Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nee die moet je helemal leeg persen.Rakkerzero schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:04:
[...]
En een sappige citroen wil je ook niet kapot meppen
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 02-11-2005 12:06 ]
jawel want ik haat citroenen dus jij gaat er eerst aanRakkerzero schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:04:
[...]
En een sappige citroen wil je ook niet kapot meppen
Dan vechten we het daar wel uit
Muwhaha muwhaha
Verwijderd
@amafi Jij bent toch lvl 63 ofzoiets? Zoja dezer dagen contact me ff, want wil ff iets met je doen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 12:22 ]
ik kom wel kijken op 't bankje met popcorn & bierAmafi schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:10:
Ik zeg vanavond uurtje of 9 in trainingground chan 3.
Dan vechten we het daar wel uit
Muwhaha muwhaha
ik ga iig ete en zo meteen naar de kapper.
tot vanavond mense
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Maar ik ben nog geen lvl 50 dus kan TG nog niet bezoeken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Als jij nou eens straks rond 4 uur ofzo online komt, kunnen we ff hakken. Heb je nodig voor een paar eq hunten4th schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:24:
sorry haan, weer dc gevolgd door crash, wat ik net aan het type was, dat het niet uitmaakt van de xp die ik tijdje misloop, jij verkoopt mijn dinge en zo kan ik weer wat terugdoen
ik ga iig ete en zo meteen naar de kapper.
tot vanavond mense
rond een uur of 4 is nogal onmogelijk... werk van 3 tot 12, zorg maar dat je der vananacht dan bentVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:33:
[...]
Als jij nou eens straks rond 4 uur ofzo online komt, kunnen we ff hakken. Heb je nodig voor een paar eq hunten
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ik zag je post over knights op het erose forum. Ik begrijp dat je van bijl afgestapt bent en nu met shield en squid werkt?
anyho, ik heb een boel fun met mijn soldier (lvl46 nu) en zou graag zien hoe je build er nu uit ziet en wat je plan is wanneer je knight bent wbt skills etc....... if u don't mind
Als die slim was geweest was die nooit aangevallen door SoldierVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:09:
[...]
Ik hoorde dat muse inerdaad in pvp niet tegen een soldier op kan, mede door die skill
maar zonder schrammetjegeloof wel dat dub een paar rake klappen heeft uitgedeeld hoor
(mits hij niet stilstond
)
Maar het is wel zo dat die atk wat doet. Maar als een muse met genoeg def/hp die aanval overleeft is iedere soldier het bokkie.
Maar zoals altijd pvp draait niet alleen om de job.. Goede eq doet het halve werk al.
Dat bedoel ik dusVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:20:
Zwaar, heb een paar knights in tg finaal in elkaar gemanabolt enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 02-11-2005 16:31 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Mede mogelijk gemaakt door gulle eq leningen

gosh.... zijn er al 2nd jobs dan?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:20:
Zwaar, heb een paar knights in tg finaal in elkaar gemanabolt enzo.
ik ben zelf nog maar gewoon soldier met paar skills die het goed doen. nog niet besloten wat het uiteindelijk word
Mocht ik lvl50 halen voordat jij dat bent, heb ik nog een Blue denim look voor je (crit/con stats, leuke dodge/def), tijd terug van gerwingood gekregenDutch-Hane schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:20:
Kleine update: lvl 35![]()
Mede mogelijk gemaakt door gulle eq leningen![]()
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mischien wel handig om hier even te reggenSinergy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:45:
[...]
Mocht ik lvl50 halen voordat jij dat bent, heb ik nog een Blue denim look voor je (crit/con stats, leuke dodge/def), tijd terug van gerwingood gekregen
tot sinterklaas z'n verjaardag (of sterfdag weet ik veel) ben ik verzekerd van een rose account
5 Sec na het betalen kreeg ik een mailtje dat gametime erbij was.
[ Voor 22% gewijzigd door Rooster op 02-11-2005 17:12 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
ik krijg nu btw constant d/c's en kan de sevrer geeneens pingen

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:27:
BTW weet iemand of rose al goed werkt op een 64 bits windows?
ik krijg nu btw constant d/c's en kan de sevrer geeneens pingen

Verwijderd
Vergeet je niet iemand?dommerick schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:12:
vandaag lvl 39 gehaald rlxmede dankzij goede partys waardoor de moldies lkkr simpel doodgingen bij deze ty haantje en zabuza

Is geen maintanace kan steeds inloggen...
Lag als een gek..
Dan weer DC.
There shall be a scheduled weekly reboot of our servers at 12PM GMT, on Thursday (3rd Nov).
Das morgen dus.
[ Voor 67% gewijzigd door William/Ax3 op 02-11-2005 22:01 ]
Verwijderd
kan gewoon in loggen lijkt me nietexecutor schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:44:
server maintenance
Verwijderd
* Improved game client security
* Halloween loading image removed
* Preparation for the new interface for upcoming gemming and refining features.
Zou dit het zijn!? Denk het niet hoor, dit is nog uit de tijd van sevenheartsVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:45:
ChangeLog for Nov 3rd maintenance:
Even serieus, iemand enig idee wat er gaat veranderen? Amafi had het over de schermen die je krijgt bij mapchange. Alleen zijn die nog redelijk nieuw en heeft dat niets met refine te maken (refine en interface ik snap er niets van

quote: dommerick schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:12:
vandaag lvl 39 gehaald rlx
Jij ook bedankt, net als Localhost en andere members (koudijs
[ Voor 40% gewijzigd door Rooster op 02-11-2005 23:04 ]
Mn gamesrouter account werkt niet en Rose online ook niet. Registeren op de site is uitgeschakeld.
Verwijderd
NArose : Te grappig voor woorden , rofl
Kon vandaag (gisteravond
Wel handig die Stock Pile skill van ZeDISCOUNTER

Ben nu weer echt blij dat ik erose ben gaan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:02:
http://www.roseonlinegame...ail.asp?intSeq=43&nType=1
NArose : Te grappig voor woorden , rofl

Verwijderd
Hoe laat is dat vandaag?William/Ax3 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:42:
WTF is er aan de hand xD krijg de hele tijd dc's nu.
Is geen maintanace kan steeds inloggen...
Lag als een gek..
Dan weer DC.
There shall be a scheduled weekly reboot of our servers at 12PM GMT, on Thursday (3rd Nov).
Das morgen dus.
12 GMT is hier dus 13.00 uur
We zitten in tijdzonde GMT+1
Was gisteren erg leuk in party met kip en vec0 Party lvl flink omhoog geschroefd in gorge.
En toen moest ik naar bed
@agressor
Het duurt inderdaad een uur of 2 die maintenance.
Maar zometeen slapen? Ben je in 1 ruk doorgegaan ofzo?
Ik ben alweer bijna een uur aan het werk man
@HaantjeVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:45:
ChangeLog for Nov 3rd maintenance:
* Halloween loading image removed (ik bedoelde dat die standaard map hier gewoon terug voor komt.) Dat bedoelde ik gsiter
Over sekjuritie weet ik niets

