[PC MMORPG] ROSE Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.765 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soals sommige al gesien hebben er is nu ook een spoekiebees active das mijn vriendin btw zij wilt een attack muse (iruja's guide )

nu wou ik haar een area attack geven maar wat zijn nu de grote verschillen tussen windstorm en permafrost ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Permafrost is een super krachtige AoE skill die je op lvl 18 al kan krijgen (als je je sp's goed uitdeelt). En Windstorm is een bagger skill die heel weinig damage doet (krijg je op lvl 30 )

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Ik ben er helaas pas iets na half 11. Moet werken tot 22.00
mm jammer misschien kan de leader je dan nog invite als hij nog online is :/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Hoe zit het nu met het Halloween event?
Is er een extra map? zo ja, Hoe kom ik er?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:30:
soals sommige al gesien hebben er is nu ook een spoekiebees active das mijn vriendin btw zij wilt een attack muse (iruja's guide )

nu wou ik haar een area attack geven maar wat zijn nu de grote verschillen tussen windstorm en permafrost ?? :?
ene is voor cha andere con muse, ene heeft een lange cooldown, de andere midner attack power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het schijnt dat je via Darren (Junon Polis) het halloween event moet betreden. :)
Om 12.00 vannacht schijnt de halloween poort open te gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:02:
[...]

ene is voor cha andere con muse, ene heeft een lange cooldown, de andere midner attack power.
Dan is het wel handig om te weten wat waar bij hoort ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windstorm, snel cooldown, minder attack speed cha
permafrost, langzame cooldown, hoge attack power, lange cooldown

Cha mage is nu zeg maar party odnersteunende mage

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

We kunnen nu OoT gaan oprichten als we allemaal naar chan 3 gaan bij clan maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te koop: V1 Kart voor 300k..,dit zodat ik Iruja kan afbetalen:P..en niet hoef te wachten op die storting van gamesrouter.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor dubbelpost maar check dit:
Afbeeldingslocatie: http://img325.imageshack.us/img325/2837/screen1798vh.th.jpg
Pumkin Mask

Afbeeldingslocatie: http://img277.imageshack.us/img277/3402/screen1808om.th.jpg
Fire Cracker

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
heb ook nog leuke screens, zal ze strax posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:54:
Sorry voor dubbelpost maar check dit:
[afbeelding]
Pumkin Mask

[afbeelding]
Fire Cracker
Lol, ik had ff een nieuw ventje aangemaakt omdat ik niet de hele tijd dood wilde gaan. Ventje staat op het tweede screenshot: Candyman :P ... Loop ik net in adventure plains worden er 5 van die crackers voor me neus gedropt uit het niets :P...

btw. Als je /effect 2005 in typt of /effect 2006 etc... krijg je een leuk effect, nooit geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ook weer van die vage anouncemets van een gr scream wozzig gedoe allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
WhiteUltY schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:58:
Als jullie der nu iets om zouden geven om de clan meteen op te richten zoals afgesproken, 't zou veel leuker zijn.

Nu is't enige wat jullie kan schelen die domme halloween event waar je enkel crappy items in krijgt.

Naja, als jullie der geen bal om geven, ik ook ni, 'k heb al een uitnodiging gehad van kiwiwarrior van voor er sprake was van OoT en die wordt opgericht zodra het volledig p2p is.

Men 67k had ik dan ook graag terug gehad.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:18:
[...]

Als jullie der nu iets om zouden geven om de clan meteen op te richten zoals afgesproken, 't zou veel leuker zijn.

Nu is't enige wat jullie kan schelen die domme halloween event waar je enkel crappy items in krijgt.

Naja, als jullie der geen bal om geven, ik ook ni, 'k heb al een uitnodiging gehad van kiwiwarrior van voor er sprake was van OoT en die wordt opgericht zodra het volledig p2p is.

Men 67k had ik dan ook graag terug gehad.
Als we nou een duidelijke tijd afspreken... Het beste lijkt mij volgende week maandag omdat de meeste low-lvls nog niet zoveel geld hebben en dan waarschijnlijk wel.

