[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:41:
er zijn er nog meer, maar vooral kleurvarianten op deze.
Vet hoor :D
heb je toevallig screens daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:41:
er zijn er nog meer, maar vooral kleurvarianten op deze.
Heb je daar ook pics van??
Ben erg benieuwd. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check the krose site staan er genoeg als je ff zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
uhm na het bekijken op de krose site vond ik dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/FanArt/Rose_s.jpg

Ik vraag me af waar die poort staat. Want dat is niet Junon Polis ofwel.

OF heeft kRose stiekem een planeet erbij die wij nog niet hebben gezien :?

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 19:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt mischien nog wel.
En rakkerzero help ff mee de rest van de hairstyles te zoeken :D

ik ben druk bezig, als ik wat vind wijzig ik mijn post wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ik zag iemand van de clan lvl 60+ dealer zijn> Mag ik vragen wat voor skills je hebt, of in ieder geval van sommige skills vertellen wat ze prcies inhouden (Stats).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:27:
Komt mischien nog wel.
En rakkerzero help ff mee de rest van de hairstyles te zoeken :D

ik ben druk bezig, als ik wat vind wijzig ik mijn post wel.
ben druk bezig met zoeken, maar kan niks vinden verder tot nu toe.

EDIT:
Deze is wel leuk om te zien :)
Klik

En deze is erg interresant :D
Cart weapons en extra cart skills.
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=841

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet!! maar ik kan ook niks vinden....
help ons iruja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Is de cannonballdamage wel geimplementeerd. Flat maat hier heeft een soldier en die doet netzoveel schade/meer schade op dat level dan ik had met dezelfde atak(hij heeft 179 atak en ik op dat level iets van 200 met launcher).

De range klopt ook van geen kant want met skills komik een stuk verder. De range op iROSE was ook beter imo. Ook al schieten luachers niet meer zo ver. of hoort het allemaal maar zo :?.

Ja ik weet het de client is nog niet helemaal ok hier maar ik hoop dat na de patch veel goedkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 07-11-2005 22:58 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
updateje van mn char :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Lemonlvl40.JPG

Ben nu lvl 40

EDIT:
Gamesrouter gaat kijken of ze wat aan het disconnect kunnen doen. Altans dat zeiden ze in een mailtje die ik van de helpdesk van ze kreeg. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er leuk uit.

en Woensdag gaan de servers down toch voor de update?
iemand enig idee hoe laat en tot wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou k ik ga niet naar JRose maar en ik kom ook ff niet naar ERose, Ik kom terug als ik Age of Empires zat ben. :)
Weet niet hoelang dat duurt maar ik zou graag in de clan blijven als dat kan, maar als ik eruit wordt gekickt begrijp ik dat want de komende weken ben ik niet bepaald acief.
Ik wens jullie veel succes met lvlen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de #1 positie overgenomen, en wil ik iig vasthouden voor de eerst komende lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

gefeliciteerd :)

nu nog ff lekker uitlopen en dan als eerste second job hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:18:
ik heb de #1 positie overgenomen, en wil ik iig vasthouden voor de eerst komende lijst.
Proficiat Iruja, knap gedaan !!

Misschien dat ik ook nog wel eens naar Erose kom als het p2p is en refines, gems er weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:35:
ik zag iemand van de clan lvl 60+ dealer zijn> Mag ik vragen wat voor skills je hebt, of in ieder geval van sommige skills vertellen wat ze prcies inhouden (Stats).
Dus je bedoeld een bourg in wording? ;) Weet zo niet precies welke skills ik heb(kan nog steeds niet wennen aan al die namen die ze veranderd hebben, ben gewoon Irose gewend :P) maar als je het graag weten hoe me build is. Msg me maar ingame: ign Bluepanther

Hoop vandaag toch lvl 70 worden, heb nog 70% te gaan. Schiet niet echt op laatste tijd. Mis beetje de hoge partylvls :(
gz Isp :) Adhil zal ook wel flink op luna wachten 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
luckyjan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:41:
[...]
Proficiat Iruja, knap gedaan !!

Misschien dat ik ook nog wel eens naar Erose kom als het p2p is en refines, gems er weer zijn.
Tot vrijdag dan :Y)

@Dubst4r: Jammer man dat je niet meer gaat spelen voor een tijd :(
Hoop dat je snel weer terugkomt, al dan niet met een dealer....

[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 08-11-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
gefeliciteerd iruja!!

Hopelijk kan je die positie lang blijven innemen. Dat laat toch de tweaker-spirit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:48:
[...]

Tot vrijdag dan :Y)

@Dubst4r: Jammer man dat je niet meer gaat spelen voor een tijd :(
Hoop dat je snel weer terugkomt, al dan niet met een dealer....
Hehe sprak dub gister nog wel even, had ook nog wel voorgesteld dat ie weer met dealer begon. Maar geloof dat hij daar niet veel trek in had :P Hem kennende is hij binnen 3 weken weer op ons lvl. Toch jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz Iruja, Jammer dub, we hebben toch goed kunnen partyen samen, alvast welkom luckyjan en wist niet dat je soldier was rakkerzero :P

Verveelde me hier dus ff wat lopen plakken en knippen op me stage, but this is me.
Ik ga nog steeds voor knight trouwens maar heb tekort aan een goed one handed en schild:

Absorb moet lvl 5 zijn naturlijk :P zie ik net
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/lvl70.jpg

Waaaaa, voel me zo sterk
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen041.jpg

En deze stond ook nog in me capture, ik denk ik en 4th of zo, ik ben die knappert rechts :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen034.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal

ik spoekie neem deze acount over van poekie want hij zal hier toch weinig zijn en dan hoef ik nix nieuws aantemaken

dus bijdeze hallo allemaal :)

en felie iruja

zijn er mensen hier rond lvl 45 lvl die met mij party willen , voeg me dan maar effe toe bij vriendenlijst
(naam spoekiebees)

BB spoekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:28:
hoi allemaal

ik spoekie neem deze acount over van poekie want hij zal hier toch weinig zijn en dan hoef ik nix nieuws aantemaken

dus bijdeze hallo allemaal :)

en felie iruja

zijn er mensen hier rond lvl 45 lvl die met mij party willen , voeg me dan maar effe toe bij vriendenlijst
(naam spoekiebees)

BB spoekie
welkom, half Oot is rond dat lvl dus mensen zoeken zal niet moeilijk zijn.

Voor de wat hogere we moeten toch is een x flink op WD gaan, Devil wings droppen daar niet al te rare hoorde ik van een duitser, en scales zijn natuurlijk ook altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloha Spoekie :P

Toch maar eens op forum melden :P Zag dat je nog geen clan had (toch?) Misschien heeft OoT nog plek. Is het makkelijker om partys te vinden :)

En Evo ik doe met je mee vanmiddag :) Wil ook paar scales scoren :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoi spoekiebees
Ik ben lvl 40 nu en wil vanmiddag/vanavond best met je lvlen. :D

Het is btw ook leuk spelen als bij de chat het volgende intypt:
/noui

:D

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 08-11-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

@ spoekiebees... voor 67k heb je heel vaak partys, want dan kan je OoT joinen wij zitten ook allemaal rond lvl 45... ik heb je zelf al redelijk vaak zien spelen >:) maar add me maar ben vanaf 3 uur weer online >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
@EVO
ziet er koel uit, dank je voor de skill update :D weet ik waar ik me weer naar kan richten
moet alleen nog absorb en metabolic erbij doen.

ps.... kan ik vanavond dat zwaard overnemen? en welk shield kan er het beste bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

@EVO, waarom heb je Absortive Assault genomen? Ok, is een powerfull skill maar is denk ik meer gericht voor Champ. Aangezien voor Champ een skill bestaat die Absortive Assault required op lvl5 en voor Knight helemaal niet. Ik neem die skill dan ook (nog) niet.

Kga vanaf 74 me SP punten sparen, heb dan nog 2 over zowieso. Misschien dat ik op Luna een AoE nodig heb. Dan ga ik voor Tremor Impact aangezien Knight die door kan lvl'en t/m lvl 10.

@Iruja, gratz @ nr1 positie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Psychoot schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:36:
@EVO, waarom heb je Absortive Assault genomen? Ok, is een powerfull skill maar is denk ik meer gericht voor Champ. Aangezien voor Champ een skill bestaat die Absortive Assault required op lvl5 en voor Knight helemaal niet. Ik neem die skill dan ook (nog) niet.

Kga vanaf 74 me SP punten sparen, heb dan nog 2 over zowieso. Misschien dat ik op Luna een AoE nodig heb. Dan ga ik voor Tremor Impact aangezien Knight die door kan lvl'en t/m lvl 10.
psy, wat zijn jouw skills dan? ik neem aan dat als je geen absorb hebt je er iets anders voor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Haan

dotnetter

@psychoot: ik zou de unique skill stormy wrath nemen (lv 80). Doet tremor impact eigenlijk wel damage? Volgens soldierskills bestandje dat hier paar weken geleden werd gepost niet namelijk..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:36:

@Iruja, gratz @ nr1 positie _/-\o_
Ik ga ook vanaf 74 mijn sp sparen, alleen nog ff spiritual en high maxen tot 5
maar dit is de reden waarom ik absorb heb genomen:

Name: Sword Dance
Job Name: Knight Job
Required Ability: Level 110
Required Skills: Absorptive Assault(Level 5)
Description: Attack nearby enemies with a furious flurry of swordplay.
NPC Sale Price: 33,600 zulies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Evo waar haal je die info vandaan?

Trouwens 4th ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 5str boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je :)

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 08-11-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:50:

Trouwens 4th ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 5str boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je :)
Het zijn de Prose skills
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

heej bluepanther heb jij ad volarum... hij schijnt wel goed te zijn
ik denk persoonlijk dat ik hem het volgende lvl neem kan hem meteen naar lvl 2 doen ;)
en dan zal ik wel es kijken hoe goed ie is

bron: met een beetje info... de helft kan ik niet lezen :P maar voor pvp istie ernstig goed :D

http://roseboards.yehey.com/index.php?showtopic=97442

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens 5str ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 4th boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je :)
Sorry kon het niet laten :P
dommerick schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:01:
heej bluepanther heb jij ad volarum... hij schijnt wel goed te zijn
ik denk persoonlijk dat ik hem het volgende lvl neem kan hem meteen naar lvl 2 doen ;)
en dan zal ik wel es kijken hoe goed ie is

bron: met een beetje info... de helft kan ik niet lezen :P maar voor pvp istie ernstig goed :D

http://roseboards.yehey.com/index.php?showtopic=97442
Ja heb lvl 1 daarvan, gister kwam vliegje ook er ook al mee. Stond ergens op forum? zoja waar? Het is een att up + 1000% acc erbij. Duurt op lvl 1 8 sec en op lvl 2 maar 3 seconden meer. Vind het zelf zonde van SP punt. Hij valt me gewoon vies tegen... Weet natuurlijk niet hoe het is als je hem maxt! Als daar info van bekend is hoor ik daar graag van(heb al eens eerder op fora's gezocht)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dat ernstig goed valt wel mee. Vrijwel elke class heeft een faint skill.
Gebruik gewoon die faint als de dealer die ad volarum inzet. En je hebt weer geen kind aan hem.
De duur van die skill is zeer kort.
Oke, de skills raken en hoe hoger het level hoe harder ook. Vooral samen met een goede skill.
Ik zou zeggen try me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

whehe ben nog geen lvl 50 :P (dont tell me iam newb... i allready know B) )

iig als ik lvl 50 ben zal ik zker wel komen or :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
[...]

Sorry kon het niet laten :P

[...]

Ja heb lvl 1 daarvan, gister kwam vliegje ook er ook al mee. Stond ergens op forum? zoja waar? Het is een att up + 1000% acc erbij. Duurt op lvl 1 8 sec en op lvl 2 maar 3 seconden meer. Vind het zelf zonde van SP punt. Hij valt me gewoon vies tegen... Weet natuurlijk niet hoe het is als je hem maxt! Als daar info van bekend is hoor ik daar graag van(heb al eens eerder op fora's gezocht)
Beetje PvP skill dit, Je doet korte tijd veel damage en raakt altijd.
Dit is tegenhanger van de 1000% dodge skill van raider die ook 7 sec duurt. (dus jij ben enigste die ze kan kille die 7 sec)
Is neem hem zoizo op lvl 1, voor in pvp, Als het echt goed bevalt kan ik het altijd nog verder lvllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet waar, als muse kom je ook zwaar door die dodge heen ;)
En je kunt ze oncloaken.
Directe tegenstander van mage is scout, en niet anders.
Raiders zijn zwaar de sigaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

kijk mijn link bluepanther... daarbij staat de max ervan... wat voor stats ie dan heeft en als je die gebruikt doe je met sniping lvl 10 de max dmg van 2047... dus voor mij klonk het aantrekkelijk dus ga ik hem ook zker nemen. Heeft hier ook iemand protetionism wil graag weten of die nuttig is

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorlopig is PvP totaal niet interressant...(niet voor mij dan) Als ik echt een build wil maken voor PvP kan dat later nog wel aanpassen door skills te resetten. Tegen die tijd heb ik daar het geld ook wel voor.

Domm ja maar cooldown is behoorlijk lang, in die tijd dat je jet gebruikt kan je 1 keer sniping gebruiken. Dus daarom vrij nutteloos voor mobs killen. alleen voor PvP zoals hiervoor is gezegd.

Die andere is def up als niet verkeerd had ofniet? Die had vliegje dacht ik, was er niet blij mee. :P Ook een PvP skill lijkt me

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:34:
kijk mijn link bluepanther... daarbij staat de max ervan... wat voor stats ie dan heeft en als je die gebruikt doe je met sniping lvl 10 de max dmg van 2047... dus voor mij klonk het aantrekkelijk dus ga ik hem ook zker nemen. Heeft hier ook iemand protetionism wil graag weten of die nuttig is
Ik heb protetionism lvl 1 geeft 6% def en mdef up voor 25 sec, dus net lang genoeg om je zelf uit dodelijk situatie te redden of die ene mob effe te tanken. Dus vind hem wel handig voor in nood maar niet de moeite verder te lvllen wand hij blijft maar 25 sec.

Ps als je je skills rest moet je dan al je skills opnieuw kopen of krijg je er iets voor terug ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:12:
[...]
Ps als je je skills rest moet je dan al je skills opnieuw kopen of krijg je er iets voor terug ?
Ik hoorde dat je niets terug krijgt.
Je moet dus alle skills opnieuw kopen. En bij upgraden dus ook bijbetalen.
Kost een hoop zuly, hoe hoger je bent hoe meer dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/8151/tweakers1lm.jpg
Pre reset tweakers... The good old time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad.

Je moet alle skillsbooks weer kopen en het upgraden van skills kost ook weer $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:52:
[afbeelding]
Pre reset tweakers... The good old time
Nice pic, more more.

Binnenkort ook maar weer eens een pic maken met de nieuwe LoT op luna ;)
Allemaal met superwings aan.

Maar zo te zien een screenshot van Kip >:) hoewel jij er ook op staat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:52:
Klopt inderdaad.

Je moet alle skillsbooks weer kopen en het upgraden van skills kost ook weer $$$
Bij mij was het zelfs zo dat de skillbooks die in mn inventaris zaten ook verwijderd waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Ik heb een paar vraagjes:

Ik ben sinds een paar dagen bezig met Rose, en het bevalt me wel :)
Ik zit er dan ook aan te denken om straks de €11.83 te gaan betalen per maand om te spelen.
Maar ik speel nu op de naRose servers, en ik snap nog niet echt hoe ik voor het spelen op die servers moet betalen. (ook bij gamesrouter?)

Daarnaast heb ik het idee dat jullie allemaal op eRose spelen, klopt dit? En gaan veel van jullie straks ook nog verder (dus betalen)?

En mischien een vreemde vraag, maar heeft iemand enig idee wat de gemiddelde leeftijd is van de spelers?

En als laatste, ik begrijp dat het spel niet ophoud bij junon, dus houdt dat in dat je ook naar al die andere planeten kan zoals luna etc?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik zat net te denken he...

"Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful."

gedaan met de rust in de caves >:)

gelukkig is mijn soldaat klaar voor happy hunting daar, mss moeten we maar soldaat/muse/dealer party doen in caves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:18:

Ik zit er dan ook aan te denken om straks de €11.83 te gaan betalen per maand om te spelen.
Maar ik speel nu op de naRose servers, en ik snap nog niet echt hoe ik voor het spelen op die servers moet betalen. (ook bij gamesrouter?)

games router werkt met creditcard voorals nog. ga naar gamesrouter.com en reg je daar (of lees de ts)

Daarnaast heb ik het idee dat jullie allemaal op eRose spelen, klopt dit? En gaan veel van jullie straks ook nog verder (dus betalen)?

yep en yep

En mischien een vreemde vraag, maar heeft iemand enig idee wat de gemiddelde leeftijd is van de spelers?
infant - elderly & anything in between

En als laatste, ik begrijp dat het spel niet ophoud bij junon, dus houdt dat in dat je ook naar al die andere planeten kan zoals luna etc?

Het is R.O.S.E Rush On Seven Episodes, (of iets dergelijks), er komen 7 planeten waarvan Junon de eerste is, Luna de 2e, Eldeon (nog niet geimplementeerd) de 3e

Alvast bedankt! :)
zie bold
maar eh.... staat ook allemaal in de opening he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:36:
[...]

welkom, half Oot is rond dat lvl dus mensen zoeken zal niet moeilijk zijn.

Voor de wat hogere we moeten toch is een x flink op WD gaan, Devil wings droppen daar niet al te rare hoorde ik van een duitser, en scales zijn natuurlijk ook altijd welkom :D
waar spawnen die dingene rgens heb me rot gezoch toen ik ff nisk teo doen had half gos gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:18:

Gamesrouter is alleen voor eRose en niet voor naRose. Waar je wel moet zijn voor het betalen kan ik zo gauw even niet vinden. Maar Ik denk dat het naRose forum daar wel antwoord op weet.
Yup, alle tweakertjes zitten op eRose op 1 na. Veel mensen hier gaan idd verder.
Ik gok ergens tussen 15 en 20 jaar
Als je lvl 100 bent kun je naar Luna toe. Luna is de planeet van magie. Na Luna komt planeet Eldeon, wat een oerwoud planeet is. Verder zijn er nog de planeten Karkia, Orlo, Skaaj en Hebarn. Over de laatste planeten is nog weinig informatie bekend.

Alvast bedankt! :)[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:21:
Ik gok ergens tussen 15 en 20 jaar
ik denk dat het gros net iets ouder is dan 20
[...]
Als je lvl 100 bent kun je naar Luna toe. Luna is de planeet van magie. Na Luna komt planeet Eldeon, wat een oerwoud planeet is. Verder zijn er nog de planeten Karkia, Orlo, Skaaj en Hebarn. Over de laatste planeten is nog weinig informatie bekend.
Als je lvl 40-45 bent kan je al naar luna.
Maar je kan pas de mobs een beetje aan vanaf ongeveer lvl 70

Eldeon kan kon je naar toe vanaf lvl 90 maar wilde je wat aan kunnen moest je van goede huize komen en ergens in de 11X of hoger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

@ Yokidrink & Rakkerzero: Bedankt voor jullie replies! :) Denk dat ik dan toch maar naar eRose ga ;)

Zoals ik al zei speel ik atm op naRose, en ik begrijp dat de p2p pas vanaf eind november daar z'n intrede gaat doen, of is dat ook 10nov zoals bij eRose?

Die actie van 150.000,- zullie loopt toch tot morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:04:
@ Yokidrink & Rakkerzero: Bedankt voor jullie replies! :) Denk dat ik dan toch maar naar eRose ga ;)

Zoals ik al zei speel ik atm op naRose, en ik begrijp dat de p2p pas vanaf eind november daar z'n intrede gaat doen, of is dat ook 10nov zoals bij eRose?

Tot de 9e ja, omg morgen de grote update! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Ow ja, nog een vraagje B) : De betaling via creditcard, zal die elke maand zijn (automatisch), of moet je zelf aangeven wanneer je je abonnement wil verlengen met een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:04:

Nee, vandaag is de laatste dag voor die actie: http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1651.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
/me Sinergy als groot CC betaler, je betaald gewoon 1 bedrag waarna je account 1 maand verlengt wordt, dus geen subscription ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2005 18:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:02:
[...]

Als je lvl 40-45100 bent kan je al naar luna.
Maar je kan pas de mobs een beetje aan vanaf ongeveer lvl 70 100
Tis geen iRose meer he ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 08-11-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

schijnt dus dat er een hp bug is zodat je minder hp hebt dan normaal. Op naROSE heb je iig veel meer hp. EN de gun/launcher damage en die van bows zijn ook nog neit goed geimplementeerd omdat de kogels en arrows damage er nog niet bij opgeteld wordt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Heb je een bron?
In NaRose en in Prose kun je gewoon vanaf lvl 7X op luna vechten en volgens mij nog steeds vanaf lvl 41 ernaar toe.

Btw: Iruja: Gz met je 1ste plaats maar OMG waar lvl je
Moet nu wel heel langzaam gaan. Alles is nu zo'n beetje groen/blauw voor jou.
Ik herken dit van voor de reset Irose. Toen hadden lvl 140+ veel problemen met lvlen omdat luna een beetje blauw werd

[ Voor 32% gewijzigd door Meatbag op 08-11-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het lijkt mij ook ZEER onlogisch dat het vanaf lvl 100 is, aangezien het voor de hoogste levels nu al heel moeilijk is om te levelen..
Denk dat je in de war bent met 2nd job rakker ;)

Als we toch met ouwe screens gaan beginnen, heb ik er ook nog wel een paar >:)

Zoveel mogelijk in chronologische volgorde:

LoT clan in een heel vroeg stadium O+
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen1.jpg

Het beroemde cart-dansen
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/dance.jpg

Beetje flirten
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/cute.jpg

De sporty van Iruja even geleend
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen025b.jpg

En hier mijn eigen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/sporty.jpg

Deze launcher gebruikte ik van lvl 65 tot 82..
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/launcher.png

:+
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/magichan.png

De betere parties op luna
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/party50.jpg

Nog meer party op luna
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen43.JPG

Nieuwe kleren op level 82 :D
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/88.jpg

Toen kwam het nieuws van de reset.. toen maar de opgespaarde Goblin King summons gebruikt >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/goblins1.jpg

De noobs in Zant wisten niet wat ze zagen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/goblins2.jpg

ff Astaroth King soloën..
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/astaroth.jpg

Ik kon gelukkig net naar Eldeon toe :)
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/eldeon1.jpg

Partylevel was binnen een kwartier zo hoog, en wij gingen om de 30 sec dood :P
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/eldeon2.jpg

Ik dacht dat ik ook nog pre-reset screens had, maar blijkbaar niet meer, of verwijderd..

[ Voor 83% gewijzigd door Haan op 08-11-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubst4r schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:27:
[...]

Heb je een bron?
In NaRose en in Prose kun je gewoon vanaf lvl 7X op luna vechten en volgens mij nog steeds vanaf lvl 41 ernaar toe.

Btw: Iruja: Gz met je 1ste plaats maar OMG waar lvl je
Moet nu wel heel langzaam gaan. Alles is nu zo'n beetje groen/blauw voor jou.
Ik herken dit van voor de reset Irose. Toen hadden lvl 140+ veel problemen met lvlen omdat luna een beetje blauw werd
Beiden meegemaakt als 140+ en ja nu weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:18:
Het lijkt mij ook ZEER onlogisch dat het vanaf lvl 100 is, aangezien het voor de hoogste levels nu al heel moeilijk is om te levelen..

Als we toch met ouwe screens gaan beginnen, heb ik er ook nog wel een paar >:)

Zoveel mogelijk in chronologische volgorde:

LoT clan in een heel vroeg stadium O+
[afbeelding]
OMG Nemor mijn eerste Irose character hahaha wat gaaf dat je die nog hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:18:
JA zou kunnen, maar ik dacht toch echt ergend gelezen te hebben dat Luna net als 2nd pas op lvl 100 was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke screenies :)

Gister dan eindelijk lvl 70 geworden en kan ik me Devil wings laten craften en dragen. Weet iemand toevallig of er met deze update ook gewichtloze cannons erin worden gegooid? Kan ik eindelijk eens op 1 plek blijven killen zonder heen en weer te rijden en aan anderen te vragen of ze cannons willen dragen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het clan logo in deze pic is toch wel zeer relaxt vind ik persoonlijk, waarom die nooit gehouden?

P.S. ik stond gister dus ook zo voor een gmg met me lvl 72, lukte niet echt, had zelfs een party met lvl 76 en 78 maar hebben toch maar opgegeven aangezien er ook een junion gmg bij stond

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/astaroth.jpg

Waar is trowuens een goeie plek voor devil feathers? is er nog iets tussen elder bats en gem goblins dat je rond lvl 72 tot 76 aankunt

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:00:
Leuke screenies :)

Gister dan eindelijk lvl 70 geworden en kan ik me Devil wings laten craften en dragen. Weet iemand toevallig of er met deze update ook gewichtloze cannons erin worden gegooid? Kan ik eindelijk eens op 1 plek blijven killen zonder heen en weer te rijden en aan anderen te vragen of ze cannons willen dragen voor me.
devil wings @ lvl70? correct me if i am wrong maar eh.... was dat niet 76?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ja dat is lvl 76. Angel wings wel op lvl 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Das waar ook, domme ik 8)7 Naja dan maar even doorlvlen, dat kwam idd door die Angel wings. Naja gaan we nog even door met onze bag op de rug.

Misschien vandaag nog even kijken of ik lvl up kan. Waarschijnlijk niet maar we zien wel hoever we komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mischien ben ik blind, maar kan verder geen info vinden op GR's website (onder nieuws is laatste nieuws van 28-10) qua tijden e.d dat de server plat zou zijn met die upgrade/p2p moment. Iemand daar wat meer info over?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ja, hier nogal weer wat problemen gehad, uiteindelijk een monteur langsgeweest en werkt weer... in de tussentijd een civ4 potje begonne wat vanavond ofzo af moet zijn, sorry van de boots, was ze helemaal vergeten, zal nu ff inlogge om te kijke of je der bent :)

edit: zit der 5 min op en heb al weer een dc...

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 09-11-2005 10:47 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dat is dus gewoon zwaar kut... als je vaak d/c's heb ;( je hoort er echt uber veel over, maar toch blijft GR beweren dat hun servers goed zijn |:( alhoewel er op t rose forum wel een andere oplossing van mattx staat weet niet of dat werkt maar je kan t altijd proberen.... ff zoeken voor een linkje
8)

misschien dat je dit kan proberen http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1639
maar weet niet of die support van GR zo uber is :+

[ Voor 22% gewijzigd door dommerick op 09-11-2005 11:17 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
die support van GR zou ik niet aan beginnen, mijn 2 Creditcard tickets staan nog steeds onbeantwoord open... van 1,5 maand geleden dus.

Verder is het lomp geblaat in dat topic, ik kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat het WEL aan hun server ligt (of erger.. aan de client zelf). Ik speel diverse MMORPG's waaronder enkele aan de andere kant van deze aardkloot en zelfs daar heb ik bijna nooit d/c's.
Vreemd genoeg hoor ik heel veel mensen die na het swappen naar desktop altijd een DC krijgen als ze terug swappen. Ik helemaal nooit :?

En dit:
Turn off ALL unnecessary programs, that doesnt have to do with the game, that includes antivirus/firewalls(software)/autostart applications etc.
Hoe DOM kan je zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ja die zijn virus uitzet is zker niet al te slim, wel krijg ik d/c als ik mijn pc op standby zet... dit doe ik nu dus ook maar niet meer >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:33:
Verder is het lomp geblaat in dat topic, ik kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat het WEL aan hun server ligt (of erger.. aan de client zelf).

Vreemd genoeg hoor ik heel veel mensen die na het swappen naar desktop altijd een DC krijgen als ze terug swappen. Ik helemaal nooit :?

En dit:
[.geblaat over andere progs uitzetten.]

Hoe DOM kan je zijn? :D
Tja het is maar hoe je het bekijkt, ik heb ook vrijwel nooit last van DC’s. En met mij zijn er nog een paar. Weet niet hoe die DC’s ontstaan maar als er een groep users bestaat die er nooit last van heeft vraag ik me wel af of de fout bij GR ligt.
Ik heb echt geen uber systeem of uber verbinding.
XP2000+ 512 MB intern en een basic adsl lijn van kpn
Die adsl deel ik ook nog eens met 4 andere gekken. Hoewel die weinig anders erop doen dan internetten.
GR kan ook zien hoeveel mensen er DC’s krijgen neem ik aan. Neem bijvoorbeeld er een log-file bij en je kan zo zien wie spontaan tegelijk uitloggen.
Een lag spike bij een server ergens tussenin, bijvoorbeeld bij je internet service provider of een ander knooppunt kan zorgen voor een massale DC. Hoeft niets te maken te hebben met GR.

Ook kan het natuurlijk bij sommige users komen door de hoeveelheden troep die ze op de PC hebben staan. Mijn PC is clean, hou hem clean en er staat als ik dat niet wil verder niets in verbinding met internet.
Heb geen softwarematige actieve firewall, maar heb wel een goede virusscanner (NOD32)
Ook draaien er geen andere, onnodige, nutteloze programma’s naast rose. Msn staat op away dus niemand lult tegen me en voor de rest draait er niets…

Weet dus niet hoe ik het doe, maar GR voor 90-100% de schuld geven vind ik raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kweenie niet wat ze GR gedaan hebben, maar ik heb al 2 dagen minder last van dc's gehad. Zouden ze dan toch mijn berichtje op support center board gelezen hebben???
iig mij hoor je niet klagen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@amafi

ik ben het met je eens, je zou voor de grap es een trace route moeten kunnen doen naar de servers, dan zie je welke hops er allemaal zijn en die kunnen ALLEMAAL een dc veroorzaken.
wbt programma's op je pc, tja... die van mij runt vanalles in de achtergrond, msn, outlook, AV, vaak winamp die aan het streamen is van het internet enz; ik heb mss 1x per dag een dc en dan meestal niet als ik aan het spelen ben maar wanneer ik bijv weer wakker wordt. GR de schuld geven is makkelijk maar er zijn te veel factoren die van invloed kunnen zijn.

Wat wel leuk zou zijn is als GR een publicatie kan maken van het aantal disconnects per uur of zo, gewoon om te kijken of er idd spikes zijn zoals jij dat noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kijk puur naar het feit dat het in andere MOG's gewoonweg niet gebeurd. Grafisch en user-aantal gezien zijn die games vele malen zwaarder dan Erose (CoV-H, WoW, GW). Dat kan natuurlijk gewoon toeval zijn, maar de vinger wijzen richting client/server/GR is dan een meest logische stap.

Mocht zo'n "hop" een probleem geven, zou dit voor nagenoeg iedereen die over die hop gaan in elke game/online-iets moeten gebeuren (zoveel backbones zijn er niet - verwacht dat bijna iedere NL speler over dezelfde eind hops gaan). Dat echter overige spelers in andere games het nagenoeg niet eens merken (kleine spike kan gebeuren) wijst dan wel op de gedachte dat de server cq client niet erg lag-bestendigd zou zijn.

Zo gaf bijvoorbeeld TS (uk-server) en CoH beide met netgraph stats helemaal niets qua spikes/lag toen mijn andere 2 PC's DC's kregen van Rose.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:30:
Mischien ben ik blind, maar kan verder geen info vinden op GR's website (onder nieuws is laatste nieuws van 28-10) qua tijden e.d dat de server plat zou zijn met die upgrade/p2p moment. Iemand daar wat meer info over?
kan ook niks vinden ... iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:26:
Mocht zo'n "hop" een probleem geven, zou dit voor nagenoeg iedereen die over die hop gaan in elke game/online-iets moeten gebeuren (zoveel backbones zijn er niet - verwacht dat bijna iedere NL speler over dezelfde eind hops gaan).
Zo gaf bijvoorbeeld TS (uk-server) en CoH beide met netgraph stats helemaal niets qua spikes/lag toen mijn andere 2 PC's DC's kregen van Rose.
Denk dat GR ook denkt dat er een “hop” een probleem kan geven afgaande op de reply van xtrm2matt. Ze vragen de users een traceroute uit te voeren.
Het kan namelijk zijn dat ik door mijn isp over een andere backbone wordt geleid dan de users die vaak(er) DC’s hebben. Ik ben nu helaas niet thuis maar anders is het wel leuk op dat aparte forum http://www.laura-design.n...57bd44f95fe524cdf0e193281 hier dus even die trace te posten.
Dan houden we zelf wel even een klein onderzoekje waar het aan kan liggen.
Start -> Run -> cmd.exe
Type "tracert www.gamesrouter.com" (without the quotes)

Right Click -> Edit -> Mark -> Right Click -> Edit -> Select All -> Right Click -> Edit -> Copy

Ofwel kopieren en ergens in plakken. En dan posten op het aparte forum. Niet hier want dat geeft een hoop troep. Probeer dit ook te doen als rose enorm lijkt te laggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon zoals elke update van patch, dus dat gaat als ik het goed herinner ergens tussen 1 en 4 gebeuren in de middag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja zou toch 9 november wezen?
het is nu 1 uur ...

normaal hebben ze altijd maintenance op donderdags :?
ik snap er zelf ook niet veel meer van ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Van mij mogen doordeweeks overdag zo vaak maintenance doen als ze willen. Zolang er geen problemen uit komen vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pay-By-Cash Now Available
[9.11.05]

We are pleased to announce that our Pay by Cash payment systems are now up and running, meaning that players both in the UK and Worldwide now have even more ways to subscribe for their accounts.

In addition to our existing payment methods, credit/debit card, splash plastic and surfpin, we will now be able to accept subscription payments in the following ways via pay by cash:

Pay by cash (through the mail)
Bank Transfer (add £0.50 GBP)
e-Gold
Gold Money
Money Order/ Cashiers cheque by mail
Money Bookers
NETeller
Paynova
Travellers Express MoneyGram
WebMoney Transfer
Western Union Quick Pay.
Hebben jullie mij ook niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
wel, embers heeft net vermeld dat de update pas morgen is om 1200gmt tegelijk met de standaard reboot

gosh, dat was onverwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En die update gaat grandioos fout, reboot lukt niet en de eerste dag van P2P ligt de server de hele da eruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:11:
En die update gaat grandioos fout, reboot lukt niet en de eerste dag van P2P ligt de server de hele da eruit :D
Geen probleem hier. Heb toch pas zaterdagmiddag een uurtje vrij weer voor het eerst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lvl 65:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/236793cb92ba1b0879f877a983ca2a50/full.jpg

Lvl 66 :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2dbe8af0820e617a9e3e75a203864d60/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
lekker!

dus nu gebruik je die lion bs niet meer.... is ie goed? heeft ie stats? kan ik hem overnemen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het was een 15 dodge lion, maar vannacht al verkocht in shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dat is ok, ik heb zelf ook een 15 dodge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Voor alle cannon en mercenary gebruikers, lees dit topic eens door en test het dan is uit.
Ik wil graag weten of het waar is :P
http://www.roseeurope.com...d.php?t=1675&page=1&pp=10

[ Voor 4% gewijzigd door Meatbag op 09-11-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
damn als dat zo is ga ik ws weer dealer spelen.. pretty cool ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
In tomorrow’s update 10/11/2005

Planet Luna will be added.

You can now have a 2nd job.
To get a 2nd job you must first complete a quest. If you are above level 100, you can speak to Major Darren in Junon and he will give you the quest. Follow his instructions and complete the quest to be successful.

8 New Second Jobs
There will be 8 new jobs to choose from for your 2nd job; Champ, Knight, Raider, Scout, Cleric, Mage, Bourgeois and Artisan and there are also powerful exclusive 2nd job skills. You can make unique and strategic characters by altering the stats as you want. Enjoy your new and powerful avatars and hunting.

Want to make more money?
Dealers can now make more money by running a business.
When you become an Artisan, you can run a business using craft skills, by making and upgrading powerful weapons, armors and cart equipment. Don’t forget that you need help from items or blueprints from monsters to make unique carts.
When you become a Bourgeois, you will have higher ability to collect materials allowing you to carry more items. Also, you will have advanced selling in trades with NPC's which allow you to sell items for a greater value!

Level up faster with strategic battle.
Monsters of Luna have certain weaknesses. You will find it easier to level up once you find out the weakness of monsters. The key is in the new 2nd job skills.

Clan field will be opened.
The clan field will be opened allowing players to PVP.
In the clan field you can earn more EXP by hunting new monsters.
But, also bear in mind that the new monsters in the clan field can drop high quality items.
Obviously, you must have joined a clan to enter the clan field. Also, there is a time table for entry to the map, so don’t miss it! You can enter the map between 17:00GMT and 17:30GMT and you will be automatically sent out of clan field when at 22:00GMT.

Stat reset event starts.
Before you get your 2nd job, there will be some essential stats you need, especially for Raider and Mage. Raider needs more Strength and Intelligence, Mage needs more Concentration and Charisma.

For those of you who need to alter their current stat points, there will be a stat reset event. This event will be last for a week and allows you to alter your stats at a much reduced price. You can visit Cornell in Zant who will allow you to reset your stat points.

Updates due for release later this month

Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful.

Cart owners will also be pleased to know that they will also be able to customise their carts, as we shall also be adding a new Cart Backseat item, allowing players to give lifts to their friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
gerwingood schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:30:
Clan field will be opened.
The clan field will be opened allowing players to PVP.
In the clan field you can earn more EXP by hunting new monsters.
But, also bear in mind that the new monsters in the clan field can drop high quality items.
Obviously, you must have joined a clan to enter the clan field. Also, there is a time table for entry to the map, so don't miss it! You can enter the map between 17:00GMT and 17:30GMT and you will be automatically sent out of clan field when at 22:00GMT.
Of het gaat heel erg druk worden omdat iedereen naar CF wil of het gaat rustig worden omdat niemand kan om die tijd.
Voor de rest denk ik dat er geen clan points meer zijn omdat dat niet gemeldt wordt in het stukje. :(

Edit: En geen refines en geen 2 zitter cart. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 09-11-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
vind ik toch weer jammer dat je bijna geforceerd in een clan moet om "high quality item" drops te krijgen. Achja, zien we tegen die tijd wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:30:
In tomorrow’s update 10/11/2005

Updates due for release later this month

Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful.

Cart owners will also be pleased to know that they will also be able to customise their carts, as we shall also be adding a new Cart Backseat item, allowing players to give lifts to their friends.
Omg wat een k*t streek is dit hea... ze beloofde het in deze update... en hier betaal ik voor :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beloofd niet, dat het deze maand zou komen wel.
En het bevalt me zo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stat reset event starts.
Before you get your 2nd job, there will be some essential stats you need, especially for Raider and Mage. Raider needs more Strength and Intelligence, Mage needs more Concentration and Charisma.

leuk is dat ben ik daar ook weer een hoop geld aan kwijd of ik moet me skils weer gaan reseten
strength had ik al maar int wh do i need int pfft en dan zeker ook nog dex

hadde ze me wel ff van te voren mogen zeggen zeg nu moet ik er weer geld aan uit gaan geven
lekker zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mensen die naar Luna willen zullen een Luna-Quest moeten doen. Je moet hierbij op zoek gaan naar Rosemary's Doll (??). En het is idd vanaf lvl 6x al mogelijk om Luna te betreden.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.