gaat er nog iemand reageren??

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
dat kun je gewoon bij belcompany bijvoorbeeld kopen. zoek anders op google op displexXyonN schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:38:
Euh, leuk dat preventieve allemaal, maar wat als er onverhoopt tóch krasjes ontstaan, zoals met mijn zwarte Nano? Ik heb hem altijd in het witte bijgeleverde hoesje en ik heb er diverse krassen op zitten. Vroegâh had je nog wel eens van die pasta, speciaal voor je GSM om de krassen in het scherm op te vullen met een soort zachte hars o.i.d. Weet iemand waar je dit kan kopen? Dan kan ik mijn schatje weer in originele staat terugbrengen.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Weet iemand ut al??Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:58:
Ik ben ook van plan om zo'n Contour ISee te kopen, maar ik ben bang dat er via de clickwheel opening zand naar binnen zou kunnen komen, wat nog ergere gevolgen zou hebben dan de nano los in je zak, omdat de case dan als schuurpapier werkt. Heeft iemand hier al last van gehad of van anderen gehoord? En zouden gebruikers van deze case hun mening erover willen geven aub.
Mooi bedankt voor de tip. Ik heb afgelopen vrijdag ook een invisible shield besteld voor mijn nano. Ik heb nu nog de standaard folie van de aflevering erop zitten ter bescherming.L-VIS schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:45:
Ik heb van de week mijn nieuwe Nano binnen gekregen, deze was namelijk stuk. Evenals mijn nieuwe invisible shield. Ik had hier de vorige keer nog problemen met het aanbrengen ervan en dan vooral de hoekjes. Misschien een tip:
Breng de achterkant aan zonder de hoekjes om te vouwen en zorg dat deze luchtbel vrij is. Leg dit op een theedoek (oid) en wikkel de theedoek zo om de iPod heen dat het invisible shield mee buigt. Houd dit geheel een paar minuten vast en de hoekjes zitten er zeer strak om heen gevouwen.
Misschien een ideetje om de theedoek vochtig te maken zodat het niet pluist.HJR schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:30:
theedoek? zou ik nooit doen! pluisjes stof en dergelijke kunnen nu makkelijk van de doek tussen de shield en de ipod komen! gewoon even een beetje later drogen en er later opplakken....
Bij Apple Centre HTR in Utrecht verkopen ze de iPod sokken ook los. (voor 7 euro)N-Freak schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:58:
Ik heb, na 5 weken moeten wachten, een nieuwe iPod Nano (zwart, 4 gig). Erg netjes dat ze een nieuwe geven.
Ik heb gelijk iPod Sokken gehaald. Nu een week in gebruik, nog geen enkel krasje te bekennen! Echt een aanrader! Het kost wat, maar je hebt wel een stel mooie sokjes, die hem daadwerkelijk krasvrij houden én je kunt de kleur aanpassen aan je kleding!
Nee dat is niet het geval, het is geen handdoek.....HJR schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:30:
theedoek? zou ik nooit doen! pluisjes stof en dergelijke kunnen nu makkelijk van de doek tussen de shield en de ipod komen! gewoon even een beetje later drogen en er later opplakken....
Ja moet ff kijken, heb vandaag in ieder geval geen tijd, misschien morgen....Oja kun je misschien een paar foto's plaatsen van hoe het er uitziet?
ik zou zo'n ding niet kopen. ten eerste maakt het hem een stuk groter en dikker. ziet er niet zo mooi uit en het krast idd als een gek. ik heb er ook zo'n soort hoesje om gehad maar na een week zaten er dus mooi overal krassen op. bestel zo'n invisible shield uit amerika. is wel iets duurder maar werkt echt perfect! En dan bedoel ik ook perfect, je ziet er helemaal niks van en je kan m moeiteloos bij je sleutels laten zitten in je zak, er komen echt helemaal geen krasjes meer op.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 00:27 ]
mmmh ik zou es in de startpost kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:27:
Waar kan ik online beschermfolie kopen voor de Nano
Verwijderd
zat in jouw enveloppe een gebruiksaanwijzing?m@fkeez schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:10:
bijna op het uur na nauwkeurig een week levertijd voor de invisible shield.
Ik heb het net effe op mijn nano geplakt volgens de gebruiksaanwijzing. Dat gaat nog wel aardig makkelijk. Nu nog effe wachten op het resultaat als het opgedroogd is.
Maar tot zover ziet het er goed uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 16:50 ]
Kan je wat pic's posten als ie klaar is?m@fkeez schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:10:
bijna op het uur na nauwkeurig een week levertijd voor de invisible shield.
Ik heb het net effe op mijn nano geplakt volgens de gebruiksaanwijzing. Dat gaat nog wel aardig makkelijk. Nu nog effe wachten op het resultaat als het opgedroogd is.