Btw. Dat halloween-event is ook niet elke dag, dus ik snap best dat mensen liever nu ff daarnaartoe gaan. Ik vind dat Veco de taak heeft om iedereen te pmen in game en het te regelen met het geld.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geld is al geregeld [heb ff wat voorgeschoten] clan is er whehe en dat event omg waar slaat dat op
zo ga nu slapen met de gedachten a new clan is born :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
WhiteUltY schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:58:
De clan kan alleen gamaakt worden met vec0 die heeft het geld en zoals je goed gelezen heb kan hij pas laat om 22:00 online zijn. Dus Het is niet goed om rond op dit forum te zeggen dat we nu de clan maken. Want dan krijg je alleen maar verwaring. Of heb jij dan al 1m voor de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:55:
geld is al geregeld [heb ff wat voorgeschoten] clan is er whehe en dat event omg waar slaat dat op
zo ga nu slapen met de gedachten a new clan is born :9
Idd wozzie geweldig dat je het nog ff voorgeschoten hebt. OoT is iig een feit nu. Logootje moet nog ff geregeld worden maar OoT is er :)

Ik heb trouwens jason mask. Geeft 7 sen en 5 hp. Verder niks. Geen defence of magic resistance ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/5161/scream2zk.jpg

Links [GR]Scream waar ik mijn jason mask van kreeg. Rechts sta ik nog met mijn jason mask op.

Ik moest de magic words zeggen. Trick or treat. Ik zei ze kreeg ik dat mask. Daarna spawnden er allerlei mobs. OA elec ghosts (hit van 1200 bij mij) vleermuizen zag ik ook, en lunar wolf had mij te pakken. Echt ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie krijgt dan allemaal een masker?
en kan je ze doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
jip_86 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:12:
[...]

Idd wozzie geweldig dat je het nog ff voorgeschoten hebt. OoT is iig een feit nu. Logootje moet nog ff geregeld worden maar OoT is er :)

Ik heb trouwens jason mask. Geeft 7 sen en 5 hp. Verder niks. Geen defence of magic resistance ofzo.

[afbeelding]

Links [GR]Scream waar ik mijn jason mask van kreeg. Rechts sta ik nog met mijn jason mask op.

Ik moest de magic words zeggen. Trick or treat. Ik zei ze kreeg ik dat mask. Daarna spawnden er allerlei mobs. OA elec ghosts (hit van 1200 bij mij) vleermuizen zag ik ook, en lunar wolf had mij te pakken. Echt ongelofelijk.
Wel beetje belachelijk dat het jason mask op zen kop staat.

En 'k blijf bij men besluit. Maakt me niet uit wat er als excuus komt. Een afspraak is een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even 2 leuke screenies ^^

Hier spawnde [GR]Hell een Junon Wormdragon, en er kwamen teveel wormcon's van af.
http://img145.imageshack.us/img145/8526/screen1329em.jpg

En hier mijn Jason Mask :
http://img145.imageshack.us/img145/3574/screen1367li.jpg

En voor de rest heb ik echt rare dingen gezien, Jurken, hoedjes, maskers etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:01:
Te koop: V1 Kart voor 300k..,dit zodat ik Iruja kan afbetalen:P..en niet hoef te wachten op die storting van gamesrouter.
Wat is de nieuwprijs van zo'n ding?
* SinergyX zit bijna op de 50.

Verder begrijp ik dat halloween event volledig over is nu? ;( gemist...

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2005 00:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 00:19:
nog even 2 leuke screenies ^^

Hier spawnde [GR]Hell een Junon Wormdragon, en er kwamen teveel wormcon's van af.
http://img145.imageshack.us/img145/8526/screen1329em.jpg
En daar lag ik ook lekker dood tussen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 00:35:
[...]

En daar lag ik ook lekker dood tussen hehe
Was een hopeloze strijd ja xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is aardig verneukt nu.
ik krijg steeds meer een hekel aan gamesrouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nog even 2 screens voor het slapen gaan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/38305be4b08cd2e3048ae0f05f5c466d/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b1ab61050f24f7d11c0ee525f7220be3/full.jpg

Jammer genoeg geen mask of dress gekregen, wel een paar dance scrolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand zo'n hoedje en dress overheeft die wil ik we lkope n:D
pompoen hoofd ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vriendin belde me om 1.00 wakker dat se nu een hele mooie jurk en grappige mask heeft en als ik dit sow sie bewaren we dat eerst nog ff

zijn die GM gasten nou de makers van rose of wat doen die ???

en komt er een reset ??? ( ik las een eerdere post van iruja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 05:30:
mijn vriendin belde me om 1.00 wakker dat se nu een hele mooie jurk en grappige mask heeft en als ik dit sow sie bewaren we dat eerst nog ff

Gm's zijn nutteloos, gr beloofde een actieve watch maar ik zie ze nooit in game, iemand aners wel??

en nee geen reset ze gebruiken alleen in de notice van dat p2p verzet is het woord rollback maar dat slaat niet op server rollback

Gratz trouwens op de geboorte van OrderOfTweakers, wel ff ally maken he vlieg ;)

En ff voorde mensen die het nog niet wisten: Bij de infected king quest (party quest) krijgje bij 7 proof een grade 2 juwel

@vlieg, heb wat wat je voor me mag craften las je wil maar daar ga ik wel verder op in ingame vanaaf

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn vriendin heeft zojuist dat 2de plaatje gezien met die climax persoon en die jurk.. ;(

Hopelijk zullen er een aantal te koop komen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hier een zooitje screens van mijn kant van het halloween gebeuren. Ze zijn beetje verneukt door mn screensshot tool, maargoed.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline05(Custom).jpg
Hey, een green crystal. ff inelkaar hakken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline07(Custom).jpg
En er kwamen nog een zooitje monsters eachteraan. Ja [GR]Hell was hier aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline13(Custom).jpg
ff verderlopen of er nog meer is. Onderweg kwam ik deze ghost tegen. Daar lopen we maar ff ruim omheen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline14(Custom).jpg
Mooie lichtjes. Ghostsseeds :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline16(Custom).jpg
Gebuffde lichtjes. Ook heel mooi

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline18(Custom).jpg
Een van de eerste personen met een pompoen masker. Natuurlijk ff gevraagd hoe je aan die zooi komt ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline22(Custom).jpg
Hier ligt iemand dood met een erg mooie purple redfield aan. Jammer genoeg kan ik niet jatten van hem >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline23(Custom).jpg
_/-\o_ OoT is opgericht _/-\o_ En nu snel met zn allen terug naar de Halloween.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline31(Custom).jpg
Mr badguy himself. Zie hier [GR]Hell. Bij hem moest je dus niet zijn voor items. Daar was [GR]Pearl voor.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline36(Custom).jpg
In deze chaos kan je nog net een Junon's Wormdragon zien. Dat was flink klappen uitdelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/Halloween/RoseOnline37(Custom).jpg
En als klapper op de vuurpijl kwamen nog kleine worms achteraan. Gevolg: Iedereen dood, behalve Seal. Die was zo aardig weer ff iedereen te reviven :)

Dat waren de screens weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
hum had ik je toch maar achterna moeten gaan rakker
enfin... ben nu lvl45 en eindelijk mijn trunket armor aan whooooowie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vraag me nog steeds af wat dit voor een item is eigenlijk??

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/item01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond als ik terug ben van werk pic posten van mij Paarse redfield. En jason mask.
Event was wel dodelijk trouwens... beetje te veel van die elec ghosts.
En OoT ^^ feli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn kijk ze allemaal vol ziten met firecrackers :P ik heb het spul jammer genoeg alleen maar gezien, het ziet er leuk uit maar het heeft nou niet echt een impact op je char prestatie.

heb er opzcih geen spijt va ndat ik niks heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:33:
damn kijk ze allemaal vol ziten met firecrackers :P ik heb het spul jammer genoeg alleen maar gezien, het ziet er leuk uit maar het heeft nou niet echt een impact op je char prestatie.

heb er opzcih geen spijt va ndat ik niks heb
Zoon paars pakje en maks is gewoon leuk om te hebben verder heb je er niks aan.
4 def 6 dodge is nks natuurlijk. Is dus echt party clothing
Die jason mask wou ik wel heeeeel graag hebben wand die heeft 7 sen als stats en das super om mee te craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:50:
[...]

Zoon paars pakje en maks is gewoon leuk om te hebben verder heb je er niks aan.
4 def 6 dodge is nks natuurlijk. Is dus echt party clothing
Die jason mask wou ik wel heeeeel graag hebben wand die heeft 7 sen als stats en das super om mee te craften
Ik heb er 1 :). Na heel wat swithens van channels. Kom ik weer terug in ch2 loop naar de piramide. Wordt ik gelijk getrade met de GM. toen ff trick or treat gezegt en kreeg de jason mask. Verder heb ik niks gekregen van de GM's. Alleen van de mensen die daar zelf gingen droppen.2x5k en nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 05:30:

Er komt ee nreset op narose hoogstwaarschijnlijk, niet op e(u)rose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als iemand een paars pakje overheeft dan wil ik hem wel hebben :)
Die ziet er gewoon stoer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de mensen die geld-nood hebben en zo'n jurk hebben.. mijn vriendin bied veel geld voor zo'n jurk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:12:
Als iemand een paars pakje overheeft dan wil ik hem wel hebben :)
Die ziet er gewoon stoer uit :P
voor mensen die een zwart pakje over hebben ;) offer ik me wel op :P

echt lomp trouwens hoe mensen in soldier topic al weer makkelijk over grade 7 juwelen praten :S en dan nog low lvls ook die waarschijnlijk de party quest maar 1 of 2 x kunnen halen daarna word het te druk. wat verwacht men wel niet

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de diamonds die ik heb kan ik al bijna 1 grade 5 maken :+
Schiet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Kan iedereen OoT joinen? Ik ben net begonnen met de game, en ik zoek dus eigenlijk wel een leuke NL-talige guild :).

[Edit] nog wat vraagjes:
Op welke website kan ik veel informatie vinden over erose? (nogal lekker verwarrend trouwens dat elke rose client weer anders is)..

Daarnaast wil ik graag een Dealer - Bourg (Melee / Gatheren) worden en mijn gf Dealer - Artisan (craften / gun), maar ik kan dus echt nergens vinden welke stats nu voor wie belangrijk zijn.. Waar je aan welke skills komt.. wat de skills precies doen. etc. etc.

[ Voor 65% gewijzigd door Uhmmie op 01-11-2005 12:51 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:43:
hehe iedereen met zijn jewels :P
Ik heb er niet veel.. maar wat heb je aan 100 g1 gems als er in game geen essents is om ze te upgraden ^^ je hebt echt mega veel gemicals nodig voor 1 g7 gem. Dingen als low ententic vind je pas in temple spawn 2, dan moet wel rond 100 zijn wil je daar in tempo kunnen hunten. En daar droppen ze ook maar zeer zeldzaam.

Dus eerse grade 7 gems zal nog wel effe duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:43:
dan loop je goed idd :P heb je ongeveer 8 g1 of zo, ik zit nu aan 3 ruby moet idd ook nog een diamonth erbij hebben :P komt van de week wel ;)

@fly die essent komen in luna wel goed :P en je moet toch bij g1 beginnen ze dropen niet van ware

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:49:
[...]

dan loop je goed idd :P heb je ongeveer 8 g1 of zo, ik zit nu aan 3 ruby moet idd ook nog een diamonth erbij hebben :P komt van de week wel ;)

@fly die essent komen in luna wel goed :P en je moet toch bij g1 beginnen ze dropen niet van ware
8 d1's, 2 d2's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes 10x gehaald, hoop dat ook te kunnen zeggen op lvl 90 +/-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:57:
[...]

netjes 10x gehaald, hoop dat ook te kunnen zeggen op lvl 90 +/-
Ik heb 4 d1's gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooow :P ik heb helemaal nog geen juwel in de winkel zien liggen eik, maja zolang ik goed kan lvlen bij crawfi en nog te zwak ben voor dragon blijf ik lekker elke avond die quest doen en van de 4 x dat i k hem gedaan heb heb ik 1 x gefaald maar toen was ik ook nog wat lvls lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:40:
[...]

voor mensen die een zwart pakje over hebben ;) offer ik me wel op :P

echt lomp trouwens hoe mensen in soldier topic al weer makkelijk over grade 7 juwelen praten :S en dan nog low lvls ook die waarschijnlijk de party quest maar 1 of 2 x kunnen halen daarna word het te druk. wat verwacht men wel niet
call me noob maar wat is die party quest dan? heb em zelf nooit gedaan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g2 = 2x g1
g3= 4x g1 ENZ.
g7 = 64!! x g1 :P

Gelook dat je 4 crystals nodig hebt voor 1 gem dus met 256 crystals kom je er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:18:
g2 = 2x g1
g3= 4x g1 ENZ.

Gelook dat je 4 crystals nodig hebt voor 1 gem dus met 256 crystals kom je er ook.
Maar dan moet wel alles in 1 keer lukken. Anders ben je tog wel die spullen kwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:17:
[...]

call me noob maar wat is die party quest dan? heb em zelf nooit gedaan nog
Deze quest kan je ophalen bij de gast van wie ik nog steeds de naam niet zo kan zeggen, maar hij staat achter de boten voor de vuurtoren in junion polis.

Deze quest kan je volgens mij op elk lvl doen maar je meot er wel zelf een beetje rekening mee houden wat je hunt. Ook moet je verplicht in een party zitten.
Je moet voornamelijk op kings hunten dus een niet al te drukke king spawn is vereist.
Ongeveer naar elke 3 kings komt dan een junion king te voorschijn, hier moet je er minimaal 5 van hebben.
Om deze mee te laten tellen voor jezelf moet je ook het nodige hebben meegewerkt aan hem te killen.
Naar 5 junions gedood te hebben en er proof van heb kun je een g1 juweel afhlen bij de vuurtoren gast, na 7 proof word het een g2 juwiel en dat is tot nu toe het hoogste dat ik weet.

En dan hebben ze dit alles in een leuk verhaaltje over infected kings ingebonden
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:18:
g2 = 2x g1
g3= 4x g1 ENZ.

naja ik wil een g 7 diemand en g7 ruby :P dus dat zijn 64 ieders, ik zal wel een aantal x een g2 halen dus ik moet de quest ongeveer eeeehm 100 x doen :P heb al 3
Neem aan dat dat met de intrigratie update komt van gems en refine van 9 nov

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al slotted gear dan ?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
9 november zullen die wel verschijnen als ook refinen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dank je evo

veel werk inderdaad om die gems te krijgen, maw..... OOT gaat in rustig chan (3 of zo) aqua kings hunten? weet ook nog wel grunter king plek maar da's voor mij nog te hoog op lvl45(captains zijn nog donker rood en dat gaat nog solo maar kings...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom wist ik dit niet :S

war cry ..the trick is u can buff 3 time n ull get more att power

Yokidrink schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:00:
dank je evo

veel werk inderdaad om die gems te krijgen, maw..... OOT gaat in rustig chan (3 of zo) aqua kings hunten? weet ook nog wel grunter king plek maar da's voor mij nog te hoog op lvl45(captains zijn nog donker rood en dat gaat nog solo maar kings...)
grunter plek is de beste die er is het spawnt daar lekker snel, aqua is nog vrij leeg in chan 3 zag ik gister toen ik voorbij kwam, persoonlijk vind ik het lekkerder om een uitdagende plek te zoeken waar je ook lekker exp krijg, voor mij is dat nu crawfi maar voor vlieg psy etc is dat al weer worm dragon

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:04:

war cry ..the trick is u can buff 3 time n ull get more att power
euuuh.... buff 3 time? ik heb lvl5 war cry, geeft me veel extra att power maar hoezo 3 time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die war cry, gewoon 3x buff uitvoeren. Mij leek het maar 2x te werken btw.

Grunter plek in Forest of wisdom(zuidwesten) is vaak best bevolkt hoor, ik zit daar nu 2 dagen aan de zuid-kant omdat de kant na de brug (tegenover de smoulies) bijna altijd een 2 parties bezig zijn. Snap alleen nog steeds niet waarom ze accuut gaan ks'en als wij bezig zijn met die Grunter king.

@yoki, lvl45 is daar wel te doen hoor, alleen uitkijken voor die captain en leader(?).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ah well, mss dat we vanaaf een party kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk maar weer Krawy vanavond ^^ gister wormen wat opzich wel erg cool is maar er zijn gewoon te weinig junon wormen :P
En wil vanavond wel weer een gem verdienen. We maken wel mooie party.
PS. Leeft onze fijne partylvl nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Wanneer word ik nu ge invite in de clan kan de leader me zo even inviten ik was er gister namelijk niet meer of weet iemand wanneer hij online is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:50:
PS. Leeft onze fijne partylvl nog ?
nee Wickit en ik hadden er net 31 van gemaakt.. Tot er weer masive dc's waren en de party dus pleite was :/.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/muse4.JPG

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
WhiteUltY schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:59:
Wanneer word ik nu ge invite in de clan kan de leader me zo even inviten ik was er gister namelijk niet meer of weet iemand wanneer hij online is :|
me dunkt moet je ff tot vanavond wachten als er nu niemand is

btw, gezien dat blue weg is, hebben we nu niet een plek over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
axe.. die jurk is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
William/Ax3 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:59:
[...]

nee Wickit en ik hadden er net 31 van gemaakt.. Tot er weer masive dc's waren en de party dus pleite was :/.

[afbeelding]
:D

Is het ding behalve rare ook met dikke stats erop of valt dat tegen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

hmm ik ga ook eens weer beginnen :). Maar de skills zijn nogal gaar. Dat wordt toch weer anders als het p2p wordt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:32:
[...]

:D

Is het ding behalve rare ook met dikke stats erop of valt dat tegen ? :)
Als je 5hp en base 4 def 6 dodge dik vind ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nope, skills zullen zo blijven, hier en daar zou er nog een (positieve?) aanpassing komen op wat skills.. Dit is gewoon de NARose skilltree :(

edit: heeft iemand zo'n jurk al te koop gezien? :9

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zou je zo'n Halloween pakje (jurk, partysuit, purple redfield) ook kunnen refinen straks?
Dat zou de rare gehalte nog hoger maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik snap iets niet, je krijgt quest items zoals masks etc die je niet kunt traden, in het warehouse proppen of verkopen aan de npc, prima maar eh..... hoe kom ik er vanaf? heb nu al een hele tijd gloves in mijn inventory en kan het niet eens op de grond gooien. beetje irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Sinergy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:40:
nope, skills zullen zo blijven, hier en daar zou er nog een (positieve?) aanpassing komen op wat skills.. Dit is gewoon de NARose skilltree :(

edit: heeft iemand zo'n jurk al te koop gezien? :9
Ik hoor ook verhalen dat het weer zoals vanouds wordt met de skills, maarja we zullen zien zeg ik dan maar :P.

eerst tentamens :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yokidrink schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:57:
ik snap iets niet, je krijgt quest items zoals masks etc die je niet kunt traden, in het warehouse proppen of verkopen aan de npc, prima maar eh..... hoe kom ik er vanaf? heb nu al een hele tijd gloves in mijn inventory en kan het niet eens op de grond gooien. beetje irri
Spullen als advneturer's gloves/shoes/etc. en die Junon Mask is wel te verkopen aan NPC.
Op die Junon mask na heb ik alles verkocht aan NPC iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hmpf dan doe ik wat verkeerd maar zal vanavond nog es kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik dacht alleen die visitors uitfit kan je niet verkopen maar wel gewoon droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:57:
[...]

Ik hoor ook verhalen dat het weer zoals vanouds wordt met de skills, maarja we zullen zien zeg ik dan maar :P.

eerst tentamens :/.
liegpot :P
geloof me .. skills blijven zoals ze nu zijn.

-edit-

Hebben katar hawkers ook str nodig?
op narose lees ik van niet

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

nee alleen dex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ik ga een dealer maken dan maar :p. Iemand nog tips?

Eerst maar eens wat passive skills in het begin. De merhcants schijnen dik generfed te zijn en nog wel meer zaken. Vanaf 40 schijnt het stuk leuker te worden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/7932/hallofpks1bp.jpg

Tuurlijk mag je op mijn lijstje haantje. Maar dan moet je eerst weer in de buurt van mijn lvl komen en iig 50+ zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Amafi op 02-11-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Mag ik ook op je lijstje :+

Lvl 32,5 nu. Gaat matig doordeweeks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:05:
[...]

Mag ik ook op je lijstje :+

Lvl 32,5 nu. Gaat matig doordeweeks ;(
Je doet het netjes hoor :) we zien je snel in de partys ^^

hoop morgen betger gaat dan vanavond :) maar wel 1 gem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ja hoor, altijd als ik op het punt sta om te gaan slapen heeft m'n shop opeens een fairy..
Dus toch maar weer een uur door wezen hakken :)

Net nog ff pvp gedaan tegen Dubstar, ik geloof dat ie nu wel overtuigd is dat absorp assault een erg sterke soldier skill is :P (lvl 57 Kip ownt lvl 70 dub zonder zelfs een schrammetje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:09:
[...]

liegpot :P
geloof me .. skills blijven zoals ze nu zijn.

-edit-

Hebben katar hawkers ook str nodig?
op narose lees ik van niet
Zoals gezegd is het dus niet nodig, dex boost je atk power ook bij hawkers.

Ik heb gewoon wat extra str toegevoegd, dan doe je toch al wat meer damage.
Nuja, stats zijn ieder voor zich imho. De ideale build is in ieders ogen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was ik even in de middag bezig bij Junon golems. Er waren helaas geen andere Clanmembers beschikbaar dus party ik maar met een 2tal duitsers. Sinds ik in de party kwam volgens hun dropte het als een gek blauwe items. Heb er denk ik 7 redfields(gloves,hats,shoes) gezien in 2 uur, heb er helaas maar 1 van. En nog wat blauwe wapens.
Ze waren helemaal blij met me gather skill (waarvan ik denk dat het alleen invloed heeft op de hoeveelheid maargoed) dat ik wat beloningen kreeg van hun (50k) Toch niet onaardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 02:50:
Ja hoor, altijd als ik op het punt sta om te gaan slapen heeft m'n shop opeens een fairy..
Dus toch maar weer een uur door wezen hakken :)

Net nog ff pvp gedaan tegen Dubstar, ik geloof dat ie nu wel overtuigd is dat absorp assault een erg sterke soldier skill is :P (lvl 57 Kip ownt lvl 70 dub zonder zelfs een schrammetje :P )
Ik hoorde dat muse inerdaad in pvp niet tegen een soldier op kan, mede door die skill
maar zonder schrammetje ;) geloof wel dat dub een paar rake klappen heeft uitgedeeld hoor :P (mits hij niet stilstond :P)

maar ben gister 65 en 111% geworden, geen gem :S geloof dat we 3 junions in 2.5 uur hebben gezien bij crawfi. Gister aaf nog onverwqachts vlieg tegengekomen en die heeft ff lopen sleutelen aan een buffelo backshield :D:D dus vanaaf of vanmiddag even dat laatste paar 50% en kan ik hem aan :D

DIT MOET JE FF ZIEN
moeten wij ook een x doen met Oot en Lot in junion allemaal tegelijkertijd een dance scroll doen :P

PS @ psychoot, thank voor lenen van je schild geef hem vande week wel weer terug

PS @ de rest, ik heb sponders nodig voor thick insect skin, het is te behalen bij onder andere beetles, maja die zijn voor mij en rest van Lot al weer tijdje wit

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:09:
[...]

Ik hoorde dat muse inerdaad in pvp niet tegen een soldier op kan, mede door die skill
maar zonder schrammetje ;) geloof wel dat dub een paar rake klappen heeft uitgedeeld hoor :P (mits hij niet stilstond :P)

maar ben gister 65 en 111% geworden, geen gem :S geloof dat we 3 junions in 2.5 uur hebben gezien bij crawfi. Gister aaf nog onverwqachts vlieg tegengekomen en die heeft ff lopen sleutelen aan een buffelo backshield :D:D dus vanaaf of vanmiddag even dat laatste paar 50% en kan ik hem aan :D

DIT MOET JE FF ZIEN
moeten wij ook een x doen met Oot en Lot in junion allemaal tegelijkertijd een dance scroll doen :P
WHAHAHA Filmpje is helemaal geweldig :D moeten we idd ook een keer doen met clan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dubster was gister zo aardig wat rond te hangen bij ons toen we kaimans aan het meppen waren en ons te healen. Ook de ghost-spawns (paars :9) waren weer leuk, lvl15 party uiteindelijk gehaald.

Toen hij weg ging zijn we crawfties gaan doen, blijken makkelijker dan kaimans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/8462/halo8mq.jpg
Zoals belooft effe pic van mij in me suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

[...]

Hehe, dat is het leuke, hij heeft niet de kans gekregen om 1 klap uit te delen ^_^
Maar daarna verloor ik van een iets lager level soldier, omdat ik toen die attack niet meer kon gebruiken, en ik werd natuurlijk zelf wel gestunned.

edit: dat filmpje is onwijs gaaf ja (al was de laatste minuut een beetje eentonig aan het worden)

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 02-11-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:04:
[afbeelding]
Zoals belooft effe pic van mij in me suit
Whaha, wist niet dat er ook al paarse waren :+
offtopic:
Ik wil wel een Oranje eigenlijk, alleen beschikbaar voor de Nederlanders >:)

Edit: Oh dit is geen blackfield maar een Partyware Lucy :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rooster op 02-11-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
DIT MOET JE FF ZIEN
_/-\o_ _/-\o_
Geweldig filmpje.
Die cart in dat filmpje is ook gaaf.

Moeten we met LoT en OoT samen een keer een clip opnemen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 02-11-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Rakkerzero schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:39:
[...]
_/-\o_ _/-\o_
Geweldig filmpje.
Die cart in dat filmpje is ook gaaf.

Moeten we met LoT en OoT samen een keer een clip opnemen :D
Is wel tof ja als iedereen met ze car komt en dansen in je car.dat moet wel een goede timeing hebben al die 30 chars tegelijkertijd. en dat zeker in TG met daarna een groot slachtveld LoT vs OoT

[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 02-11-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:50:
[...]

Is wel tof ja als iedereen met ze car komt en dansen in je car.dat moet wel een goede timeing hebben al die 30 chars tegelijkertijd. en dat zeker in BG met daarna een groot slachtveld LoT vs OoT
Lot tegen Oot :P jij maakt het helemaal erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:58:
Lot tegen Oot :P jij maakt het helemaal erg
Ik vrees dat ik OoT allemaal dood zie liggen na het LoT muse permafrost event :P
Kan alleen in ClanField denk ik, als het bij de TrainingGround is ligt ook het merendeel van de LoT muses plat als de perma's niet goed gemikt zijn :P

Maar lijkt me wel weer eens leuk om een massale pvp acties te zien.
Heb nog een appeltje te schillen met een paar mensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
:P Amafi :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:07:
[...]

Ik vrees dat ik OoT allemaal dood zie liggen na het LoT muse permafrost event :P
Kan alleen in ClanField denk ik, als het bij de TrainingGround is ligt ook het merendeel van de LoT muses plat als de perma's niet goed gemikt zijn :P

Kan ik niet gewoon een kaartje kopen om het te zien in een vipbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
[...]

niet met mij toch? O-) Je moet wel lief zijn voor de Poes he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
*haha, big bad Amafi ziet allemaal mensen rillerig worden.
Bedoelde meer een aantal mensen van buiten tweakers ;)
Zo zijn er een aantal duitsers (naam effe genoteerd voor mezelf)
En een aantal anderen (ene Joe bijvorbeeld) die ik graag even de grond wil zien kussen.

Helaas deze week even weinig tijd om te levelen (vrouwen) dus moet nog even wachten voordat ook mijn icebolt op lvl 10 is en perma eindelijk op lvl5.
Samen met mijn lvl65 eq moet dat een stuk atk schelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[...]

Dat is de keuze om dat te doen. Maar dat maak hetwel leuk.Alleen denk ik dat LoT wel wint. Vooral met Iruja. Maar dat duurt tog wel lang want de meeste zijn rond de 35-40. En dat kan nog niet met TG moet je lvl 50 zijn.
Amafi schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:23:
*haha, big bad Amafi ziet allemaal mensen rillerig worden.
Bedoelde meer een aantal mensen van buiten tweakers ;)
Zo zijn er een aantal duitsers (naam effe genoteerd voor mezelf)
En een aantal anderen (ene Joe bijvorbeeld) die ik graag even de grond wil zien kussen.

Helaas deze week even weinig tijd om te levelen (vrouwen) dus moet nog even wachten voordat ook mijn icebolt op lvl 10 is en perma eindelijk op lvl5.
Samen met mijn lvl65 eq moet dat een stuk atk schelen. >:)
ice heb ik al op lvl 10 en mana al bijna lvl 10 moet nog 4 lvl's wachten. perma heb ik nog op lvl 1.

[ Voor 35% gewijzigd door Calamor op 02-11-2005 11:29 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.