[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:10:
Wie heeft er zin om vanavond de GEM quest te doen? ik zit hopelijk vanavond 45
Ik kan wel een gemmetje gebruiken :9
als ik me goed herriner ben ik lvl 38 :)
*ja nog steeds updaten @ 73% nu

Hoe laat begint het? Ik moet van 6 tot 9 werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Dutch-Hane schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:18:
[...]

Ik kan wel een gemmetje gebruiken :9
als ik me goed herriner ben ik lvl 38 :)
*ja nog steeds updaten @ 73% nu

Hoe laat begint het? Ik moet van 6 tot 9 werken
is van 10 tot 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Netjes :D
Agressor me ign is haantje zie vanavond wel ok ?
(of was je op zoek naar wat hogere lvls?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159

wb haantje :)

't is wel naai van GR voor die mensen die niet kunnen spelen nu (gelukkig kan ik nog wel:+)

en die LA wings in dat filmpje zijn geen LA wings, als je goed kijkt zie je dat ze iets anders zijn (gloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:30:

't is wel naai van GR voor die mensen die niet kunnen spelen nu (gelukkig kan ik nog wel:+)

en die LA wings in dat filmpje zijn geen LA wings, als je goed kijkt zie je dat ze iets anders zijn (gloof ik)
even gekeken en dat zijn echt wel Litle angel wings, beetje sloordig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:39:
[...]

even gekeken en dat zijn echt wel Litle angel wings, beetje sloordig ja
Hoorde in erose in enkele discuties dat lil angel wings en mb zelfs angel wings voor alle classes beschikbaar zouden worden.

Nuja, lijkt me wle leuk.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:43
hmmz, daar gaan alle excusieve items dan. Little devil wings voor alle jobs lijkt mij logischer.

@ sinergy

Ik ben rond 22.00 uur online ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 18-11-2005 17:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 160159 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:30:

Jij ook nog welkom op GoT ;)

Embers ff gezien, screen komt vanavond, moet snel vertrekken voor werk nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
maxjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:20:
Heb inmiddels:
Defense Training MAX
Bludgeon Mastery MAX
Focused Impact MAX
Leaping Strike MAX

Ben nu lvl40 maar vraag me af wat nog meer goeie skills zijn om te maxen???... (voor een soldier dus)

Bestaat er een kans dat GoT nog een clan gaat beginnen... Ben namelijk wel opzoek naar een leuke en goeie clan.

* maxjuh is blij met zijn Saint Iron Spear :7
Heb me skill points in Battle cry gestop (lvl 5)

Dacht dit alleen werkte in een party maar zie nu dat mijn attack power ook gewoon omhoog gaat als ik niet in een party zit... is dit een bug of heb ik het juist?? (dan is het namelijk een erg goeie skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

18th November 2005

1) Iruja - 110, MUSE
2) tQ - 102, HAWKER
3) g7 - 99, HAWKER
4) DarkMali - 98, HAWKER
5) Ax3 - 96, MUSE
6) babz - 96, HAWKER
7) lastexile - 96, HAWKER
8) Demi - 95, SOLDIER
9) GerwinGood - 95, MUSE
10) Naruto - 95, SOLDIER
11) Tomiz - 95, SOLDIER
12) shane242 - 94, MUSE
13) ELEET - 92, HAWKER
14) F1xXx3R - 92, HAWKER
15) Guzkuluz - 92, SOLDIER
16) StL - 92, HAWKER
17) phsy - 91, MUSE
18) SanSaltamuz - 91, SOLDIER
19) windows - 91, HAWKER
20) eFe - 90, HAWKER
21) Galla - 90, SOLDIER
22) Nagisa - 90, MUSE
23) Athemis - 89, MUSE
24) bondark - 89, MUSE
25) BrandonHeat - 89, HAWKER

3 top 10 posities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

maxjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:21:
[...]

Heb me skill points in Battle cry gestop (lvl 5)

Dacht dit alleen werkte in een party maar zie nu dat mijn attack power ook gewoon omhoog gaat als ik niet in een party zit... is dit een bug of heb ik het juist?? (dan is het namelijk een erg goeie skill)
Is geen bug .. je hoeft niet in een party te zitten :)
en verder is psycial training en absortive assault wel goed.

En zijn er vanavond nog mensen die tijd hebben van 10 tot 12 voor de gem quest!!!!??
we zoeken nog 2 lui nodig tussen de 48 en 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
heeft een soldier toevallig wat meer info over die absortive assault stats? het lijkt soort van ranged hp leech power ofzo? Verder die Piercing howl, dodge/def debuff is dat toevallig wat? (dubbele def debuff met atk up buff zou toch aardig wat dmg doen :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
Sinergy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:54:
heeft een soldier toevallig wat meer info over die absortive assault stats? het lijkt soort van ranged hp leech power ofzo? Verder die Piercing howl, dodge/def debuff is dat toevallig wat? (dubbele def debuff met atk up buff zou toch aardig wat dmg doen :P)
absortive assault lijkt me eerder iets in de aard van het voormalige blood attack te zijn waarbij je bij het uitvoeren van de aanval HP bijkrijgt van de tegenstander. Komt altijd wel van pas en kan levens redden. Op hoog lvl gebruikt hij best wel veel MP.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 10:21
PeGys schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:58:
[...]

absortive assault lijkt me eerder iets in de aard van het voormalige blood attack te zijn waarbij je bij het uitvoeren van de aanval HP bijkrijgt van de tegenstander. Komt altijd wel van pas en kan levens redden. Op hoog lvl gebruikt hij best wel veel MP.
ik merk niks van leech (lvl3) maar de stun is erg handig en doet behoorlijk veel schade (tussen 800-1100) op doonga captain bij mij (lvl63)
hak met absorb, direct daarna met impact en leap en 3/4 van beest is dood
imho erg lekkere skill maar cooldown is lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/amafiepoes_s.jpg

ff plaatje van Amafi en ik (ik die rechter poes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
omdat ik denk toch nog een reset ga doen qua skills (heb die dubbel slash nog) heb ik die piercing hawl genomen, is toch een leuke aoe voor in party, lvl1 geeft 6% def/dodge debuff 8 meter om je heen -> lvl2 geeft 8%. Heeft bijna zelfde recharge als impact dus nu nog (lvl30 :P) aardige combo.

die absorb heeft dus stun?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Zo vandaag nog even kunnen spelen :)

Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/9765/screen0490la.png
O+ Ik ben niet erg fotogeniek zo te zien... oogjes dicht :+

GoT leden ownen channel 1 (dan staan blue en vliegje er nog niet eens op)
pi cs

Morgen weer een dag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Ik weet nog wel met iRose toen alles was verkloot door de hackers dat je voor een jam 5+ meestal wel 100k kreeg. Hoe zit dat nu? wat zou ik er voor kunnen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Whoei ik sta met Haantje op de pic :P

En ja, ik kan weer ingame. Heb met hulp van Synergy maar een maandje bijbetaald :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

maxjuh schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:35:
Ik weet nog wel met iRose toen alles was verkloot door de hackers dat je voor een jam 5+ meestal wel 100k kreeg. Hoe zit dat nu? wat zou ik er voor kunnen vragen...
Niks. Voor de reset in irose was een +5 ongeveer 500z tot 1k waard, nu heb je er helemaal niks aan, dus is het niks waard.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

wou net zeggen de charms zijn er niet idd niks waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Geen charms meer dus maar wel jams. Dan kunnen ze die jams er ook wel uitslopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
maxjuh schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:21:
Geen charms meer dus maar wel jams. Dan kunnen ze die jams er ook wel uitslopen
Of de charms er weer in stoppen O-)
Wat ik sowieso liever heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

UPDATE PLANNING VAN ROSE

November 2005
11/10: Chapter 4: Advanced Cart - Battle Cart
11/24: Chapter 4.5: Advanced Cart - Passenger Seat
Chapter 2.5: Luna Dungeon (With new monsters for high level players)
Chapter 5: Refining and Gem System / Gem Items Update
Special Game Add On:
PVP Area (Lion's Plains) for King of Lion's Den / 2005 GP "Great Pinoy" PVP Champions Set
Teleport Scrolls
Drill Items
Current Field Spawning

December 2005
Special Game Add Ons: Christmas Event Patch
Item craft/separation
Reorganizing item drops
Skill specialization
Monster relocation and AI improvements
Implementation of new monsters

Schedule of Next Updates (2006)

Q1 [January 2006]
Chapter 6: Desert of the Dead (PVP Village)
BGM Update
Renew Adventurer's Plain
Renew User Interface
Renew Character Selection Menu

Q1 [February-March 2006]
Changes/Renew Game System Overall
Update world map and quests
Improve Community System (Party system and friend searching functions)
Episode 3: ELDEON Planet

Q2 [April-June 2006]
Implement basic community system
Collaboration between Clan and Faction
Implement dungeons, world maps and quests at JUNON and LUNA

Q3 [July-September 2006]
Specialize LUNA
Implement world maps and quests
Episode 4: ORLO Planet
Implement PVP war based on community system (Clan Battle and Faction War)

Verder wordt het volgende ook nog toegepast (geen datum bekend):
-traveling between planets becomes free
-the crystals in faction wars hp is 10x higher to increase teamwork and strategic plays and to make games last longer
-establishing a clan is reduced to 100k (price is uncertain but it is reduced from 1 mil)
-clan field monsters spawn 3% times faster!

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-11-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153935

ziet er leuk uit... jammer dat ze dat niet een jaar eerder deden, nu heb ik wel weer zin in Rose.. maar niet in die beginlevels die ik al zoooooooooo vaak gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er ckerz goed uit :D

ojah dit was grappig:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/35078php0y7RAc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Begint er steeds meer op te lijken idd, curent field enzo :D

Maare over die channels
1. Waarom heten ze nog test channels, ik dacht dat beta over was :?
2. Er zou nog een tweede server (Casio) komen toch? Niet dat het nodig is (veel erger dan medium is het niet), het laat me koud of die komt of niet, maare belofte maakt schuld :P
Anoniem: 160159 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:13:
ziet er ckerz goed uit :D

ojah dit was grappig:
[afbeelding]
Haha, ontelbaar veel bugs, is wel humor soms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

M00 mis ut een beetje, hele weekend geen Rose voor mij :P

Haantje meld het maar een keer als je met die wings klaar bent, heb nog iemand die het wil lenen :) btw leuk dat je weer terug bent :)

Wordt tijd dat ze een all ranking maken zodat je kan zien hoever je bent tenopzichte van iedereen. en rankings per class etc. :)

Iederen veel Rose plezier dit weekend. Ik ga vast aan het Bier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 09:52
Rakkerzero schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:38:

UPDATE PLANNING VAN ROSE

lang verhaal
Tja dat gaat dus over pRose.
Is dus NIET de planning voor eRose.
Heb een beetje aan die KillerRay van het euRose forum, elke keer post hij dingen net alsof het euRose is. Als je zoiets neerzet op een forum zet er dan op zijn minst bij wat je bron is en dat het over pRose gaat.

Nu gaan mensen het klakkeloos aannemen alsof het over euRose gaat. Zag deze post namelijk ook al op fok verschijnen, maar ondertussen is het uit 4e hand en hoewel de tekst hetzelfde is, is de context weg. En klopt het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjah das waar, mjah gravity/triggersoft maken de patches voor rose, dus als ze voor deze versie van rose al klaar liggen, zal het wle niet al te lang duren voordat ze naar euRose komen (hoop ik:P), we weten iig nu dat ze er zijn en dat is tenminste wat :)

Al had ie er idd wel wat duidelijker mogen wezen over dat het pRose betreft, mjah nooit zomaar aannemen tenzij het door een mod gepost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bepaalde dingen aan de update kalender kloppen wel hoor. iig als we GR mogen geloven dat ze alles op tijd lanceren ( LOL ).
Maar, wat scriptkiddy al zei, we weten wat gaat komen aangezien pRose de zelfde client is als eRose. Alleen is het nog afwachten wanneer alles gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en je hoort maar niks over bug fixes en dat vind ik persoonlijk ff belangrijker als dat ik met 2 man
ik een cart kan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is waar, de geruchten gaan dat er eind van de maand een grootse update moet komen :+ dus als de geruchten kloppen, en GR zich gedraagt als we gewend van ze zijn, kunnen we halverwege december wat nieuwe gameplay verwachten hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm, er komt deze maand ik meen de 18ste/30ste als je goed leest een update die bijna alle bugs fixt, kun je zo lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Hey Tweakers ;-) Ik dacht ik zal ook eens een bezoek aan het GoT rose online thread brengen.. ;-) cy in game. Greetz Mephesto. TheDesolate clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu lvl 112, en ik vond dat het tijd was om mensen te helpen hier met het kiezen voor con of charm muse.
De verschillen zijn niet duidelijk meteen, voor mij ook niet destijds maar nu wel.
Er komen wat interessante dingen naar voren, en ik denk dat veel mensen anders de verkeerde keus maken.
Tot lvl 90 hoef je geen con of charm toe te voegen dus je hebt alle tijd.

Binnenkort komt er een nieuw systeem met water/vuur/wind en steen skills, en dan springt er een soort msue wel uit.
Maar eerst telkens per stukje op een rijtje:

Passives:

Con en charm mages hebben iets andere passives.
Als je voor con gaat heb je een skill voor extra loopsnelheid, en defence, terwijl charm dodge heeft.
Verder heb je witchcraft mastery die voor beiden attack power toevoegd, die je natuurlijk neemt, en lucid soul voegt per 1 lvl steeds 15 mp en 1% mp decrease toe...
Als je puur naar de passives kijkt lijkt con mage zwaar in het voordeel...
Verder denk ik dat ze met de loop passive er naar toe willen dat con mages shields gaan gebruiken en charm mages wings, dit als ik verder naar voor kijk.

Die def passive maakt niets uit, want als charm mage heb je minder charm nodig dan een con mage con, waardoor het verschil in def minimaal is maar, def werkt nu ook anders dus het heeft nauwelijks effect, niet dat dodge veel helpt...
Maar de charm muse heeft een mp decrease passive! Waarom ik die nu pas noem?, simpel.
Maar eerst vertel ik iets over de skills.

Skills:

Met het nieuwe systeem zijn er dus 4 verschillende soorten attacks, maar muses hebben alleen geen steen aanvallen.
Op een rijtje:

Mana bolt gaat over in Mana spear en op lvl 129 (lvl 7) (onthoud dit ff) is die even goed als lvl 10 mana bolt, beiden muses.

Ice bolt gaat over in Arctic bolt en op lvl 129 (lvl 7) (onthoud dit ook ff) is die even goed als lvl 10 ice bolt, con muses kunnen deze upgraden naar glacier bolt.

Fire ring gaat over in lava burst, en charm mages kunnen deze upgraden naar hellfire.

Wind storm gaat over in Tornado, en charm muses kunnen deze upgraden naar Tempest.

Permafrost, gaat over in meteorite strike voor con en meteorite flow voor charm.

En dan is er nog lightning shock, en dat is weer voor charm mages en clerics.

FF vlug tussen door:

Nu zie je dat charm muses 2 3rd grade element skills hebben, hell fire, tempest, al is dat een aoe maar ook goed voro single target dankzij snelle cooldown.
Con mage heeft alleen glacier bolt... en het ergste is geen mp decrease passive!
En charm mage heeft nog een mooie 2nd grade ice bolt met hoge mp decrease...

Conclusie:

Als je van skills spammen houd (zoals ik en de meeste) moet je eigenlijk voor charm mage gaan.
Op lvl 129 worden de primaire skills beter, mana en ice bolt, maar charm muse heeft dan een mp decrease passive en con mage niet.
Ik merk al op lvl 110 dat ik die mp decrease erg mis, het is erg duur aan pots en daar loop je minder tegenaan met charm muse...
en omdat def anders werkt gebruik je beiden toch wel evenveel hp pots.
Nu denk je maybe ook dat de doge passive niets is va nde charm msue, maar hier komt het nu.
Tanken is een goede verhouding tussen def en dodge, en dat dat zo werkt kun je goed zien aan dual sword hawkers, die tanken als gekken in deze rose.
Waarom? die hebben hoge str (net als muse) en een redelijke dodge (net zoals charm muse weer), conclusie, charm muses hebben die def passive helemaal niet nodig.

De meeste van jullie zijn ook beter af dus met charm mage want die heeft meer weg van de oude mage dan con mage.
Houd je van solo'en, ga voor charm mage, con mage komt pas goed tot z'n recht in parties.
Op lvl 129 slaat het echt om omdat je primaire skills dan beter zijn dan de 1st job skills, en dan zit je met con muse met hoge mp usage...

Owja, waarom con vraag je dan af maybe? Omdat er van uit gegaan wordt dat mages met de staff gaan attacken, en dus ook criticals kunnen doen...
Wil je toch skill spammen met con mage? Ga er dan vanuit dat je altijd arm bent want het kost je heel veel pots.

Hoop dat dit helpt want de echte verschillen in de praktijk komen niet duidelijk naar voren elders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hmm interessante uitleg, ik had het nog niet zo bekeken. Ik zit nu nog (maar) op 38 con dus is wel recht te breien.

even dit:
Binnenkort komt er een nieuw systeem met water/vuur/wind en steen skills, en dan springt er een soort msue wel uit.
Houdt dit in dat de mobs ook zo'n soort status krijgen?

Vb.
Aqua [vul maar in] => Water => lightning skill extra sterk
Smouldy + familie => Planten => vuur skill extra sterk
Golems => Steen => water/ice skill extra sterk

Brengt een extra tactisch element in het spel :9
Nouja, heel diepgaand is het niet, maar wel leuk :)

[ Voor 78% gewijzigd door Rooster op 20-11-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja exact dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Volgende vraag:

Hoe zit dat bij "ons" personen? :P
Anoniem: 54991 schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:51:
pvp?

Geen idee wat daar de invloed op is, prose forum in de gaten houden neem ik aan.
Ja pvp, zal de forums in de gaten houden.
(hoop dat het daar, in tegenstelling tot eRose forums, ergens over gaat >:) )

[ Voor 53% gewijzigd door Rooster op 20-11-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pvp?

Geen idee wat daar de invloed op is, prose forum in de gaten houden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar heb je dan als charm muse helemaal geen con nodig?, want con is toch ook je hit-rate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 160159 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:11:
maar heb je dan als charm muse helemaal geen con nodig?, want con is toch ook je hit-rate?
Tja, aan de andere kant als skill spammer boeit je hitrate niet heel veel. Je maakt niet vaak mee dat skills missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Denk dat ze bij de Con/Mage het volgende gedacht hebben. Door die hoge hoeveelheid con die je hebt vult je mp sneller aan dan cha muse.
Hierdoor zou het te powerfull zijn om een conmuse te beginnen met veel MP decrease.

Maar had overigens wel gedacht dat een 2nd job uitbreiding op icebolt sterker zou zijn dan de losse icebolt. UIt jou verhaal leid ik af dat die pas op lvl7 arctic bolt sterker gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet ie ook, en dat con werkt maar amper... niet genoeg om de mp decrease te compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rose Online wordt alleen maar beter en beter :D

Maaruh, hoe zit die elemental skills dan bij de andere jobs. Krijgen die ook van die elemental skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:21:
[...]

Maaruh, hoe zit die elemental skills dan bij de andere jobs. Krijgen die ook van die elemental skills?
Je hebt wel een punt daar, ik bedoel die skills waar je een enorme dreun uitdeelt, waar behoord die dan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:21:
[...]

Bij de hawkers komt er in ieder geval ook een elemental systeem.
Je krijgt int en str raiders.
Als je hawker bent moet je daar maar even naar gaan kijken als je in de buurt van lvl 80-90 komt.
Daarvoor is het eigenlijk verspilling om veel in int te investeren als raider bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

hopenlijk komen er ook nog wat meer dingen voor soldier uit.
Want voor een soldier is alles wel een beetje eentonig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat ik me 5x con die ik nu heb standaart laat, verden vanaf 90 ff cha ga pompen, en dan nog fire ring erbij neem, nu ik geen 3e uitbreiding voor icebolt krijg later

als cha muse zou lightning natuurlijk ook wel handig zijn, dus mischien dat ik die later ook neem, maar ik wil eerst zie hoe rose word qua pvp, want stunnen ownt in pvp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 160159 schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:06:
denk dat ik me 5x con die ik nu heb standaart laat, verden vanaf 90 ff cha ga pompen, en dan nog fire ring erbij neem, nu ik geen 3e uitbreiding voor icebolt krijg later

als cha muse zou lightning natuurlijk ook wel handig zijn, dus mischien dat ik die later ook neem, maar ik wil eerst zie hoe rose word qua pvp, want stunnen ownt in pvp:)
Helaas stunt ligtnong niet.. Doet alleen sleep op lvl 10 8 sec.. Zodra je persoon hit in die 8 sec is sleep effect weg :/.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nouja de lvl 110 con skills zijn pure onzin.
Mega crasher is gelijk aan crasher, en op lvl 2 ook nog...
Meteorite strike verslind con en mp, en werkt niet echt...
Kortom ga je voor con doe dan puur de passives voorlopig, en pak geen 2nd job skills...

Maar ja, binnenkort update, maybe dan beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben nu als hawker beetje bij beetje de int an het vullen maar rustig aan duurt nog lang voor ik 100 ben
maar het is maar goed dat ik het optijd weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
fkes een paar fotootjes (klikbaar)
meeste spreekt voor zichzelf me dunkt

edit
weg gehaald.

[ Voor 97% gewijzigd door Yokidrink op 21-11-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Yokidrink schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:19:
fkes een paar fotootjes (klikbaar)
meeste spreekt voor zichzelf me dunkt

[]
niet zo slim he, maak er de volgende x een sitetje voor of zow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 17:24
Sacardus heeft hier een aanzetje gegeven voor BoT. Meld je dus allemaal daar als je zin hebt om in de derde GoT clan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En het weekend is weer over :D
Mijn liefe soldier van lvl27 op donderdag tot (jaja) lvl48 gisteravond behaald :Y) Eindelijk in party-range met mika zodat we binnenkort weer samen gaan lvl'en. Nog bedankt voor de mensen waarvan ik wat EQ heb mogen overnemen (Lemon? :9) en de mobs voor mooie blue's (saint iron spear +10 atkpwr :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Sinergy
Geen dank hoor.
Ik had de EQ toch niet meer nodig en probeerde er al vanaf te komen. En als ik er een medetweaker er blij mee kan maken dan des te meer. ;)
Je hebt lekker gelvled met je char. Tenminste jij en je vriendin hebben lekker gelvled :Y)
Heb gister nog een tijdje met haar gechat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
idd was een goed weekend, ben zelf nu lvl66 geworden door flinke parties op luna.
Party was zaterdag ochtend gestart door spoekie en mij en in leven gebleven tot zondag avond als lvl50 party (ik kon toen ff geen mammoths en wolven meer zien)

edit:
Kan OOT ff zijn/haar levels updaten op de site?

[ Voor 11% gewijzigd door Yokidrink op 21-11-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:38:
Tenminste jij en je vriendin hebben lekker gelvled :Y)
En zojuist laat ze weten dat broozer lvl49 is B) (woot de fairy) Nog 1 lvl en ik mag weer aan de (ongelofelijk totaal ongetwijfeld kansloze nutteloze tijdrovende belachelijke lompe langdradige domme maar bovenal flut) cart-quest :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:33:
[...]

En zojuist laat ze weten dat broozer lvl49 is B) (woot de fairy) Nog 1 lvl en ik mag weer aan de (ongelofelijk totaal ongetwijfeld kansloze nutteloze tijdrovende belachelijke lompe langdradige domme maar bovenal flut) cart-quest :>
Als je deze partyend doet heb je hem vrij snel klaar denk ik.
Koste mij geloof ik een minuutje of 15.
Tipjes: Alleen die coal mine goblins doen
Tipje 2: Zorg dat je de 1st en laatste hit hebt
Tipje 3: Met overkill afmaken. (een special move met veel damage als hij eigenlijk al bijna dood is)
Tipje 4: EERST langs die gasten met info en DAN PAS in de cave coal mines afmaken. (he dub ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Amafi schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:44:
[...]
Tipje 4: EERST langs die gasten met info en DAN PAS in de cave coal mines afmaken. (he dub ;))
woops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
quote van mijn eerder cart-licence poging van Mace:
Gisteren eindelijk lvl50 geworden, cart licence time.
Komen we aan in die cave (coal mine's), gaat redelijk goed allemaal (bergen agro) maar dus bijna 6 uur later moet mijn vriendin nog steeds 1 scroll :/
We zitten nu op bijna 900 coal mines die we gesloopt hebben (89% daar gedaan en 6x doodgegaan), is dit normaal?
Kwestie van slechte ervaring de eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Op alle goblins in de laatste kamer van b1 heb je even veel kans. Ik had de quest binnen 25 minuten ofzo afgerond. Ik geloof er heilig in dat je met weinig skills op een mob meer kans hebt op betere items. Dus ook quest items. OF het waar is weet ik niet, maar het geeft me moed om te knokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Rakkerzero schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:01:
Op alle goblins in de laatste kamer van b1 heb je even veel kans. Ik had de quest binnen 25 minuten ofzo afgerond. Ik geloof er heilig in dat je met weinig skills op een mob meer kans hebt op betere items. Dus ook quest items. OF het waar is weet ik niet, maar het geeft me moed om te knokken :D
je hebt het nu over die 2 senior look en 1 senior cap van gister? dat was wel erg lekker moet ik zeggen
maar toch geloof ik niet dat het uitmaakt of kill door skillspam was of niet hoor. overkill helpt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zow weekend weer overleefd. later maar eens checken hoeveel iedereen gelvld is en dat ik niet te veel achter loop :P

Vraag me toch beetje af waarom kwa build muse en hawker zo anders gaat worden en zo verre ik weet bij de dealers vrij standaard blijft. Helaas ook geen terrorknights :X Binnenkort eens kijken of ik me stockpiling skill eens kan maxen. Opzich wel een leuke passive maar helaas is die steeds minder rendabel op hogere lvl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 12:08
Zo deel 15 komt er weer aan. Lijk dat het steeds harder gaat.
Ik zelf kan ff niet meer spelen. Mij account is Expired. :( Heb een ticked aan gemaakt. En ik wacht ff deze week af. Heb het tog druk deze week. Dus dan kan tog niet veel spelen. Dus nu is het ff scorch spelen. Heel oud dos spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor iedereen die hem nog niet gezien had ^^
Me uber dodge magic cubic
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/9793/ziek2uv.jpg
Weinig gelvl't dit weekend .. exp zuigt echt atm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 160159 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:11:
Denk dat een hoop mensen door de onduidelijkheid van het oude irose een beetje de weg zijn kwijtgeraakt. Er zaten in irose een hoop foutieve vertalingen die andere dingen betekenden.
Daarom voor de oude en nieuwe rose gebruikers een stukje info over de hit-rate accuracy en dergelijke
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
stat        uitgangswaarde          opmerkingen
CON         hit                     hit geeft hogere kans op raken mob. (hit - dodge ≈ raakkans)
CON         mp-recovery             snelheid waarop je mp recovert, dus gestage mp aanvuling
            mp-reduction            zit op magic-weapons, hoe meer mp-red hoe minde mp je kwijt bent per spell 
CON         hp-recovery             snelheid waarop je hp aanvult ook langzaam
DEX         attack-speed            snelheid waarmee je slaat (wapens hebben soms a-spd +1)
DEX         moving speed            snelheid waarmee je loopt
DEX         dodge                   mate waarin je de slagen van mobs kan ontwijken 
DEX         attack power katartypes Tevens meer power voor ranged types, ja gun en bow bijv. geeft meer damage bij een attack op mobs
acc         hit                     Op wapens zit acc (accuracy) hoe hoger hoe meer je raakt
atk         attack power            geeft meer damage bij al je aanvallen

Disclaimer, let wel bij dex en con. Een punt meer dex betekend niet een punt meer attack speed en omgekeerd. Vooral mp-recovery en hp-recovery lijken niet zo snel te werken. Maar is ook minder transparant om te zien.
Verder opletten, attack speed heeft te maken met je normal attacks. Die kunnen dan sneller zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Amafi op 21-11-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 123576 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:28:
voor iedereen die hem nog niet gezien had ^^
Me uber dodge magic cubic
[afbeelding]
Weinig gelvl't dit weekend .. exp zuigt echt atm :/
vewwwy nice, neem aan dat je die gecraft hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
jip_86 schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:16:
Sacardus heeft hier een aanzetje gegeven voor BoT. Meld je dus allemaal daar als je zin hebt om in de derde GoT clan te komen.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik zal vanaaf een screenpost van lvl25 muse shoes met (dacht ik) 26 dodge en nog wat stats :P

Maar dex = attackspeed, heel mooi om te weten :) Ik was van plan om MaceX om te dopen tot Dex-muse, gewoon voor de gein of dat enigzins mogelijk is in Erose (bagger buffs vs goeie buffs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3162/frostworm5tt.jpg

Hier spawned de frostworm.
Zijn 2 voorwaardes aan: ding spawned ultra rare, en appeared, is er en disappeared allemaal in 1 sec...
Heb van de 4 keer dat ik hem zag maar 1x kunnen raken...
Maar nu weten jullie dat ie ingame is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 54991 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:04:
[afbeelding]

Zijn 2 voorwaardes aan: ding spawned ultra rare, en appeared, is er en disappeared allemaal in 1 sec...
ziet er leuk uit.... wat doet 't lief beestje?

@ amafi: hard wegrijden hoeft blijkbaar niet als ie na 1seconde al pleite gaat indien niet aangevallen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Yokidrink op 21-11-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 54991 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:04:
Even een lekker n00b vraagje, wat is er speciaal aan die frostworm?
Mooie drops oid?
Denk niet dat ik hem nog aankan, en waarschijnlijk hard wegrij/ wegren als ik die tegenkom.
Maar gewoon nieuwsgierig :P

@iedereen die een sportycart op den duur wil laten craften.
Heb net opgemerkt dat een hoop crafts veel meer metal vragen dan vroeger. Bijvoorbeeld een crown kost meer metal om te maken.
Zou dus zomaar kunnen dat die 250-300metal die in irose werd gevraagd te weinig zal zijn voor een sporty. Mijn wilde gok is 1,5 keer zoveel. Maar we weten het pas echt zeker als iemand die dingen wel al kan craften.

btw, nog 6 posts.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Wat een vet wormpje :D Dropt hij craft-dingen die je nergens anders kunt krijgen ofzo? Wat heb je er precies aan xD Je kunt hem niet doodkrijgen lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd dan is het (nog) vrij nutteloos als hij niet dood kan :P Had hem nog niet eerder gezien. Lijkt op een boss dus zal wel leuke drops hebben he. Wie opent nieuwe topic? Rakkerzero neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blijven we lekker metaal sparen zit nu op 245 tiar gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
als de stats van zo'n sportcart niet uitmaken, kan je dan ook gewoon een (HELE) smak zulie uitgeven bij de lokale NPC die metal verkoopt? (in extreemste geval dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik denk dat het meer te maken heeft met de kans van slagen bij het craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:09:
ik denk dat het meer te maken heeft met de kans van slagen bij het craften
Precies dat klopt, Het was eerder zo bij silver Iron (te koop bj npc) de kans op slagen 50% was. Maar het kan best zijn omdat de 2nd job nu lvl 100 is, het kans van slagen aanmerkelijk hoger ligt. Dat zullen we dan wel zien :) Iig de schematics droppen zoveel dat je daar niet druk om hoeft te maken. met me stockpile skill zelfs per 2 vaak 8)7

@psy Waarschijnlijk toch vanavond niet online, hoor net dat ik een verjaardagje heb. Dus je mag ze nog ff lenen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 21-11-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:07:
als de stats van zo'n sportcart niet uitmaken, kan je dan ook gewoon een (HELE) smak zulie uitgeven bij de lokale NPC die metal verkoopt? (in extreemste geval dan)
Zoals Yokidrink al zegt, als je de hoogste kwaliteit NPC ijzer haalt dan is de slagingskans van de craft minder. Als deze onder de 50% dan ligt bijvoorbeeld zou ik toch voor een hogere kwaliteit gaan. Ik ben alvast Chromium ah sparen, bijna 300 stuks al :)

edit: lol Blue was me net ff te snel af :P
PS: @Blue, ik ben vanavond ingame, net terug van school :( kan ik je Devil Wings teruggeven.

[ Voor 14% gewijzigd door Psychoot op 21-11-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
IK wil me ook inschrijven dooe BOT als ik tegen die tijd no geen andere heb gejoint of gemaakt geld is geen probleem

met me soldier om in clan field te kunnen ivm met lot vol zit (op 1 plek na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ben toch maar weer begonnen aan rose:), blijft een leuk spel :p(star wars galaxys is wel leuker:p)

Zijn er nog party's van mij level bezig(60-65).. Dan zou ik die graag willen joinen..

Cya,doominator..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 21-11-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Sure :P
Haal dat Ex-rose fan maar weg dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/3976/bot0ou.jpg
En toen was BoT ook opgericht (Sacardus als leader)
uuuhm kennen jullie hun :?

[ Voor 11% gewijzigd door Kaytjuh op 21-11-2005 21:03 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Nee, we konden beter hier beslissen wie leader kon worden.... maarja!
Ik zou opzich ook wel leader willen zijn ..

Is hij eigenlijk wel lid van GoT?.
Het is een maat van Jip86 .. niet eens lid dus :x

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 21-11-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WhiteUltY schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:51:
[afbeelding]
En toen was BoT ook opgericht (Sacardus als leader)
uuuhm kennen jullie hun :?
Heb hem nu in PM op rose... Hij kanniet posten of zo.. Een GoT Clan die gelead word door iemand die niet post :/... Hij heeft gemeld bij mij.
Ik kan op deze manier er niet achter staan.. Zoizo eerst oprichten dan eens kijken of iedereen goed vind.
Moeten eerst welecht wat GoT mensen in komen wil ik me stuun geven aan deze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
even wat shots: :P
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/shoes.JPG
Check de dodge :/ (geen blue maar leuke stats :9)

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/butterfly.JPG
Iedereen op de butterfly's lvl'en!! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/fool.JPG
Tja.. erm.. goed.. erm.. naja, was vrolijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Lijst BoT
1: Sacardus (leader) en word nu member op GoT dus dat komt goed
2: SirNightmare (is bekend op GoT hoorde ik van hem en meld zich ook aan)
3: Aggressor
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Meer mensen joinen? Ik regel het nu ef met sacardus en pm hem als wilt joinen
en Sacardus bied zijn excuses aan voor het misverstand _/-\o_

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 123576 schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:37:
[...]

Heb hem nu in PM op rose... Hij kanniet posten of zo.. Een GoT Clan die gelead word door iemand die niet post :/... Hij heeft gemeld bij mij.
Ik kan op deze manier er niet achter staan.. Zoizo eerst oprichten dan eens kijken of iedereen goed vind.
Moeten eerst welecht wat GoT mensen in komen wil ik me stuun geven aan deze clan.
Vind het zowiezo niet heel slim om de clan binnen 12 uur "ff" op te richten, maarja we zien wel wat het wordt :)

Even een update van m'n char :) (50)
Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/3468/screen0744oi.png
offtopic:
moet nog een liev masker zien te vinden O-)

Enne Rakkerzero wake up, postcount begint een beetje hoog te worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

nogmaals mijn excuses ben nu aangemeld op GoT ik hoop dat jullie contact met mij opnemen als je BoT wil joinen of (WhiteUlty ign: Kaytjuh) ik hoop dat jullie dit geen probleem vonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Heh die killerray z'n muse guide is wat vaag als het gaat om 2nd job, gelukkig hebben wij iruja nog :P
bron
Charm Magician or AoE Magician

Do you like running into a group of 20 and releasing attacks on them all at the same time!? Than become a charm magician! Very affective in leveling, gains the most experience out of every class in ROSE in the least amount of time. The downside of gaining so much experience is.. you guessed it!! You stink in PvP, without any defensive buffs and with long cooldown time on skills. You are basicaly a sitting duck. And be prepared to see party and friend request spams as everyone loves to have an AoE Magician in their party to leetch off of. You should also consider copy and pasting "RES ME PLEASE" everytime you log into the game.

Concentration Magician or PvP Magician

Like pwning every class in ROSE? This is the most interesting, fun, and powerful class in ROSE for both PvP and PvM. Leveling fast but also have the ability to scare alot of people. Your attack will never stop with 5 skills to spam with and your mana basically never goes down with the passives maxed!! No one will dare to start something with you unless they are 10x higher levels than you are they are an INT Raider or another muse that thinks they are smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img498.imageshack.us/img498/4416/lol0je.jpg
Leuk beestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Anoniem: 161022 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:24:
nogmaals mijn excuses ben nu aangemeld op GoT ik hoop dat jullie contact met mij opnemen als je BoT wil joinen of (WhiteUlty ign: Kaytjuh) ik hoop dat jullie dit geen probleem vonden _/-\o_
Ik wil opzich wel joinen!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou weet ik dat ik best bekend ben, en dat ik niet door junon kan lopen normaal zonder 10 mensen achter me aan te hebben maar deze shout was wel heel erg.
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/2931/omg0qd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Ik zal je morgen adden :9 IGN: doominator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En we gaan hier verder:

[PC MMORPG] ROSE Online deel 15

;)

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

en hier de screens van mij nu in viervoud :P

Party me with engel:
Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen104.jpg

Party withmet buf:
Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen105.jpg

Show of me: ook wel psychoot look alike ;)
Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen107.jpg

Dragon slayer me:
Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen109.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 23-11-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
EVO er is een niuew topic gemaakt.

Kijk post boven je. Post daar maar opnieuw ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08

Fuelke

Forza Ferrari

Deze is dus langer dan normaal opengebleven 8)7

Verder gaan kan dus in [rml][ PC MMORPG] ROSE Online deel 15[/rml]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.