que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet 
tsjek dit maar:
http://www.shieldzone.com/item_description/APL248FB.html
tsjek dit maar:
Oehwlow_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:39:
que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet
tsjek dit maar:
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 14:58 ]
Lijkt me logisch, de vorm is tenslotte anders (bovenaanzicht afgerond ipv rechthoek, iets dunner geloof ik?).Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:58:
Klopt het dat sommige hoesjes voor de 1ste nano niet op de 2de passen?
Dat zieden ze bij de MM
Zoef
Dat staat gewoon op de site waar je naar linkt.Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:28:
deze zijn voor de 2nd gen,
*KLIK
zit daar ook screen protection op?
Zoef
[ Voor 15% gewijzigd door IbexGirl op 03-01-2007 17:21 ]
Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.Ibex_Girl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:17:
Ik heb hem niet, maar op de site staan er foto's van. Een nichtje heeft zo'n ding gekregen voor d'r verjaardag en ik vind hem er heel mooi uitzien. Veel dunner dan de 1e generatie. Echt mooi.
Zou die iSkin 2nd generation ook op de Nano 1st generation passen?
..Google?Nyana schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
[...]
Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Mjah, dat zeg ik... klein en brak.
[ Voor 51% gewijzigd door lhoBas op 05-01-2007 17:55 ]
Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?Nyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:26:
[...]
Mjah, dat zeg ik... klein en brak.
Heb inmiddels de iSkin al gekocht. Bedankt voor jullie waardevolle input.
Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.stevenP schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:45:
[...]
Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?
tnx voor jou foto alsnog dan! Wat je niet moet vergeten is dat je dit topic flink geschopt hebt uit de oude doos, al ruim 2 maanden niet meer gepost.. Maargoed, geen flamewar of wat dan ook van plan, zand eroverNyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:07:
[...]
Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.
Bij deze dan maar voor mensen die het willen zien.
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door IbexGirl op 06-01-2007 15:20 ]
Gaat niet passen. Het plastic front heeft ook rondingen die om de Nano heen klemmen.Ibex_Girl schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:19:
Weet er soms iemand of iSkin 2nd gen ook om de Nano 1st gen past? Want ik vind die 1st gen iSkin echt niet mooi, en die 2nd gen voelt zo lekker aan. Maar ik kan nergens iets vinden of die dus past aangezien de 2nd gen Nano lichtjes verschilt qua vorm, en om nu daarvoor een nieuwe Nano te kopen...
Verwijderd
Verwijderd
De visor is volgens mij nog erger als het polycarbonate warvan de iPod video is gemaakt. Wat wel jammer is maar toch. Liever daarop als op de Nanolh-Online.nl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:18:
Meer mensen die een (zeer) snel beschadigde Visor hebben? Of ervaring met het terugsturen van dit soort dingen?
Damn, die zien er wel heel geil uit. Het enige mooie hoesje dat ik ooit voor een nano/iPod gezien heb. De andere waren allemaal te lomp of lelijk afgewerkt..MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:
Kick!![]()
Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid![]()
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet![]()
Meer info is te vinden op:
http://www.griffintechnology.com/products/reflect/
Iemand die deze mss al heeft of weet waar ik em kan kopen?
Liefst Nederlandse site
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.Evant87 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:14:
Ik hoop dat ik dit topic niet teveel onder het stof vandaan haal:P Maar wou er liever geen eigen topic voor openen.
Ik heb al beetje op internet gelezen en zag ook hier in het topic staan dat die nieuwe zwarte 8gig nano een geanodiseerd aluminium bescherming heeft. Betekend dit dus dat hier helemaal geen hoesje meer voor nodig is? Een vriend van mij heeft namelijk nog een ouwere nano en die zat ook binnen de kortste keren vol met krassen.
Verwijderd
Aah oke bedankt, was van plan om wel een hoesje te kopen, maar wijk daar nu vanaf, scheelt weer een hoop geldVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:22:
[...]
De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.
Het ziet er inderdaad wel grappig uit maar je nano word toch wel een stuk groter en dus minder 'nano' vanVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:30:
*text en plaatjes*
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iemand deze al eens tegen gekomen in NL?MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:
Kick!![]()
Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid![]()
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet![]()
Meer info is te vinden op:
http://www.griffintechnology.com/products/reflect/
Iemand die deze mss al heeft of weet waar ik em kan kopen?
Liefst Nederlandse site
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq