[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Sinergy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:52:
@rakker:
met google kwam je al een eind hoor ;) anywayz, als jij dezelfde kernel32.dll heb (windows versie), laat hem de jouwe dan kopieren naar zijn (waarschijnlijk corrupte) versie.
Ja zou ik kunnen proberen. Ik neem aan dat ze de kernel32.dll uit je system32 map of waarvandaan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:39:
[...]

* Local Host meldt zich

ik ga Zaterdag meteen maar ff een R.O.S.E. meeting doen dan :7
ah koel maby dat ik ook wel even ga

gewoon op je rugtas :

Forum naam
ingame naam
en clan? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog paar screenies :D :

Paar Ooters en amafi @ Worm dragons... lang leven muse voor res! :P

http://img464.imageshack.us/img464/6225/screen1996fp.jpg

en ik heb eindelijk mijn cart licenses en cart! :D (ty veco _/-\o_ )

http://img251.imageshack.us/img251/8109/cart3dt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dood?...we lagen gewoon uit te rusten.... :P

Ik ben trouwens Prophecy.... :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Gratz Ax3
Dit weekend second job dan?
Ziet er vet uit die WormDragonWings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Rakkerzero schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:41:
Ja zou ik kunnen proberen. Ik neem aan dat ze de kernel32.dll uit je system32 map of waarvandaan?
Ik dacht het wel. Belangrijk wel, is het de verkeerde versie.. 99% kans dat je format/herinstallatie kan doen. Beste zou nog een recovery/herstelinstallatie te doen, blijft iig de data gespaard.

Gister toch mijn 2 lvls gekregen en meteen een cart aangeschaft. Nieuwe gear haal ik op full defence 209 defence en 160 dodge :D En toch nog 191 attkpwr :9

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

darn ik heb nog niet eens me license... dat zuigt best wel... die workers waren nog te sterk :p
dus binnenkort nog maar es proberen en hopen dat ik aan geld ga komen voor me cart.... :D

Very nice sinergy ik ben ook op zoek naar def clothes maar je moet echt heel goed zoeken :?
wel hoop ik dat binnenkort refining komt zodat ik me senior shoes meteen kan refinen die hebben namelijk +10def :+ nu nog ff meer zoeken

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga mijn eigen cart aanschaffen ik heb alle wielen versie 30 heeft iemand mischien nog een motor en frame liggen (die hij/zij ook weg doet) en voor een leuke prijs dan haal ik het liever bij jullie dan bij iemand anders .

nee ook nog gezocht een grand shadow staff (als het goed is is die met hp +) het liefs om te lenen

en nog iets er is natuurlijk een verschil tussen altijd ingame zijn en de hele tijd spelen , ik zelf ben de hele dag ingame maar ik studeer rond de 6-7 uur daarvan duzz let daar wel op voordat je iemand daar opwijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit weeres op me stage hiero :P te vervelen, rond 1 uur vanmiddag in rose denk tot vanaaf :P vanaaf kan ik niet of pas rond 11 uur

Nice wings axe, hadje gisteraaf nog aan zien komen vliegen :P, btw party is weer goed behouden zag ik vannochtend

Ook wel lol is dat ik alleen npc wapens vandaag en vannacht in me shop had en helemaal niks verkocht heb :P dus vandaag ff incashen bij een npc.

Gister mooi 80 geworden, en 4th wel heel blij gemaakt met me Halberd:D, gebruik nu zelf een Executioner. blauwe versie natuurlijk allemaal :P

Heb besloten pas knight te worden als de gems geintrigeerd zijn dat ik met mijn rubys aan gelijk een flink schild kan dragen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Synergy
Het enige probleem is dat die 'vriend' in Duitsland woont. Dus ik zal niet meer kunnen zeggen wat ie moet doen. Kukt het niet, dan heeft ie gewoon pech en moet GR maar raadplegen.

offtopic:
check dit.
Zij speelt ook eRose :9~ :9~ :9~
Op rose forum heet ze Lucia. Of ze ook zo heet ingame weet ik niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 16-11-2005 10:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Rakkerzero schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:04:
@ Synergy
Het enige probleem is dat die 'vriend' in Duitsland woont. Dus ik zal niet meer kunnen zeggen wat ie moet doen. Kukt het niet, dan heeft ie gewoon pech en moet GR maar raadplegen.

offtopic:
check dit.
Zij speelt ook eRose :9~ :9~ :9~
zeg dan meteen ook wie het is ofzo :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

4th schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:51:
[...]

zeg dan meteen ook wie het is ofzo :P
lucia :Y)

btw [gr]embers mag er ook wel wezen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nou nou jongentjes, kom op :P ... ga nou niet zitten geilen op een foto van iemand die je 99,99% toch nooit in het echte leven zal zien, laat staan "de jouwe" zal worden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2005 11:01 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

hehe duidelijk grappig.... toch vind ik t wel apart dat op luna heel veel blauwe eq dealer shit dropt en op junon eigenlijk bijna niks |:(

beetje jammer... en ben ook benieuwd waar die uniques droppen, okeej ze zijn nog niet echt nuttig maar straks als de refines er zijn (waar ik duidelijk zin in heb :9~ ) worden die uniques wel nuttig 8)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:03:
ik ga mijn eigen cart aanschaffen ik heb alle wielen versie 30 heeft iemand mischien nog een motor en frame liggen (die hij/zij ook weg doet) en voor een leuke prijs dan haal ik het liever bij jullie dan bij iemand anders .

nee ook nog gezocht een grand shadow staff (als het goed is is die met hp +) het liefs om te lenen

en nog iets er is natuurlijk een verschil tussen altijd ingame zijn en de hele tijd spelen , ik zelf ben de hele dag ingame maar ik studeer rond de 6-7 uur daarvan duzz let daar wel op voordat je iemand daar opwijst
Ik had cart gekocht bij Ze discount @ channel 1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zeDiscounter heeft vaste prijzen voor die carts, even uit mijn hoofd:
Wielen : 75k
engine : 82-85k
frame : 140k

Andere shops bekijken in Junon helpt vaak, ik heb mijn hele cart voor net 220k dacht ik.

Weet trouwens iemand op welk lvl een soldier die groen/zilvere outfit krijgt? (met die grote groene hanekam :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sinergy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:28:
zeDiscounter heeft vaste prijzen voor die carts, even uit mijn hoofd:
Wielen : 75k
engine : 82-85k
frame : 140k

Andere shops bekijken in Junon helpt vaak, ik heb mijn hele cart voor net 220k dacht ik.

Weet trouwens iemand op welk lvl een soldier die groen/zilvere outfit krijgt? (met die grote groene hanekam :P)
dat is op lvl 85:)

vanavond heb ik mijn dragon wing aan hoop ik :) zat vanmorgen op 78% ga ik dood bb weer 66% damn. Vanavond hopelijk 160% zodat ik lvl up ben en dan lekker rond huppelen met me worm dragon wing xD.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Kleine update, een golden golden staff. 1 van de eerste ingame. :D Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/4234/lvl77goldenstaf6ys.jpg
Vandaag denk ik 78 en daarna heb ik tijdje geen tijd. :(
Morgen ben ik er mischien nog ff maar het hele weekend zoiezo weg en waarschijnlijk ook een gedeelte van volgende week.

Edit: deze heb ik gister nacht gekocht maar het is de 3de die ik gezien heb, alle 3 gister gezien.

[ Voor 14% gewijzigd door Meatbag op 16-11-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag een golden golder staff vanochtend in shop voor 700k stats weet ik niet

en kwa kart spreek ik meestal de verkoper aan want in de shop ernaast staat hij voor de zelfde prijs :P duzz mag hij voor mij wat aan de prijs doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag jou gister nog praten met pchygoman (of hoe je dat spelt) over dacht ik die staff in Junon. Zeker mooi ding, gratz :D
Maar ik dacht afgelopen weekend er al eentje in shout zat te verkopen.. of hij maakte spelfout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dubst4r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:36:
Kleine update, een golden golden staff. 1 van de eerste ingame. :D [afbeelding]
Vandaag denk ik 78 en daarna heb ik tijdje geen tijd. :(
Morgen ben ik er mischien nog ff maar het hele weekend zoiezo weg en waarschijnlijk ook een gedeelte van volgende week.

Edit: deze heb ik gister nacht gekocht maar het is de 3de die ik gezien heb, alle 3 gister gezien.
Hey dub, weet je ook welke mob deze staff gedropt heeft?
Anders is het miss de moeite waard die spot eens met een party met blue te bezoeken.
Zowieso zijn er een aantal wapens in overvloed terwijl sommige wapens vrijwel nooit gevonden worden. Neem bijv die grand ice hammer. Ook alleen nog maar in clan gezien.

Het is dat een muse geen gathering heeft ;) Anders had ik allang lvl20 gathering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar ik de lvl's van alle spelers van erose kan zien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/6601/28wing1wa.jpg
OMG babz had effe geluk met zijn craft :P
Tuurlijk heb ik leuke belonig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:54:
weet iemand een site waar ik de lvl's van alle spelers van erose kan zien ??
Er is een site gemaakt waar iedereen die dat wil zijn vorderingen in rose bij kan houden.
Als je in een clan zit kan je daar direct de levels zien van je clanmates
http://rose.azwart.nl/ Op deze site staan wat levels.
Zie meteen dat ie voor een aantal LoT leden niet meer klopt. Denk dat ze te lui zijn om hem in te vullen ;)
Maar je moet maar denken, die is minimaal het level wat ervoor staat

Btw: Vliegje: Wat een topwings man, echt een mooie craft

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 16-11-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:02:
[afbeelding]
OMG babz had effe geluk met zijn craft :P
Tuurlijk heb ik leuke belonig :P
Zie ik het goed, heb jij 13 miljoen Zulie!?!? edit: oh zn gewicht..
Ziet mijn vriendin eerder vandaag zo'n 82str shield met extra stats: 4dex/9def.. echter voor 85k. Wilde ik hem toch hebben, gaat ze terug naar die shop.. is die weg ;(

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Nieuwe rage ofzo, 2th job van een andere class nemen. :X :?
Sinergy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:17:
[...]

Zie ik het goed, heb jij 13 miljoen Zulie!?!?
Nah dat is zijn gewicht.

[ Voor 62% gewijzigd door Meatbag op 16-11-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb bij een oude lycos site ff wat screens geupload, ze zijn traag en nog aan het uploaden, duurt nog wel tijdje maar hier is alvast de link:

http://members.lycos.nl/tw1sted/files/EURose4thsHistory/

de screens tusse 27 en 93 zijn nu nog bezig, uurtje of 2 tot ze klaar zijn (gebruik veel up voor me torrents ;) )

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dubst4r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:17:
Nieuwe rage ofzo, 2th job van een andere class nemen. :X :?
[...]

Nah dat is zijn gewicht.
Hehe, ga ik voortaan vliegje wel dikkie noemen. Zwaar man ;)

@rakkerzero, hey niet zo tegen mijn clanmate ja. Ik pak je nog wel pvp ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 16-11-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:26:
[...]

Hehe, ga ik voortaan vliegje wel dikkie noemen. Zwaar man ;)
Dikke strontvlieg(je) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
4th schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:20:
Heb bij een oude lycos site ff wat screens geupload, ze zijn traag en nog aan het uploaden, duurt nog wel tijdje maar hier is alvast de link:

de screens tusse 27 en 93 zijn nu nog bezig, uurtje of 2 tot ze klaar zijn (gebruik veel up voor me torrents ;) )
Omg, zie ik daar spike en crescent knuckles in je storage ? Iets degelijks tss ???

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Ik heb ergens gelezen dat je EXP ontvangt voor elke revive die je uitvoert, klopt dit? :?
(heb zelf deze skill nog niet, leek me nogal nutteloos aangezien ik een lonewolf ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets van waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
weet iemand het verschil toevallig tussen de normale en de "rare" burn/ignition skill van muse? lijkt niemand te weten qua dmg/mp/recharge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
I wilde misschien naar Erose komen zodra de refines er zijn maar nu ik de prijzen van Narose zie ga ik toch weer ernstig twijfelen.
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/pre_02.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/pre_03.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/pre_04.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/pre_05.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heerlijk die exp op het nieuwe clanfield :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/bigexp.JPG
En dat op lvl 46

Hier zit ik dus de hele avond :P
Just kidding :)

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 16-11-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:44
Sinergy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:24:
weet iemand het verschil toevallig tussen de normale en de "rare" burn/ignition skill van muse? lijkt niemand te weten qua dmg/mp/recharge :(
lvl1:
damage 250
distance:18m
duration:6sec
hij is minder ver maar meer dagame en mp dan de normaal

Verwijderd

ty amafi maar ik bedoelde eigenlijk een lijst van alle spelers die erose spelen

ik heb btw een cart natuurlijk wel met redelijk wat korting :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bf0aab263e6ce4b99432600d89ff1636/full.jpg

Thanks Dub en Psy voor de party O+

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:11:
[...]

Er is een site gemaakt waar iedereen die dat wil zijn vorderingen in rose bij kan houden.
Als je in een clan zit kan je daar direct de levels zien van je clanmates
http://rose.azwart.nl/ Op deze site staan wat levels.
Zie meteen dat ie voor een aantal LoT leden niet meer klopt. Denk dat ze te lui zijn om hem in te vullen ;)
Maar je moet maar denken, die is minimaal het level wat ervoor staat

Btw: Vliegje: Wat een topwings man, echt een mooie craft
Ik heb mezelf weer op actueel lvl gezet :P was dit ff vergeten te doen indd
4th schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:20:

Dit heb ik ook gedaan ja, maar misschien een simpel index.html paginatje dat alle foto\s in beeld laden, langen laadtijd dat wel maar schild weer een voor een klikken, heb ik ok gedaan
jullie zijn nog flink lang doorgegaan ja nadat ik weg was, zie in de lijst dat psy ineens 84 is, of is dat beetje voorwerk in de lijst ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 09:10 ]

• SinergyX
Gisteravond bezig geweest op channel2 bij de grunterking, enige channel waar niemand was :9 Makkelijk neer te halen, lekker exp en daarna meteen junon king doen. Echter sinds lvl51 heb ik tot heden geen enkele blue drop meer gehad, terwijl we toch nonstop op oranje t/m paarse mobs lvl'en. Wel van die blue/red/green stones, hoeveel heb je er daar voor nodig om een Gem te maken? :D

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
Gisteravond bezig geweest op channel2 bij de grunterking, enige channel waar niemand was :9 Makkelijk neer te halen, lekker exp en daarna meteen junon king doen. Echter sinds lvl51 heb ik tot heden geen enkele blue drop meer gehad, terwijl we toch nonstop op oranje t/m paarse mobs lvl'en. Wel van die blue/red/green stones, hoeveel heb je er daar voor nodig om een Gem te maken? :D
zou je die red voor mij willen bewaren als je hier crystals mee bedoelt ik koop ze wel van je. hoeveel je er nodig hebt staat onder andere hier

en niet alle mobs die paars zijn droppen blauwe equip of droppen het pas naar lange tijd.

De beste plek is altijd nog de king kong denk ik met een goeie lvl 55 party is dat een eitje dacht ik. misschien iets hoger of lager nodig dat weet ik niet meer.

mee dat je hoger word kan je de rest van beach uitroeien hier komt opzich wel veel vandaan

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 10:27 ]

• SinergyX
Het zijn idd crystals, maar 6 voor een Gem :D Ok en dan die refine material.. Ik ga iig nog paar lvl's denk op die king/junon king lvl'en dus verwacht nog wel wat meer drops ervan.

Beach gebruiken wij steeds om wat hogere party-lvl te halen, dan weer door naar de grunters.

Verwijderd

als iemand twill heeft ik ben het aan het sparen duss geeft ff een seintje moet er nog 68 :(

verder heb ik grand redfield shoese met als extra stat cri 14 als iemand se wilt lenen zeg ff

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:08:
...
jullie zijn nog flink lang doorgegaan ja nadat ik weg was, zie in de lijst dat psy ineens 84 is, of is dat beetje voorwerk in de lijst ;)
Hehe neej dat lvl klopt ;) Kip ging rond 2:30u weg. Toen wou ik nog ff 30min solo bij de Poisoned Mammoth voor de Grand Mighty Armor. Nou die drop had ik dus EINDELIJK nadat Kip weg was (2 en een halve dag daar zitten hunten voor de armor :'( ). Toen wou Dub nog ff WD pakken, zijn we dat ff gaan doen. Toen kreeg Dub opeens een fairy, hehe daar moesten we natuurlijk gebruik van maken. Maar weer naar de Elder Mammoths gegaan, toen fairy weg was was ik bijna lvl up, toch maar ff doorgegaan, thnx Dub _/-\o_

Vanavond hopelijk lvl 85 zodat ik met Mighty Armor kan dragen B)

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Psychoot schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:27:
[...]

Hehe neej dat lvl klopt ;) Kip ging rond 2:30u weg. Toen wou ik nog ff 30min solo bij de Poisoned Mammoth voor de Grand Mighty Armor. Nou die drop had ik dus EINDELIJK nadat Kip weg was (2 en een halve dag daar zitten hunten voor de armor :'( ). Toen wou Dub nog ff WD pakken, zijn we dat ff gaan doen. Toen kreeg Dub opeens een fairy, hehe daar moesten we natuurlijk gebruik van maken. Maar weer naar de Elder Mammoths gegaan, toen fairy weg was was ik bijna lvl up, toch maar ff doorgegaan, thnx Dub _/-\o_

wel even showen als je die hebt he :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/3628/dealer0nf.jpg
Was nog vergeten pic te posten van me nieuwe eq dus nu als nog

• SinergyX
hoe weet je eigelijk welke mob wat dropt qua EQ?

Verwijderd

hoe kun je een foto bekijken en hierop zetten ???

ik heb nu ook een marine hoed geen stats

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:37:
hoe weet je eigelijk welke mob wat dropt qua EQ?
Kheb het nagevraagd aan Soldiers die al Mighty Armor aanhadden.
Ennuh blaatpaal, zeker zal ik een pic posten. Op 85 kan ik ook Dark Morning Star :+

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:27:
[...]

Goed bezig geweest, ik hoop zondag 85 te zijn, kan ik mijn mighty armour ook aan, hoopte eignelijk beetje de eerste te zijn ;) maja gratz man je hebt het wel verdient na twee dagen

Verwijderd

Iruja ik heb je geld=)

• Zeror
pssst, server is alweer up ;)

• blaatpaal
Psychoot schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:52:
[...]

Kheb het nagevraagd aan Soldiers die al Mighty Armor aanhadden.
Ennuh blaatpaal, zeker zal ik een pic posten. Op 85 kan ik ook Dark Morning Star :+
nice nice :)

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:51:
hoe kun je een foto bekijken en hierop zetten ???

ik heb nu ook een marine hoed geen stats
Host het ergens, en dan hier link posten met [img]url[/] bijvoorbeeld (zie faq voor meer opties van [img] tag ).

Niet blauwe equip zonder stats, of niet heel erg goede stats -> onmiddelijk naar npc verkopen

• Amafi
Let op wat je zegt tegen 4th, alles wat je zegt wordt opgeslagen en kan tegen je worden gebruikt. ;)
http://members.lycos.nl/t...ry/screen007IncPijpen.jpg
Dacht al die uitspraak komt me wel heeeeeel bekend voor.

@Haan: Wat slaat iedereen dan teksten van mij op :o
Ongelofelijk, wordt nog eens beroemd 8) Was dan ook wel een topavond, maar 1 ding weet ik zeker. Ik ga daaaar nooit meer een biertje drinken

Edit: Had hem net te pakken, dacht had al eerder ooit een link staan. Zal dan wel bij de eerste keer dat ik het teste een spelfout in de code hebben gemaakt

[ Voor 77% gewijzigd door Amafi op 17-11-2005 15:49 ]

• Haan

Haan

dotnetter

offtopic:
gebruik ubb tags, dus [url=http://rose.azwart.nl/]GoT Rose spelers![/url] oid :)

Nu je dat zo aanhaalt amafi, ik herinner me opeens dat ik dat ook ergens op screen van mij zag laatst, maar dan toevallig :P
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/603483b09f5e270be9f71ba38892d9e9/full.png[/] hehe

[ Voor 51% gewijzigd door Haan op 17-11-2005 15:21 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Nieuwe outfit :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5ad6722e4978e486c79bb0af0b36e9d1/full.jpg

Zal het alleen in party dragen denk ik, def is wel 8 hoger dan m'n chrome armor, maar daar zit dan weer 9 attack op, dus beter voor solo.

hmm niet verwacht dat er niemand meer had gepost in de tussentijd

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 17-11-2005 17:36 ]

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Hehe iemand deze link al gezien? Kreeg hem van Casah aangereikt.
Het filmpje wat erbij gepost is de moeite wel waard om te kijken :*)

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Psychoot schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:18:
Shit, je bent me voor :p

btw,

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/pr/evolution/img/sum_b-6.jpg

Lost souls van chars ???

Die nieuwe dingen lijken me best cool. Hopelijk komt het allemaal snel.
Ben het filmpje nog aan't downen maar de mensen van thedesolate zeiden me dat je kan trouwen ?????

Lijkt me leuk als je der baat bij hebt.

edit: Hier vind je nog wat pics van nieuwe rose monsters etc vanop een beurs ofzow

Net filmpje gezien, 1 woord: VET !

Nuja, sommige dingen zijn niets nieuws aangezien ze vroeger reeds getoond werden.

[ Voor 20% gewijzigd door PeGys op 17-11-2005 19:24 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

• Calamor
Het eerst filmpje heb ik nog niet kunnen kijken door dat MP traag verbinding maakt of de site is heel erg traag. Het 2de filmpje is wel leuk. Alleen zo jammer dat al die spullen nog niet in eRose is en allang in jRose. maar volgens mij is er iets anders in jRose want in dat filmpje (2de) heeft die dealer een little angel wing. en die kunnen alleen maar door muse worden gedragen.

Zie dat het maar 1 filmpje is hoge en lage kwaliteit. Zou graag het filmpje op hoge kwaliteit zien. Heeft iemand al gedownload en kan het een tor van maken of iets anders.(dit is wel weer hadig geweest als het een BT was gaat veel sneller.)

[ Voor 25% gewijzigd door Calamor op 17-11-2005 21:13 ]

• dommerick

dommerick

is domm

iemand wel es last van goblins gehad.... op CF.... wij wel 5x dood in 2 minuten een of andere gobline gem mage... als ik ze kan ownen hoop ik dat ze uniekjes droppen :9~

Heeft geen signature.

• SinergyX
Gem Goblin Mage
dropt volgens RG
Essence(c), Silver Iron(c), Steel(c), White Crystal(r), Gloves of Shadow(r), Pink Hearts(vr)

white crystal = atk power gem :D :D

• Zeror
Geld die new items ook voor de armor in dit plaatje >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/pr/evolution/img/sum_c-4.jpg

EDIT:
Damn dat filmpje is gaaaf. En dat gaat allemaal naar eRose komen? Dan wil ik zeker wel verder spelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-11-2005 21:30 ]

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Koudijs schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:21:
[...]

Ik heb hier nog een hele mooie (werkende) 12v adapter liggen voor een Prestige 650.
1 probleem. We wonen ca. 150km bij elkaar vandaan |:(
Vandaag EINDELIJK dat ding binnen gekregen, gelijk weer kapot omdat het idd gerwin, aan de router lag. Als het goed is komt er morgen een soort leen modem, en volgende week de definitieve..pff wat een gedoe allemaal (inmiddels 2 weken verstreken)
Ik heb atm even geen tijd om pagina 28-35 te lezen. Tot deze quote ben ik dus bij.

Verwijderd

filmpje is cker vetjes :D, goeie reden om te blijven spelen, hoop dat het snel komt.

dowlnoade wel snel bij mij btw

• Zeror
Kijk eens wat ik eindelijk onder mn kont heb :9

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/carteindelijk.JPG

:D :D :D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zag wel een leuk wapen in een shop
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen133.jpg
Tog heb ik liever deze.
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen125.jpg

Wie kan hier ook komen?
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen108.jpg

edit:ik dacht al dat ik iets vergaat.(de map rose nog).

[ Voor 35% gewijzigd door Calamor op 18-11-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Calamor schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:11:
Zag wel een leuk wapen in een shop
[afbeelding]
Tog heb ik liever deze.
[afbeelding]

Wie kan hier ook komen?
[afbeelding]
de plaatjes doen het niet.... ze doen het nu :D

[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 18-11-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor, welke quest is dat op de laatste screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Hmm ik kan niet meer spelen omdat me account nog niet betaald is ofzo :/
Zou al lang goed moeten zijn, naja ze hebben dit weekend en een gedeelte van volgende week om het optelossen want ik kan zoiezo niet spelen laat staan op internet.
Had gehoopt nog lvl 80 te worden met hulp van psy evo en 4th, maar dat kan ik wel vergeten.
Tot volgende week mensen.

Edit:
Ondertussen in Phrose
Something BIG is coming to pROSE!
Nov 15, 2005

Yep, you heard it right, ROSE Buddies! We have to do some more testing of Luna Dungeon and the Battle Cart Passenger Seats (for your safety!) so we're moving the launch date of this new playground for high-level players from November 17 to November 24. Awww…but don'tcha guys worry! To keep you busy during those 7 days, we're extending the 2X drop rate on both Sirius and Polaris until November 24!

And after that big patch you'll need to get on the 24th (be warned, it's 26MB), we're having a blowout to help you catch up with your fellow pROSE players— 2X EXP on both servers from November 24 to December 1! Yipee!

Please standby as we put up additional links for the 26MB download in the next few days so you can avoid the traffic on the 24th .

We'll see you in pROSE
Nou maar hopen dat de luna dungeon(temple denk ik dan) ook snel naar Erose komt, als het even kan met 2X drop en exp rate :9~ .

[ Voor 63% gewijzigd door Meatbag op 18-11-2005 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

jammer dat het niet meer lukt, had je graag vanacht nog naar de 80 geholpe maar in ieder geval tot volgende week dan en veel succes met verhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een poep zaak GR, heb meer dan een week een bak overschrijving gedaan en nu is mijn account expired.

heb al 2 tickets geopend en nooit een antwoord daarop gehad, die tickets waren na een dag al verwijderd zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Zo vandaag lvl 85 gehaald :*)

Hier de beloofde screens, kreeg nog een fairy dus dat kwam ff mooi uit :+

Devil wings zijn van Dubstar geleend, ziet mooier uit dan Buffalo BS imho.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/Psy85-wings.jpg

Hier de originele look, met meer defense uiteraard 8)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/Psy85-bs.jpg

@Dubstar, jammer dat je opeens offline ging en niet meer ingelogd kwam :'( hoop je snel weer online te zien en 80+

@Evo, kreeg nadat fairy weg was (gelukkig) een d/c :'( party is dus verloren gegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Psychoot schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 03:01:
Zo vandaag lvl 85 gehaald :*)

Hier de beloofde screens, kreeg nog een fairy dus dat kwam ff mooi uit :+

Devil wings zijn van Dubstar geleend, ziet mooier uit dan Buffalo BS imho.
[afbeelding]

Hier de originele look, met meer defense uiteraard 8)
[afbeelding]

@Dubstar, jammer dat je opeens offline ging en niet meer ingelogd kwam :'( hoop je snel weer online te zien en 80+

@Evo, kreeg nadat fairy weg was (gelukkig) een d/c :'( party is dus verloren gegaan |:(
Dat ziet er uber uit psy, kword gewoon bang van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JE ziet mooi uit hoor psy :)

Maar heb effe dat filmpje gedownload (zit op me werk niks te doen)
En ziet er echt leuk uit, ze laten zien te minste dat rose nog steets in ondwikkeling is en niet zo als nu een beetje meer van het zelfde. Nieuwe armors en zo zien er erg dope uit :). Hoop dat it snel allemaal ingame gebracht word. Hoop wel dat veel van die items te craften zijn (craft only helemaal goed). Anders raak ik nog werkloos ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice link, machitig man dat long long sword bij derde plaatste van equip :D, en dat eerste ziet er ook wel bruut uit

Maja ook flimpje gezien en ik durf er niet eens bij te bedenken hoe lang dat allemaal gaat duren

gsiter gewoon me 2de dark mighty armour gevonden :P alleen wel kut stats,

En prose brengt nieuws veel spontaner en als hun iets niet op tijd lukt dan compeseren ze dat met een ander idee :S hun host is echt veel beter dan GR.

@psy, naja kan gebeuren ik denk dat het sneller gaat om met wat low lvls bij mamouth party op te bouwen net als vorige week, ff feco of wozzie erin zetten als lead en gaan maar :D vandaag vanaf 1 uur weer ik ga voor lvl 83, morgen niet spelen en dan zondag 85

hier nog ff screenie van onze bende van gister nacht, en natuurlijk gratz naar psychoot, :P ik moet nog 3.5 lvl

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen091.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:52:
[...]
nice link, machitig man dat long long sword bij derde plaatste van equip :D, en dat eerste ziet er ook wel bruut uit

Maja ook flimpje gezien en ik durf er niet eens bij te bedenken hoe lang dat allemaal gaat duren

gsiter gewoon me 2de dark mighty armour gevonden :P alleen wel kut stats,

hier nog ff screenie van onze bende van gister nacht, en natuurlijk gratz naar psychoot, :P ik moet nog 3.5 lvl

@psy, naja kan gebeuren ik denk dat het sneller gaat om met wat low lvls bij mamouth party op te bouwen net als vorige week, ff feco of wozzie erin zetten als lead en gaan maar :D vandaag vanaf 1 uur weer ik ga voor lvl 83, morgen niet spelen en dan zondag 85

[afbeelding]
Onze Soldiers gaan wel lekker hard hard op moment :) Kan ik oook eens mooi van jullie atk gebruik maken :P
Ik lvl niet echt hard atm, maar ja artisian he blijft moeilijk ook al word ik steets sterker. Mij doel nu is dit weekend 91 en dan rusig naar 95 voor dragon wings en dark sniper rifle. Dan rustig door naar 100 voor wat meer nieuwe eq en sporty crafts. Van af daar zien we wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:45:
Calamor, welke quest is dat op de laatste screenshot?
Dat is de luna quest. Moet je van die warrior hunten voor een boek in B2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:51:
JE ziet mooi uit hoor psy :)

Maar heb effe dat filmpje gedownload (zit op me werk niks te doen)
En ziet er echt leuk uit, ze laten zien te minste dat rose nog steets in ondwikkeling is en niet zo als nu een beetje meer van het zelfde. Nieuwe armors en zo zien er erg dope uit :). Hoop dat it snel allemaal ingame gebracht word. Hoop wel dat veel van die items te craften zijn (craft only helemaal goed). Anders raak ik nog werkloos ^^
JA vind ik ook. Ik hoop dat ze binnen 3 maanden met veel nieuw stuff komen, want ik wil ze erg graag zien. :P Craft only. Vast en zeker wel. Dat Leaf-ding van die muse is al te craften volgens mij. Heb je Magic Weapon Craft 7 voor nodig. Dus je zal vast wel nog veel dingen al kunnen craften. De vraag dan is nog: Ben je op hoog genoeg lvl om die meuk aan te kunnen? Margoed. Het beloofd veel goeds dat ze iig nog druk bezig om van Rose de 'perfecte' mmorpg te maken :P

en Psychoot, je ziet er idd er goed uit uit ;)
Ik wil er ook zo uit zien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dutch-Hane schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:32:
[...]

Vandaag EINDELIJK dat ding binnen gekregen, gelijk weer kapot omdat het idd gerwin, aan de router lag. Als het goed is komt er morgen een soort leen modem, en volgende week de definitieve..pff wat een gedoe allemaal (inmiddels 2 weken verstreken)
Ik heb atm even geen tijd om pagina 28-35 te lezen. Tot deze quote ben ik dus bij.
Damn, gaat niet echt lekker met je internet Haantje.
Echt wel balen dat je nu een stukje achter loopt op de rest van de clan.
Hoop dat je niet opgeeft en als je internet weer werkt weer snel bij bent. Zodat ik weer eens met haantje in de party kan zitten.
Is ook al weer te lang geleden.....

@psychoot. Damn u rock man. Ziet er erg geil uit.
@Vliegje: Gaat ook weer lekker bij jou zeg, ben je nog steeds de hoogste artisan dan?
Ben alvast de mats voor een sporty aan het sparen hoor. Alleen die 250-300 metal zit ik nog mee in de maag.
@Blue gaan we snel weer eens partyen? Vooral (9)tiar vond ik erg lekker gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX zegt vaarwel tegen zijn muse.

MaceX gaat pleite, ik ben em helemaal zat. Semi-tanker-muse kan gewoon niet in dit spel zonder vet in te geven op dmg of zonder "items".

Dus we gaan weer lekker verder om mijn soldier te lvl'en (BroozerX), taunt erbij en hij kan beter zijn werk doen met mika dan mijn huidige muse. Ik ga hem samen lvl'en met mijn vriendin, dus full-time lvl'ing om flink in te halen :)

Als iemand nog tips (of natuurlijk wat oude items :9) heeft voor een soldier (knight based), hoor ik het graag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor sporty vind ik silver iron echt al wel genoeg hoor, autotje gebruik je toch alleen om van plaats naar plaats te gaan hoeft niet zo veel meer def op als standard zolang het maar beetje zelfde is als me wooden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:53:
[...]

JA vind ik ook. Ik hoop dat ze binnen 3 maanden met veel nieuw stuff komen, want ik wil ze erg graag zien. :P Craft only. Vast en zeker wel. Dat Leaf-ding van die muse is al te craften volgens mij. Heb je Magic Weapon Craft 7 voor nodig. Dus je zal vast wel nog veel dingen al kunnen craften. De vraag dan is nog: Ben je op hoog genoeg lvl om die meuk aan te kunnen? Margoed. Het beloofd veel goeds dat ze iig nog druk bezig om van Rose de 'perfecte' mmorpg te maken :P

en Psychoot, je ziet er idd er goed uit uit ;)
Ik wil er ook zo uit zien :'(
Leaf ding voor muse :/ wie wild dat nou hebben.. onding. Maar met het erose skill systeem kan je veel minder crafts nemen als in irose dus er zullen andere artisian moeten komen die de dingen maken die ik niet maak. Maar heb second job skills bekeken voor artisian en er is geen 1 actieve of pasive skill waar je wat aan heb om te hunten alleeen mar craft zooi, dus zla uit eindelijk meer craft skills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:28:
voor sporty vind ik silver iron echt al wel genoeg hoor, autotje gebruik je toch alleen om van plaats naar plaats te gaan hoeft niet zo veel meer def op als standard zolang het maar beetje zelfde is als me wooden
Ja maar wat als silver maar 50% succes geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:28:
Tja dat is waar, weet alleen niet wat de succesrate van een cart is met silver iron.
Dacht in een ver ver verleden op 7hearts :'( *snif* oude roser's kennen het nog.
Gelezen te hebben dat je voor een te craften sporty flink hoge kwal metal nodig had voor een normale succesrate.
Maar goed, das nog een beetje op de zaken vooruitlopen.
Duurt nog wel even voordat vliegje lvl100 is. Dan lijkt het me wel vet om de hele clan in een sporty te hebben O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Kun je nu al gewone carts craften vliegje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik start net Rose op en ik krijg een melding dat ik Mn account moet uppen op Roseeurope.com
Heeft iemand dit al gehad hier. Want als ik nu weer een maand moet betalen ga ik toch echt een klacht bij GR indienen, want er spelen nog steeds mensen die nog niet betaald hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/topup.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 18-11-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:40:
Ik start net Rose op en ik krijg een melding dat ik Mn account moet uppen op Roseeurope.com
Heeft iemand dit al gehad hier. Want als ik nu weer een maand moet betalen ga ik toch echt een klacht bij GR indienen, want er spelen nog steeds mensen die nog niet betaald hebben.

[afbeelding]
Ik zou zeggen kijk eens op het forum van GamesRouter www.roseeurope.com/forum
Er zijn een flink aantal mensen met hetzelfde probleem.

@jip86 Vliegje kan nog geen normale carts craften. Het duurt nog wel even ook voordat iemand het kan. Cart craft is namelijk een lvl 100 skill.
Ben trouwens nog wel benieuwd of Vliegje op lvl 100 al carts kan craften of dat we iets langer moeten wachten aangezien je ook een aantal lvls cart craft hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:47:
[...]

Ik zou zeggen kijk eens op het forum van GamesRouter www.roseeurope.com/forum
Er zijn een flink aantal mensen met hetzelfde probleem.
HEb een mailtje naar de helpdesk en een ticket op de support gedumpt. Eens kijken of ze binnen een uur of 2 reageren nu.
@jip86 Vliegje kan nog geen normale carts craften. Het duurt nog wel even ook voordat iemand het kan. Cart craft is namelijk een lvl 100 skill.
Ben trouwens nog wel benieuwd of Vliegje op lvl 100 al carts kan craften of dat we iets langer moeten wachten aangezien je ook een aantal lvls cart craft hebt.
Als vliegje z'n SP's gaat opsparen om straks op lvl 100 gelijk uber carts te kunnen craften moet het volgens mij geen probleem zijn. Maar wil vliegje dat ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Succes met die helpdesk, zoverre ik weet werkt het nog niet (tickets verdwijnen nonstop). En als die er toch inkomt, moet je maar hopen dat je nog reactie erop krijgt.

* SinergyX spreekt uit ervaring inmiddels.

edit: LOL zelfs mijn ticket over mijn CC is nu verdwenen :Y) Ook de ticket van mika met een tracert erin is pleite :/

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:09:
Succes met die helpdesk, zoverre ik weet werkt het nog niet (tickets verdwijnen nonstop). En als die er toch inkomt, moet je maar hopen dat je nog reactie erop krijgt.

* Zeror spreekt uit ervaring inmiddels.

edit: LOL zelfs mijn ticket over mijn CC is nu verdwenen :Y) Ook de ticket van mika met een tracert erin is pleite :/
Helpdesk heeft inmiddels in het lopende topic hierover gereageerd, dus ik mag aannemen dat ze mijn post daar ook vanzelf gaan zien :)
maar achja. Als het vanmiddag nog niet is opgelost dan betaal ik wel een maandje bij ofzo. Ik kijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Voor een pasieve skill voor muse heb je 100 charm nodig. Wat als je nou je charm set aan trek en dan toevoegt. En je charm set weer uit doe. Weer die skill dan ook nog?

@Rakkerzero duurt nog wel ff ben pas lvl 60 geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 18-11-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik gok dat de skill het dan niet meer doen. maar probeer het eens uit zou ik zeggen.

EDIT: ticket is toegevoegd nu :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 18-11-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:40:
Kun je nu al gewone carts craften vliegje?
Cart craft = second job.... en ja een houten cart is ook een cart ^^ dus lvl 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
de eerste dealer *artisan die lvl100 is wordt rijk met cart craften :D

edit... txs... ff aangepast :P

edit2: is het nog steeds zo dat je

Metal(300), Gorgeous Leather(70), Mana Heat(35), Cart Drawing(Sporty)(1) nodig hebt voor je craft?

if so.... welk metaal is het beste hiervoor. dagje levelen met elderbats geeft me makkelijk 300 silver iron namelijk

[ Voor 83% gewijzigd door Yokidrink op 18-11-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:11:
de eerste dealer die lvl100 is wordt rijk met cart craften :D
eerste artisian bedoel je ^^
Als zo gaat als nu gaat zal ik dat zijn,wand alle andere hoge dealers gaan bourg, ^^ me gonne be rich
50K per craft of zo :P

AG 100K kan ook blijft het nog beetje exclusief :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ vliegie in climax clan zit ook een crafter (sp@ce) dies lvl 85 duzz je moet niet te rustig aan doen

@ filmpie die is egt leuk heb er alleen 2 vraagjes over
1. volgens mij draagt een dealer daar litle angel wings kan natuurlijk zijn dat dat aangepast wordt , anders een beetje slordig

2. wat is dat voor een auto waarmee se inhet begin naar de bruiloft rijden die ziet er pas leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
@Psychoot die wings zijn van bluepanther, dus aan hem terggeven als ie ze nodig heeft^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:34:
@ vliegie in climax clan zit ook een crafter (sp@ce) dies lvl 85 duzz je moet niet te rustig aan doen

@ filmpie die is egt leuk heb er alleen 2 vraagjes over
1. volgens mij draagt een dealer daar litle angel wings kan natuurlijk zijn dat dat aangepast wordt , anders een beetje slordig

2. wat is dat voor een auto waarmee se inhet begin naar de bruiloft rijden die ziet er pas leuk uit :)
was een P2P item in Krose, heb er ook wel gm's mee zien rijden in irose, heet caddy of zo dacht ik.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.