ik heb net bij de plaatselijke mediamarkt de artwizz scratch stopper gehaald.
Het handige van dit pakketje is dat alles er dubbel in zit, dus mocht het mislukken heb je nog eentje(en zeg er donder op dat t mislukt...

)
ik begon gelijk te kloten met dat 'ding'
Uit ervaring (de Sony PSP) wist ik dat de beste manier is om het ding te monteren is: ga naar de badkamer, zet de douche aan(warm) totdat de badkamer een groot stoomhol is
Maarja, daar ging ik dan. eerst de achterkant. je ziet geen flikker ivm. de weerkaatsing. Hierdoor is het erg lastig om hem er recht op te krijgen (ik heb een witte)
De achterkant ging allemaal goed, op een paar luchtbubbeltjes na. Die luchtbubbeltje zijn geen groot probleem, mits ze aan de rand zitten. Nu komt het leukste gedeelte: het folietje zelf is net zo krasgevoelig als je ipod nano zelf... Daarom raad ik je dus af om de luchtbubbels met een bankpasje ofzo weg te halen, want dna zit dat folie gelijk onder de krassen...
Inmiddel zit de achterkant er goed op, en ben ik er tevreden mee.
Daarna ben ik begonnen met de voorkant. de eerste mislukte, doordat er veel luchtbubbeltjes onder zaten en niet weg te krijgen waren.
Ik had dus nog één folietje voor de voorkant over. Omdat de achterkant er goed op zat, had ik besloten het folietje dat bestemd was voor de achterkant te gebruiken voor de voorkant en wel met succes
Het folietje zit er nu goed op zonder bubbels. Enige nadeel is wel dat het clickwheel nu iets lastiger te bedienen is(lees: iets stroever)
Al met al ben ik er toch tevreden mee. Ook kreeg ik 5 euro korting van de mediamarkt omdat ik had geklaagd dat er geen hoesje bij zat