Toon posts:

[Nano] Het Grote Nano bescherming topic*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:06:
[...]

Het is maar wat jijzelf het mooiste vind. Agent 18 is een velletje wat krassen tegengaat (niet verwijderbaar?) en waarmee hij in 'n dock past, de iSee is een plastic doos waardoor de ipod iets breder en dikker wordt voorzien is van een (slappe) riemclip snel krast en welke je moet verwijderen wanneer je een dock wilt gebruiken.
Wat vind jij zelf het mooiste en meest bruikbaar?
Zelf zou ik gaan voor de Pdair aluminium case, goed beschermd maar geen riemclip, of de iSkin, minder mooi maar wel weer goed beschermd tegen stoten.
als jij zou moeten kiezen wat zou jij dan kiezen?????
dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn iPod nog steeds niet terug. Iemand ervaring met reparaties bij Apple? Hij is nu anderhalve week weg. Bij de case op de Apple site staat Unit Recieved..

Maar goed, het folietje dat Xandrios heeft ziet er heel goed uit! En die garantie sticker wat hij zei..ik heb het er al af proberen te halen maar bij mij lukt het niet. Hij blijft namelijk erg plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:36
ik heb de iskin duo carbon blast

http://www.mp3man.nl/product/18932

morgen hopelijk binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:55:
heb inmiddels via Ebay van dat folie besteld. Niet diegene die ik wilde hebben maar die kon je alleen maar betalen via PayPal en dat heb ik niet. Dus geen Uxcell maar iets anders. Ben benieuwd, het kost maar 4,50. Zal binnenkort wel posten of het wat is! :)
Ik zie dat er 10 euro verzendkosten overheen komen als je het bij deze site wil bestellen.
Zijn er mensen die samen met mij willen bestellen, heb zelf wel paypal dus das geen probleem.
Je kan me ook toevoegen op msn bassollie[at]hotmail[dot]com

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week geleden een ipod nano gekocht maar nog niet uitgepakt wil eerst een bescherm hoesje. Ik heb deze afgelopen zaterdag besteld http://tripodstore.com/product_info.php/products_id/1047. Niet op deze site hoor die is behoorlijk overprijsd. Hopelijk is het wat hij schijnt maar 0.5mm dik te zijn. Ik post wel foto's als ik dat ding binnen heb ik verwacht hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:44:
Ik heb een week geleden een ipod nano gekocht maar nog niet uitgepakt wil eerst een bescherm hoesje. Ik heb deze afgelopen zaterdag besteld http://tripodstore.com/product_info.php/products_id/1047. Niet op deze site hoor die is behoorlijk overprijsd. Hopelijk is het wat hij schijnt maar 0.5mm dik te zijn. Ik post wel foto's als ik dat ding binnen heb ik verwacht hem morgen.
Dat ziet er zeer interessant uit.
Waar heb jij hem besteld, en voor wat voor prijs?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heb dus vanmiddag mn iskin binnen gekregen.. valt me eigenlijk een beetje tegen. mn ipod is 2x zo dik geworden, het is beetje raar ruikend rubber, en ik krijg die kutclip aan de achterkant niet los.. weet iemand hoe je dat kreng loskrijgt? die 3hoekjes krijg ik niet verdraaid...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:30:
Bedankt voor de hulp!

Ik heb vandaag deze adapter besteld voor mijn Nano (nog steeds niet binnen!):

[afbeelding]
Totaal met verzendkosten voor 17,05 Euro.

http://www.macstuff.nl/pr...fcb9eae8fb42072e9ccb23c03
Ik heb een vraagje, ik verkoop zelf usb kabels voor ipaq's en mio's (navigatie systeem enzo).
En daarbij lever ik ook een oplader die er net zo uitziet.
Zal dat gewoon allemaal hetzelfde principe zijn?
Anders heb ik nog mooie goedkope laders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:54:
[...]

Dat ziet er zeer interessant uit.
Waar heb jij hem besteld, en voor wat voor prijs?
Ik heb hem op ebay gekocht voor 16$ incl verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@bass: bedoel je mijn lichtnetadapter?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:43:
heb dus vanmiddag mn iskin binnen gekregen.. valt me eigenlijk een beetje tegen. mn ipod is 2x zo dik geworden, het is beetje raar ruikend rubber, en ik krijg die kutclip aan de achterkant niet los.. weet iemand hoe je dat kreng loskrijgt? die 3hoekjes krijg ik niet verdraaid...?
eerlijk gezegt valt de iskin mij achteraf ook tegen, helaas. Door het verschuiven van het beschermscreen heb ik nu ook enkele lichte krassen. Ben dus nu voorgoed overgestapt op de Aluminium Pdair case.
Wat betreft de clip, om hert bovenste driehoekje zit een draaiwiel. Draai deze een halve slag naar rechts en je kunt de clip aan de bovenkant optillen. Nu de clip iets draaien om hem van het onderste driehoekje af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als $240,- niet teveel is voor je dan kun je altijd deze nog bestellen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Zo.. ik heb weer een weekje of zo meer ervaring met de skin en ik moet zeggen, hij is dikker, hij is lelijker (persoonlijk natuurlijk), maar hij beschermt het ding zoals het moet :) Alles blijft op zijn plaats zitten, alles past precies (alleen vind ik nog steeds screen protector te klein en reageert scroll weel niet altijd). Tis een degelijk ding, ik laat het dus eromheen zitten totdat ik zin heb in verandering (zoals het gaat bij gezonde mensen).

Toch zou ik wel altijd graag een hoesje houden voor in je broekzak of waar je het ding ook laat, want daar krast hij denk ik het snelst en niet als je hem in je had houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zo wat leuk dat jullie mij willen beschermen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:26:
@bass: bedoel je mijn lichtnetadapter?
Ja die bedoel ik ja.
Ik heb hem in het zwart zie foto.
Alleen die van mij is niet voor een ipod bedoeld maar voor een mio die normaal ook via usb oplaadt maar nu ook via 220 met dat ding zie advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:25:
Ik heb misschien een Invinsible shield over. Heb er 2 besteld in geval ik hem er niet in 1 keer naar m'n zin op krijg... ;) Dan zou je de tweede over kunnen nemen. Overigens maakt het niet zoveel uit kwa verzendkosten, die zijn er namelijk niet :)
Hey, heb je die invisible sheidl nog? Ik zou m graag van je over nemen. Ik heb met het Ucxel plasticje erop maar ik vind het er niet uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:45:
[...]

Hey, heb je die invisible sheidl nog? Ik zou m graag van je over nemen. Ik heb met het Ucxel plasticje erop maar ik vind het er niet uitzien.
een Agent 18 Shield is dat het zelfde als een invisible shield????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:21:
[...]

een Agent 18 Shield is dat het zelfde als een invisible shield????
hoezo? Heb je er een voor me liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:20:
[...]

eerlijk gezegt valt de iskin mij achteraf ook tegen, helaas. Door het verschuiven van het beschermscreen heb ik nu ook enkele lichte krassen. Ben dus nu voorgoed overgestapt op de Aluminium Pdair case.
Wat betreft de clip, om hert bovenste driehoekje zit een draaiwiel. Draai deze een halve slag naar rechts en je kunt de clip aan de bovenkant optillen. Nu de clip iets draaien om hem van het onderste driehoekje af te halen.
moet je iets omhoog drukken ofzo..? gewoon toch puur dat 3hoekje vanaf de achterkant rechtsom draaien..? dat ding zit muurvast. geen beweging in te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:46:
[...]

moet je iets omhoog drukken ofzo..? gewoon toch puur dat 3hoekje vanaf de achterkant rechtsom draaien..? dat ding zit muurvast. geen beweging in te krijgen..
Niet het driehoekje zelf maar de ring die om dit driehoekje zit moet je naar rechts draaien. Links zit een (piep)klein handeltje. Is slecht te zien dat doorzichtige plastic hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:27:
ik heb mijn iPod nog steeds niet terug. Iemand ervaring met reparaties bij Apple? Hij is nu anderhalve week weg. Bij de case op de Apple site staat Unit Recieved..

Maar goed, het folietje dat Xandrios heeft ziet er heel goed uit! En die garantie sticker wat hij zei..ik heb het er al af proberen te halen maar bij mij lukt het niet. Hij blijft namelijk erg plakken.
Bij mij ook, ik dacht eerst dat het een stukje uitstekend metaal was ofzo. Maar na lang pulken ging ie toch maar braaf weg :)

Gewoon meer pulken dus >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:43:
[...]

Had je dit al gezien? Wel beetje summier maar misschien heb je er wat aan: http://www.mp3man.nl/vragen/18931/1741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:42:
[...]

Ja die bedoel ik ja.
Ik heb hem in het zwart zie foto.
Alleen die van mij is niet voor een ipod bedoeld maar voor een mio die normaal ook via usb oplaadt maar nu ook via 220 met dat ding zie advertentie.
Hij lijkt er idd veel op, maar het voltage kan anders zijn. Ik zal eens ff kijken voor je.......

---> input: 100-240Vac, 0,15A, 47-63Hz
output: 5.0Vdc, 1.0A

Neem aan als het voltage van jou lader hoger is, dat het dan niet al te goed is voor de Nano :P Dan kun je er rooksignalen mee gaan versturen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:38:
[...]

Niet het driehoekje zelf maar de ring die om dit driehoekje zit moet je naar rechts draaien. Links zit een (piep)klein handeltje. Is slecht te zien dat doorzichtige plastic hè.
aaah! tis gelukt! bedankt..!

btw, mn iskin duo carbon blast is glow in the dark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:02
Als je zou moeten kiezen:
De Nano tubes of de iSkin?

Welke zou je dan (als je niet naar de kleur kijkt) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iskin.. Nano tubes vind ik gewoon niet mooi..
Maar dat is mijn mening? Op wat voor vlak zou je nog meer willen weten tussen de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:59:
[...]
Had je dit al gezien? Wel beetje summier maar misschien heb je er wat aan: http://www.mp3man.nl/vragen/18931/1741
Helaas, dit verhaal slaat op de iskin voor de "gewone" ipod.
Bij de iskin voor de Nano werkt het iets anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik dacht dus dat je het driehoekje zelf moest draaien, maar het is de ring erachter...

ik heb de iskin.. zit opzich goed in elkaar. trekt alleen wel stof aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:06:
[...]

Hij lijkt er idd veel op, maar het voltage kan anders zijn. Ik zal eens ff kijken voor je.......

---> input: 100-240Vac, 0,15A, 47-63Hz
output: 5.0Vdc, 1.0A

Neem aan als het voltage van jou lader hoger is, dat het dan niet al te goed is voor de Nano :P Dan kun je er rooksignalen mee gaan versturen :Y)
Die input is bij mij 100 tot 260V
En de output is hetzelfde, dus werkt dit ook voor de ipods :*)
Heb dr nog een stuk of 10 dus das altijd makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
De Boomwave Podstar Diablo, wel grappig.

Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_boomwave/diablo/pd1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_boomwave/diablo/pd2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_boomwave/diablo/pd4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die ziet er ook uit, maar dan loop je er wel erg mee te koop.
ik heb inmiddels het volgende besteld, ik ben er nog steeds niet. Nog steeds is mijn nano niet goed beschermd, morgen komt de invisible shield binnen. Hopen dat die het beter doet dat de uxcell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:55:
die ziet er ook uit, maar dan loop je er wel erg mee te koop.
ik heb inmiddels het volgende besteld, ik ben er nog steeds niet. Nog steeds is mijn nano niet goed beschermd, morgen komt de invisible shield binnen. Hopen dat die het beter doet dat de uxcell.
Idd, tis apart, maar echt niks voor mij.

Hou m'n ipod altijd in m'n broekzak en haal et er maar paar keer per dag uit om em aan en uit te zetten en van playlist te veranderen.

Heb vandaag de Moshi nanoPouch bestelt. Beschermt de nano goed en is gemaakt van speciale stof die vingerafdrukken van de nano haalt etc Kreeg een goed cijfer bij Ilounge die zeer te spreken waren over deze moshi nanopouch.
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_moshi/nanopouch/np1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_moshi/nanopouch/np3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@El Gravedigger: prijs en waar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
ck2000nl schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:25:
@El Gravedigger: prijs en waar te koop?
20 euro incl verzenden uit Amerika, www.aevoe.com

Krijgt bij Ilounge een heel goed cijfer en quote:

But of all of the cases that we've reviewed, iPouch may have grown the most in our estimation with the passage of time.' - iLounge Holiday Buyers' Guide

'Oh how I wish I had the iPouch since day one!' - Lordpercy.com

Krijg em over 2 weekjes binnen, als ie binnen is bestel ik de zwarte 4gb nano, meteen nog een paar zwarte sony mdr71's erbij halen, en dan is ie klaar voor gebruik.. kan ik dan mooi de batterij van m'n 20gb ipod vervangen die alweer dik 3-3,5 jaar meegaat :P

[ Voor 4% gewijzigd door El Gravedigger op 12-12-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:54
Gebruikt iemand die artwizz dingen, die op de apple site staan? zijn die beter dan het invisible shield?

http://www.artwizz.com/frameset.html

Ik ben van plan een nano aan te schaffen, met studentenkorting en ik wil graag zo goed mogelijk beschermen tegen krasjes. Alleen zijn die cases en silicone dingen niets voor mij.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Ik gebruik iets dat er heel erg op lijkt, alleen ander merk: [rml]Xandrios in "[ Nano] Het Grote Nano bescherming topic*"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
Online in de webshop van apple, waar ik em ga bestellen, hebben ze die artwizz...vandaar de vraag. Die van jou ziet er vrijwel hetzelfde uit.

offtopic: kan je in de appleshop gebruik maken van de onderwijsactie?

[ Voor 4% gewijzigd door don_appie op 13-12-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
don_appie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:29:
[...]
offtopic: kan je in de appleshop gebruik maken van de onderwijsactie?
Apart gedeelte van de Apple site:

http://www.apple.com/nl/education/store/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
volgens mij wel. Maar anders kijk je gewoon zelf even rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
Offtopic: die had ik al gevonden, bedoelde de 'echte' winkel.

Ik ben best onder de indruk van dat filmpje van the invisible shield. Is dat spul van apple net zo goed/sterk? kan er weinig over vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door don_appie op 13-12-2005 23:11 ]

• Denko
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

wat is eigenlijk de levertijd van die invisible shield?

PSN & XBL: Denkoyugo

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik gebruik de Tubes van Apple zelf, bescherming genoeg, en kom op, 't is een gebruiksvoorwerp.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb mijn conclusie getrokken.
Als je niet wilt dat je iPod extra dik wordt en wil je dat die zonder het hoesje te verwijderen nog in het dock past, neem dan de Invisible Shield. Het kost misschien wel veel voor een plasticje maar het is zeker de moeite waard.

Vandaag de mijne binnen gehad, het erop zetten was niet moeilijk, plakte meteen goed, bubbeltjes er makkelijk uit te krijgen met je duim of credit-card en het ziet er super uit.
Hij zit overal overheen maar het beperkt neit het clickwheel, dat werkt nog super.

Je ziet er ook bijna niks van, echt een superding, dus als ik iets mag aanraden dan is het zeker de invisible shield, ook omdat je er life time warranty op krijgt, dus gaat het ooit kapot dan krijg je je leven lang GRATIS een nieuwe! :)

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Denko schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:04:
wat is eigenlijk de levertijd van die invisible shield?
invisibleshield is erg snel. duurt een week. dus vrijdag besteld, voor volgende week vrijdag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:16:
gaat het ooit kapot dan krijg je je leven lang GRATIS een nieuwe! :)
ook een nieuwe Ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hij bedoelt of je dan ook gratis van hun een ipod je hele leven krijgt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
Heb inmiddels mijn iSkin maar nog een vraagje:

Met de iSkin er om heen past hij dus niet in het nano dock, wel in het universeel dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misterxx2 schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:39:
Heb inmiddels mijn iSkin maar nog een vraagje:

Met de iSkin er om heen past hij dus niet in het nano dock, wel in het universeel dock?
Nee, niet met de dock-adapter en zonder deze lijkt het mij niet veilig genoeg.
Je kunt natuurlijk wel de losse kabel gebruiken met de iskin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
keanu_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:53:
Hij bedoelt of je dan ook gratis van hun een ipod je hele leven krijgt :Y)
ja dat snap ik wel.. maar ik snap niet waarom hij dat vraagt, dat is gewoon een te onlogische vraag..
als je even nadenkt snap je dat dat nee is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 00:24
Dat is wel degelijk logisch. Als je invisible shield stuk gaat (En je dus in aanmerking komt voor een nieuwe), kun je ervan uitgaan dat je ipod ook beschadigd is.
Het shield heeft z'n werk dan dus niet gedaan, en je ipod is beschadigd....opzich zie ik ergens de logica er wel in om dan een vergoeding te kunnen krijgen voor je ipod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:42:
[...]

Nee, niet met de dock-adapter en zonder deze lijkt het mij niet veilig genoeg.
Je kunt natuurlijk wel de losse kabel gebruiken met de iskin.
Hoezo niet veilig genoeg, hij blijft dan toch nog gewoon "staan" , okej niet super stabiel, maar toch nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

is een agent 18 shield het zelfde als een inviseble shield??? dat is toch gewwoon een plastic hoes he ?? geen velletje wat je er over kunt plakke? :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misterxx2 schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:15:
[...]

Hoezo niet veilig genoeg, hij blijft dan toch nog gewoon "staan" , okej niet super stabiel, maar toch nog..
Probeer het maar eens. Door de afsluitflap van de iSkin wordt de speler naar boven geduwd in ieder geval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:10:
Dat is wel degelijk logisch. Als je invisible shield stuk gaat (En je dus in aanmerking komt voor een nieuwe), kun je ervan uitgaan dat je ipod ook beschadigd is.
Het shield heeft z'n werk dan dus niet gedaan, en je ipod is beschadigd....opzich zie ik ergens de logica er wel in om dan een vergoeding te kunnen krijgen voor je ipod ;)
Dit kwam als eerste in mij op toen ik voor de eerste keer je bericht las, soms ontspoor ik wel eens ook tijdens een serieus onderwerp.
Maar hoewel de invisible shield er mooi uit ziet en inderdaad lichte krassen zal tegenhouden zal hij bij grotere beschadigingen te kort schieten. Ik denk dan aan een deuk na een onbedoelde valpartij. Volgens mij is een stevigere doos dan ook een beter bescherming voor de speler. Helaas zijn deze weer minder fraai waardoor je je van te voren goed moet afvragen wat voor jou belangrijker is.
100% garantie kan geen enkele bescherming geven dat weet ik maar inderdaad als je dit zou overkomen heb je niets aan een nieuw shield. Ik hoop echter dat dit je niet zal gebeuren en dat je tevreden zult zijn met je invisible shield. Het is echt een mooie uitvinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet je shield ook niet kopen om valbescherming want daar is ie niet voor, iedere dwaas ziet dat toch wel in?

zo'n shield is puur tegen het krassen, dat is ook de reden waarom ik hem heb, ik wil een bescherming tegen krassen die mijn ipod niet meteen foeilelijk maakt (iskin etc.) daarom is het shield perfect voor mij. Ben er ook zeer content mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:56:
je moet je shield ook niet kopen om valbescherming want daar is ie niet voor, iedere dwaas ziet dat toch wel in?
Tsja, ongelukjes komen nu eenmaal voor.
zo'n shield is puur tegen het krassen, dat is ook de reden waarom ik hem heb, ik wil een bescherming tegen krassen die mijn ipod niet meteen foeilelijk maakt (iskin etc.) daarom is het shield perfect voor mij. Ben er ook zeer content mee
Dan heb je de goede keuze gemaakt. Maar er zijn nu eenmaal mensen die er anders over denken en die kunnen voor hun zelf ook de juiste keuze hebben gemaakt. Als je van te voren maar weet waarvoor je kiest (en waarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:59
Ik snap sowieso al die cases niet hoor. als je een ipod koopt koop je die toch ook voor zijn design? En als je niet wilt dat er krassen op komen is dat toch ook omdat ie dan minder mooi is -> afbreuk aan het design. Waarom zou je dan in hemelsnaam een lelijke case erom heen doen waardoor je het design niet meer ziet? Dan zie je ook niet of ie wel of niet krast, en dus maakt het je eigenlijk ook weer niks uit. Kortom die cases en skins zijn paradoxaal.

Die shields daarentegen doen weinig (textuur veranderd iets) afbreuk aan het design, en beschermen goed tegen krassen. Prima bescherming dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegen het krassen ja, ben je echter bang om hem te laten vallen dan is zo'n case weer uitstekend, het is maar net wat je wilt/nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, maar nu genoeg over wat met ervan vind en maar weer terug naar waar het hier over ging, wat we kunnen gebruiken om te voorkome dat hij beschadigd als die valt of krast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Na lang twijfelen tussen de iPod Nano en iPod Video heb ik besloten om de iPod Nano (4 GB, in het wit) aan te schaffen.

Ik heb diverse iPod topics doorgelezen (stuk of 100 pagina's totaal) en daaruit kan ik opmaken dat het verstandig is om gelijk goede bescherming bij de iPod aan te schaffen.

Nu is mijn oog gevallen op de witte Moshi nanoPouch die eerder in dit onderwerp is besproken, maar deze is helaas alleen maar verkrijgbaar via http://www.aevoe.com. Het probleem daarbij is dat ze alleen maar creditkaartbetalingen accepteren en laat ik nu net geen creditkaart hebben. :'(

Mocht er iemand met een creditkaart op het punt staan om de Moshi nanoPouch te bestellen, dan zal diegene mij een heel groot plezier doen als we hem samen kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 21 december 2005 @ 05:13:
Na lang twijfelen tussen de iPod Nano en iPod Video heb ik besloten om de iPod Nano (4 GB, in het wit) aan te schaffen.

Ik heb diverse iPod topics doorgelezen (stuk of 100 pagina's totaal) en daaruit kan ik opmaken dat het verstandig is om gelijk goede bescherming bij de iPod aan te schaffen.

Nu is mijn oog gevallen op de witte Moshi nanoPouch die eerder in dit onderwerp is besproken, maar deze is helaas alleen maar verkrijgbaar via http://www.aevoe.com. Het probleem daarbij is dat ze alleen maar creditkaartbetalingen accepteren en laat ik nu net geen creditkaart hebben. :'(

Mocht er iemand met een creditkaart op het punt staan om de Moshi nanoPouch te bestellen, dan zal diegene mij een heel groot plezier doen als we hem samen kunnen bestellen.
Ik heb em jammergenoeg al tijdje terug bestelt, anders had ik em wel tegelijk willen bestellen, maar misschien zijn er idd andere mensen die em nog gaan bestellen.

Als het goed is heb ik em deze week nog binnen, zal ik wel even posten wat mijn eigen bevindingen zijn :) (Naja nu nog m'n nano bestellen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:22:
[...]

Ik heb em jammergenoeg al tijdje terug bestelt, anders had ik em wel tegelijk willen bestellen, maar misschien zijn er idd andere mensen die em nog gaan bestellen.

Als het goed is heb ik em deze week nog binnen, zal ik wel even posten wat mijn eigen bevindingen zijn :) (Naja nu nog m'n nano bestellen :Y) )
Dat kan nog wel eens een probleem worden, die dingen zijn echt werkelijk nergens meer te krijgen! Overal wordt gezegd dat ze ong 2e week van januari binnenkomen. Heeft iemand nog een adres misschien waar de nano (4gb wit) nog wel op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:04:
[...]

Dat kan nog wel eens een probleem worden, die dingen zijn echt werkelijk nergens meer te krijgen! Overal wordt gezegd dat ze ong 2e week van januari binnenkomen. Heeft iemand nog een adres misschien waar de nano (4gb wit) nog wel op voorraad is?
Heb de moshi vanmiddag binnen gekregen, ziet er goed uit, maar zal nog even moeten wachten op m'n nano voordat ik er echt wat over kan zeggen :7

Ik wacht zowieso met de nano kopen tot de mac world or whatever er in januari wordt gehouden, zijn geruchten over een 1gb nano etc, misschien hebben ze ook nog wat anders in petto. Misschien ook grotere gb nano's of andere kleuren of mischien prijs verlaging, you never know, dus wacht daar zowieso even op.

[ Voor 25% gewijzigd door El Gravedigger op 21-12-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:04:
[...]

Ik weet niet hoever je van de Belgische grens woont, maar het zou misschien eens nuttig zijn een kijkje te nemen in Antwerpen ofzo. Ik zie ze nog overal liggen de witte versies. De 2gb al wat meer dan de 4 maar toch...

Verwijderd

eur0fighter schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:06:
[...]

Ik weet niet hoever je van de Belgische grens woont, maar het zou misschien eens nuttig zijn een kijkje te nemen in Antwerpen ofzo. Ik zie ze nog overal liggen de witte versies. De 2gb al wat meer dan de 4 maar toch...
Woon in Apeldoorn dus datis een beetje ver van m'n bed :) dan maar wachten tot 18 januari (datum waarop zon btje alle winkels aangeven dat ze weer binnenkomen...)

• F4T4L_3RR0R
De witte Nano 4GB's zijn inderdaad lastig te krijgen, ik heb 5 Dixons filialen gebeld in de regio Utrecht en nergens hadden ze 'm, ook heb ik de twee Apple Centre's in Utrecht gebeld, bij de ene hadden ze 'm niet en bij de andere hadden ze er nog 1 liggen, maar dat was er een die al uit de doos is geweest om aan klanten te laten zien, je kan begrijpen dat ik die niet wilde hebben.

Ik heb 'm gisteren via de website van Apple besteld, de betaling is ook al binnen en hij staat geplanned op "Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 09.01.2006".

Maar we dwalen te ver af van het oorspronkelijk topic onderwerp. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 22-12-2005 17:15 ]

• ck2000nl
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:12:
[...]

Woon in Apeldoorn dus datis een beetje ver van m'n bed :) dan maar wachten tot 18 januari (datum waarop zon btje alle winkels aangeven dat ze weer binnenkomen...)
Ik was laatst in de Apple shop in Apeldoorn, volgens mij hadden ze daar nog een zooitje van die dingen in de vitrine staan. Anders bestel je toch via Apple site, die levert vrij snel en zonder verzendkosten.

Verwijderd

Kom op mensen het is een gebruikersvoorwerp. Ik wist dat hij erg krasgevoelig was toen ik hem kocht maar hij is te fijn om voor krasjes te laten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:54:
Ik heb 'm gisteren via de website van Apple besteld, de betaling is ook al binnen en hij staat geplanned op "Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 09.01.2006".
Nu een dag later kreeg ik al de volgende email: "Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd. De verwachte levertijd voor uw bestelling is 1 - 2 dagen." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Bij ons bij de dixons lag er gelukkig nog 1 op voorraad.

Ik heb er ook maar meteen een siliconen hoesje bij gekocht (iSkin).
Hoe het gebeurd is weet ik niet, maar het schermpje zat na 2 dagen al onder de krassen niet normaal meer. Ik kan wel janken en snap er helemaal nix van. het hoesje zit er gewoon goed omheen en ook het "beschermglaasje" zit er schoon en goed in.

Weet iemand of dit nog op te lossen is met dat krassenverwijder spul? wat is de beste en waar kan ik het bestellen?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jos_zwa schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:49:
Bij ons bij de dixons lag er gelukkig nog 1 op voorraad.

Ik heb er ook maar meteen een siliconen hoesje bij gekocht (iSkin).
Hoe het gebeurd is weet ik niet, maar het schermpje zat na 2 dagen al onder de krassen niet normaal meer. Ik kan wel janken en snap er helemaal nix van. het hoesje zit er gewoon goed omheen en ook het "beschermglaasje" zit er schoon en goed in.

Weet iemand of dit nog op te lossen is met dat krassenverwijder spul? wat is de beste en waar kan ik het bestellen?
ik heb bij Orange zo'n krasverwijder tube voor je telefoon gekocht. Was iets van 6 euro en het werkt echt perfect! bij mij zaten er ook vet veel krassen op en sommige best diep, je ziet er niks meer van, en ik heb nu die Invisible Shield erom heen, lijkt echt nieuw! :)

Dus dat zou ik gewoon doen als jou was, is goedkoop en het werkt super!

Nou meot ik wel zeggen dat zo'n siliconen hoesje ook niet echt goed beschermt tegen krassen, ik had er ook eentje maar na een paar dagen zat m'n hele Nano onder de krassen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:07:
Kom op mensen het is een gebruikersvoorwerp. Ik wist dat hij erg krasgevoelig was toen ik hem kocht maar hij is te fijn om voor krasjes te laten liggen ;)
heb je in principe gelijk in, maar juist omdat het zo'n mooi gestyled apparaat is wil ik dit ook zo houden. ik ben altijd zuinig op mijn spullen, vandaar dat ik er best een paar euro voor over heb om em ook in mooie (zo krasvrij mogelijke) staat te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
ik heb net (15:39) een iPod nano gekocht maarrr.... er zit geen hoesje bij.
weet iemand of ik zo'n hoesje nog wel bij apple kan krijgen of meot ik terug gaan naar de winkel?
Als ik op de apple site kijk naar warranty info staat er:
''our records indicate that your product is covered under aplle's limited warranty and your estimates date of purchase was 18-nov-2005''

dat is toch na 1 nov. lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 20:46
je zou terug kunnen gaan, geen idee of ze je een hoesje geven.

waarschijnlijk is jouw nano al voor 1 november ingepakt en verzonden naar een distributiecentrum of naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
ik heb eigenlijk geen zin om zo lang te wachten en de winkel zit in groningen, best wel ver weg:P
dus nu wil ik apple eventjes mailen maar er is nergens een e-mailadres te bekennen op de apple site. heb inmiddels bijna een uur rondgekeken en niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Misschien een beetje offtopic vraag maar is de iPod mini ook nog te koop? In de apple store lees ik daar niets meer van :(

Overigens haal ik van de iPod store:
nhoud van de verpakking

* • iPod nano
* • Koptelefoon met oordopjes
* • USB 2.0-kabel
* • Dockadapter
* • Beknopte handleiding
* • Cd met iTunes voor Mac en Windows en overzichtshandleiding
Lees daar niets over hoesjes gratis?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Tobiaz schreef op zondag 25 december 2005 @ 19:09:
Misschien een beetje offtopic vraag maar is de iPod mini ook nog te koop? In de apple store lees ik daar niets meer van :(
Bij de Mediamarkt in Utrecht hadden ze vorige week nog iPod mini's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Gabliboeba schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:41:
ik heb net (15:39) een iPod nano gekocht maarrr.... er zit geen hoesje bij.
weet iemand of ik zo'n hoesje nog wel bij apple kan krijgen of meot ik terug gaan naar de winkel?
Als ik op de apple site kijk naar warranty info staat er:
''our records indicate that your product is covered under aplle's limited warranty and your estimates date of purchase was 18-nov-2005''

dat is toch na 1 nov. lijkt mij...
Als het hoesje er niet bij zit (dus oude voorraad), dan kun je hem tegen een bepaald bedrag bestellen via de Apple bestellijn. Volgens de man die ik toen (3 weken geleden) had gesproken via de Apple bestellijn, zit dat hoesje altijd bij de Nano's die direct van Apple afkomen en mensen die het elders kopen zonder hoesje moeten ervoor betalen!

[ Voor 4% gewijzigd door ck2000nl op 25-12-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje een exo skin van lajo maar ik vind hem echt heel irritant. Hij trekt als een gek stof aan, ik blijf hem maar schoonmaken. Als iemand nog een invisible shield of iets wat er op lijkt heeft liggen koop ik hem graag over van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zojuist stond UPS voor de deur om m'n iPod Nano af te leveren. :*)

Dat iPod laat zich trouwens moeilijk in het meegeleverde tasje passen, het tasje lijkt net iets te krap, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
ik heb net bij de plaatselijke mediamarkt de artwizz scratch stopper gehaald.
Het handige van dit pakketje is dat alles er dubbel in zit, dus mocht het mislukken heb je nog eentje(en zeg er donder op dat t mislukt... :( )
ik begon gelijk te kloten met dat 'ding'
Uit ervaring (de Sony PSP) wist ik dat de beste manier is om het ding te monteren is: ga naar de badkamer, zet de douche aan(warm) totdat de badkamer een groot stoomhol is :*)
Maarja, daar ging ik dan. eerst de achterkant. je ziet geen flikker ivm. de weerkaatsing. Hierdoor is het erg lastig om hem er recht op te krijgen (ik heb een witte)
De achterkant ging allemaal goed, op een paar luchtbubbeltjes na. Die luchtbubbeltje zijn geen groot probleem, mits ze aan de rand zitten. Nu komt het leukste gedeelte: het folietje zelf is net zo krasgevoelig als je ipod nano zelf... Daarom raad ik je dus af om de luchtbubbels met een bankpasje ofzo weg te halen, want dna zit dat folie gelijk onder de krassen... 8)7
Inmiddel zit de achterkant er goed op, en ben ik er tevreden mee.
Daarna ben ik begonnen met de voorkant. de eerste mislukte, doordat er veel luchtbubbeltjes onder zaten en niet weg te krijgen waren.
Ik had dus nog één folietje voor de voorkant over. Omdat de achterkant er goed op zat, had ik besloten het folietje dat bestemd was voor de achterkant te gebruiken voor de voorkant en wel met succes :*)
Het folietje zit er nu goed op zonder bubbels. Enige nadeel is wel dat het clickwheel nu iets lastiger te bedienen is(lees: iets stroever)
Al met al ben ik er toch tevreden mee. Ook kreeg ik 5 euro korting van de mediamarkt omdat ik had geklaagd dat er geen hoesje bij zat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@F4T4L_3RR0R: Idem hier, maar dat is denk ik ook de bedoeling....het zou klachten opleveren wanneer de Nano er zo maar uit kan vallen. Zo zit ie strak in 't pak ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 21 december 2005 @ 05:13:

Ik heb zojuist een witte Moshi nanoPouch besteld bij http://www.gadgetbasement.com.

Hiervoor moest ik wel een Paypal account aanmaken, maar dat is best wel simpel. Het hoesje is daar wel iets duurder, omgerekend namelijk 26,76 (incl. verzendkosten), maar ik heb die euro's wel over voor een krasvrije iPod Nano. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:59
Ik heb mijn iPod Nano (zwart) bij Dixons ingeleverd. Ze hebben hem terug gestuurd.

Ik had al redelijk wat krasjes, maar nu was mijn clickwheel naar binnen gezakt! Ik ben altijd onwijs zuinig op mijn spullen, dus ik stond hier zelf een beetje van te kijken.

Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Zo ja, koop ik gelijk een iPod Nano sock of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 23-09 09:22
Ik zag vanmiddag deze staan, heeft iemand deze of meer informatie erover ?
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=1457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik ontevreden ben over het Ucxel plastic. De achterkant liet eerst los, en nu de voorkant ook. Ik heb het plastic aan de voorkant nu afgeknipt (omdat de helft losliet), en nu is alleen mijn schermpje nog beschermd.

Uxcell is zeker geen aanrader, hij zorgt even voor goede bescherming, maar hij laat uiteindelijk toch los :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tobiaz schreef op zondag 25 december 2005 @ 19:09:
Online bij apple niet meer te bestellen, nog wel verkrijgbaar bij de Apple store 'bij je in de buurt', de Mediamarkt en de Steenweg (allemaal zolang de voorraad strekt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Possstema schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:21:
Ik zag vanmiddag deze staan, heeft iemand deze of meer informatie erover ?
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=1457
zie mijn 'soort van review' een aantal posts hierboven....
Gabliboeba schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:47:
ik heb net bij de plaatselijke mediamarkt de artwizz scratch stopper gehaald.
Het handige van dit pakketje is dat alles er dubbel in zit, dus mocht het mislukken heb je nog eentje(en zeg er donder op dat t mislukt... :( )
ik begon gelijk te kloten met dat 'ding'
Uit ervaring (de Sony PSP) wist ik dat de beste manier is om het ding te monteren is: ga naar de badkamer, zet de douche aan(warm) totdat de badkamer een groot stoomhol is :*)
Maarja, daar ging ik dan. eerst de achterkant. je ziet geen flikker ivm. de weerkaatsing. Hierdoor is het erg lastig om hem er recht op te krijgen (ik heb een witte)
De achterkant ging allemaal goed, op een paar luchtbubbeltjes na. Die luchtbubbeltje zijn geen groot probleem, mits ze aan de rand zitten. Nu komt het leukste gedeelte: het folietje zelf is net zo krasgevoelig als je ipod nano zelf... Daarom raad ik je dus af om de luchtbubbels met een bankpasje ofzo weg te halen, want dan zit dat folie gelijk onder de krassen... 8)7
Inmiddel zit de achterkant er goed op, en ben ik er tevreden mee.
Daarna ben ik begonnen met de voorkant. de eerste mislukte, doordat er veel luchtbubbeltjes onder zaten en niet weg te krijgen waren.
Ik had dus nog één folietje voor de voorkant over. Omdat de achterkant er goed op zat, had ik besloten het folietje dat bestemd was voor de achterkant te gebruiken voor de voorkant en wel met succes :*)
Het folietje zit er nu goed op zonder bubbels. Enige nadeel is wel dat het clickwheel nu iets lastiger te bedienen is(lees: iets stroever)
Al met al ben ik er toch tevreden mee. Ook kreeg ik 5 euro korting van de mediamarkt omdat ik had geklaagd dat er geen hoesje bij zat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze bodyprotectors tegen: http://www.bestskinsever....Pod-Nano-Skin-%281/Detail

Dit zijn praktisch hetzelfde als the invisibleShields (zelfde structuur, dus niet 100% glad maar ietwat bobbelig) dus van goede kwaliteit, en slechts $5,99 + $2,50 porto. Da's niet echt veel geld in vergelijking met de $20 voor de invisibleShield.

@Gabliboeba: Hoe duur zijn die van Artwizz bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:37:

@Gabliboeba: Hoe duur zijn die van Artwizz bij de mediamarkt?
bij mij in Groningen was hij 12,50. ik heb hem voor 7,50 gekregen omdat er bij mijn iPod geen hoesje zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:22:
[...]

Ik heb zojuist een witte Moshi nanoPouch besteld bij http://www.gadgetbasement.com.
Vandaag is de Moshi nanoPouch binnen gekomen. :)

Voor iPod bezitters die 'm ook hebben of willen bestellen; er is een lanyard koord met een metalen haakje meegeleverd, deze kan je vastmaken aan een lusje IN de nanoPouch, maar dat lijkt me niet zo'n slim idee omdat je anders steeds de iPod langs dat metalen haakje moet schuiven...

[ Voor 3% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 11-01-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Is het een fijn tasje/hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om zo'n Contour ISee te kopen, maar ik ben bang dat er via de clickwheel opening zand naar binnen zou kunnen komen, wat nog ergere gevolgen zou hebben dan de nano los in je zak, omdat de case dan als schuurpapier werkt. Heeft iemand hier al last van gehad of van anderen gehoord? En zouden gebruikers van deze case hun mening erover willen geven aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, met het handyman hoesje. Heeft mijn arme nanotje niet veel goeds gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Jazekers!

De nanoPouch is van een heel bijzonder materiaal gemaakt, het voelt zwaar/vettig aan, soort donzen suede, ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven. De stof die gebruikt is heet Terahedron.

De achterkant van mijn iPod Nano zat vol met vingerafdrukken, maar deze durfde ik er niet goed af te poetsen met mijn tshirt, ik wreef de afdrukken alleen maar uit. Maar nadat ik de iPod een paar keer in en uit de nanoPouch had gehaald was de achterkant weer zoals nieuw, het tasje heeft een reinigende werking! (wordt in-situClean technology genoemd op de verpakking.)

Ook is het vakje om de oordopjes in op te bergen heel handig.

Het tasje/hoesje is anti-statisch en "splash-proof", en je kan er ook LCD monitoren mee schoon maken volgens de tekst op de verpakking.

Echt een aanrader!

Edit:

Net even een fotootje geschoten, ik maak eerdaags wel betere foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/nanopouch.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 12-01-2006 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:27:
En die garantie sticker wat hij zei..ik heb het er al af proberen te halen maar bij mij lukt het niet. Hij blijft namelijk erg plakken.
Omdat bij mij het stickertje er scheef zat opgeplakt (was geen gezicht) wilde ik 'm er ook af pulken.

Nadat ik een hoekje had opengepulkt, leek het stickertje uit meerdere lagen te bestaan, ook was het lijm nogal hardnekkig, op dat moment begon ik toch wel ff te zweten, een half losgetrokken sticker of een teruggeplakt hoekje is namelijk geen gezicht.

Ik heb toch even doorgezet en het hoekje iets verder opengepulkt totdat ik deze kon beetpakken, waarna ik het stickertje kon lostrekken zonder dat er verder lijm op de iPod bleef hangen, het hoekje lijm wat er wel zat kon ik er makkelijk met mijn duim afwrijven, zonder dat ik de iPod beschadigde.

[ Voor 3% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 12-01-2006 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@F4T4L_3RR0R: sexy tasje! Ik ga er ook 1 bestellen denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:00:
Jep, met het handyman hoesje. Heeft mijn arme nanotje niet veel goeds gedaan :'(
Je bedoelt dus dat er veel krassen ontstaan? komt dat door die opening voor het clickwheel of weet je dat niet. Of had je het tegen iemand anders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg maar :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste