[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:14:

DE reden waarom ik vaak laat reageer op caht :
als je naar mijn screens kijk mis ik de onderste 25 pixels van het spel, om te chatten moet ik in dat kleine zwart randje klikken, mee dat ik daar klik loop ik ook daarheen, heb hier altijd al last van gehad ook bij irose.
normal chat mode aanzetten helpt, dan blijf je in dat window ook nadat je iets getypt hebt. is bij opties in te stelle. verder eerst vijand aanklikke type, vijand af meteen weer andere aanklikke en verder type :P en met de optie hierboven hoef je niet opnieuw te klikken in het chat window :P

edit: ben zo meteen weer even online, weet niet hoe ik me voel nadat de verdoving uitgewerkt is dus misschien dat ik me keertje ziek meldt voor me werk, dagje moet toch wel kunne ;) vorige week toch iets van 45uur gemaakt, als je wilt wete waar ik het over heb, verstandskiezen :P

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 14-11-2005 11:31 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
@poekiebeest: mocht je die niet meer nodig hebben, denk aan mij? :D (als je overgaat naar dark shadow staff :P)
update creditcard:
Ze hebben inmiddels "verzendadres" kunnen achterhalen die bij die betaling hoorde, ik weet dus nu ook 100% zeker wie het heeft gedaan. Kort onderzoek van mijn vriendin blijkt dat persoon in kwestie afgelopen donderdag richting australie vertrokken is (hij woont in singapore). Stom genoeg door vage redenen krijg ik geen meer informatie op welke website deze betaling is gedaan.. stomme amerikanen.. :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je er net in getyped hebt kun je ook op enter drukken althans bij mij dan ...

de wisp staff is vanaf lvl 50
ben nu lvl 56
mijn saint shadow is voor lvl 60 duzz daar ben ik vrij snel

maar ik verkoop die staff niet je mag hem wel lenen van me :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lenen zou al toppie zijn, al is het ook maar tot mijn vriendin lvl60/65 haalt voor die shadow staff. Ik ga zelf namelijk de wispens wand gebruiken op 55. btw, ik en mika zitten ingelogt op beach momenteel hopend op die 2 lvls. :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
@ evo

Dat je een paar pixels mist aan de onderkant, komt omdat je windowed speelt. Dan mis je idd een paar pixels. Fullscreen spelen lost dit probleem op.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik speel ook altijd windowed maar ik heb dat niet, gewoon volledig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja kan kloppen. Als ik windowed speel heb ik ook gewoon volledig beeld. Alleen in het begin met iRose had ik het nog niet. Wellicht is het een foutje in de software van Rose.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Je kan die window ook gewoon resizen trouwens

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resizen heb ik al geprobeert maar ik mis gewoon echt die rand om het scherm nou naar beneden te trekken helpt niet, ik probeer vanaaf ff met die resoluties te klooien in het opties scherm.

PS, EVO on EuROSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik heb wel gehuild gister hoor.... "mini" mammoths .... dohhhh
maar wel gaaf op lvl57 in party met z'n alle een kudde mammoths om zeep helpen :D

enfin, ben nu lvl58 dus hopelijk als ik thuis kom ben ik 60!! nog 5 levels dan en tijd voor deathspear.

btw EVO... koel zo'n bloodshield, ik ben er nog steeds niet uit of ik wel met shield wil gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Zoo, zag dat Iruja er weer op weergaloze wijze in levels omhoog is gegaan.
Zelf zit ik nog steeds vast omstreeks de eind level 60
Wel al mijn angel wings laten craften
17 dodge en
+6 dex

Heb een flink aantal wooden cart drawings op luna gekregen, helaas nog geen enkele sporty.
Ben denk ik een van de laatste van LoT zonder sporty drawing.
Ook met geld schiet het niet echt meer op voor mijn gevoel.
Heb in een week tijd dan ook maar 1 blue eq gedropt gekregen.
Nog geprobeerd bij die wolverine met Kip, maar helaas geen eq drop.
Wel dat klote beest geownd, leve de tankende kip. Ik kan op Luna alleen maar hoge damage doen.
Elder mammoths en andere mobs critten over de 600 health :(
Dus als je onder de 65 bent en geen soldier, dont try luna. Of je moet in een goede party zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:14:
resizen heb ik al geprobeert maar ik mis gewoon echt die rand om het scherm nou naar beneden te trekken helpt niet, ik probeer vanaaf ff met die resoluties te klooien in het opties scherm.

PS, EVO on EuROSE
Waarom eigenlijk in "Windowed" mode spelen? Was daar het voordeel van dan :?

@YokiDrink, ik ga ook voor Knight en schild staat gewoon goed :) Solo is Champ fijner omdat het gewoon sneller killed. Maar als je opeens 3-4 mobs op je hebt inhakken dan is de Defense toch heerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
idd, de defense is erg lekker, mss dat ik maar es een shield/sword moet lenen om te kijken hoe het speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVO , hoe komt het dat je op sommige screens over de 100 % exp hebt ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
er zit een soort van bug in client/server gebeuren qua experience. De client denkt al de exp voor dat lvl te hebben gehaald, terwijl op de server er een andere telling draait.

(voorbeeld: stel 100 exp nodig voor 1 lvl, echter client denkt 80. Je zal dus +100% gaan draaien, achter de schermen gaat dat gewoon door tot 100exp, tot een 120% en je dingt).
Dit begint zo'n beetje vanaf lvl50 vanuit mijn ervaring.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:49:
EVO , hoe komt het dat je op sommige screens over de 100 % exp hebt ? :?
edit:
sinergy was me voor

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK wil Lemon vandaag nog op lvl 46 krijgen. Alleen het gaat niet echt hard bij mij. Vind ik gewoon kut dat ik iedere keer als ik gekilled wordt helemaal opniuew moet lopen naar Forest.
IK begin echt die "current field"-knop te missen nu. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Psychoot schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:32:
[...]

Waarom eigenlijk in "Windowed" mode spelen? Was daar het voordeel van dan :?
dat ze msn en andere afleidingen nog kunne zien :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:55:
er zit een soort van bug in client/server gebeuren qua experience. De client denkt al de exp voor dat lvl te hebben gehaald, terwijl op de server er een andere telling draait.

(voorbeeld: stel 100 exp nodig voor 1 lvl, echter client denkt 80. Je zal dus +100% gaan draaien, achter de schermen gaat dat gewoon door tot 100exp, tot een 120% en je dingt).
yep, ongeveer:

lvl50 102%
lvl51 104%
lvl52 106%
lvl53 109%
lvl54 114%
lvl55 116%
lvl56 122%
lvl57 127%
lvl58 132%

.. dat was het bij mij althans, erg irritant omdat je geen tijd kunt schatten tot je leveled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
4th schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:08:
[...]

kan aan mij liggen maar als ik windowed speel dan kan ik mijn beeld niet draaien, daarom speel ik altijd FS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het voordeel van een 2de PC >:)

Voor draaien gebruik ik altijd rechter-muisknop, gewent uit andere games :)

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
[...]

Ik speel windowed omdat me explorer.exe dan niet crasht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:58:
IK wil Lemon vandaag nog op lvl 46 krijgen. Alleen het gaat niet echt hard bij mij. Vind ik gewoon kut dat ik iedere keer als ik gekilled wordt helemaal opniuew moet lopen naar Forest.
IK begin echt die "current field"-knop te missen nu. :'(
party'en dan? (ik ben bijna 50)
ik kan je healen en resurecte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:19:
[...]

Het voordeel van een 2de PC >:)

Voor draaien gebruik ik altijd rechter-muisknop, gewent uit andere games :)
heb hier ook, ander scherm 20cm erlangs :D

[ Voor 74% gewijzigd door 4th op 14-11-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* eist net als lineage een MSn client in het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:28:
[...]

party'en dan? (ik ben bijna 50)
ik kan je healen en resurecte :)
Ja is goed. Ik kom om 4 uur /half 5 in het spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
update op gamesrouter:

Reboot.

Today we will be performing a small reboot at 12pm GMT, the downtime is expected to be around 15 minutes.

This reboot is for a minor update to one of the server files.

that pisses me off! hoe kan ik nu online blijven als ze de server onderuit halen pvd

kan iemand mij vertellen wat je precies in je mail zet om hen je acc te laten updaten als je offline bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amafi, ik heb genoeg sportys om de gene in de clan van een drawing te voorzien die er nog geen hebben, maak je dar maar niet druk om

@psychoot, ik speel in windowed mode omdat ik gewoon fijner vind gelijk ook overal op me pc bij te kunnen komen. zoals ff de capture map bekijken of een screen goed was, de windows klokje voor de tijd en craters database bij de hand voor als ik een mat vind die ik nog niet ken en af en toe een mp3tje verder zetten in media player is ook wel handig.

@Yokidrink , dat is iedere donderdag hoor. en das goed kut als ze dat vandaag ook ff doen :S weg lvl 50 party

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:47:

@Yokidrink , dat is iedere donderdag hoor. en das goed kut als ze dat vandaag ook ff doen :S weg lvl 50 party
tuurlijk weet ik dat het elke donderdag is maar 't komt nu klote uit ivm die 2lvl's en 300k
loop nu dus ff te zoeken waar/hoe ik die email moet versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yokidrink schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:45:
update op gamesrouter:

Reboot.

Today we will be performing a small reboot at 12pm GMT, the downtime is expected to be around 15 minutes.

This reboot is for a minor update to one of the server files.

that pisses me off! hoe kan ik nu online blijven als ze de server onderuit halen pvd

kan iemand mij vertellen wat je precies in je mail zet om hen je acc te laten updaten als je offline bent?
wat een %#$&*(%&#)%&*(#$)&%#$*)%&#$*(# klote-streek is dat. Hemel en aarde vanochtend bewogen om 2 PC's aan te laten houden, doen ze dit. Mijn 2 support tickets zijn nog steeds spoorloos verdwenen, dat wordt vanavond een spam aan supporttickets dan...

$%&*(#$&*$ support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
idd, ik heb net ook mailtje gestuurd, nu maar hopen dat ze er wat mee doen, ik wil pvd mijn lvl 60 halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msn ingame zou chill zijn:)

als je op 9november (dag dat paybycash kwam) via internet bankieren heb betaald (zoals ik:P) krijg je dan nog lvl's enzo of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
7 maal mijn ticket submited.. hopelijk snappen ze de clue ;)

edit:
Note: This ticket may take a few minutes to show up "Track Open Tickets".
Iemand die deze link kan vinden op hun site krijg mijn blue's :P

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK denk er ineens nog ff aan, een tip voor de mensen die nog niet op luna zijn geweest:

1. Druk ESC bij het travel filmpje, deze is bugged het spel zal vast slaan na afloop.
2. Ssave je respawn NIET op eucar, als je dit niet doet zal je gewoon in de map waar je dood gaat respawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14
Heeft er iemand een blue staf te leen (lvl 45 of lvl 55) of tekoop(lvl 55) ik heb nu een staff van jip86 te leen lvl45 die is nu lvl 45. Ik ben zelf lvl 58.

Wat ook grappig is als je in een shop ben en je kan dan iets craften. Als je dat doet loop heel rose vast. Je kan wel van kijk hoek verandern maar niks meer aan klikken.

Ik gebruik ook windowed mode Dan zie ik de tijd en dan werkt alles nog gelijk snel. Anders heb ik dat Rose snel een D/C krijgt en me programma's zijn eerst traag. Ik werk zelf op 1280x1024. en rose op 1028x768.

[ Voor 25% gewijzigd door Calamor op 14-11-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:47:
@psychoot, ik speel in windowed mode omdat ik gewoon fijner vind gelijk ook overal op me pc bij te kunnen komen. zoals ff de capture map bekijken of een screen goed was, de windows klokje voor de tijd en craters database bij de hand voor als ik een mat vind die ik nog niet ken en af en toe een mp3tje verder zetten in media player is ook wel handig.
Mjah daarvoor gebruik ik gewoon alt+tab of ik ram op me windows knop. msn en cornuiten zie ik zowieso op andere monitor links van me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:08:

edit:

[...]

hum ik dacht dat je gewoon een mailtje moest sturen voor die levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
stuur je een email gaat hij automatisch ticket-center in, krijg je ook netjes een bevestiging van.

7 tickets, geen enkele nog op de lijst, dus ik dat telefoon-nummer bellen: ingesprek. 2de keer bellen, 2x overgaan daarna lijn verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:08:
edit:
[...]
http://www.gamesrouter.co...ter/index.php?x=&mod_id=1
En daar open ticket history?
Bedoelde je dat?

Kan trouwens ook dat ze je ticket hebben verwijderd omdt ze het zien als spam.
Lijkt mij handig dat ze een lijst bijhouden van users die niet online kunnen komen.
Als je daar eenmaal op staat dan sta je er gewoon op. Kan even duren voordat je die levels krijgt.
Maarja, hoe hoger je level in de tussentijd wordt, hoe meer je er eigenlijk aan hebt.
Je hebt namelijk steeds meer exp nodig per lvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Ik vind het best v@@g te zien dat zoveel hardcore Rose'erz gaan betalen om te spelen op een duidelijk verschrikkelijke versie van Rose met bagger support... laat mij meteen herinneren aan hoe GE WEL DIG dit spel was (iRose) en waarom ik hetzelfde zou doen als ik niet stage liep ^^ (en geen A.N.G.S.T.. speelde :P)

ik wil de oude rose teruuuug (maarjah, dat wisten we al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@amafi, die link blijft alleen mijn oude creditcard post geven, had ik al gekeken. Vind het best als ze een lijst bijhouden maar dan zit ik met 2 dingen:
1. Laat dan weten dat er je erop staat, beetje klantvriendelijk.
2. Mijn andere account heeft wel zijn 1 lvl/150k gekregen, zelfde email/zelfde tijd.

Daarbij, verwijderen ze een ticket krijg je normaal een email hierover (mijn eerste ticket was toen verwijderd, krijg je melding per email van).

Ach ja, zie net nieuwe game (martial hero) en ziet er toch erg gelikt uit. Denk niet meer verder te gaan na deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Gamo schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:07:
Ik vind het best v@@g te zien dat zoveel hardcore Rose'erz gaan betalen om te spelen op een duidelijk verschrikkelijke versie van Rose met bagger support... laat mij meteen herinneren aan hoe GE WEL DIG dit spel was (iRose) en waarom ik hetzelfde zou doen als ik niet stage liep ^^ (en geen A.N.G.S.T.. speelde :P)

en het nut van deze post is?.....

anyho... blijkbaar zijn er genoeg mensen die inmiddels gewend zijn aan het nieuwe systeem en de bugs soort van "voor lief nemen" aangezien het nog steeds een tof spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Tja Rose is Rose.
Op een paar bugs na, is het goed te spelen.
Het is waar de skills zijn weer wennen, de mobs ook. Maar dat heeft het net iets moeilijker gemaakt. Is niet zo erg vind ik.
Weet niet welke versie van iRose jij hebt gespeeld? Maar net als pre-reset worden hier ook mensen gebanned enzo.

