Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.715 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zody schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:41:
Laat in de middag besteld zeker? Weekend eroverheen, ik verwacht dat je vandaag wel de mail krijgt met de betalingsgegevens.
Dus in het weekend werken ze niet? Wat raar, ik ken wel een paar studenten die dat klusje part-time zouden willen doen hoor :*)

Maar goed, ik wacht af...het is gewoon frustrerend als je je 1e Mac koopt en je dan nog moet wachten. Toen ik de keus maakte om voor Mac te gaan wilde ik hem eigenlijk gewoon direct op mijn bureau hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:54:
[...]

Dus in het weekend werken ze niet? Wat raar, ik ken wel een paar studenten die dat klusje part-time zouden willen doen hoor :*)

Maar goed, ik wacht af...het is gewoon frustrerend als je je 1e Mac koopt en je dan nog moet wachten. Toen ik de keus maakte om voor Mac te gaan wilde ik hem eigenlijk gewoon direct op mijn bureau hebben staan ;)
Your not alone, wacht maar tot dat je je definitieve kruisje in de agenda kan zetten, alle tijd tot dan gaat in slow motion voor je gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ergens al macpro's binnen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebrafilm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03 13:42
Ik verwacht mijn MacPro (standaard versie) deze week.

Besteld 9 aug met CC
Kreeg toen 16 aug als verzend datum en de 21ste al leverdatum.
Vrijdag 12 aug. kreeg ik een mail dat hij verstuurd was leverdatum staat nu op 19 Aug.
In shipping staat Currently Delivery Status: In transit to Customer - Shipment on schedule - 15 Aug.
Dus ik weet het niet meer :-)

Tijdens bestellen stond er levertijd 3-5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 10 augustus een Wireless Mighty Mouse besteld. Krijg als verzenddatum de 24ste augustus en leverdatul de 28ste ... das lang. BTW heb betaald met Visa ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:51:
Zijn er ergens al macpro's binnen gekomen?
Voolopig staat de geplande leverdatum op 25 september :/
Besteld op 8 augustus overigens.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebrafilm
Canaria schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:16:
[...]

Voolopig staat de geplande leverdatum op 25 september :/
Besteld op 8 augustus overigens.
Dan heb je 'm zeker flink opgetuigd :*)

Een maand verschil met mijn standaard is wel veel en voor mij de reden om later "uit te bouwen".

gr. Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

zebrafilm schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:35:
[...]

Dan heb je 'm zeker flink opgetuigd :*)

Een maand verschil met mijn standaard is wel veel en voor mij de reden om later "uit te bouwen".

gr. Bastiaan
Nee, afgetuigd :*)
In plaats van 2,66GHz heb ik de 2,0GHz versie genomen en een 160GB harddisk. Wel een X1900XT en dat zal de reden van de lange levertijd zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:16:
Heb op 10 augustus een Wireless Mighty Mouse besteld. Krijg als verzenddatum de 24ste augustus en leverdatul de 28ste ... das lang. BTW heb betaald met Visa ...
Je had misschien beter even langs een MacStore kunnen rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finally .. nadat ik 3 dagen geleden de melding heb gekregen dat men macbook de fabriek verlaten had heb ik eindelijk wat text staan op apecode. Men macbook zit op het vliegtuig .. w00t. Mijn kabels die zogezegd in een ander pak zitten krijg ik wel niet getraced want ik heb voor beide verzendingen hetzelfde "Delivery Reference Number"... betekent dat dan dat het toch geen 2 verschillende pakken zijn ? Want ik heb anders wel 2 verzendingen staan op de trackpagina van apple. Oh well, ik zal wel zien .. het belangrijkste is dat ik weet dat men macbook het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12
Vandaag mijn Macbook CTO en mijn Mighty Mouse binnen gekregen :9 . Had ze 1 augustus via de Apple store besteld. Ze waren eerst vergeten om mijn MM mee te bezorgen maar die kwamen ze gelukkig later nog brengen. Mijn MB is echt top, gelukkig geen dode pixels :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...ik heb mail van Apple (11 augustus besteld):

MBPRO 17/2.16 CTO
2.16GHz Intel Core Duo
1GB 667 DDR2 SDRAM- 1x1GB
100GB Serial ATA Drive@7200rpm
Widescreen Display
SD 8x(DVD+R DL/DVD+/-RW/CD-RW)
No Modem
No Optional Software
BkLit Keyboard/Mac OS-N
Airport Extreme Card&BT-N

IPOD NANO 2G WHITE
MIGHTY MOUSE WIRELESS

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 06.09.2006.

Pfff, dat is toch wel iets langer dan ik verwacht had. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik heb 7 augustus mijn MacBook besteld, en betaald. Ik heb een mailtje gekregen dat hij is verzonden (eind vorige week) en dat hij 21-08-2006 verwacht wordt. Nu krijg ik vandaag de factuur via de post, is dit de normale procedure? Ik kan me dit niet herinneren van de aankoop van m'n iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Verwachte verzenddatum: Sep 19, 2006
Verwachte leverdatum: Sep 22, 2006

MAC PRO,CTO
Z0D8
3.00 GHz Quad Xeon
1GB 667 DDR2 FB DIMM ECC-2x512
ATI Radeon X1900 XT 512MB
500GB Serial ATA 3Gb/s drive
16x SuperDrive DL
Airprt Extrm & BT 2.0+EDR-INT
Apple Keyboard & Mighty Mse-Z
MAC OS X-NLD
Country Kit-INTL

7 Augustus besteld maar 13 augustus pas geld overgemaakt ivm vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 21:00

vooghel

Cunning linguist

Toch schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:13:
Ik heb 7 augustus mijn MacBook besteld, en betaald. Ik heb een mailtje gekregen dat hij is verzonden (eind vorige week) en dat hij 21-08-2006 verwacht wordt. Nu krijg ik vandaag de factuur via de post, is dit de normale procedure? Ik kan me dit niet herinneren van de aankoop van m'n iPod.
Dit is niet zo vreemd, ik kreeg bij mijn bestellingen ook elke keer de factuur per post. Alleen kreeg ik 'm wel altijd achteraf.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
vooghel schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:16:
[...]

Dit is niet zo vreemd, ik kreeg bij mijn bestellingen ook elke keer de factuur per post. Alleen kreeg ik 'm wel altijd achteraf.
Hopelijk betekent het voor mij dat ie snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:42:
Nou...ik heb mail van Apple (11 augustus besteld):
MBPRO 17/2.16 CTO
[knip]
IPOD NANO 2G WHITE
MIGHTY MOUSE WIRELESS
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 06.09.2006.
Pfff, dat is toch wel iets langer dan ik verwacht had. :(
Ik vermoed dat de mighty mouse de boosdoener is. De levertijd hiervoor staat op zo'n 10 dagen in de apple store. Ik weet niet hoe ze daar rekenen, maar dat zullen waarschijnlijk werkdagen zijn. m.a.w. 2 volle weken.

ik weet niet precies of die MBP die je besteld hebt de stock versie is. Als dat zo is dan is die verzendklaar binnen 24h (waarschijnlijk vanuit europa). Wanneer je iets veranderd hebt (al is het maar de taal van toetsenbord of OS/handleidingen) dan wordt ie speciaal in Shanhai samengesteld en dan is de verzendtijd ook nog eens een week langer plus dat er een assemblagetijd van 5 dagen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Toch: Ik heb ook vandaag de nota gekregen. Ook eind vorige week bericht van verzending gekregen. Met een beetje geluk krijgen we onze bestelling nog voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:22:
@Toch: Ik heb ook vandaag de nota gekregen. Ook eind vorige week bericht van verzending gekregen. Met een beetje geluk krijgen we onze bestelling nog voor het weekend.
Had ik ook op gehoopt ja, aangezien de Nano die ik erbij heb besteld ook op vrijdag wordt geleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:21:
[...]Ik vermoed dat de mighty mouse de boosdoener is. De levertijd hiervoor staat op zo'n 10 dagen in de apple store. Ik weet niet hoe ze daar rekenen, maar dat zullen waarschijnlijk werkdagen zijn. m.a.w. 2 volle weken.

ik weet niet precies of die MBP die je besteld hebt de stock versie is. Als dat zo is dan is die verzendklaar binnen 24h (waarschijnlijk vanuit europa). Wanneer je iets veranderd hebt (al is het maar de taal van toetsenbord of OS/handleidingen) dan wordt ie speciaal in Shanhai samengesteld en dan is de verzendtijd ook nog eens een week langer plus dat er een assemblagetijd van 5 dagen geldt.
Waarom is de levertijd van de draadloze Mighty Mouse zo lang, wanyt uiteindelijk is het toch gewoon een muis die ze in het pakketje moeten stoppen?

De MacBook pro is inderdaad geen standaard-versie, dus dat zal het dan wel zijn. Ach, ik heb op zich wel geduld hoor, hij is tenminste binnen voordat m'n nieuwe schooljaar begint :)

En een bijkomend voordeel is dat wanneer er in september bekend wordt gemaakt dat er een nieuwe versie van de MBP komt, dat ik hem dan alsnog kan omruilen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00T!
Volgens mij zijn m'n pakketjes samengevoegd bij Flextronics vanochtend om 9:33. Wanneer ze dit nog vandaag ingescant krijgen bij TNT blijf ik morgen een dagje thuis voor de bezorging.
Zou netjes zijn... binnen 7 dagen van melding van verzending tot hier.
Maar misschien is vrijdag iets realistischer. Ik kijk vanavond nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Waarom is de gewone Macbook niet met glossy scherm verkrijgbaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is alleen maar met glossy scherm verkrijgbaar. Bij de Pro kan je kiezen tussen mat en glossy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:54:
Die is alleen maar met glossy scherm verkrijgbaar. Bij de Pro kan je kiezen tussen mat en glossy.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebrafilm
OK MacPro is binnen. dus 9 Augstus besteld, originele leverdatum was 21 ste maar nu dus op de 16de binnen. Werkt lekker!

Verwijderd

Als het goed is komt de mac pro vandaag of morgen binnen!!!! 8 augustus besteld.

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Mijn toelie komt vandaag. :9

• GR1221
MacBook is binnen (1,83, 1 GB ram, 80 GB). Bevalt zeer goed, maar hij wordt wel heet. Geen rare geluiden oid. Het is me niet gelukt OSX opnieuw te installeren zonder alle troep die ik niet nodig had, dat is wel jammer, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:54:
MacBook is binnen (1,83, 1 GB ram, 80 GB). Bevalt zeer goed, maar hij wordt wel heet. Geen rare geluiden oid. Het is me niet gelukt OSX opnieuw te installeren zonder alle troep die ik niet nodig had, dat is wel jammer, maar goed.
Gewoon instalatie cd erin proppen -> Costum Install -> Printer drivers en landen afvinken (tadaa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een Macbook (+AppleCare & VGA Adapter), een iPod Nano en een Canon Printer.

Verwachte verzend-datum: Aug 21, 2006
Verwachte lever-datum: Aug 30, 2006.

We wachten af.. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:48:
OK, hoe het dus gewoonlijk gaat bij Apple:

Je bestelt bvb in de online store.

Binnen de vier uur wordt je bestelling nagekeken. Indien je betaalt met bvb Visa, dan wordt je order gelijk verwerkt. Betaal je per overschrijving, dan wacht men tot ze je overschrijving ontvangen hebben.

Daarna worden al jouw bestellingen verwerkt: Custom Builds worden doorgegeven, Externe Orders worden aan de leveranciers doorgespeeld. Elke divisie geeft zijn ETD (estimated time of delivery) door. De laatste ETD is de "verzenddatum". Dat wil zeggen dat jouw bestellingen niet verzonden worden voor het laatste deel klaar is.

Flextronics verzorgt voor Apple heel wat van die logistieke taken. Zij assembleren ook talrijke zaken in het Oosten, maar hebben in diverse landen ook logistieke punten (magazijnen waar bvb reserve-onderdelen, extra onderdelen, standaard devices zoals muizen ed liggen).

Kuehne & Nagel verzorgt de 'luchtbrug' met het Oosten. Alle zaken die van ginds komen, worden vertransporteerd via K&N.

Een transport begint pas als K&N een pick-up - order krijgt. Bij je bestelling bij apple kreeg je bestelling een unieke code. Die code wordt vanaf dan al op je verzending gekleefd. Die code wordt ook op diverse punten gescand.

Het klassieke reispatroon: Factory - Shangai Airport - Airport warehouse/customs - Flight - Arnhem or dusseldorf airport.

Vanaf dan draagt K&N het pakket over aan TNT. Pas vanaf dan kan je je pakket terug vinden bij TNT webTracker. Bij K&N kan je het oa terug vinden via apecode.com/appletracker.

TNT verscheept het dan, ofwel naar Flextronics voor het toevoegen van extra pakjes, ofwel naar jou thuis. Als het eerst naar Flextronics gaat, gaat het daarna doorgaans terug naar het warehouse om opnieuw verzonden te worden.

Wat bezorgt je die vertragingen?
- Er wordt in bulk vervoerd. Dwz dat een pakje nooit apart vervoerd wordt, maar wel per pallet, transportbag, of dergelijke. Als er te weinig pakjes op het pallet staan, wacht men op extra bestellingen.
- Technische pannes: ooit op de luchthaven staan wachten op de herstelling van een vliegtuig? Dat kan bij een vrachtcarrier ook gebeuren.
- missing parts: iets ontbreekt op het pallet, dan wordt gans het pallet geblokkeerd.
- omleiding: een pakket volgt niet altijd de kortste weg. Als "slechts" één pallet vanuit Shangai naar NL moet, dan kan dat bvb eerst naar bagdad gaan, waar een deel van de lading bvb op een vliegtuig naar usa gaat, en het ene pallet op een vlucht naar NL samen met pallets vanuit bvb Rusland, Hongkong of Egypte. Dergelijke zaken worden niet altijd in de online scan geplaatst, omdat je code "flight" nog steeds van toepassing is.

Hou er rekening mee dat scans uit het oosten enige tijd nodig hebben vooraleer je ze thuis kan traceren.
De vrachtwagen die jouw pakje moet afleveren kan net vertrokken zijn voor zijn ronde van die dag, als jouw pakje toekomt in het distributiecenter.

Kortom, het duurt toch wel ff... :)
Klopt dus vrijwel niks van...Het 1e stuk wel . Echter is het niet alleen Kuehne + Nagel, maar ook Exel, Expeditors etc die het transport in nederland voor een deel verzorgen. Als voorbeeld Kuehne + Nagel: K+N Shanghai ontvangt transport order van Apple, producten arriveren met een vrachtwagen in SHA. Worden daar ingescanned. Daar worden ze op vliegtuigplaten (ULD) gezet of los verstuurd, afhankelijk van volume, en weer uitgescanned. Het hele zooitje komt hier op Schiphol aan en wordt door K+N AMS naar een warenhuis gebracht. Daar worden de ULDs afgebroken, ingescanned en gesorteerd op bestemming (NL, UK, etc). Vervolgens wordt het uitgescanned en met een truck naar Flextronics, Venlo, gereden. Zij zorgen daar voor het samenvoegen van orders en voor de verdere verspreiding, waarschijnlijk met TNT.

Verder gaat t nagenoeg altijd rechtstreeks op t vliegtuig, de enige omweg die gemaakt wordt is dat Air France en Cargolux ook voor ze vliegen, en dat het dus vanuit Parijs en Luxemburg naar Nederland getrucked moet worden. Verder kopen bedrijven als K+N een vast volume in op standaardvluchten en wanneer het volume teveel wordt, worden er of charters geregeld, of wordt er gebuik gemaakt van andere airlines.

Tevens word er op 2 manieren verzonden, onder bulk en onder parcel. Bulk is gewoon standaardvoorraad voor in de winkel of standaard modellen, de parcel dingetjes zijn pre-ordered, en worden dus overal gescanned, waardoor ze te tracken zijn, en wat ervoor zorgt dat t ook iets langer duurt voordat je t hebt. Het enige dat echt voor vertraging kan zorgen is een vluchtvertraging, het rood vallen van een pallet bij de Douane (kan soms een week duren) en fouten in het warenhuis.

how I know: zelf een jaar lang de Apple planning voor Kuehne + Nagel gedaan als bijbaantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Worden MacBooks ed. ook op zaterdag bezorgd of bezorgen ze alleen op werkdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

lbuysers schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:25:
Worden MacBooks ed. ook op zaterdag bezorgd of bezorgen ze alleen op werkdagen?
Alleen op werkdagen, helaas. En tijdens kantooruren :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:37:
[...]

Gewoon instalatie cd erin proppen -> Costum Install -> Printer drivers en landen afvinken (tadaa)
Heb ik uiteraard gedaan, maar de gebruikte schijfruimte werd niet minder. De talen kon ik sowieso al niet afvinken, heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah ik heb mijn macbook binnen :D 4 dagen vroeger als oorspronkelijk volgens apple geplanned. Ben er wel tevreden mee :D ziet er cool uit! Op het eerste zicht geen dooie pixels ofzo .. en mijn temps moet ik is checken. Voelt wel vrij warm op het keyboard :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik lees hier redelijk wat reacties waar ik uit op maak dat de levering van de MacBook wel even (lees: weken) op zich laat wachten.

Ik heb vanmorgen een MacBook (met andere HD) besteld, daarbij staat 3 dagen vermeld.

Is de trage levering verleden tijd of zal ik - ondanks huidige meldingen - wellicht ook lang moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:37
wdekreij schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:17:
Ik lees hier redelijk wat reacties waar ik uit op maak dat de levering van de MacBook wel even (lees: weken) op zich laat wachten.

Ik heb vanmorgen een MacBook (met andere HD) besteld, daarbij staat 3 dagen vermeld.

Is de trage levering verleden tijd of zal ik - ondanks huidige meldingen - wellicht ook lang moeten wachten?
Ik heb m'n MacBook (2.0.Ghz, andere HD/RAM) 16-8 besteld en de site geeft aan dat hij 29-8 bezorgt wordt (alhoewel hij op 24-8 bij Flextronics in Venray aan komt). Als ik geluk heb komt hij deze week al binnen. Inmiddels zit hij al in het vliegtuig :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

tm030614 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:15:
[...]

Ik heb m'n MacBook (2.0.Ghz, andere HD/RAM) 16-8 besteld en de site geeft aan dat hij 29-8 bezorgt wordt (alhoewel hij op 24-8 bij Flextronics in Venray aan komt). Als ik geluk heb komt hij deze week al binnen. Inmiddels zit hij al in het vliegtuig :) _/-\o_
Ik heb dus gister besteld en kreeg zojuist een e-mail dat m'n bestelling op of voor 25 augustus wordt verzonden, en dat de bestelling wordt afgeleverd op of voor 5 september. Van waaruit wordt'ie dan verzonden dat ze er van uit gaan dat't anderhalve week duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

wdekreij schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:30:
[...]

Ik heb dus gister besteld en kreeg zojuist een e-mail dat m'n bestelling op of voor 25 augustus wordt verzonden, en dat de bestelling wordt afgeleverd op of voor 5 september. Van waaruit wordt'ie dan verzonden dat ze er van uit gaan dat't anderhalve week duurt?
Waarschijnlijk Shanghai. Kijk voor verdere details over het traject maar eens naar Rein_stein in "Levertijd Apple producten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Is de iSight niet meer leverbaar in NL?
Ik kan 'm nergens meer vinden in de NL store. Wel de extra voetjes enzo, maar niet het cameraatje zelf. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:04
Die iSight is ook niet meer leverbaar in de UK, Belgie, Duitsland, Oostenrijk. Wel weer in Japan en de US. Ze zullen hem op deze manier wel langzaam uitfaseren of vervangen door een nieuwer model. Eerst het product in de kleinere shops stopzetten, heb je er daar in ieder geval niet te veel van en in de grotere shops het product blijven aanbieden tot het op is. Ik hoop niet dat het inhoudt dat die ingebouwde isights ook in de cinema-schermen komen want dat zou ik zonde vinden van het strakke design.
O kijk eens, bij http://forums.macrumors.c...t=226384&highlight=isight was het ook al een paar mensen opgevallen en nu ik het verhaal lees over de gebruikte materialen gaat er bij mij ook ineens weer een lampje branden. Er waren nog een paar produkten die niet helemaal aan de eu-regels voldeden, geloof die airport.

[ Voor 24% gewijzigd door Dancing_Animal op 22-08-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik heb mijn isight op ebay gekocht voor 70 euro inclusief verzendkosten. iSight in een acd zie ik niet snel gebeuren eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
De verzendklaar status van de MacBook staat inmiddels weer op 5 dagen. Het is wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molly, mijn Mac Pro 2.66 2GB is gisteren binnen gekomen.
Erg dik ding. Snel!

Besteld op 8 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:08:
Molly, mijn Mac Pro 2.66 2GB is gisteren binnen gekomen.
Erg dik ding. Snel!

Besteld op 8 augustus.
Ik neem aan de je niet de X1900 hebt? Anders zou het wel erg snel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, gewoon de standaard kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag avond een standard MacBook besteld. Betaald dmv overmaken. Verwachte verzenddatum is de 24e, verwachte leverdatum de 28e.

Ben benieuwd :)

Verwijderd

Whoehoeeee...mijn MacBook Pro is verzonden! Verwachte levertijd is 1 september. Ik hoop dat daar nog een paar dagen vanaf gaan. 9 dagen reizen vind ik een beetje overdreven voor een laptop :)

Verwijderd

Ik heb twee kleine vragen.
Op de Apple store staat dat het 6 weken duurt voordat de wireless bluetooth keyboards (nl) verzendklaar zijn. Ten eerste vind ik dit vreemd, elke andere taal is dit binnen 24hr maar waar het meer om gaat is dat ik morgen een macbook + toebehoren wil bestellen maar dit keyboard sneller wil hebben dan 6 weken. Kans dat ze hem wel bij eem Apple Store in bv Utrecht hebben liggen?

Verder ben ik benieuwd of er op de online store betaald kan worden met rabo internetbankieren?

Verwijderd

8 augustus het onderstaande besteld:

Z0D5 MacBook 13/2.0 CTO WHITE
2.0GHz Intel Core Duo
1GB 667 DDR2 SDRAM- 2x512
80GB Serial ATA drive
SuperDrive (DVD+/-RW/CD-RW)
No Modem
No Optional Software
Apple Mini-DVI to VGA Adapter
Keyboard/Mac OS-N

000020 MA272ZM/A MIGHTY MOUSE WIRELESS STANDALONE KIT-ZML
000030 M9034N/A APPLE KEYBOARD-NLD
000040 TC051ZM/A HP PSC 1610 MULTIFUNCTION PRINTER-ZML
000050 MA005NF/A IPOD NANO 4G WHITE-BNL

Uw bestelling zalworden verzonden op of voor 18.08.2006
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 28.08.2006.

tot nu toe staat mijn bestelling nog steeds als niet verzonden.
Vandaag heb ik de After Sales afdeling gebeld, en die zeiden dat er om onbekende reden een hold stond op de Macbook's...........weet iemand hier meer van??

Verwijderd

Beetje vaag dat 2 apple pagina's mij verschillende info geven. Op de standaard verstuur pagina staat afleverdatum 25 maar als ik dan op details klik (ofzoiets) krijg ik 24 te zien.

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Maandagmiddag een macbook besteld, Verwachte
verzenddatum Aug 25, 2006
Verwachteleverdatum Sep 5, 2006
hoop dat het iets sneller zal zijn, tien daagjes wachten is ook zo lang

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:49:
Vandaag heb ik de After Sales afdeling gebeld, en die zeiden dat er om onbekende reden een hold stond op de Macbook's...........weet iemand hier meer van??
Ik verwacht mijn Macbook op 29 aug, de status is ook nogsteeds op "niet verzonden". Ik hoop dat de hold niet te lang duurt, begin september begin ik aan m'n opleiding, dan heb ik toch echt graag de notebook :P. Ik zal vanmiddag ook eens bellen, misschien is er dan meer info over de "hold".

🌞🍃

• Gabliboeba
Apple Computer is once again facing a problem that it has become all too familiar with -- not enough supply of its most popular products to meet growing demand.

In particular, the Cupertino, Calif.-based company this month is reportedly struggling to fill orders for its consumer-oriented MacBook notebooks, which are arguably its most popular new product of the year.

Weighing on the Mac maker is the back-to-school shopping bonanza, a potentially lucrative period each year in which student buyers willingly plunk down chunks of cash for the latest computer systems before the start of fall classes.

This year, Apple's MacBooks are being billed as a hot ticket, but the company (or one of its component suppliers) has seemingly underestimated demand. Many customers who were expecting to receive previously-placed orders for the 13-inch Intel notebooks by this week got something else instead -- an apology letter from Apple stating that it would be unable to fill orders within the timeframe it had promised.

"I ordered a MacBook over the weekend," said one customer. "The order was to be processed in 5-8 days. I just got an apology letter from Apple saying they would not be able to meet that order fulfillment deadline."

It's unclear how far back the MacBook backlog stretches, but customers who custom-configured their systems with added memory and hard drive space are reporting delays up to two weeks from when they first placed their orders.

"I ordered a MacBook a week ago with a promise of shipping within 24 hours. The ship date was then set for yesterday (8/21)," another customer said. "I have now recieved notice that my computer won't ship until a week from today (8/29)."

The insufficient supply of MacBooks is not necessarily a new problem. During a recent conference call, Apple executives said that despite shipping as many units as it could during the spring, the company still exited its June quarter with backlog. However, they anticipated reaching a supply and demand balance on the notebooks by the end of September.

In general, sales of Apple's notebook computers have been on the up and up this year, with the company's share of the US notebook marketing doubling to 12 percent during the six-month period ending June. Though it did not fulfill all of its notebook orders during its most recent quarter, they company still shipped a record 800,000 units.

In an attempt to form a long-term solution to its notebook supply difficulties, the Mac maker has been scouring the far east for a third manufacturing partner to compliment current partners, Asustek and Quanta. With insiders believing Apple holds the potential to sell upwards of 1 million notebook systems during its December holiday quarter, the company will surely need the added help.

Bron: http://www.appleinsider.com/article.php?id=1984

Ik duim voor je, Datafeest

Verwijderd

Datafeest schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:39:
Ik zal vanmiddag ook eens bellen, misschien is er dan meer info over de "hold".
Thanks, ben er ook wel benieuwd naar. Hou ons op de hoogte

Ik heb me eerste afgelopen vrijdag binnen gekregen, maar heb hem terug moeten sturen in verband met een falende superdrive.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 13:12 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:11:
Ik heb twee kleine vragen.
Op de Apple store staat dat het 6 weken duurt voordat de wireless bluetooth keyboards (nl) verzendklaar zijn. Ten eerste vind ik dit vreemd, elke andere taal is dit binnen 24hr maar waar het meer om gaat is dat ik morgen een macbook + toebehoren wil bestellen maar dit keyboard sneller wil hebben dan 6 weken. Kans dat ze hem wel bij eem Apple Store in bv Utrecht hebben liggen?

Verder ben ik benieuwd of er op de online store betaald kan worden met rabo internetbankieren?
Nee, in de online store kan niet betaald worden met Rabo Internetbankieren. Je moet gewoon een bankoverschrijving doen naar Bibit en dan wordt je status veranderd (1x per dag wordt dat gecheckt)

Inderdaad vond het ook al raar dat het 6 weken duurde, daarom heb ik de English International besteld (welke ook 2 weken duurt, terwijl er 24h staat :?) . Als die me niet bevalt dan stuur ik hem gewoon terug en moet ik alsnog 6 weken wachten. Ik denk dat het komt doordat er bij de nieuwe MacPro toetsenborden geleverd worden (Weet niet zeker of ze bluetooth zijn) maar dat daardoor een tekort ontstaat. Als je sneller wil zijn kan je ze beter halen bij de Apple Centre halen inderdaad......

• kamerplant
  • Niet online
Tnx Gabliboeba.

Door de Postbank (:r) heb ik 3 weken (!) moeten wachten totdat het geld bij Apple overkwam. Nu kan ik weer nog langer wachten dus. Het zit me ook niet mee :(

Om 5 uur ben ik vrij, dan ga ik m'n telefoontje plegen :P

[ Voor 20% gewijzigd door kamerplant op 24-08-2006 13:37 ]

🌞🍃

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:49:
Net een e-mail van Apple gehad:

Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 31 augustus 2006 plaatsvinden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en
dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple
Store-klantenservice:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore

Met vriendelijke groet

De Apple Store

Maar weer wachten danmaar.......
Zijn er meer met dit "probleem", ben benieuwd

• Daspeed
Bah ze hebben de verwachte verzenddatum van mijn Mac Pro verschoven van Sep 15 naar Sep 21 en leverdatum naar Sep 26 :(

Wel lang w88 als je 11 augustus hebt besteld...

• lbuysers
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:57:
[...]

Net een e-mail van Apple gehad:

Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 31 augustus 2006 plaatsvinden.

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en
dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple
Store-klantenservice:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore

Met vriendelijke groet

De Apple Store

Maar weer wachten danmaar.......
Zijn er meer met dit "probleem", ben benieuwd
Hetzelfde probleem, mijn MacBook zou vandaag, 24 augustus, worden verzonden. Helaas is de verwachte verzenddatum nu bijgesteld van 24 augustus naar 4 september. Verwachte leverdatum is verschoven van 4 naar 13 september. Heb nog geen mail gehad ter bevestiging, bel morgen even met de klantenservice.

Hopelijk wordt het tekort spoedig opgelost en kan hij alsnog volgende week worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Vreemd.

Ik belde vanmiddag (17:15) de dame van de Apple Store voor de huidige status. Ze vertelde me dat mijn MB al verstuurd was vanaf China, ik zou dus geen last van de vertraging hebben. Ik vroeg hoe het zat met de orders die hier wel last van hadden, "de tijden zullen hiervoor binnenkort worden ingeschat".
En wel, ik kreeg ook een email dat de bestelling waarschijnlijk op de 31 verzonden wordt. Ik hoop dat dat maar een standaard emailtje is eigenlijk :+.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

23 augustus 15:34 bestel ik een Wireless Keyboard
23 augustus 16:24 laat ik mijn bestelling aanpassen in een English Wireless Keyboard
24 augustus 10:45 Bestelling verwerkt
24 augustus 14:58 Bestelling verzonden
25 augustus 10:05 Bestelling ontvangen

Lekker snel dus. En het is nog het goede toetsenbord ook nog, dus ik hoef hem niet terug te sturen. Daar was ik namelijk eerst bang voor, dat de English International niet de goede zou zijn, maar het is precies de layout van mijn MBP, wat ik ook graag wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Damnit mijn macpro is ook een week verschoven naar 26 sept....

Ook een te grote vraag naar de mac pro kennelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als reactie op de post van Red vraag ik me af wat het verschil is tussen een 'Nederlands' en 'Engels' toetsenbord. Hoofdzakelijk wat de layout betreft. De levertijden verschillen namelijk aanzienlijk, 24hr of 2 weken :S
edit: Ik zie op http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout#UK dat ik op dit moment exact dezelfde layout heb als de US layout, behalve het euro teken. Valt deze onder de naam Apple Wireless Keyboard - English (Int'l) ?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Damn! mijn levertijd is ook verschoven, met ruim een week. Afgelopen maandag besteld, nu verzenden op Sep 7, 2006 en afleveren op Sep 15, 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Gisteren meldde ik dat mijn verzenddatum was verschoven van 24 augustus naar 4 september. Zojuist is mijn verzenddatum weer teruggeschoven van 4 september naar 24 augustus met een mogelijke leverdatum die is teruggeschoven van 13 september naar 4 september.

Zijn er meer mensen waarbij de verzenddatum is teruggeschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
heb jij even mazzel, bij mij staat ie nog steeds op 7 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:24:
Gisteren meldde ik dat mijn verzenddatum was verschoven van 24 augustus naar 4 september. Zojuist is mijn verzenddatum weer teruggeschoven van 4 september naar 24 augustus met een mogelijke leverdatum die is teruggeschoven van 13 september naar 4 september.

Zijn er meer mensen waarbij de verzenddatum is teruggeschoven?
Ik had vanmiddag 4 september op de transport, 13 september levering.
Nu staat transport voor 29 augustus gepland en de verzending op de 7e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
Hmm, vreemd mn Mac Pro is ook weer teruggezet naar de oude datums :? Nu maar hopen dat het zo blijft :) (of nog beter wordt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Nu ik dit hier allemaal hoor van de vertragingen, en ik lees onderstaand artikel op Appleinsider, heb ik een beetje hoop dat de vertraging van de levering van mijn macbook niet komt door te weinig producten, maar door een upgrade naar de Merom. Zal wel niet, maar ik heb toch hoop. Ze hebben het er over dat ze beginnen met de shipments kort 5 septemder, de mijne staat op 7 september ingepland.
Apple Computer is once again denying resellers and large partners the ability to place bulk orders for its petite Mac mini desktop computers, often an indicator that new models are on the horizon.

A blogger who works for a colocation firm recently tried to order "a bunch" of the computers to use as Mac mini servers but was turned down. "I was told by the reseller (name withdrawn so they don’t get in trouble) that they can’t take big orders," the blogger wrote, "but after Labor Day they’d be able to ship plenty of the new model."

The same blogger in February reported on a similar instance in which he was unable to obtain a large order of Apple's then PowerPC-based Mac minis. Within days of the report, Apple introduced its Intel-based Mac mini line.

Bolstering the blogger's latest report is independent confirmation from a well-placed AppleInsider source who claims that Apple's refusal to fill large orders is worldwide. Mac mini availability is expected to improve within two weeks time when new shipments begin, the source said.

Both reports insinuate that Apple is gearing up for post-Labor Day product introductions.

Earlier this month, AppleInsider reported that Apple had begun preparations for its fall product launches. Specifically, it was reported that the Mac maker was preparing for massive air-freight shipments from the Far East that were due to drop in the United States around the 5th of September -- the day after Labor Day.

Also by next month, the Cupertino, Calif-based company is expected to update its MacBook Pro notebooks with Intel's latest Core 2 Duo processors.
ben dus erg benieuwd of de update ook voor mijn macbook gaat gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag avond besteld, maandag betaald en nu in huis :)

Een "normale" MacBook. Alleen hij is geleverd bij mn ouders, dus ik kan hem morgen pas ophalen... das dan weer jammer.

Maar toch best een snelle levering, vooral met al die verhalen die ik nu hoor over levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelling 8 aug besteld (zie een paar berichten hierboven)

ik kreeg dus de melding dat ze verwachten hem 31 aug op te sturen......

als ik inlog op de applesite (status bestelling), staat er nog steeds
verwachte verzending: 18aug
varwachte levering: 24aug

maar nog steeds is er niets verzonden???
hoe kan dit dan weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Inmidedls is ook mijn verwachte verzenddatum weer teruggezet naar Aug 25, vandaag dus. Verwachte levering is op 5 sepotember, ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Damsplaat schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:32:
Inmidedls is ook mijn verwachte verzenddatum weer teruggezet naar Aug 25, vandaag dus. Verwachte levering is op 5 sepotember, ben benieuwd....
Ben ik gelukkig niet de enige, laten we hopen dat er snel duidelijkheid volgt in deze situatie. Moet die van jou ook vanuit Shanghai komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
geen idee of ie uit shanghai moet komen, waar kan ik dat vinden?
er staat wel:
Verzendmethode
Merge In Transit NL
en het betreft een
MB 13/1.83 CTO WHITE Z0D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Damsplaat schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:55:
geen idee of ie uit shanghai moet komen, waar kan ik dat vinden?
er staat wel:

[...]
en het betreft een
MB 13/1.83 CTO WHITE Z0D4
Heb je een standaard Macbook besteld of heb je aanpassingen gedaan zoals: extra geheugen en/of een grotere harde schijf, etc. Als je aanpassingen hebt gedaan dan zal hij vanuit Shanghai verzonden, daar wordt hij op maat gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
ik heb geen aanpassingen gedaan, o.a. met het oog op een snelle levereing. Ik hebn alleen het toetsenbord op int en gezet. Maar omdat ie op CTO staat denk ik dat ie toch nog op maat gemaakt moet worden, dus hij zal wel uit shanghai moeten komen dan
om precies te zijn is dit hem :
MB 13/1.83 CTO WHITE
Z0D4
Toon info Verberg info
1.83GHz Intel Core Duo
512MB 667 DDR2 SDRAM- 2x256
60GB Serial ATA drive
Combo Drive
No Modem
No Optional Software
Apple Mini-DVI to VGA Adapter
Keyboard/Mac OS-ZH

[ Voor 36% gewijzigd door Damsplaat op 25-08-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de factuur van mijn bestelde MacBook Pro binnen gekregen. Betekend dit nu dat hij heel erg snel komt? Hoelang zit er tussen de factuurlevering en de levering van de MacBook Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:45:
Ik heb vandaag de factuur van mijn bestelde MacBook Pro binnen gekregen. Betekend dit nu dat hij heel erg snel komt? Hoelang zit er tussen de factuurlevering en de levering van de MacBook Pro?
Meestal komt de factuur vlak voor of vlak na de levering, dus komende werkdagen kun je hem wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Damsplaat schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:15:
[...]

ben dus erg benieuwd of de update ook voor mijn macbook gaat gelden
Een paar posts terug werd verteld dat een bepaalde leverancier te weinig onderdelen op voorraad had om de piek van de "Back to school" aankopen te kunnen opvangen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ff gebeld met de aftersales-service van Apple

de problemen aangaande de productie bij apple waren opgelost, en ze zijn bezig de achterstand weg te werken
hopelijk gaat het een beetje snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:56:
Zonet ff gebeld met de aftersales-service van Apple

de problemen aangaande de productie bij apple waren opgelost, en ze zijn bezig de achterstand weg te werken
hopelijk gaat het een beetje snel!!
Met Core2Duo processoren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:31:
[...]

Meestal komt de factuur vlak voor of vlak na de levering, dus komende werkdagen kun je hem wel verwachten.
Bedankt voor je reactie...hij is op dit moment nog niet binnen dus we wachten nog even af. Ik hoop dat hij er op of voor woensdag toch echt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand tot hoe laat TNT bezorgd? Ik heb namelijk op 16 augustus een Mac Pro besteld. Er werd toen gezegd dat het systeem waarschijnlijk op 23 aug verzonden zou worden en dat hij op 28 aug bezorgd zou worden. Op 23 aug werd ie (volgens de site) netjes verzonden en de leverdatum staat nog steeds op 28 aug, echter heb ik nog steeds niks ontvangen... :|

Mijn moeder is de hele dag thuis geweest en ook niet weg geweest dus de kans dat we 'm gemist hebben is erg klein. Daarnaast hebben we sowiezo niet zo'n briefje gekregen dat je krijgt als een bezorger langs is geweest en er is niemand thuis. Ik zou dus graag willen weten of iemand hier weet tot hoe laat TNT bezorgd.

Bedankt,
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Volgens mij bezorgd TNT alleen tijdens kantooruren. En Sowieso doen ze een briefje in de deur. Maar wat ik van anderen heb begrepen krijg je minimaal een dag of twee voor die bezorgd wordt een track en trace nummer, zodat je op de site van de TNT kan kijken waar die blijft, en wanneer die wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...op de website van Apple verwachten ze dat m'n MacBook Pro op 28 augutus wordt bezorgd...hmmm, was dat niet gisteren? Ja!! Dus ik zit eigenlijk te wachten totdat ze hier op komen dagen. Dat track and trace bij Flextronics doet het bij mij voor geen meter (weet iemand hoe?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vanochtend bezorgd. Er was bij TNT iets fout gegaan en hij was gister op een verkeerde auto gezet, daaom was ie niet afgeleverd. Hij is al up and running, ik type dit dus op m'n nieuwe Mac Pro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
Tot nu toe gaat alles goed:

Ik heb op zondag een Mac Mini besteld, met 1 Gb geheugen (dus BTO). 27/8 besteld, toen stond de verwachte verzenddatum op 31/8 en de verwachte leverdatum op 5/9.

Nu kreeg ik net een mailtje dat de Mini al verzonden is (2 dagen eerder dus) en dat de verwachte leverdatum 1/9 is (oftewel 4 dagen eerder) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag middag (26 aug) heb ik het volgende besteld

1 MB 13/1.83 CTO WHITE
1 APPLE WIRELESS KEYBOARD-NLD
1 MIGHTY MOUSE WIRELESS STANDALONE KIT-ZML
1 GRIFFIN ICURVE PB/IBOOK STAND-USA

Aangezien het betalen via mijn vader loopt hebben we een account aangemaakt op zijn naam/zaak. Nu staat er al sinds zaterdag "Wordt beoordeeld". In eerste instantie logisch, weekend er over heen. Maar nog steeds hetzelfde bericht. Ik vraag vandaag aan mn vader of ie uberhaubt al een mailtje van Apple heeft ontvangen met gegevens over betalen (overschrijving) ed, maar er is nog niets ontvangen. Ik vraag me af of er iemand is die hier meer over weet, morgen in ieder geval even de Apple store bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:44:
Zaterdag middag (26 aug) heb ik het volgende besteld

1 MB 13/1.83 CTO WHITE
1 APPLE WIRELESS KEYBOARD-NLD
1 MIGHTY MOUSE WIRELESS STANDALONE KIT-ZML
1 GRIFFIN ICURVE PB/IBOOK STAND-USA

Aangezien het betalen via mijn vader loopt hebben we een account aangemaakt op zijn naam/zaak. Nu staat er al sinds zaterdag "Wordt beoordeeld". In eerste instantie logisch, weekend er over heen. Maar nog steeds hetzelfde bericht. Ik vraag vandaag aan mn vader of ie uberhaubt al een mailtje van Apple heeft ontvangen met gegevens over betalen (overschrijving) ed, maar er is nog niets ontvangen. Ik vraag me af of er iemand is die hier meer over weet, morgen in ieder geval even de Apple store bellen.
Houd rekening met een periode van drie tot vijf dagen voor ontvangst van de bankoverschrijving (zie. apple.com/nl ). Het hangt van de bank af hoe snel de betaling verloopt. Als ik me niet vergis wordt eerst het geld overgemaakt naar Bibit Internet Payments, die zitten bij de Rabobank in Breukelen. Daarna wordt het geld overgemaakt naar een Ierse account. Ik weet dit echter niet 100% zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door lbuysers op 30-08-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in. Zit zelf ook bij de Rabobank in Breukelen (ik woon er, toevallig). Maargoed ik heb van Apple nog geen enkele vorm van bevestiging (van de bestelling) gehad via email en dus ook geen instructies over het betalen. Zolang ik nog niets heb gehoord blijft de bestelling hangen en zit ik nog langer te wachten op mn macbook. Ik neem aan dat 4/5 dagen wel erg lang is zonder bestelbevestiging van Apple gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Net ook even naar Apple gebeld en daar werd me verteld dat ze vandaag of morgen weer beginnen met MacBook's te sturen nadat het een tijdje heeft stil gelegen: Er zijn dus al een tijdje totaal geen MacBooks verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Mijn god. De MacBook is nu verzendklaar binnen 7(!) dagen. Sorry hoor, maar hier moet toch wel iets meer aan de hand zijn dan alleen een hele grote vraagg, lijke mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Gabliboeba schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:06:
Mijn god. De MacBook is nu verzendklaar binnen 7(!) dagen. Sorry hoor, maar hier moet toch wel iets meer aan de hand zijn dan alleen een hele grote vraagg, lijke mij...
Er gaan inderdaad de geruchten dat apple begin september, waarschijnlijk 5 september, Core 2 Duo processoren zal plaatsen in de Macs. Welke producten precies en of de MacBook ook deze nieuwe processoren krijgt is niet bekend. Bijna alle grote computerbedrijven hebben de Core 2 Duo processoren al aangekondigt en men verwacht dat apple dit volgende week dinsdag (5 september) zal doen.

Nogmaals het blijft een hardcore gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

De medewerkster die ik aan de lijn had kon er geen uitspraken over doen, maar zij wel dat ze dacht dat het niet door de vraag kwam maar dat er een ander probleem was waardoor er een tijdje niet verzonden kon worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:14:
[...]

Er gaan inderdaad de geruchten dat apple begin september, waarschijnlijk 5 september, Core 2 Duo processoren zal plaatsen in de Macs. Welke producten precies en of de MacBook ook deze nieuwe processoren krijgt is niet bekend. Bijna alle grote computerbedrijven hebben de Core 2 Duo processoren al aangekondigt en men verwacht dat apple dit volgende week dinsdag (5 september) zal doen.

Nogmaals het blijft een hardcore gerucht.
Ik heb mijn Macbook white 2.0 CTO afgelopen maandag 28 aug. betaald (dus besteld). De verzend datum is vastgesteld op 6 september, zouden ze dit met alle orders doen nu? Mits de geruchten, dat ze er per 5 sept Core 2 Duo chipjes in stoppen, waar zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel prima zijn. Ik zie dat je aanpassingen heb gedaan? (CTO) Ik ga straks ook geld overmaken, dus vandaag of morgen zal ik ook meer inzicht hebben in de verzenddatum. Wanneer dit ook 6 sept zal zijn ben ik benieuwd in hoeverre de geruchten werkelijkheid zullen worden. Core 2 Duo zou een mooie verrassing zijn, ondanks dat ik de specs niet al te belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(idd, aanpassing van 60 naar 80 GB HDD)

Ik zit er ook niet om te springen, ik heb ook hier en daar gelezen dat het geen denderend verschil zal zijn met de Core Duo, het is echter wel fijn dat je dan 64bits hebt, zodat je straks 64bit Leopard kan draaien. (Ik weet niet of dat nog veel uitmaakt, maarja, je weet tenminste dat je het nieuwste hebt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Ik heb mijn Macbook white 2.0 CTO afgelopen maandag 28 aug. betaald (dus besteld). De verzend datum is vastgesteld op 6 september, zouden ze dit met alle orders doen nu? Mits de geruchten, dat ze er per 5 sept Core 2 Duo chipjes in stoppen, waar zijn natuurlijk.
Bij het gros van de mensen die een MacBook CTO de afgelopen weken hebben besteld staat de verzenddatum op 4,5 of 6 september. Ik zelf heb hem in de nacht van 17 op 18 augustus besteld, de betaling was rond op 21 augustus (zat weekend tussen).
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.