Jaja...tijdje geleden alweer dat dit topic is gebruikt.
Maar geloof het of niet ik heb een c500 overgekocht van mijn vader, wou toch heel graag weer een toestel met WM vanwege de Agenda functies.
Dus de freak zoals ik ben, heb ik gelijk alles uit de kast gehaald wat er mogelijk is met de C500.
App unlock, simlock eraf en gaan met die banaan.
Dus wil nog even wat dingen melden/toevoegen aan het topic.
Voor degene die er nog 1 in bezit heeft of er nog steeds 1 gebruikt en er WM6 er op willen hebben, het volgende.
Deze ervaringen zijn met verschillende WM6 versie's.
- Het flashen is geen probleem, als je er de goede bootloader op hebt natuurlijk. (1.01.0109 in mijn geval)
- Als het draait merk je gelijk op dat alles een stuk langzamer is dan WM3 of WM5.
- T9 problemen, de meeste roms die er zijn te vinden hebben geen T9 onboard dus moet je die zelf erin knutselen dmv. regedit etc. en geloof me hier heb ik wat uurtje's ingestopt om erachter te komen dat ik toch net iets verkeerd had staan
- Camera functie, drama...is meestal niet standaard geinstalleerd en als je hem aan de praat krijgt merk je na de eerste restart op dat je C500 30-40 seconden nodig heeft om op te starten + je hele WM6 nog trager is geworden.
Verder (zonder camera functie) draait hij prima maar toch traag, de cpu is toch echt te traag om WM6 vlot te laten draaien.
Nadat ik hem weer na WM5 had draaide alles weer als een zonnetje...
Conclusie: Voor degene die WM6 eens willen proberen op een C500, ik zou het zonde vinden van je tijd...want uiteindelijk knal je hem er weer af geloof me.
Groeten