de historian quest is verre wel over voor iedereen, sinds vorige week donderdag heb ik 3 avonden kunnen spelen en die quest geprobeert en alle 3 de keren komt er een clan zich ermee bemoeien dus faalde de quest, en worm dragon junion spawnt niet zo vaak heb ik vernomen
Voor de gene die hem nog wel willen proberen en geld over hebben:
Koop de +18 charm sieraden en zorg dat je boven de 70 charm heb bij het inleveren van de quest, je zal dan bij 5 proof al een g2 krijgen, of het bij 7 proof dat ook een g3 word weet ik niet.
Ik hoop dat die socket items makkelijk te verkrijgen zijn (In irose dropte ze best common) heb toch wel in de afgelopen weken 3 g1 ruby te pakken zien te krijgen en wat red crystals
Gisteren nog ff lvl 70/130% geworden en zit weer ff op een bijltje

atk + 20 stat

ook aangezien ik geen spul heb voor nieuw schild te laten craften en in shops liggen ze nog niet, vind dat thick insect skin ook voor high lvl beschikbaar moet zijn om te hunten

maja eersst volgende schild word een Righteous Shield, met gems lukt dat wel op lvl 80, dan nog een mooi vking sword vinden en d wings aan
@Psychoot help ff mee onthouden dat ik je Plate Shield terug geef eerst volgende x ik je zie
Ik ben klaar voor Luna, bring it on

Oot, ook maar net op een randje
Germanz
Germanzdreams
TZ elite
managers
Germanz had ik gister nog ff problemen mee bij king spawn maar die pakte een andere clan terug waarmee ik toevallig in party zat, maar toen ik eenmaal met hun aan de praat ging hou ik wel van hun spel gedrag

Blijkt dat ze over het algemeen wel goede connectie hebben met andere Lot leden voornamelijk Iruja.
[
Voor 43% gewijzigd door
Verwijderd op 07-11-2005 11:14
]