Ok nu moet ie het echt doen. Was inderdaad iets mis gegaan met uploadenAnoniem: 104593 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:07:
Okee voor mensen die de 3.03 patch voor Red alert 1 zoeken :
Officieele Westwood patch uit 1999
IPX Lan support
Online support zonder het westwood online progje
4spelers online
nu First decade compatible:
http://zeldalink.awbunker.com/ratfd303.zip (4,66MB)
Even gehost op mijn eigen webspace heb hem zelf van fileplanet af ik hem dus niet gemaakt of iets dergelijks.
Heb je toevallig meerdere CD-Rom/DVD -drives? Probeer dan ff eentje uit te schakelen. Een vriend van mij had dat probleem ook met Generals. Hij had een image van TFD en telkens kreeg hij de melding: Cannot locate DVD ofzo. Toen heeft ie z'n DVD-speler, de enige in z'n systeem uitgeschakeld, dus gewoon geen driveletter gegeven, en toen werkte het perfect.Anoniem: 121781 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:48:
[...]
ik krijg precies hetzelfde:S
kan nu geen tiberium sun spelen en geen generals + zero hour.
terwijl de dvd erinzit.
heb ik het gekocht kan ik het nog niet spelen weet niet wat dat voor onzin moet zijn
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Anoniem: 121781
de volgende dag toen ik de computer aanzette deed die het gewoon.Jozz schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:24:
[...]
Heb je toevallig meerdere CD-Rom/DVD -drives? Probeer dan ff eentje uit te schakelen. Een vriend van mij had dat probleem ook met Generals. Hij had een image van TFD en telkens kreeg hij de melding: Cannot locate DVD ofzo. Toen heeft ie z'n DVD-speler, de enige in z'n systeem uitgeschakeld, dus gewoon geen driveletter gegeven, en toen werkte het perfect.
snap niet waarom maar ben blij dat die het nu doet.
ik heb wel een dvd rom en dvd RW.
Dus als ik het goed begrijp zou het kunnen zijn dat er op de verkeerde driveletter gezocht wordt ? Dat is wel een beetje vreemd maar ik ga vanavond het een en ander proberen...
had ik ook geloof ikFlesdop schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:56:
Probeer ik net Zero Hour te gaan spelen zegt ie dat ik de goede cd-rom erin moet doen maar die zit er ook in, vanmiddag deed ie het nog. Na wat controles te doen lijkt het net of beide cd-drives kaduuk zijn of de cd kaduuk is... Ik snap er de balle niet van...
De autoplay werkt gewoon en ik kan gewoon me games kiezen maar zodra ik een spel wil doen wat de cd nodig heeft doet niks het meer, heel erg vaag.
verder: potje generals zero hour ging altijd super met 2 clients die originele van cd draaiden (nieuwste patch dr op, die compatible is met first decade versie en ook nocd cracked) maar nu wil ik met 1 van die 2 clients EN mn firstdecade client spelen en dat gaat enorm traag: als het te druk op het scherm is komt er zo'n connection error scherm die meestal na een seconde of 4 weer weggaat
meer mensen hiermee ?
[ Voor 7% gewijzigd door nzyme op 27-02-2006 21:06 ]
| Hardcore - Terror |
vaag. collega en ik hebben het alle 2 gekocht. Willen we Zero Hour proberen. Alle poorten opengezet in firewall en via multiplayer > network > direct connect spel opgezet en ik probeer te verbinden naar hem. Hij ziet mij wel in spel komen maar ik krijg connection time out. Andersom precies hetzelfde.
iemand een oplossing?
iemand een oplossing?
[ Voor 9% gewijzigd door MeneerKrab op 28-02-2006 07:01 ]
welk spel ? en met generals kwam dit bij mij door de firewall
gewoon ff alt-tab en op "toestaan" ofzo rammen en het spel herstarten
| Hardcore - Terror |
Hamachi gebruiken, die opent een directe poort naar elkaar toe.PowerCow schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:17:
vaag. collega en ik hebben het alle 2 gekocht. Willen we Zero Hour proberen. Alle poorten opengezet in firewall en via multiplayer > network > direct connect spel opgezet en ik probeer te verbinden naar hem. Hij ziet mij wel in spel komen maar ik krijg connection time out. Andersom precies hetzelfde.
iemand een oplossing?
Pff.. gisteravond ff RA2 online gespeeld, maar wat suckte dat.. 2on2, op een map met 2 bruggen, de ememies hadden met z'n 2en 1 grote basis gebouwd aan 1 kant, wij zaten aan de andere kant. Ze bliezen allebei de bruggen op (ik probeerde 2x te repairen met engineer, zei 'ie "bridge repaired", maar hij was nog steeds kapot). Toen gingen ze mass air defense bouwen, echt 40 van die flak tracks. En dat was het. Wat doe je daartegen? 

Als je die patch hebt geinstalleerd, kan je dan nog via XWIS spelen?Anoniem: 104593 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:07:
Okee voor mensen die de 3.03 patch voor Red alert 1 zoeken :
Officieele Westwood patch uit 1999
IPX Lan support
Online support zonder het westwood online progje
4spelers online
nu First decade compatible:
http://zeldalink.awbunker.com/ratfd303.zip (4,66MB)
Even gehost op mijn eigen webspace heb hem zelf van fileplanet af ik hem dus niet gemaakt of iets dergelijks.
Dat is waarschijnlijk Hammer & Sickle.Glival schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:48:
Pff.. gisteravond ff RA2 online gespeeld, maar wat suckte dat.. 2on2, op een map met 2 bruggen, de ememies hadden met z'n 2en 1 grote basis gebouwd aan 1 kant, wij zaten aan de andere kant. Ze bliezen allebei de bruggen op (ik probeerde 2x te repairen met engineer, zei 'ie "bridge repaired", maar hij was nog steeds kapot). Toen gingen ze mass air defense bouwen, echt 40 van die flak tracks. En dat was het. Wat doe je daartegen?

De onderste brug is niet te repareren (in ieder geval niet vanaf links).
Kon je niks met transports en terror drones doen?
Ja.Als je die patch hebt geinstalleerd, kan je dan nog via XWIS spelen?
Ik zou hetzelfde bouwen en dan maar wachten tot ze jou komen aanvallen. Moet toch wel lukken?
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Aha, is dat een bug of hoort dat zo? Het was inderdaad die map. Ik heb een paar transports gebouwd met Apocalypses erin, maar die redden het niet tegen tig flaks, een paar tesla's en nog wat losse tanks. En toen was m'n geld opOlafvdSpek schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:00:
[...]
Dat is waarschijnlijk Hammer & Sickle.
[afbeelding]
De onderste brug is niet te repareren (in ieder geval niet vanaf links).
Kon je niks met transports en terror drones doen?
Ze zijn geen een keer in de buurt van m'n basis geweest, alleen toen ik een nuke silo had gebouwd kwam de allied enemy met 20 black eagle jets om 'm op te blazen. Ik rush altijd, maar dat lukte nu dus niet omdat ik die brug niet repaired kreeg, en ik had geen idee wat ik verder moest doen want zo lang duurt een potje bij mij nooitevaarties schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:00:
Ik zou hetzelfde bouwen en dan maar wachten tot ze jou komen aanvallen. Moet toch wel lukken?
Ik heb sinds eergister ook een red alert 2 online account. Ik merk echt onwijze kwaliteit verschil tussen sommige spelers.
Soms ben ik na een minuut of 4 al van de kaart geknalt en soms doe ik het anders om. Ik heb eigenlijk niet echt een taktiek. Iemand wat tips om online beter te worden?
Soms ben ik na een minuut of 4 al van de kaart geknalt en soms doe ik het anders om. Ik heb eigenlijk niet echt een taktiek. Iemand wat tips om online beter te worden?
Zo, ik heb gister lekker Tiberian Sun zitten spelen.
Had het eindelijk draaien met Cedega onder Linux
Die had ik toen hij uitkwam eens gekocht maar vond hem toen ZWAAR sucken. Nu viel het allemaal wel mee
Ik heb me er iig zeer mee vermaakt en weer lekker Skirmisch zitten spelen
Ben wel slecht nu zeg
1vs1 (tegen cpu) en dan AI level gewoon op 1 laten staan.
Nog best moeilijk
Ik denk dat als er 2 cpu's tegen me waren dat ik zwaar ingemaakt was 
Ben ik nu zo slecht of is Tiberian Sun gewoon een stuk moeilijker dan die oudere C&C's?
Vanaf RA2 heb ik C&C niet echt meer gespeeld. Alleen gezien maar niet fanatiek in geweest.. doe mij maar die old skools
Had het eindelijk draaien met Cedega onder Linux
Die had ik toen hij uitkwam eens gekocht maar vond hem toen ZWAAR sucken. Nu viel het allemaal wel mee
Ben wel slecht nu zeg

Nog best moeilijk
Ben ik nu zo slecht of is Tiberian Sun gewoon een stuk moeilijker dan die oudere C&C's?
Vanaf RA2 heb ik C&C niet echt meer gespeeld. Alleen gezien maar niet fanatiek in geweest.. doe mij maar die old skools
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Het is al heel wat als je mee mag doen volgens mij, ik heb gisteren 4 games gejoined, elke keer de vraag "Are you good?". 1e keer zei ik "not really", gekicked. 2e keer zei ik "average i guess", gekicked. 3e keer zei ik "yes", gekicked. 4e keer kwam die vraag niet, dus toen kon ik eindelijk spelenPuDy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:22:
Ik heb sinds eergister ook een red alert 2 online account. Ik merk echt onwijze kwaliteit verschil tussen sommige spelers.
Het is belangrijk dat je een goeie build order hebt, als ik rush doe ik altijd:
- MCV deployen
- Power
- Barracks (2 dogs trainen, daarmee scouten)
- Refinery
- War factory, en gelijk een stuk of 8 Grizleys bouwen
- Refinery, direct daarna verkopen; zo heb je een extra harvester voor $1000 en kan je intussen gewoon tanks blijven bouwen
- Refinery, verkopen
- War factory
- Refinery
En soms tussendoor nog een radar, ligt er een beetje aan of je dat handig vindt. Je kan met CTRL+F1 etc. "shortcuts" maken naar bepaalde lokaties op de map (bijv. jouw basis en de basis van de enemy die je gaat rushen), waar je dan met F1 etc. weer naartoe kan gaan. Als je 5-8 Grizleys hebt kan je aanvallen.
gaan we proberen. Nu eerst nog werken.charrel schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 07:59:
[...]
Hamachi gebruiken, die opent een directe poort naar elkaar toe.
Wie heeft er zin in een potje Ra2 vanmiddag?
Weet iemand of je de resolutie van Generals omhoog kan zetten? Ik kan nu niet hoger kiezen dan 11xx*xxx, ik heb een 19" tft dus wil graag op 1280*1024 als dat kan.
c:\ documents en settings\naam\mijn documenten\c&c generals data\ options.ini
deze openen met klapblok en dan kan je daar je resolutie veranderen.
daar vindt je ook die van zero hour onder en werkt ook het zelfde
deze openen met klapblok en dan kan je daar je resolutie veranderen.
daar vindt je ook die van zero hour onder en werkt ook het zelfde
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Met welke game dan ook; voor het eerst online tegen een echt iemand spelen valt altijd tegen..PWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:27:
[...]
Kan je het aan denk je
Ik zal eens kijken of internet werkt. Heb alleen noh offline gespeeld.
serieus
Eerst denk je dat je goed bent, totdat je online komt
Echte mensen denken gewoon 100x anders en slimmer
[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 28-02-2006 11:32 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
TS is niet moeilijker dan oudere C&C's... het is gewoon een kwestie van wennen want het is een ander spel.DeMoN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:26:
Dus ja, op dit moment ligt het aan jou.
Saved by the buoyancy of citrus
Valt mee, ik ben nummer 11 van de wereld geweestDeMoN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:31:
[...]
Met welke game dan ook; voor het eerst online tegen een echt iemand spelen valt altijd tegen..
serieus
Eerst denk je dat je goed bent, totdat je online komt
Echte mensen denken gewoon 100x anders en slimmer
Tsja, wel een jaar of 6 geleden (ten tijden van de release van RA2) maar goed
moet alleen even kijken of mijn setup goed is
EDIT:
Sterker nog
Overigens ben ik het wel een beetje verleerd. Vroeger zat ik altijd op 20% van de Par time. Nu ben ik blij als ik er een paar minuutjes onder zit
Kom internet niet op
Ik heb mijn Firewall aangepast. Toch zegt die dat er geen connectie is met RA2 Yuri. Moeten er nog poorten open?
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 28-02-2006 12:41 ]
Heeft dat ook niet te maken met de snelheid van je computer?PWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:12:
Overigens ben ik het wel een beetje verleerd. Vroeger zat ik altijd op 20% van de Par time. Nu ben ik blij als ik er een paar minuutjes onder zit
Als de game (en de game tijd) zelf sneller lopen, dan ben je minder efficient en doe je er in game tijd gemeten langer over.
Ik heb hier op mijn werk net C&C:RA gespeeld (uur pauze, kon 3x een small map spelenCyphax schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:40:
[...]
TS is niet moeilijker dan oudere C&C's... het is gewoon een kwestie van wennen want het is een ander spel.
Dus ja, op dit moment ligt het aan jou.
TS is gewoon 'log'. RA is lekker snel en zo
RA krijg ik niet aan de praat onder wine / cedega dus kan ik thuis alleen maar TS spelen en dan word ik gebitchslapped
edit:
Ja leuk, maar net zeg je nog dat je niet online speeltPWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:12:
[...]
Valt mee, ik ben nummer 11 van de wereld geweest
Ok, zal wel miscommunicatie zijn geweest dan
[ Voor 22% gewijzigd door DeMoN op 28-02-2006 13:19 ]
Overigens (Leraar pwm in actie) nog een leuke mededeling voor degene die allemaal EA afzeiken:
Als iedereen die C&C (RA) speelde, het spel daadwerkelijk gekocht had, was Westwood nu nog zelfstandig
Overigens, iemand enig idee over internet connectie problemen met Ra 2 yuri?
Zit wat in 
Dat maakt mijn dag weer goed.
Als iedereen die C&C (RA) speelde, het spel daadwerkelijk gekocht had, was Westwood nu nog zelfstandig
OlafvdSpek schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:11:
[...]
Heeft dat ook niet te maken met de snelheid van je computer?
Als de game (en de game tijd) zelf sneller lopen, dan ben je minder efficient en doe je er in game tijd gemeten langer over.
Dat maakt mijn dag weer goed.
[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 28-02-2006 13:34 ]
DeMoN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:14:
Ja leuk, maar net zeg je nog dat je niet online speelt![]()
![]()
Ok, zal wel miscommunicatie zijn geweest dan
Dat hoor ik vaker, maar zijn van al die C&C spellen niet elk spel minstens een miljoen keer verkocht?PWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:18:
Overigens (Leraar pwm in actie) nog een leuke mededeling voor degene die allemaal EA afzeiken:
Nee, zeker niet allemaal. Daarbij, Westwood werkte met goede en uitgebreide teams. Ook leverde ze goede kwaliteit en support, en waren de spellen gewoon af. De acteurs in RA1, dat was een revolutie.OlafvdSpek schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:52:
[...]
Dat hoor ik vaker, maar zijn van al die C&C spellen niet elk spel minstens een miljoen keer verkocht?
Ook de servers werden gehost en betaald door Westwoord. Als je dan weet dat Westwood 10,- bruto aan een spel overhoud....
Yup, zeker nadat EA alles had overgenomen was het onderhoud aan bv. de RA2 servers gewoon echt uber brak. Blij dat xwis nu alles onder controle heeft.PWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:34:
[...]
Nee, zeker niet allemaal. Daarbij, Westwood werkte met goede en uitgebreide teams. Ook leverde ze goede kwaliteit en support, en waren de spellen gewoon af. De acteurs in RA1, dat was een revolutie.
Ook de servers werden gehost en betaald door Westwoord. Als je dan weet dat Westwood 10,- bruto aan een spel overhoud....
EA brengt een hoop spellen uit waar bugs inzitten, vervolgens komen ze toch echt niet meer met patches. Het spel is tenslotte toch al verkocht, dat was met westwood wel anders.
Geef es wat meer specs over je situatie
Sorry:
Windows XP SP2
Alles Wireless
Firewall open gezet voor RA2
Geen extra poorten open gezet nog.
Internet natuurlijk gewoon werkend.
/EDIT
Ik heb nu de Firewall op de Router uitgezet, en mijn netwerk kaarten die ik niet gebruik uitgezet. No help
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 28-02-2006 16:34 ]
Raar, nog nooit die melding in 5 jaar gehad
Anyway, mensen die willen spelen; contact me, dan doen we een 2v2 ofzo
mension5 <add> hotmail <dot> com
(edit) Ik speel Ra2 en YR.

Anyway, mensen die willen spelen; contact me, dan doen we een 2v2 ofzo
mension5 <add> hotmail <dot> com
(edit) Ik speel Ra2 en YR.
[ Voor 14% gewijzigd door MensionXL op 28-02-2006 17:54 ]
Dat is dus echt dikke bullshit, EA had een grote zak met geld en heeft gewoon de eigenaren uitgekocht, dat had niks met de slechte verkoop te maken, want het massaal illegaal thuiskopieren is pas vanaf 1999 begonnen ofzo en in dat jaar werd Westwood overgenomen geloof ik.PWM schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:18:
In de jaren daarvoor had je alleen nog maar twilight cd's en het lijkt mij heel sterk dat Westwood dankzij dat soort illegalebagger cd's te weinig verdient heeft om zelfstandig te blijven.
Ik durf trouwens te wedden dat iedereen die C&C 1 origineel gekocht en gespeeld heeft, de overige delen ook allemaal origineel heeft.
En ja EA is gewoon een kut bedrijf wat alleen nog maar "brakke buggy, snel in elkaar gedraaide om veel geld te verdienen" games op de markt dumpt... zeker sinds ze alle individuele gamestudio's gesloten hebben en alle programmeurs in 1 gebouw opgesloten hebben.
Is ook niet voor niks dat praktisch de hele oorspronkelijke westwood crew weer voor zichzelf is begonnen.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Anoniem: 91634
TS doet het bij mij niet meer goed over de netwerk
. Computer A ziet computer B, Maar B ziet nier computer A.
Terwijl IPX op 802.3 staat op beide computers en heb bij beide computers ook een andere nummer ingesteld.
Terwijl IPX op 802.3 staat op beide computers en heb bij beide computers ook een andere nummer ingesteld.
Hebben ze beide ook de zelfde OS?Anoniem: 91634 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:42:
TS doet het bij mij niet meer goed over de netwerk. Computer A ziet computer B, Maar B ziet nier computer A.
Ik heb dit probleem gehad, met via netwerk van een 98SE pc naar een XP...
Jep, beide win2k. Computer A is heeft trouwens een draadloos neterwerk verbinding door Asus 500g die weer verbonden is met computer B.
Alleen Renagade niet, en TFD ook niet rouwensSpecht schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:13:
[...]
Ik durf trouwens te wedden dat iedereen die C&C 1 origineel gekocht en gespeeld heeft, de overige delen ook allemaal origineel heeft.
[..]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
heb iemand generals al onder wine aan de praat eigelijk ?
dan ben ik compleet nl
aangzien TS en RA2 het wel lekker doen
dan ben ik compleet nl
| Hardcore - Terror |
dat hamachi werkt perfect.
alleen jammer dat mijn collega het niet helemaal snapt dat je resources uitgeput kunnen raken en dat je dan met china over moet op hackers en internet cafe's
alleen jammer dat mijn collega het niet helemaal snapt dat je resources uitgeput kunnen raken en dat je dan met china over moet op hackers en internet cafe's
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:02
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
C&C en RA1 onder westwoord, beide legaal gekocht voor 119,95 per stuk. Nu koop ik de C&C reeks niet meer. Komt voornamelijk door de engine: multiplayer engines die halverwege een potje een mismatch kunnen hebben is imo onacceptabel. Nu het totaal pakket 30 euro kost, wil ik het wel overwegenSpecht schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:13:
[...]
Dat is dus echt dikke bullshit, EA had een grote zak met geld en heeft gewoon de eigenaren uitgekocht, dat had niks met de slechte verkoop te maken, want het massaal illegaal thuiskopieren is pas vanaf 1999 begonnen ofzo en in dat jaar werd Westwood overgenomen geloof ik.
In de jaren daarvoor had je alleen nog maar twilight cd's en het lijkt mij heel sterk dat Westwood dankzij dat soort illegalebagger cd's te weinig verdient heeft om zelfstandig te blijven.
[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 28-02-2006 22:35 ]
misschien is het handig om in #c&c.tfd op irc.tweakers.net te zitten om onderling wat matches te regelen i.p.v. hier mail adressen uit te wisselen?
Het is me gelukt online te komen 
Meteen een 20 potjes gespeeld
14 gewonnen 6 verloren.
Conclusie: Er is geen ruk meer aan:
Waarom niet?
Er wordt nauwelijks meer gebouwd.
A. Een helicopter dropt ergens achterin Tanja, en vernield jou basis
B. Men maakt 20 vliegtuigen en valt aan
C. Direct rushen in het begin
Saai saai saai.
Als je A B of C afgewend hebt, en je kijkt naar hun basis: Helemaal niets. Men bouwt even snel een vliegveldje, en hup aanvallen. Je bent dus of in 1 keer weg. Of je loopt daarna rustig de basis in en maakt het karwei af.
Ik denk dat ik maar weer Ra1 ga spelen.
Vroeger (
) was het leuk. Men bouwde een minuut of 20, en hop het spel begon. Nu probeert iedereen in 1 minuut klaar te zijn. Niks tegen de regels, maar zeker geen fun.
Wel jammer.
Geen veldslagen meer
Meteen een 20 potjes gespeeld
14 gewonnen 6 verloren.
Conclusie: Er is geen ruk meer aan:
Waarom niet?
Er wordt nauwelijks meer gebouwd.
A. Een helicopter dropt ergens achterin Tanja, en vernield jou basis
B. Men maakt 20 vliegtuigen en valt aan
C. Direct rushen in het begin
Saai saai saai.
Als je A B of C afgewend hebt, en je kijkt naar hun basis: Helemaal niets. Men bouwt even snel een vliegveldje, en hup aanvallen. Je bent dus of in 1 keer weg. Of je loopt daarna rustig de basis in en maakt het karwei af.
Vroeger (
Wel jammer.
Geen veldslagen meer

Ik had wel verwacht deze box te kunnen draaien op een virtualPC Windows '98 welke ik nog klaar had staan. Aangezien de meeste games toch in Compatibility-mode draaien onder XP. Ik had verwacht dat het misschien nog wel beter zou gaan werken dan WindowsXP, echter bij de installatie krijg ik de melding dat ik geen administrative rights heb (wat natuurlijk BS is in Win98), beetje jammer altijd die controles 
Iemand een ID?, denk dat WinXP op virtualPC een beetje teveel van het goede wordt.
Iemand een ID?, denk dat WinXP op virtualPC een beetje teveel van het goede wordt.
20*350ZO45°
Er zijn een hoop goede spelers waarbij je ubergroter veldslagen krijgt, dan moet je dus alleen wel een rush kunnen verdedigen. Anders moet je is meespelen als we weer een paar potjes gaan doen met vrienden. Dat is echt lachen, het nivo is wel redelijk hoog aangezien ik met al m'n oude clanmaatjes/ vrienden speel waar ik altijd al mee speel. Maar dan heb je ook echt uber spannende potjesPWM schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:07:
Vroeger () was het leuk. Men bouwde een minuut of 20, en hop het spel begon. Nu probeert iedereen in 1 minuut klaar te zijn. Niks tegen de regels, maar zeker geen fun.
Wel jammer.
Geen veldslagen meer![]()
ik wil wel es Zero Hour tegen iemand van hier spelen, ben neit zo onwijs goed maar ook niet slecht, is er een place waarbij ik mensen kan meeten?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik snap dr niks van:?Richard schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:00:
Ik had wel verwacht deze box te kunnen draaien op een virtualPC Windows '98 welke ik nog klaar had staan. Aangezien de meeste games toch in Compatibility-mode draaien onder XP. Ik had verwacht dat het misschien nog wel beter zou gaan werken dan WindowsXP, echter bij de installatie krijg ik de melding dat ik geen administrative rights heb (wat natuurlijk BS is in Win98), beetje jammer altijd die controles
wat is nu je host OS (die op je PC geinstalleerd staat) en wat is je guest OS (die je laadt in virtual PC)
Je moet inderdaad leren jezelf te verdedigen tegen die aanvallen. Maar dat is toch juist leuk?PWM schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:07:
En als je verder speelt (en een hogere rank en meer punten behaald), kun je het wel vergeten om daarna rustig naar de basis van je tegenstander te lopen.
Sorry....Reinder83 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:28:
[...]
Ik snap dr niks van:?
wat is nu je host OS (die op je PC geinstalleerd staat) en wat is je guest OS (die je laadt in virtual PC)
Host OS: Mac OS X Tiger 10.4.5
Guest OS: Windows '98 op Virtual PC 7
Machine is een Mac Mini 1,5Ghz 1024MB 64MB VRAM ATi Radeon 9200
Ik dacht dat het misschien beter zou zijn een "licht" OS te installeren (98) zodat mijn Macje wat meer resources overhoudt voor de game die ik ga laden.
Misschien moet ik gewoon even proberen XP te installeren onder VPC7, en kijken of het dan wel wil lopen.
20*350ZO45°
C&C Teberian sun over IPX wilt maar niet goed werken.
Config,
Computer A
Lan
Computer B
Via wifi
Computer C
Via Lan
Probleem,
Computer A ziet alleen Computer C
Computer C ziet alleen Computer A
Computer B ziet wel computer A & B.
Waneer ik computer B aansluit op de switch dan doet die het wel. Ik heb een asus WL-500G acces piont, zou het kunne dat die geen IPX ondersteund ? Of moet ik iets anders instellen om IPX werkend te krijgen ?
Config,
Computer A
Lan
Computer B
Via wifi
Computer C
Via Lan
Probleem,
Waneer ik computer B aansluit op de switch dan doet die het wel. Ik heb een asus WL-500G acces piont, zou het kunne dat die geen IPX ondersteund ? Of moet ik iets anders instellen om IPX werkend te krijgen ?
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 01-03-2006 18:11 ]
Je doet alsof het netwerknummer een IP-adres is. Ik denk dat je eventjes een boekje "IPX for dummies" erbij moet pakken want Netwerkadres moet je zien als de identiteit van een setje computers, en moet dus gelijk zijn zover ik me kan herinneren van mijn MCSE examens.Anoniem: 91634 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:06:
C&C Teberian sun over IPX wilt maar niet goed werken.
Config,
Computer A
Win2k SP4
NwLink NetBios + Nwlink IPX/SPX/NetBios-compatibel transportprotocol
Intern netwerk nummer 00000001 Frame type 802.2 Netwerknummer 00000002
Computer B
Win2k SP4
Intern netwerk nummer 00000003 Frame type 802.2 Netwerknummer 00000004
Computer C
Win2k SP4
Intern netwerk nummer 00000005 Frame type 802.2 Netwerknummer 00000006
Probleem,
Op computer B heb ik geprobeerd, andere netwerk instelingen, C&C opnieuw instaleren, IPX opnieuwe instaleren, Computer aan netwerk kabel aansluiten in de plaats via wifi en netwerk instelingen veranderen. Tot nu toe geen resoltaat![]()
(en ik heb op geen enkele computer een firewal)
Weet iemand wat het probleem zou kunne zijn ?
20*350ZO45°
Nope, IPX nummer moesten juist niet gelijk. Volgens mij bedoel je de socket nummer die wel weer gelijk moeten zijn.
update, nu doet die het wel via lan. Maar nog steeds niet via wifi - > asus WL500G aces piont.
update, nu doet die het wel via lan. Maar nog steeds niet via wifi - > asus WL500G aces piont.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 01-03-2006 18:14 ]
TFD heb ik ook niet...althans niet op cd, vreemd genoeg staat ie wel op mijn pc.GeeBee schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:11:
[...]
Alleen Renagade niet, en TFD ook niet rouwens

Verder heb ik de hele C&C serie origineel en compleet behalve sole survivor en Generals (imho is dat geen C&C maar een slap namaak aftreksel).
Alleen Renegade heb ik een paar jaar geleden uit de budgetbak gevist voor 5 euro, voor de rest heb ik de volle mep betaald toendertijd.
[ Voor 7% gewijzigd door Specht op 01-03-2006 19:25 ]
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Begrijp dat gedoe over generals echt niet. Heb de hele cnc reeks gespeeld en ik vind generals eigelijk echt heel goed. Andere feel en ander thema dat wel maar desondanks goed.
Jammer dat er geen crates inzitten zodat je van die leuke crates games kan spelen.
Jammer dat er geen crates inzitten zodat je van die leuke crates games kan spelen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Net laatste potje RA2 online gespeeld.
Voor mij hoeft het niet meer. Een beetje Engineers heen en weer laten rennen is niet echt de bedoeling van online play.
Ik laat het er nog even op staan voor een serieuze tweaker tegenstander
Voor mij hoeft het niet meer. Een beetje Engineers heen en weer laten rennen is niet echt de bedoeling van online play.
Generals is op zich een aardig spel, maar hoort imho niet bij de C&C serie. De andere delen spelen zich allen af in het Tiberium of Red Alert universum. In al deze voorgaande delen zit een verhaal en ook goede filmpjes met goede acteurs.Dinictus schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:57:
Begrijp dat gedoe over generals echt niet. Heb de hele cnc reeks gespeeld en ik vind generals eigelijk echt heel goed. Andere feel en ander thema dat wel maar desondanks goed.
Bij Generals is er van een (logisch) verhaal niets te bespeuren. Ook kom je in Generals niet echt filmpjes tegen.
Native IPX zal een wireless router wel niet ondersteunen (IPX pakketjes op de MAC laag). Er bestaat ook zoiets als IPX over TCP/IP zover ik me herinner, maar in dat geval moet broadcast waarschijnlijk wel ondersteund zijn door de router. Dat laatste doet de WL500G waarschijnlijk wel, zodat dit op zich geen beletsel moet zijn.Anoniem: 91634 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:12:
Nope, IPX nummer moesten juist niet gelijk. Volgens mij bedoel je de socket nummer die wel weer gelijk moeten zijn.
mjah jammer idd jammer daarvan als je RA2 online speelt. Rushen met engineers is het alleen maar ipv army...PWM schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:10:
Net laatste potje RA2 online gespeeld.
Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]
Muren om je gebouwen heen bouwen. dogs en anders stationairy infantery. turrets plaatsen op niet logische plaatsen. altijd wel wat tegen te doen. Engineers zijn duur dus tegenstander spendeert veel geld daaraan. spendeer jij je geld aan defence...stievus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 07:15:
[...]
mjah jammer idd jammer daarvan als je RA2 online speelt. Rushen met engineers is het alleen maar ipv army...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Sja, maar leuk is anders.OMD schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:19:
[...]
Muren om je gebouwen heen bouwen. dogs en anders stationairy infantery. turrets plaatsen op niet logische plaatsen. altijd wel wat tegen te doen. Engineers zijn duur dus tegenstander spendeert veel geld daaraan. spendeer jij je geld aan defence...
Elke keer als ik overweeg om online te spelen, dan doe ik het niet omdat ik weet dat er een engineer of tank-rush komt.
* anandus vindt mensen die spelen om te winnen, en zeker met een rush, maar suf

De multiplayerpotjes die ik met vrienden speelden, daar won ik zelden van (niet omdat ik zo slecht ben, maar die vriend waar ik het tegen speelde was gewoon beter dan ik
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 02-03-2006 09:29 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nou, met jou wil ik wel potjes spelen dan . ik ben ook voornamelijk een basebuilder en dan een mass-battle.
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Same hereevaarties schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:49:
nou, met jou wil ik wel potjes spelen dan . ik ben ook voornamelijk een basebuilder en dan een mass-battle.
Wat vind jij precies een rush?anandus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:27:
* anandus vindt mensen die spelen om te winnen, en zeker met een rush, maar suf
Een aanval binnen drie minuten? Vijf? Tien? Twintig?
Sja, qua tijd is dat moeilijk te zeggen.OlafvdSpek schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:14:
[...]
Wat vind jij precies een rush?
Een aanval binnen drie minuten? Vijf? Tien? Twintig?
Zoveel mogelijk tankjes bouwen en aanvallen.
Zeg maar op het allerlaagste tech-level blijven en zsm zo snel mogelijk veel tankjes outcrancken en aanvallen zodra je er 5 (of tien) hebt.
Dan is er geen greintje strategie in te vinden, gewoon de meest snel mogelijke pathway naar de tankjes en geld volgen en dat erop uit sturen.
Da's gewoon een volgorde herhalen, en vereist geen enkel strategisch inzicht.
edit:
Spot de dubbelop in de post
Spot de dubbelop in de post
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 02-03-2006 12:19 ]
als het goed is krijg ik hem vandaag ook binnen
. ik had ze eigenlijk allemaal op een minder legale manier op c&c (incl counterstrike en aftermath) en tiberian sun na. maar voor 30 euro vond ik het wel waard om ze allemaal legaal te hebben.
ik bouw ook meestal eerst een uitgebreide basis met een goede verdediging en ga daarna pas mijn legertje opbouwen om te gaan aanvallen
iemand zin om een keer tegen mij online te spelen
ik bouw ook meestal eerst een uitgebreide basis met een goede verdediging en ga daarna pas mijn legertje opbouwen om te gaan aanvallen
iemand zin om een keer tegen mij online te spelen
[ Voor 40% gewijzigd door Avvd op 02-03-2006 12:26 ]
Tis maar hoe je het bekijkt. De strategie ligt dan vooral in het tegengaan van de rush wat niet makkelijk is meestal. Het mooie bij zulke rushers is vaak, dat wanneer jij een afwijkende strategie volgt (bijvoorbeeld niet spammend/rushend) hij niet weet wat hij kan doen of je zijn standaard herhaling kan doorbreken. Als het dan inderdaad zo`n slechte speler is dan kan je hem terugpakkenanandus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:19:
[...]
Sja, qua tijd is dat moeilijk te zeggen.
Zeg maar op het allerlaagste tech-level blijven en zsm zo snel mogelijk veel tankjes outcrancken en aanvallen zodra je er 5 (of tien) hebt.
Dan is er geen greintje strategie in te vinden, gewoon de meest snel mogelijke pathway naar de tankjes en geld volgen en dat erop uit sturen.
Da's gewoon een volgorde herhalen, en vereist geen enkel strategisch inzicht.
edit:
Spot de dubbelop in de post![]()
![]()
Bovenstaande is btw van toepassing op iedere C&C
Dat waren uitbreidingen op Red Alert, niet op Tiberian Dawn (C&C).Spacejam schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:20:
als het goed is krijg ik hem vandaag ook binnen. ik had ze eigenlijk allemaal op een minder legale manier op c&c (incl counterstrike en aftermath)
Welk alternatief is er dan?anandus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:19:
Rushen met engineers (of andere units) bevalt je ook niet.
Als je niet zoveel mogelijk units bouwt, wat doe je dan wel?
Of is een rush alleen goed/leuk als je het met high-tech units doet?
De soviets hebben eigenlijk niet eens high-tech units waarmee je echt kunt aanvallen en ook iets kunt slopen, behalve de Dreadnought.
[ Voor 19% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-03-2006 13:11 ]
Jup, lategame zijn de Allies qua verdediging zeer sterk tegen Sovjets. IMHO begint het gevecht vanaf het begin van het potje. Natuurlijk zijn er leuke en minder leuke potjes, de ervaring is dat strats waar je van verliest minder leuk zijn dan de strats waar je van kan winnenOlafvdSpek schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:09:
[...]
Welk alternatief is er dan?
De soviets hebben eigenlijk niet eens high-tech units waarmee je echt kunt aanvallen en ook iets kunt slopen, behalve de Dreadnought.
Ik ben ook echt een basebuilder, maar wat ik gewoon niet snap is dat iemand in 6 minuten een gigantish leger heeft en 5 complete basissen over het speelveld, terwijl net mijn 2e miner van de band af rolt. Hoe doen ze dat.
Je wapenen tegen engineers is niet moeilijk in ra2 gewoon flink wat van die honden overal neerzetten, ook heel effictief tegen paratroopers.
RA2 =
Je wapenen tegen engineers is niet moeilijk in ra2 gewoon flink wat van die honden overal neerzetten, ook heel effictief tegen paratroopers.
RA2 =
Een goede build hebben. En jij geeft waarschijnlijk hun de kans ervoor. Als je constant druk zet ziet het spelverloop er heel anders uit.iceme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:23:
Ik ben ook echt een basebuilder, maar wat ik gewoon niet snap is dat iemand in 6 minuten een gigantish leger heeft en 5 complete basissen over het speelveld, terwijl net mijn 2e miner van de band af rolt. Hoe doen ze dat.
RA2 =
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Dan doe je zelf iets fout. Je bouwt power plant, barracks, refinery, war factory en dan nul tot twee miners.iceme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:23:
Als je niet rusht, dan kom je op een gegeven moment op een soort evenwicht terecht, en dan gaat het om dingen als het belemmeren van de inkomsten van de ander, combined lucht-/grondaanvallen, eventueel stealth attacks, het leger van de vijand ergens heenlokken en een pincer-movement maken, dat soort dingen.OlafvdSpek schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:09:
[...]
Welk alternatief is er dan?
Dingen waar je lekker strategisch over na kan denken, welke combo's, etc. En dan on the spot improviseren.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ikzelf houd niet van bouwen, tankjes verzamelen en op de andere basis afstormen.
Iets is geen rush meer als ctrl-1 t/m ctrl-0 volzit
En een eventuele schoonheid bij een aanval mag natuurlijk ook niet ontbreken, het oog wil ook wat
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 02-03-2006 13:56 ]
Maar hoe moet ik dan druk zetten, ik bouw een powerplant, oreminer, baracks, warfactory, snel ff een paar honden en 2 extra miners. Dan ben ik ongeveer 3 minuten verder in het spel, dan word ik meestal al aangevallen met allelei tanks en vliegtuigen ed. dat kan gewoon niet in die tijd, netzo dat als ik dan over het speelveld heen wandel ik overal basisen tegen kom van de tegenspeler,seamus21 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:27:
[...]
Een goede build hebben. En jij geeft waarschijnlijk hun de kans ervoor. Als je constant druk zet ziet het spelverloop er heel anders uit.
Overgenomen tech buildings en daar een gebouw bij gepleurd. Jij maakt waarschijnlijk ook wat verdediging en die hondjes ed, die ander maakt zo snel hij kan direct wat tanks waarschijnlijk, misschien niet eens die miners die jij wel maakt. Dan is het goed mogelijk, als je daartegen iets wilt doen moet je zelf wat anti tank infantery maken oid en zeker geen muur om je MCV vergeten. Als je die aanval dan hebt weten te stoppen sta jij in principe tijdelijk voor.iceme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:59:
[...]
Maar hoe moet ik dan druk zetten, ik bouw een powerplant, oreminer, baracks, warfactory, snel ff een paar honden en 2 extra miners. Dan ben ik ongeveer 3 minuten verder in het spel, dan word ik meestal al aangevallen met allelei tanks en vliegtuigen ed. dat kan gewoon niet in die tijd, netzo dat als ik dan over het speelveld heen wandel ik overal basisen tegen kom van de tegenspeler,
ik wil hem halen maarrrrr... kan je normaal met xp spelen? is die up to date gemaakt voor winxp, hoef je niet rare capriolen uit te halen om red alert te kunnen spelen?
*antwoord al heeft! ja dus!
*antwoord al heeft! ja dus!
[ Voor 9% gewijzigd door Z0di4k op 02-03-2006 18:56 ]
Helaas lopen er ook redelijk wat cheaters rond.iceme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:59:
[...]
Maar hoe moet ik dan druk zetten, ik bouw een powerplant, oreminer, baracks, warfactory, snel ff een paar honden en 2 extra miners. Dan ben ik ongeveer 3 minuten verder in het spel, dan word ik meestal al aangevallen met allelei tanks en vliegtuigen ed. dat kan gewoon niet in die tijd, netzo dat als ik dan over het speelveld heen wandel ik overal basisen tegen kom van de tegenspeler,
Ik heb ze ook allemaal al gehad:
Honden met Lasers die alles in 1 klik vernietigde
20 Straaljagers na 3 minuten in het spel
Complete bases na 3 minuten spelen
Als het spel begint, horen dat Tanja al is gebouwd (na 3 seconden)
enz.
Wel jammer
Die 2 miners zijn het probleem denk ik. Je kan beter gelijk tanks bouwen als je je war factory hebt, en refineries bouwen en daarna verkopen voor miners. Ik bouw ook m'n barracks voor m'n refinery, dan kan je eerder verkennen met je honden.iceme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:59:
[...]
Cheat report gesubmit? http://strike-team.net/forums/index.php?showforum=49PWM schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:21:
Helaas lopen er ook redelijk wat cheaters rond.
Of waren het custom maps?
Waarom moet je trouwens perse op 640x480 spelen als je quickmatch doet
Ik zal mijn strategie iets aanpassen en dit even proberen, maarjah als ze cheaten dan ben je nergens, wat ze eraan vinden sjah, joost mag het wetenGlival schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:38:
[...]
Die 2 miners zijn het probleem denk ik. Je kan beter gelijk tanks bouwen als je je war factory hebt, en refineries bouwen en daarna verkopen voor miners. Ik bouw ook m'n barracks voor m'n refinery, dan kan je eerder verkennen met je honden.
Vandaag hebben we ook tijden zitten proberen maar we kregen Tiberian Sun via de LAN niet werkend. Ethernet II; 0000000, de juiste netwerkkaart bij de opties (degene die ook bij ipconfig /all gegeven werd), A zag B wel maar B A niet. Een game van de ander zien al helemaal niet..Anoniem: 91634 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:12:
Hoe is het bij jou gelukt?
Er zijn geen money en 'build fast' cheats.iceme schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:09:
Ik zal mijn strategie iets aanpassen en dit even proberen, maarjah als ze cheaten dan ben je nergens, wat ze eraan vinden sjah, joost mag het weten
Misschien kun je proberen de andere netwerkkaarten uit te schakelen in apparaatbeheer?YouKnow schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 01:46:
Vandaag hebben we ook tijden zitten proberen maar we kregen Tiberian Sun via de LAN niet werkend. Ethernet II; 0000000, de juiste netwerkkaart bij de opties (degene die ook bij ipconfig /all gegeven werd), A zag B wel maar B A niet. Een game van de ander zien al helemaal niet..
Hoe is het bij jou gelukt?
[ Voor 47% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-03-2006 07:20 ]
Anoniem: 50581
Ik heb de beginpost en diverse pagina's doorgelezen,
maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn een image van first decade werkend kan krijgen (origineel)
Moet ik het image aanmaken en mounten met daemon tools > want dan doet hij het tot RA2 en alle spellen daarboven vraagt hij om alsnog de dvd erin te doen?
maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn een image van first decade werkend kan krijgen (origineel)
Moet ik het image aanmaken en mounten met daemon tools > want dan doet hij het tot RA2 en alle spellen daarboven vraagt hij om alsnog de dvd erin te doen?
Volgens mij staat dat al verschillende keren in het topic aangegeven. Heb je meerdere CD-rom/DVDAnoniem: 50581 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:45:
-drives? Probeer degene(n) die je niet gebruikt uit te schakelen dus ff de driveletter verwijderen en probeer het dan nog eens.
Ik heb ook echt heel vaak gewoon pech.
Dan ben ik heel snel aan het bouwen en heb ik iets van 10 tanken, 3 harversters en verder gewoon hoofdgebouw / power / barracks / radardome
Dan komt de tegenstander met van die allied vlieg units en word ik binnen 2 minuten van de kaart geveegd.
Soms vergeet ik geen luchtafweer te bouwen maar concentreer ik me op een aanval, komen er 2 vliegtuigen met paratroopers achter in mn kamp, halve kamp weg.
Kudt zooi.
Dan ben ik heel snel aan het bouwen en heb ik iets van 10 tanken, 3 harversters en verder gewoon hoofdgebouw / power / barracks / radardome
Dan komt de tegenstander met van die allied vlieg units en word ik binnen 2 minuten van de kaart geveegd.
Soms vergeet ik geen luchtafweer te bouwen maar concentreer ik me op een aanval, komen er 2 vliegtuigen met paratroopers achter in mn kamp, halve kamp weg.
Kudt zooi.
Online spelen heb ik nooit gedaan wbt Red Alert.
Het lijkt me ook vrij lame. Is het niet zo dat als je online speelt continu je harvesters worden afgeschoten of zo? Lijkt me zo cheap..
Het lijkt me ook vrij lame. Is het niet zo dat als je online speelt continu je harvesters worden afgeschoten of zo? Lijkt me zo cheap..
Hoezo vrij cheap? Ben je zelf te cheap om behalve je basis ook je harvesters te verdedigen?DeMoN schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:47:
Online spelen heb ik nooit gedaan wbt Red Alert.
Luchtafweer helpt daar echt niet tegen.PuDy schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:44:
Nee, maar een guntower wel
.
Nee weet ik, maar dan vergeet ik een guntower te bouwen.. doelde niet op dat een samsite die paratroopers tegen houden.
Ik weet niet of het al gepost is in deze topic, maar ik krijg een foutmelding als ik op deze topic zoek (heel raar). Op het forum heb ik het probleem ergens gezien maar geen oplossing.
Ik heb net C&C: tfd geïnstalleerd op men thuispc en enkel als ik Generals of Zero Hour opstart krijg ik de volgende foutmelding:
"make sure you have directx 8.1 or higher installed. Also verify that your video card meets the minimum requirements."
Nu draai ik momenteel op Directx 9.0c. Heb deze net opnieuw geïnstalleerd voor alle zekerheid.
Men beeldkaart is een Geforce 6600GT met 81.98 driver, ook net terug geïnstalleerd.
Ik heb al opnieuw opgestart om te kijken of daar het probleem niet lag. Nu ben ik eigenlijk wel vrij ten einde raad.
Men pc is een AMD 3500 X2 proc, 2 GB ram, WinXP met SP2 en alle updates....
Als iemand me uit de brand kan slepen ?
Ik heb net C&C: tfd geïnstalleerd op men thuispc en enkel als ik Generals of Zero Hour opstart krijg ik de volgende foutmelding:
"make sure you have directx 8.1 or higher installed. Also verify that your video card meets the minimum requirements."
Nu draai ik momenteel op Directx 9.0c. Heb deze net opnieuw geïnstalleerd voor alle zekerheid.
Men beeldkaart is een Geforce 6600GT met 81.98 driver, ook net terug geïnstalleerd.
Ik heb al opnieuw opgestart om te kijken of daar het probleem niet lag. Nu ben ik eigenlijk wel vrij ten einde raad.
Men pc is een AMD 3500 X2 proc, 2 GB ram, WinXP met SP2 en alle updates....
Als iemand me uit de brand kan slepen ?
[ Voor 7% gewijzigd door chaos.be op 03-03-2006 17:56 ]
hier zelfde situatie maar oplossing is simpel lijkt me: nocd-crackAnoniem: 50581 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:45:
* Anoniem: 16915 haat cd/dvd wisselen
| Hardcore - Terror |
Ook al heb je een deel wel legaal, aan hulp bij warez doen we gewoon niet
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-03-2006 18:40 ]
Ik wilde een GoT clan maken, zodat we verzekerd zijn van no-cheat/no-rush games.
Heb alleen een password nodig van WoL, geen idee hoe ik daar aan kom
Heb alleen een password nodig van WoL, geen idee hoe ik daar aan kom
Probleem opgelost. Blijkbaar zijn de opstartinstellingen fout wanneer je een DELL 2005fpw gebruikt. Men resolutie werd niet ondersteunt.aranea schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:55:Als iemand me uit de brand kan slepen ?
Nu heb ik al aardig wat uurtjes gespeeld