En een nieuwe interface: Ik gok dat het iets te maken heeft met het beschikbaar worden van de "glow" bij eq en weapons als het gerefined is. Misschien ook nog toevoeging van NPC conversations voor refining
[ Voor 64% gewijzigd door Amafi op 03-11-2005 09:23 ]
Verwijderd
van 1 tot 3 was het toch?
of is het snel een reboot?
en ik ben gestopt met mijn hawker, ik ga zo slapen en daarna een andere class maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 08:35 ]
Verwijderd
ben gister van 65/100% tot 67/100% gespeeld, draag nu mooie buffalo bs
Wel minder dat bij 4 Junions proof de grootste ks clan langs kwam en dus alles inpicten ook de junions
maja wat doe je er tegen.
Clan naam is truelies btw, dus hun opz'n tijd dwars zitten op z'n tijd moet ook wel kunnen
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 09:55 ]
Welke lvl heeft hij wel niet? Dacht dat je daar van altijd maar 1 kon krijgen.Psychoot schreef op donderdag 03 november 2005 @ 04:37:
Zo eindelijk lvl 71, mede dankzij Ozbaab en ZeDISCOUNTER (en 4th natuurlijk tot 2:15 ongeveer)
Kon vandaag (gisteravond) pas om 23u beginnen
Wel handig die Stock Pile skill van ZeDISCOUNTER![]()
[afbeelding]
Zeker jammer dat dat geen angels veren waren.
[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 03-11-2005 09:43 ]
Redelijk snel lvl47 gehaald, wil ik net uitloggen krijg ik een fairy
Meteen teruggegaan en binnen het uur lvl48 gehaald
ps. ik heb me aangemeld bij die Rose lijst, maar een typo in mijn naam zitten... dat kan ik niet meer aanpassen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
William/Ax3 Ax3 LoT 81 Muse Scout
wat een 2nd job keuze hoor jongens
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 10:08 ]
Komt er trouwens nog wel een optie om aan te geven of je eRose of naRose speelt?
En misschien in de toekomst ook Polaris of casio?
Nu zie ik Napstar staan (weet toevallig dat hij naRose speelt), maar geeft dan een vertekend beeld.
Het blijft leuk iedereen erin te zien staan maar het liefst dus per server
Dat komt allemaal in de nieuwe versie. En dan is het ook makkelijker om andere clan namen toe te voegen. Ook komt er bij als je meedere chars heb dat je maar 1 login heb voor meerdere chars. En er zit meer controle in en dat je zelf de wachtwoord kan wijzigen. Want nu kan ik alleen maar uit de database verwijderen. En staks hoe ik alleen je antwoord van je geheime vraag te wijzigen als je die ook ben vergeten dan.Amafi schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:04:
Volgens mij kan je je naam weer verwijderen. En dan jezelf weer opnieuw toevoegen.
Komt er trouwens nog wel een optie om aan te geven of je eRose of naRose speelt?
En misschien in de toekomst ook Polaris of casio?
Nu zie ik Napstar staan (weet toevallig dat hij naRose speelt), maar geeft dan een vertekend beeld.
Het blijft leuk iedereen erin te zien staan maar het liefst dus per server
@Sinergy ik heb ff snel je char verwijdert in de database.
[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 03-11-2005 10:23 ]
Verwijderd
http://www.rose.splendid-designs.nl/?page_id=2
P.s. calamor ik pas de site wel weer aan op het inlog systeem als het zover is je mag vrije gang gaan op het systeem ik pas het aan jou doen aan
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 10:35 ]
Verwijderd
klopt het dat butterfly wings nu rond de 200k zijn ??
zal het goedkoper zijn om alle lose item bij elkaar tezoeken of gewoon kope ??
en wilt iemand hier jason mask kopen ?? ik zie se overal voor 500k staan maar voor jullie maken we een leukere prijs duzz als je intresse hebt zoek ff contact op met mijn vriendin ingame of post hier prijs zal zijn rond de 300k denk ik
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 10:39 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft iruja hem toen opgeslagen of misschien als je nu nog online gaat kan je ff printscreen maken van het loading screen, maar naar server maintenance is hij weg.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:36:
mijn vriendin (spoekiebees ( wel bekent al bij de meeste denk ik )) wilt die haloween loading screen als achtergrond weet iemand hoe/waar ik die vandaan kan halen ??
en wilt iemand hier jason mask kopen ?? ik zie se overal voor 500k staan maar voor jullie maken we een leukere prijs duzz als je intresse hebt zoek ff contact op met mijn vriendin ingame of post hier prijs zal zijn rond de 300k denk ik
Butterfly wings waren een week gelden nog rond 50k, het spul heb je ook zo bij elkaar hoor, ckers als je bij grunter king spawn party.
jason mask 500k
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 10:46 ]
Verwijderd
Zo makkelijk zijn die butterfly wings niet te krijgen. Ze worden wel goedkoper... Ze droppen ook bij elder bats in b2/b3Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:36:
mijn vriendin (spoekiebees ( wel bekent al bij de meeste denk ik )) wilt die haloween loading screen als achtergrond weet iemand hoe/waar ik die vandaan kan halen ??
ps. Amafi was nog beetje gelukt met die duitsers?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 11:10 ]
Daar heb je het over fairy wings denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:44:
[...]
Butterfly wings waren een week gelden nog rond 50k, het spul heb je ook zo bij elkaar hoor, ckers als je bij grunter king spawn party.
Butterflywings worden gecraft met nymph powder en droppen in cave bij bats.
Deze zijn dus een stukkie duurder, welke prijs precies weet ik niet.
lol, blue was me net voor
@Blue, Nee niet echt, zat wel in de party maar toen gingen er plots 2 weg en hielpen elkaar niet.
Ben denk ik ook verwend door goede clanpartys waar iedereen gewoon als een dolle alles gaat killen en elkaar helpt. Ben gebleven tot iedereen dood was, toen ben ik maar met Kip gaan partyen op warriors en captains.
[ Voor 29% gewijzigd door Amafi op 03-11-2005 11:25 ]
Die halloween items vrolijk links laten liggen tot later, bedragen die ze vragen zijn gewoon zielig hoog (880k voor die jurk...)
@poekibees, ik heb die achtergrond met het strand alleen, maar eerder in dit topic waren ook die andere 2 als imageshack link te vinden dacht ik.
@calamor ik zal me weer toevoegen
Als ik me niet vergis had hij Stock Pile op lvl 7. Tikte wel lekker aanCalamor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:42:
[...]
Welke lvl heeft hij wel niet? Dacht dat je daar van altijd maar 1 kon krijgen.
Zeker jammer dat dat geen angels veren waren.
@Poekiebees, je kunt ook gewoon op "Print screen" drukken als je het loading screen ziet. Dan ff naar Paint ofzo gaan en dan plakken > opslaan
[ Voor 19% gewijzigd door Psychoot op 03-11-2005 11:47 ]
Hmm, als ik die site zo zie wordt het tijd voor een redesignVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:33:
ongeveer een zicht hoe die van ons er ook uit komt te zien, en dan hopelijk ook de mogelijkheid om een screen van je char op profiel toe te voegen.
http://www.rose.splendid-designs.nl/?page_id=2
P.s. calamor ik pas de site wel weer aan op het inlog systeem als het zover is je mag vrije gang gaan op het systeem ik pas het aan jou doen aan
De huidige is een beetje crap nu (persoonlijke mening)
Ik ga iig even iets proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-11-2005 12:01 ]
Verwijderd
onze siteook hoorSinergy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:50:
die site die evo aangeeft is behoorlijk gelikt design
@rakkerzero, helemaal met je eens maar deze x houden we het basic laat calamor eerst het inlog systeem in elkaar bouwen dat is eigenlijk gewoon het hoofddoel
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 12:07 ]
Verwijderd
lvl 7 is idd wel lekker, Vanaf lvl 5(wat ik nu heb) zijn de stappen niet zo groot meer als die in de eerste 5 lvls doet. Merk het verschil wel duidelijk. Alles(etc. stuff) dropt in sommige gevallen bijna het dubbele van het normaal doet. heerlijke Bourg skillPsychoot schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:46:
[...]
Als ik me niet vergis had hij Stock Pile op lvl 7. Tikte wel lekker aan
@Poekiebees, je kunt ook gewoon op "Print screen" drukken als je het loading screen ziet. Dan ff naar Paint ofzo gaan en dan plakken > opslaan
Verwijderd
A friend told me about this game some time in January, I decided it was a good game and played it. Got my first Dealer to level 30 and was SOOO hppy.Joined a union(then Righteous Knights) and did the quests till' I was 50+, got my first ever cart!! That was when more and more peole begn to appear in the game...
Sometime later at the lv60's I got my 1st gems from the episode quest, wore them and felt SO VERY happy...and then they added Lunar to the game, checked it out for the 1st time and was taken away by the very good view from the planet...I was the only person there. tried a few Slags and died so I went back to Junon -_-
Then I had a friend, Penangite, we payed together since the start, we shared our moments together for a long, long time....At level 75 we decided to start a clan!! (Though it was one of the lousiest as we rarely go to cf...) And I got lv1 gem craft...Failed a few gems so I didn't level it anymore My friends were all laughing like hyenas
Then at level 92 I decided to make a new character...by then there had a lot of people playing already...So I made a Muse, got her to level 104 and made OTHER new chars which made to lv 9x...I met a lot of friends all the way....Had a lot of fun, even at leveling..
Then somewhere in April, they announced the reset..I felt all my happiness draining from me, I was loooking forward to wearing a WormDragon Wing...But they did add Eldeon into the game...went in and tried to kill some Wasps, and died . -_-
At the 31st of May 2005 iROSE made a reset. Felt very unhappy so I quit for a few days, then decided to play again coz I love the game so much...Was angry coz they changed a lot of the monsters' names..Moldy = Moldie,Little Jellybean = Mini Jellybean, Rackies' and a lot of the other monsters also had diffrnt names.....
Then someone dropped Garnet[1]s, I didn't really care because they made no impact on the economy...Then at week 2, when I was level 52 they dropped Garnet[4]s and Topaz[4]s, That really did changed the economy a little , they also dropped a lot of money(which I picked up xD ) Penangite decided to quit becoz of the hackings....really felt all my happiness begiining to drain away...
Well, I took advantage of the spoiled economy and earned a few hundred million on the forst few weeks..you can't say that wasn't fun but for the noobies(you guys who complain iROSE sucked) I don't really think it was fun for u guys in a way so u guys hated iROSE thoughu still played coz it was better than most other games..iROSE wasn't hacked at all before the reset, it wasn't a ***ed up and hacked game before that, none of you people who played after reset will ever know what iROSE meant to me and how fun it was...
And then on the 29th of August they announced that iROSE was going to close. I didn't really believe it because there were a lot of hackings going on..I keep on playing and playing until
On the 31st of August 2005 2.05am GMT+8 iROSE was officially closed.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 12:41 ]
dit soort verhalen hebben we al vaak gehoord en ja 't is triest maar 't is gebeurd ... lets move on
Verwijderd
* Haan gaat opzoek naar +20 charm equip
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Wat noem jij trouwens constant? Heb regelmatig met maar 30 charm gehad dat ik binnen een uur minstens 10 feathers had. Wat ik al redelijk aantal vondHaan schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:03:
Hmm, ik was in B3 bats aan het hunten, en bij me in de buurt was een soldier met 120+ charm. Die kreeg constant feathers gedropt en ik praktisch niks.. Dus het lijkt erop dat charm wel degelijk uitmaakt of je goeie drops krijgt of niet.
* Haan gaat opzoek naar +20 charm equip
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2005 13:26 ]
Misschien dat het puur geluk was, maar volgens hem kreeg ie de hele tijd veel goeie drops. Maar jij krijgt sowieso meer door je gather skill natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:08:
[...]
Wat noem jij trouwens constant? Heb regelmatig met maar 30 charm gehad dat ik binnen een uur minstens 10 feathers had. Wat ik al redelijk aantal vond
Hehe dat zijn aziaten, sommige doen ook indd niks andersSinergy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:17:
Vind het verhaal aardig kansloos, niet alleen is zijn "noob" gehalte erg groot maar hij is gewoon blind als hij zegt dat er niet gehackt werden "better then most other games" slaat al helemaal nergens op
""will ever know what iROSE meant to me" Alsof zijn vrouw hem verlaten heeft
Verwijderd
beide kijk in start postVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:31:
Charm is toch niet voor drops ofwel?
charm is toch voor quest rewards enzo?
Verwijderd
Iemand anders zegt weer van niet .. en dat char alleen is voor aantrekken van monsters en voor quest rewards.
NOT FOR DROPS
[ Voor 5% gewijzigd door Kaytjuh op 03-11-2005 14:01 ]
Servers zijn weer up ^^WhiteUltY schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:00:
Ben ik een keer vroeg thuis doet Rose het nietgaan om 3uur de servers nou weer open?
Volgens GR forum
Nog even een screentje tussendoor die ik tussen de rest van m'n screenshots vond:

(klikbaar)
Preview: http://www.rakkerzero.net/got/Rosefansite_1.jpg
Die vind ik stukke mooier xDRakkerzero schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:35:
Nou ik ff gesleuteld in photoshop voor een eventuele redesign van de clansite.
Verwijderd
die is niet zo druk ja, netjesRakkerzero schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:35:
Nou ik ff gesleuteld in photoshop voor een eventuele redesign van de clansite.
weet iemand of er nog andere betalingsmethodes voor erose komen dan een credit card?
Ja ik moet nog even kijken ernaar ja. Dit is ook maar een snelle WIP. Dus er gaan nog dingen veranderen.Shockers schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:58:
ziet er chill uit alleen nog ff een vector lijntje inplaats die pixels
Currently playing: MTG Arena (PC)
Der komt geen reset zolang er geen erge dingen gebeuren in eRose.Uhmmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:11:
Hmm als de servers straks P2P gaan (eRose), moet je dan weer opnieuw beginnen of houdt je gewoon je beta characters? Ik hoor nogal tegensprekende dingen op meerdere fansites..
Ben wel beniuwd wat ze nu in naRose gaan doen aangezien er daar wel al erge dingen gebeurd zijn.
Jammer maar dan zal ik toch maar weer ergens anders naar moeten gaan zoeken
Currently playing: MTG Arena (PC)
wat maakt dat uit? je speelt het spel om je eigen char te bouwen, met of zonder hulp van anderen.Uhmmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:19:
Het klink maybe vaag, maar dan ga ik eRose dus niet retail spelen. Ik heb geen zin om op een server te beginnen waar straks iedereen al meteen hoog lvl is... En daarnaast is naRose toch hetzelfde als eRose? Dus dan zullen die hackers ook wel over komen
...
Jammer maar dan zal ik toch maar weer ergens anders naar moeten gaan zoeken..
het feit dat er hogere chars zijn is niet relevant.
zie ie ons stoppen omdat iruja al lvl90 is? (da's 43 lvl's hoger dan ik)
enfin... als je niet wilt spelen dan is dat je eigen keuze maar de reden die je geeft is niet terecht imho
Verwijderd

dat is inderdaad een stomme reden, mensen zijn toch altijd beter dan jou en zoveel high lvls zijn er niet hoor, ik baal er af en toe zelfs van dat ik zelf geen party kan vinden omdat ik nog net voor de crowd loopUhmmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:19:
Het klink maybe vaag, maar dan ga ik eRose dus niet retail spelen. Ik heb geen zin om op een server te beginnen waar straks iedereen al meteen hoog lvl is... En daarnaast is naRose toch hetzelfde als eRose? Dus dan zullen die hackers ook wel over komen
...
Jammer maar dan zal ik toch maar weer ergens anders naar moeten gaan zoeken..
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:14 ]
vind het raar dat niemand anders ze heeft.. helemaal als het er 20 zijn

Verwijderd
Ik had er ook 2 .. maar heb ik weggedaan! rotzooiSinergy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:43:
Die julie zie ik net in Junon met zn snowballs, zegt dat ie ze uit drop van halloween heeft...
vind het raar dat niemand anders ze heeft.. helemaal als het er 20 zijn
binnenkort is het toch kerst!
en ik begin zaterdag een nieuwe character, waarschijnlijk zelfde naam.
want morgen ben ik de hele dag op cursus
-edit-
Dit heb ik gemaakt, als iemand nog questen heeft .. laat het dan weten!
http://roseeurope.trap17.net/QUEST.htm
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 20:20 ]
BIj die gem quest dat je in een party op junon kings moet hunten. En misschien ook er bij zeggen dat als je 7 proofs heb dat je een gem lvl 2 krijg.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:15:
[...]
Ik had er ook 2 .. maar heb ik weggedaan! rotzooi
binnenkort is het toch kerst!
en ik begin zaterdag een nieuwe character, waarschijnlijk zelfde naam.
want morgen ben ik de hele dag op cursus
-edit-
Dit heb ik gemaakt, als iemand nog questen heeft .. laat het dan weten!
http://roseeurope.trap17.net/QUEST.htm
Verwijderd
ik ga nu maffe, morgen probeer ik het wel te updaten
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 21:55 ]
Dit topic is gesloten.