HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:18:
Nou, kheb age of empires gold edition geinstalleerd en draait perfect en zonder schokken! _/-\o_
Interessant!
Maar hoe speelt dat dan?
In het 'echt' doe ik nl. alles met de muis.
Zit je dan met die stylus te pielen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Het speelt vrij goed, het scherm is in landscape, scrollen over de map doe je met de navigatie toets en je units bedien je met de stylus, werkt prima...

Weet iemand trouwens hoe ik de lijst met laatst opgestartte programma's (die in het start menu staan) kan leeg gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Laatst online: 25-06-2021
Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:31:
Weet iemand trouwens hoe ik de lijst met laatst opgestartte programma's (die in het start menu staan) kan leeg gooien?
softresetje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
DT-PiSanG schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:43:
Even voor de duidelijkheid aan de mensen die de T-Mobile Vario willen halen:
Bij een 2jarige verlenging van Relax 150 krijg je 'm gratis (bij 100 is een twijfelgeval). Hierbij hoef je het eerste halfjaar slechts 13,50 ipv 21,50 per maand te betalen en krijg je een Bluetrek Bluetooth Headsetje cadeau. Dus wees er snel bij! ;)
Klopt helemaal, net gehaald en kreeg idd alles wat je zei... maar ik had nu een vraagje hoe weet je nou of je via wifi op internet zit? Is dat als je dat wifi icoontje boven ziet?
Mijn eerste indrukken zijn trouwens fantastisch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:18:
Nou, kheb age of empires gold edition geinstalleerd en draait perfect en zonder schokken! _/-\o_
Is dit gewoon dezelfde versie als de WM 2003 versie of is er echt 'n WM2005 versie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb gewoon de WM 2003 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Nope, softreset helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:29:
[...]

Nope, softreset helpt niet...
weet je zeker dat je dan de laatstgeopende progjes bedoelt?
deze zijn bij mij na een sofresetje namelijk verdwenen

de rest is gewoon te veranderen bij instellingen->persoonlijk->menu's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
kuperke schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:36:
[...]

weet je zeker dat je dan de laatstgeopende progjes bedoelt?
deze zijn bij mij na een sofresetje namelijk verdwenen

de rest is gewoon te veranderen bij instellingen->persoonlijk->menu's :?
Ja, weet het zeker, die verdwijnen bij mij niet na soft reset (is toch hetzelfde als 4 sec je aan/uit knop inhouden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:02:
[...]

Ja, weet het zeker, die verdwijnen bij mij niet na soft reset (is toch hetzelfde als 4 sec je aan/uit knop inhouden?)
Soft reset> met je stylus in het gaatje onder de infraroodpoort prikken. Wat jij doet is uitzetten.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
MarK_vB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:17:
[...]

Soft reset> met je stylus in het gaatje onder de infraroodpoort prikken. Wat jij doet is uitzetten.
Zelfs dan is de lijst nog niet leeg...

Update:

Heb maar hardreset gedaan, had tel toch al teveel vervuild...

[ Voor 14% gewijzigd door Yorick81 op 04-11-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog 'n plaatje van de Orange M300:

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/orange_spv_m3000.jpg

Wordt 't vierde kwartaal verwacht, naja ben benieuwd, vandeweek in de Orange shop
werd er tegen me gezegd dat het makkelijk volgend jaar kan zijn dus er is nog niks zeker?

Ook de M5000 wordt in 't 4e kwartaal verwacht!
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/orange_spv_m5000.jpg
Ziet er ook wel cool uit, maar ben bang dat dit de 'laptopperig' en te groot gaat worden. Ben benieuwd wat HTC in 2006 gaat uitbrengen, dan verkoop ik m'n huidige SPV M500 wel weer O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
Heb zojuist post uit Hong Kong gekregen, de brando protector is er :9
Had daar rechtstreeks de K-Jam protector besteld

Moet zeggen dat ie heel wat beter is dan die van T-Mobile, maar hijs wel een milimetertje te kort in verticale richting.. beetje vreemd, maar verder niet bijzonder storend

Hoop eigenlijk wel nog een perfect passende te vinden als die hier in NL verschijnen

[ Voor 13% gewijzigd door kuperke op 04-11-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

mag ik ook ergens de eerste mee zijn :(

Ben me eerste pennetje al kwijt..is dus blijkbaar onderuit de Vario gevallen. Het kan ook eigenlijk niet anders want hoe meer je het pennetje gebruikt hoe gladder die wordt en hoe minder stroef die komt te zitten. Even niet helemaal doordrukken en weg is ie..

pffjoee bezig dus met me reserve pennetje..iemand al reserve pennetjes gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:29:
Ziet er ook wel cool uit, maar ben bang dat dit de 'laptopperig' en te groot gaat worden. Ben benieuwd wat HTC in 2006 gaat uitbrengen, dan verkoop ik m'n huidige SPV M500 wel weer O-)
Offtopic: google maar eens op HTC Hermes, komt in mei 2006 volgens de laatste geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik heb zojuist een aantal startpost updates uitgevoerd. De toegevoegde tips en dergelijke zijn reeds al langs gekomen in dit topic maar ik dacht laat ik het toch maar even melden:

Ten eerste staat er nu een klein stukje over screen protectors met link naar de Brando shop onder "Mini FAQ".

Verder heb ik ook een link naar PocketDivXEncoder en Skweezer in de startpost gezet onder "(Tutorials &) Tips".

Als laatste heb ik nog een aantal registry hacks en tweaks toegevoegd bij "Tutorials & Tips".

Edit: Haast vergeten: Resco Explorer staat nu ook in de startpost :)

[ Voor 23% gewijzigd door Eggy op 04-11-2005 15:32 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuperke schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:01:
Heb zojuist post uit Hong Kong gekregen, de brando protector is er :9
Had daar rechtstreeks de K-Jam protector besteld

Moet zeggen dat ie heel wat beter is dan die van T-Mobile, maar hijs wel een milimetertje te kort in verticale richting.. beetje vreemd, maar verder niet bijzonder storend

Hoop eigenlijk wel nog een perfect passende te vinden als die hier in NL verschijnen
als ik het dus goed begrijp is de screenprotector voor mda compact bter als degene die jij nu hebt aangezien die wel over het hele scherm valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way to go Eggy.

Lekker overzichtelijk.

Keep it up!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Hoe kan ik nagaan of mijn gprs verbinding daadwerkelijk wordt afgesloten? Als ik een connectie heb opgezet en vervolgens alle programma's heb afgesloten blijft het G symbool met 2 pijltjes bovenin de staan.

Hebben nog meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
goed bezig eggy _/-\o_

alleen die eerste tweak, om het allemaal iets sneller te maken, waar merk je de verschillen?

heb de instellingen veranderd maar kan niet echt een verschil ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Thanks mensen :)

@kuperke
Appie_NL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:01:
Nog een tweak die een kleine performance winst opleverde bij mij

[...]

(Bron:http://www.tweaks2k2.com/...c.php?forum=8&showtopic=4)
Ik heb zelf de tweak nog niet uitgevoerd maar volgens deze persoon werkte hij blijkbaar. Hij werkte ook op de HTC Magician al.

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 04-11-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De tweak voor het icoontje tijdens capslock of symbol, werkt bij mij niet.
Iedere keer als ik een dword value heb aangemaakt, naam en waarde ingevuld en dan een softreset doe, verdwijnt deze weer? Ik heb meerdere programma's geprobeerd, Kilmist, Resco Explorer.

Wat doe ik fout?

Edit: Inderdaad goed bezig Eggy

[ Voor 7% gewijzigd door Kafmees op 04-11-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
ik heb een copietje van een soortgelijk bestand uit die map gemaakt, en toen de naam en de waardes verandert, werkte prima!

(btw ik gebruik TRE hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes:

Ik heb hem nu ook binnen :) Maar nu gaat elke keer dat ik hem aanzet Media Player aan met de melding dat er een geheugenkaart aangetroffen is en of ik hem wil scannen oid, hoe zet ik dit uit? Waarschijnlijk blijft MP op de achtergrond actief?

En hoe kan ik de SSL poort in Outlook aanpassen? Gmail maakt gebruik van een afwijkende SSL poort voor de SMTP server. OOps, ik had een typefout gemaakt in de SMTP server naam :D, Outlook Pocket past de SSL poort zelf zeker aan?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
kuperke schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:06:
ik heb een copietje van een soortgelijk bestand uit die map gemaakt, en toen de naam en de waardes verandert, werkte prima!

(btw ik gebruik TRE hiervoor)
Dat had ik ook geprobeerd, nu met TRE nog een keer voor de zekerheid. Copy, paste, rename, value 1. Soft reset... en weg is ie weer

Edit1: Er staat bij mij trouwens keybd ipv keyb, maar dat zal geen verschil moeten uitmaken.
Edit2: Sterker nog, als ik een entry verwijder zoals "DefaultKeyLock" komt ie na een soft reset terug 8)7
Edit3: Na mijn vierde regeditprogramma, mobile registry gebruikt. Na de softreset hoefde ik niet eens mijn pincode in te toetsen?, maar de hack werkt :)

Mediaplayer blijft inderdaad actief, afsluiten en je hebt er geen last meer van.

[ Voor 39% gewijzigd door Kafmees op 04-11-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 14:01
Ik vraag me ook af hoe andere bezitters het wifi gebruik ervaren (qua maximale afstand bedoel ik dan).

Heb thuis een wifi buffalo router staan en zou graag buiten in de tuin (5-10 meter, 2 a 3 muren) ook nog graag draadloos kunnen internetten :P

Hoe zijn de algemene ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Kafmees schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:55:
De tweak voor het icoontje tijdens capslock of symbol.........

Edit: Inderdaad goed bezig Eggy
Waar staat die tweak? Ben hier ook wel in geinteresseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Tips & Tutorials > Registry Hacks & Tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 18:17
xon schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:09:
mag ik ook ergens de eerste mee zijn :(

Ben me eerste pennetje al kwijt..is dus blijkbaar onderuit de Vario gevallen. Het kan ook eigenlijk niet anders want hoe meer je het pennetje gebruikt hoe gladder die wordt en hoe minder stroef die komt te zitten. Even niet helemaal doordrukken en weg is ie..

pffjoee bezig dus met me reserve pennetje..iemand al reserve pennetjes gezien? ;)
Deze misschien?

http://www.expansys.nl/product.asp?code=126516

edit: laat maar 17 december beschikbaar 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door fiftyfive op 04-11-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Eindelijk toch een voordeel van de K-Jam, daar zit een extra pennetje bijgeleverd ;)

(..al had ik liever die 512 mb kaart gehad :P )

Edit:

Trekker22 (of 24 ;)) . Wifi van de htc is erg lekker, kan zeker 20 meter met muren.

[ Voor 24% gewijzigd door Kafmees op 04-11-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas mag ook ik meedoen met de Grote ActiveSync Malaise. Geprobeerd te syncen via USB met mijn vaste pc en met de laptop en in beide gevallen blijft AS hangen bij "retrieving settings" bij de eerste poging te syncen.

Bah bah driewerf bah.

Ik heb weinig hoop dat dit wel gaat werken op mijn kantoorpc.

Het enige alternatief - en dat wilde ik toch eigenlijk het liefst - is rechtstreeks met de Exchange Server te syncen over wifi of gprs. Maar die instellingen begrijp ik nog niet. Ik moet een VPN verbinding over mijn internetverbinding starten om langs de corporate firewall bij de Exchange Server te kunnen komen. Maar ik begrijp niet hoe ik die VPN opstart. Ik heb een VPN connectie aangemaakt met de juiste gegevens (voor zover ik het begreep), maar ik begrijp niet hoe ik deze via de wifi connectie tot stand kan laten brengen. Volgens onze IT afdeling zou ik MovianVPN of iets dergelijks moeten gebruiken, maar als ik niet kan syncen kan ik ook geen software op dat verdomde ding krijgen.

Zoals ik al zei: Driewerf bah!

Iemand nog goede raad? Ik gebruik de bijgeleverde AS4.0, firewall uitgezet, firewall instructies van Microsoft opgevolgd, gegoogled en dit forum van voor naar achter doorgelezen. 't Hielp niks. Weet iemand een tutorial over het gebruik van vpn over een bestaande internetverbinding van 't apparaat?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 18:33 . Reden: Paar puntjes verhelderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kafmees schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:59:
Eindelijk toch een voordeel van de K-Jam, daar zit een extra pennetje bijgeleverd ;)
Bij de Vario zitten ook 2 pennetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die net eeen mooie vario hebben aangeschaft:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/4508

good, beter, best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:03:
Voor alle mensen die net eeen mooie vario hebben aangeschaft:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/4508

good, beter, best
Hehe cool ding he maar ja verkopen we de vario weer en koop ik zon ding:P

Maar geen toetsenbord en vind dat persoonlijk ook al is het maar zoals op de MDA wel erg handy

OFFTOPIC: Morgen Vario ophalen bij SITEL _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door schiffeb op 04-11-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik kan nogsteeds niet m'n laatst geopende programma's wissen, iemand hier al achter?
Een soft-reset helpt niet.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:03
Check Notifications downloaden van ScaryBear Software ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, het lijkt wel of mijn geheugenkaart steeds opnieuw herkent wordt, dat is denk ik de reden dat MP steeds opstart, want ik sluit hem gewoon af, maar dan begint hij te zeiken over nieuwe sd kaart gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Dan toch echt mijn eerste serieuze probleem nu met m'n Vario.
Het tabblad "Draadloos" is weg in het venster "Netwerkkaarten". Geen idee hoe het komt of hoe ik dit moet oplossen. Wifi staat gewoon ingeschakeld, maar op deze manier kan ik naar geen enkel draadloos netwerk connecten. :( Iemand enig idee.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Wat ik overigens ook irritant vind is dat als ik een sms tik en bv het woord "wel" intyp het automatisch verandert naar "We'll", pas na paar keer backspace en spatie drukken krijg ik "wel" te staan.
Iemand nog meer dit probleem?

Het gaat om een Qtek 9100 (UK versie) hierdoor zal dit wel komen, maar lijkt me dat je die automatische correctie uit moet kunnen zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:50:
Hmmm, het lijkt wel of mijn geheugenkaart steeds opnieuw herkent wordt, dat is denk ik de reden dat MP steeds opstart, want ik sluit hem gewoon af, maar dan begint hij te zeiken over nieuwe sd kaart gevonden...
Beetje symptoom bestrijding, maar kan je MP niet uit je startup halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet hem net weer aan, nu geen MP, ik heb de SD kaart eruit gehaald en er weer in gestopt. Misschien maakte hij niet helemaal goed contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Appie_NL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:08:
Het tabblad "Draadloos" is weg in het venster "Netwerkkaarten". Geen idee hoe het komt of hoe ik dit moet oplossen. Wifi staat gewoon ingeschakeld, maar op deze manier kan ik naar geen enkel draadloos netwerk connecten. :( Iemand enig idee.
ff op het knopje aan de linker zijkant drukken, vervolgens rechtsonder instellingen selecteren en dan WiFi-instelleingen, en dan ben je er ook als het goed is. :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Is er trouwens iemand die FreshFM via GPRS goed kan streamen?
Radio538 lukt wel maar FreshFM lukt niet in Media Player EN TCPMP.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
DT-PiSanG schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:22:
[...]
ff op het knopje aan de linker zijkant drukken, vervolgens rechtsonder instellingen selecteren en dan WiFi-instelleingen, en dan ben je er ook als het goed is. :P
Jah duh! ;) Zover was ik :*) Dan ga ik naar het schermpje "Netwerk Adapters Configureren" Ik zie wel een lijst van beschikbare netwerk adapters (stuk of 6 staan er in dat lijstje), maar het tabblad Draadloos is weg. Op dat tabblad staan alle beschikbare wifi station in the neighborhood. Waar is dat tabblad gebleven?

[ Voor 6% gewijzigd door Bebob_NL op 04-11-2005 20:32 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Ik had een vraagje, hoe kan je nou zien of je via WIFI op internet zit? Want ik zit wel steeds op internet nadat ik op de WIFI van de buren zit >:) maar hoe kan ik nou zeker zien dat ik via WIFI gaat. Ik heb namelijk geen zin om straks met een flinke rekening te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Xato schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:34:
Ik had een vraagje, hoe kan je nou zien of je via WIFI op internet zit? Want ik zit wel steeds op internet nadat ik op de WIFI van de buren zit >:) maar hoe kan ik nou zeker zien dat ik via WIFI gaat. Ik heb namelijk geen zin om straks met een flinke rekening te zitten...
Volgens mij zie je het aan de antenne bovenin het scherm, als je een G hebt staan met 2 pijltjes eronder zit je via gprs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Appie_NL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:30:
[...]

Op dat tabblad staan alle beschikbare wifi station in the neighborhood.
Lol, eerst WiFi aanzetten en dan nog eens kijken. Als WiFi uitstaat is dat tabblad inderdaad verdwenen. :D

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
DT-PiSanG schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:02:
[...]
Lol, eerst WiFi aanzetten en dan nog eens kijken. Als WiFi uitstaat is dat tabblad inderdaad verdwenen. :D
Voor de goede orde. Ik zet Wifi aan op de door jou beschreven methode, maar nog steeds komt er GEEN tabblad Draadloos tevoorschijn in het venster "Netwerk Adapters". Erg vreemd. Heeft dit er misschien mee te maken. [gprs en wifi werken niet fijn naast elkaar samen]. It's driving me insane. Het heeft ooit gewerkt. |:(
[Edit]
Het lijkt erop alsof wifi niet goed aan gaat?

[ Voor 7% gewijzigd door Bebob_NL op 04-11-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Appie_NL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:15:
Het lijkt erop alsof wifi niet goed aan gaat?
Zal waarschijnlijk een overbodige vraag zijn maar heb je al eens een soft-reset uitgevoerd? Bij mij is de WiFi-verbinding ook eens vast blijven hangen waardoor ik ook niet meer op dit tabblad terecht kwam. En anders is het een vreemde situatie.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
DT-PiSanG schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:59:
[...]Zal waarschijnlijk een overbodige vraag zijn maar heb je al eens een soft-reset uitgevoerd? Bij mij is de WiFi-verbinding ook eens vast blijven hangen waardoor ik ook niet meer op dit tabblad terecht kwam. En anders is het een vreemde situatie.
Soft reset? Wel 100x gesoft-reset! >:)
Mjah, dat is het zeker. Om te voorkomen dat ik mijn Vario door het huis ging gooien heb ik maar een hard reset uitgevoerd. Nu werkt alles weer super gelukkig.

[ Voor 4% gewijzigd door Bebob_NL op 04-11-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:13:
Wat ik overigens ook irritant vind is dat als ik een sms tik en bv het woord "wel" intyp het automatisch verandert naar "We'll", pas na paar keer backspace en spatie drukken krijg ik "wel" te staan.
Iemand nog meer dit probleem?

Het gaat om een Qtek 9100 (UK versie) hierdoor zal dit wel komen, maar lijkt me dat je die automatische correctie uit moet kunnen zetten??
ga naar input en dan tabblad word completion, zet de vinkjes uit en probleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om met je laptop via de Vario te internetten, dus eigenlijk via de GPRS verbindingen van de Vario. Hiermee bedoel ik via een USB of BLUETOOTH verbinding met de vario, dus niet via IRDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Appie_NL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:08:
Bij nader inzien toch niet goed geanalyseerd:Okee, het probleem is geannalyseerd. Na een verse hard reset werkt wifi goed. Zodra ik de nieuwste Spb Pocket Plus installeer begint het gedonder. Direct na installatie ligt de wifi eruit en kan ik geen netwerken meer browsen. Na het verwijderen van spb pocket plus disable ik wifi, vervolgens enable ik'm weer en dan kan ik de lijst van beschikbare draadloze netwerken weer zien, eventjes. Na een succesvolle connection valt de verbinding direct weg en na nog geen seconde is het tab-blad "draadloos" verdwenen in het venster netwerkkaarten.
Zodra ik spb PP installeer werkt wifi dus niet meer en is een hard-reset de enige oplossing. Andere mensen hier last van? Ik gebruik de nieuwste versie van spb PP, 3.0.4.

Zolang ik geconnect ben met ActiveSync 4.0 via USB, dan word mijn Wifi adapter gedisabled en kan ik niet WLAN-en. Losgekoppeld lijkt op het moment geen problemen te zijn. Het blijft een vaag probleem!

[Edit]
Nog eventjes iets uit de start-post:
Een hard reset is uit te voeren door 1 volle seconde de soft-reset toets in te drukken en vervolgens los te laten. Deze moet ingedrukt worden nadat de Com en Voice toetsen al ingedrukt zijn. De Voice en Com toesten moeten ingedrukt blijven terwijl de soft reset knop ingedrukt wordt en mogen pas losgelaten worden nadat je de soft reset knop los laat. Hierna krijg je de vraag of je een hard reset wilt uit voeren waarop je het groene hoortje moet indrukken om dit te bevestigen.
Zoals hier beschreven is niet helemaal 100% correct, beter is:
Voer een hard reset uit als volgt: Houd de Comm en Voice toets beiden ingedrukt. Druk vervolgens de Soft-Reset knop in met de stylus gedurende minimaal 1seconde. Laat de Soft-Reset toets los, maar blijf de Comm en Voice toetsen vast houden totdat er een bericht in beeld komt. Druk op het Groene Telefoon knopje en de Hard Reset is een feit.
Zo moet het in ieder geval bij de Vario.

[ Voor 40% gewijzigd door Bebob_NL op 05-11-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
ik gebruik dezefde versie en ben nog geen enkel probleem tegengekomen..
heerlijk programmaatje en today schermpie ziet er strak uit nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
kuperke schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:55:
[...]
ik gebruik dezefde versie en ben nog geen enkel probleem tegengekomen..
heerlijk programmaatje en today schermpie ziet er strak uit nu 8)
Maar gebruik je ook wifi? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Weet iemand waar ik de t-mobile.cab vandaan haal of hoe ik gprs opnieuw kan instellen? Na de hard- en dan de soft reset kan ik niet meer gprs'en, zo lijkt... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door PesaH op 05-11-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

PesaH schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 00:53:
Weet iemand waar ik de t-mobile.cab vandaan haal of hoe ik gprs opnieuw kan instellen? Na de hard- en dan de soft reset kan ik niet meer gprs'en, zo lijkt... :'(
Volg de stappen hieronder om zelf de instellingen in te voeren:

Kies Start
Kies Settings
Kies Connections en kies Connections
Kies rechtsonder voor Advanced
Kies rechtsboven voor Select Networks
Kies bij Programs that automatically connect to the Internet should connect using voor New…
Enter a name for these settings:, vul hier in: T-Mobile Internet NL
Kies voor Modem
Kies voor New
De naam van het verbindingsprofiel: T-Mobile Internet
Bij Select a Modem kies je voor Cellular line (GPRS)
Klik op Next
Er wordt gevraagd om een Access Point Name, vul hier in: internet
U wordt nu gevraagd om een gebruikersnaam, password en domein in te vullen, je hoeft hier niets in te vullen.
Kies Advanced
Kies het tabblad TCP/IP
Kies Use server-assigned IP address
Zet alle vinkjes uit bij Software compression en IP header compression
Kies het tabblad Servers
Kies voor Use server-assigned addresses
Klik op OK
Klik op Finish

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Thx, ik ga het zo gelijk uit proberen, had niet verwacht om deze tijd nog zo snel antwoord te krijgen.

Ik heb het precies gedaan zoals omschreven maar het werkt niet. Hij zegt dat ie verbinding heeft maar als ik naar een site browse krijg ik geen connectie. Ik zag nu ook de optie myisp en als ik die gebruik werkt het wel...?

Als ik nu internet via gprs dan is dit in Nederland toch altijd via T-Mobile en dan via PIT mag ik toch aannemen? Of kan het zo zijn dat je ongemerkt toch op een andere manier gprs'd?

[ Voor 68% gewijzigd door PesaH op 05-11-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
Appie_NL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:47:
[...]
Zolang ik geconnect ben met ActiveSync 4.0 via USB, dan word mijn Wifi adapter gedisabled en kan ik niet WLAN-en. Losgekoppeld lijkt op het moment geen problemen te zijn. Het blijft een vaag probleem!
dit is bij mij ook het geval, maar heeft dus idd niet met pocket plus te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:32

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:28:
Weet iemand of het mogelijk is om met je laptop via de Vario te internetten, dus eigenlijk via de GPRS verbindingen van de Vario. Hiermee bedoel ik via een USB of BLUETOOTH verbinding met de vario, dus niet via IRDA.
Tja, dat heb ik dus ookal 2x gevraagt in dit topic:
atmoz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:52:
Kun je de MDA Vario van T-Mobile gebruiken als MODEM voor bijvoorbeeld je laptop? (in combinatie met PIT?). Zodat je overal (gratis) kunt internetten met je laptop of Car-PC 8) Kan dit?
en:
Dus nu nog maar een keer ;)
Zo moeilijk is die vraag toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

@TS misschien is het een idee om links naar accesoires in de startpost op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
ik heb een probleepje met de infraroodpoort zo lijkt het

ik heb verschillende programmaatjes geprobeerd om van mijn vario een afstandsbediening te maken, waaronder het op de WM5 fix site staande Total Remote
ik ben met geen enkel programma in staat geweest om ook maar iets te bedienen van apparatuur, en bij het toewijzen van de knoppen in Total Remote loopt de vario zelfs geheel vast

weet iemand hier misschien iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
PesaH schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:40:
@TS misschien is het een idee om links naar accesoires in de startpost op te nemen?
Tot nu toe ben ik in dit topic nog geen accessoires tegengekomen. Het is natuutlijk altijd nog mogelijk er een kopje tussen te zetten met accessoires. Ik heb er zelf echter weinig interesse in en zal dus niet uitgebreid onderzoek doen naar accessoires. Het deel zal dan dus wel bestaan uit in dit topic genoemde accessoires (wat dus zeer beperkt zal blijven).

Is er verder nog veel animo voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 05-11-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik wil een mp3 als ringtone instellen. Ik heb de stappen gevolgd zoals Eggy die aangeeft. Als ik vervolgens naar vervolgens naar "Start > Settings > Phone" blader zie ik de mp3 tussen de andere ringtones staan. Ik kan hem alleen niet afspelen als ik op de playknop klik en kan ook niet op de ok knop klikken. hij verspringt dan automatisch op de laatst geselecteerde standaard rigtone. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:31
Is het slim om een Wifi pci kaart te kopen en deze te bridgen zodat ik een wifi verbinding heb voor de Vario? (geloof dat het een ad-hoc verbnding heet).

Net al een aantal topic door gelezen over mensen die dit proberen met hun laptop, maar vaak wordt er aangeraden om een accespoint te kopen (die toch nog steeds best duur zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag (heb m pas net), maar ik hoop dat iemand er antwoord op heeft:

Heeft iemand ook al geprobeerd (en is het gelukt) om de simlock eraf te krijgen?

Ik heb een Orange-kaartje die ik er heeel graag in wil kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:56:
Misschien een domme vraag (heb m pas net), maar ik hoop dat iemand er antwoord op heeft:

Heeft iemand ook al geprobeerd (en is het gelukt) om de simlock eraf te krijgen?

Ik heb een Orange-kaartje die ik er heeel graag in wil kunnen gebruiken...
Ik Citeer
"Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
lion schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:44:
Ik wil een mp3 als ringtone instellen. Ik heb de stappen gevolgd zoals Eggy die aangeeft. Als ik vervolgens naar vervolgens naar "Start > Settings > Phone" blader zie ik de mp3 tussen de andere ringtones staan. Ik kan hem alleen niet afspelen als ik op de playknop klik en kan ook niet op de ok knop klikken. hij verspringt dan automatisch op de laatst geselecteerde standaard rigtone. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Probeer eens een ander MP3 bestand uit en kijk of die het wel doet. Mogelijk is het bestand corrupt of gewoon incompatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

wat ben je kwijt na een hard reset? ik heb al wel een aantal soft-resets moeten uitvoeren maar een hardreset nog niet. Ik heb EINDELIJK al mijn telefoonnummers in de phone (dus niet meer op sim) en mijn syncen werkt nog niet goed. Ik ben als de dood nu ooit tegen een hard reset aan te lopen waarbij ik dit mogelijk kwijt ben.....

daarnaast
http://psp2pda.tk/
een leuke link van http://pda.t-mobile.nl/
Nu maar op zoek naar wat fims. Trailer harry potter is cewl!

p.s. ik kan jullie msnnen in de file afraden... t bleef bij een klein klein miniscuul deukje in mijn nummerplaat... maar toch...

[ Voor 13% gewijzigd door xychix op 05-11-2005 16:49 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik heb sinds een dag ook de MDA Vario en na wat ompielen met de software begin ik er langzaam aan in thuis te worden. Het lastigste vond ik tot nu toe het openen van het batterijklepje, vond dat niet duidelijk in handleiding staan :) Software problemen zoals ik ze hier zie heb ik gelukkig nog niet gehad en alles laat zich heel makkelijk leiden. De batterij heeft het wel zwaar met bluetooth en Wifi verbinding. Het aansluiten op de airport was wel even een gedoe, ik snap nu nog steeds niet waarom hij nu wel werkt trouwens...

Nu nog een 2.5 naar 3.5mm adapter voor mijn hoofdtelefoon en ik kan mooi films/series kijken in de trein.

eventuele bevindingen en antwoord op vragen zal ik ook proberen te beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mNotes al aan de gang gekregen ?, of hier informatie over ?,

en voor de tweede stomme vraag, ik vind een nl keyboard layout niet grappig, kan die naar us?,

Thanks
Ent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een VPN client die onder WM5 werkt? Ik ken alleen MovianVPN en de WM2003 versie daarvan krijg ik wel geinstalleerd op de Qtek9100, maar die weigert vervolgens op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die van WM Zelf voldoet niet ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:28
lion schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:44:
Heb je toevallig PocketMusic (of een andere mp3player) op je wizard staan? Zo ja dan moet je de file association met mp3 (of alle) uitzetten. Dan doet ie het wel, bij mij i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Net al Atmoz en ManuelB zou ik ook wel graag willen weten hoe ik kan internetten op mn laptop via GPRS.

Voorheen gebruikte ik daarvoor internet access van t-mobile via Infrarood met mn E700 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
xychix schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:49:
wat ben je kwijt na een hard reset? ik heb al wel een aantal soft-resets moeten uitvoeren maar een hardreset nog niet. Ik heb EINDELIJK al mijn telefoonnummers in de phone (dus niet meer op sim) en mijn syncen werkt nog niet goed. Ik ben als de dood nu ooit tegen een hard reset aan te lopen waarbij ik dit mogelijk kwijt ben.....
Alles wat je naast de fabriekinstellingen op het vast geheugen hebt gezet. Je storage card blijft onaangetast. Aanradertje is dan ook om zo veel mogelijk op je storage card te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Iemand trouwens Quake aan de praat gekregen?

Ik krijg een error (gfx.wad) bij het opstarten. Nu begrijp ik (volgens de site) dat die pak1.pak niet in de goeie directory staat.. Volgens de readme file moet die in .../Quake/ID1 daar staat ie bij mij dan ook. Toch doet hij het niet. Nu ben ik ook nog int bezit van de originele versie van Quake O-) en heb dus authenthieke pak bestanden. Helaas doen die het ook niet...

Game Data Files
This file is required to play. It is the game's data files i.e., the levels, models, enemies, characters, and graphics. Without it, or if it is in the wrong directory on the device, the game will give you a "gfx.wad" error message. The README.TXT file contained in the game executable elaborates on those details. This file is provided in a .zip format. Inside the ZIP file is a GZ compressed file. PocketQuake recognizes and decompresses the GZ file at load time so the game can fit into main memory.

If you own id Software's original Quake game CD and wish to play the full version then install it on your main Windows computer, then copy the PAK1.PAK file from the Quake\ID1\ directory on your computer to PocketQuake's Quake\ID1\ directory on your PocketPC device.

http://quake.pocketmatrix.com/download.php#pq

Dus wat moet nou in welke directories? Iemand tips???

Doom werkt trouwens wel prima (Doom 2, TNT, Final & Ultimate ook >:) )

[ Voor 6% gewijzigd door king_bass op 05-11-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand al hoe je de lijst met laatst gestartte programma's kan wissen in je start menu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er gaat iets mis bij het inloggen. WM meldt dat er iets mis is met de username en/of password. Als ik de instellingen bekijk, staan er bij het password veel meer sterretjes dan er karakters zitten in mijn password. Ook als ik het vervolgens opnieuw invoer, op 'Finish' klik en vervolgens weer de instellingen bekijk, staat er weer die hele rij sterretjes.
Verder kan bepaalde instellingen nergens kwijt, die ik wel moet instellen om met mijn vaste pc en de cisco vpn client in te kunnen loggen (zoals 'Group authentication' ipv 'certificate authentication' die in de WM client zelf zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

iemand die me kan helpen met internet via laptop naar vario cq internet -> utp -> laptop -> wifi -> vario

ik heb nu een verbinding tot stand gekregen alleen als ik naar internet explorer op de vario ga
zegt hij kan niet verbinden.

op de vario:
bij draadloos netwerk configureren kies ik:
netwerk naam: naam van mijn pc
maakt verbinding met: internet
vinkje bij "dit is een apparaat-naar-apparaat verbinding"
verificatie: openen
gegevenscodering: WEP
netwerksleutel: zxcvbnm
sleutelindex: 1
bij tabblad 802.1x is alles grijs dus kan nix instellen.

op de pc:
zelfde instellingen als bij de vario (open, WEP, netwerkkey etc.) en ik heb bij de wifi kaart internet-delen aangezet en dan bij services heb ik HTTP aangevinkt. moet ik verder nog iets instellen?

[edit]
soms krijg ik wel een IP te zien.. 169.xxx en dan nog wat. firewall heb ik ook al uitgezet op de
laptop en naar mijn weten staat er geen firewall op mijn vario (heb al op meerdere routers kunnen
internetten)

[ Voor 15% gewijzigd door Qris op 05-11-2005 19:33 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

manuelb schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:28:
Ja, dat kan. Is ook al eerder aangegeven in het topic. Ik heb het reeds aan de praat. Als je eenmaal kunt syncen met bluetooth, is inet een eitje. Klik namelijk gewoon op internet explorer en je maakt via bluetooth verbinding. Voor een how-to, zie deze post van CLB. Bij mij werkte het wat anders, maar de basics zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Hebben julie ook "white screens" het treed bij mij aantal keer per dag op dat ik de pda "uit" klink en vergrendel en m in het door t-mobile meegeleverde hoesje steek. Als ik m er dan een half uur later uit haal kan ie niet meer aan maar licht alleen het scherm wit op.

Als ik op dat moment naar mezelf probeer te bellen komt het niet over. krijg ook geen voicemail!
misschien maar eens een hard-reset? moet ik wel een manier hjebben om mijn contacten en berichten (sms etc.) te exporten naar en importen van de storage card.

Nu ben ik dolblij met mijn speeltje maar ik wil wel bereikbaar zijn! iemand hier ervaring mee? iemand al een oplossing?

Ik heb nu alle applicaties uitstaan ook magic button ed. eens kijken of het nu nog voorkomt. met alles behalve WiFi connectie uit komt het OOK voor... :(

[ Voor 31% gewijzigd door xychix op 05-11-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn Vario graag gebruiken als zaklamp, en dan niet door het scherm wit te maken oid maar door het cameralampje te activeren, zonder de camera aan te zetten. Het liefst zou ik een hardware button zo programmeren dat het lampje aangaat, zonder dat het scherm aangaat. Iemand enig idee of daar een programmmaatje voor bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:51:
leuk te lezen dat ik niet de enige ben die op zijn/haar wizard zit te wachten, de mijne 2 weken geleden besteld bij www.obcs.nl.. en nou nog een weekje wachten..

maar ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring had met een van de onderstaande producten in combinatie met een wizard:

http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/
(dus je wizard aan iedere XP-bak hangen en herkend worden als externe harde schijf)

http://www.tomsnetworking.com/Reviews-179-ProdID-WLHDD25-1.php
(dit ding in de auto oid en vervolgens via wifi 80 gb op je wizard hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

http://www.tomsnetworking...-179-ProdID-WLHDD25-1.php
(dit ding in de auto oid en vervolgens via wifi 80 gb op je wizard hebben..)
ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om met Total Commander een samba share te benaderen maar het moet wel kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:49:
Het aangeprezen programmatje Magic Button doet soms vrij raar zijn werk: constant herstarten van bepaalde applicaties (telefoon, laatst gekozen nummers en syncprogramma). Bij close-all commando is het een gekkenhuis aan programmas die sluiten en vervolgens weer starten.
Jah enneeh als ik Magic Button aan heb staan, heb ik bovenaan het scherm een 1pixel hoge witte balk (net zo breed als het scherm). Wat doet dat ding daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
xychix schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 21:16:
Hebben julie ook "white screens" het treed bij mij aantal keer per dag op dat ik de pda "uit" klink en vergrendel en m in het door t-mobile meegeleverde hoesje steek. Als ik m er dan een half uur later uit haal kan ie niet meer aan maar licht alleen het scherm wit op.

Als ik op dat moment naar mezelf probeer te bellen komt het niet over. krijg ook geen voicemail!
misschien maar eens een hard-reset? moet ik wel een manier hjebben om mijn contacten en berichten (sms etc.) te exporten naar en importen van de storage card.

Nu ben ik dolblij met mijn speeltje maar ik wil wel bereikbaar zijn! iemand hier ervaring mee? iemand al een oplossing?

Ik heb nu alle applicaties uitstaan ook magic button ed. eens kijken of het nu nog voorkomt. met alles behalve WiFi connectie uit komt het OOK voor... :(
Ik heb precies hetzelfde en ik wil er ook vanaf....ik denk dat ik zo maar ff een hard-reset gaat doen...kan ik weer alles opnieuw instellen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het met jullie probleem van die witte schermen te maken heeft, maar toen ik Magic Button geinstalleerd had, kreeg ik plotseling een hele hoop problemen met de Vario (software die vastliep, alles werd heel traag, niet kunnen afsluiten van progs etc).
Ik heb die Magic Button er weer afgegooid en daarna nergens last meer van.

Gebruik nu Pocket Plus, daar zit die afsluitfunctie van Magic Button ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ehhh.... domme vraag maar kan deze mini laptop met belmoeglijkheid ook handsfree bellen? dus dat ik 'm op tafel leg en dat wel lekker kunnen conferencen?
Kan het niet vinden op t-mobile en ook niet in dit topic... (waarschijnlijk kunnen alle mobiele telefoons van nu dat)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 21:16:
Die had ik vandaag dus ook, heb hem ook even inde hoes gehad maar weet niet meer of het direct daarna was, verder heb ik er geen last van gehad, ik heb die hoes verder ook niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 21:26:
Ik wil mijn Vario graag gebruiken als zaklamp, en dan niet door het scherm wit te maken oid maar door het cameralampje te activeren, zonder de camera aan te zetten. Het liefst zou ik een hardware button zo programmeren dat het lampje aangaat, zonder dat het scherm aangaat. Iemand enig idee of daar een programmmaatje voor bestaat?
Ik heb het al geprobeerd om aan de praat te krijgen. Helaas heb ik een probleem met m'n register, elke keer als ik iets verander en 'm softreset, de verandering ongedaan wordt gemaakt.

De sleutel van de lamp heet "Flash" en wordt een paar keer vermeld in het register. De truc is om 'm aan te kunnen zetten. Lukt dit, dan moet je een nieuwe sleutel aanmaken en hier de hardware button aan koppelen. Maar ja, als er niets verandert lukt dit allemaal niet.

Iemand anders een idee?
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:18:
[...]
Jah enneeh als ik Magic Button aan heb staan, heb ik bovenaan het scherm een 1pixel hoge witte balk (net zo breed als het scherm). Wat doet dat ding daar?
Ik had dit ook (teveel lopen spelen en dan niet meer opletten wat er gebeurt 8)7 ). Dankzij Eddy kwam ik erachter: Dat is de battery-status. Hoe voller des te langer het balkje (van links naar rechts)

[ Voor 22% gewijzigd door Kafmees op 05-11-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:09:
Ik weet niet of het met jullie probleem van die witte schermen te maken heeft, maar toen ik Magic Button geinstalleerd had, kreeg ik plotseling een hele hoop problemen met de Vario (software die vastliep, alles werd heel traag, niet kunnen afsluiten van progs etc).
Ik heb die Magic Button er weer afgegooid en daarna nergens last meer van.

Gebruik nu Pocket Plus, daar zit die afsluitfunctie van Magic Button ook in.
Ik zal het eens proberen, net een hard-reset gedaan en alles weer geinstalleerd behalve Magic Button.
(nu staat er de demo van AoE, demo van Worms, pocket tv, demo van zuma en doom erop)
Alleen jammer dat de Pocket Plus niet gratis is, kan maar 15 dagen testen... :r

Ik had het eerst ook met het hoesje maar later gebeurde het ook zonder dat ik hem erin had gedaan...

[ Voor 7% gewijzigd door Xato op 06-11-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd die witte schermen. Ook ik heb er magic button opstaan. Maar dit heeft me nog geen problemen op geleverd. Wel merk dat wifi vaak moeilijk doet. En me gprs is erug traag.

Iemand een idee hoe je dat kunt versnellen. Ik zit onder de 6kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ king_bass: Hoe heb jij Doom geinstalleerd? Want ik heb nu 4 zipfiles gedownload, maar wat moet ik daar precies mee doen? Welke moet ik eerst unzippen, installeren enzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Kafmees schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:29:
Ik had dit ook (teveel lopen spelen en dan niet meer opletten wat er gebeurt 8)7 ). Dankzij Eddy kwam ik erachter: Dat is de battery-status. Hoe voller des te langer het balkje (van links naar rechts)
Eddy? Wie is dat? O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
king_bass schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:04:
Iemand trouwens Quake aan de praat gekregen?

Ik krijg een error (gfx.wad) bij het opstarten. Nu begrijp ik (volgens de site) dat die pak1.pak niet in de goeie directory staat.. Volgens de readme file moet die in .../Quake/ID1 daar staat ie bij mij dan ook. Toch doet hij het niet. Nu ben ik ook nog int bezit van de originele versie van Quake O-) en heb dus authenthieke pak bestanden. Helaas doen die het ook niet...

(...)

Dus wat moet nou in welke directories? Iemand tips???

Doom werkt trouwens wel prima (Doom 2, TNT, Final & Ultimate ook >:) )
Ik neem aan dat je de andere pak files ook in /ID1 hebt gezet? gfx.wad zit in je pak0.pak. Verder draait quake zonder errors, maar niet goed speelbaar. timedemo demo1.dem haal ik 6fps gemiddeld bij standaard pocketquake instellingen. Particles lijken de boel erg te vertragen, maar zelfs na tweaken met de speciaal daarvoor in pquake aanwezige cvars is het niet speelbaar.

@CLB: Zoek dit topic ff door op mijn naam, want ik heb je antwoord gegeven op die vraag een tijdje terug.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Xato schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:44:
[...]
Alleen jammer dat de Pocket Plus niet gratis is, kan maar 15 dagen testen... :r
Ik heb Magic Button ook vervangen door PocketPlus, als het me net zoveel plezier oplevert als de 24 uur waarin ik het nu gebruik dan schaf ik het gewoon aan.

Doom installeer je door alle 4 zips uit te pakken en via SD/filetransfer op de Vario te zetten. Daarna die launcher runnen en hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MarK_vB schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:44:
[...]

@CLB: Zoek dit topic ff door op mijn naam, want ik heb je antwoord gegeven op die vraag een tijdje terug.
Echt waar? Dan heb ik daar waarschijnlijk over heen gelezen! Excuses moi! Ik ga gelijk zoeken!

Ik heb nu gfDoom.exe / doom1.was en gfDoom Launcher.exe op m'n ppc gezet.

Als ik op gfDoom.exe druk krijg ik idd Doom te zien, alleen hij zegt dan
'bad skins files' en start niet op. Hmm wat heb jij allemaal op je ppc gezet dan?

Let it be, it was easy. Ik dacht al, 't moet werken, want zo'n nort op ppc-gebied ben k niet
Nu heb ik dus alleen 1 deel (van de drie?) op m'n ppc staan als ik 't goed heb of niet :+

Ik heb nog 'n SPV M500, dus jouw knoppenconfiguratie gaat helaas niet op! Maar wel bedankt! _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 06-11-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Laatst online: 02-10-2023
king_bass schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:49:
[...]

Heb je toevallig PocketMusic (of een andere mp3player) op je wizard staan? Zo ja dan moet je de file association met mp3 (of alle) uitzetten. Dan doet ie het wel, bij mij i.i.g.
Dankjewel! Ik had inderdaad pocket music player geinstalleerd. Bij de options heb ik allle file associations weggehaald (mp3 had voldoende moeten zijn, denk ik). Nu kan ik gewoon weer alles selecteren.

Een andere vraag. Als ik via Orb iets wil afspelen (video/audio) dan speelt die dat altijd af met media player. Kan je dat ook wijzigen waardoor je bijvoorbeeld video met TCPMP (ondersteunt ondertitelingen) kan afspelen? Of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even zitten spelen met Spb Pocket Plus. Na de installatie daarvan zag ik bovenaan het scherm een rij smalle blokjes. Blijkbaar hoort dat, want op de site van Pocket Plus tonen de screen shots ook die rij (zie bijvoorbeeld de tweede screenshot alhier).

Weet iemand waarom die blokjes daar staan? Ik vind ze nogal ontsierend en heb de neiging het programma er meteen weer af te gooien.

M.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!