846846> Heb je fn + Pijltje omhoog al eens geprobeerd?
Hiermee kun je 't volume regelen als ie eenmaal opgestart bent.
Hiermee kun je 't volume regelen als ie eenmaal opgestart bent.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens testen geeft hij aan dat hij op 4200 rpm draaitVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:46:
Overigens,
volgens http://www.seagate.com/do...isc/ds_momentus4200.2.pdf is de hardeschijf wel degelijk eentje die draait op 5400 RPM (zie onderaan bij de notes) . Hij word echter gepositioneerd als 4200 RPM schijf. Vreemd he!!
ST 9100822A
Verwijderd
IK heb dan ook de ST 9100823A, wat gewoon een 5400rpm schijf isVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:46:
Overigens,
volgens http://www.seagate.com/do...isc/ds_momentus4200.2.pdf is de hardeschijf wel degelijk eentje die draait op 5400 RPM (zie onderaan bij de notes) . Hij word echter gepositioneerd als 4200 RPM schijf. Vreemd he!!
ST 9100822A
Verwijderd
wat voor testen...Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:43:
[...]
Volgens testen geeft hij aan dat hij op 4200 rpm draait? Hoe kan dit als dit niet mogelijk is?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 23:50 ]
Verwijderd
Wat is dat precies?TetsuoShima schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:40:
het geluid van de 1690 serie is niet z'n sterkste kant, niet veel wat je er aan kan doen als je critisch bent... Je kan natuurlijk wel een pcmcia audigy2 kopen, kost een pak, maar dan heb je wel subliem geluid!
Verwijderd
Ja, precies hetzelfde hier.tim_heijt schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:34:
[...]
Ik hoor ook dat zeer hoge geluidje, het komt van rechtsboven gezien vanaf boven (dus met je gezicht boven het toetsenbord), ook komt er bij mij heb ik uitgevonden een zeer hoog geluid uit de adapter. Zowel als ik harddisk of cpu activiteit heb gaat dit weg, zet ik bluetooth aan gaat het ook weg. Probeer het eens of jij dit ook hebt wmeetsma (met de adapter die ook geluid maakt en het geluid weg is als je bluetooth aanzet). Ik ga hem denk ik opsturen naar Acer, ik wordt gek als op lage settings (en dus zonder fan) achter de laptop zit te werken, dat hoge geluid je wordt er ronduit gek van. Laat het even weten email me anders even tim[underscore]heijt [@] hotmail.com . Ik hoor het wel.
Verwijderd
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.
Verwijderd
tenzij hij hem niet meer blijft opladen als hij gewoon vol is en dan de stroom om de accu heenleidt...Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:13:
Ik hoorde hier over de opmerking dat de laptop neit stabiel staat als de batterij er uit is.
Toen kwam iemand met de reactie: "Waarom zou je hem eruit halen".
Nou, omdat je batterij dan 10x langer mee gaat mischien?
Als je werkt op de netstroom met batterij erin wordt hij na een jaartje ofzo ontzettend lui en zal het op den duur nog maar 20 minuten mee kunnen doen.
Verwijderd
[/quote]M.b.t. geluid:
de driver op http://www.realtek.com.tw...eries=8&Software=True doet het bij mij waarmee ik via de equalizer het geluid nog wat op kan krikken indien nodig (DVD)
Verder heb ik met acer gebeld en ze zeggen dat het geluid wel hard genoeg moet kunnen anders is de uitgang brak. Ik werd geadviseerd zeker de laptop op te sturen. Ik zal eens kijken of ik dat "risico" wel durf te nemen,.......
Verwijderd
Verwijderd
En dat gebeurt zeker?Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:51:
[...]
tenzij hij hem niet meer blijft opladen als hij gewoon vol is en dan de stroom om de accu heenleidt...
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 16:00 ]
Verwijderd
Is het niet zo dat de techniek er dermate op vooruit is gegaan dat dit probleem inmiddels is verholpen door de stroom niet door de accu te laten gaan?Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:36:
[...]
En dat gebeurt zeker?
Mijn vorige laptop accu is volledig vernield door het altijd werken met stroom erop.
Verwijderd
Heeft dan niemand hem dan opgestuurd ???Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:08:
iedereen heeft dat van dat geluid hoor... zonde van de tijd dat je dat ding kwijt bent imo...
Verwijderd
[...]
Het wordt bruikbaar met die equalizer truuk. Alleen bij zachte bronnen (DVD).. zodra je een normale mp3 op zet is het geluid helemaal overstuurd en moet je de eq weer op normaal/uit zetten ... of wellicht nog 3 db+. Een beetje gehannes dat wel.Freubelaar, ik laat hem toch maar ophalen ivm dat geluid, heb toch garantie.. en wil wel goed geluid hebben want dit is behoorlijk vervelend...
Kun je met die equalizer het geluid wel redelijk op krikken of is het maar iets harder ??
Verwijderd
sorry hoor, maar een hdd heeft geen speedstep ofzo. Die draait óf altijd op 4200rpm, óf altijd op 5400rpm, die kan daartussen niet switchen...Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:43:
Ik heb nog even naar de HD gekeken
De HD draait idd wat lager "alleen als hij op de accu draait" of niet op high performance staat, en ook hier kan hij volledig presteren mits hij die snelheid nodig tracht.
Als hij op de netstroom zit dan draait hij gewoon zoals het hoort.
Dus ook de 1694wmli heeft ook een normale 5400rpm schijf. Die normaal presteert mits dit nodig is
(dus wat ik dacht is niet waar, Acer gebruikt de snelheid alleen op een hele andere manier dan Asus, en er zit ook geen negatieve kant aan, het is gewoon anders
.
.
Effe mijn plat west vlaams gebruiken: gaai ke ni zevern:p No offense, maar al ooit aangedacht dat er ook een 1694 bestaat waar effectief een 4200rpm schijf inzit en een 1694 met een 5400 die dan wel BT heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:22:
Je hebt een volledige 5400 rpm schijf, die ook als 5400 presteerd, in de 1692, en je hebt een 5400rpm schijf die als een 4200rpm presteerd en die vind je in de 1694....
Specs: http://specs.tweak.to/9454
Verwijderd
Verwijderd
Oke duidelijk, weet ik dat ook weer... valt veel te leren hieroVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:47:
erm ik heb een 1692 hoor met een 5400 schijf, een echte dus geen gezeik met 4200 prestaties ofzo...
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 16:34 ]
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.
Verwijderd
Nee, eerder van het touchpad, want op mijn Travelmate 800Cli heb ik er af en toe ook last van. Niet zo'n probleem, en soms helpt de laptop even schuin houden vreemd genoegVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:59:
[...]
iemand bij mij op de uni heeft het ook met de 1692. Het ligt dus iig niet aan mijn model. Gewoon een kwaaltje van dit model denk ik....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 16:51 ]
Verwijderd
Dit is idd al bekendTetsuoShima schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:47:
Acer heeft zijn modellen aangepast vorige maand, eerst had de 1692 wel een 5400 rpm hdd, de nieuwe hebben dit niet meer, voor de 1694 geldt het omgekeerde, eerst had die een 4200 rpm schijf, nu een 5400...
Verwijderd
Geen idee van de technologische vooruitgang op accugebied, maar mijn 800Cli gebruikt dagelijks netstroom met de accu erin, en als ik alleen op de accu werk haal ik nog steeds uitstekende accutijden. Lijkt me dus een oude situatie.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:53:
[...]
Is het niet zo dat de techniek er dermate op vooruit is gegaan dat dit probleem inmiddels is verholpen door de stroom niet door de accu te laten gaan?
Kweet 'et, maar wilde alleen de bovenstaande discussie afronden met echte info in plaats van 'random chatter', cocona was beetje in de war denk ik, zie je. Was vergeten te quoten blijkbaar...Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:51:
[...]
Dit is idd al bekend
ook kan je de ware (aangepaste) specs terug vinden in het topic start.
[ Voor 9% gewijzigd door TetsuoShima op 13-11-2005 17:34 ]
DoinkTetsuoShima schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:33:
[...]
Kweet 'et, maar wilde alleen de bovenstaande discussie afronden met echte info in plaats van 'random chatter', cocona was beetje in de war denk ik, zie je. Was vergeten te quoten blijkbaar...
Specs: http://specs.tweak.to/9454
Verwijderd
Verwijderd
Vraagje heb software geinstalleerd maar nu heb ik helemaal geen geluid. Kan iemand me helpen ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:54:
M.b.t. geluid:
de driver op http://www.realtek.com.tw...12&series=8&Software=True doet het bij mij waarmee ik via de equalizer het geluid nog wat op kan krikken indien nodig (DVD)
Verder heb ik met acer gebeld en ze zeggen dat het geluid wel hard genoeg moet kunnen anders is de uitgang brak. Ik werd geadviseerd zeker de laptop op te sturen. Ik zal eens kijken of ik dat "risico" wel durf te nemen,.......
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 21:55 ]
alleen bij jouVerwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:14:
Waarom staan bij "Deze Computer" de Dvd-rw-station (E:) en DVD-station (F:) gescheiden?
Ik zie maar 1 drive... bij mn desktop is het ook niet apart aangegeven?
Is dit alleen bij mij of ook bij jullie?
Verwijderd
Ik heb idd Alcohol 120%, maar deze is volgens mij inactief. Komt het hierdoor danMoning2 schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:12:
[...]
alleen bij jouik heb het niet, heb je geen virtual drive aan staan ? (daemon tools, alcohol,...)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Oke duidelijk, zit nu op het werk dus zal het later aanpassenDrivinUCrazy schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:54:
Waarschijnlijk wel. Start Alcohol 120% maar eens, en zet dan het aantal virtuele schijven op 0. Waarschijnlijk is er dan één station verdwenen.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 14:22 ]
Verwijderd
Doe geen moeite heb ik al gedaan en kreeg als antw terug:Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:12:
Ik ga nu echt helemaal door het lint door die hatelijke kut touchpad. Dit kan echt niet langer zo dus ik ga acer maar eens mailen hierover.
Weet iemand het NL support email adres van acer (kan op de site alleen zon webform vinden nl)
heb al een benelux@acerblabla adres gevonden. Daar maar even mijn dreigmail heengestuurd.
Verwijderd
Verwijderd
Klopt na het instaleren van die drivers heb ik direct de mail verstuurd zonder te "restarten" wat uiteindelijk heeft gewerkt, zeg ik heel voorzichtig... tot op hede nog geen last gehad gelukkig... ben benieuwd...Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:02:
Je zegt in je mail dat het niet werkte om de nieuwe synaptics drivers te installeren, maar nu werkt het toch
eerder werkte PRECIES hetzelfde merk en kleurtje enz wel op 8x, nu opeens niet meer... ze (arita) hadden laatst de dvdtjes glimmend gemaakt, werkte toen ook nog goed op 8x, nu misschien weer iets anders waardoor dit zo is... helaasVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:01:
Sommige merken branders houden niet zo van sommige merken dvdtjes. Dat hou je altijd...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:38:
[...]
Doe geen moeite heb ik al gedaan en kreeg als antw terug:
blabla
Verwijderd
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Verwijderd
Ik had dat ook met een usb 2.0 apparaat. Toen zei die dat er een snel apparaat op een trage hub was aangesloten. Bleek dat ik dus geen usb 2.0 drivers had. Gewoon ff bij apparaat beheer kijken en de usb poort aanklikken, windows begint ze dan zelf te installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:43:
Het volgende probleem,
Ik heb een USB telefoon gekocht, (plug and play).
Bij het aansluiten van de telefoon krijg ik de volgende melding:
Het volgende apparaat is gevonden VOIP Phone, Dit apparaat ondersteund USB2.0
Probeer het apparaat aan te sluiten op een ingang die USB2.0 ondersteund.
Ik heb meerdere ingangen geprobeerd maar elk geeft hetzelfde weer, wat nu?
Het zijn toch allemaal 2.0usb poorten of zie ik dat verkeerd?
En dit zou toch al geinstalleerd moeten zijn?
Verwijderd
Um gedaan gebeurde niets,Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:40:
[...]
Ik had dat ook met een usb 2.0 apparaat. Toen zei die dat er een snel apparaat op een trage hub was aangesloten. Bleek dat ik dus geen usb 2.0 drivers had. Gewoon ff bij apparaat beheer kijken en de usb poort aanklikken, windows begint ze dan zelf te installeren.
die zitten bij winxp, ik heb zelf geen problemenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:26:
[...]
Um gedaan gebeurde niets,
Heeft iemand de juiste drivers van de USB poorten a.u.b.
Verwijderd
Je moet idd wel minimaal service pack 1 hebben... dat had ik daarvoor ook niet.Moning2 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:30:
[...]
die zitten bij winxp, ik heb zelf geen problemenheb je wel service pack 1 of nieuwer ?
Verwijderd
SP2 staat er toch al standaard op of niet?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:52:
[...]
Je moet idd wel minimaal service pack 1 hebben... dat had ik daarvoor ook niet.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 08:26 ]
hmmmmmmmmmmmm, eens service pack 2 opnieuw installeren, of gewoon pro erop ipv die home bendeVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 07:55:
[...]
SP2 staat er toch al standaard op of niet?
Als ik windows update doe dan heb ik alles al ingestalleerd inclusief de niet essentiele software.
Aspire 1694WLMib_256,
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 2.0GHz(Dothan 760/2MB/533MHz),
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2,
15.4"WXGA Acer CrystalBrite,
1024MB DDRII RAM (2x 512),
100GB HDD (5400rpm),
Double Layer DVD-RW (slot),
LiIon, 56K modem,
Wired & Wireless 802.11g Lan,
4 in 1 card reader,
no FDD, Bluetooth,
ATI X700 256MB,
Besturings Systeem
Microsoft® Windows® XP Home (SP2) Pre-installed
Verwijderd
Even offtopic:Moning2 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:19:
[...]
hmmmmmmmmmmmm, eens service pack 2 opnieuw installeren, of gewoon pro erop ipv die home bende
[ Voor 21% gewijzigd door Xymox op 16-11-2005 12:30 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
vooral remote desktop gebruik ik met pro (heeft home nietXymox schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:27:
Hier een overzicht tussen de significante verschillen tussen XP Pro en Home
Overzicht verschillen
Ik denk dat op XP Prof. meer services standaard opgestart worden die het mogelijk maken de elementen die je onder Home niet hebt te activeren. Aangezien erg veel features die wel in Pro maar niet in Home zitten toch veelal niet gebruikt worden (roaming users, IIS etc etc) heb je dus een wat zwaarder systeem wat uiteraard weer wat performance wegneemt.
Ik zou dus Home aanraden als je geen gebruik maakt van de specifieke Pro features. Je hebt dan een lichter systeem !
Wat ik trouwens ook kan aanraden is eens naar de lijst met services te kijken en die services uit te schakelen die je zeker niet gebruikt. Op internet zijn veel sites te vinden met goede uitleg over de services, wat ze doen en of je ze nodig hebt of niet. Dat kan weer wat schelen in opstarttijd en runtime performance !
Verwijderd
Dat kan haast niet aan pro liggen maargoedMoning2 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:10:
[...]
vooral remote desktop gebruik ik met pro (heeft home niet) en sommige (heeeel weinig
) applicaties werken niet met home en alleen met pro en met de standaard home installatie had ik erg veel problemen, na een poosje werkte msn gewoon helemaal niet meer, dus heb ik pro er maar op gezet, nog steeds geen problemen
daarom zei ik ook niet dat het specifiek aan home lag...Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:26:
[...]
Dat kan haast niet aan pro liggen maargoedPro en Home zijn exact hetzelfde Pro is alleen voor de mensen die er wat geavanceerder gebruik van willen maken
Maargoed lijkt me sterk dat als jij last heb van je msn dat het specifiek aan Home ligt
maargoed als jij 't zegt. Nogmaals die USB kwaal van mij waar het uiteindelijk over ging? dat ligt iedergeval niet aan home
Verwijderd
Kunnen pixels zich dan zolang verbergen en plots dood gaan?rg-mohwa schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:10:
Ik ben al nu ongeveer 2 maanden in bezit van een 1692wlmi
ik vind het echt een pracht apperaat
maar nu zet ik hem vanochtend aan en zie ik in het midden van me taakbalk (windows) 3 of 4 zwarte puntjes (dode pixel of subpixels)
nu is mijn vraag heb ik nog garantie
ik heb hem gekocht bij funprice + een Pixelgarantie ..maar deze geld geloof ik maar voor 1 maand
mij is toen verteld dat het namelijk niet mogelijk is dat pixels na fabricatie van het scherm nog kunnen overleven toch is dat mij overkomen
want niet dat die midden in me scherm zit opzo (wel onder ) maar zodra je weet dat die er zit ga jeje er aan storen
Alvast bedankt
werd mij ook verteld dat het ook niet kon maar blijkt dus van welVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:13:
[...]
Kunnen pixels zich dan zolang verbergen en plots dood gaan?
Wist ik niet ik heb namelijk ook een clean scherm maar als ze elk moment kunnen dood gaan maak je me wel erg bang
hoop voor je dat je nog garantie hebt zonde anders!!
www.tri-state.nl
nop. merk je weinig van. het zijn nogsteeds dezelfde crappy speakers._Supreme schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:50:
ik heb een vraagje over het geluid:
Ik wil graag harder geluid en wil daarvoor misschien een Audigy2 kopen voor mijn acer.
Wordt het geluid van de interne speakers in de notebook daardoor ook harder? Of heeft dit geen enkel effect?
Verwijderd
Ik heb de SB2 notebook en t geluid gaat niet harder maar wel mooier..._Supreme schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:50:
ik heb een vraagje over het geluid:
Ik wil graag harder geluid en wil daarvoor misschien een Audigy2 kopen voor mijn acer.
Wordt het geluid van de interne speakers in de notebook daardoor ook harder? Of heeft dit geen enkel effect?
Verwijderd
jij maakt je ook snel zorgen zegVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:13:
[...]
Kunnen pixels zich dan zolang verbergen en plots dood gaan?
Wist ik niet ik heb namelijk ook een clean scherm maar als ze elk moment kunnen dood gaan maak je me wel erg bang
hoop voor je dat je nog garantie hebt zonde anders!!
Verwijderd
Haha ja, na mn vriendin is dit mn juweeltje
Normaal mag je alles wat defect gaat binnen 6 maanden als een fabrikagefout zien.rg-mohwa schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:10:
Ik ben al nu ongeveer 2 maanden in bezit van een 1692wlmi
ik vind het echt een pracht apperaat
maar nu zet ik hem vanochtend aan en zie ik in het midden van me taakbalk (windows) 3 of 4 zwarte puntjes (dode pixel of subpixels)
nu is mijn vraag heb ik nog garantie
ik heb hem gekocht bij funprice + een Pixelgarantie ..maar deze geld geloof ik maar voor 1 maand
mij is toen verteld dat het namelijk niet mogelijk is dat pixels na fabricatie van het scherm nog kunnen overleven toch is dat mij overkomen
want niet dat die midden in me scherm zit opzo (wel onder ) maar zodra je weet dat die er zit ga jeje er aan storen [knip]
ja als ik dat nou wistEdmund schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:58:
[...]
Normaal mag je alles wat defect gaat binnen 6 maanden als een fabrikagefout zien.
Maar hoe dat zit met de pixels??
probeer het, bel ze op, mail ze of vraag het aan acer, denk dat zij er meer van af wetenrg-mohwa schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:36:
[...]
ja als ik dat nou wistdaarom vraag ik het ook hier
ahzo, dan ga ik de kaart niet kopen denk ik... We willen lekker family guy kijken op school in de pauze, maar het geluid is gewoon te zacht om te verstaan...Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:07:
[...]
Ik heb de SB2 notebook en t geluid gaat niet harder maar wel mooier...
en je hebt verschillende effecten en je kan de tonen regelen ook is het laag mooier.
Succes. Het is dat de ik de kaart heb gekregen, maar zelf zou ik het niet kopen voor dat geld. Je gaat alleen super met nadruk op "super!" veel verschil merken als je het aansluit op overige randapparatuurversterkers, ect.
[ Voor 8% gewijzigd door _Supreme op 17-11-2005 20:28 ]
www.tri-state.nl
http://www.broadcom.com/d...-sla.php?driver=570x-XP32Johny Cash schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:27:
Welke drivers moet ik gebruiken om mijn ingebouwde lan kaart aan de praat te krijgen? Krijg de foutmelding dat het apparaat niet wil starten..
Alvast Bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 18-11-2005 12:20 ]
Verwijderd
ftp://ftp.support.acer-eu...0_ddr2/driver/lan5788.zipJohny Cash schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:27:
Welke drivers moet ik gebruiken om mijn ingebouwde lan kaart aan de praat te krijgen? Krijg de foutmelding dat het apparaat niet wil starten..
Alvast Bedankt
Verwijderd
Je kunt toch ook van die kleine 'walkman' speakertjes meenemen maar dan is het geluid nog erg zacht ben ik bang. Met een koptelefoon is alleen de kwaliteit beter, ik kan op school geen dvd kijken met koptelefoon._Supreme schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:12:
[...]
ahzo, dan ga ik de kaart niet kopen denk ik... We willen lekker family guy kijken op school in de pauze, maar het geluid is gewoon te zacht om te verstaan...
Ik denk dat er echt geen oplossing voor is.. behalve van die lompe grote speakers meenemen.
oh en nog een vraagje dan: Is het geluid wel harder via een koptelefoon? of alleen betere kwaliteit?
www.tri-state.nl
Verwijderd
never change a winning team.
mooi zo want het boeit mij wel want deze werken meestal beterVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:19:
[...]
never change a winning team.
et boeit me geen reet hoe oud de drivers van mn nic zijn, als het maar werkt
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 12:23 ]
Verwijderd
En welke drivers heb je daarvoor nodig om dat uitroeptekentje te laten verdwijnen?Nokko schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:33:
Lijkt me de PCMCIA controller he, waar je die uitbreidingskaarten in kan doen.
Verwijderd
Ik heb windows herstelpunt gedaan.Nokko schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:55:
Heb je windows opnieuw geinstalleerd? Want hij zou automatisch herkend moeten worden lijkt mij. Kan er niet zoveel over vertellen, beschik zelf over een Ricoh controller die automatisch door Windows geinstalleerd wordt.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 13:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Yep, staat bij mij ook zo.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:13:
[...]
Ik heb windows herstelpunt gedaan.
Nu is die uitroeptegen weg en staat er bij
- PCMCIA-adapters
Texas Instruments PCIxx21/x515 Cardbus Controller. (verder niets)
Kunnen jullie dit bevestigen? staat dit ook zo bij jullie?
Verwijderd
Is mogelijk? Ja, moet je even kijk naar MAGIX musicmaker ofzo.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:30:
Is het op een of andere manier mogelijk om surround geluid uit m'n geluidspoorten te krijgen?
Verwijderd
Dit heb ik zelf ook gehad maar gewoon al bij het opstarten zonder standby of slaapstand.rulus schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:42:
Middag iedereen,
Ik heb sinds enkele weken een Acer Aspire 1692WLMi en ben hier uitermate tevreden over. Kheb wel al een paar keer volgend eigenaardig 'probleem' ondervonden.
Als ik m'n laptop uit de slaapstand wil halen door op de power-toets te drukken, dan begint ie zeer luid de 'biepen' (tuuut tut tut, tuuut tut tut, ...). Hier gaat hij zo mee door totdat ik weer op de power-toets druk.
Tweede poging om 'em uit de slaapstand te halen lukt altijd vanzelf.
Weet iemand wat dit betekent en of ik hiermee weer terug naar de winkel moet?
Alvast bedankt voor de reacties,
Roel
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 26% gewijzigd door rulus op 20-11-2005 15:26 ]
[ Voor 63% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-11-2005 15:48 ]
[ Voor 78% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-11-2005 15:57 ]
ik heb et ook gehad, ik maak me er geen zorgen over, als dat ding et begeeft ga ik gewoon naar acerDrivinUCrazy schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:51:
Updateje:
Het is zeker weten lang-kort-kort.
Ik had het nu weer.
Ik heb wel een interessante link gevonden op de support site van Acer: Hier staan POST error codes.
Zie hier. Ik weet niet of dat ook voor dit BIOS geldt, maar het betekent op deze site iig dat het BIOS bestand niet kan worden gelezen / defect is.
Dan snap ik alleen niet waarom hij het daarna wel gewoon doet.
Het BIOS batterijtje zou het misschien kunnen zijn, maar de tijd blijft gewoon doorlopen.
je kan ze opbellen om het te vragen hoe dat zit, hoe heb jij eigenlijk die 3 jaar garantie afgesloten ? wil dat ook nog even doenDrivinUCrazy schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:09:
Precies, zo denk ik er ook over. Ik heb toch 3 jaar garantie.
Wat me eraan doet denken aan een vraag die ik laatst ook al heb gesteld: Krijg je ook nog een bewijs dat de laptop is geregistreerd voor de garantie, of moet je daar maar op vertrouwen?
Verwijderd
Heb t ook gehad.DrivinUCrazy schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:27:
Normaal vind ik het niet, en ik wil ook wel graag weten of het schadelijk is. Maar ik heb er nog geen werk van gemaakt omdat het 2 seconden later wel gewoon werkt. Het is ook volstrekt willekeurig, het kan weken goed gaan, en opeens heb je het 3 keer op een dag.
Wat is de piep-code eigenlijk? Ik zet hem altijd automatisch zo snel mogelijk uit, want iedereen klaagt over het zachte geluid, maar die piep is ook geschikt als inbraakalarm. (en het is niet leuk als die afgaat op school in een stille ruimte!)
Ik dacht eigenlijk: lang-kort-kort, maar dat weet ik niet meer zo zeker.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq