[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21
lol de dingen waar iedereen op wacht stellen ze uit ;)

Tja, mensen hebben toch al betaald, zelfs als ze zeggen dat ze stoppen heeft GR zn geld binnen

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:40
Dat word morgen dus flink uitzoeken hoe het nu precies zit met die stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg dus morgen krijgen we nog geen refines???

-edit-

nee dus ... lekker is dat!
en hoe zit het met de 300k en 2 levels?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/443/hallofpks6zg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuhhhmm ff een snugere opmerking kwa die stats

se zeggen dat je voor je 2nd job die krachten nodig hebt

als je een beetje in de skill tree gekeken hebt zie je ook dat bv bij de skills van een mage ook een bepaalde hoeveelheid con vereist is

duz wie is hier nu aan het slapen ???

en 2nd job is op lvl 100 en voordat de meesten daar zullen zijn kan je die stats waarschijnlijk ook aardig in de richting hebben

spoekie

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 19:02

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:53:
Stat reset event starts.
Before you get your 2nd job, there will be some essential stats you need, especially for Raider and Mage. Raider needs more Strength and Intelligence, Mage needs more Concentration and Charisma.

leuk is dat ben ik daar ook weer een hoop geld aan kwijd of ik moet me skils weer gaan reseten
strength had ik al maar int wh do i need int pfft en dan zeker ook nog dex

hadde ze me wel ff van te voren mogen zeggen zeg nu moet ik er weer geld aan uit gaan geven
lekker zeg
Tja zal best wel meevallen.. Maar gelukkig had ik er al rekening mee gehouden door naar de prose skills te kijken.. Geen problemen hier dus ^^.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:29

Haan

dotnetter

Voor zover ik weet kost het niets om stat punten omhoog te doen. Begrijp dus niet echt waar mensen zich druk over zouden moeten maken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59
Haan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:28:
Voor zover ik weet kost het niets om stat punten omhoog te doen. Begrijp dus niet echt waar mensen zich druk over zouden moeten maken.
You got a point. Ja waar maken mensen zich druk om. Er zit een groot verschil tussen Stats en skills.
Dat je stats kan resetten is alleen maar gunstig voor alle spelers. Kun je op je lvl je build beter uitwerken om je character te verbeteren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Ik ben lvl 98 net geworden :D
Ook is er betaald voor de 20ste dus ik krijg 2 lvl's :D
98+2 lvl's is lvl 100 bij start van p2p :D
Enige lvl 100 ingame, hoogste speler, kan eerste dag van p2p gelijk 2nd job doen, en dit alles in 1 maand gedaan :D
Is dat ziek of ziek en mooie resultaten he?
Duitsers vinden het wel super :P

edit:

Owja op lvl 100 zijn alle mobs op junon blauw XD

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 01:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 01:39:
Enige lvl 100 ingame, hoogste speler, kan eerste dag van p2p gelijk 2nd job doen, en dit alles in 1 maand gedaan :D

edit:
En ik maar juichen dat ik lvl 45 ben :P

Verwijderd

edit:
Jij bent echt goed ^^.

Maja ik lees net ff alles over die updates, en ja zoals al eerder was gezegd jammer dat gemming nog niet in actie komt, luna quest is wel leuk en ben erg benieuwd naar wat de 2nd job quest is :P dus iruja doe hem ff vanaaf ;)

clanfield erin is wel lachen, ik zie niks over unions trouwens had toch wel op een lizard bs zitten hopen :P

ik ben benieuwd hoe het straks gaat met de update of alles goed verloopt, en of het veel rustiger in game zal worden.

Gister waren gewoon alle goeie plekken met een volle party bezet :( daarom ook net niet me 73 gehaald maja dan vandaag 74 en hoop dat het percentage niet naar 0 word gezet met die 2 extra lvls en dat me sp van lvl 74 in orde komen natuurlijk

• SinergyX
Iruja, moet je natuurlijk wel door blijven gaan, je concurrenten zullen niet zomaar stoppen met lvl'en. Anywayz, zeker toppie actie, Nederland weer aan de top :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 4th
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

wtf, ik kan dus alleen maar in het weekend naar clanfield, juist vertaald, alleen op de zondag dus... dit is gewoon echt klote. gewoon weer openstellen de hele dag die handel...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

4th schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:50:
wtf, ik kan dus alleen maar in het weekend naar clanfield, juist vertaald, alleen op de zondag dus... dit is gewoon echt klote. gewoon weer openstellen de hele dag die handel...
ik heb hetzelfde ik kan alleen zondag en woensdag. en morgen :P maja het is maar dat vliegje ook kan

• SinergyX
Ik kan elke dag, maar heb er zo weinig te zoeken :P

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 19:27
Vandaag word het misschien een klein probleempje om op die tijd er zijn en morgen helemaal niet. Moet werken van 5 tot 9. Denk dat veeel niet kunnen eten/werk.

Wil net de http://www.roseeurope.com/ kijken. Kan ik het niet zien wat de server probeert me te hecken dat de firewall zegt.:(

Verwijderd

is er hier iemand die niet p2p gaat of een soort van grote pauze inlast (van een paar weken) en zijn cart kwijt wilt of teleen steld ???

verder ben ik opzoek naar een 'bleu' wisp staff mocht je er 1 hebben of zien laat maar effe horen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:52:
is er hier iemand die niet p2p gaat of een soort van grote pauze inlast (van een paar weken) en zijn cart kwijt wilt of teleen steld ???

verder ben ik opzoek naar een 'bleu' wisp staff mocht je er 1 hebben of zien laat maar effe horen
Dubstar kapt er tijdelijk mee.

• Amafi
Calamor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:27:
Vandaag word het misschien een klein probleempje om op die tijd er zijn en morgen helemaal niet. Moet werken van 5 tot 9. Denk dat veeel niet kunnen eten/werk.
Tja vind die beperkte openingstijden voor clanfield ook vaag en stom.
Openen rond etenstijd is al helemaal klote. Laat gewoon die deputys en leaders weer mensen laten uitnodigen. Maarja we zien wel weer hoe het loopt.

• SinergyX
is de wispering staff niet een wand? (lvl55?), staff is dacht ik alleen 35(grand mage rod) 45 (golden white) 60/65(dark shadow) blauwe versies. In Junon zie je die wands vrij veel voor niet al te veel (ik heb een +10 dodge versie voor 45k gekocht).

Voor je cart kan je mischien voor reset nog inloggen en hopen dat die non-p2p'ers hun cart EQ goedkoop verkopen ;) Ik zal helaas mijn 300k aan een cart moeten uitgeven gezien die backseat dus nog niet uitkomt ;(

Verwijderd

jullie vergeten de tijdzone he, clan field is hier open om 18 tot 18:30

En is er hier een soldier die Piercing howl actief aan het gebruiken is? vertel er is wat van dan of het echt nuttig is enz.

• Amafi
Ach, met die blue staffs kan je een hoop doen.
Heb 1 keer de worm dragon verslagen, kan hem bijna echt aan denk ik ;)
Maar dat was met mijn grand mages rod (lvl35 staff) op level 5x
Zou gewoon nog even wachten en een goede en mooie dark shadow staff uitzoeken.
Zoeken naar eq met +atk stats heb je meer aan dan een rare staff op dat level.

Trouwen nog ontzettend bedankt voor die dark shadow staff psychoot :):) Scheelt +2atk en +3 acc en +2 def in vergelijking met de oude staff die ik had.
Zometeen lvl67 =65+2 :) nieuwe sp erbij en wat int. En een nog sterkere amafi.
Heb er echt zin in om in het weekend even door te levelen. Met de grote vraag, valt lvl70 te halen dit weekend

@Evo met tijdsverschil dus ClanField open om 18.00-18.30 valt het nog steeds net iets voor of tijdens etenstijd. Meestal ben ik dan of boodschappen aan het doen of koken

[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 10-11-2005 11:16 ]

• SinergyX
Net even mijn vriendin wat laten uitzoeken, ik kan dus nergens vinden dat staff mastery de damage van een wand ook bufft. Met mijn grand mage rod (56 atk) heb ik totaal 178 atk, maar met mijn wand (48 atk) kom ik maar op een kleine 151 atk totaal, wat bijna het verschil is van wat staff mastery aan magic attack geeft (28 dacht ik). Of werkt dat hele atk systeem anders? :?

• Amafi
Het kan ook totaal liggen aan de verdeling van je stat points.
Wand attack power komt van:
- int (hoge mate)
- sen
Staff attack power komt van:
- int
- str

Verder geeft str een klein beetje attack power ongeacht het wapen dat je wil gebruiken.
Verder weet ik niet precies hoe de attack power is obgebouwd uit percentages int srt of sen.
Staff mastery geeft in ieder geval wel +atk bij wand.
Kan je alleen controleren door 2 muses. Zelfde build 1 met staff mastery en 1 zonder staff mastery die een wand gebruiken.

Verwijderd

Prose heeft echt wat vets bedacht: King Of The Lion's Den

16 clans van iedere channel tegen elkaar op lions plain.
120+ only
alle 8 classes moeten aanwezig zijn.
zeer relaxte prijzen te winnen

Mocht Erose dit gaan doen heeft LoT wel een probleem aangezien we maar 1 hawker hebben dus nooit raider en scout zullen hebben, weet niet hoe goed OoT in de hawkers zit.

Prose heeft het ene event naar het andere trouwens ik heb zo'n vermoeden dat erose dat niet zal doen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 11:37 ]

Verwijderd

Ik snap aan de ene kant wel dat GR zulke tijden instelt. Want anders zou het best rustig gaan worden op CF, als het hele dagen open zou zijn. Nu proberen ze een beetje PvP naar voren te schuiven. maarja het blijft net zoals met die Historian Quest tijd gebonden. Sommige mensen kunnen dan nooit. Daar wordt weer geen rekening mee gehouden...

Verder zijn de updates vrij standaard. Luna komt er dus bij. Wat ook wel een keer mocht, gezien de hoge lvls zoals Iruja. Geen refines helaas... Verder was toch niet helemaal verwacht dat CF toch zou komen?

• SinergyX
Hm.. dan is het een gevalletje puur toeval, ik heb nu rond de 70str en maar 20 sen; uitgaande van 2stat=1atk zou dat het verschil van 20-30 atk inderdaad geven (dus niet de SM). Ik probeer een beetje het hele systeem te begrijpen, ik ben gewoon een stats-freak ;)

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:47:
Hm.. dan is het een gevalletje puur toeval, ik heb nu rond de 70str en maar 20 sen; uitgaande van 2stat=1atk zou dat het verschil van 20-30 atk inderdaad geven (dus niet de SM). Ik probeer een beetje het hele systeem te begrijpen, ik ben gewoon een stats-freak ;)
jij word hier gek van dan:
http://www.izuly.com/modules.php?name=SkillCalc

Verwijderd

Weet iemand wat voor stats je nodig hebt voor soldier of knight? (om te veranderen naar 2nd job)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:40:
Weet iemand wat voor stats je nodig hebt voor soldier of knight? (om te veranderen naar 2nd job)
Soldier heeft hier geen last van gewoon zo laten, onze skills worden niet op stat gemaakt voor zover ik weet maar dat zien we vanaaf

Neem aan dat de skills wel voor iedereen zichtbaar kunnen zijn

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 12:50 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
hm zijn die stats daar nog relevant? ik weet niet of hier ook verandering in gekomen is

btw EVO.... ben je online vanavond? zou graag die squid eindelijk overnemen van je :D

Verwijderd

Yokidrink schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:52:
[...]

hm zijn die stats daar nog relevant? ik weet niet of hier ook verandering in gekomen is

btw EVO.... ben je online vanavond? zou graag die squid eindelijk overnemen van je :D
Stats wel, skills niet :) Je kunt daar idd gewoon je stats mooi uitrekenen :)

• Yokidrink
tja... voor soldier is het niet zo moeilijk

ik heb con op level en rest in str :D

Verwijderd

Yokidrink schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:52:
[...]

Ik moet eerst werken dus denk dat ik 22:30 pas online ben zal niet veel vroeger worden
me shop zal trouwens wel op staan vanaaf dus ik zal wel online lijken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 13:08 ]

• Amafi
Yokidrink schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:58:
tja... voor soldier is het niet zo moeilijk

ik heb con op level en rest in str :D
Mazzelaar, ik zit weer te kloten met srt int en con.
Heb nu wel voor lvl 100 een verdeling gemaakt tussen str int en 100con.
Maarja dan keuzes, wil ik meer def dan meer str
Wil ik alleen maar atk dan kan een stuk meer int ook schelen
En is mijn int wel hoog genoeg voor dat wapen dat ik wil gebruiken

• Calamor
Amafi schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:15:
[...]

Mazzelaar, ik zit weer te kloten met srt int en con.
Heb nu wel voor lvl 100 een verdeling gemaakt tussen str int en 100con.
Maarja dan keuzes, wil ik meer def dan meer str
Wil ik alleen maar atk dan kan een stuk meer int ook schelen
En is mijn int wel hoog genoeg voor dat wapen dat ik wil gebruiken
Als ik 100 con wil hebben bij lvl 100 dan moet ik van 89 alleen nog maar cons er bij doen. Dan haal ik het wel

• SinergyX
zo verre ik zie, heeft muse een 2:1 verhouding qua str/def. Het scheelt je dus al 18 punten als je een +9def stated item ga dragen. Die 18 kan je dan weer doorschuiven naar con om toch die min-req te halen voor de Mage powers. Het is continue afwegen, blijkt leuk ;) Daarbij zal refinen ook wat stat-punten kunnen vervangen.

• Amafi
Het blijft inderdaad gaan om het continue afwegen van wat is goed voor mijn def of atk. Liefst beiden zo hoog mogelijk, en dat nog in combinatie met de skills die ik heb of op termijn wil gaan gebruiken. Gebruik nu, en zoek nog steeds naar +atk eq die def is dan niet zo belangrijk. Als ik de mobs maar snel dood heb, dan slaan ze ook minder ;)
En verder wil ik ook mijn mannetje/vrouwtje staan in pvp. Doordeweeks geen zin om echt te levelen. En te weinig tijd ;) dus dan kijken hoe sterk ik nu werkelijk ben in vergelijking met andere mensen.

Tja en die con. Staat nu op rond de 40 Maar skills hitten altijd wel, dus ben niet zo bang dat ik daar last van krijg. Wel wil ik de Con/Mage worden dus tja, vanaf lvl 8x ga ik daar wel op letten. Eerst maar zo sterk mogelijk en dan zien we wel weer.

Refinen komt nog niet echt voor. Maar ga denk ik ook alleen refinen voor de “look” of om mijn wapen sterker te maken. Of dingen die ik lang ga gebruiken. Denk aan angel wings zijn de moeite waard in mijn ogen.

@kip/haan/hantheman kan je misschien aan iemand anders kwijt. Heb al +10 attack violet boots O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 10-11-2005 13:48 ]

• Haan

Haan

dotnetter

amafi ik heb +9 attack dark violet boots voor je

Evo ik las je topic over CON op eurose forums, maar ik heb echt geen last dat ik mobs niet kan raken. T zal vast iets beter gaan met meer con, maar ik gebruik toch meest skills om een beest te killen, sla alleen tussendoor als er niet eentje klaar is met laden.

Ik heb intussen praktisch alle spullen voor devil wings, dus op naar de level 76 >:) nog een dikke week moet dat duren denk ik.

Verwijderd

Door de week lvlen vond ik laatste tijd ook niet echt tof nu ik wat minder tijd had, dat herkende ik wel een beetje Amafi :) Heb nu die zin wel weer terug want solo gaat steeds soepeler met me build nu. Inkomsten gaan dan ook het snelst omhoog met gather skill.

Ben wel blij dat ik niet al te veel met me stats hoef te spelen. Ben nu vooral bezig met een all offensive Bourg. Lukt steeds beter. Blijkt nu eigenlijk met summon altijd bijna gelijk is kwa aanvals sterkte als mij. Dus als voorbeeld: Toen ik in party met att buff krijg en die uiteindelijk verdwijnt sla ik minder hard, Maar mijn warrior behoud die sterkte ondanks dat ik alleen die buff krijg. Als de summon weer verdwijnt dan is het weer gelijk met me.

@evo over het CON gedeelte. misschien dan toch een blauwe eq met veel Acc erbij?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 13:47 ]

• SinergyX
Ik denk ook niet dat er veel cleric willen worden, mischien zijn de powers wel leuk maar je wordt een lopende mob-magneet met zoveel charm. Daarbij is de 2ndairy stats van Con beter passend bij een Muse (hp regen).

MIjn vriendin en ik zijn beide muse, zij volledig atk/dmg based en ik veel meer righting dodge/def (wand/shield als wapen). Het snel kunnen killen gaat bij enkele mobs altijd goed, maar in gebieden waar veel/vaak spawns komen wil het nog wel een goed fout gaan. Fighterclows spawnen soms met 4 gelijktijdig, zij heeft een paar seconde om nog een HP pot te nemen anders is het snel afgelopen, ik weet het tussen hun toch lang genoeg uit te houden om alles te kunnen killen. Daarentegen sla ik melee een 58dmg, terwijl zij nu 96dmg doet, harder is het feit dat mijn rank7 Icebolt dezelfde dmg doet als haar lvl5 mana-bolt.. :( Tja.. afwegingen..

Klein verzoekje, mocht iemand nog een mooie (lees: hoge) stated dodge/def shield zien graag mij informeren :>

Verwijderd

Vraag ik met toch even tussendoor af he...

Ik zie laatste tijd steeds meet items met mindere stats dan att +10, In het begin was het veel +10. Ligt dat aan mij of.... Zoek nu gewoon veel naar att eq maar je ziet ze zelden met +10

• Zeror

edit:
Die 2 lvls komen je erg goed uit dus :D
Damn de eerste speler met 3 getallen in zijn lvl :P

btw wel een late kick maargoed. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:46:

@evo over het CON gedeelte. misschien dan toch een blauwe eq met veel Acc erbij?
Dat topic was algemeen omdat er zoveel discussie was op Erose forum wou ik ff alle soldiers meningen hebben, ik zelf heb weinig problemen met iets raken, hou con voorlopig nog ff aan lvl + 5

en qua lvlen door de weeks gaat opzich wel lekker pak altijd uurtje nog mee van thuis komst tot eten, daarna werken of trainen en daarna vanaf 10/half 11 wa spelen tot uur of 1, en gister een middagje met blue gedaan ging opzich ook wel lekker snel met 2en in gorge dus ik kom er wel hoor :P

alleen morgen aaf wel ff CF :D zal leuk zijn om zoveel mogelijk man mee te nemen daarheen, gaa nwe allemaal achter iruja staan en mensen uitdagen ^^, misschien nog een goeie clan pic ook nog :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 14:12 ]

• Calamor
Zo de mijne is al lekker aan het update. Zie dat ch1 al online is.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:29:
@ bubster mocht ik je cart ff mogen lenen zou heel leuk zijn ik wil er nu zelf geen kopen ik schaf liever een 2nd sit aan om mee te kunnen liften

er schijnt wel een 'bleu' wisp staff te zijn maar erg rare verder een lvl 55 wand heb ik ook al maar mijn build is zo opgebouwt dat ik beter met de lvl 45 grand white staff kan door gaan maar dat test ik wel effe als ik vanaaf lvl 55 wordt :)
Ik ben nu lvl 53 en ik denk dat ik wel een wand ga nemen. Heb nog geen grand white staff (wel ff te leen). Maar dan word het ook een wand heb al wel een schild met +5att en 8dodge. En anders is het voor mij een white staff met 2int.

[ Voor 86% gewijzigd door Calamor op 10-11-2005 14:34 ]

Verwijderd

@ bubster mocht ik je cart ff mogen lenen zou heel leuk zijn ik wil er nu zelf geen kopen ik schaf liever een 2nd sit aan om mee te kunnen liften

er schijnt wel een 'bleu' wisp staff te zijn maar erg rare verder een lvl 55 wand heb ik ook al maar mijn build is zo opgebouwt dat ik beter met de lvl 45 grand white staff kan door gaan maar dat test ik wel effe als ik vanaaf lvl 55 wordt :)

• SinergyX
Als je verder geen aanpassingen hebt voor wand qua stats/EQ, raad ik je aan op staff te blijven ;) Je atk, MP usage (je verliest 10% MP consumption - PF is dan pijnlijk veel), damage en (eventueel) accuracy droppen allemaal met wand :D

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2005 14:36 ]

Verwijderd

dark shadow staff gevonden met +5 intel...

iemand interesse O-)

lvl 65 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 15:09 ]

Verwijderd

iemand deze al gezien als drop, dan kan die gene mij is vertellen waar hij dropt :P dit is wel iets dan ik in hande wil hebben en niet voor een half mil dan :P

Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/dakimase/screen046.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 14:43 ]

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
iemand deze al gezien als drop, dan kan die gene mij is vertellen waar hij dropt :P dit is wel iets dan ik in hande wil hebben en niet voor een half mil dan :P

[afbeelding]
zover ik weet droppen ze van worm dragon :) in gorge wens je succes

zometeen luna quest doen en dan llv 87 xD

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:39:
dark shadow staff gevonden met +5 intel...

iemand interesse O-)
* SinergyX meld zich, is dat de 60 of 65 versie? :D

Verwijderd

gerwingood schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:46:
[...]

zover ik weet droppen ze van worm dragon :) in gorge wens je succes

zometeen luna quest doen en dan llv 87 xD
jij toevallig eentje ^^

Verwijderd

veco ik heb ook intresse maar sinergy zal eerder bij dat lvl zijn duzz gun ik het hem nu ff :)

• Zeror
Jullie hebben deze vast al weleens geprobeerd :D

Invullen in de chatbox tijdens het spelen:

/noui = No user interface
/effect 105 = A weird pyramid at your feet
/effect 160 = The level-up effect
/effect 164 = Attack down buff effect
/effect 165 = Attack up buff effect
/effect 166 = Defense down buff effect
/effect 167 = Defense up buffs effect
/effect 168 = Buff that looks like a coin up effect
/effect 169 = Buff that looks like a coin down effect
/effect 170 = Movement speed down buff effect
/effect 173 = Black/Purple smoke at your feet
/effect 174 = Acuracy up buff effect
/effect 175 = Acuracy down buff effect
/effect 176 = Poison effect
/effect 177 = Dodge rate down buff effect
/effect 178 = Dodge rate up buff effect
/effect 181 = Attack speed up buff effect
/effect 182 = Attack speed down buff effect
/effect 241 = A small white ball flashes on your feet.
/effect 242 = An explosion on the body.
/effect 243 = Strike your character with lightning
/effect 244 = A ball lighing and a torando on your body.
/effect 245 = A torando coming out from your body.
/effect 297 = Shows the party level-up effect
/effect 299 = adds smoke to your characters feet
/effect 300 = adds a orange, glowing ball to your feet

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-11-2005 15:14 ]

Verwijderd

is dat wel toegestaan :?

servers up :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 15:17 ]

Verwijderd

Gene 300k geen 2 levels geen nieuwe hairstyles ....

is luna er wel?

• SinergyX
Het zijn slechts client-side effects, er gebeurt verder helemaal niks dan wat grafische zooi.

• Zeror
Het zijn alleen de grafische effecten met geluid die je ziet meer niet. Dus als je niet genoeg kan krijgen van het lvlup effect type je in: /effect 160 8)

• Yokidrink
iemand al zijn 300k en levels ontvangen?

Verwijderd

nope ik iig niet

• Amafi
Rakkerzero schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:32:
[...]
Het zijn alleen de grafische effecten met geluid die je ziet meer niet. Dus als je niet genoeg kan krijgen van het lvlup effect type je in: /effect 160 8)
Haha, heb me daar ooit samen met Haantje een hele avond in naRose mee vermaakt :P

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
ff een aantal vraagje over dingen die me niet duidelijk zijn:
* Bij basic skill staat scratch attack wat doet deze skill en is het zinvol deze te upgraden
* Wat doet self target bij basic skills (komt er niet achter)
* Als soldier (alleen swords geen crossbows) hoef je alleen punten in Str en Con te doen en helemaal geen punten in de andere (Dex, Int, Cha, Sen). Ik las ergens dat je bijna al je punten in Str moet doen en een klein beetje in Con (verhouding?)
edit2: las net op het forum con op lvl en rest in str dus dat zal wel kloppen denk :)

Welke skills zijn niet handig om te gebruiken en kan je dus beter maar niet je kostbare punten in gooien..?

edit: owja en wat ik ook raar vind dat ik geen skill poins krijg als ik een lvl up ga...?

edit3: na beetje zoeken kom ik ook zelf achter veel dingen je krijgd dus om de 4 lvl's skill points. Maar dan zou ik toch nog heel graag willen weten waar ik het best mijn skill points aan kan besteden en is het dan handig om eerst mijn passive skills (zoals physical training enz te maxen?)

[ Voor 33% gewijzigd door maxjuh op 10-11-2005 16:34 ]

• Yokidrink
hmmmmm lijkt erop dat oorlog is uitgebroken op games router forum
is ook vaag dat die lvls en zuly er niet gekomen zijn
maar aan de andere kant..... wanneer begint nu feitelijk dat hele p2p gebeuren?

ff gekeken op erose online:

169
[Notice]Pay 2 Play Rolled Back.
28/10/2005

12210

GamesRouter would like to advise all customers that we shall be rolling back the date for the commencement of our Pay to Play service to November 10th 2005, so that it will coincide with the planned game upgrades scheduled for November 9th.

As a result of this roll back, we shall also be extending our pre-subscription special offer until November 9th, which means that you have even more time to subscribe for our p-2-p service and gain the benefit of 150,000 zulie and 1 level on your main character at the start of our pay 2 play service.

dus dat MOET vandaag zijn aangezien er geen melding geweest is dat het niet door zou gaan

[ Voor 65% gewijzigd door Yokidrink op 10-11-2005 16:02 ]

• SinergyX
GamesRouter is proud to announce that its euRose Online service has now entered pay to play.

As a thank you to all of our open beta test players for their help in our final phases of deployment, all active accounts have been credited with 7 days worth of free game time.

In order to credit your account with further game time, you will need to head over the My Account section of the GamesRouter website, and visit the My Payments area.

During the course of this first week, (excluding weekends) we shall be conducting character level ups and adding money to players who have taken part in our early subscriptions promotion. If you took part in this promotion, you will need to ensure that you are logged in between 11am - 4pm GMT weekdays, from tomorrow (11th November), on channel 1. Due to the sheer number of players who have take part in this promotion, the character changes may take several days to complete. Once changes have been applied to your account, you will recieve a pm from a member of staff to inform you the upgrade is complete. Once you have recieved this pm, check your character stats, and if they have not changed, log out of the game and back in and you should find your level up and extra cash have added.

If you are unable to login during this period, please email us ( helpdesk@gamesrouter.com ) to let us know so that we can log in to your account on your behalf in order to make the changes.

Zojuist wel even wat enkels lopen trappen op het forum, het is wel een behoooooorlijke amateur club gebeuren bij GR... Naja, heb gemailed.. zeer benieuwd of ik voor eind volgende week die 2 lvls heb.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kan er nog steeds gratis op.

Maar er is zowat geen bug opgelost. launcher damage is nog steeds zwaar kut. atack speed schijnt ook bigged te zijn. Nog geen andere kogels etc etc etc.

[ Voor 75% gewijzigd door Tripp op 10-11-2005 16:32 ]

specs

• Yokidrink
executor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:31:
kan er nog steeds gratis op.

Maar er is zowat geen bug opgelost. launcher damage is nog steeds zwaar kut. atack speed schijnt ook bigged te zijn. Nog geen andere kogels etc etc etc.
komt ws door die 7 extra dagen
btw.... chan1 gaat druk worden komende week pvd, ik hoop maar dat ik niet veel dc's krijg tijdens mijn idling in chan1 tot update van mijn char is gedaan

Verwijderd

eyz ik ben weer thuis en het spel aan het opdaten,

Het is zomaar raar gedaan met die update, je moet perse tot volgende weke vrijdag elke dag van 11 tot 4 online zijn op channel 1 :S dus een week niet rustig gamen op chan 2 of 3

leuk man als heel europa in hetzelfde uur update :S

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 16:51 ]

Verwijderd

Dubst4r schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:21:
Voor alle cannon en mercenary gebruikers, lees dit topic eens door en test het dan is uit.
Ik wil graag weten of het waar is :P
http://www.roseeurope.com...d.php?t=1675&page=1&pp=10
hehe LOL dub kon je bericht vanmiddag eerder niet lezen, maar kwam min of meer tot die conclusie dus vanmiddag. Ik geloof idd dat het echt zo is. Ga het zo even uitproberen als het werkelijk zo is dan heb ik een uber attack summon :)

damn is dat updaten freaking traag :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 16:49 ]

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:48:
[...]

hehe LOL dub kon je bericht vanmiddag eerder niet lezen, maar kwam min of meer tot die conclusie dus vanmiddag. Ik geloof idd dat het echt zo is. Ga het zo even uitproberen als het werkelijk zo is dan heb ik een uber attack summon :)

damn is dat updaten freaking traag :(
het werkt, alleen heb ik geen summons. maar ja atack gaat wel omhoog, maarja dat boeit toch niet want het is toch fucking bugged. En als je de hele tijd van cannons naar metal wil veranderen alleen om je summon aan te laten vallen suckt.

[ Voor 98% gewijzigd door Tripp op 10-11-2005 16:51 ]

specs

Verwijderd

Toch niet want als je dan ook je att up skill erbij gebruikt is het ruim 2x zo sterk als je zelf... Vind ik zeker de moeite waard wat me killen zoveel sneller gaat.
Dat het een bug is.. tjah... crap

Trouwens je kan niet reggen op dat forum van Erose? snap dat niet helemaal. plz explain de n00b :)

Verwijderd

nieuwe crafi :D sepreme crawfi king, lvl 80+ mob

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/4001/screen0130rr.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 16:58 ]

• SinergyX
nee, dat compenseert het hele bagger gezeik met GR joh :9

Maar das wel weer beter lvl-voer.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2005 16:59 ]

Verwijderd

Als ik het goed begrijp moeten we morgen ingelogt zijn tussen ??? om onze 2 levels en 300k te krijgen?

• SinergyX
niet morgen alleen.. hun gaan dus in die tijd mensen 1 voor 1 "upgraden". Dit gaat dus niet allemaal in 1 dag, dus ben je niet aan de beurt, moet je de volgende dag er weer zijn.

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:55:
Toch niet want als je dan ook je att up skill erbij gebruikt is het ruim 2x zo sterk als je zelf... Vind ik zeker de moeite waard wat me killen zoveel sneller gaat.

Trouwens je kan niet reggen op dat forum van Erose? snap dat niet helemaal. plz explain de n00b :)
Ik kon ook een heletijd niet reggen omdat ik niet wist hoe maar je moet dus in je account area op Gamerouter.com naar my games en dan rose selecteren, dan komt er een rood balkje met waneer je Account Registered hebt en in dat balkje linksonder staat een linkje waar je voor het forum kunt reggen.

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:55:

met fucking bugged bedoelde ik dan de damage van je launcher zelf. Ik stoor me hier echt mateloos aan.

specs

• Meatbag
Ik ga lekker wachten met mijn dealer tot al die buggs fixed zijn.
Nu eerst mijn battle cleric richting de lvl 100 als ik weer lekker de tijd heb.

Verwijderd

Thnx dub :) Is gelukt.

Dat die dealer bugged is, heb ik meer zoiets dat ik me daar niet druk om ga maken en gewoon het beste van maken. Dus de 'bug' van de summon toepassen, dus terug buggen lol

pff die patch... so slow!!

• Meatbag
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:27:

Dat die dealer bugged is, heb ik meer zoiets dat ik me daar niet druk om ga maken en gewoon het beste van maken. Dus de 'bug' van de summon toepassen, dus terug buggen lol

Ik had die patch in 5 minuten binnen, maar ik denk dat toen nog aardig rustig was(kwart voor 3).

Hmpf dit had een edit moeten zijn van me vorige post :/

[ Voor 8% gewijzigd door Meatbag op 10-11-2005 17:42 ]

Verwijderd

Omg heb hem binnen, probeer ik op play Rose te klikken(ja klikken lukt nog) maar reageert dan niet... Kan spel niet opstarten dus.. Hij reageert gewoon niet, niks geen foutmeldingen

Iemand meer? Of die oplossing weet?

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:40
Zo valt me weer mee weer 7 dagen meer gratis spelen :)

Wel vet gaar dat je online moet zijn om te kunnen updaten. En als je mailt kunnen ze er in eens wel updaten als je niet online bent hoe kan dat nou |:(

Maar goed ik mail ze wel ik ga niet beloven dat ik elke dag online ben. Mn ma ziet me al aankomen komende week heel de week mn computer aan als ik er niet ben.

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:59:
Omg heb hem binnen, probeer ik op play Rose te klikken(ja klikken lukt nog) maar reageert dan niet... Kan spel niet opstarten dus.. Hij reageert gewoon niet, niks geen foutmeldingen

Iemand meer? Of die oplossing weet?
Herinstall. Op clanfield lopen gare beesten rond zeg :P riddler jelly beans die 3750 exp geven en nog meer van dat soort beesten. Mobs lijken minder sterk te zijn dan buiten cf.

• maxjuh
maxjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:45:
ff een aantal vraagje over dingen die me niet duidelijk zijn:
* Bij basic skill staat scratch attack wat doet deze skill?
* Wat doet self target bij basic skills (komt er niet achter)

Welke skills zijn niet handig om te gebruiken en kan je dus beter maar niet je kostbare punten in gooien..?
iemand...

• SinergyX
scratch, laat die met rust. De damage is te laag, het is een "basic" power die je eventjes kunt gebruiken tot je je job skills kan krijgen.

Self target is voor bijvoorbeeld buffs en heals. Muse heal is een single target, deze manier kan je jezelf selecteren en healen. (je kan ook gewoon op je naam in party window klikken of op je naam in exp/health bar schermpje).

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:27:

Ik kan het proberen. Maar ik wil een pure pvp build hebben en ik heb geen zin dat straks blijtk dat mercenaries verneukte skillpunten zijn.(alhoewel je level 3 hunter nodig hebt voor aura reflect, maar ik moet dan wel weten of het een goede skill is :P).

specs

Verwijderd

cealer en pvp, no go, zelfs bourg niet.
leuk maybe tegen niet ranged chars maar tegen bowhawkers en muses leg je het zwaar af, geen kans gewoon.

• Tripp

Tripp

Wreah

Omdat de dealer nu vet bugged is misschien? En ik vraag me af of er wel fatsoenlijke pvp dealers zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Tripp op 10-11-2005 22:20 ]

specs

Verwijderd

Chaos Chaos Chaos @ NArose :( Nep gms die refine material droppen ik post binnenkort wel screenshots

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:43:
Chaos Chaos Chaos @ NArose :( Nep gms die refine material droppen ik post binnenkort wel screenshots
Dat wordt reset dus :/ ...

Alle OoTers bedankt voor de party van vanavond, 't was echt een leuke party :> en op het laatst met z'n vieren nog wormdragon gekilled in gorge ;) ...

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/3369/12mz1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 23:01 ]

• maxjuh
Ik had zomaar een elfje achter me aan zweven... nu nog steets:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~benno2/elf.jpg

weird....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:43:
Ik zei het nog zo goed maar nee hoor was weer niet waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Had ergens op eurose forum gelezen dat er luitjes op narose 1000+guns en launchers dropten.

En iruja ga even in op mijn comments over pvp dealer svp :P.

[ Voor 27% gewijzigd door Tripp op 11-11-2005 00:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maxjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:41:
Ik had zomaar een elfje achter me aan zweven... nu nog steets:

[afbeelding]

weird....??
Zo'n elf is een random tijdelijk buff, duurt een uur ofzo dan krijg een nieuwe lading die buff. Het boost je HP/damage/resist en hp regen behooooooorlijk. Geniet ervan en slopen maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:09:
Had ergens op eurose forum gelezen dat er luitjes op narose 1000+guns en launchers dropten.

En iruja ga even in op mijn comments over pvp dealer svp :P.
Dealer is maybe bugged, dat weet ik niet, maar dealers zijn zo ie zo niet goed in pvp, nooit geweest.
Je kunt je dealer wel zo maken dat je iemand met een gemiddelde build onderuit haalt maar tegen zoiets als een battle cleric, een pure attack mage, of een critical bowhakwer kun jij niet tegen op.
Verder heb ik nog niet met bourg geexpirimenteerd dus weet niet wat daar de mogelijkheden va nzijn, van andere jobs weet ik dat vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Maar de bourgs zijn de bourgs van vroeger niet. De skills zijn heel anders tegenworodig en ook kan een dealer meer def hebben tegenwoordigEn een range aan magical def skills + aura reflect. En ze moeten meest powerfull skills hebben maarja, ik wil over 60 levels wel weer eens zien 8)7.

hawkers hebben grotere range, was dat ook zo in Irose?. want de range van dealrs is ook aardig generfed.

+ gravity kennende komen er nog heel wat balance patches. Kijk maar naar ragnarok, daar is de wizard zoveel omlaag gehaald om enigszins zaken in balans te brengen.

Dit spel is nog lang niet optimaal(niet eens kwa bugs, maar kwa features).

[ Voor 51% gewijzigd door Tripp op 11-11-2005 00:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:21:

hawkers hebben grotere range, was dat ook zo in Irose?. want de range van dealrs is ook aardig generfed.
Niet zo als nu, maar ze hadden aardig wat.
Ik denk dat raiders nog wel omhoog gehaald worden, mages omlaag want dit is extreem, dealers durf ik niet te zeggen, scouts kloppen aardig, en soldiers moeten ze ook eens flink aan sluitelen, voor zover ik nu gezien heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hehe, ik kan weer naar luna :D Meteen al een sporty cart drawing binnen.. nu nog even wachten tot vliegje lvl 100 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:40:
[...]

Niet zo als nu, maar ze hadden aardig wat.
Ik denk dat raiders nog wel omhoog gehaald worden, mages omlaag want dit is extreem, dealers durf ik niet te zeggen, scouts kloppen aardig, en soldiers moeten ze ook eens flink aan sluitelen, voor zover ik nu gezien heb dan.
Mijn flatmaat hiero heef took een soldier en doet 180 damage on moldies op level 42 lol. Hij heeft double damage bug, naja zeg, sommig eluijtes hebben ook geluk :P.

Bedoel je nou dat soldiers te sterk zijn of juist andersom.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de updates, ik baal er alleen van dat alle bugs niet gefixt zijn. Luna is op mijn lvl heerlijk om te soloen en party is al helemaal leuk. Cf is echt lekker lvlen met een goede party, superveel mobs die evenveel xp geven maar een tikje zwakker zijn. Het nadeel is dat je dus alleen van 18:00 tot 18:30 erin kan en dat je er weer uitgegooit wordt als je dood gaat, ch switch, d/ct en om 10 uur er zoiezo wodt uitgezet(niet dood gaan dus tenzij je een muse met rev hebt).
Het is wel jammer dat de mamoet zijn glorie heeft verloren, ik kan elder mamoet gewoon soloen met mijn lvl 71. Normaal was dat op lvl 100 ofzo.

Edit: Nog een nadeel aan cf is dat het lvl gebonden is, lvl 90 en hoger komen er niet in.
een lvls 30-69 en lvls 70-89 hebben een gescheiden CF met verschillende mobs.
Het zal dus niet snel te druk worden(al maak dat niet uit want er zijn zoveel mobs dat je elkaar toch niet voor de voeten loopt).

[ Voor 20% gewijzigd door Meatbag op 11-11-2005 10:27 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 02:08:
[...]

Mijn flatmaat hiero heef took een soldier en doet 180 damage on moldies op level 42 lol. Hij heeft double damage bug, naja zeg, sommig eluijtes hebben ook geluk :P.

Bedoel je nou dat soldiers te sterk zijn of juist andersom.
Soldiers zijn zwak, op moldies deed ik 500-600+ en dan is 180 wel erg weinig :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.