Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo als iemand mij wat stuurt via Bluetooth zet hij dit automatisch op m'n interne geheugen neer (nog maar 7 mb vrij oid, dus kan geen grote files ontvangen) kan ik dit veranderen naar m'n geheugenkaart? want kheb een gig erin zitten, en wil toch graag wel grote bestanden van anderen kunnen ontvangen, als iemand mij wat stuurd kan ik pas na dat ik hem binnen heb gekregen selecteren of ik het op wil slaan ja of nee, verder niks ook geen opslaglocatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Dit is m.i. toch iets meer specifieks voor het topic gewijd aan de SPV C500: De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 5)

M.i. heb je succes als je in dat topic zoekt op jouw specifieke probleem, of anders is dat zeker het correcte topic om jouw vraag te plaatsen.

Ontopic:
ik heb zo geen idee of het mogelijk is de standaard-opslaglocatie te kiezen voor ontvangen. Gevoelsmatig zeg ik dat te wijzigen moet zijn, maar hoe of waar.....

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik heb hem gedownload en ga hem vanavond even proberen, en anders morgen weer op stage, het ziet er wel goed uit in ieder geval, nu maar hopen dat ie doet wat ie moet doen