Bagger Support???
In vergelijking met iRose heeft euRose super support. Natuurlijk zijn er opmerkingen over.
Maar op het forum laten meerdere werknemers van GamesRouter regelmatig hun hoofd zien.
Je kan ze zelfs in msn toevoegen. Helaas is GR afhankelijk van Gravity/Triggersoft voor bepaalde updates waar veel over geklaagd wordt.

#Edit -- Om niet teveel te flamen
@Gamo: Welke reset heb je het dan over?
Er zijn in iRose 2 resets geweest. 1 ergen in mei geloof ik. Toen is iRose verder gegaan en kwamen er al snel droppers en dupers. iRose leek niet eens meer op wat het voorheen was. Met alle gems kon zelfs de artisan lekker soloen, maar echt iRose was het niet.
De andere keer sloot iRose

Dat er opnieuw wapens zijn gedropt wat in NaRose (is eigenlijk een ander spel, daar spelen we niet)
Hogere lvl req voor luna??? Ik zou juist zeggen van niet.
Ik ben er op lvl65 gekomen en kan daar redelijk soloen nu (lvl67) kon ik in irose met mijn artisan wel vergeten. Elder Mammoths lukken nu in 2 man party (beiden tegen de lvl70) , kon vroeger ook niet (volgens mij).
Tja en de rest is allemaal maar hoe je het bekijkt, is een skilltree genoeg om je hele spelervaring naar de klote te helpen? Het gemis aan refines? Gems?
Gaat mij meer om de gezelligheid in de clan, en die is er niet minder op geworden _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Amafi op 14-11-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:12:
@amafi, die link blijft alleen mijn oude creditcard post geven, had ik al gekeken. Vind het best als ze een lijst bijhouden maar dan zit ik met 2 dingen:
1. Laat dan weten dat er je erop staat, beetje klantvriendelijk.
2. Mijn andere account heeft wel zijn 1 lvl/150k gekregen, zelfde email/zelfde tijd.

Daarbij, verwijderen ze een ticket krijg je normaal een email hierover (mijn eerste ticket was toen verwijderd, krijg je melding per email van).

Ach ja, zie net nieuwe game (martial hero) en ziet er toch erg gelikt uit. Denk niet meer verder te gaan na deze maand.
Na al je ervaringen (lees aanvaringen) te hebben gelezen kan ik je alleen maar groot gelijk geven!

Geweldig wat je voor de community hebt gedaan trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Ik zit ook nog steeds te wachten op A.C.H.T.E.R.V.O.L.G.E.R. :+
Ben ondertussen maar aangeschoven (sinds 1 januari :9 ) bij Rose online. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Amafi schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:17:
[...]

Tja Rose is Rose.
Op een paar bugs na, is het goed te spelen.
Het is waar de skills zijn weer wennen, de mobs ook. Maar dat heeft het net iets moeilijker gemaakt. Is niet zo erg vind ik.
Weet niet welke versie van iRose jij hebt gespeeld? Maar net als pre-reset worden hier ook mensen gebanned enzo.

Bagger Support???
In vergelijking met iRose heeft euRose super support. Natuurlijk zijn er opmerkingen over.
Maar op het forum laten meerdere werknemers van GamesRouter regelmatig hun hoofd zien.
Je kan ze zelfs in msn toevoegen. Helaas is GR afhankelijk van Gravity/Triggersoft voor bepaalde updates waar veel over geklaagd wordt.
Rose was Rose :) Nu is de betaalde versie gebaseerd op de versie die 80% van de comm. minder vond dan de Rose die we eerst speelden (iRose toch?) Met LoT enzo... heb nog 6 dagen in LoT gezeten, toen reset :P Ik las dat hackers alweer gems en wapens hebben gedropt in de betaalde versie? Lekker

Het support vindt ik heel erg, helemaal na wat ik lees met Sinergy en dat je ONLINE moet komen om je levels en geld te krijgen, de eeuwige D/C die al vanaf het eerste moment aanwezig waren en nogsteeds niet zijn opgelost, dat Luna veel te lang op zich heeft laten wachten samen met refines en een cart tweezitter... Samen met de skill tree, hogere lvl req. voor Luna e.d. en de eeuwige zelfde bugs kan ik het maar niet maken om er geld voor te betalen, terwijl ik zker weten een van de grootste fans van Rose ben (geweest)

Owjah! ik was Trueflame :) Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:20:
IK denk er ineens nog ff aan, een tip voor de mensen die nog niet op luna zijn geweest:

1. Druk ESC bij het travel filmpje, deze is bugged het spel zal vast slaan na afloop.
2. Ssave je respawn NIET op eucar, als je dit niet doet zal je gewoon in de map waar je dood gaat respawnen
Ik vind het juist prettig om WEL savepoint te zetten, anders kom je bijvoorbeeld in arumic helemaal aan de verkeerde kant van de map terecht en moet je eeuwen rijden om weer terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
iets grappigs trouwens
sinds ik mijn save point op luna heb staan en ik ga dood in genzi....kom ik in genzi terug :D
gister (helaas) 3x gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Sinergy schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:55:

in jouw voorbeeld dus 125% :P.

jaja weer op de mierenneuktoer >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ook de hp bug en die vind ik persoonlijk hoe hogr me lvl word hoe erger het is hehe
is wel steets zoveel % van me exp af elenden dat ze me die 2 bug maar snel oplossen
dan kan ik nog wel een maandje op refines w8te hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:27:
zo ook de hp bug en die vind ik persoonlijk hoe hogr me lvl word hoe erger het is hehe
is wel steets zoveel % van me exp af elenden dat ze me die 2 bug maar snel oplossen
dan kan ik nog wel een maandje op refines w8te hoor
die bug is er al heel lang :P net zoals de afwezigheid van refines xD

Ik merk dat ik zeur... ik kan het gewoon niet begrijpen dat Grav, Trigger en GR het totaal niet begrijpen ofdat ze het 'opeens niet meer kunnen' begrijpen... het was allemaal zo mooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die op de 21ste heeft betaald (ik O-)), en maar 1 lvl en 150k heeft gekregen ipv 2 lvls en 300k... Wees gerust, want dit poste Embers een paar uur geleden:
the offer was supposed to end on the night of the 20th, morning of the 21st and when we looked at giving people their levels and cash we did so using midnight on the 20th as the deadline.

However on re-reading the announcment it suggests that the deadline is 24 hours later, night of the 21st, morning of the 22nd (still with me?)

For this reason we have decided to give everyone who paid before midnight on the 21st the full 2 levels and 300k.

If you have paid on the 21st before midnight you will be eligable for the full promotion.

You will receive your extra 1 level and 150k as soon as we complete the lists we have now.

Sorry for any misunderstanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht nog even met hoop in gamerouters supportticket te kijken.. helemaal leeg behalve mijn (nog steeds onbeantwoorde) eerste ticket. Zelfs mijn tickets die in binnen die support-center ingestuurd had zijn niet te vinden. Schiet echt niet meer op bij die gasten.. :(

@poekiebees, ik zag dat je ons als friend wilde toevoegen, was op dat moment alleen op mijn werk :P Komen we later wel uit ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Hmm ben benieuwt of dit waar is: http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=2073.
Stat Reset Caution

Everytime you lvl up you get some free stats, like 1point on atk and/or def. Not sure if you get points for all the stats but that isn't what this is about.

If you do a Stat Reset at Cornell in Zant all the extra stats you got from all the lvl's you've done are wiped off and you don't get them back when you start spending your exp points again.

Couldn't figure why i couldn't get my atk power higher than it was, but it was lower by probably 20-25 points.

I'll send this to GR and see what they say.
Ik ga het inelkgeval niet uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
hier nog alles hetzelfde na een reset (def/dodge/atk iig). MP is zelfs iets hoger, terwijl ik maar 3 Int meer heb dan ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Oke, er staat weer een shopje van mij op channel 1. Nu maar hopen dat die lieve GR-fee langskomt om mijn level 2 omhoog te doen en 300k te doneren.

Bluepanther, 4th en Kip nog erg bedankt voor die party gisteren. Levelde weer hard door, en ook qua mats hoefde ik niet te klagen.
Ze mogen alleen van mij die Wolverine spawnkillen, ga vrijwel elke keer dood bij dat rotbeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister na wat ge PM naar GM eidelijk me lvl's en zully :)
Nu bijna 85 dus als ik thuis ben van werk snel lvllen en zal ik vanavond mooi 85. :)
Eindelijk nieuwe eq :) Nieuwe gloves suit shoes en mooi blauw wapon :)
Zal pic posten als het eindelijk zo ver is.
En dan snel 95 woorde voor dragon wings en mooie dark sniper rifle die Kip voor me gevonde heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zat me gister echt tegen kwa rose echt niet normaal ik ben echt 6 x doodgegaan of zow. (weg 36%), heb daarom ook maar 30% meer ghaald dan toen ik begon :S

Wel heb ik al me precious thread bij elkaar dat nodig is, bijna al me mana oil en heb weer 5 red crystal bij. en een atk 4 glove

PS aan axe en vlieg, ik zag vanochtend dat me roe op dc stond dus hoop dat jullie het hebben kunnen volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
6% per death? Vanaf welk lvl is dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Ik heb dus besloten om toch maar door te gaan en ik ga voor cleric, ik weet nog niet of ik buffs ga nemen maar als ik er 1 neem dan alleen blessed mind. Wordt een battle cleric dus zoveel mogelijk attk skills maar wel een high lvl heal(Sanctuary>Divine Grace en heel mischien party heal maxed).

[ Voor 6% gewijzigd door Meatbag op 15-11-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Dubst4r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:57:
Ik heb dus besloten om toch maar door te gaan en ik ga voor cleric, ik weet nog niet of ik buffs ga nemen maar als ik er 1 neem dan alleen blessed mind. Wordt een battle cleric dus zoveel mogelijk attk skills maar wel een high lvl heal(Sanctuary>Divine Grace en heel mischien party heal maxed).
Post eens een plaatje van je char nu dub :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:44:
6% per death? Vanaf welk lvl is dat? :?
Volgens mij is dat nog een bug..
Heb iedereen hoor dacht ik maar 3% gaat er af als je dood bent en weer 3% al je weer tot leven komt of je eerste mob weer kilt....
Weet niet of dit zo hoort. Gelukkig ga ik niet zo vaak dood dus heb er niet zo veel last van. Reden dat ik vaak in leven blijf is de HP bug :P als ik op 1 HP kan ik nog zo 5 keer geraakt worden zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister ging mika 3x dood, ik haar steeds revived maar totaal is ze "maar" 9% kwijt.

Ik blijf revive gewoon dom vinden, ze zouden toch iets van compensatie geven van verloren exp als je via revive terug wordt gehaald. Anders is het puur voor het feit dat je dat hele pokke-eind niet terug hoeft te lopen/rijden.

Die 1 HP bug kom ik best vaak tegen, tot 2 maal toe een crit van 314 gekregen en nog niet dood. Het lijkt dat die HP die je krijgt als je van map veranderd (schiet mijn hp opeens naar 1647/1109) je eigelijke HP is ofzo. Dit gaat vaak samen met healen, dat je opeens je HP gewoon 400hp weer terug ziet schieten nadat je jezelf full-health heb gehealed. Toch 1 van de (samen met exp bug) meest iriterende bugs. Maarja, dan heb je ook nog die belachelijk hoge critrate/multiplyer, powers die je niet kan uitvoeren door te laag MP terwijl je MP vol zit, drops in een grote steen/boom. Kortom.. bergen met stomme bugs.

Leuk was wel gister, recht voor de gate van Kenji naar Forest stonden 2 van die supreme goona leaders ofzo.. leuk als je er niet langs kan (eerste klap was 721 crit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

:+

De irristanste bug vind ik zelf dan toch wel de bug met het fruit, want op het laatste schiet je hp opeens omhoog, wat in feite geen hp is(bijv: als ik banaan neem healt dat 250 en dan schiet hij nog 200 hp omhoog) die laaste 200hp is gewoon visual.... daar kan je beter niet op vertrouwen daar ben ik al vaak dooor doodgegaan >:) dus meestal als ik tegenwoordig me balk ver omhoog zie schieten eet ik maar meteen weer....

Voor de rest geniet ik nog steeds heel erg van Rose en ben ik ook nog niet van plan om te gaan stoppen...

Wel jammer van de slechte servers.... zo waren we gister met zijn 4en van OoT in CF begint t al met een disconnect bij zabuza... toen waren er 3 left :( Daarna dacht ik van we gaan henchman killen... bevindt er zich een dappere muse onder ons (phineas :9 ) die denkt de jelly king henchman te kunnen tanken terwijl hij ook nog door 4 grunters gemobt word.... dappere poging, maar helaas :+ 2 left, waarvan nog een muse (jip86) die wel ff zal reviven en meteen ook gemobt word en het loodje legt... toen toen was ik tien over half zeven in me eentje over in CF... Gelukkig was de sfeer vriendschappelijk en heb ik de 50 gehaald _/-\o_

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
blaatpaal schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:35:
[...]

Post eens een plaatje van je char nu dub :)
Hier is ie dan (Let niet op de senior shoes, ik was vergeten me redfield schoenen aan te doen.)

Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/1160/lvl76erose8li.jpg

Devil wings had ik ff geleend van kip. :)
Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/4179/lvl73erose1by.jpg

Maar kip was niet zo blij meer ofzo. :? Dat zwaard zit gevaarlijk diep in z'n nek. :P
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/8383/screen0176ll.th.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Meatbag op 15-11-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

dat was geen goedkoop pakje.... >:) maar wel rlxe stats en ziet er puik uit _/-\o_

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Dubst4r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:26:
[...]

Hier is ie dan (Let niet op de senior shoes, ik was vergeten me redfield schoenen aan te doen.)

[afbeelding]
[afbeelding]
Gruwelijk man, :) ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:47:
Gister ging mika 3x dood, ik haar steeds revived maar totaal is ze "maar" 9% kwijt.

Leuk was wel gister, recht voor de gate van Kenji naar Forest stonden 2 van die supreme goona leaders ofzo.. leuk als je er niet langs kan (eerste klap was 721 crit).
Denk dat die 6% ook level afhankelijk is. Als je dood gaat verlies je 3% Omdat EVO nu tegen de 200% moet halen om te levelen, zal er bij hem ook ongeveer 2*3% vanaf gaan.
Als jij nog onder de lvl50 zit, of nog niet enorm veel (100+%) exp moet halen voor lvl up, zal jij er minder last van hebben. Dan lijkt het 3%

Die 3% zal ten opzichte van je "echte" exp balk ervanaf gaan ;)

Hehe, die supreme doonga's zijn ook lvl100 mobs :P
Tipje, blijf dan ook nog maar van lunar wolves en shadow wolves af. Die critten hetzelfde.
Kan daar echt maar max 2 van hebben en overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah op zo'n manier had ik het nog niet bekenen, wij zitten op 110% voor een lvl ofzo nu (lvl53).

Mocht iemand nu ingame zijn en mij in friends hebben staan, ben ik nog online? ;(
(ik zit in Zant net achter die Jewel seller, bij een houten kar. Mika zit op bij die houten huizen op Kenji beach.. athans, hoop ik :9).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Van gisteren nacht en tot nu heeft me andere char goed verkocht.(dan hoef ik niet elke keer naar zant of junon maar kan ik gewoon in luna blijven). Die heeft ff 400k verdient dus ik heb nu bijna 800k. Wordt eens tijd dat ik een nieuwe set koop. handschoenen zijn nog van lvl 25 :S op lvl 58.

Gaat er iemand nog naar de HCC dagen?
Ik ga vrijdag misschien zondag nog. En als zo veel tweakers heb ik een CD+nick er op aan me rugtas

[ Voor 13% gewijzigd door Calamor op 15-11-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:24:
[...]

Denk dat die 6% ook level afhankelijk is. Als je dood gaat verlies je 3% Omdat EVO nu tegen de 200% moet halen om te levelen, zal er bij hem ook ongeveer 2*3% vanaf gaan.
Als jij nog onder de lvl50 zit, of nog niet enorm veel (100+%) exp moet halen voor lvl up, zal jij er minder last van hebben. Dan lijkt het 3%

Die 3% zal ten opzichte van je "echte" exp balk ervanaf gaan ;)

Hehe, die supreme doonga's zijn ook lvl100 mobs :P
Tipje, blijf dan ook nog maar van lunar wolves en shadow wolves af. Die critten hetzelfde.
Kan daar echt maar max 2 van hebben en overleven.
zo had ik het niet eens bedacht :P slim denk werk amafi zo werkt het idd denk ik ja

en die sepremes zijn echt kut beesten ze droppen niks en geven laag exp, ze zijn echt alleen voor party lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinergy het is nu 14.45 en jullie sitten er alle bij nog levend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Gaat er iemand nog naar de HCC dagen?
* Local Host meldt zich

ik ga Zaterdag meteen maar ff een R.O.S.E. meeting doen dan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:49:
sinergy het is nu 14.45 en jullie sitten er alle bij nog levend :)
En ben ik nog online?
En ben ik al 2 levels hoger????
Duurt nog wel even voodat ik thuis ben vrees ik.
Had ik al gezegd dat ik jalours ben op de mensen die overdag en de meeste avonden kunnen levelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 15-11-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss wel, weet niet, ligt aan vervoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Grrr, ik heb gister niet kunnen lvlen :'(
Dan maar vandaag heel de avond :9
Ik wil uiterlijk eind deze week in mn cart zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:07:
En ben ik nog online?
En ben ik al 2 levels hoger????
Duurt nog wel even voodat ik thuis ben vrees ik.
Had ik al gezegd dat ik jalours ben op de mensen die overdag en de meeste avonden kunnen levelen?
Ik leef met je mee :> Ben blij iig dat onze chars nog ingame zijn, heb ik weer goeie hoop voor vanavond. Nog goeie 1,5 uur voordat ik het weet... ;(

Mocht je een DC krijgen nadat je je 2lvls heb gehad, zou die drop1zulie-pickup299k nog werken?
Vooruitlopend, iemand nog een goedkope cart in de aanbieden? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Amafi je bent nu lvl 70, dus denk dat je je lvls hebt gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Sinergy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:16:
[...]

Ik leef met je mee :> Ben blij iig dat onze chars nog ingame zijn, heb ik weer goeie hoop voor vanavond. Nog goeie 1,5 uur voordat ik het weet... ;(

Mocht je een DC krijgen nadat je je 2lvls heb gehad, zou die drop1zulie-pickup299k nog werken?
Vooruitlopend, iemand nog een goedkope cart in de aanbieden? O+
In zant waar je een car kan kopen zit meestal een discout shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:20:
Amafi je bent nu lvl 70, dus denk dat je je lvls hebt gekregen :)
W000T vet :)
Beter :):) Leef hier helemaal op.
Ga denk ik meteen naar huis, gang is toch al leeggelopen. Suffe boel hier.
Morgen maar wat vroeger beginnen denk ik.
Cya ingame vanaaf. Bigger better Badder stronger Amafi, nu ook met angel wings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen met vermisste tickets :)

heb GR E. (weet naam neit meer :P) gesproken en die zei dat hij/zij iemand het ticket systeem gaat nachecken 8)

offtopic:
bijna 70 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:39:
[...]

* Local Host meldt zich

ik ga Zaterdag meteen maar ff een R.O.S.E. meeting doen dan :7
veco gaat mssn ook 8)

edit:
vergete dat ik nog net gepost had |:( |:( |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:05:

heb GR E. (weet naam neit meer :P) gesproken en die zei dat hij/zij iemand het ticket systeem gaat nachecken 8)

offtopic:
bijna 70 O+
ember :P jah daar stond ik bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik wilde vrijdag na mn eerste uurtje les naar de hcc gaan. Krijg ik net bericht dat ze een voorlichting hebben gepland om 3 uur en om 4 uur |:( Kutschool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:05:

offtopic:
bijna 70 O+
Heb je daar chatlog van, wil wat dinsdag avond humor hebben >:)
(amateuren.... :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Wel, ik denk dat ze een theekransje aan't houden waren:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/theekransje.jpg

Ze vinden het daar echt wel leuk zou je denken.

En ook kwam ik GoT's grootste tegen op luna:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/iruja.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door PeGys op 15-11-2005 17:51 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoogste in game zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
do i smell a ego ? :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
iruja pls wa ben jij aan doen overdag ?

niet meer aan roseon?
PM me effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets met mijn ego te maken, is een harde feit.
Was ook maar een kwestie van tijd voor ik adhil zou inhalen, was hem al op 1 1/2 lvl genaderd toen hij stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:03:
[...]

Was ook maar een kwestie van tijd voor ik adhil zou inhalen, was hem al op 1 1/2 lvl genaderd toen hij stopte.
is die al gestopt dan :?

hij wist al dat ie van je ging verlieze :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:03:
[...]

Klopt dat is wel een feit, maar om jezelf daarvoor nou zo op de borst te kloppen... Naar mijn mening doe je dat iets te vaak in je posts waardoor je af en toe egoistisch overkomt. En om het hoogste van het spel te zijn lijkt me leuk maar in vier weken zo snel levelen zegt meer iets over jou leven dan over dat van andere. Vat dit niet als een aanval op ofzo, als jij wilt kiezen om zoveel Rose te spelen moet je dat zeker doen.

Edit: Dan vind ik dat knap van je ;) Maar dat je zegt: "Zoveel rose speel ik niet" hmmm daar heb ik toch zo m'n twijfels over...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel rose speel ik niet, echt niet, laatste week zo ie zo speel ik al weinig, vraag maar aan iedereen na.
Kan ik geen party krijgen speel ik helemaal niet en zo heb ik afgelopen dagen 0,0 gespeeld.
Ik slaap voldoende, doe gewoon de dagelijkse dingen, en sta nog op 1, dus dat ik zo hoog sta zegt helemaal niets over mij, in zoverre dat ik alleen rose zou spelen.
Zijn een paar mensen die spelen meer als ik en zijn nog niet hoger... en echt het boeit me niet dat ik #1 sta, al is het voor een keer wel leuk.
Deze discussie is al eens eerder geweest tijdens pre reset rose en die ga ik niet nog eens voeren dus na deze post ook wil ik er geen berichten over zien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vinds vanafond zo'n elf . O+ :Y) Ik was wat dingen aan het verkopen en ineens kreeg ik et. Maar hoe heet zo'n geval en wat kan ik ermee? En waneer gaat het weer weg? ( ik hoop nooit. )
Afbeeldingslocatie: http://www.xg-clan.nl/img/thumb/2440_1132092669.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een vriend van me wil rose gaan spelen. Hij heeft een accountje aangemaakt en rose gedownload van erose site.

Nu krijgt bij ie het starten van het spel de volgende foutmelding:
TriggerDetect.exe - Enterypoint niet gevonden

Kan entrypoint van procedure MakeCriticalSectionGlobal niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Reinstall heeft ie al geprobeerd en heeft niet gewerkt.

@ booger
Je stats wordt tijdelijk verhoogd. Dit duurt 1 uur lang.

@ iruja
Met andere woorden je wacht gewoon ff tot iemand weer in de range zit om mee te kunnen partyen. ofnie?

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 15-11-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@rakker:
met google kwam je al een eind hoor ;) anywayz, als jij dezelfde kernel32.dll heb (windows versie), laat hem de jouwe dan kopieren naar zijn (waarschijnlijk corrupte) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:44:

@ iruja
Met andere woorden je wacht gewoon ff tot iemand weer in de range zit om mee te kunnen partyen. ofnie?
Daar komt het op neer, party wel eens als DarkMali en TomiZ er zijn, en anders wacht ik gewoon.
Tq zit in mijn range maar is noga leen kwal, alle 3 eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NArose site gehackt?
Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/7766/narose7ff.th.jpg

http://www.roseonlinegame.com/

Het grappige is nog dat er dit bij staat:

Sponsored Links

R.O.S.E. Online
Chance in a Million Prize Fun PC Based game for all ages
www.gamesrouter.com

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Narose site doet het prima hier.

@ party in rose: pc crashte, ik maak van de gelegenheid maar gebuik om eens optijd te gaan slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/wdw.JPG

Picture says it all.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste