Vet hoorVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:41:
er zijn er nog meer, maar vooral kleurvarianten op deze.
heb je toevallig screens daarvan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Vet hoorVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:41:
Heb je daar ook pics van??Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:41:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 19:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
ben druk bezig met zoeken, maar kan niks vinden verder tot nu toe.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:27:
Komt mischien nog wel.
En rakkerzero help ff mee de rest van de hairstyles te zoeken![]()
ik ben druk bezig, als ik wat vind wijzig ik mijn post wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 20:29 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 07-11-2005 22:58 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 07-11-2005 23:53 ]
Verwijderd
Proficiat Iruja, knap gedaan !!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:18:
ik heb de #1 positie overgenomen, en wil ik iig vasthouden voor de eerst komende lijst.
Verwijderd
Dus je bedoeld een bourg in wording?executor schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:35:
ik zag iemand van de clan lvl 60+ dealer zijn> Mag ik vragen wat voor skills je hebt, of in ieder geval van sommige skills vertellen wat ze prcies inhouden (Stats).
gz IspVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:18:
ik heb de #1 positie overgenomen, en wil ik iig vasthouden voor de eerst komende lijst.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 08:44 ]
Tot vrijdag danluckyjan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:41:
[...]
Proficiat Iruja, knap gedaan !!
Misschien dat ik ook nog wel eens naar Erose kom als het p2p is en refines, gems er weer zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 08-11-2005 09:10 ]
gefeliciteerd iruja!!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:18:
Verwijderd
Hehe sprak dub gister nog wel even, had ook nog wel voorgesteld dat ie weer met dealer begon. Maar geloof dat hij daar niet veel trek in hadAmafi schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:48:
[...]
Tot vrijdag dan
@Dubst4r: Jammer man dat je niet meer gaat spelen voor een tijd
Hoop dat je snel weer terugkomt, al dan niet met een dealer....
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 10:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
welkom, half Oot is rond dat lvl dus mensen zoeken zal niet moeilijk zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:28:
hoi allemaal
ik spoekie neem deze acount over van poekie want hij zal hier toch weinig zijn en dan hoef ik nix nieuws aantemaken
dus bijdeze hallo allemaal![]()
en felie iruja
zijn er mensen hier rond lvl 45 lvl die met mij party willen , voeg me dan maar effe toe bij vriendenlijst
(naam spoekiebees)
BB spoekie
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 10:40 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 08-11-2005 10:42 ]
Heeft geen signature.
psy, wat zijn jouw skills dan? ik neem aan dat als je geen absorb hebt je er iets anders voor doet?Psychoot schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:36:
@EVO, waarom heb je Absortive Assault genomen? Ok, is een powerfull skill maar is denk ik meer gericht voor Champ. Aangezien voor Champ een skill bestaat die Absortive Assault required op lvl5 en voor Knight helemaal niet. Ik neem die skill dan ook (nog) niet.
Kga vanaf 74 me SP punten sparen, heb dan nog 2 over zowieso. Misschien dat ik op Luna een AoE nodig heb. Dan ga ik voor Tremor Impact aangezien Knight die door kan lvl'en t/m lvl 10.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Ik ga ook vanaf 74 mijn sp sparen, alleen nog ff spiritual en high maxen tot 5Psychoot schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:36:
@EVO, waarom heb je Absortive Assault genomen? Ok, is een powerfull skill maar is denk ik meer gericht voor Champ. Aangezien voor Champ een skill bestaat die Absortive Assault required op lvl5 en voor Knight helemaal niet. Ik neem die skill dan ook (nog) niet.
Kga vanaf 74 me SP punten sparen, heb dan nog 2 over zowieso. Misschien dat ik op Luna een AoE nodig heb. Dan ga ik voor Tremor Impact aangezien Knight die door kan lvl'en t/m lvl 10.
@Iruja, gratz @ nr1 positie
[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 08-11-2005 11:51 ]
Verwijderd
Het zijn de Prose skillsHaan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:50:
Evo waar haal je die info vandaan?
Trouwens 4th ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 5str boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je
Heeft geen signature.
Verwijderd
Sorry kon het niet latenHaan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:50:
Trouwens 5str ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 4th boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je
Ja heb lvl 1 daarvan, gister kwam vliegje ook er ook al mee. Stond ergens op forum? zoja waar? Het is een att up + 1000% acc erbij. Duurt op lvl 1 8 sec en op lvl 2 maar 3 seconden meer. Vind het zelf zonde van SP punt. Hij valt me gewoon vies tegen... Weet natuurlijk niet hoe het is als je hem maxt! Als daar info van bekend is hoor ik daar graag van(heb al eens eerder op fora's gezocht)dommerick schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:01:
heej bluepanther heb jij ad volarum... hij schijnt wel goed te zijn
ik denk persoonlijk dat ik hem het volgende lvl neem kan hem meteen naar lvl 2 doen
en dan zal ik wel es kijken hoe goed ie is
bron: met een beetje info... de helft kan ik niet lezenmaar voor pvp istie ernstig goed
http://roseboards.yehey.com/index.php?showtopic=97442
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 12:12 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Beetje PvP skill dit, Je doet korte tijd veel damage en raakt altijd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
[...]
Sorry kon het niet laten
[...]
Ja heb lvl 1 daarvan, gister kwam vliegje ook er ook al mee. Stond ergens op forum? zoja waar? Het is een att up + 1000% acc erbij. Duurt op lvl 1 8 sec en op lvl 2 maar 3 seconden meer. Vind het zelf zonde van SP punt. Hij valt me gewoon vies tegen... Weet natuurlijk niet hoe het is als je hem maxt! Als daar info van bekend is hoor ik daar graag van(heb al eens eerder op fora's gezocht)
Verwijderd
Heeft geen signature.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 12:41 ]
Verwijderd
Ik heb protetionism lvl 1 geeft 6% def en mdef up voor 25 sec, dus net lang genoeg om je zelf uit dodelijk situatie te redden of die ene mob effe te tanken. Dus vind hem wel handig voor in nood maar niet de moeite verder te lvllen wand hij blijft maar 25 sec.dommerick schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:34:
kijk mijn link bluepanther... daarbij staat de max ervan... wat voor stats ie dan heeft en als je die gebruikt doe je met sniping lvl 10 de max dmg van 2047... dus voor mij klonk het aantrekkelijk dus ga ik hem ook zker nemen. Heeft hier ook iemand protetionism wil graag weten of die nuttig is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 13:13 ]
Ik hoorde dat je niets terug krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:12:
[...]
Ps als je je skills rest moet je dan al je skills opnieuw kopen of krijg je er iets voor terug ?
Verwijderd
Nice pic, more more.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:52:
[afbeelding]
Pre reset tweakers... The good old time
Bij mij was het zelfs zo dat de skillbooks die in mn inventaris zaten ook verwijderd waren.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:52:
Klopt inderdaad.
Je moet alle skillsbooks weer kopen en het upgraden van skills kost ook weer $$$
zie boldJimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:18:
Ik heb een paar vraagjes:
Ik ben sinds een paar dagen bezig met Rose, en het bevalt me wel
Ik zit er dan ook aan te denken om straks de €11.83 te gaan betalen per maand om te spelen.
Maar ik speel nu op de naRose servers, en ik snap nog niet echt hoe ik voor het spelen op die servers moet betalen. (ook bij gamesrouter?)
games router werkt met creditcard voorals nog. ga naar gamesrouter.com en reg je daar (of lees de ts)
Daarnaast heb ik het idee dat jullie allemaal op eRose spelen, klopt dit? En gaan veel van jullie straks ook nog verder (dus betalen)?
yep en yep
En mischien een vreemde vraag, maar heeft iemand enig idee wat de gemiddelde leeftijd is van de spelers?
infant - elderly & anything in between
En als laatste, ik begrijp dat het spel niet ophoud bij junon, dus houdt dat in dat je ook naar al die andere planeten kan zoals luna etc?
Het is R.O.S.E Rush On Seven Episodes, (of iets dergelijks), er komen 7 planeten waarvan Junon de eerste is, Luna de 2e, Eldeon (nog niet geimplementeerd) de 3e
Alvast bedankt!
Verwijderd
waar spawnen die dingene rgens heb me rot gezoch toen ik ff nisk teo doen had half gos gehadVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:36:
[...]
welkom, half Oot is rond dat lvl dus mensen zoeken zal niet moeilijk zijn.
Voor de wat hogere we moeten toch is een x flink op WD gaan, Devil wings droppen daar niet al te rare hoorde ik van een duitser, en scales zijn natuurlijk ook altijd welkom
Gamesrouter is alleen voor eRose en niet voor naRose. Waar je wel moet zijn voor het betalen kan ik zo gauw even niet vinden. Maar Ik denk dat het naRose forum daar wel antwoord op weet.JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:18:
Ik heb een paar vraagjes:
Ik ben sinds een paar dagen bezig met Rose, en het bevalt me wel
Ik zit er dan ook aan te denken om straks de €11.83 te gaan betalen per maand om te spelen.
Maar ik speel nu op de naRose servers, en ik snap nog niet echt hoe ik voor het spelen op die servers moet betalen. (ook bij gamesrouter?)
Yup, alle tweakertjes zitten op eRose op 1 na. Veel mensen hier gaan idd verder.Daarnaast heb ik het idee dat jullie allemaal op eRose spelen, klopt dit? En gaan veel van jullie straks ook nog verder (dus betalen)?
Ik gok ergens tussen 15 en 20 jaarEn mischien een vreemde vraag, maar heeft iemand enig idee wat de gemiddelde leeftijd is van de spelers?
Als je lvl 100 bent kun je naar Luna toe. Luna is de planeet van magie. Na Luna komt planeet Eldeon, wat een oerwoud planeet is. Verder zijn er nog de planeten Karkia, Orlo, Skaaj en Hebarn. Over de laatste planeten is nog weinig informatie bekend.En als laatste, ik begrijp dat het spel niet ophoud bij junon, dus houdt dat in dat je ook naar al die andere planeten kan zoals luna etc?
Als je lvl 40-45 bent kan je al naar luna.Rakkerzero schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:21:
Ik gok ergens tussen 15 en 20 jaar
ik denk dat het gros net iets ouder is dan 20
[...]
Als je lvl 100 bent kun je naar Luna toe. Luna is de planeet van magie. Na Luna komt planeet Eldeon, wat een oerwoud planeet is. Verder zijn er nog de planeten Karkia, Orlo, Skaaj en Hebarn. Over de laatste planeten is nog weinig informatie bekend.
Verwijderd
Tot de 9e ja, omg morgen de grote update!JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:04:
@ Yokidrink & Rakkerzero: Bedankt voor jullie replies!Denk dat ik dan toch maar naar eRose ga
Zoals ik al zei speel ik atm op naRose, en ik begrijp dat de p2p pas vanaf eind november daar z'n intrede gaat doen, of is dat ook 10nov zoals bij eRose?
Die actie van 150.000,- zullie loopt toch tot morgen?
Nee, vandaag is de laatste dag voor die actie: http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=1651.JimmyWoo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:04:
@ Yokidrink & Rakkerzero: Bedankt voor jullie replies!Denk dat ik dan toch maar naar eRose ga
Zoals ik al zei speel ik atm op naRose, en ik begrijp dat de p2p pas vanaf eind november daar z'n intrede gaat doen, of is dat ook 10nov zoals bij eRose?
Die actie van 150.000,- zullie loopt toch tot morgen?
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2005 18:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tis geen iRose meer heAmafi schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:02:
[...]
Als je lvl 40-45100 bent kan je al naar luna.
Maar je kan pas de mobs een beetje aan vanaf ongeveer lvl 70 100
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 08-11-2005 18:45 ]
Heb je een bron?
[ Voor 32% gewijzigd door Meatbag op 08-11-2005 20:45 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Haan op 08-11-2005 20:49 ]
Verwijderd
Beiden meegemaakt als 140+ en ja nu weerDubst4r schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:27:
[...]
Heb je een bron?
In NaRose en in Prose kun je gewoon vanaf lvl 7X op luna vechten en volgens mij nog steeds vanaf lvl 41 ernaar toe.
Btw: Iruja: Gz met je 1ste plaats maar OMG waar lvl je
Moet nu wel heel langzaam gaan. Alles is nu zo'n beetje groen/blauw voor jou.
Ik herken dit van voor de reset Irose. Toen hadden lvl 140+ veel problemen met lvlen omdat luna een beetje blauw werd
Verwijderd
OMG Nemor mijn eerste Irose character hahaha wat gaaf dat je die nog hebtHaan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:18:
Het lijkt mij ook ZEER onlogisch dat het vanaf lvl 100 is, aangezien het voor de hoogste levels nu al heel moeilijk is om te levelen..
Denk dat je in de war bent met 2nd job rakker
Als we toch met ouwe screens gaan beginnen, heb ik er ook nog wel een paar
Zoveel mogelijk in chronologische volgorde:
LoT clan in een heel vroeg stadium![]()
[afbeelding]
JA zou kunnen, maar ik dacht toch echt ergend gelezen te hebben dat Luna net als 2nd pas op lvl 100 wasHaan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:18:
Het lijkt mij ook ZEER onlogisch dat het vanaf lvl 100 is, aangezien het voor de hoogste levels nu al heel moeilijk is om te levelen..
Denk dat je in de war bent met 2nd job rakker
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 09:07 ]
devil wings @ lvl70? correct me if i am wrong maar eh.... was dat niet 76?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:00:
Leuke screenies
Gister dan eindelijk lvl 70 geworden en kan ik me Devil wings laten craften en dragen. Weet iemand toevallig of er met deze update ook gewichtloze cannons erin worden gegooid? Kan ik eindelijk eens op 1 plek blijven killen zonder heen en weer te rijden en aan anderen te vragen of ze cannons willen dragen voor me.
Verwijderd
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja, hier nogal weer wat problemen gehad, uiteindelijk een monteur langsgeweest en werkt weer... in de tussentijd een civ4 potje begonne wat vanavond ofzo af moet zijn, sorry van de boots, was ze helemaal vergeten, zal nu ff inlogge om te kijke of je der bentHaan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:50:
Trouwens 4th ben je er nog? Of is je internet verbinding er helemaal mee opgehouden? Ik wil namelijk graag m'n 5str boots gaan dragen en ik heb nog een hoop geld voor je
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 09-11-2005 10:47 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
[ Voor 22% gewijzigd door dommerick op 09-11-2005 11:17 ]
Heeft geen signature.
Hoe DOM kan je zijn?Turn off ALL unnecessary programs, that doesnt have to do with the game, that includes antivirus/firewalls(software)/autostart applications etc.
Heeft geen signature.
Tja het is maar hoe je het bekijkt, ik heb ook vrijwel nooit last van DC’s. En met mij zijn er nog een paar. Weet niet hoe die DC’s ontstaan maar als er een groep users bestaat die er nooit last van heeft vraag ik me wel af of de fout bij GR ligt.Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:33:
Verder is het lomp geblaat in dat topic, ik kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat het WEL aan hun server ligt (of erger.. aan de client zelf).
Vreemd genoeg hoor ik heel veel mensen die na het swappen naar desktop altijd een DC krijgen als ze terug swappen. Ik helemaal nooit
En dit:
[.geblaat over andere progs uitzetten.]
Hoe DOM kan je zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2005 12:29 ]
Verwijderd
kan ook niks vinden ... iemand anders?Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:30:
Mischien ben ik blind, maar kan verder geen info vinden op GR's website (onder nieuws is laatste nieuws van 28-10) qua tijden e.d dat de server plat zou zijn met die upgrade/p2p moment. Iemand daar wat meer info over?
Denk dat GR ook denkt dat er een “hop” een probleem kan geven afgaande op de reply van xtrm2matt. Ze vragen de users een traceroute uit te voeren.Sinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:26:
Mocht zo'n "hop" een probleem geven, zou dit voor nagenoeg iedereen die over die hop gaan in elke game/online-iets moeten gebeuren (zoveel backbones zijn er niet - verwacht dat bijna iedere NL speler over dezelfde eind hops gaan).
Zo gaf bijvoorbeeld TS (uk-server) en CoH beide met netgraph stats helemaal niets qua spikes/lag toen mijn andere 2 PC's DC's kregen van Rose.
Verwijderd
Verwijderd
Hebben jullie mij ook niet meer nodigPay-By-Cash Now Available
[9.11.05]
We are pleased to announce that our Pay by Cash payment systems are now up and running, meaning that players both in the UK and Worldwide now have even more ways to subscribe for their accounts.
In addition to our existing payment methods, credit/debit card, splash plastic and surfpin, we will now be able to accept subscription payments in the following ways via pay by cash:
Pay by cash (through the mail)
Bank Transfer (add £0.50 GBP)
e-Gold
Gold Money
Money Order/ Cashiers cheque by mail
Money Bookers
NETeller
Paynova
Travellers Express MoneyGram
WebMoney Transfer
Western Union Quick Pay.
Geen probleem hier. Heb toch pas zaterdagmiddag een uurtje vrij weer voor het eerstSinergy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:11:
En die update gaat grandioos fout, reboot lukt niet en de eerste dag van P2P ligt de server de hele da eruit
[ Voor 4% gewijzigd door Meatbag op 09-11-2005 16:21 ]
Of het gaat heel erg druk worden omdat iedereen naar CF wil of het gaat rustig worden omdat niemand kan om die tijd.gerwingood schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:30:
Clan field will be opened.
The clan field will be opened allowing players to PVP.
In the clan field you can earn more EXP by hunting new monsters.
But, also bear in mind that the new monsters in the clan field can drop high quality items.
Obviously, you must have joined a clan to enter the clan field. Also, there is a time table for entry to the map, so don't miss it! You can enter the map between 17:00GMT and 17:30GMT and you will be automatically sent out of clan field when at 22:00GMT.
[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 09-11-2005 18:04 ]
Verwijderd
Omg wat een k*t streek is dit hea... ze beloofde het in deze update... en hier betaal ik voorgerwingood schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:30:
In tomorrow’s update 10/11/2005
Updates due for release later this month
Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful.
Cart owners will also be pleased to know that they will also be able to customise their carts, as we shall also be adding a new Cart Backseat item, allowing players to give lifts to their friends.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq