Gamo schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:07:
Ik vind het best v@@g te zien dat zoveel hardcore Rose'erz gaan betalen om te spelen op een duidelijk verschrikkelijke versie van Rose met bagger support... laat mij meteen herinneren aan hoe GE WEL DIG dit spel was (iRose) en waarom ik hetzelfde zou doen als ik niet stage liep ^^ (en geen A.N.G.S.T.. speelde

)
ik wil de oude rose teruuuug (maarjah, dat wisten we al)
Tja Rose is Rose.
Op een paar bugs na, is het goed te spelen.
Het is waar de skills zijn weer wennen, de mobs ook. Maar dat heeft het net iets moeilijker gemaakt. Is niet zo erg vind ik.
Weet niet welke versie van iRose jij hebt gespeeld? Maar net als pre-reset worden hier ook mensen gebanned enzo.
Bagger Support???
In vergelijking met iRose heeft euRose super support. Natuurlijk zijn er opmerkingen over.
Maar op het forum laten meerdere werknemers van GamesRouter regelmatig hun hoofd zien.
Je kan ze zelfs in msn toevoegen. Helaas is GR afhankelijk van Gravity/Triggersoft voor bepaalde updates waar veel over geklaagd wordt.
#Edit -- Om niet teveel te flamen
@Gamo: Welke reset heb je het dan over?
Er zijn in iRose 2 resets geweest. 1 ergen in mei geloof ik. Toen is iRose verder gegaan en kwamen er al snel droppers en dupers. iRose leek niet eens meer op wat het voorheen was. Met alle gems kon zelfs de artisan lekker soloen, maar echt iRose was het niet.
De andere keer sloot iRose
Dat er opnieuw wapens zijn gedropt wat in NaRose (is eigenlijk een ander spel, daar spelen we niet)
Hogere lvl req voor luna??? Ik zou juist zeggen van niet.
Ik ben er op lvl65 gekomen en kan daar redelijk soloen nu (lvl67) kon ik in irose met mijn artisan wel vergeten. Elder Mammoths lukken nu in 2 man party (beiden tegen de lvl70) , kon vroeger ook niet (volgens mij).
Tja en de rest is allemaal maar hoe je het bekijkt, is een skilltree genoeg om je hele spelervaring naar de klote te helpen? Het gemis aan refines? Gems?
Gaat mij meer om de gezelligheid in de clan, en die is er niet minder op geworden
[
Voor 32% gewijzigd door
Amafi op 14-11-2005 16:50
]