Maar tot zover ziet het er goed uit.
er zat bij mij geen gebruiksaanwijzing in. Die kun je op internet downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:48:
[...]
zat in jouw enveloppe een gebruiksaanwijzing?
ik denk in de mijne niet
heb mn IS al, maar mn nano 4gb zwart moet nog kome
ze zijn namelijk overal uitverkocht
EDIT: zojuist gekeken, en denk het te zien, in het klein plastic zakje rond het IS
Verwijderd
Verwijderd
De agent18 shield o.a. verkrijgbaar bij de Apple store. Deze heeft het voordeel dat je hem niet uit de case hoeft te halen wanneer je hem in het dock wilt plaatsen. [www.agent18.com]Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:29:
Weet iemand nog een kwalitatief goede (liefst transparante) hardcase met riemclip?? Anders ga ik toch maar voor de iSee.
Verwijderd
Nee helaas, ik heb wel ervaring met de isee case. Hij past perfect maar krast net zo snel als de nano zelf. Ik vind de agent18 er mooi uitzien en omdat je hem niet uit de case hoeft te halen wanneer je hem in het dock plaatst blijft de Nano beter beschermt en hier gaat het tenslotte om. Hij heeft geen riemclip maar omdat ik het nano draagkoord gebruik is dit niet relevant voor mij.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:27:
Heb je daar ervaring mee?? Hoe bevalt ie??
[ Voor 12% gewijzigd door repsaj op 29-01-2006 00:33 ]
x
Verwijderd
Kijk eens in de Apple Store op www.apple.nlJaspur schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:29:
Weet iemand waar ik ze kan kopen? Liefst NL site of winkel.
Die zijn niet hetzelfde.....F4T4L_3RR0R schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:50:
[...]
Kijk eens in de Apple Store op www.apple.nl
x
ff voor de duidelijkheid ter correctie;Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:51:
[...]
dat kun je gewoon bij belcompany bijvoorbeeld kopen. zoek anders op google op displex
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 23:44 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
x
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Carel op 01-02-2006 11:03 ]
[ Voor 40% gewijzigd door repsaj op 01-02-2006 17:41 ]
x
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag een witte 4GB gekocht en daar zat inderdaad een beschermhoesje bij. Ben erg blij dat ik niet meteen zelf wat heb gekocht voor tientallen euro's, want ik wist niet dat er een hoesje bij zou zitten.Jaspur schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:39:
Allemachtig.. Wat is die iPod Nano 4gb zwart moeilijk verkrijgbaar;(\
en ik las paar posts terug dat er nu standaard een hoesje werd bijgeleverd net als bij de 5g?
In iTunes per nummer de album art toevoeggen (ja, dat moet met elk nummer, gelukkig kun je dit met meerdere nummers tegelijk) en dan in de iPod voorkeuren van iTunes aangeven dat album art ook meegekopieerd moet worden.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:53:
[...]Heb nog even een ongerelateerd vraagje (zou niet weten waar ik 'm anders moet stellen): hoe zorg ik ervoor dat ik album-illustraties te zien krijg bij de nummers die ik luister?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dat is volgens mij deIncase nano WalletJaspur schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:29:
Ik ben wezen googleën voor een leren case voor de nano. En kwam 2 leuke tegen, maar kon op de site waar ik het plaatje zag nergens een link vinden van waar ik ze kon kopen.
Deze 2:
[afbeelding] [afbeelding]
Weet iemand waar ik ze kan kopen? Liefst NL site of winkel.
Gelieve geen links te passen met producten die erop lijken, want die heb ik al gevonden en vind ik niks.
Bvd.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ik heb hetzelfde gehad. Ik denk dat het een foutje in de firmware is, want toen ik hem 'herstelde' met de 'iPod Updater' was het weer helemaal goed.Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:42:
Sinds een week bezit ik over een nano ipod, ik laad mn ipod via een usbkabel, ik heb gisterennacht mn accu vol geladen. De volgende ochtend zie ik op de display dat mn accu bijna leeg is, terwijl het volgeladen is
Ik heb wel geprobeerd om nog 1x te herladen, maar dan krijg je een melding van batterij is al vol.
Maar als ik eenmaal mn nano eruit plug, zie ik op de display staan "accu bijna leeg".
Heeft iemand hier ook last van?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:51 ]
Jawel hoorCarel schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:03:
[afbeelding]
Is zoiets er nou niet gewoon in het zwart? en het liefste immitatie, 30 euro gaat nergens over voor zo'n case
[LTS][MTS][HTS]
[ Voor 41% gewijzigd door Den_S85 op 25-02-2006 12:19 ]
Vanaf 26 euro? jeetje, ze willen wel verdienenF4T4L_3RR0R schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:53:
[...]
Vandaag is de Moshi nanoPouch binnen gekomen.![]()
Voor iPod bezitters die 'm ook hebben of willen bestellen; er is een lanyard koord met een metalen haakje meegeleverd, deze kan je vastmaken aan een lusje IN de nanoPouch, maar dat lijkt me niet zo'n slim idee omdat je anders steeds de iPod langs dat metalen haakje moet schuiven...
[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 25-02-2006 14:13 ]
Lol pak een sok knip de onderkant ervan en maak deze weer vast ..Caboman schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:02:
[...]
Vanaf 26 euro? jeetje, ze willen wel verdienen![]()
Ik zag dit op marktplaats, maar dat is zo lelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[LTS][MTS][HTS]
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Dzine op 07-03-2006 15:26 ]
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Verwijderd
Volgens mij had ik het binnen een week in huis (op de minuut af zelfs een week).Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:14:
Ik heb gemerkt dat er hier een aantal invisible shield bezitters zijn , hier had ik nog een paar vraagjes over :
-hoelang duurde het voor jullie invisible shield thuis aankwam ?
-ik neem aan dat ze dit gewoon in een enveloppe in de brievenbus duwen , dus niet dat ze daar speciaal voor bellen enzo ?
-zit er een soort van handleiding bij hoe je het het beste kan bevestigen ? of zijn er misschien tips over dingen die ik net wel en net niet moet doen ?
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar bij Apple Center HTR op de Bakkerstraat verkopen ze losse tubes en sokken.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:
Ik ga dit weekend een ipod nano halen met van die orginele ipod condooms..
ik heb alleen de behoefte aan de roze en de groene. Dus hou ik nog wit/paars/blauw over dus mocht iemand geintresseerd zijn kan die of geen. Een silicon ding overnemen voor 5 euro
euh ja ik weet dat het pure luiheid is, maar weet je misschien ook hoeveel een losse sok en een losse tube kost?F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 06:13:
[...]
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar bij Apple Center HTR op de Bakkerstraat verkopen ze losse tubes en sokken.
Verwijderd
In dat geval koop ik liever een losse tubepokeran schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:26:
[...]
euh ja ik weet dat het pure luiheid is, maar weet je misschien ook hoeveel een losse sok en een losse tube kost?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 14:22 . Reden: linkje ]
Verwijderd
Die iTrip, hoe bevalt die jou?pokeran schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:25:
alleen 35 euro.. ouch. wel gratis verzendkosten.
maar ziet er wel erg mooi uit idd, nu nog de prijs laten zakken en hopen dat je nano nog past in de iTrip en dan issie van mij
Hier had uw reclame kunnen staan.
Hoor er verder ook niets over, maar net een gehaald. Voor 17.99 (media markt) is het een leuk hoesje, zit er strak omheen, en clickwheel blijft idd goed bedienbaar.EmilneM schreef op zondag 29 januari 2006 @ 11:22:
Voor mij waren in eerste instantie de Apple iPod Tubes de beste keuze. Omdat deze geen screen protector hebben vielen deze echter snel af. De iSkin Duo Nano maken de iPod Nano naar mijn mening te groot, het hoesje vind ik aan de 'lompe' kant.
Ik ben verder gaan zoeken en kwam terecht op de 'Podgear Jumpsuit Plus'. Deze silicon-softcase is vergelijkbaar met de tubes van Apple maar heeft wél een screenprotector. Ik vond weinig tot geen goede reviews van dit product maar heb toch maar besloten om hem te bestellen.
[afbeelding]
De Podgear Jumpsuit Plus werd geleverd met een transparante en zwarte tube, een screenprotector en een (naar mijn mening overbodige) armband. Hij is ook leverbaar in de combinatie transparant en rood. Dit alles voor rond de 19 euro (25 euro incl. verzendkosten).
De Nano kan door de case tegen een stootje en is bijna volledig beschermd tegen krassen (op de achterkant ontbreken 2 smalle stroken waar de armband doorheen kan). De compacte vorm van de Nano blijft behouden en het clickwheel blijft erg goed te bedienen, mede omdat de contouren van het click-wheel in de case zijn gegrafeerd zodat de toetsen goed voelbaar zijn. De gevoeligheid blijft van het click-wheel blijft behouden. De dock-connector en headphone-port blijven goed te bereiken.
Al met al een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een onopvallende case die goede bescherming biedt en het compacte uiterlijk van de nano willen behouden.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
x
leg je ipod aan de oplader en reset hem eens ( menu en middelste toets tegelijk een aantal seconde inhouden)Jaspur schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:23:
Hallo, kweet niet of die het goede topic is..
Myn iPod gaat niet meer aan. Gister deed 'ie 't nog. Hij was niet leeg toen ik hem weg deed. Wou hem net weer pakken, lukt ie niet meer aan. Ik dacht dat misschien dan toch de batterij leeg was, dus opladen. Maar nee, geen beeld op het schermpje, wel beeld op iTunes. Volgens Dixons moet ik hem nu 3 uur opladen, en dan doet 'ie 't weer, maar ik zie nog steeds niets.. Iemand die antwoord weet?
dat kan wel kloppen, maar ik heb de nano alleen maar gebruikt met deze invisible shield, nooit zonder, ik ben het dus zo gewend.. wel minder dat je zoveel gezeur hebt met je nano/shieldpokeran schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:43:
ohw ja de full body shield die jij hebt... ik vind dat de knoppen wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder fijn klikken, dus mn nieuwe shield wordt toch weer eentje met cutout
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Verwijderd
Hoi
Verwijderd
Zo, die heb je goed genaaid!F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:32:
Morgen wordt mijn witte iPod Nano 4GB opgehaald voor 175 euro, waarna ik een nieuwe zwarte Nano van 8GB ga bestellen die een aluminium behuizing heeft.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq