Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Vandaag een Macbook besteld bij www.xomy.com, verwacht dat hij morgen geleverd gaat worden! Begin Augustus daar ook een Mac mini besteld deze was ook een dag later bezorgt :)

Betaald met creditcard en niks duurder dan via Apple :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Betaling is snel gegaan, gistermiddag bankoverschrijving, nu al bevestigd. Verwachte verzenddatum Sep 11, 2006 verwachte leverdatum Sep 20 2006. Betekent dat er nu al 12 dagen overheen gaan tot verzending, terwijl de macbook(CTO) volgens de Apple store over 7 dagen verzendklaar zou moeten zijn.

Ik hoop of op een eerdere levering, of op merom in mn mac. Kan in ieder geval niet wachten :*)

Verwijderd

Maar weer eens gebeld met Apple.........
Ik had een email gehad dat me bestelling vandaag verstuurd zou worden...........maar je raad het al!!!
Nog niks verstuurd, en ze hadden ook geen idee wanneer dat gaat gebeuren...........
Maar toch een klein beetje goed nieuws..........omdat ik zo'n ontzettende vertraging heb, krijg ik 50 euro terug op mijn rekening.........misschien ook iets voor een ieder die ook zo'n lange wachttijd heeft
Het is een soort van officiele klacht die je in moet dienen, en dan wordt daar een aantekening van gemaakt op het systeem van Apple, zodat het daar bekend is.........als je dan eindelijk de spullen in huis hebt, dan moet je ff terugbellen, en dan krijg je het geld....toch weer 50 euro

Ook ff gevraagd of het nu wel of niet door de nieuwe Core2Duo chips kwam......
kon hij uiteraard niks over zeggen want dit werd ook voor hen achtergehouden.....maar hij zei wel dat het best een daar aan zou kunnen liggen

Afwachten dus maarweer........nu al 3,5 weken.........

Als er weer macbook's worden verstuurd wil een ieder die daar iets van hoort of die meer andere info heeft dit dan ff in dit forum zetten!!?!??!!!

Bedankt

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:59:
Ik had een email gehad dat me bestelling vandaag verstuurd zou worden...........maar je raad het al!!!
Nog niks verstuurd, en ze hadden ook geen idee wanneer dat gaat gebeuren...........
Maar toch een klein beetje goed nieuws..........omdat ik zo'n ontzettende vertraging heb, krijg ik 50 euro terug op mijn rekening.........misschien ook iets voor een ieder die ook zo'n lange wachttijd heeft
Het is een soort van officiele klacht die je in moet dienen, en dan wordt daar een aantekening van gemaakt op het systeem van Apple, zodat het daar bekend is.........als je dan eindelijk de spullen in huis hebt, dan moet je ff terugbellen, en dan krijg je het geld....toch weer 50 euro

kon hij uiteraard niks over zeggen want dit werd ook voor hen achtergehouden.....maar hij zei wel dat het best een daar aan zou kunnen liggen

Als er weer macbook's worden verstuurd wil een ieder die daar iets van hoort of die meer andere info heeft dit dan ff in dit forum zetten!!?!??!!!

Bedankt
Heb je ook gebruik gemaakt van de iPod actie voor studenten? In de voorwaarden staat namelijk:

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor de korting?

1. Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele Apple eindgebruikers in het onderwijs.
2. Je dient tussen 1 augustus 2006 en 7 oktober 2006 een in aanmerking komende Mac en iPod aan te kopen bij de online Apple Store of bij een Retail Apple Store in 't Verenigd Koninkrijk.
3. De computer en de iPod moeten op dezelfde aankoopbon staan.
4. Je moet het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de datum van aankoop opsturen.
5. Per huishouden/adres wordt slechts één ingevulde coupon geaccepteerd.

Het gaat mij dus om punt 4. Als het zo doorgaat wordt het wel erg krap met die 30 dagen...

Maargoed, ik hoop voor je dat er merom in zit :)

Verwijderd

Gabliboeba schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

Heb je ook gebruik gemaakt van de iPod actie voor studenten? In de voorwaarden staat namelijk:

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor de korting?

1. Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele Apple eindgebruikers in het onderwijs.
2. Je dient tussen 1 augustus 2006 en 7 oktober 2006 een in aanmerking komende Mac en iPod aan te kopen bij de online Apple Store of bij een Retail Apple Store in 't Verenigd Koninkrijk.
3. De computer en de iPod moeten op dezelfde aankoopbon staan.
4. Je moet het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de datum van aankoop opsturen.
5. Per huishouden/adres wordt slechts één ingevulde coupon geaccepteerd.

Het gaat mij dus om punt 4. Als het zo doorgaat wordt het wel erg krap met die 30 dagen...

Maargoed, ik hoop voor je dat er merom in zit :)
Als aankoopdatum wordt de datum van versturen gerekend :)

Verwijderd

Bij aankopen via het internet of de telefoon wordt de verzenddatum beschouwd als de aankoopdatum. Je dient het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de verzenddatum op te sturen.

dit staat letterlijk op internet

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Net nogmaals contact gehad met Apple, hij vertelde mij dat hem nét was verteld dat de vertraging kwam doordat er een bepaald product van een leverancier slecht leverbaar was die noodzakelijk is voor het leveren van de MacBook.

Zoals al verwacht was dus :) Nog een paar weken wachten en ik heb'm in huis.. Geduld is een schone zaak, maar een maand is wel erg lang ;)

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
wdekreij schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:17:
Net nogmaals contact gehad met Apple, hij vertelde mij dat hem nét was verteld dat de vertraging kwam doordat er een bepaald product van een leverancier slecht leverbaar was die noodzakelijk is voor het leveren van de MacBook.

Zoals al verwacht was dus :) Nog een paar weken wachten en ik heb'm in huis.. Geduld is een schone zaak, maar een maand is wel erg lang ;)
Dat was al langer bekend. We zullen wel zien wanneer ze verzonden worden.

• lbuysers
Zojuist is mijn notebooktas, de Knomo Fuego verzonden. Had hem dinsdag besteld, verwachte verzenddatum was 14 september, maar is dus zojuist al verzonden met UPS Nederland. Nu maar hopen dat de MacBook niet lang meer op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Update MacBook van Apple

Net een email ontvangen van apple, zie hieronder, mbt tot de MacBook. Het lijkt een standaard email.

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/storetitle.gif

Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het

niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen

wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting

op 8 september 2006 plaatsvinden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en

dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het

ongemak.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple

Store-klantenservice:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore

Met vriendelijke groet

De Apple Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

lbuysers schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:57:
Update MacBook van Apple

Net een email ontvangen van apple, zie hieronder, mbt tot de MacBook. Het lijkt een standaard email.

Apple Mail

Ik heb exact dezelfde mail, inclusief verzenddatum. Wanneer heb jij hem besteld? Ik 21-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
wdekreij schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:03:
[...]

Ik heb exact dezelfde mail, inclusief verzenddatum. Wanneer heb jij hem besteld? Ik 21-08.
In de nacht van 17 op 18 augustus besteld, bevestinging van betaling kreeg ik op 21 augustus (zat weekend tussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 augustus besteld

gister verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Ik heb ook de mail met aangekondigde vertraging gekregen, verwachte verzenddatum 8 september. (was eerst 25 augustus) Maar.. ongeveer 5 uur later een mailtje gekregen, "uw bestelling is verzonden" _/-\o_ All mijn producten (iPod, printer, kabeltjes) hebben nu een verwachte leverdatum van 11 september, behalve de macbook zelf, die staat op 12 sept.
Ze spreken zichzelf dus tegen, maar ik heb er geen problemen mee. En nu hopen dat er stieken al vast een merom in zit... :9

o ja, besteld en betaald op 22 augustus

[ Voor 6% gewijzigd door Damsplaat op 02-09-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Damsplaat schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:43:
Ik heb ook de mail met aangekondigde vertraging gekregen, verwachte verzenddatum 8 september. (was eerst 25 augustus) Maar.. ongeveer 5 uur later een mailtje gekregen, "uw bestelling is verzonden" _/-\o_ All mijn producten (iPod, printer, kabeltjes) hebben nu een verwachte leverdatum van 11 september, behalve de macbook zelf, die staat op 12 sept.
Ze spreken zichzelf dus tegen, maar ik heb er geen problemen mee. En nu hopen dat er stieken al vast een merom in zit... :9

o ja, besteld en betaald op 22 augustus
Dan zal die van mij ook spoedig verzonden worden. De verwachte verzenddatum was 4 september, dat is maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Datafeest schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:17:
Een Macbook (+AppleCare & VGA Adapter), een iPod Nano en een Canon Printer.

Verwachte verzend-datum: Aug 21, 2006
Verwachte lever-datum: Aug 30, 2006.

We wachten af.. :)
Yay, de meuk is verzonden. De verwachte datum is 11 en 12 september (eerst iPod nano + Printer, dan de Macbook) :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Hoe lang duurt het meestal - na verzending - voordat je zo'n pakje binnen hebt? Op de apple site zit 10 dagen tussen verzenden en leveren, klopt dat ook aardig of is dat ruim genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
wdekreij schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:45:
Hoe lang duurt het meestal - na verzending - voordat je zo'n pakje binnen hebt? Op de apple site zit 10 dagen tussen verzenden en leveren, klopt dat ook aardig of is dat ruim genomen?
Dat is ruim genomen, doen ze voor de zekerheid. Vanuit Shanghai duurt het ongeveer een week totdat je het pakket in huis hebt, reken op 7 à 8 dagen (géén werkdagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Merom zo goed als zeker in de MacBook begin September

Op de website reghardware.co.uk kwam ik zojuist het volgende artikel tegen mbt Merom en de Apple MacBook.
Apple's MacBook to get an early Merom upgrade?

Apple will not only ship Core 2 Duo-based MacBook Pro notebooks next month, but also versions of its consumer-oriented MacBook fitted with Intel's latest mobile processor - and its first 64-bit laptop chip - Asian reports have claimed.

According to a story in the Chinese-language newspaper the Commercial Times, Taiwanese contract manufacturer Asustek - best known, perhaps, for its Asus-brand products - will punch out MacBooks based on the new CPU, codenamed 'Merom'. Apple's MacBook Pros are said to be manufactured by Quanta. Together, the two producers will punch out 200,000-300,000 laptop Macs, the paper claims.

That the higher-end machines are to get a Core 2 Duo upgrade late this month or early next was signalled last week, but today's report is the first indication the mainstream models will get Merom too. ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
lbuysers schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:53:
Merom zo goed als zeker in de MacBook begin September

Op de website reghardware.co.uk kwam ik zojuist het volgende artikel tegen mbt Merom en de Apple MacBook.

[...]
Heb je naar de datum van het bericht gekeken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Datafeest schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:32:
[...]

Yay, de meuk is verzonden. De verwachte datum is 11 en 12 september (eerst iPod nano + Printer, dan de Macbook) :)
Goed dat ik dit nu lees. Als je een MacBook + iPod + printer koopt. Krijg je dan én de iPod korting én de printer korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Gabliboeba schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:56:
[...]

Heb je naar de datum van het bericht gekeken? :X
Idd :O , dacht dat er 31 augustus stond. Foutje, moet kunnen 8)

edit: ik zie al wat er is misgegaan, bij google stond 31 - aug, maar dat heeft natuurlijk niets met de datum van posten te maken. Zie pic.

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/1694/ggut1.png

[ Voor 31% gewijzigd door lbuysers op 02-09-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Het volgende bericht komt van MacRumors.com en dateert van 01 september 2006. In het bericht staat:
Finally, independent but unconfirmed reports claim that the MacBook will receive quiet speed bumps later this month (Sept 25th), but no word on whether or not the Core 2 Duo would be used.
Klik hier om het gehele bericht te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Gabliboeba schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:03:
[...]

Goed dat ik dit nu lees. Als je een MacBook + iPod + printer koopt. Krijg je dan én de iPod korting én de printer korting?
Ja.
Ik bestelde het telefonisch, ik gaf aan dat ik gebruik wilde maken van de iPod korting. De beste man gaf me de gelegenheid om AppleCare voor ~ 33% van de normale prijs aan te kopen en een printer met 90 euro korting. Dus ja, deze acties zijn beiden geldig in combinatie met elkaar.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 01:13
Datafeest schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:06:
[...]

Ja.
Ik bestelde het telefonisch, ik gaf aan dat ik gebruik wilde maken van de iPod korting. De beste man gaf me de gelegenheid om AppleCare voor ~ 33% van de normale prijs aan te kopen en een printer met 90 euro korting. Dus ja, deze acties zijn beiden geldig in combinatie met elkaar.
Hoe kreeg je dat van applecare voor elkaar dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
lbuysers schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:32:
Het volgende bericht komt van MacRumors.com en dateert van 01 september 2006. In het bericht staat:

[...]

Klik hier om het gehele bericht te lezen.
Tja. Eerst was het 5 sept. Toen 12 sep. Toen weer 16 sep. En nu 25 sep.
Ik heb er vrede mee als ze die update na de 7e oktober uitvoeren zodat ik gebruik heb gemaakt van de iPod actie. Ik wacht nog tot 16 sep. en dan hak ik de knoop door.
Datafeest schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:06:
[...]

Ja.
OK, hartstikke bedankt. Daar was ik anders nooit achter gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
nickvd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:32:
[...]

Hoe kreeg je dat van applecare voor elkaar dan? 8)7
"Tenslotte heb ik nog drie aanbiedingen voor u". Dat was de bekende 15 euro korting op Office 2004, Applecare voor 139 euro (ok, dat is 43% :P) en die printer actie.
De Office en printer korting staan ook op de online webshop (alhoewel ik niet op de hoogte was van de printer korting :P), de AppleCare korting heb ik nergens gevonden. Dus ja, als je nieuwe meuk besteld is het opzich best handig om dat telefonisch te doen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de 15 inch mbp besteld met studentenkorting voor 2.289,56 en hoop dat ik ook de korting krijgt op app voor 140 euro. anders is het verschillen op de mbp met en zonder onderwijskorting erg weinig. heb trouwens gister besteld en morgen avond in huis :P heb besteld via een apple centra en ze zouden nog berekenen wat het goedkoopste voor me zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Apecode.
Hier kun je toch je levering volgen?
Als ik hier mijn code invoer dan staat er alleen:
Tracking status for 80********

Ligt de site plat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:24:
Heeft iemand ervaring met Apecode.
Hier kun je toch je levering volgen?
Als ik hier mijn code invoer dan staat er alleen:

Ligt de site plat ofzo?
It may take up to 24 hours for shipment tracking information to be updated on our carriers’ web sites.

Komt van de Apple website, waarschijnlijk staat het er dus nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:03:
[...]

It may take up to 24 hours for shipment tracking information to be updated on our carriers’ web sites.

Komt van de Apple website, waarschijnlijk staat het er dus nog niet op.
maar ik kreeg zaterdagochtend de melding dat alles was verzonden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:45:
[...]

maar ik kreeg zaterdagochtend de melding dat alles was verzonden.....
Ik gister de mail gehad dat'ie was verzonden en sinds vandaag doet bij mij de tracking het wel.. Bij mij wordt ie de 9e verwacht, zal bij jou de 8e zijn dan, als alles goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macbook 2.0/1GB
BT Mighty Mouse

2 Augustus: Besteld
18 Augustus: Betaald
21 Augustus: Bestelling is in behandeling

Aangegeven verzenddatum: op of voor 30 Augustus.

29 Augustus veranderd dit opeens in 4 September voor de macbook en 7 september voor de mighty mouse.

31 Augustus krijg ik plotseling een mailtje: 'We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor .' (geen typfout, er staat gewoon geen datum in de mail)

De volgende dag, 1 sept., krijg ik wederom een mailtje:

"Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 8 september 2006 plaatsvinden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en
dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.
Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple
Store-klantenservice:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore
Met vriendelijke groet

De Apple Store"

Ik snap dus niet wanneer het nu verzonden wordt. Ik heb vandaag gebeld naar de klantenservice, die zeiden dat ik avndaag een nieuwe mail zou krijgen? Ik vind het anders maar lang duren allemaal..

Is dat trouwens mogelijk dat er zomaar een Merom in wordt egdaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:59:
[...]

Ik gister de mail gehad dat'ie was verzonden en sinds vandaag doet bij mij de tracking het wel.. Bij mij wordt ie de 9e verwacht, zal bij jou de 8e zijn dan, als alles goed gaat?
Ze verwachten hem voor mij de 12e september.......
heel appart

en nog steeds doet de tracking op Apecode het niet
en er veranderd op de Apple-site verder ook niks, staat alleen dat alles is verzonden
"In Transit to Customer - Shipment on Schedule"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Mijn MacBook is reeds nog niet verzonden ;( , maar aangezien er duidelijk weer vaart zit in de verzendingen kan het niet lang meer gaan duren :) . Hopelijk wordt die spoedig verstuurd. Woensdag beginnen mijn eerste colleges weer, dus het zal handig zijn als die snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:00:
[...]

Ze verwachten hem voor mij de 12e september.......
heel appart

en nog steeds doet de tracking op Apecode het niet
en er veranderd op de Apple-site verder ook niks, staat alleen dat alles is verzonden
"In Transit to Customer - Shipment on Schedule"
Daar staat bij mij ook de 12e, maar bij de tracker staat ook een datum wanneer ze het verwachten :) Schijnt dat die Apple-datum wat ruimer is dan in werkelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:20:
[...]

Daar staat bij mij ook de 12e, maar bij de tracker staat ook een datum wanneer ze het verwachten :) Schijnt dat die Apple-datum wat ruimer is dan in werkelijkheid :)
Maar waarom doet bij mij die tracker het nog niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu staat er dit:

Delivery note Line Purchase Order Box Cnt Part Id Qty Date Actual Status Code Actual Status Status Description Shipping Point ETA
Error: Delivery Note "80********" has no status record!

Discussion board

Iemand dit ooit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:33:
En nu staat er dit:

Delivery note Line Purchase Order Box Cnt Part Id Qty Date Actual Status Code Actual Status Status Description Shipping Point ETA

Discussion board

Je zou morgen eens contact kunnen opnemen met Apple, zij hebben meer ervaring met fouten in het systeem dan wij. Het komt mij in ieder geval niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:11

dlmh

Lo-Fi

Hmmm... heb mijn iMac 18 augustus besteld en betaald. Verwachte verzenddatum: 4 september, verwachte afleverdatum: 13 september. Vandaag is ie niet verzonden, maar heb ook geen mailtje gehad dat 't langer gaat duren. Er staat nu ook op de webshop 9-11 dagen levertijd (voor de config met 256MB VRAM). Iemand anders die een iMac in bestelling heeft staan?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor ongeduldig wachtenden: http://mikepiontek.com/extras/mac/
Een widget om de orderstatus in de gaten te houden :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SerialThrillaZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:53:
Hmmm... heb mijn iMac 18 augustus besteld en betaald. Verwachte verzenddatum: 4 september, verwachte afleverdatum: 13 september. Vandaag is ie niet verzonden, maar heb ook geen mailtje gehad dat 't langer gaat duren. Er staat nu ook op de webshop 9-11 dagen levertijd (voor de config met 256MB VRAM). Iemand anders die een iMac in bestelling heeft staan?
Nee, maar ik heb een Macbook besteld en heb dezelfde data gekregen. Vandaag is bij mij ook niks verzonden... Ik had vanmiddag naar apple gebeld die hebben mij verteld dat ik vandaag een mailtje zou krijgen met uitleg en correcte data, maar ik heb vooralsnog niks gekregen...

Dat wordt dus opnieuw bellen morgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:33:
En nu staat er dit:

Discussion board

Ik heb iets soort gelijks. Oude order gecanceld nieuwe geplaatst. Oude order staat wel in de nl store online nieuwe niet maar ik heb wel een email gehad dat de nieuwe order binnen is :S

Is nu al bijna een week zo. Morgen maar weer eens bellen. Overigens wacht ik ook nog steeds op een terug storting van de oude bestelling :(

[ Voor 6% gewijzigd door lowfi op 04-09-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:06:
[...]

Nee, maar ik heb een Macbook besteld en heb dezelfde data gekregen. Vandaag is bij mij ook niks verzonden... Ik had vanmiddag naar apple gebeld die hebben mij verteld dat ik vandaag een mailtje zou krijgen met uitleg en correcte data, maar ik heb vooralsnog niks gekregen...

Dat wordt dus opnieuw bellen morgen....
Bij mij precies hetzelfde, ook verzenddatum 4 september en leverdatum 13 september, en ook die van mij is niet verstuurd. Ze zijn in ieder geval weer begonnen met het versturen van MacBooks, dus echt lang kan het niet meer gaan duren.
Canaria schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:56:
Voor ongeduldig wachtenden: http://mikepiontek.com/extras/mac/
Een widget om de orderstatus in de gaten te houden :)
Inderdaad een handige widget als je in bezit bent van een Mac :P , maar helaas ben ik nog aan het wachten totdat mijn eerste Mac wordt verzonden. Toch bedankt voor de link, kan in de toekomst nog van pas komen.

[ Voor 24% gewijzigd door lbuysers op 04-09-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Heb een MB CTO en de nodige ranapparatuur (ipod, printer etc) Endelijk lijkt er nu echt schot in te zitten.
Op de applesite is er niks veranderd, verwachte levering van de randapparatuur op 11 sept, en van de MB op 12 sept. Even verder kijken bij de trackers geef het volgende:

Tracking bij Apecode levert het volgende:
05 sep 06 32 05 Flight Booked Asus Alpha, Shanghai 12 sep 06
02 sep 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai
02 sep 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai 12 sep 06
02 sep 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai 12 sep 06

Tracking bij flextronics geeft:
"Pallet closed" en "Manifested", beide op 2 sept. (wat dat ook mag betekenen)

Hoe lang duurt het als er "flight booked" staat, vertrekt ie dan bijna, of kan het nog dagen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:35:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, ook verzenddatum 4 september en leverdatum 13 september, en ook die van mij is niet verstuurd. Ze zijn in ieder geval weer begonnen met het versturen van MacBooks, dus echt lang kan het niet meer gaan duren.
Vandaag weer gebeld, wordt me verteld dat ZIJ op hun scherm een verwachte verzenddatum van 13 september hebben. Bij bestelstatus staat echter nog steeds 4 sept...

Als oorzaak gaf hij het tekort aan onderdelen, het baterij-probleem en "dat met de iMacs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:05:
[...]

Vandaag weer gebeld, wordt me verteld dat ZIJ op hun scherm een verwachte verzenddatum van 13 september hebben. Bij bestelstatus staat echter nog steeds 4 sept...

Als oorzaak gaf hij het tekort aan onderdelen, het baterij-probleem en "dat met de iMacs"
Het wordt steeds vreemder. We zullen wel zien, hopelijk wordt het vandaag alsnog verzonden. Zo niet, dan blijven we gewoon bellen, je krijgt toch van ieder persoon een ander verhaal te horen. Laten we hopen op het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:59:

Bedankt
Volgende keer als ik weer moet bellen :P , probeer ik dit gewoon ook... Als op 21 Augustus een geschatte assemblagetijd van 3 werkdagen wordt gezegd dan vind ik het wel erg overdreven als deze pas medium september verstuurd wordt....

Iemand anders nog die iets van een vergoeding heeft weten los te maken voor zo lang wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Damsplaat schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:07:
Heb een MB CTO en de nodige ranapparatuur (ipod, printer etc) Endelijk lijkt er nu echt schot in te zitten.
Op de applesite is er niks veranderd, verwachte levering van de randapparatuur op 11 sept, en van de MB op 12 sept. Even verder kijken bij de trackers geef het volgende:

Tracking bij Apecode levert het volgende:
02 sep 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai 12 sep 06

Tracking bij flextronics geeft:
"Pallet closed" en "Manifested", beide op 2 sept. (wat dat ook mag betekenen)

Hoe lang duurt het als er "flight booked" staat, vertrekt ie dan bijna, of kan het nog dagen duren?
Even een vraagje hoor.
Ben je student en heb je de MacBook met studentenkorting gekocht? Zo ja, heb jij gebruik gemaakt van én de iPod actie én de printer actie? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu staat er dit op ApeCode:

Ik ben student, en heb gebruik gemaakt van zowel de ipod als de printer actie
En dus ook nog 50 euro voor het lange wachten........

leuk zaken doen zo, alleen nog ff wachten tot alles binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Gabliboeba schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:39:
[...]

Even een vraagje hoor.
Ben je student en heb je de MacBook met studentenkorting gekocht? Zo ja, heb jij gebruik gemaakt van én de iPod actie én de printer actie? Of kan dat niet?
ik ben student en heb idd van en de ipod en de printer actie gebruik gemaakt. Ik ga ze zometeen bellen om te kijken of ik ook voor de applecare actie in aanmerking kom, daar had ik namelijk nog niks van gehoord

edit: net gebeld, kan ik dus niet meer aan meedoen, applecare voor 139 euro. Kan alleen als je het meebestelt, en omdat mijn MB al onderweg is, kan dat dus niet meer. De enige optie om er voor in aanmerking te komen is, wachten tot ik de MB heb, alles terugsturen, geld terug, opnieuw alles bestellen, weer wachten, en dan moet het geregeld zijn. Kost mij meer moeite, kost Apple meer moeite, wat een gedoe.
Fijne service van apple.....

[ Voor 29% gewijzigd door Damsplaat op 05-09-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

Damsplaat schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:56:
[...]

ik ben student en heb idd van en de ipod en de printer actie gebruik gemaakt. Ik ga ze zometeen bellen om te kijken of ik ook voor de applecare actie in aanmerking kom, daar had ik namelijk nog niks van gehoord

edit: net gebeld, kan ik dus niet meer aan meedoen, applecare voor 139 euro. Kan alleen als je het meebestelt, en omdat mijn MB al onderweg is, kan dat dus niet meer. De enige optie om er voor in aanmerking te komen is, wachten tot ik de MB heb, alles terugsturen, geld terug, opnieuw alles bestellen, weer wachten, en dan moet het geregeld zijn. Kost mij meer moeite, kost Apple meer moeite, wat een gedoe.
:P Wil ik net Apple gaan bellen of ik ook mee kan doen aan die Applecare actie, krijg ik een mailtje dat m'n iMac verzonden is. Lekker dan! :P

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Damsplaat schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:56:
[...]

Dus je kan, mits je alle tegelijk besteld, én van de iPod actie gebruiken, én van de printer actie, én van de applecare voor 139 euro actie? Begrijp ik dat goed? Geldt dat dan ook als je gewoon online besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabliboeba schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:47:
[...]

Dus je kan, mits je alle tegelijk besteld, én van de iPod actie gebruiken, én van de printer actie, én van de applecare voor 139 euro actie? Begrijp ik dat goed? Geldt dat dan ook als je gewoon online besteld?
ja helemaal juist
En dus ook nog alles tegen student-prijzen
En als je heel lang moet wachten krijg je nog eens 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:22:
[...]

ja helemaal juist
En dus ook nog alles tegen student-prijzen
En als je heel lang moet wachten krijg je nog eens 50 euro
Allereerst, sorry dat ik nogal off topic ga :P

Maar hoe moet je dat regelen dan? Want de normale studentenprijs is gewoon €265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabliboeba schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:27:
[...]

Allereerst, sorry dat ik nogal off topic ga :P

Maar hoe moet je dat regelen dan? Want de normale studentenprijs is gewoon €265
Applecare voor 139 bedoel je......
Nouja gewoon vragen dat je dat ergens gehoord hebt dat dat kan..........
Ik heb er niks voor hoeven doen, werd mij gewoon aangeboden, ziemaar:
"Tevens kan ik je nu AppleCare Protection aanbieden voor 139 euro. De verlengde garantie.?"
komt rechtstreeks uit mijn vrijblijvende offerte die ik destijds heb aangevraagd..
dusja, gewoon van je af praten, dan kun je vaak het meeste regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

[iMac] Verzonden - Sep 5, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
[iPod] Verzonden - Sep 5, 2006 via Flextronics Logistics B.V.

Dit lijken mij meer Europese bedrijven. Kans dat dit eerder dan 13 september gaat arriveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
SerialThrillaZ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:15:
[iMac] Verzonden - Sep 5, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
[iPod] Verzonden - Sep 5, 2006 via Flextronics Logistics B.V.

Dit lijken mij meer Europese bedrijven. Kans dat dit eerder dan 13 september gaat arriveren?
iMac wordt waarschijnlijk verzonden vanuit Shanghai, de iPod ligt vermoedelijk bij Flextronics in Venray (Limburg). De twee paketten worden samengevoegd en daarna naar jou toegestuurd. Tussen het moment van verzenden en aflevering zit ongeveer een week. Dus als het vandaag is verzonden dan heb je het hoogstwaarschijnlijk volgende week maandag/dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:07:
[...]

Applecare voor 139 bedoel je......
Nouja gewoon vragen dat je dat ergens gehoord hebt dat dat kan..........
Ik heb er niks voor hoeven doen, werd mij gewoon aangeboden, ziemaar:
"Tevens kan ik je nu AppleCare Protection aanbieden voor 139 euro. De verlengde garantie.?"
komt rechtstreeks uit mijn vrijblijvende offerte die ik destijds heb aangevraagd..
dusja, gewoon van je af praten, dan kun je vaak het meeste regelen
Ik ben echter van plan om 'em online te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabliboeba schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:19:
[...]

Je kunt toch zo via de telefoon online bij Apple bestellen....
Heb ik ook gedaan, krijg je gewoon iemand aan de telefoon, en krijg je netjes een mail met de offerte enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Gabliboeba schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:19:
[...]

Dat kan prima, maar dan kost AppleCare je dus 265,37 euro. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 15:37
Ik heb vrijdagavond een 15" MBP, 2.17 Ghz besteld, alles standaard.
Omstreeks 22.40u heb ik die online betaald met een bankoverschrijving.

Een paar minuten nadat ik besteld had kreeg ik een mail met het Webbestelnummer, bestellling, enzovoort. Daarin stond dat ik op de site van Apple mijn gegevens kon invoeren en zo de status van mijn bestelling kon zien.
Nu, 4 dagen later, heb ik nog altijd geen mail gekregen met bevestiging van betaling. Ook staat er bij m'n bestelling: "Wordt beoordeeld". Wil dat dan zeggen dat ze het geld nog niet hebben ontvangen?
Dat zou vreemd zijn, aangezien binnelandse transacties niet veel tijd kosten.

Nog iets: In die mail staat: "Geschatte assemblagetijd: 5 dagen". Wat bedoelen ze hiermee?
De MBP is compleet standaard, veel moeten ze dan toch niet assembleren? Of bedoelen ze daar iets totaal anders mee?

Als laatste: wanneer zou mijn MBP aankomen? Hebben jullie daar een ideetje van? Ik hoop op vrijdag, maar ik denk eerder maandag.

Het klinkt misschien wat ongeduldig, zeker in vergelijking met alle toekomstige MacBook bezitters hier, maar ik ben graag zeker ;)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak op uit je verhaal dat je vrijdagavond betaald hebt? Dan zit er sowieso een weekend tussen en betaling kan 3-5 dagen duren. Wanneer je bestelling verzonden is duurt het nog wel minstens 5/6 dagen voordat je je bestelling binnen hebt. Dus als ik jou was zou ik niet hopen op vrijdag of maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:07:
Ik maak op uit je verhaal dat je vrijdagavond betaald hebt? Dan zit er sowieso een weekend tussen en betaling kan 3-5 dagen duren. Wanneer je bestelling verzonden is duurt het nog wel minstens 5/6 dagen voordat je je bestelling binnen hebt. Dus als ik jou was zou ik niet hopen op vrijdag of maandag.
Ja, vrijdagavond betaald.
Betaling 3 tot 5 dagen? Binnenlandse transacties nemen toch maar maximum een drietal dagen in beslag?
Dan zou het eigenlijk vandaag of ten laatste morgen op de bankrekening van Apple moeten staan.
Vergeten te melden dat ik in België woon, misschien dat het er in Nederland anders aan toegaat.

Het rekeningnummer dat ik kreeg was van alvast van een bank in België.

Toch bedankt en daarbij, geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
kakature schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:00:
Ik heb vrijdagavond een 15" MBP, 2.17 Ghz besteld, alles standaard.
Omstreeks 22.40u heb ik die online betaald met een bankoverschrijving.

Een paar minuten nadat ik besteld had kreeg ik een mail met het Webbestelnummer, bestellling, enzovoort. Daarin stond dat ik op de site van Apple mijn gegevens kon invoeren en zo de status van mijn bestelling kon zien.
Nu, 4 dagen later, heb ik nog altijd geen mail gekregen met bevestiging van betaling. Ook staat er bij m'n bestelling: "Wordt beoordeeld". Wil dat dan zeggen dat ze het geld nog niet hebben ontvangen?
Dat zou vreemd zijn, aangezien binnelandse transacties niet veel tijd kosten.

Nog iets: In die mail staat: "Geschatte assemblagetijd: 5 dagen". Wat bedoelen ze hiermee?
De MBP is compleet standaard, veel moeten ze dan toch niet assembleren? Of bedoelen ze daar iets totaal anders mee?

Als laatste: wanneer zou mijn MBP aankomen? Hebben jullie daar een ideetje van? Ik hoop op vrijdag, maar ik denk eerder maandag.

Het klinkt misschien wat ongeduldig, zeker in vergelijking met alle toekomstige MacBook bezitters hier, maar ik ben graag zeker ;)

Alvast bedankt.
Bij producten als deze heb je nooit zekerheid, er kan ieder moment een tekort optreden. Aangezien de MacBook Pro op dit moment niet te kampen heeft met enorme vertragingen kun je er vanuit gaan dat je een week na bevestiging van betaling je MB Pro in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
kakature schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:34:
[...]

Ja, vrijdagavond betaald.
Betaling 3 tot 5 dagen? Binnenlandse transacties nemen toch maar maximum een drietal dagen in beslag?
Dan zou het eigenlijk vandaag of ten laatste morgen op de bankrekening van Apple moeten staan.
Vergeten te melden dat ik in België woon, misschien dat het er in Nederland anders aan toegaat.

Het rekeningnummer dat ik kreeg was van alvast van een bank in België.

Toch bedankt en daarbij, geduld is een schone zaak :P
Het geld wordt eerst overgemaakt naar een binnenlandse bank, daarna wordt door de des betreffende bank het geld overgemaakt naar een bankaccount in Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Oh, naar Ierland? Dat wist ik niet.
Dus met andere woorden: rond volgende week vrijdag mag ik hem verwachten.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej mijn Macbook is vandaag verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:54
Mijn Mac Pro vandaag ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
kakature schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:02:
Oh, naar Ierland? Dat wist ik niet.
Dus met andere woorden: rond volgende week vrijdag mag ik hem verwachten.
Bedankt!
Ja dan ongeveer, waarschijnlijk al eerder mits er geen complicaties optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je je status van verzending checken omdat je MacBook vandaag zou verzonden worden, krijg je dit:
Helaas
Vanwege een technisch probleem kan uw aanvraag niet worden verwerkt. klikt u hier tom terug te gaan naar de online Apple Store.
:O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:24:
Wil je je status van verzending checken omdat je MacBook vandaag zou verzonden worden, krijg je dit:

[...]

:O :z
Krijg precies dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
same here, en bovendien krijg ik bij apecode tracking nu ook minder info dan twee dagen terug.. Misschien dat ze stiekem een upgrade naar de Core 2 duo aan het invoeren zijn, maar dat wij dat nog niet mogen weten? zeer onwaarschijnlijk, maar toch blijf ik hopen... Niet voor niets is de 12e de dag dat ie moet worden afgeleverd, en is de 12e ook de dag dat apple grootsch gaat uitpakken volgens alle geruchten sites. Alleen hebben zij het wel de hele tijd over de iPod en iMac die een upgrade krijgen, niet de MB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damsplaat schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:37:
same here, en bovendien krijg ik bij apecode tracking nu ook minder info dan twee dagen terug.. Misschien dat ze stiekem een upgrade naar de Core 2 duo aan het invoeren zijn, maar dat wij dat nog niet mogen weten? zeer onwaarschijnlijk, maar toch blijf ik hopen... Niet voor niets is de 12e de dag dat ie moet worden afgeleverd, en is de 12e ook de dag dat apple grootsch gaat uitpakken volgens alle geruchten sites. Alleen hebben zij het wel de hele tijd over de iPod en iMac die een upgrade krijgen, niet de MB....
Ik denk van niet (hoop het overigens wel >:) ), want een paar dagen geleden kwam ik hetzelfde tegen. Volgens mij doen ze dit gewoon als ze een hele batch computers in 1 keer willen updaten.

Blijven hopen op Core 2 Duo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, is het zo dat als ze je Macbook verzenden (in mijn geval is mij 6 september, vandaag, beloofd) en hij zou 15 september aankomen, dat je dan al een Merom erin hebt zitten, ondanks dat de persconferentie (waar het hoogstwaarschijnlijk zou worden aangekondigd) pas op 12 september is.

Ofwel, zouden ze niet pas vanaf 12 september Meroms erin gaan stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:44:
Maar, is het zo dat als ze je Macbook verzenden (in mijn geval is mij 6 september, vandaag, beloofd) en hij zou 15 september aankomen, dat je dan al een Merom erin hebt zitten, ondanks dat de persconferentie (waar het hoogstwaarschijnlijk zou worden aangekondigd) pas op 12 september is.

Ofwel, zouden ze niet pas vanaf 12 september Meroms erin gaan stoppen?
Normaal gezien zou mijn MacBook ook vandaag verzonden moeten worden, maar ik denk niet dat er een Merom in zal zitten. Volgens mij wacht Apple het nog even af.
En ALS ze hem op 12 september introduceren, dan breng ik mijn Macbook gewoon terug en koop een nieuwe, mét Merom dan maar. Als ze de Merom erin steken nà die 30 dagen inruiltijd, sjah, dikke pech. Echter is volgens mij de Merom niet zo énorm veel beter dat het ik hemel en aarde ga bewegen om na die 30 dagen toch nog een MB te krijgen met Merom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:48:
[...]

Normaal gezien zou mijn MacBook ook vandaag verzonden moeten worden, maar ik denk niet dat er een Merom in zal zitten. Volgens mij wacht Apple het nog even af.
En ALS ze hem op 12 september introduceren, dan breng ik mijn Macbook gewoon terug en koop een nieuwe, mét Merom dan maar. Als ze de Merom erin steken nà die 30 dagen inruiltijd, sjah, dikke pech. Echter is volgens mij de Merom niet zo énorm veel beter dat het ik hemel en aarde ga bewegen om na die 30 dagen toch nog een MB te krijgen met Merom. ;)
Tja als ik de Yonah in mijn iMac als referentie mag gebruiken. Dan zie ik eerlijk gezegd het nut van een Merom niet in. Mijn iMac racet nu al als een speer met alle apps, behalve de bekende non universals dan.

[ Voor 5% gewijzigd door SandsOfArrakis op 06-09-2006 12:16 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
het is toch gewoon een principekwestie, als ik nu iets koop, en morgen licht voor hetzelfde geld een beter product in de (internet) winkel, dan voel ik me genaaid. Ook al zal ik idd niet zo heel veel van die performance upgrade merken bij dagelijks gebruik. Als het me echt om performance te doen was, dan had ik wel een MB pro gekocht, of uberhaupt geen apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Damsplaat schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:36:
het is toch gewoon een principekwestie, als ik nu iets koop, en morgen licht voor hetzelfde geld een beter product in de (internet) winkel, dan voel ik me genaaid. Ook al zal ik idd niet zo heel veel van die performance upgrade merken bij dagelijks gebruik. Als het me echt om performance te doen was, dan had ik wel een MB pro gekocht, of uberhaupt geen apple.
Een winkel is verplicht dit te melden. Dus als je een dag voor de upgrade een oud product koopt, dan zijn ze je verplicht te melden dat er morgen een beter product beschikbaar is. Dit geldt voor de fysieke winkels, ik weet niet of dit ook voor onlineshops geldt. Verder denk ik als je een dag voor de upgrade een oud systeem koopt, ze dit systeem gewoon een dag later verzenden met de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/r/store/backsoon/title_backsoon.gif

De store is dus offline, spannend.

Update: Het lijkt er op dat de store klaar wordt gemaakt voor 12 september, gisteren was de US store offline, vandaag de Europese Stores.

[ Voor 39% gewijzigd door lbuysers op 06-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Leuk, net een mail gekregen van Apple met daarin:

Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 13.09.2006.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 20.09.2006.

Ik zat net te denken; zou het eventueel kunnen dat het wat langer duurt omdat ik glossy scherm heb genomen in plaats van een mat scherm?

En ze zijn eigenlijk wel lekker vaag hoor; op of voor 13/09 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/746/store.apple.com/Catalog/nl/Images/cp_top_imac_20060906.jpg

Nieuwe een 24-inch iMac en ze zijn Core 2 Duo

[ Voor 7% gewijzigd door lbuysers op 06-09-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
MB en MBP zullen eerstdaags wel volgen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop het niet mijne wordt op of voor de 11 verzonden. Of hopen dat er al een Core 2 Duo in die van mij zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kakature schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:32:
Leuk, net een mail gekregen van Apple met daarin:

Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 13.09.2006.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 20.09.2006.

Ik zat net te denken; zou het eventueel kunnen dat het wat langer duurt omdat ik glossy scherm heb genomen in plaats van een mat scherm?

En ze zijn eigenlijk wel lekker vaag hoor; op of voor 13/09 :P
laat ik het zo zeggen ze zijn erg ruim :p

ik heb wel eens gehad dat het 10 dagen te vroeg kwam maar beter zo dan dat het te laat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

Hmmm... voel me wel ernstig genaaid met die prijzen. Is 200,00 EUR goedkoper, standaard 1GB geheugen en ook nog eens een 2,13GHz C2D standaard. Krijg mijn iMac volgende week binnen, maar dan waarschijnlijk wel het oude model. Zit ernstig te overwegen deze terug te sturen, want dit is natuurlijk wel ERG vervelend. Zouden ze nog een refund doen oid voor zulke gevallen?

Edit:
Net contact opgenomen met Apple omdat ik dit toch beetje raar vond. Ze konden me of een korting van 50,00 EUR aanbieden (dwz. een refund) of ik moet bellen als m'n iMac binnen is en dan terugsturen, nieuwe bestellen en dat soort ongein. Ik vind 50,00 EUR refund wel erg magertjes als het nieuwe model standaard 200,00 EUR goedkoper is en sneller. Serieus het overwegen waard om het terug te sturen!

[ Voor 35% gewijzigd door dlmh op 06-09-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met een bestelde macbook, leverdatum 20 sept en ben erg benieuwd wat ik krijg als er alsnog de 12e vernieuwingen worden doorgevoerd. Hou me op de hoogte in dit topic of je een iMac Core 2 Duo krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gebeld met de Apple servicelijn, want ik heb zelf een Apple MacBook gekocht en nu wilde ik ook wel weten dat ik niet na 1 week al met een oud model loop.

Wat ze me konden melden is dat als je bestelling nog niet verzonden is en er een nieuwer model uitkomt van een bepaalde laptop of pc, dat je dan direct de nieuwe versie krijgt. Of er een nieuw model MacBook komt kon ze nog niet zeggen, er waren alleen geruchten over zei ze.

Nu hoop ik wel dat mijn MacBook snel komt, want in de PC bij haar stond dat het niet bekend was wanneer hij verzonden zou worden, ze zei dat dat zou kunnen komen doordat er dus een nieuwer model uitkwam. Maar ze wist het niet zeker. Met de mail kreeg ik overigens het antwoord dat hij binnen 7 dagen verzonden werd, dus ik weet niet wat nu klopt.

Nu staat er online trouwens dat mijn MacBook 14 september verzonden wordt. Dus ben benieuwd wat Apple 12 september te melden heeft!!

Trouwens, waarom duurt het 2 weken voordat de producten dan bij mij zijn ?? Is toch best lange levertijd of niet dan ?? ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:07
Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 08.09.2006.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 12.09.2006.

:)

2 uur geleden besteld, nu hopen dat ie ook volgende week dinsdag binnen is. 20" iMac met Core 2 Duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAT THE HELL!!!
Mijn MacBook die vandaag zou verzonden moet worden is nu uitgesteld naar maar liefst 27 september!!!!!! Met levering 7 oktober. 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Denken die kerels dat ik zot ben ofzo? Heb die laptop nodig voor school (die overigens binnen een kleine 2 weken begint...). Dit is niet leuk -O-

Nog anderen waarvan het ook zo erg uitgesteld is? Morgen kunnen ze daar bij Apple telefoontje verwachten! Merom of niet, dit loopt de spuigaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:55:
WHAT THE HELL!!!
Mijn MacBook die vandaag zou verzonden moet worden is nu uitgesteld naar maar liefst 27 september!!!!!! Met levering 7 oktober. 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Denken die kerels dat ik zot ben ofzo? Heb die laptop nodig voor school (die overigens binnen een kleine 2 weken begint...). Dit is niet leuk -O-

Nog anderen waarvan het ook zo erg uitgesteld is? Morgen kunnen ze daar bij Apple telefoontje verwachten! Merom of niet, dit loopt de spuigaten uit.
Gelijk heb je. Gewoon bellen en compensatie vragen. Een beetje overdrijven kan geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mac Pro zou 4 oktober geleverd worden, maar vandaag kreeg ik bericht dat hij al verzonden is en volgende week al geleverd wordt \o/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Zojuist gebeld naar Apple waarom mijn bestelling uitgesteld werd. Blijkbaar lag het aan mijn Be-Ez sleeve die ik erbij besteld had. De MacBook zelf heeft blijkbaar normale levertijd \o/ *O*

• lbuysers
Eindelijk, hij ze zijn verzonden. Op 17 augustus besteld en vandaag zijn eindelijk mijn MacBook en mijn 30 GB iPod verzonden. Respectievelijk met een afleverdatum van 18 en 15 september.

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

Heb vanmiddag met Apple gebeld over mijn bestelde 20" iMac: ik kon het pakket weigeren zodra het werd aangeboden en dan zou deze terug gaan naar Apple. Ze hebben meteen een nieuwe order gemaakt voor m'n 24" iMac :9~ en hoefde alleen het verschil te betalen met de vorige order. Heb nu ook maar die gratis printer erbij gedaan en krijg nu totaal 8.3% korting (student Universiteit Utrecht).

Order:

2.16GHz Intel Core 2 Duo
1GB 667 DDR2 SDRAM - 2x512MB
NVIDIA GeForce 7600 GT 256MB SDRAM
250GB Serial ATA drive
SuperDrive 8x (DVD+R DL/DVD+RW/CD-RW)
None
None
Keyboard & Mighty Mouse + Mac OS X
Country kit

Totaal: 2346.19 EUR
Na verrekening rebate: 2096,19 EUR

Toch wel weer fijn om met Apple zaken te doen! :)

• kamerplant
  • Niet online
Gabliboeba schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:57:
[...]
Gelijk heb je. Gewoon bellen en compensatie vragen. Een beetje overdrijven kan geen kwaad. ;)
Mwah, dat overdrijven valt wel mee. Ik ben nu al begonnen met m'n opleiding en zit nog zonder notebook, dat is echt behoorlijk vervelend. Volgens de planning krijg ik hem a.s. dinsdag (liever eerder :P). Ik zou flink balen als ik nog een maand zou moeten wachten :o

Op 5 sept werd de status op 'flight departed' gezet, en gisteren kreeg ik m'n factuur per post. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:00:
[...]

...... Volgens de planning krijg ik hem a.s. dinsdag (liever eerder :P). Ik zou flink balen als ik nog een maand zou moeten wachten :o

Op 5 sept werd de status op 'flight departed' gezet, en gisteren kreeg ik m'n factuur per post. :P
Bij mij hetzelfde.....
12 september is de levering, en op ApeCode staat nu nog steeds 'flight departed 5 sept.'
Factuur ook al binnen per post
Is er bij iemand anders al meer over de status bekend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MacBook is gedurende het hele traject in handen van TNT geweest.
Zaterdag verzonden, vandaag komt de chauffeur langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Om 13 uur mailtje gekregen van Apple met de melding dat mijn MacBook Pro verzonden is. Normaalgezien ging ie pas de 13e verzonden worden en nu zal ik heb hoogstwaarschijnlijk de 13e krijgen!

*O*

/edit
In de mail stond ook een verzendnummer. Ik had gelezen dat je op de site van TNT kon volgen waar je pakket ergens zit. Als ik op de site van TNT België mijn nummer ingeef dan krijg ik volgende boodschap: Niet gevonden .

Duurt dit misschien een paar uurtjes voordat mijn verzending in het systeem wordt opgenomen of is er ergens iets foutgelopen?

[ Voor 47% gewijzigd door kakature op 08-09-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er maar net aan met welke leverancier het pakje in eerste instantie mee is gegaan.
Dat kun je bij de bestelstatus van Apple zien, voor Kuhne en Nagel kun je deze site checken.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.