Command & Conquer: The First Decade*

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hmm ik had vandaag ook the first decade gekocht en alles volledig geinstalleerd. maar als ik ra2 of yuri's revenge opstart en op internet wil geeft hij aan dat de onderdelen niet zijn geinstalleerd heeft iemand hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dit even kwijt :p
Wilde net uit gaan zoeken hoe ik Final conflict(laatste level TS) moest halen toen ik erachter kwam dat die Hover MRLS helemaal zo slecht nog niet is. Gewoon door het water heen Nod basis infiltreren met 5 van die dingen. 2 kapot door obelisk 2 kapot door artillery. 1tje kwam er doorheen zodat ik kon zien waar NOD de launch ICB had staan vernietigd met ion cannon en hoppa eindelijk die timers gestopt. Nu nog de harvest battle overleven. Ik zal in ieder geval nooit meer zeggen dat de MLRS waardeloos is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glival schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:45:
Waarom moet je trouwens perse op 640x480 spelen als je quickmatch doet :?
http://www.cncgames.com/modseditors02.shtml
:) Nu niet meer

Maar ik denk dat het eigelijk wel voor de eerlijkheid is gedaan ofzo. Want met een hogere resolutie heb je toch een klein beetje voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
Spacejam schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:49:
hmm ik had vandaag ook the first decade gekocht en alles volledig geinstalleerd. maar als ik ra2 of yuri's revenge opstart en op internet wil geeft hij aan dat de onderdelen niet zijn geinstalleerd heeft iemand hoe dit komt.
installeer het ipx protocol bij de eigenschappen van je internetverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik dacht dat red alert 2 al met het tcp/ip protocol werkte maar ik ga het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Spacejam schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:41:
ik dacht dat red alert 2 al met het tcp/ip protocol werkte maar ik ga het meteen proberen.
Helaas niet. IP is pas sinds Renegade beschikbaar voor LAN games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 20:50

BHQ

X-Rey schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:17:
[...]

Daarom heeft hij het over een -internet-game ipv. een lan-game. lezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 04:22:
[...]

http://www.cncgames.com/modseditors02.shtml
:) Nu niet meer

Maar ik denk dat het eigelijk wel voor de eerlijkheid is gedaan ofzo. Want met een hogere resolutie heb je toch een klein beetje voordeel.
Dank je :)
Misschien dat het inderdaad daarvoor is gedaan toen het spel uitkwam, maar wie kan RA2 nu niet op 1024x768 draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Wat doe je eigenlijk tegen iemand die alleen maar drones bouwt? :/
Al heb ik nog zoveel tanks, ik kom m'n basis niet uit want dan komen er 20 drones op me af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glival schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:20:
Al heb ik nog zoveel tanks, ik kom m'n basis niet uit want dan komen er 20 drones op me af :p
Op zo'n manier langs de drones rijden dat ze wel achter je aankomen maar je tanks niet goed kunnen infiltreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
OlafvdSpek schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:31:
[...]

Op zo'n manier langs de drones rijden dat ze wel achter je aankomen maar je tanks niet goed kunnen infiltreren.
Ja dat probeerde ik (omkeren met de drones achter me aan), maar dat was niet zo'n succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipers, Prismtanks, rocketeers vooraf erop sturen etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
Glival schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:20:
Air attack inderdaad... of gewoon een ladingkje mirage tanks met een fodder van wat GI's ervoor. Heel veel mensen onderschatten de "kracht" van een fodder.. maar vooral tegen drones is het 100% effectief }:O

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb mijn boekje al ingepakt voor de verhuizing, dus kan het niet opzoeken.

Simpel vraagje:

In RA2 kan je een groep zo laten verplaatsen, dat de snelle units, de snelheid van de traagste aannemen. Welke was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
PWM schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:00:

Simpel vraagje:

In RA2 kan je een groep zo laten verplaatsen, dat de snelle units, de snelheid van de traagste aannemen. Welke was dat?
Dat moet je de snelle units het commando geven om één van de langzame te "protecten". Dat moet je doen met Ctrl -Alt klik. (dan komt er zo'n schildje te staan)

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:38:
Snipers, Prismtanks, rocketeers vooraf erop sturen etc :P
Ja da's wel een goed idee, maar ik was Soviet :P
Fodder is idd wel een idee, gewoon een paar conscripts ervoor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glival schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:09:
[...]

Ja dat probeerde ik (omkeren met de drones achter me aan), maar dat was niet zo'n succes :P
Omkeren duurt de lang, je kunt beter een bocht van 90 graden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
PWM schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:00:

Simpel vraagje:

Dat was RA1, Formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Glival schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:48:
[...]

Ja da's wel een goed idee, maar ik was Soviet :P
Fodder is idd wel een idee, gewoon een paar conscripts ervoor ofzo.
Je kan ook zelf een lading drones gaan maken. Drones kunnen elkaar namelijk niet aanvallen dus jij kan hem dan ook gaan irriteren door zijn miners steeds op te vreten..

Zorg wel dat je zelf ook een service depot hebt om zijn drone attacks af te slaan

En gewoon lekker in je eigen basis blijven met een formatie sentry guns werkt ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In C&C 1 heb je op gegeven moment een missie waarin je aan beide kanten van een kanaal turrets moet omver blazen, zodat er over dat kanaal versterkingen kunnen komen.

Het probleem is, hoe krijg je je troepen aan de overkant van dat kanaal. Je krijgt daar 5 soldiers, maar die krijgen max 1 turret kapot. Ik heb ondertussen heel hun base al aan flarden liggen, maar de missie is niet volbracht zolang die ene turret daar staat....

Iemand advies?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Little Bear schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:00:
In C&C 1 heb je op gegeven moment een missie waarin je aan beide kanten van een kanaal turrets moet omver blazen, zodat er over dat kanaal versterkingen kunnen komen.

Het probleem is, hoe krijg je je troepen aan de overkant van dat kanaal. Je krijgt daar 5 soldiers, maar die krijgen max 1 turret kapot. Ik heb ondertussen heel hun base al aan flarden liggen, maar de missie is niet volbracht zolang die ene turret daar staat....

Iemand advies?
Met die vijf soldaten moet je eenvoudig alle turrents kunnen slopen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Mag ik vragen hoe jullie C&C1 nog spelen? Ik wil dat spel al zo lang weer terug maar kan er nergens aan komen en ik vrees dat het ook niet werkt op windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:16:
Mag ik vragen hoe jullie C&C1 nog spelen? Ik wil dat spel al zo lang weer terug maar kan er nergens aan komen en ik vrees dat het ook niet werkt op windows XP?
Lol, lees deze post eens goed door... hij is opnieuw uitgebracht voor XP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:19:
[...]

De oude versie werkte ook onder XP met wat tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

OlafvdSpek schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 07:19:
[...]

Er zijn geen money en 'build fast' cheats.

[...]
Dan moet gij es goed zoeken, ik heb RA2 en YR gespeeld, en ik heb massas trainers hier voor alle gebouwen, map reveal, geld wat niet opgaat (echt gefreezed), en die werken ALLEMAAL online! Dus google jij nog maar beetje

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
snake903 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:45:
[...]

Dan moet gij es goed zoeken, ik heb RA2 en YR gespeeld, en ik heb massas trainers hier voor alle gebouwen, map reveal, geld wat niet opgaat (echt gefreezed), en die werken ALLEMAAL online! Dus google jij nog maar beetje
Cheats zijn er naar mijn weten niet, aangezien die in het spel gebouwd moeten zijn. Trainers zullen er vast wel zijn ja, die worden voor elk spel gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
snake903 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:45:
Ik nodig je uit om online een potje (RA2) tegen me te spelen en het te proberen. Behalve map reveal werkt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
X-Rey schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:17:
[...]

ik heb het ipx protocol geinstalleerd maar hij zegt nog steeds:

The Westwood online support library is either missing or invalid. Please reinstall the shared internet component from your cd.
toch heb ik alles volledig geinstalleerd. ook heb ik een herinstallatie geprobeerd maar het werkt nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Spacejam schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:20:
[...]

ik heb het ipx protocol geinstalleerd maar hij zegt nog steeds:

The Westwood online support library is either missing or invalid. Please reinstall the shared internet component from your cd.
toch heb ik alles volledig geinstalleerd. ook heb ik een herinstallatie geprobeerd maar het werkt nog niet :(
Lijkt wel alsof 'ie een paar bestanden mist ofzo.. Heb je Windows XP, en heeft de user waarmee je speelt admin rights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ja er zijn admin rights en het is windows xp. het is een verse install van xp (week of 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
OlafvdSpek schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:06:
[...]

Ik nodig je uit om online een potje (RA2) tegen me te spelen en het te proberen. Behalve map reveal werkt niks.
Ik betwijfel het.. Ik heb nog niet veel cheaters meegemaakt op RA2 gelukkig, maar wel eentje die vanaf het begin af aan met een chrono commando rondhopte (ik hoorde em zoeven) en zo mijn hele basis afbouwde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Maardiweb schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:23:
Ik betwijfel het.. Ik heb nog niet veel cheaters meegemaakt op RA2 gelukkig, maar wel eentje die vanaf het begin af aan met een chrono commando rondhopte (ik hoorde em zoeven) en zo mijn hele basis afbouwde..
Ah, vergeten, die werkt inderdaad ook. Maar die valt wel erg op en het is makkelijk die te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Laatst online: 10-03 14:26
In principe is het kinderspel om voor TibSun en RA2 zelf trainers te schrijven. De ini-files die ze gebruiken worden als plaintext in het geheugen ingeladen. Je kunt dus heel simpel zelf een geheugenparser bouwen die (nadat je online bent ingelogd) prerequisites weghaalt bij gebouwen en eenheden. Zo werkt bijv. de Cyborg Commando cheat. Maar ook moeilijk detecteerbare zaken als Hunter-Seeker drones uit je warfactory bouwen (en selectable = true instellen), en vervolgens refineries en andere belangrlijke gebouwen selecteren.

Gelukkig is het tegenwoordig zou dat er heel actief gecontroleerd wordt op het gebruik van hacks, reporten en screenshots van het gebruik van trainers leiden steeds vaker tot het (tijdelijk) gebanned zijn van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Way2Smart schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:39:
In principe is het kinderspel om voor TibSun en RA2 zelf trainers te schrijven. De ini-files die ze gebruiken worden als plaintext in het geheugen ingeladen. Je kunt dus heel simpel zelf een geheugenparser bouwen die (nadat je online bent ingelogd) prerequisites weghaalt bij gebouwen en eenheden. Zo werkt bijv. de Cyborg Commando cheat. Maar ook moeilijk detecteerbare zaken als Hunter-Seeker drones uit je warfactory bouwen (en selectable = true instellen), en vervolgens refineries en andere belangrlijke gebouwen selecteren.
Voor Red Alert 2 zijn er volgens mij veel minder van dat soort cheats. Rotzooien met de prerequisites is inderdaad wel mogelijk.

Dat je in Tiberian Sun zo kon rotzooien met de hunter-seeker droid wist ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Way2Smart schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:39:Gelukkig is het tegenwoordig zou dat er heel actief gecontroleerd wordt op het gebruik van hacks, reporten en screenshots van het gebruik van trainers leiden steeds vaker tot het (tijdelijk) gebanned zijn van de game.
En terecht!
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:19:
[...]

Bedankt.. heb de hele collectie maar even besteld :)

[ Voor 27% gewijzigd door Maardiweb op 06-03-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:06

OMD

bleehhh,

Gister de ganse dag Generals Zero Hour gespeeld online...
van de 11 matches die ik gespeeld heb was er 1 fair play :r

1x moesten we onderbreken omdat Tournament Island de pasages te smal waren en dus er nooit een winnaar ging komen. (nosw/norush)

1x werd ik gelokt bij een 2v2 battle en startte de match toen ik in mijn eentje was. gelijk rushen... stat upgraders dus. ( norush/nosw/noaurora )

1x ook gewoon dingen gebruiken die tegen de regels waren (nosw/norush/noaurora) hij bouwde dus binnen 4 minuten aurora's, was dus gelijk weg.

1x met superweapons was echt kansloos, had de match binnen no-time gewonnen. Niemand kiest super weapon general, nu mocht het, dus ik nam hem, 2500 voor een SW... + tanks maken geen kans tegen de EMP patriot missles en Raptor + aurora''s

6x geen 2v2 maar 2v1. gewoon de medespeler deed helemaal niets, echt nada! alle 3 vrienden van elkaar en konstante rush van 2 spelers against 1... dat is natuurlijk no-go. Hield het lang vol maar toen de special ability's (bomb drops, EMP etc) was het zo bekeken.

1x Superpotje gespeeld, Groundwar, echt een leuk potje! dat is wat ik gewend ben 8)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
OMD schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:17:
bleehhh,

1x moesten we onderbreken omdat Tournament Island de pasages te smal waren en dus er nooit een winnaar ging komen. (nosw/norush)

1x werd ik gelokt bij een 2v2 battle en startte de match toen ik in mijn eentje was. gelijk rushen... stat upgraders dus. ( norush/nosw/noaurora )

1x ook gewoon dingen gebruiken die tegen de regels waren (nosw/norush/noaurora) hij bouwde dus binnen 4 minuten aurora's, was dus gelijk weg.

1x met superweapons was echt kansloos, had de match binnen no-time gewonnen. Niemand kiest super weapon general, nu mocht het, dus ik nam hem, 2500 voor een SW... + tanks maken geen kans tegen de EMP patriot missles en Raptor + aurora''s

6x geen 2v2 maar 2v1. gewoon de medespeler deed helemaal niets, echt nada! alle 3 vrienden van elkaar en konstante rush van 2 spelers against 1... dat is natuurlijk no-go. Hield het lang vol maar toen de special ability's (bomb drops, EMP etc) was het zo bekeken.

1x Superpotje gespeeld, Groundwar, echt een leuk potje! dat is wat ik gewend ben 8)
Ik wil wel een keer een potje tegen/met jouw spelen dan. :P Hou zelf ook van NoSW/NoRush. Is gewoon veel leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Maardiweb schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:23:
[...]

Ik heb wel eens een hack gehad dat je presidentjes kon maken enzo, map reveal ook, er zijn dus wél meer hacks te gebruiken. ;) Ik ben die hack jammer genoeg kwijtgeraakt. :'( Maar ach; er gaat niks boven een potje fair-play-ra2 :*)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:12
Metal schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:48:
[...]

Ik wil wel een keer een potje tegen/met jouw spelen dan. :P Hou zelf ook van NoSW/NoRush. Is gewoon veel leuker. :)
Idd dat doe ik ook het liefste :P
Is er eigenlijk al een C&C first decade channel voor GoT'ers, waar we elkaar kunnen ontmoeten voor online play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:15

aapelite

Do the kirby!

bleehhh,

Zero hour zuigt ook wat dat betreft, balance is ver te zoeken en er zijn gewoon generals bij die heel goed kunnen rushen. Je kan dan nog beter generals classic spelen, 3 sides die ieder hun kansen hebben en over het algemeen maps waar je een rush redelijk tegen kan houden. Ik heb zh en classic beiden heel lang gespeeld en speel nu weer generals omdat me dat veel beter bevalt :)

Regels zijn er naar mijn mening niet echt nodig daar, een rush kan ik meestal wel stoppen en soms heb ik gewoon een goede kans liggen om de ander te rushen, dan is dat zijn fout dat ie er niets tegen heeft. De enige regel waar ik weleens voor ben is 1 sw, anders krijg je (zeker met GLA tegenover je) echt enorme sw spam en dat vind ik ook niet erg leuk.
lochtejans schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:23:
[...]

Idd dat doe ik ook het liefste :P
Is er eigenlijk al een C&C first decade channel voor GoT'ers, waar we elkaar kunnen ontmoeten voor online play?
Misschien bestaat #C&C nog van rival24, die zat vroeger vaak vol genoeg :)

[ Voor 10% gewijzigd door aapelite op 06-03-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik speel zowiezo nauwelijks met een general, ik speel eigenlijk altijd met de USA...

A: Paladin tanks ( halen lekker van die scuds uit de lucht )
B: Avengers zijn maar 1500
C: Crusaders zijn echt ijzersterk
D: niets is zo achterlijk duur...

Tank general vind ik wel leuk...

Gister 1 potje had ik 5 Weapon factory non-stop tanks bouwen

1: Battle tanks
2: Battle tanks
3: Emperors
4: Gatling Tank
5: Flame tankies

moest stoppen want me pc trok het niet meer....

maar ja passage op tournament island was te klein, General GLA demolition heeft van die leuke SCUD raketten, kleine Nukes zijn dat, gelijk alles = plof...

Ik wil ook wel meeten voor online gameplay en dan gewoon fair fights! :*)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ik heb ook een tijd een level gespeeld met oneindig geld. Dat was echt massaal tanks bouwen :*)

Misschien een slim idee om in startpost iedereen zijn online en GoT nick te zetten. Volgens mij kan je iemand z'n naam invoeren en dan aan je buddy lijst toevoegen herinner ik me? :)
Nee dus, maar we kunnen elkaar wel herkennen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 06-03-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:38:
Ik speel zowiezo nauwelijks met een general, ik speel eigenlijk altijd met de USA...

A: Paladin tanks ( halen lekker van die scuds uit de lucht )
B: Avengers zijn maar 1500
C: Crusaders zijn echt ijzersterk
D: niets is zo achterlijk duur...

Tank general vind ik wel leuk...

Gister 1 potje had ik 5 Weapon factory non-stop tanks bouwen

1: Battle tanks
2: Battle tanks
3: Emperors
4: Gatling Tank
5: Flame tankies

moest stoppen want me pc trok het niet meer....

maar ja passage op tournament island was te klein, General GLA demolition heeft van die leuke SCUD raketten, kleine Nukes zijn dat, gelijk alles = plof...

Ik wil ook wel meeten voor online gameplay en dan gewoon fair fights! :*)
daarom is generals zo'n vet spel online. die takiek van jou is te makkelijk bedacht en daarom ook zeer eenvoudig te verslaan. usa (zonder general) is imo alleen handig als je met een humvee wilt rushen.
als je tegen een infantry general komt te spelen leg je makkelijk het loodje. de usa heeft niets goed tegen infantry (veel mensen 'vergeten' de sniper te unlocken)

nee, als je goed wilt zijn met generals (en dan vooral zero hour) moet je voor een general kiezen en de sterke punten dan ook volledig benutten:

air general: zoveel mogelijk ruimte pakken en alleen maar airports uit de grond stampen en vervolgens met aurora's en stealth planes helemaal murf slaan
stealth general: op elke mogelijke plek op de map tunneltjes bouwen, zodat de vijand helemaal gek wordt van je. je slaat toe en duikt dan weer weg. heerlijk

hopelijk denk je er nog eens overna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

aapelite schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Misschien bestaat #C&C nog van rival24, die zat vroeger vaak vol genoeg :)
die bestaat gewoon nog hoor :p alleen is het er stil geworden :(
lets wake it up !
voor mIRC directe connect link naar de channel is de link irc://irc.tweakers.net/C&C

voor mIRC in mIRC zelf connecten is de link "/server irc.tweakers.net" en dan weer "/join C&C"

via broweser is de link http://irc.tweakers.net
en dan "/join #C&C"

word vanzelf wel drukker denk ik :)

edit: mIRC zelf is natuurlijk te downloaden @ www.mirc.com

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 06-03-2006 17:28 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:13:
[...]

daarom is generals zo'n vet spel online. die takiek van jou is te makkelijk bedacht en daarom ook zeer eenvoudig te verslaan. usa (zonder general) is imo alleen handig als je met een humvee wilt rushen.
als je tegen een infantry general komt te spelen leg je makkelijk het loodje. de usa heeft niets goed tegen infantry (veel mensen 'vergeten' de sniper te unlocken)

nee, als je goed wilt zijn met generals (en dan vooral zero hour) moet je voor een general kiezen en de sterke punten dan ook volledig benutten:

air general: zoveel mogelijk ruimte pakken en alleen maar airports uit de grond stampen en vervolgens met aurora's en stealth planes helemaal murf slaan
stealth general: op elke mogelijke plek op de map tunneltjes bouwen, zodat de vijand helemaal gek wordt van je. je slaat toe en duikt dan weer weg. heerlijk

hopelijk denk je er nog eens overna :)
Taktiek is niet te makkelijk, maar bij Tank general kan je niet anders... en ik ben niet zo een fan van Aurora's, mijn mening is dat die dingen te sterk zijn, they always reach their target. Weet wel met elke general wel een taktiek... off course is tank general voorspelbaar en stealth niet... tank heb je maar 1 troef... zo veel mogelijk tanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:54
bleehhh,

Zero Hour speel ik ook nog nu en dan, maar alleen 3v3 games in Twilight Flame. De rest vind ik bagger en te lang duren :P Gewoon 2x GLA en 1x AFGen dan is het altijd wachten tot de eerste die bij AFG naar binnen kan :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 00:55

PoweRoy

funky!

Iemand advies?
zelf ook zelfde probleem gehad :(
blijkt als je met die 5 soldiers 1 turrent molt en daarna lekker wacht krijg je een chinook die daar land ^^^

ff wat rocket ventjes maken en inladen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
Ik kan Zero Hour niet online spelen. Generals daarentegen wel.
Zodra ik op ONLINE klik geeft ie aan: Could not establish a connection to the Generals Zero Hour server. Bij options zie ik notabene staan: versie 1,0 !! versie 1,4 is al een jaar oud, hebben ze dan niet de moeite genomen om die te verwerken in TFD ? In ieder geval, ik heb geen firewall aanstaan oid. Ik weet niet welke poort ZH gebruikt, maar kan me voorstellen dat het dezelfde is als Generals, en die werkt prima. Handmatig updaten pikt ie dus niet.

Heeft iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Gister een geweldige pot gespeeld met Zero-Hour online.

Stealth general (me) vs Nuke general...

Maar op een gegeven moment had ik 7 van die war factory's die konstant buggys aan het maken waren en toch bleef me geld maar stijgen... na 2 uur gaf die het op na een aanval van hem, kwam alleen niet verder dan de eerste linie en een heleboel buggy's.

Result:

Units created: 839
Units destroyed: 524
Buildings detroyed: 42
Buildings lost: 13
Supplies collected: 1.220.500 :9

erg leuk die sneak attacks.
had hem echt te pakken toen ik die sneak attack had gedaan met mannetjes (jarmen kell?)
en toen al zn hackers had gekilled. en toen sneak attack met buggys en zn internet center inclusief mannetjes had gemolesteerd... erg coole game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iemand advies?
In combinatie met een airstrike die je krijgt als je alle SAM sites hebt vernietiigd in de NOD basis is het mij gelukt.

Iemand een site met hints en tips voor de missies van C&C1? In het verleden heb ik volgens mij alle missies wel gered, maar zit nu in een missie een beetje vast :(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:04:
In combinatie met een airstrike die je krijgt als je alle SAM sites hebt vernietiigd in de NOD basis is het mij gelukt.
Volgens mij kreeg je drie minigunners en twee rocket soldiers. Je moet met een minigunner de turret 'afleiden' en dan met de andere units de turret slopen. Op die manier loopt maar een unit per keer schade op (en niet de kwetsbare rocket soldiers) en kun je de turrets makkelijker slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb het met de airstrike gedaan en toen dat groepje het af laten maken, ging ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heeft C&C geen skirmish mode? Kon het gister zo gauw niet vinden, terwijl ik me toch echt meen te herinneren dat het er wel in zat?

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26

Polycom

Poes van goud

Of trainers illegaal zijn is discussieerbaar, maar het is wel weer erg jammer dat je toch weer een hint moet geven

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
In de allereerste C&C games (C&C RA was volgens mij de eerste die dat kon) was de computer AI niet intelligent genoeg om zijn construction yard uit te pakken en een basis te bouwen. Met als gevolg dat je alleen maar 10 eenheden af hoeft te knallen. Er zijn wel modmaps uitgebracht waarin de computer een prebuild basis heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door empheron op 07-03-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
jnijboer schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:42:
Heeft C&C geen skirmish mode? Kon het gister zo gauw niet vinden, terwijl ik me toch echt meen te herinneren dat het er wel in zat?
Nee, skirmish is pas in Red Alert 1 geintroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:58

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Spacejam schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:20:
ja er zijn admin rights en het is windows xp. het is een verse install van xp (week of 2)
SJ, heb je gekeken of je daadwerkelijk WestWood Chat hebt geïnstalleerd?
Dit heb ik ook gehad. Westwood chat is het oude shared internet components die je nodig hebt voor RA2 en andere oude westwoodspellen.
Westwood is nu echter van EA, en EA ondersteund WWchat niet meer. Sterker nog, hij wordt niet eens meegeleverd met CCTFD :(
Zoek even terug in dit draadje, ik heb volgens mij een link gepost voor de laatste versie van WWChat, die kun je downen en installeren. Dan werkt het, althans bij mij :)
Ik vind het ronduit schandalig dat er op de DVD géén enkele verwijzing hiernaartoe is terug te vinden. Je koopt de DVD toch niet om met een spel te zitten dat vervolgens niet on-line gespeeld kan worden. :(
Het sneaky hieraan is, dat deze info overigens wel terug te vinden is in de on-line support van EA. Zoek op de FAQ voor CCTFD en daar vind je ook de link die ik bedoel.

Laat even weten of het gelukt is ;)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
Is het trouwens nog steeds zo dat de AI in de missies van C&C geen zandzakken kapot schiet? In veel missies kon je vroeger de basis van de AI dicht timmeren met zandzakken zodat zijn eenheden niet meer uit de basis kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
OlafvdSpek schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Voor Red Alert 2 zijn er volgens mij veel minder van dat soort cheats. Rotzooien met de prerequisites is inderdaad wel mogelijk.

Dat je in Tiberian Sun zo kon rotzooien met de hunter-seeker droid wist ik ook niet.
Ik zal wel eens kijken of ik 'm'n delphi code nog heb liggen >:)

Kan iemand zich nog de Burning Barricade hack van Generals herinneren? <--- Heeft ze toen toch maar mooi gedwongen patch 1.06 en 1.07 uit te brengen! (We hebben in die tijd veel proof-of-concept cheats geschreven en doorgemaild naar EA.... De enige vervelende hack in Zero Hour die nu nog mogelijk is dat is de maphack... Hopelijk gaan ze daar ook nog iets tegen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door empheron op 07-03-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb laatst ook te maken gehad met een hack, bij red alert 2. Mijn tegenstander kon zoalwel soviet als allied units bouwen. En geloof me, ik deed me best maar winnen lukte me niet.. erg jammer.

offtopic:
Terr, ik vind je erg kinderachtig bezig.. een referentie naar google hoeft niet altijd slecht te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:29:
Ik heb laatst ook te maken gehad met een hack, bij red alert 2. Mijn tegenstander kon zoalwel soviet als allied units bouwen. En geloof me, ik deed me best maar winnen lukte me niet.. erg jammer.

offtopic:
Terr, ik vind je erg kinderachtig bezig.. een referentie naar google hoeft niet altijd slecht te zijn
Je kan toch een ander team verkrijgen via een Crate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
Oorspronkelijk was het zo dat je, als je in een crate een construction vehicle tegen kwam,dat het altijd van jouw side was... Voor één enkele eenheid zou het misschien kunnen zijn dat je iets van een ander team krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

PWM schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:37:
[...]

Je kan toch een ander team verkrijgen via een Crate?
Ja dat klopt, maar het was sowieso vaag want hij bouwde ook meteen een chronocommando (en die kan je alleen krijgen als je een spy in het tech center laat lopen van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Way2Smart schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:56:
Is het trouwens nog steeds zo dat de AI in de missies van C&C geen zandzakken kapot schiet? In veel missies kon je vroeger de basis van de AI dicht timmeren met zandzakken zodat zijn eenheden niet meer uit de basis kwamen...
Er is niks veranderd aan C&C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
evaarties schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:26:
[...]

Nou, ik heb er het 1 en ander doorgespit.... deze DVD komt dus niet in mijn collectie. Ik hou het wel bij de originelen die ik al heb.

:r @ EA
Ja ik ben het helemaal met je eens. Die games worden gewoon slecht uitgemelkt. En dan krijg je nog geen waar voor je geld. Het is alleen maar zo goedkoop en zoveel mogelijk zien te verkopen.
Een goede titel verkoopt toch altijd wel, ik laat dus deze pack net als jou lekker in de winkel liggen.
Ik haal hem wel van het internet, en als die niet bevalt wis ik het gewoon weer. Laat me niet zomaar uitmelken door EA

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:31
Iemadn ook last dat je niet online komt op RA2 Yuri`s revenge?
Gister deed ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:59:
Gister een geweldige pot gespeeld met Zero-Hour online.

Stealth general (me) vs Nuke general...

Maar op een gegeven moment had ik 7 van die war factory's die konstant buggys aan het maken waren en toch bleef me geld maar stijgen... na 2 uur gaf die het op na een aanval van hem, kwam alleen niet verder dan de eerste linie en een heleboel buggy's.

Result:

Units created: 839
Units destroyed: 524
Buildings detroyed: 42
Buildings lost: 13
Supplies collected: 1.220.500 :9

erg leuk die sneak attacks.
had hem echt te pakken toen ik die sneak attack had gedaan met mannetjes (jarmen kell?)
en toen al zn hackers had gekilled. en toen sneak attack met buggys en zn internet center inclusief mannetjes had gemolesteerd... erg coole game!
precies hierom vind ik generals zero hour zo vet online. leuke strategie :D enige nadeel is dat de tegenstander makkelijk aan zijn general punten komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zijn de graphics van red alert 2 heden ten dage? is het erg teleurstellend of is het toch de nostalgie die je het meest voelt ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:54:
hoe zijn de graphics van red alert 2 heden ten dage? is het erg teleurstellend of is het toch de nostalgie die je het meest voelt ?:)
Nog precies hetzelfde als vijf jaar geleden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OlafvdSpek schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:28:
[...]

Nog precies hetzelfde als vijf jaar geleden lijkt me.
niet zo lollig

oude games vallen voor me wel eens tegen. een oorzaak daarvan zijn de graphics. het is een tijd geleden dat ik de game heb gespeeld, maar in mijn gedachten ziet het er nog best wel goed uit... daarom vroeg ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:54:
RA2 speel ik nog steeds regelmatig, het is de enige game die voor mij voldoet in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:49:
niet zo lollig

oude games vallen voor me wel eens tegen. een oorzaak daarvan zijn de graphics. het is een tijd geleden dat ik de game heb gespeeld, maar in mijn gedachten ziet het er nog best wel goed uit... daarom vroeg ik het
Ah, op die manier. :)
Je kunt de resolutie verhogen, dan zien de graphics er iets beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ElCondor schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:56:
[...]

SJ, heb je gekeken of je daadwerkelijk WestWood Chat hebt geïnstalleerd?
Dit heb ik ook gehad. Westwood chat is het oude shared internet components die je nodig hebt voor RA2 en andere oude westwoodspellen.
Westwood is nu echter van EA, en EA ondersteund WWchat niet meer. Sterker nog, hij wordt niet eens meegeleverd met CCTFD :(
Zoek even terug in dit draadje, ik heb volgens mij een link gepost voor de laatste versie van WWChat, die kun je downen en installeren. Dan werkt het, althans bij mij :)
Ik vind het ronduit schandalig dat er op de DVD géén enkele verwijzing hiernaartoe is terug te vinden. Je koopt de DVD toch niet om met een spel te zitten dat vervolgens niet on-line gespeeld kan worden. :(
Het sneaky hieraan is, dat deze info overigens wel terug te vinden is in de on-line support van EA. Zoek op de FAQ voor CCTFD en daar vind je ook de link die ik bedoel.

Laat even weten of het gelukt is ;)
inmiddels heb ik het werkend.
als je voor custom installatie kiest en hem dan bijv op de D schijf wilt zetten installeert hij het internet deel niet. als je complete instalatie kiest dat installeert hij het wel maar staat dus alles op de C schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niemand een site met missie help voor C&C 1? Google laat alles zien behalve voor de classic :(

Ik zit vast in missie 12 voor GDI geloof ik, een of andere Dr Moebius moet ik in een hospital krijgen. Hier en daar liggen geld crates omdat ik geen harvester heb :(

Any help appreciated

[ Voor 52% gewijzigd door Gunner op 07-03-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:44:
Niemand een site met missie help voor C&C 1? Google laat alles zien behalve voor de classic :(

Ik zit vast in missie 12 voor GDI geloof ik, een of andere Dr Moebius moet ik in een hospital krijgen. Hier en daar liggen geld crates omdat ik geen harvester heb :(

Any help appreciated
Wat lukt er niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Te weinig geld om een strike force te bouwen en die NOD basis plat te leggen. Ik krijg net een powerplant dood en dan doen die Obelisks het niet meer maar dan ben ik kort daarna alles al kwijt omdat ik de overmacht niet aan kan

Ik heb een crate met geld gevonden boven in het veld bij een SAM site en turret, maar zouden er nog meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:20:
Te weinig geld om een strike force te bouwen en die NOD basis plat te leggen. Ik krijg net een powerplant dood en dan doen die Obelisks het niet meer maar dan ben ik kort daarna alles al kwijt omdat ik de overmacht niet aan kan

Ik heb een crate met geld gevonden boven in het veld bij een SAM site en turret, maar zouden er nog meer zijn?
Dat waren nog eens uitdagende missies. :)

Je moet zorgen dat je geen enkele unit verliest. Telkens terugtrekken en repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Laatst weer 2 potjes generals online gedaan.
Poorten forwarden maakt het een hoop makkelijker :X
Kreeg steeds: "could not connect to other players" foutmeldingen.
Na de juiste poorten (een hoop!) geforward te hebben werkt het als een zonnetje :)

Wel jammer dat er vaak medespelers zijn die besluiten om zonder iets te zeggen zomaar weg te gaan.
Zit je daar in je eentje tegen 3 tegenspelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:44:

Any help appreciated
Misschien dat je wat hints vindt in deze FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Thanks, daar heb ik wel wat aan ja. Via Google vond ik weinig C&C1 dingen, alleen maar Generals, Renegade en Zero Hour rommel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Laatst online: 18:58

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Spacejam schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:39:
[...]

inmiddels heb ik het werkend.
als je voor custom installatie kiest en hem dan bijv op de D schijf wilt zetten installeert hij het internet deel niet. als je complete instalatie kiest dat installeert hij het wel maar staat dus alles op de C schijf.
Zo dan! Dat is een pruts installatie dan!
Maar goed, als je dus toch op je games partitie wilt installeren, dan werkt die link het best.
Zo heb je in ieder geval een stukje vrijheid terug.
Alsof gamers graag hun spellen op de system partitie installeren |:(

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 21:52
Zijn er nog mensen die generals (+ZH) mods spelen?

Ik zelf ben erg fan van AAoW. :)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

kieltju schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:10:

waarom niet gewoon Act Of War spelen? :+

Nee serieus, waar haal je die mod? :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieltju schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:10:

Nee! daar zit zo'n rotbug in met de CD check, die krijg ik zelfs met no-cd dings niet aan de gang. *hele diepe zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik kwam net een interessante mod tegen voor Red Alert.
C&C Legacy

Bij deze mod is het mogelijk te spelen met NOD, GDI, Allies, Soviet. Ik ga hem als ik thuis ben wel ff testen.

Linkjes:
http://mods.moddb.com/6334/CC-Legacy/
http://www.hykkonen.net/~william/legacy/index.html

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ben benieuwd, want er staat ook op die website :
Sorry guys but it won't work with first decade. Feel free to try something different but remember first decade just has the solid game and the expansion packs as well as something to make it compatiable with XP and newer pcs. the only way to fix this is if you find a way to overide the new files and something like that

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
chucky666 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:52:
ben benieuwd, want er staat ook op die website :
Sorry guys but it won't work with first decade. Feel free to try something different but remember first decade just has the solid game and the expansion packs as well as something to make it compatiable with XP and newer pcs. the only way to fix this is if you find a way to overide the new files and something like that
Het lijkt zonder problemen te werken, dus ik weet niet waarom die gast die opmerking geplaatst heeft. Hier werkt het goed met C&C TFD.

Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/2723/cclegacy11yt.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/4083/cclegacy24mx.th.jpg

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 21:52
Angeloonie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:14:
[...]

waarom niet gewoon Act Of War spelen? :+

Nee serieus, waar haal je die mod? :)
voor veel verschillende C n' C stuff check:
http://www.cncden.com/
http://www.derelictstudios.net < _/-\o_

Ik heb nu iets als Retarded mod, best vette shit.
http://www.cncden.com/genx_retarded_mod.shtml

[ Voor 16% gewijzigd door kieltju op 08-03-2006 20:38 ]

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15

markvt

Peppi Cola

PuDy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:49:
Of trainers illegaal zijn is discussieerbaar, maar het is wel weer erg jammer dat je toch weer een hint moet geven
Trainers zijn per definitie niet illegaal zolang ze niet de exe file patchen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb TFD een tijdje geleden ook gekocht en telkens als ik Zero Hour met iemand over LAN wil spelen, krijgen we om de zoveel tijd een bericht dat er een mismatch is. Vervolgens kan je niet verder spelen en wordt je teruggeworpen naar het multiplayer menu. Soms crasht het spel helemaal en dan krijg je een bericht waarin staat dat er een 'Serious error' was. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Jongens ik zit met een probleem. Ik krijg die nieuwere versie van westwood online niet stabiel.
Ik heb C&C 95 geinstallerd. Ik heb dat filetje veranderd. Ik heb niet de oudere westwood chat geinstalleerd maar de nieuwste versie 4 nog wat. Maar als ik inlog word het instabiel en krijg ik een waarschuwing en word het weer eruit gegooit. Iemand weet wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Coolmaster schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:40:
Jongens ik zit met een probleem. Ik krijg die nieuwere versie van westwood online niet stabiel.
Ik heb C&C 95 geinstallerd. Ik heb dat filetje veranderd. Ik heb niet de oudere westwood chat geinstalleerd maar de nieuwste versie 4 nog wat. Maar als ik inlog word het instabiel en krijg ik een waarschuwing en word het weer eruit gegooit. Iemand weet wat dit is?
Welke waarschuwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
In westwood Online for windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Handteking van fout

AppName: wchat.dat Appver: 1.0.0.0 ModName:wchat.dat
ModVer: 1.0.0.0 Offset: 0004de6f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Iemand want ik zou graag C&C willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 12:31
Een kick na 11 minuten is wel erg snel hoor, een beetje geduld mag ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Coolmaster schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:13:
In westwood Online for windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Wanneer krijg je die melding?
En krijg je niet ook een melding in de applicatie zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Als ik de applicatie opstart en dan kan inloggen. Zegt ie iets van wrong pass word terwijl het wel de goede password is. En dan krijg ik die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Coolmaster schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:58:
Als ik de applicatie opstart en dan kan inloggen. Zegt ie iets van wrong pass word terwijl het wel de goede password is. En dan krijg ik die melding.
Probeer gewoon eens wat andere nicks dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:40

Scighera

swim-bike-run

Gunner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:45:
[...]

Thanks, daar heb ik wel wat aan ja. Via Google vond ik weinig C&C1 dingen, alleen maar Generals, Renegade en Zero Hour rommel :)
er is ook een boek uitgebracht: Fay - Spelen met Command & Conquer (Academic Services). met 440 pagina een must to have :) , walkthroughs, tactics, achtergronden van de game, interviews etc etc

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Scighera schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:29:
er is ook een boek uitgebracht: Fay - Spelen met Command & Conquer (Academic Services). met 440 pagina een must to have :) , walkthroughs, tactics, achtergronden van de game, interviews etc etc
Weet je toevallig waar dat nog te koop is?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste