[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar jij bent ook stoeoeeerrr...
soldiers zijn helemaal niet zwak. :P

en wat gaan jullie precies in het mailtje zettten?(voor de 300k en 2 lvls) jullie kunnen ook vast niet de hele dag online zijn op iruja na :>

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gister echt een kut dag qua rose, over 3 uur spelen +/- maar 40% exp erbij :S me junion quest gefaald op 4 proof en ongeveer ruim een uur over de luna doll quest gedaan :S

@yochidrink/poes Ik heb niet al te beest nieuws over je squid, de items die ik wil houden zet ik eignelijk toch voor een belachelijk hoge prijs in me shop dan dat als ik ze verkoop het toch niet erg is kwa geld, ik verkoop eignelijk nooit wat?
Behalve dat zwaard, SORRY met een waarde van 40k is hij verkocht voor 160 k, dus opzich raad i kje aan om de eerst voglende death speer te kopen, die is dan wel voor lvl 65 maar hij zwaait wel lekker, ons kippetje bevestigd dit wel ^^

@de luna gaanders, welke area zaten jullie gister trowuens want hoorde dat daar veel leuk spel dropte, wil ik vanmiddag ook ff kijken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25
Was er iemand gister soort van "ikstop" uitverkoop aan het houden in Zant, toch wat leuke dingen binnen gehaald zoals een mask met 10 dodge en max hp20 voor maar 12k en lvl55 schoenen met 10 dodge/hp53 :9 Jammer dat ik geen zulie meer heb, iemand verkocht een complete cart voor kleine 210k.. ach ja, zullen nog wel meer "opheffinguitverkoop" winkeltjes komen ;)

Eindelijk ben ik van die +100% exp af.. uiteindelijk op 116% kreeg ik mijn ding 53. Nu nog die 2 lvls en mijn 200def/150dodge komt heel dichtbij (of wordt dan al doorbroken :D)

@agressor: ik had titel 2lvls/300k upgrade, dan in de main je account/(echte)naam/character. Stuur je dat mailtje wordt hij automatisch in die support-ticket systeem gezet.. ik krijg echt het gevoel dat meeste pas eind volgende week hun 2lvls/300k gaan krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:11:
ik had gister echt een kut dag qua rose, over 3 uur spelen +/- maar 40% exp erbij :S me junion quest gefaald op 4 proof en ongeveer ruim een uur over de luna doll quest gedaan :S

@yochidrink/poes Ik heb niet al te beest nieuws over je squid, de items die ik wil houden zet ik eignelijk toch voor een belachelijk hoge prijs in me shop dan dat als ik ze verkoop het toch niet erg is kwa geld, ik verkoop eignelijk nooit wat?
Behalve dat zwaard, SORRY met een waarde van 40k is hij verkocht voor 160 k, dus opzich raad i kje aan om de eerst voglende death speer te kopen, die is dan wel voor lvl 65 maar hij zwaait wel lekker, ons kippetje bevestigd dit wel ^^

@de luna gaanders, welke area zaten jullie gister trowuens want hoorde dat daar veel leuk spel dropte, wil ik vanmiddag ook ff kijken
Volgens mij dropt alles op luna wel lekker, gister met kip ff een party en kip heeft een sporty cart drawing van de slags gekregen en ik heb nog een engine drawing en een wooden cart drawing. Alleen geen eq nog maar ik was ook niet zo lang bezig.

Edit: Een onbegrijpelijke verandering :S
Ware Fare was a really nice skill which increase ur ATK for Bow Hawkers
now it requires Kartars Or Dual Weapons. it still requires u to
learn mana blood and hawk shot. and mana blood requires
bow mastery.

[ Voor 12% gewijzigd door Meatbag op 11-11-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Pffew, ken iemand mij helpen? Ben namelijk nu lvl 23 (n00bje, i know ;) ) maar ik kan geen quests meer vinden... Houd dit in dat ik van lvl 23 tot lvl 30 alleen maar rackies etc. moet killen? :/

Ik heb naar mijn idee alle quests gedaan die er zijn in Zant. ( Trytthe- muse job; Spero- cart/antidote; Keenu- dalping hunt; Cornell- candle ghost; Rosie- wine; Mitheo- engagement ring)

Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Dubst4r schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:40:
[...]

Volgens mij dropt alles op luna wel lekker, gister met kip ff een party en kip heeft een sporty cart drawing van de slags gekregen en ik heb nog een engine drawing en een wooden cart drawing. Alleen geen eq nog maar ik was ook niet zo lang bezig.

Edit: Een onbegrijpelijke verandering :S

[...]
Ik ga al vast sparen voor een blue cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
JimmyWoo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:
Pffew, ken iemand mij helpen? Ben namelijk nu lvl 23 (n00bje, i know ;) ) maar ik kan geen quests meer vinden... Houd dit in dat ik van lvl 23 tot lvl 30 alleen maar rackies etc. moet killen? :/

Ik heb naar mijn idee alle quests gedaan die er zijn in Zant. ( Trytthe- muse job; Spero- cart/antidote; Keenu- dalping hunt; Cornell- candle ghost; Rosie- wine; Mitheo- engagement ring)

Ik denk dat je dan inderdaad vast zit ;) 90% van mijn tijd in Rose zit ik zowiezo gewoon mobs te meppen. Voor de afwisseling kan je naar Verloon desert gaan en kijken of je wat Aqua mobs kan meppen. Eventueel in Breezing hills wat dalphings en het geheel is wat minder "eentonig".
Soms heb je wel van die shout quests die door NPC's worden gedaan, maar je krijgt hier meestal alleen wat pots/items voor, geen exp.

Mocht je trouwens rond 25-26 zitten uiteindelijk kan je wel soms met mij party'en, ik heb een lvl26 soldier :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimmyWoo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:

Ik weet niet meer op welk lvl maar spero geeft nog een quest behalve cart deze begint met dat je woopie moet killen en eindigt dat je een rugzak krijgt.
Calamor schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:52:
[...]

Ik ga al vast sparen voor een blue cart.
Voor sportys hoef je neit te sparen hoor, de mats voor rood heb je echt in no time in gorge en blauw kost iets meer werk omdat die mana heat minder vaak valt dan mana oil.

En drawing zal in shops voor 1 mil gaan liggen of zow eerste paar weken dus die kan je ook beter zelf zoeken. aangezien de eerste van lot hem gister al kreeg naar een paar uur is het wel te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:05:
[...]

Ik weet niet meer op welk lvl maar spero geeft nog een quest behalve cart deze begint met dat je woopie moet killen en eindigt dat je een rugzak krijgt.

[...]

Voor sportys hoef je neit te sparen hoor, de mats voor rood heb je echt in no time in gorge en blauw kost iets meer werk omdat die mana heat minder vaak valt dan mana oil.

En drawing zal in shops voor 1 mil gaan liggen of zow eerste paar weken dus die kan je ook beter zelf zoeken. aangezien de eerste van lot hem gister al kreeg naar een paar uur is het wel te doen.
1 mill is veelste duur, die dingen droppen als gewone eq.
Volgens mij heeft LoT bijelkaar al 10 sporty drawings.:D
En het is Mana Oil voor de blauwe sporty(redelijk common).
En Mana Heat voor de rode sporty(redelijk rare).

Hier alle sporty onderdelen en wat je nodig hebt om ze ta craften:
Sporty Blue frame:
250 Metal(het liefst chromium, dropt veek vaker dan tiar/damascus en geeft een goede succes rate)
60 Tender Leather
30 Mana Oil
1 Sporty Cart (Drawing)

Sporty Red Frame:
300 Metal(het liefst chromium, dropt veek vaker dan tiar/damascus en geeft een goede succes rate)
70 Gorgeous Leather
35 Mana Heat
1 Sporty Cart (Drawing)

Dural Engine:
200 Metal(niet zeker welke quality)
35 Steam Biffer
20 Low Ether
1 Cart Engine (Drawing)

Rapid Wheel:
130 Metal(niet zeker welke quality)
30 Essence
25 Steam Biffer
1 Sporty Cart (Drawing)

Bron: http://roseon.zeserveur.com/index.php?atelier=items

[ Voor 29% gewijzigd door Meatbag op 11-11-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Ook niet geheel onbelangrijk voor de carts.
Vliegje welke artisan crafts ga je nemen? (ik neem aan dat de cart en gem en cg een lvl100 req heeft)
Anders zouden ordinaire bourgois ook carts kunnen craften :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Sinergy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat je dan inderdaad vast zit ;) 90% van mijn tijd in Rose zit ik zowiezo gewoon mobs te meppen. Voor de afwisseling kan je naar Verloon desert gaan en kijken of je wat Aqua mobs kan meppen. Eventueel in Breezing hills wat dalphings en het geheel is wat minder "eentonig".
Soms heb je wel van die shout quests die door NPC's worden gedaan, maar je krijgt hier meestal alleen wat pots/items voor, geen exp.

Mocht je trouwens rond 25-26 zitten uiteindelijk kan je wel soms met mij party'en, ik heb een lvl26 soldier :)
Ai, dan heb ik dus nog een lange weg te gaan, met exp quests gaat het toch allemaal wat sneller ;)
En thanks voor het aanbod, ingame nick ook Sinergy? :)
[...]

Idd, de antidote quest, ook al gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

[...]

Eh 1 mil voor een drawing ;) heb er al 4 en dat in 1 dagje. Dat scheeld een hoop. Ken aantal die er al meer dan 10 hebben dus als mensen later 1 nodig hebben komt wel goed. Verwacht van weekend 10+ drawings te hebben.

Heb nu het volgende
Grand Shadow Coat
Demon Shadow had

werkt wel goed :)
als iemand gloves of boots met atk of +15 charm dan koop ik ze :) prefer een grand versie dan nog extra hp.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
JimmyWoo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:15:
En thanks voor het aanbod, ingame nick ook Sinergy? :)
Nope dat is SinergyX

(ik heb wat met X'jes :D)

edit: vraagje over dat refinen, als je een item refined, komen er dat stats bij of worden de huidige stats dan gewoon hoger?

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Sinergy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:18:
[...]

Nope dat is SinergyX

_/-\o_ ik met V'tjes (V1,V2 na elke keer dat ik gekilled werd bij Bootleggers)

Ow ja, mijn nick is Capo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
[...]

Nope dat is SinergyX

edit: vraagje over dat refinen, als je een item refined, komen er dat stats bij of worden de huidige stats dan gewoon hoger?
bij refinen gaat je def/att/durability/mag def/dodge omhoog naar gelang de quality van het spul dat je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[...]

Nope dat is SinergyX

Eerst was het zo dat bij refined dat je spullen meer dodge/att acc en defence/att power er bij komen. Als een EQ zonder stats is kan er stats bij komen. En als het goed is wordt het niet hoger.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 11-11-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Dubst4r schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 02:38:
Edit: Nog een nadeel aan cf is dat het lvl gebonden is, lvl 90 en hoger komen er niet in.
een lvls 30-69 en lvls 70-89 hebben een gescheiden CF met verschillende mobs.
Het zal dus niet snel te druk worden(al maak dat niet uit want er zijn zoveel mobs dat je elkaar toch niet voor de voeten loopt).
VInd ik opzich wel goed

Dan krijg tenminste ook niet dat hoog lvl spelers lage lvl spelers gaan lopen vervelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ik zou graag de GoT clan willen joinen maar zijn daar nog bepaalde eisen aan... Zoals da je bijvoorbeeld op een bepaald lvl moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
maxjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:43:
Ik zou graag de GoT clan willen joinen maar zijn daar nog bepaalde eisen aan... Zoals da je bijvoorbeeld op een bepaald lvl moet zijn.
De 2 GoT clans (LoT OoT) zijn helemaal vol als het goed is. En er zijn geen clan points dus we zullen ook wel niet een hoger clan lvl worden. Dus er kunnen dan niet meer mensen bij komen.

Zag wel dat het niet meer mogelijk is dat er clan skills zijn. Eerst zag je dat er plaats was voor die skills. Ik vind het echt jammer dat ze zoveel er uit hebben gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:43:
Tijd voor een 3e clan dan maar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat lekker bij GR.. mijn 2 emailtjes zijn totaal verdwenen van de support-ticket systeem, sinds vanochtend uur of 7 zijn mijn support-tickets volledig verdwenen. Reply op hun auto-respond krijg ik de melding terug dat die ticket niet meer bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:03:
[...]

Tijd voor een 3e clan dan maar? :P
Dan meld ik me hierbij er ook alvast voor aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:13:
Gaat lekker bij GR.. mijn 2 emailtjes zijn totaal verdwenen van de support-ticket systeem, sinds vanochtend uur of 7 zijn mijn support-tickets volledig verdwenen. Reply op hun auto-respond krijg ik de melding terug dat die ticket niet meer bestaat...
En bij oude tickets? Of view closed tickets??
Daar staat bij mij een oude ticket.
Mijn mailtje is iig nog niet omgezet in een ticket :(
En heb geen idee of die dan voldaan is of niet, of zelfs of mijn mailtje is aangekomen.
Wel jammer, maar ach. Kan toch niet spelen tot zaterdagmiddag.

Ah, had hem naar verkeerde mailadres gestuurd zie ik nu :P

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 11-11-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik heb gisteravond zowaar een butterfly wing van een elder bloodbat gekregen
hoeveel levert dat op? 200k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check 'life changing news' op rose forum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Life Changing News

Just over a month ago, we hinted to you guys that we would soon be publishing some information about some "life changing news"

In the past month or so theres been some speculation, both on the forums and in emails and calls recieved by the support team, and now its our pleasure to lay those speculations to rest.

Earlier today, at the G*Star games show in Seoul, Korea, Gamesrouter first announced that we will be giving 50 players the chance to win up to €1,000,000 in cash.

From January 2006 until the end of November 2006, gamers who sign up and play euRose will be given the chance to battle with wit, cunning and skill, against tough monsters which could lead to winning €1million, either for themselves, or for a team of friends.

Additionally, other lucky players could find themselves the proud winners of electronic gadgets, PC's and a full range of cash prizes.

All these prizes will be waiting in game, hoping to be found by lucky players.

So, if you're looking for a reason to keep on playing euRose, theres 1million great ones, waiting ingame.
OMG

Uhm ben benieuwd hoe groot de community van Eurose tegen die tijd is :|

[ Voor 9% gewijzigd door Meatbag op 11-11-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X Lama
Damn... dan moet je echt blij zijn als je dat vind... :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
tja.. "life changing" ..eerst zien, dan geloven denk ik maar zo.. :)
Nee, het is 1 miljoen voor 1 van die 50 personen. Grote kans dat dit btw asia gaat worden, in europe doen ze vrij moeilijk over zulke prijzen en de kansspelbelasting erover (leeftijd nog erger :P). weet uit 1 spel waar ze zelfs Europe later uit de "race" haalde omdat het niet legaal is (geen legitimatiebewijs voor deelname hieraan).

butterflywings btw zitten nu rond de 130-180k, afhankelijk van de stats.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:06:
tja.. "life changing" ..eerst zien, dan geloven denk ik maar zo.. :)
Nee, het is 1 miljoen voor 1 van die 50 personen. Grote kans dat dit btw asia gaat worden, in europe doen ze vrij moeilijk over zulke prijzen en de kansspelbelasting erover (leeftijd nog erger :P). weet uit 1 spel waar ze zelfs Europe later uit de "race" haalde omdat het niet legaal is (geen legitimatiebewijs voor deelname hieraan).

butterflywings btw zitten nu rond de 130-180k, afhankelijk van de stats.
Maar toch zou het mooi zijn als het spel wat meer bugvrij is.
De community ook nog eens groter is geworden. (zag laatste keren weinig nieuwe players in de low lvl maps) En ik de lvl 100 eens haal :O Zal wel even duren denk ik.

Btw: Iruja al 100 dan? Of 2nd job al??? Ben benieuwd :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Qua community zal het afnemen, niemand gaat nu opnieuw beginnen en er nog voor betalen ook als er nog 3-4 andere Rose versies zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Life Changing News

Just over a month ago, we hinted to you guys that we would soon be publishing some information about some "life changing news"

In the past month or so theres been some speculation, both on the forums and in emails and calls recieved by the support team, and now its our pleasure to lay those speculations to rest.

Earlier today, at the G*Star games show in Seoul, Korea, Gamesrouter first announced that we will be giving 50 players the chance to win up to €1,000,000 in cash.

From January 2006 until the end of November 2006, gamers who sign up and play euRose will be given the chance to battle with wit, cunning and skill, against tough monsters which could lead to winning €1million, either for themselves, or for a team of friends.

Additionally, other lucky players could find themselves the proud winners of electronic gadgets, PC's and a full range of cash prizes.

So, if you're looking for a reason to keep on playing euRose, theres 1million great ones, waiting ingame.
Steek dat geld dan in erose ofzo :X hebben we veel meer aan imho :X

edit: Major typo ><

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Ook leuk is dat de stat reset event is begonnen, handig als je bij je job change niet genoeg con of charm hebt. Het is de 3de optie bij Cornell.

http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1833

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:37:
ik ben effe indewar moet ik een mailtje sturen naar gr ofso voor die 2 lvl's en 300k ??
Nee, je moet ingelogt zijn om 13:00 tot 17:00 op ch1 doordeweeks(niet in het weekend). Als dat niet lukt moet je ff een mailtje naar GR sturen om een afspraak te maken waneer ze het voor je adden.
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1777

[ Voor 55% gewijzigd door Meatbag op 11-11-2005 15:08 . Reden: stomme fout eruit gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben effe indewar moet ik een mailtje sturen naar gr ofso voor die 2 lvl's en 300k ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Leuk al die acties rondom Rose, maar als ze nu eerst eens zorgen voor een goeie server (Zonder dc's), verbetering van bugs en alle andere meuk die Rose moet verbeteren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dubst4r schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:37:
Ook leuk is dat de stat reset event is begonnen, handig als je bij je job change niet genoeg con of charm hebt. Het is de 3de optie bij Cornell.

http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1833
Maar dat is dan WEL goed nieuws :D (kan ik mn charm eindelijk op basis houden :P)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zal zo eens mn stats goed gaan zetten met de reset ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:37:
/vertaalmode
Je moet in principe elke dag tussen 12 en 5 uur (onze tijd) aanwezig zijn in Channel 1 - Zant. Je zal op een bepaald moment dan een bericht krijgen van een GM/GR-persoon dat jij bent "upgraded". Is dit niet het geval, log uit en weer in.. dit zou moeten werken. Zo niet, even contact opnemen met betreffend GR/GM-persoon. Dit is vandaag begonnen en zal de gehele volgende week _alleen_ op werkdagen doorgaan tot iedereen zijn lvl's en geld heeft.

ALS je dus NIET elke dag die tijden aanwezig kan zijn (school/werk/vriendin bladiebla), kan je dus een mailtje sturen naar GR (email wordt eerder dit topic vermeld), dan zullen zij jou character inloggen en de wijzigingen doorvoeren. Dit emailtje wordt auto-opgenomen in hun support-ticket systeem, wat dus schijnbaar niet 100% helder lijkt te werken.

Graag gedaan, super de boer :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

[...]

Nee, je moet ingelogt zijn om 13:00 tot 17:00 op ch2 doordeweeks(niet in het weekend). Als dat niet lukt moet je ff een mailtje naar GR sturen om een afspraak te maken waneer ze het voor je adden.
Niet ch2, maar ch1 ;)
Character Level ups & Zuly

--------------------------------------------------------------------------------

Hiya folks,

Its just come to my attention that those of you waiting for your level ups and zuly are all waiting in one area for your lvl ups.

Please be aware, we only need you to be on channel 1. Your location on that channel doesnt matter folks, so feel free to hunt and play as you like
Bron:http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1859

[ Voor 7% gewijzigd door JimmyWoo op 11-11-2005 13:58 . Reden: linkje klik-able gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 05:13:
[...]

Soldiers zijn zwak, op moldies deed ik 500-600+ en dan is 180 wel erg weinig :P
Met skills ja. Ik heb het over zonmder skills en dan zou soldier ongeveer 85-90 moeten doen op levle 41 ofzo. Hij doet dubbele. Normaal zijn crits 3 dubbel maar dat is bij hem dan niet het 3dubbele van die 180. Dus ja bugged en met skills doet ie ook 500+ dmg.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Wat is jou atk dan?
En wat is zijn atk?
Kan je zien door alt-A in te drukken en daar het juiste tabblad aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Amafi schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:17:
Wat is jou atk dan?
En wat is zijn atk?
mijn soldier (54) doet 1k damage op gele monsters met crushing impact, avg attack met leap lvl5 is rond de 400
normal attack power zonder warcry is 265 en met warcry lvl7 299
dus zo onder powered vind ik het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
man, dat is pas damage... Had ik toch maar soldier moeten worden ipv muse... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:05:
man, dat is pas damage... Had ik toch maar soldier moeten worden ipv muse... ;(
tja, elke keer als ik met een muse party en ze krijgen mijn power up dan gaan die skill spells wel erg hard bij hun hoor

muse/soldier combo is erg boring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dubst4r schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:37:
Nee, je moet ingelogt zijn om 13:00 tot 17:00 op ch1 doordeweeks(niet in het weekend). Als dat niet lukt moet je ff een mailtje naar GR sturen om een afspraak te maken waneer ze het voor je adden.
Nou ik ben online en ik heb een mailtje naar de helpdesk gestuurd. Als ik nu die 2 lvls en 300k krijg weet ik het niet meer.

Btw ik ontdekte nog een interesant mailtje in mn inbox ;)
Het is al wel voorbij gekomen maar ik wil het nog een keer showen.
Email van Gamesrouter helpdesk

Hi

Please can you ask everyone that is experiencing the problem to do a traceroute and send them in to us.

If you send us a traceroute we will be able to determine whether the problem is with your connection, your ISP or our servers.

To run a trace route:

Click Start
> click Run Type cmd
> click ok Type tracert ftp.roseeurope.com
> Press enter Right Click the results
> choose select all
> press Ctrl + C
> press Ctrl + V to paste the results into the email.

From this if the spike in ms usually a difference of about 100 will cause lag. The first and last hops are problems associated with your connection from your computer to our servers. If the spike happens on a hop in between the problem is due to your service provider and if it is they should be contacted with the traceroute results.

GR Support Team

GamesRouter Ltd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo opnieuw beginnen en de 2 lvls wil ik nog niet :P na het weekend wel ... kan ik dan zometeen gewoon op srv 3 levelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@yoki, ik wilde ook eerst een soldier maken, maar had gehoopt dat de muse skills zouden worden aangepast weer richting Irose skills.
@aggressor: jep, dan zullen ze nix met je doen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben 2nd job quest aan het doen, woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:34:
Zo ben 2nd job quest aan het doen, woei!
WTF :o
Is daar nog iets mee veranderd, behalve dat je lvl 100 moet zijn?

Edit: Ja snap ik yokidrink

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 11-11-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:43:
[...]

WTF :o
Is daar nog iets mee veranderd?
yep... je moet lvl100 zijn om de quest te kunnen doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.

Net kwam ik uae33 in game tegen.
Had een kadootje voor me.
Grand Beretta :P Blauwe dealer wapon 85 En gewoon gratis, hoe ik ook aandringde ze wou er niks voor hebben.
Heb ook al suit en shoes :P

Vliegje Love's luna (en uae33)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:04:
OMG.

Net kwam ik uae33 in game tegen.
Had een kadootje voor me.
Grand Beretta :P Blauwe dealer wapon 85 En gewoon gratis, hoe ik ook aandringde ze wou er niks voor hebben.
Heb ook al suit en shoes :P

Vliegje Love's luna (en uae33)
Geweldig fly Gz ermee :D.

Jep kep ook de lvl's helaas niet zo als Iruja maar goed xD. Geld is wel vaag hoe je dat krijg.. Ff 1 zullie droppen en je krijgt 299999 zulie erbij.

Btw dat lifechaging news is dus dit:

Benieuwd of ze nou 1 hoofdprijs bedoelen of meerdere prijzen xD. 1 mil zou wel erug :P zijn.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Amafi schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:17:
Wat is jou atk dan?
En wat is zijn atk?
Je meent ut :P

Ik zei al eerder dat zijn atack lager is dan die van mij. En dat launcher damage zwaar bugged is :/.
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:18:
[...]

Btw ik ontdekte nog een interesant mailtje in mn inbox ;)
Het is al wel voorbij gekomen maar ik wil het nog een keer showen.

[...]
Dat is inderdaad de manier om te checken waar de kink in de kabel zit. Ik gebruik het dan ook al 5 jaar om uit te vinden of lag aan mij ligt of aan een andere service provider :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
_/-\o_ @ GR

Mijn 2 lvls en 300k zijn binnen. Meteen maar een cart ervan gekocht.
Alhoewel ik dat beter in shops had kunnen ipv NPC. maar achja boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:32:
_/-\o_ @ GR

Mijn 2 lvls en 300k zijn binnen. Meteen maar een cart ervan gekocht.
Alhoewel ik dat beter in shops had kunnen ipv NPC. maar achja boeiend.
Heb jij je levels na 17.00 dan nog gekregen?!

Want ik wacht ook nog op mijn levels en zuly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Er gebeurd niet echt iets bijzonders als je je levels krijgt. Je krijgt alleen een exorbitant hoog aantal experience points. Zo zag ik dat ik ineens twee keer rond de 180.000 exp points had gehad. Ik gelijk 1z op de grond gegooid en ja hoor de 300k waren er ook :) Nu snel naar lvl 50 en kart kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Hehe, ik had lekker m'n laptop aan laten staan thuis met rose aan, en toen ik uit m'n werk kwam had ik 2 levels erbij, en na het droppen van 1 z ook die 300k :D. Ben nu ineens lvl 70 :) én miljonair :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 11-11-2005 19:31 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Wie van jullie gaat die 1 miljoen euro winnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/8977/irujamage1ih.png

eerste advanced job in game, hoogste speler, en wings zijn van meneer naast me :P
moet nog 80 lace voor de mijne versieren.

Owja doom zou je nu eindelijk zo vriendelijk willen zijn terug te betalen? sta echt om het geld te springen nu...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Gz iruja en ehm, mischien tijd om een pauze te nemen want je ligt minstens 11 lvls voor op iedereen ingame ofzo. Of is er nog iemand die met je kan partyen? Maar nog een keer: GZ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan zelfs met bridge niemand partyen, alleen adhil als ie nog zou spelen en zijn 2 lvl's kwam halen, maarja hij speelt niet meer :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees trots joh .. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je eigelijk ook nog van eerste job veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:01:
Ja op lvl 100 kunnen je de volgende jobs kiezen:
code:
1
2
Soldier -> Knight   Hawker -> Scout    Muse -> Cleric   Dealer -> Bourgeois
        -> Champ           -> Ranger        -> Mage            -> Artisan

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-11-2005 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:01:
Nee ja kan alleen een 2de job nemen. Dus als je dealer bent kan je niet een muse worden. dat gaat niet meer.

Heb nu ook een sport schema. En ice key. Wat kan je daar mee doen? Is het handig om "Animal Tail Fur" , "Coin of Ethnics Eucars" te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flink dagje geweest maar ik maak er nu toch echt een eind aan, ik heb genoeg spul verzamelt aan drawings om een garage te beginnen :P

hier onder nog een screen wat ik krijg elke x als ik van luna naar junion ga of andersom, ik ben dan verplicht opnieuw uit en in te loggen

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/fout.jpg

En hier nog een screenie van mijn prestaties vandaag :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/luna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan die gekke goblin wariors niet vinden hehe waar zitte die ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een paar plaatjes van mij:

Hier was ik aan spelen in Junon (lees: overal proberen op te klimmen enzo)
En dit vond ik wel een mooi moment om een pic te maken :)
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Lemon_boegbeeld_small.jpg

Kort daarna werd ik ineens gebuffed en had ik eeen fairy _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Lemon_fairy_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een mailtje de deur uit gedaan waarin ik mijn bevindingen over 2nd job bekend maak.
Dat het nogal, uh, niet helemaal klopt en het veranderd zou moeten worden.
Mocht ik reactie krijgen laat ik wel weten wat ik terug krijg :)

Gaat vooral over het gebrek aan mobs lvl 108->110.
Def passive te laat, 110 zou 105 moeten worden.
2nd job skills te zwak tegenover 1st job skills.
Gevraagd wtf ze gedaan hebben met de lvl up.... maar dan vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Hoe lang zijn de mensen hier wel niet bezig geweest om op lvl 70 enz te komen... Zit nu op 28 en moet al behoorlijk wat xp hebben voordat ik volgende lvl ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Iruja 4 weken voor lvl 100 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Afbeeldingslocatie: http://img326.imageshack.us/img326/5171/ootclanfoto3nr.jpg

Nog even een plaatje van OoT toen we aant trainen waren :)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Dacht denet laat ik maar is gaan payen... Zie ik dat ik 7 dagen extra heb gekregen :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:33:
[afbeelding]

eerste advanced job in game, hoogste speler, en wings zijn van meneer naast me :P
moet nog 80 lace voor de mijne versieren.

Owja doom zou je nu eindelijk zo vriendelijk willen zijn terug te betalen? sta echt om het geld te springen nu...
Jah, heb email gestuurd naar GR dat hun voor mij moeten inloggen, en het geld storten en 2lvl's.. Ik ben namelijk rond die tijden niet op rose.

Als het binnen is krijg je het meteen..

Of iemand die mijn kart wil kopen voor 300 k? dan kan ik Iruja meteen afbetale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:48:
[afbeelding]

Nog even een plaatje van OoT toen we aant trainen waren :)
Kzit er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:32:
[...]

Jah, heb email gestuurd naar GR dat hun voor mij moeten inloggen, en het geld storten en 2lvl's.. Ik ben namelijk rond die tijden niet op rose.

Als het binnen is krijg je het meteen..

Of iemand die mijn kart wil kopen voor 300 k? dan kan ik Iruja meteen afbetale.
Ben bang dat dat niet gaat gebeuren maar we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Why not... Ze zeggen zelf dat je een email naar ze moet sturen, wanneer je niet rond die tijd online kan zijn.

Ik quote DeadLock:
If you are unable to login during this period, please email us ( helpdesk@gamesrouter.com ) to let us know so that we can log in to your account on your behalf in order to make the changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img496.imageshack.us/img496/3017/elife3jc.jpg

Bedank me maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Ik dacht dat tQ gebanned was?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

niet genoeg bewijs gevonde?

edit: thx voor de lvl50 party mense, was zeer gezellig zoals altijd :)

morge gaan we weer lekker verder :)

[ Voor 69% gewijzigd door 4th op 13-11-2005 04:34 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half, niet voldoende dat ie er geweest was, slechts dat ie bepaalde luna drops had, zijn account is ook gerollbacked met items, hoe of wat weet ik niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice lvl 50 party :) ik zat gister met wat duitsers uit germanz(juniorz) en die andere varianten in een party op lvl 43 was ook best leuk :)

@ doom hoeveel wil je voor die cart hebben ik kan hem bij iemand anders nu voor rond de 250 - 275 krijgen duzz vertel me je prijs dan kijken we ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aleen jammer an de niet dubele exp in de party lvl50 d8 toch echt dat dat nog steets was
maja was wel fun gister :P

owja de oot party was ook wel fun vrijdag
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wozzie/screen014.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ff voorstelle op GoT:

ik ben Scriptkiddy, vele zullen mij wel kennen van rose :)

gegevens:

IGN: Scriptkiddy
LVL: 47
CLASS: muse
Clan: Manager

ojah:
@ iruja GZ met secondjob enzo:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waar ik ergens queen bibi's kan vinden ?

heb de hele desert zowat al doorgelopen maar kan ze nie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Leuk, ik heb een adaptor gekregen vrijdag.
Is het geen goede, 6 volt te veel :/ . Als dit weer een week gaat duren word ik gek
Wat een stelletje prutsers, ze kunnen toch aan de hand van de datum dat we lid geworden zijn kunnen kijken welk modem we hebben... niet dus :X .

Tot ik weer internet heb...
edit:
De voeding van m'n router/modem was dus kapot en die is echt nergens te krijgen. Daarom maar isp gebeld. (om maar te zwijgen over het aantal minuten dat we muziekjes à 25 ct/min gehoord hebben)
Nou er zitten mensen tussen die er totaal geen verstand van hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Rooster op 13-11-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:08:
Leuk, ik heb een adaptor gekregen vrijdag.
Is het geen goede, 6 volt te veel :/ . Als dit weer een week gaat duren word ik gek :(
Wat een stelletje prutsers, ze kunnen toch aan de hand van de datum dat we lid geworden zijn kunnen kijken welk modem we hebben... niet dus :X .

Tot ik weer internet heb...
edit:
De voeding van m'n router/modem was dus kapot en die is echt nergens te krijgen. Daarom maar isp gebeld. (om maar te zwijgen over het aantal minuten dat we muziekjes à 25 ct/min gehoord hebben)
Nou er zitten mensen tussen die er totaal geen verstand van hebben.
wat voor modem heb je mijnes was door gebrand toen heb ik zon universele gekocht van 10 euro tot ik nieuwe had en werkte super :) ga is naar de hobbyiest in de buurt die hebben maybe wel 1

(waar woon je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm prutsters @ hulplijn = bekend , chello cker ? => die mensen weten egt mega weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
gerwingood schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:20:
[...]

wat voor modem heb je mijnes was door gebrand toen heb ik zon universele gekocht van 10 euro tot ik nieuwe had en werkte super :) ga is naar de hobbyiest in de buurt die hebben maybe wel 1

(waar woon je)
Zyxel Prestige 650H (staat niet meer op de site zo te zien) is een 4 pc modem en met zo'n kaartje ook een wireless

ohja, we waren naar zo'n electro zaakje geweest (handyman) en die hadden de adaptor doorgemeten. Die was doorgebrand..ik weet niet of de router dan ook gelijk het loodje legt?
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:25:
hmm prutsters @ hulplijn = bekend , chello cker ? => die mensen weten egt mega weinig
Nope, tiscali helpdesk moesten we bellen

Ik ben nu druk bezig het forum een beetje bij te lezen (pagina 24 nu)...
Loop ik nu die 150k en 1 lvl mis omdat ik deze week niet online was? :|

edit:
mailtje sturen naar GR dus? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rooster op 13-11-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een tijdje ook Rose online. Ik ben nu lvl 23. Lekker boeiend,
Maar k heb ff een ( noob ) vraagje; Hoe krijg je skill points? ( SP )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:53
Skill point krijg je om de vier lvls jij krijgt dus bij lvl 26 weer SP
dan 30, 34, 36, 40, 44 enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

syren schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:40:
Skill point krijg je om de vier lvls jij krijgt dus bij lvl 26 weer SP
dan 30, 34, 36, 40, 44 enz
38, 42, 46 :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:53
oo lol ff een foutje gemaakt wou denk ik even te snel :9 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Dutch-Hane schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:03:
[...]

Zyxel Prestige 650H (staat niet meer op de site zo te zien) is een 4 pc modem en met zo'n kaartje ook een wireless

ohja, we waren naar zo'n electro zaakje geweest (handyman) en die hadden de adaptor doorgemeten. Die was doorgebrand..ik weet niet of de router dan ook gelijk het loodje legt?

[...]

edit:
Ik heb hier nog een hele mooie (werkende) 12v adapter liggen voor een Prestige 650.
1 probleem. We wonen ca. 150km bij elkaar vandaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:08:
kan iemand mij vertellen waar ik ergens queen bibi's kan vinden ?

heb de hele desert zowat al doorgelopen maar kan ze nie vinden
Tussen de gate van Zant en Breezing hills onderaan de map-rand zelf zitten 2 heuvels. Op 1 van die zit de Queen bibi (met iri bee's eromheen), die andere is de honey queen ofzo.

@haan, ik heb een doorgebrande adapter van een 2200E liggen, echter bleek dus ook die router zelf het loodje te hebben gelegd (adapter gaf opeens 24v, vond ie niet zo leuk). Je kan altijd toch zo'n multi-adapter halen die meerdere voltage/polariteit aankan?

ATTENTIE:
voor de mensen die via mij hun account betaalde, er is een kans dat dit deze maand NIET mogelijk is. Zojuist krijg ik telefoontje van Rabobank(interpay) dat er waarschijnlijk fraude is gepleegt met mijn creditcard (109 dollar nogwat in USA - maar nog niet geaccepteerd). Mijn kaart is nu direct geblokkeerd, meer gegevens over plaats/website e.d. krijg ik pas morgen. Ze hadden dit gevonden omdat mijn volledige naam niet correct was ingegeven; ik ben een "zoon van" ;) Meer nieuws later deze week dus.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is godsnaam een elife??? :?

Hey scriptkiddy Afbeeldingslocatie: http://www.blaatpraat.nl/images/smiles/newbye.gif
Leuk dat je hier komt kijken/meedoen.
Zie je wel weer ingame (Ik ben Lemon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:50:
[...]

Wat is godsnaam een elife??? :?

Hey scriptkiddy [afbeelding]
Leuk dat je hier komt kijken/meedoen.
Zie je wel weer ingame (Ik ben Lemon ;) )
Een heel irritant persoon die op onze koslist stond.
Hoop dat ie zijn lesje nu geleerd heeft en is er voorlopig dan ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Dutch-Hane schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:03:
[...]

[...]

edit:
Kan je beter meteen een andere kopen. Typ maar eens modem of zyxel in op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo het is weer maandag, ik kijk maar weeres op het [img]forum, en zet er wat leuke pics bij natuurlijk :P heb een goed en druk rose weekend gehad. Als eerste ff vermelden dat de lvl 50 party het alweer overleeft heeft, ik zal er vanmiddag pas om 16:30 zijn maar veco heeft de party heel de dag in bezit. nu ff wat screenies, zo hadden we een flinke got meeting in luna, al hoewel het er toch echt drukker uitzag ingame hier een screenie. Oot en Lot:[/img]Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen083.jpg

Heb ook nog ff wat wings geleend voor korte tijd :P eignelijk alleen voor de pic :P dacht eerst dat hij mislukt zou zijn want echt 2 sec hierna word blue aangevallen door een mob

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen087.jpg

En ik heb een wolf op twee benen leren lopen ^^

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen088.jpg

DE reden waarom ik vaak laat reageer op caht :
als je naar mijn screens kijk mis ik de onderste 25 pixels van het spel, om te chatten moet ik in dat kleine zwart randje klikken, mee dat ik daar klik loop ik ook daarheen, heb hier altijd al last van gehad ook bij irose

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou ff melden dat ik dankzij localhost nu in bezit ben van een de de zeldzaamere staffen in rose

de saint wisp staff _/-\o_ local bedankt _/-\o_

is er verder nog iemand die nu angel wings heeft en er binnenkort vanaf moet ???
ik heb er namelijk intresse in jullie weten me te vinden :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.