.
http://www.bestskinsever....Pod-Nano-Skin-%281/Detail
Mocht die nou tegen vallen dan is het niet een te dure vergissing en dan ga ik toch v een hardcase denk ik.. siliconen vind ik niks trekt alleen maar zand aan en t krijgt het bijna niet uit je broekzak door de rubberige textuur (tenminste zo ging het een paar jaar geleden met m'n 8210 ;))

Welke zal eerder binnen komen de nano of de skin? :*)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er niemand toevallig binnenkort een invisible shield gaan bestellen bij video shieldzone.com ? Heb namelijk zelf geen creditcard / paypal account en zou dus erg graag met iemand meebestellen... Of wil er iemand een inkoopactie starten ? Denk wel dat er genoeg vraag naar producten van shieldzone.com is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje
nadat ik ongeveer 1 maand mn invisibleSHIELD op mn nano heb zitten, is onderin een hoekje wat losgekomen
met een breekmesje heel voorzichtig dat hoekje (paar milimeter) weggesneden, zodat het niet verder zou los gaan
nu was mn vraag
stel, het is nodig om het shield te laten vervangen, hoe doe ik dat dan?
hoe doe ik het van mn ipod? want het zit toch goed vast bij mijn weten...
heeft al iemand dat geprobeerd?
hou je lijmresten over? (ipod nano ZWART)
zoja, krijg je die eenvoudig weg? met wat?
dit zijn vragen die denk ik ook andere mensen hebben, dus...
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

zucht.... zoek es op 'rainydaymagazine' daarin laten ze zien hoe het eruit ziet na het verwijderen van je shield.
en kijk es op de site van invisibleshield, daarop staat het ook, en er staat ook goed wat je moet doen om hem te laten vervangen.

ik heb al 2x zo'n shield verwijderd van mn ipod, je houdt lijmresten over, maar dat kan je reduceren door de shield er heeeeeel langzaam af te trekken, ik heb de resten wegeghaald met schoonmaakschuim en een microvezeldoekje. wel wachten met weghalen totdat je je nieuwe heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Nou de nano en de skin zijn binnen... (binnen 2 dagen al een krasje op de achterkant :( )
Dus ik besloot om vandaag maar de skin te bevestigen..... Wat een klote klus!
De voorkant is wel redelijk gelukt... Er ligt wel wat stof onder maar ja.. boeiend.
Maar de achterkant wat een gedoe! Die flapjes die er omheen moeten werken al helemaal niet!

Ik hou het voorlopig maar bij alleen een beschermde voorkant en de zoektocht gaat verder de contour isee lijkt me wel wat, maar die is erg duur en ik vraag me af hoe klein en subtiel de nano dan nog is eigenlijk |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Dzine op 07-03-2006 15:26 ]

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik wil hiervoor eigenlijk geen topic openen. Maar die zwarte dingen die je voor je oordopjes krijgt. Waar kan je dat kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

kheb ze ooit bij dixons gezien, dus my guess is dat je ze bij veel electrowinkels gewoon kunt kopen. Ze zijn ook niet zo heel duur gelukkig. Ook kan je menig ipod bezitter gewoon erom vragen, veel mensen gebruiken ze niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat er hier een aantal invisible shield bezitters zijn , hier had ik nog een paar vraagjes over :

-hoelang duurde het voor jullie invisible shield thuis aankwam ?
-ik neem aan dat ze dit gewoon in een enveloppe in de brievenbus duwen , dus niet dat ze daar speciaal voor bellen enzo ?
-zit er een soort van handleiding bij hoe je het het beste kan bevestigen ? of zijn er misschien tips over dingen die ik net wel en net niet moet doen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:14:
Ik heb gemerkt dat er hier een aantal invisible shield bezitters zijn , hier had ik nog een paar vraagjes over :

-hoelang duurde het voor jullie invisible shield thuis aankwam ?
-ik neem aan dat ze dit gewoon in een enveloppe in de brievenbus duwen , dus niet dat ze daar speciaal voor bellen enzo ?
-zit er een soort van handleiding bij hoe je het het beste kan bevestigen ? of zijn er misschien tips over dingen die ik net wel en net niet moet doen ? :)
Volgens mij had ik het binnen een week in huis (op de minuut af zelfs een week).
Ze drukken het idd gewoon in de brievenbus.
En op de website van invisible shield kun je een handleiding downloaden.

Enige wat je eigenlijk nodig bent is:

Een kopje met water met afwasmiddel
een theedoek
ipod
ivisible shield
en een bankpasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag artwitzz scratch stopper gekocht...met het bij geleverde doekje ipod schoongemaakt...dat heb ik geweten heel mn scherm vol met krasjes....Die kan ik dus met brasso weg halen maar welke brasso moet ik dan kopen er zijn meerdere soorten????en kan ik brasso ook gebruiken voor krasjes op de achterkant van mn ipod???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit weekend een ipod nano halen met van die orginele ipod condooms..

ik heb alleen de behoefte aan de roze en de groene. Dus hou ik nog wit/paars/blauw over dus mocht iemand geintresseerd zijn kan die of geen. Een silicon ding overnemen voor 5 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:
Ik ga dit weekend een ipod nano halen met van die orginele ipod condooms..

ik heb alleen de behoefte aan de roze en de groene. Dus hou ik nog wit/paars/blauw over dus mocht iemand geintresseerd zijn kan die of geen. Een silicon ding overnemen voor 5 euro :)
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar bij Apple Center HTR op de Bakkerstraat verkopen ze losse tubes en sokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 06:13:
[...]

Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar bij Apple Center HTR op de Bakkerstraat verkopen ze losse tubes en sokken.
euh ja ik weet dat het pure luiheid is, maar weet je misschien ook hoeveel een losse sok en een losse tube kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:26:
[...]

euh ja ik weet dat het pure luiheid is, maar weet je misschien ook hoeveel een losse sok en een losse tube kost?
In dat geval koop ik liever een losse tube :D zouden ze die ook bij de macstore in rotterdam los verkopen?! dit zal dan allicht onder de 30 euro liggen want dat kost zo`n setje van 5 tubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die theinvisibleshield te duur vind of/en geen creditcard heeft, ga gauw naar de macstore (of Dynabyte) en koop een set van 2 velletjes Artwizz scratchstoppers voor de ipod nano.
Kost je 14 euri, maar dan is je nano wel volledig beschermd.

:Y)

Link http://store.apple.com/Ap...re?productLearnMore=TF393

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 14:22 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik kwam net het volgende tegen op internet:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetbasement.com/products/iglaze-silver-t1.jpg

Moshi iGlaze Hard Screen & Body Protector for iPod Nano

Protects your iPod nano from normal wear-and-tear with its scratch-resistant coating. Provides an ultra-fine gloss for both the body and the LCD screen that is specifically designed for high clarity (transparency > 93%) Offers separate and full protection for the click wheel and the center button to maintain the same responsive control and feel. The polymer adhesive provides strong bonding between iGlaze and iPod, yet leaves no residue when removed. Easy to install with zero air bubbles. Many color choices are available to enhance the look of your nano. Buy different ones and swap them to match your mood!

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetbasement.com/products/iglaze_pink_200x200.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gadgetbasement.com/products/iglaze_black_200x200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetbasement.com/products/iglaze_white_200x200.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gadgetbasement.com/products/iglaze_gray_200x200.jpg

http://www.gadgetbasement...pe=name&searchstring=hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Dat ziet er strak uit! Vooral die grijze is eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

alleen 35 euro.. ouch. wel gratis verzendkosten.
maar ziet er wel erg mooi uit idd, nu nog de prijs laten zakken en hopen dat je nano nog past in de iTrip en dan issie van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
doe mij maar gewoon de invisible shield.

Ik heb dat er nu een aantal maanden op mijn nano zitten en dat zit er nog steeds prima op, zonder bubbeltjes en beschadegingen aan mijn nano. Ik kan de nano gewoon bij mijn sleutels in de zak doen zonder krassen o.i.d.

Is ook nog es een stuk goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:25:
alleen 35 euro.. ouch. wel gratis verzendkosten.
maar ziet er wel erg mooi uit idd, nu nog de prijs laten zakken en hopen dat je nano nog past in de iTrip en dan issie van mij :)
Die iTrip, hoe bevalt die jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja kheb hem alleen in de auto gebruikt (heb geen radio op mn kamer)
en hij bevalt me opzich wel goed, geen storingen of iets. Over geluidskwaliteit kan ik je niet veel zeggen (auto met veel geluid van buitenaf waar je niet eromheen kunt), maar die vond ik wel goed.
Het is wel even zoeken naar een vrije frequentie, want vaak hoor je toch wel iets op een frequentie waar eigenlijk niets op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Laatst online: 19-06-2024
Wie kan mij vertellen wat het Agent 18 Shield nou precies inhoud.
Is het ook een soort plakplastic of is het een plastic hoesje dat je er om en af kan doen? en is je beeldscherm er mee beschermd? en heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
Zo te zien is 't "gewoon" 'n plastic case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02
Zo, een iPod nano + Invisible Shield bestelt.

Ik vond overigens nog dit interessante filmpje over het aanbrengen van de shield.
Mocht hij hier al genoemd zijn, mijn excuses.

http://www.appleshield.co...ation/install_long_lg.mov

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

EmilneM schreef op zondag 29 januari 2006 @ 11:22:
Voor mij waren in eerste instantie de Apple iPod Tubes de beste keuze. Omdat deze geen screen protector hebben vielen deze echter snel af. De iSkin Duo Nano maken de iPod Nano naar mijn mening te groot, het hoesje vind ik aan de 'lompe' kant.

Ik ben verder gaan zoeken en kwam terecht op de 'Podgear Jumpsuit Plus'. Deze silicon-softcase is vergelijkbaar met de tubes van Apple maar heeft wél een screenprotector. Ik vond weinig tot geen goede reviews van dit product maar heb toch maar besloten om hem te bestellen.

[afbeelding]

De Podgear Jumpsuit Plus werd geleverd met een transparante en zwarte tube, een screenprotector en een (naar mijn mening overbodige) armband. Hij is ook leverbaar in de combinatie transparant en rood. Dit alles voor rond de 19 euro (25 euro incl. verzendkosten).

De Nano kan door de case tegen een stootje en is bijna volledig beschermd tegen krassen (op de achterkant ontbreken 2 smalle stroken waar de armband doorheen kan). De compacte vorm van de Nano blijft behouden en het clickwheel blijft erg goed te bedienen, mede omdat de contouren van het click-wheel in de case zijn gegrafeerd zodat de toetsen goed voelbaar zijn. De gevoeligheid blijft van het click-wheel blijft behouden. De dock-connector en headphone-port blijven goed te bereiken.

Al met al een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een onopvallende case die goede bescherming biedt en het compacte uiterlijk van de nano willen behouden.
Hoor er verder ook niets over, maar net een gehaald. Voor 17.99 (media markt) is het een leuk hoesje, zit er strak omheen, en clickwheel blijft idd goed bedienbaar.
De hold-knop is niet heel handig meer te bedienen, maar het kan nog wel.
Heb wel het idee dat die screenprotector er nog eens uit gaat schuiven, erg stevig zit ie niet vast namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02
Zojuist de invisible shield bevestigd op mijn gloednieuwe nano maar het ging niet echt goed. Me nano ziet er nu echt smerig uit met die shield erop.... hopelijk is het na 24 uur beter.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er met de agent shield 18 ook nog een normale jack plug in past? Die officiele ipod plug is zo ontzettend dun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij moet het gewoon kunnen. (is imho gewoon logisch namelijk)

btw mijn nano is kapot, het LCD scherm is gebarsten terwijl er van buiten geen 1 kras of deuk zit. (het scherm binnenin is dus gescheurd en gaan lekken)
Deze heb ik gebracht naar een apple centre en zij hebben hem opgestuurd, nu maar afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:23

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ik heb nu al een tijdje mijn iMoshi hoesje en ben er zeer tevreden over ik heb tot nu toe geen zichtbare krasjes. Hij haalt ook je vinger afdrukken weg wat ook scheelt op het scherm bvb. Hij was niet zo heel duur 20 euro alleen na een tijdje begint het stof rondom het ijzeren ringetje te scheuren en bij een vriend van me is dat ijzeren ringetje er al af.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipoditude.com/archives/moshiipodpouch.jpg

Dat ringetje daar achter aan bedoel ik. Ik raad het iig aan om een iMoshi te kopen want hij zit niet irritant en hij beschermt je nano goed en je hebt niet zoals bij een Invisible Shield plak resten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hallo, kweet niet of die het goede topic is..
Myn iPod gaat niet meer aan. Gister deed 'ie 't nog. Hij was niet leeg toen ik hem weg deed. Wou hem net weer pakken, lukt ie niet meer aan. Ik dacht dat misschien dan toch de batterij leeg was, dus opladen. Maar nee, geen beeld op het schermpje, wel beeld op iTunes. Volgens Dixons moet ik hem nu 3 uur opladen, en dan doet 'ie 't weer, maar ik zie nog steeds niets.. Iemand die antwoord weet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Jaspur schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:23:
Hallo, kweet niet of die het goede topic is..
Myn iPod gaat niet meer aan. Gister deed 'ie 't nog. Hij was niet leeg toen ik hem weg deed. Wou hem net weer pakken, lukt ie niet meer aan. Ik dacht dat misschien dan toch de batterij leeg was, dus opladen. Maar nee, geen beeld op het schermpje, wel beeld op iTunes. Volgens Dixons moet ik hem nu 3 uur opladen, en dan doet 'ie 't weer, maar ik zie nog steeds niets.. Iemand die antwoord weet?
leg je ipod aan de oplader en reset hem eens ( menu en middelste toets tegelijk een aantal seconde inhouden)

Heb trouwens zelf de invisible shield al 9 maanden en mijn ipodje ziet er nog steeds top uit.. zie:

Afbeeldingslocatie: http://www.magix-photos.com/mediapool02/5F/45/9A/70/F5/65/11/DA/80/B3/95/1A/55/92/7C/76/oma/10/BCDEDD500ACC11DBB944312755927C76.jpg

over de plak resten die achter zouden blijven, die zijn makkelijk te verwijderen. Er was eens een review van op www.rainydaymagazine.com , maar voor dat artikel moet je nu betalen... stakkers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

dan heb ik ongeveer mn iPod even lang als jou (en ook icm invisibleshield) echter bij mij...
ik heb al 4 verschillende invisibleshields gehad (eerste keer wegens rare puntjes in mn shield, daarna eentje gevraagd met cutout, kreeg ik 1 zonder, maarjatoch maar tijdelijk die erop gezet en kreeg ook vrijwel direct eentje met cutout. Met cutout heb ik het langst gehad, maar deze begon geel te kleuren (heb een witte iPod) mailtje gestuurd dat ie geel is geworden en weer een nieuwe gekregen. Deze heeft het tot ongeveer 3 weken geleden uitgehouden omdat mijn nano kapot ging (lcd-scherm was gescheurd van binnen, het bekende gevoelige nano schermpje had ik dus) naja nu heb ik inmiddels mn nieuwe nano en wacht ik op mn nieuwe shield.

ze rekenen nu wel 2,95 dollar handling/shipping costs voor replacements, de eerste twee keer hoefde ik dat niet te betalen.

ohw ja de full body shield die jij hebt... ik vind dat de knoppen wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder fijn klikken, dus mn nieuwe shield wordt toch weer eentje met cutout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
pokeran schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:43:
ohw ja de full body shield die jij hebt... ik vind dat de knoppen wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder fijn klikken, dus mn nieuwe shield wordt toch weer eentje met cutout
dat kan wel kloppen, maar ik heb de nano alleen maar gebruikt met deze invisible shield, nooit zonder, ik ben het dus zo gewend.. wel minder dat je zoveel gezeur hebt met je nano/shield :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb mijn iPod tijdens m'n stage in Singapore gekocht. Tijdens mijn tripje naar HongKong heb ik een case voor de nano gekocht voor (hou je vast) wel €5,-. Hij is van redelijk donker rookglas, waardoor het scherm min of meer onzichtbaar wordt als hij uit is.

Ik zal er foto's van maken als er weer wat meer licht is.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Zeg, mijn nano zit vol krassen. Verkoopt Apple ook alleen de behuizing van het ding los?
Zodat ik weer een 'nieuwe' heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, en dat zou ook niet handig zijn van ze als ze dat wel deden... Ik weet niet precies hoe het ding in elkaar steekt, maar ik vraag me af of je het allemaal weer precies op zijn plaats krijgt, als je niet de handigste bent.

Er zijn spulletjes beschikbaar, waarmee je die krassen 'weg' kan krijgen. Zoek daar maar ff naar, je vind het hier zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik houd nu een SK voor beschermhoesjes voor je MP3 speler, waaronder ook de Ipod NANO

Het zijn de zogenaamde Iskins :) www.iskin.com

Link naar SK:
http://www.samenkopen.net/action/178601

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdraaid zeg. Al mijn krassen op mijn nano scherm zijn weg!

Displex , Hans Anders brillendoekje , 10 minuten geduld (flink poetsen, met name op de diepere strepen). Chapeau Displex!

Als ik het goed begrijp gaat het ook lukken met de krassen op het zilver deel maar dan met Brasso toch ?

• m@fkeez
  • Niet online
update van de invisible shield.

Ik heb hem nu ruim een half jaar erop zitten en het werkt nog steeds perfect. Dus gewoon kopen zou ik zeggen. Je nano is beschermd tegen krassen en blijft je behoud het strakke uiterlijk van de nano.

De ipod-adapter van pioneer werkt trouwens prima. Ik kan netals op de ipod zelf makkelijk door de menu's heen draaien en ook selecteren op artiest, song, genre, playlist, enz. Ook de random functie werkt perfect.

• F4T4L_3RR0R
Morgen wordt mijn witte iPod Nano 4GB opgehaald voor 175 euro, waarna ik een nieuwe zwarte Nano van 8GB ga bestellen die een aluminium behuizing heeft. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:32:
Morgen wordt mijn witte iPod Nano 4GB opgehaald voor 175 euro, waarna ik een nieuwe zwarte Nano van 8GB ga bestellen die een aluminium behuizing heeft. :*)
Zo, die heb je goed genaaid! :D 25 Euro meer en diegene had een nieuwe Nano.

Ik heb zelf al sinds de release een 8 GB Nano, nog geen krasje te bekennen. Heerlijk dat alluminium. Uiteraard wel voorzichtig zijn, voornamelijk met het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Denken jullie dat die Agent18 shields ook voor de NIEUWE Nano komen? (2nd Generation dus.)
In de store is ie nog niet, alleen een voor de 'oude' nano's.
P.S. Kom niet met; 'Hij is krasvrij' want dat is een beetje onzin ;) Als je hem vaak gebruikt komen er vanzelf krajes op/in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
dat valt heel erg mee, aangezien er ook geen ipod mini beschermingfolie was... het materiaal van de nieuwe nano is behandeld aluminium dat eigenlijk alleen krast als het goed wordt beschadigd. (spreek uit ervaring met iPod mini die 2 jaar in mijn bezit was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
iemand al ervaring met de invisble shield voor de 2nd gen nano?
en is die shield eigenlijk al in nederland te koop? (winkel ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Och, denk niet dat ze komen hoor. je kan het namelijk alleen over het display plakken, niet meer over de gehele iPod, en het display beschermen heeft weinig zin, want dat krast gewoon niet! Die hele iPod trouwens niet, de mijne is nog altijd net nieuw. Alleen jammer van het clickwheel, die krast namelijk wel, evenals het Apple logo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet ;)

tsjek dit maar:

http://www.shieldzone.com/item_description/APL248FB.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:39:
que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet ;)

tsjek dit maar:

http://www.shieldzone.com/item_description/APL248FB.html
Oehw :> . Najah, het lijkt me beetje loos om aliminium te protecten. Bij de vorige nano was elke kant bedekt met dat doorzichtige gepolijste glas. Maar goed, leuk dat het er is.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat sommige hoesjes voor de 1ste nano niet op de 2de passen?
Dat zieden ze bij de MM :?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:58:
Klopt het dat sommige hoesjes voor de 1ste nano niet op de 2de passen?
Dat zieden ze bij de MM :?
Lijkt me logisch, de vorm is tenslotte anders (bovenaanzicht afgerond ipv rechthoek, iets dunner geloof ik?).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze zijn voor de 2nd gen,

*KLIK

zit daar ook screen protection op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:28:
deze zijn voor de 2nd gen,

*KLIK

zit daar ook screen protection op?
Dat staat gewoon op de site waar je naar linkt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Kick.

Heeft iemand op zn 2nd gen een iSkin? Zoja, zou je een pic kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Ik heb hem niet, maar op de site staan er foto's van. Een nichtje heeft zo'n ding gekregen voor d'r verjaardag en ik vind hem er heel mooi uitzien. Veel dunner dan de 1e generatie. Echt mooi.

Zou die iSkin 2nd generation ook op de Nano 1st generation passen?

[ Voor 15% gewijzigd door IbexGirl op 03-01-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ibex_Girl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:17:
Ik heb hem niet, maar op de site staan er foto's van. Een nichtje heeft zo'n ding gekregen voor d'r verjaardag en ik vind hem er heel mooi uitzien. Veel dunner dan de 1e generatie. Echt mooi.

Zou die iSkin 2nd generation ook op de Nano 1st generation passen?
Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
Nyana schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
[...]

Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.
..Google?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Mjah, dat zeg ik... klein en brak.

Heb inmiddels de iSkin al gekocht. Bedankt voor jullie waardevolle input. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou je voor mij dan een fototje willen schieten met hem eromheen? Ben benieuwd, denk er namelijk ook over er een te kopen (en hoopte dus stiekem dat iemand al een foto zou plaatsen)

Ik ga trouwens er vanuit dat het om de 2G hoesjes gaat, dus deze:
iSkin for iPod nano (2nd Generation)
(3 inner layers, 1 VISORTM, 1 RevoClip2)

Als het de oude is mag je het laten ;)

[ Voor 51% gewijzigd door lhoBas op 05-01-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:26:
[...]

Mjah, dat zeg ik... klein en brak.

Heb inmiddels de iSkin al gekocht. Bedankt voor jullie waardevolle input. :Z
Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

stevenP schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:45:
[...]

Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?8)7
Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.

Bij deze dan maar voor mensen die het willen zien.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/janwillemvanhunnik/IMG_1455r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.

Bij deze dan maar voor mensen die het willen zien.

[afbeelding]
tnx voor jou foto alsnog dan! Wat je niet moet vergeten is dat je dit topic flink geschopt hebt uit de oude doos, al ruim 2 maanden niet meer gepost.. Maargoed, geen flamewar of wat dan ook van plan, zand erover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Weet er soms iemand of iSkin 2nd gen ook om de Nano 1st gen past? Want ik vind die 1st gen iSkin echt niet mooi, en die 2nd gen voelt zo lekker aan. Maar ik kan nergens iets vinden of die dus past aangezien de 2nd gen Nano lichtjes verschilt qua vorm, en om nu daarvoor een nieuwe Nano te kopen... :p

[ Voor 8% gewijzigd door IbexGirl op 06-01-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ibex_Girl schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:19:
Weet er soms iemand of iSkin 2nd gen ook om de Nano 1st gen past? Want ik vind die 1st gen iSkin echt niet mooi, en die 2nd gen voelt zo lekker aan. Maar ik kan nergens iets vinden of die dus past aangezien de 2nd gen Nano lichtjes verschilt qua vorm, en om nu daarvoor een nieuwe Nano te kopen... :p
Gaat niet passen. Het plastic front heeft ook rondingen die om de Nano heen klemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Nog dankje voor de foto, ziet er erg mooi uit :) Beetje tevreden over je iSkin (of iemand anders die hem ook heeft)?
Klopt het ook dat er inmiddels echt al een dock-tussenstukje bijzit, zodat ie met iSkin in je universal dock kan?

Heel erg bedankt (ik moet nog even wachten totdat alle geleverd is :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Als je er beschermin om wil hebben is dit denk ik wel de kleinste en mooiste oplossing. Tuurlijk is de nano los mooier. Er zit idd een dock compatible stukkie bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ok, klinkt goed, bedankt :) Nu wachten totdat de postbode langskomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Zijn er hier ook mensen met een gelaskin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb ff alle 13 pagina's doorheen gespit.. ik heb sinds 2 weken ofzo ook een Ipod Nano 2gig 2nd Gen, maar nog niet gebruikt omdat ik problemen had met mijn pc..

Als ik sommige posts moet geloven, is het waar dat de aluminium buitenkant niet snel krast bij normaal gebruik? Of is het toch aan te raden om een hoesje/case te kopen?

Heeft iemand ook ervaring met de sticker/folie bescherming van Dynabyte?
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=3576
Folie beschermt alleen voorkant of achterkant volgens mij? En kan niet helemaal eromheen worden gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn bestelling mogen ontvangen: een iPod nano 2e generatie, 4 GB, en een iSkin nano Groove. Vandaag voor het eerst in gebruik genomen, zag er allemaal perfect uit, en mn iPod is dat ook... maar de Visor van de iSkin bleek toen hij uit de verpakking kwam al een heel lichte beschadiging te hebben (zo licht dat terugsturen de moeite/kosten niet was) en na een tiental minuten in mijn stilzittende broekzak was het beeldscherm al minder goed leesbaar (de Visor beeldschermlaag dan). Mijn broekzak heeft echt geen scherpe binnenkant (mijn SE W810i inc. casing zat er voor de iPod altijd in, en heeft na 3 maanden nog niet zulke beschadigingen). Ik ga heel voorzichtig om met mijn (vooral erg nieuwe) spullen, en vind dit echt heel vreemd.

Heb met Apple gebeld, uitgelegd, en kan hem terugsturen, krijg dan een nieuwe. (Verzenden wel op eigen kosten, mja.)

Meer mensen die een (zeer) snel beschadigde Visor hebben? Of ervaring met het terugsturen van dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer ik naar een beschermende hoesje, case of sticker opzoek ben voor m'n Ipod Nano 2nd Gen.. hoe meer ik de Ipod Sokken toch wel wat vind hebben.. je moet er niet al te serieus naar kijken denk ik..

Heeft er iemand ervaring met deze sokken en beschermen ze goed tegen krasjes en vuil? En kan iemand ook foto's posten zodat we kunnen zien hoe deze er in t echt toch uitzien met Ipod Nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

lh-Online.nl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:18:
Meer mensen die een (zeer) snel beschadigde Visor hebben? Of ervaring met het terugsturen van dit soort dingen?
De visor is volgens mij nog erger als het polycarbonate warvan de iPod video is gemaakt. Wat wel jammer is maar toch. Liever daarop als op de Nano :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Tsja, dat wel. Heb inmiddels mn nieuwe hoesje, en laat het displayplasticje er gewoon voorlopig opzetten. Hopelijk gaat deze wat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Kick! :P

Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.bright.nl/upload/07/02/070223-griffin-1.jpg
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid :*)
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet :>

Meer info is te vinden op:
http://www.griffintechnology.com/products/reflect/

Iemand die deze mss al heeft of weet waar ik em kan kopen?
Liefst Nederlandse site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:

Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid :*)
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet :>

Damn, die zien er wel heel geil uit. Het enige mooie hoesje dat ik ooit voor een nano/iPod gezien heb. De andere waren allemaal te lomp of lelijk afgewerkt..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik hoop dat ik dit topic niet teveel onder het stof vandaan haal:P Maar wou er liever geen eigen topic voor openen.

Ik heb al beetje op internet gelezen en zag ook hier in het topic staan dat die nieuwe zwarte 8gig nano een geanodiseerd aluminium bescherming heeft. Betekend dit dus dat hier helemaal geen hoesje meer voor nodig is? Een vriend van mij heeft namelijk nog een ouwere nano en die zat ook binnen de kortste keren vol met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:14:
Ik hoop dat ik dit topic niet teveel onder het stof vandaan haal:P Maar wou er liever geen eigen topic voor openen.

Ik heb al beetje op internet gelezen en zag ook hier in het topic staan dat die nieuwe zwarte 8gig nano een geanodiseerd aluminium bescherming heeft. Betekend dit dus dat hier helemaal geen hoesje meer voor nodig is? Een vriend van mij heeft namelijk nog een ouwere nano en die zat ook binnen de kortste keren vol met krassen.
De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een repost maar ik vind hem schitterend!

iPod Nano case van Carbon Fiber

Deze beschermende case voor de Nano moet je zelf in elkaar zetten en bestaat uit Carbon Fiber die ook gebruikt wordt in de luchtvaart industrie, roestvrij stalen schroeven, roestvrij stalen riemclip en een scherm protector.
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/4912_2.jpg

Goed beschermd en met een strakke industriële uitstraling

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/4912_1.jpg
Gemaakt van Carbon Fiber en afgewerkt met roestvrij stalen schroeven en riemclip

Volledig artikel:
http://www.pocketinfo.nl/...ase-van-carbon-fiber.html

En de site waar je hem kan kopen:
http://www.c6mfg.com/
Alleen voor de ipod gen1 :(

En ik heb een gen2 maar ik neem een stukje carbon van ediejo over om dit te maken voor mijn eigen ipod Bedankt ediejo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:22:
[...]

De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.
Aah oke bedankt, was van plan om wel een hoesje te kopen, maar wijk daar nu vanaf, scheelt weer een hoop geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
Het ziet er inderdaad wel grappig uit maar je nano word toch wel een stuk groter en dus minder 'nano' van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.livemagazine.org/images/artikelen/no-fear-just-party08042007130044.jpg
Via 8x4 kun je gratis ipod skins laten printen...
http://cluster.icecards.com/8x4fearless2007nl/intro.aspx

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die carbon plaatjes zijn wel mooi, jammer dat ie alleen voor gen1 is.

De gen2 heeft dan wel geen krasbescherming nodig, maar ik ben nog steeds op zoek naar een minimalistische riemclip (dus eigenlijk zonder hoesje dat het weer groter maakt). Heeft iemand daar misschien iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:

[afbeelding]

Iemand deze al eens tegen gekomen in NL?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste