Toon posts:

[Nano] Het Grote Nano bescherming topic*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet ;)

tsjek dit maar:

http://www.shieldzone.com/item_description/APL248FB.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
low_n_slow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:39:
que? reageer je nu op mij? want dan klopt je reactie niet ;)

tsjek dit maar:

http://www.shieldzone.com/item_description/APL248FB.html
Oehw :> . Najah, het lijkt me beetje loos om aliminium te protecten. Bij de vorige nano was elke kant bedekt met dat doorzichtige gepolijste glas. Maar goed, leuk dat het er is.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat sommige hoesjes voor de 1ste nano niet op de 2de passen?
Dat zieden ze bij de MM :?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:58:
Klopt het dat sommige hoesjes voor de 1ste nano niet op de 2de passen?
Dat zieden ze bij de MM :?
Lijkt me logisch, de vorm is tenslotte anders (bovenaanzicht afgerond ipv rechthoek, iets dunner geloof ik?).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze zijn voor de 2nd gen,

*KLIK

zit daar ook screen protection op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:28:
deze zijn voor de 2nd gen,

*KLIK

zit daar ook screen protection op?
Dat staat gewoon op de site waar je naar linkt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Kick.

Heeft iemand op zn 2nd gen een iSkin? Zoja, zou je een pic kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Ik heb hem niet, maar op de site staan er foto's van. Een nichtje heeft zo'n ding gekregen voor d'r verjaardag en ik vind hem er heel mooi uitzien. Veel dunner dan de 1e generatie. Echt mooi.

Zou die iSkin 2nd generation ook op de Nano 1st generation passen?

[ Voor 15% gewijzigd door IbexGirl op 03-01-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ibex_Girl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:17:
Ik heb hem niet, maar op de site staan er foto's van. Een nichtje heeft zo'n ding gekregen voor d'r verjaardag en ik vind hem er heel mooi uitzien. Veel dunner dan de 1e generatie. Echt mooi.

Zou die iSkin 2nd generation ook op de Nano 1st generation passen?
Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:35
Nyana schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
[...]

Die foto's zijn over het algemeen klein en brak.
..Google?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Mjah, dat zeg ik... klein en brak.

Heb inmiddels de iSkin al gekocht. Bedankt voor jullie waardevolle input. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou je voor mij dan een fototje willen schieten met hem eromheen? Ben benieuwd, denk er namelijk ook over er een te kopen (en hoopte dus stiekem dat iemand al een foto zou plaatsen)

Ik ga trouwens er vanuit dat het om de 2G hoesjes gaat, dus deze:
iSkin for iPod nano (2nd Generation)
(3 inner layers, 1 VISORTM, 1 RevoClip2)

Als het de oude is mag je het laten ;)

[ Voor 51% gewijzigd door lhoBas op 05-01-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:26:
[...]

Mjah, dat zeg ik... klein en brak.

Heb inmiddels de iSkin al gekocht. Bedankt voor jullie waardevolle input. :Z
Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

stevenP schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:45:
[...]

Ja hey, het is maar een suggestie hoor, ik heb er geen maar het was maar een lichtelijke hint.. Als je 2 seconden zoekt, dan vind je een hoop reviews met foto's etc erbij, misschien een beetje raar als je zelf amper zoekt, en vervolgens ons gaan verwijten dat we niet helpen?8)7
Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.

Bij deze dan maar voor mensen die het willen zien.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/janwillemvanhunnik/IMG_1455r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nyana schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Was niet zozeer aan jou gericht. Maar mijn vraag was dan ook gewoon of iemand een foto zou willen maken. Op internet heb ik toch cker wel 3 seconden gezocht... Maar daar vind je geen fotos waar je op kan zien hoe het er nu real life uitziet.

Bij deze dan maar voor mensen die het willen zien.

[afbeelding]
tnx voor jou foto alsnog dan! Wat je niet moet vergeten is dat je dit topic flink geschopt hebt uit de oude doos, al ruim 2 maanden niet meer gepost.. Maargoed, geen flamewar of wat dan ook van plan, zand erover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Weet er soms iemand of iSkin 2nd gen ook om de Nano 1st gen past? Want ik vind die 1st gen iSkin echt niet mooi, en die 2nd gen voelt zo lekker aan. Maar ik kan nergens iets vinden of die dus past aangezien de 2nd gen Nano lichtjes verschilt qua vorm, en om nu daarvoor een nieuwe Nano te kopen... :p

[ Voor 8% gewijzigd door IbexGirl op 06-01-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ibex_Girl schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:19:
Weet er soms iemand of iSkin 2nd gen ook om de Nano 1st gen past? Want ik vind die 1st gen iSkin echt niet mooi, en die 2nd gen voelt zo lekker aan. Maar ik kan nergens iets vinden of die dus past aangezien de 2nd gen Nano lichtjes verschilt qua vorm, en om nu daarvoor een nieuwe Nano te kopen... :p
Gaat niet passen. Het plastic front heeft ook rondingen die om de Nano heen klemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Nog dankje voor de foto, ziet er erg mooi uit :) Beetje tevreden over je iSkin (of iemand anders die hem ook heeft)?
Klopt het ook dat er inmiddels echt al een dock-tussenstukje bijzit, zodat ie met iSkin in je universal dock kan?

Heel erg bedankt (ik moet nog even wachten totdat alle geleverd is :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Als je er beschermin om wil hebben is dit denk ik wel de kleinste en mooiste oplossing. Tuurlijk is de nano los mooier. Er zit idd een dock compatible stukkie bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ok, klinkt goed, bedankt :) Nu wachten totdat de postbode langskomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Zijn er hier ook mensen met een gelaskin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb ff alle 13 pagina's doorheen gespit.. ik heb sinds 2 weken ofzo ook een Ipod Nano 2gig 2nd Gen, maar nog niet gebruikt omdat ik problemen had met mijn pc..

Als ik sommige posts moet geloven, is het waar dat de aluminium buitenkant niet snel krast bij normaal gebruik? Of is het toch aan te raden om een hoesje/case te kopen?

Heeft iemand ook ervaring met de sticker/folie bescherming van Dynabyte?
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=3576
Folie beschermt alleen voorkant of achterkant volgens mij? En kan niet helemaal eromheen worden gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn bestelling mogen ontvangen: een iPod nano 2e generatie, 4 GB, en een iSkin nano Groove. Vandaag voor het eerst in gebruik genomen, zag er allemaal perfect uit, en mn iPod is dat ook... maar de Visor van de iSkin bleek toen hij uit de verpakking kwam al een heel lichte beschadiging te hebben (zo licht dat terugsturen de moeite/kosten niet was) en na een tiental minuten in mijn stilzittende broekzak was het beeldscherm al minder goed leesbaar (de Visor beeldschermlaag dan). Mijn broekzak heeft echt geen scherpe binnenkant (mijn SE W810i inc. casing zat er voor de iPod altijd in, en heeft na 3 maanden nog niet zulke beschadigingen). Ik ga heel voorzichtig om met mijn (vooral erg nieuwe) spullen, en vind dit echt heel vreemd.

Heb met Apple gebeld, uitgelegd, en kan hem terugsturen, krijg dan een nieuwe. (Verzenden wel op eigen kosten, mja.)

Meer mensen die een (zeer) snel beschadigde Visor hebben? Of ervaring met het terugsturen van dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer ik naar een beschermende hoesje, case of sticker opzoek ben voor m'n Ipod Nano 2nd Gen.. hoe meer ik de Ipod Sokken toch wel wat vind hebben.. je moet er niet al te serieus naar kijken denk ik..

Heeft er iemand ervaring met deze sokken en beschermen ze goed tegen krasjes en vuil? En kan iemand ook foto's posten zodat we kunnen zien hoe deze er in t echt toch uitzien met Ipod Nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

lh-Online.nl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:18:
Meer mensen die een (zeer) snel beschadigde Visor hebben? Of ervaring met het terugsturen van dit soort dingen?
De visor is volgens mij nog erger als het polycarbonate warvan de iPod video is gemaakt. Wat wel jammer is maar toch. Liever daarop als op de Nano :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Tsja, dat wel. Heb inmiddels mn nieuwe hoesje, en laat het displayplasticje er gewoon voorlopig opzetten. Hopelijk gaat deze wat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Kick! :P

Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.bright.nl/upload/07/02/070223-griffin-1.jpg
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid :*)
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet :>

Meer info is te vinden op:
http://www.griffintechnology.com/products/reflect/

Iemand die deze mss al heeft of weet waar ik em kan kopen?
Liefst Nederlandse site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:55
MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:

Met de huidige iPod nano is het wellicht al niet meer nodig, maar dit beschermhoesje wilde ik jullie niet voorbij laten gaan:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk gewoon de chrome achterkant van de eerste generatie iPod nano's, maar dan zonder zijn krasgevoeligheid :*)
Het mooie van dit hoesje is dat, als je iPod uitstaat, je alleen het scrollwheel ziet en, als je iPod aanstaat, je ook het scherm ziet :>

Damn, die zien er wel heel geil uit. Het enige mooie hoesje dat ik ooit voor een nano/iPod gezien heb. De andere waren allemaal te lomp of lelijk afgewerkt..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik hoop dat ik dit topic niet teveel onder het stof vandaan haal:P Maar wou er liever geen eigen topic voor openen.

Ik heb al beetje op internet gelezen en zag ook hier in het topic staan dat die nieuwe zwarte 8gig nano een geanodiseerd aluminium bescherming heeft. Betekend dit dus dat hier helemaal geen hoesje meer voor nodig is? Een vriend van mij heeft namelijk nog een ouwere nano en die zat ook binnen de kortste keren vol met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:14:
Ik hoop dat ik dit topic niet teveel onder het stof vandaan haal:P Maar wou er liever geen eigen topic voor openen.

Ik heb al beetje op internet gelezen en zag ook hier in het topic staan dat die nieuwe zwarte 8gig nano een geanodiseerd aluminium bescherming heeft. Betekend dit dus dat hier helemaal geen hoesje meer voor nodig is? Een vriend van mij heeft namelijk nog een ouwere nano en die zat ook binnen de kortste keren vol met krassen.
De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een repost maar ik vind hem schitterend!

iPod Nano case van Carbon Fiber

Deze beschermende case voor de Nano moet je zelf in elkaar zetten en bestaat uit Carbon Fiber die ook gebruikt wordt in de luchtvaart industrie, roestvrij stalen schroeven, roestvrij stalen riemclip en een scherm protector.
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/4912_2.jpg

Goed beschermd en met een strakke industriële uitstraling

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/4912_1.jpg
Gemaakt van Carbon Fiber en afgewerkt met roestvrij stalen schroeven en riemclip

Volledig artikel:
http://www.pocketinfo.nl/...ase-van-carbon-fiber.html

En de site waar je hem kan kopen:
http://www.c6mfg.com/
Alleen voor de ipod gen1 :(

En ik heb een gen2 maar ik neem een stukje carbon van ediejo over om dit te maken voor mijn eigen ipod Bedankt ediejo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:22:
[...]

De nieuwe Nano is absoluut minder gevoelig voor krassen, als je een beetje voorzichtig bent is een hoesje niet nodig imho.
Aah oke bedankt, was van plan om wel een hoesje te kopen, maar wijk daar nu vanaf, scheelt weer een hoop geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 00:56
Het ziet er inderdaad wel grappig uit maar je nano word toch wel een stuk groter en dus minder 'nano' van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.livemagazine.org/images/artikelen/no-fear-just-party08042007130044.jpg
Via 8x4 kun je gratis ipod skins laten printen...
http://cluster.icecards.com/8x4fearless2007nl/intro.aspx

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die carbon plaatjes zijn wel mooi, jammer dat ie alleen voor gen1 is.

De gen2 heeft dan wel geen krasbescherming nodig, maar ik ben nog steeds op zoek naar een minimalistische riemclip (dus eigenlijk zonder hoesje dat het weer groter maakt). Heeft iemand daar misschien iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:24:

[afbeelding]

Iemand deze al eens tegen gekomen in NL?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste