HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Die blokjes geven aan hoe vol de accu nog is.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:52:

Weet iemand waarom die blokjes daar staan? Ik vind ze nogal ontsierend en heb de neiging het programma er meteen weer af te gooien.
Zie hierboven :)
Ik vind het ook lelijk, maar het is zeker nuttig. Heb ook met de gedachte gelopen om het er weer af te gooien ;), maar het nut maakt een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb dat SpB puur voor de batterijmeter en het sluitmenu. Today scherm e.d. gebruik ik niet. Die batterijmeter is ideaal, en ik vind het eigenlijk niet echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
CLB schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:40:
@ king_bass: Hoe heb jij Doom geinstalleerd? Want ik heb nu 4 zipfiles gedownload, maar wat moet ik daar precies mee doen? Welke moet ik eerst unzippen, installeren enzo :?
Je hebt maar 2 zip bestanden nodig:
http://home.freeuk.com/ga.../Downloads/gfDoom_arm.zip
http://www.jimmysoftware....4ce/download/doom1wad.zip

Het is bij Doom de bedoeling dat je het complete zip bestand (gdDoom_arm) in één keer uitpakt op je vario. Omdat je met een paar van 4 identiek genaamde bestanden zit. Daarnaast mik je het .wad bestand in dezelfde directory.

Je krijgt dan een directory bestaande uit een map skins (met daarin de 4 verschillende skins), je .wad bestand(en), gfDoom Launcher, gfDoom en (eventueel) de readme.

[ Voor 18% gewijzigd door king_bass op 06-11-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Jasper schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:02:
[...]

Zie hierboven :)
Ik vind het ook lelijk, maar het is zeker nuttig. Heb ook met de gedachte gelopen om het er weer af te gooien ;), maar het nut maakt een hoop goed.
Je kan em ook gewoon uitzetten in de settings onder Taskbar Battery Indicator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik was van plan om een w800i te kopen, maar na het zien van dit topic neig ik toch meer naar de vario. iemand enig idee wanneer deze in duitsland uit komt? op de t-mobile website staat nog steeds een pre-order status :'(

kom er net achter dat hij al wel verkocht wordt, kennelijk loopt de website achter. Kun je met deze telefoon nou gratis bellen via WiFi als je een voipprogramma draait? zijn er zulke programma's?

[ Voor 32% gewijzigd door Byte_Me op 06-11-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Daar is die al uit, neem ik aan :? Duitsland T-mobile is toch altijd eerder met zulke dingen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
CLB schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:45:
Daar is die al uit, neem ik aan :? Duitsland T-mobile is toch altijd eerder met zulke dingen?
website loopt achter: http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_4554-0-1-0,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
antipode schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:57:
[...]

Ja, dat kan. Is ook al eerder aangegeven in het topic. Ik heb het reeds aan de praat. Als je eenmaal kunt syncen met bluetooth, is inet een eitje. Klik namelijk gewoon op internet explorer en je maakt via bluetooth verbinding. Voor een how-to, zie deze post van CLB. Bij mij werkte het wat anders, maar de basics zijn hetzelfde.
Helaas heb ik (nog) geen bt-dongle. Hoe zit dat dan met een verbinding via USB of IrDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

Als ik mijn scherm heb vergrendeld en het scherm gaat naar x seconden uit, dan blijft hij, bij het inschakelen bij een wit scherm hangen. Omdat alle toetsen zijn gelock heeft het drukken erop geen invloed. Enige optie om het weer te laten werken is softreset/batterij eruit. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

king_bass schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:13:
[...]

Helaas heb ik (nog) geen bt-dongle. Hoe zit dat dan met een verbinding via USB of IrDA?
Wat bedoel je precies? De BT-dongle steek je in 'n USB-poort
van je computer en daarmee maak je verbinding met je PPC (in jouw geval je MDA Vario)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
neevedr schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:19:
Als ik mijn scherm heb vergrendeld en het scherm gaat naar x seconden uit, dan blijft hij, bij het inschakelen bij een wit scherm hangen. Omdat alle toetsen zijn gelock heeft het drukken erop geen invloed. Enige optie om het weer te laten werken is softreset/batterij eruit. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost/tips?
Ik ook, heb hem gisteravond gehardreset maar vandaag had ik het weer, nu had ik ook geen magic button geinstalleerd...
(nu staat er de demo van AoE, demo van Worms, pocket tv, demo van zuma en doom en doom pocket plus erop)

[ Voor 9% gewijzigd door Xato op 06-11-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

CLB schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:45:
T-Mobile is een duits bedrijf.. maar ik heb een artikel gelezen waarin stond dat de Vario eerst
in nederland verkocht wordt om te kijken of er vraag was naar dit apparaatje. Denk dat nu wel
gebleken is dat er zeer veel vraag is dus zal binnekort (of nu al) in duitsland verkocht gaan
worden

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Wat mij is opgevallen is dat als ik het toestel in zijn standby zet (aan/uit knop kort indrukken) en hem een half uur later weer aan zet, de klok nog een half uur achter loopt. Na 1 sec. staat de klok weer goed. Hebben meer mensen dit ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Cobra_Lup schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:11:
Wat mij is opgevallen is dat als ik het toestel in zijn standby zet (aan/uit knop kort indrukken) en hem een half uur later weer aan zet, de klok nog een half uur achter loopt. Na 1 sec. staat de klok weer goed. Hebben meer mensen dit ?
Is logisch.. standby betekent PDA functie uit dus ook de klok ;)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Cobra_Lup schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:11:
klopt, heb ik ook. wellicht gaat dit met een update opgelost worden maar eerlijk gezegd stoor ik me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

weet iemand hoe ik in pocket plus een snelkoppeling kan maken naar actieve programma's?
dus link naar start-instellingen-systeem-geheugen-actieve programma's

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
shit, volgens mij heeft dat ding een quertz toetsenbord als ik em in duitsland koop. dat is wel een groot minpunt. los in nederland kopen wordt wel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Qris schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:30:
weet iemand hoe ik in pocket plus een snelkoppeling kan maken naar actieve programma's?
dus link naar start-instellingen-systeem-geheugen-actieve programma's
Als je rechtsboven op dat kruisje tikt en dit even 'n seconde ingedrukt houdt,
krijg je toch 'n lijst te zien van actieve programma's? Die je dan kan openen of afsluiten enzo

Dit moet je wel eerst instellen bij de 't options menu'tje van Pocket Plus (close button) en daar kun je aanvinken wat je daar wilt hebben. Als je <Running Programams> daar aan hebt gevinkt, en je dat kruisje dus 1 seconde ingedrukt krijgt zie je je actieve programma's enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

kan ik de scroll balk van rechts naar links verplaatsen? Ik ben linkshandig en is irritant
als ik moet scrollen want dan moet ik met mijn hand over het scherm hangen..

[edit]

hoe kan ik de snelkoppeling "afbeeldingen en videos" naar een andere map laten
gaan? /Storage Car/My Documents/Mijn afbeeldingen moet het worden

[ Voor 33% gewijzigd door Qris op 06-11-2005 18:26 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Brando screen protector werkt voor geen meter, alleen maar bubbels en die stukjes plastig die erop zitten krijg je er zeer moeilijk af, 12 dollar weggegooid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Iemand uitgevonden hoe je het irritante "Er wordt een verbinding tot stand gebracht" waarschuwings venster om zeep kan helpen als je in pocketIE komt?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:47:
Die Brando screen protector werkt voor geen meter, alleen maar bubbels en die stukjes plastig die erop zitten krijg je er zeer moeilijk af, 12 dollar weggegooid dus.
HUH ik vondt de meegeleverde klote maar de brando is goed errug goed. dik sterk en makkelijk aan te brengen zonder bubbels.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:47:
Haha ik had er twee besteld (al voor het geval dat) Bij de eerste liep ik ook te kutten en te kloten, drieentwintig keer afgewassen, maarja hij was al zo vernoikt dat ik 'm weggegooid. De tweede heb ik er in de douche opgedaan. Eerst de douche een paar minuten heet water laten uitkotsen, zodat er 'n beetje een vochtige ruimte ontstaat, waarin al het stof neerslaat. Toen lekker snel en precies m'n Brando'tje erop geplakt. Naja leuk zat perfect (op een heel klein hoekje na) maarja hij beviel me niet, omdat je echt keihard moest pushen met je stylus om iets aan te klikken. Ik heb dus nu al 'n half jaar 'n SPV M500 zonder screenprotector en bevalt me goed. Zitten wat krasjes in m'n scherm, maarja dat is altijd en binnenkort haal ik toch weer 'n nieuwe en verkoop ik deze weer lekker door dus

Ik heb trouwens nog 'n Brando Ultra Clear Screenprotector liggen.
Een nieuwe die ik had geregeld dmv een telefoontje dat de aangeleverde protector brak was.

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 06-11-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:10:
Met behulp van total commander tool overzicht gemaakt van de zaken in de EXTENDED_ROM:

cecmd file list (copy)
Total files: 29
\extended_rom
AutoRun.exe
CAB-Customization-TMNL-Wizard-01-04-03Oct05.CAB
CAB-Customization-WapPush-TMO-Wizard-Aug11.CAB
CAB-DATEamil-Wizard-TMONL-24Ju105-DataBase.CAB
cab-shorcut-tmonl-23sep05.cab
Config.txt
cusTSK.exe
Ext_Version_2.CAB
OemExtDll.dll
Ringtone_NLD_0811_signed.CAB
Signed_BeepMode_Longtones.sa.CAB
Signed_DiscoButton8.sa.CAB
Signed_TMO_CameraDriverPatch.sa.CAB
Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB
Signed_UNI_TMONL_Conn_112101.CAB
Signed_UNI_TMONL_Set_111101.CAB
Signed_Version.sa.CAB
Signed_WifiSSID.sa.cab
Signed_Wiz_NoGPRSAutoattach.sa.CAB
Signed_Wiz_TMO_STK.sa.CAB
SmartDialing_enable_0915_signed.CAB
TMO_NL_Browser_Signed.CAB
TMO_NL_pIEDefaultPage_Signed.CAB
TMO_NL_UXC_Signed.CAB
TMO_WallPaper.bmp
UNI_BrowserPerformance.sa.CAB
VMail.CAB
WifiTempOFF.exe
WifiTempON.exe
Als je een hard reset uitvoer en daarna een soft reset, sla je de installatie van de bestanden uit de Extended_Rom directorie over. Weet iemand welke van bovenstaande .CAB-bestanden je wel moet uitvoeren???

Ik ben eigenlijk op zoek zo'n lijstje voor de vario als Eggy in z'n startpost had gemaakt voor de i-mate versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds n dag ook mn Vario, en ben er zeerr blij mee ! :P

Toch vind ik hem nogal traag, ik moet vaak lang wcahter voor bijvoorbeeld het startmenu volledig opent, of de desktop voledig zichtbaar is. Dit had ik niet toen ik 'm de eerste paar keer gebruikte.

Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb total commander geinstalleerd, Magic Button, resco file explorer incl. plugins en heb de Temp.internetfiles-cache, cookiesmap en historymap naar de storagecard verplaatst.

Verder heb ik de T-mobiledialer via de registry uitgezet, maar, ook na de soft reset, geen verschil gemerkt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

neevedr schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:19:
xychix schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 21:16:
Hebben julie ook "white screens" het treed bij mij aantal keer per dag op dat ik de pda "uit" klink en vergrendel en m in het door t-mobile meegeleverde hoesje steek. Als ik m er dan een half uur later uit haal kan ie niet meer aan maar licht alleen het scherm wit op.

Als ik op dat moment naar mezelf probeer te bellen komt het niet over. krijg ook geen voicemail!
misschien maar eens een hard-reset? moet ik wel een manier hjebben om mijn contacten en berichten (sms etc.) te exporten naar en importen van de storage card.

Nu ben ik dolblij met mijn speeltje maar ik wil wel bereikbaar zijn! iemand hier ervaring mee? iemand al een oplossing?

Ik heb nu alle applicaties uitstaan ook magic button ed. eens kijken of het nu nog voorkomt. met alles behalve WiFi connectie uit komt het OOK voor... :(
ik ga wel zoeken waar het in zit.
ik heb het gisteren een aantal keer gehad. WiFi uitgezet en magic button uit gezet. daarna nog niet meer gehad.

Nu alleen magicbutton aan. kijken wat ie doet. ik vermoet dat het of de hoes is of magic button OF wifi aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

Ik heb Magic Button nog niet geinstalleerd, daar ligt het bij mij niet aan. Ik maak wel gebruik van de WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Tijdje terug had ik het probleem van het verdwenen tabblad " Draadloos" in het venster Netwerkkaarten. Na een hard reset was dat probleem op gelost, maar inmiddels heb ik de boosdoener achterhaald. Het is een tweak in EasyTweak die dit veroorzaakt. Ik had alle relevante tweaks aangezet, en na een soft reset werkte wifi niet meer. Het ongedaan maken van de tweaks helpt echter niet, netzoals het de-installeren van de applicatie. Hard reset lijkt de enige oplossing te zijn.. again |:( Geen idee welke tweak dit nu precies op zijn geweten heeft, maar het is dus niet verstandig om Easytweak te installeren. Hoop dat iemand wat heeft aan deze informatie, of mij nog kan vertellen hoe ik het tabblad terug krijg zonder een hard reset.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:08:
Ik heb sinds n dag ook mn Vario, en ben er zeerr blij mee ! :P

Toch vind ik hem nogal traag, ik moet vaak lang wcahter voor bijvoorbeeld het startmenu volledig opent, of de desktop voledig zichtbaar is. Dit had ik niet toen ik 'm de eerste paar keer gebruikte.

Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb total commander geinstalleerd, Magic Button, resco file explorer incl. plugins en heb de Temp.internetfiles-cache, cookiesmap en historymap naar de storagecard verplaatst.

Verder heb ik de T-mobiledialer via de registry uitgezet, maar, ook na de soft reset, geen verschil gemerkt :o
installeer check notifications van scarybearsoftware eens,. Kan je zien wat voor troep er allemaal draait. En met 1 knop kan je dat dan allemaal killen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook zoveel ruis bij mp3 of video luisteren via de koptelefoon?
Heb Sharp oordopjes, bij muziek valt het nog wel mee maar toen ik gisteren een filmpje keek via TCMP vond ik het ruisen wel erg storend.
Geluid op zich is best goed (veel beter bij mp3 dan de T-mobile SDA die ik hiervoor had) alleen veel ruis dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloow,
Misschien dat iemand me kan helpen.
Ik wil graag mijn verjaardagen in de kalender hebben staan. Nu kan ik ze natuurlijk gewoon direct in de kalender invoeren maar in de contacten kun je ook invoeren wanneer iemand jarig is. Maarr die zet hij dan niet direct in mijn kalender wat ik erg dom vind want wat moet je nou met verjaardagen onder je telefoonnummers... Is dit iets wat bij mij niet goed werkt of bestaat die link gewoon nog niet van contacten naar agenda?
alvast bedankt evt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verplaatsen van die mappen naar de storagecard kan m.i. een vertraging veroorzaken. Klein beetje afhankelijk van de soort (dus snelheid) van de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

weet niet wie het vroeg.. maar is voor iedereen handig om te weten

[edit]
zooi..site weer offline.. het ging over de agenda. rechts boven in de hoek heb je 3 "pijltjes"
de rechtse twee zijn om vooruit en achteruit door de agenda te bladeren en het linkse pijltje
wat naar een vierkant lijkt te wijzen is om terug te keren naar de huidige dag.

mi scuzy voor de bagger kwaliteit

[ Voor 52% gewijzigd door Qris op 06-11-2005 20:19 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke software gebruiken jullie om een backup te maken van de hele telefoon? Ik heb nu alles werkend zoals ik het wil en wil graag een backup, voor ik tegen een harde reset aanloop.

Overigens: de eerste dag met de qtek 9100 was zwaar. Het duurde veertien uur voor ik de eerste succesvolle synchronistatie voor elkaar kreeg (via bluetooth, want via usb liep op 3 verschillende computers spaak). Sindsdien ben ik erg onder de indruk geraakt van het apparaatje. Werkt sneller dan ik dacht, is veelzijdiger dan ik dacht en doet de telefoonfunctie beter dan ik dacht. Ik kom van een SE P900 en daar kun je met 1 hand alles doen wat je ooit met je telefoon zou willen. Kom er achter dat de Qtek 9100 ook veel slimmigheden voor eenhandig gebruik bevat.

O ja, Orb werk geweldig.

O ja 2: ook EDGE van Telfort werkt geweldig. Ik haal rond de 190Kbit/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Appie_NL schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:52:
Iemand uitgevonden hoe je het irritante "Er wordt een verbinding tot stand gebracht" waarschuwings venster om zeep kan helpen als je in pocketIE komt?
webstub.exe (zit in windows map) heeft hiermee te maken.
bij de cabs file van t-mobile zit een registry verwijzing naar deze programmatje.
ik zal vandaag (maandag avond) kijken of deze ook uit het registry te verwijderen is.

* BadBoy18 heeft ook sinds vrijdag een MDA VARIO.

[ Voor 9% gewijzigd door BadBoy18 op 07-11-2005 01:10 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Guys help me out here:

Van de 1 op het andere moment valt mijn backlight uit! Het enige wat ik voor het eerst heb geprobeerd is syncroniseren. Backlight is niet kapot want hij start in iedergeval wel op met backlight maar gaat daarna uit. Ook bij het aantippen OF even de standby/off toets in te drukken helpt niet.

Ik kan me niets voorstellen dat ik iets heb gedaan met het backlight....iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
GVD, altijd heeft me active sync het goed gedaan maar nu wilt die in één keer niet meer vebinden met de pc, de pc ziet hem wel maar active sync blijft maar een verbinding zoeken... :X
Iemand een oplossing, ik heb nog een hard-reset gedaan maar als dat het enige is wat nog helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

xon schreef op maandag 07 november 2005 @ 07:53:
Guys help me out here:

Van de 1 op het andere moment valt mijn backlight uit! Het enige wat ik voor het eerst heb geprobeerd is syncroniseren. Backlight is niet kapot want hij start in iedergeval wel op met backlight maar gaat daarna uit. Ook bij het aantippen OF even de standby/off toets in te drukken helpt niet.

Ik kan me niets voorstellen dat ik iets heb gedaan met het backlight....iemand???
Ik heb het al :-)

Energy >> verlichting opties >> backlight stond op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
ik heb ook die witte scherm ellende.
Heb magic button geinstalleerd gehad, gebruik bluetooth en wifi.
vaak in de ochtend als ie lang niet gebuikt is.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:28:
.................

O ja 2: ook EDGE van Telfort werkt geweldig. Ik haal rond de 190Kbit/sec.
Kan je mij vertellen hoe je dit hebt ingesteld?? Ik heb ook Telfort maar krijg het niet voor mekaar...:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis simpeler dan je denkt. Gewoon een GPRS connectie aangemaakt. Bij Acces point name heb ik 'internet' ingevuld. De rest allemaal open laten. Klaar! Je kan hier je snelheid testen via PIE:
http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1

Let wel: zolang je wifi verbonden is, gaat 'ie niet naar je gprs connectie, dus je moet eerst je wifi uitzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Weet iemand hoe ik de geluidjes bij aanklikken van startmenu weg krijg zonder gehele geluid uit te schakelen? De optie staat uit bij geluid maar als ik optie aanklik in start dan piept hij toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander vraagje (naar jullie antwoord op vraag welk backupprogramma's jullie gebruiken ben ik nog steeds erg nieuwsgierig :) ):

Is er een sneltoets om in de call history te komen? Dat was de meest gebruikte toets op mijn SE P900. Daar hoefde ik maar een keer op OK te drukken et voila. Op de wtek 9100 moet ik eerst naar de dialer en dan daar met mijn nagel of zo het knopje aantikken. Dat werkt niet met 1 hand.
Hetzelfde geldt voor de speed dials. Kan ik die zonder het scherm activeren?
Het zou al genoeg zijn als de dialer applicatie zou reageren op de d-pad (of hoe dat ding maar heet, de joystick, zeg maar). Dan kon ik met een paar keer rechts en omlaag op de betreffende knopjes komen.

Toevoeging: ik kom er net achter dat ik wel via de sneltoets 'menu' naar beide opties kan komen, maar dan moet ik ze selecteren uit een stuk of tien menuopties. Het kan met een hand, maar er moet een praktischere manier zijn. Misschien moet ik een van de hardkeys toewijzen aan deze optie. Dan maar geen hardkey naar Internet Explorer. Als ik die wil gebruiken, heb ik toch altijd de stylus nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Laatst online: 07-01-2022
...

bij mij was het zo dat wanneer ik een soft reset uitvoerde werkte het niet.. als ik gewoon uit en aan zette werkte het wel..
vond het trouwens maar irritant zonder smart dail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Qris schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:14:
[...]
Is logisch.. standby betekent PDA functie uit dus ook de klok ;)
Ohh, is het dan ook normaal dat je dan geen remider krijgt als je een alarm of afspraak inplanned ?

Vanochtend om 7:00 uur de wekker gezet, om 7:25 werd ik wakker, ik kijk op mijn Vario (druk dus de standby knop in) en ja hoor piep piep piep wakker worden.

Beetje irri, dat de klok dan niet door loopt.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
weet iemand misschien hoe snel het internet bij t-mobile is?
bij mij heb ik net gemeten via www.dslreports.com/mspeed
haalde bij de 200k file een snelheid van 37kbit/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:08:
Toevoeging: ik kom er net achter dat ik wel via de sneltoets 'menu' naar beide opties kan komen, maar dan moet ik ze selecteren uit een stuk of tien menuopties. Het kan met een hand, maar er moet een praktischere manier zijn. Misschien moet ik een van de hardkeys toewijzen aan deze optie. Dan maar geen hardkey naar Internet Explorer. Als ik die wil gebruiken, heb ik toch altijd de stylus nodig.
sneltoets menu? welke is dat? ik heb call history onder de rechter toets gehangen en dat werkt prima maar misschien ga ik de IE toets er ook wel voor gebruiken. Het remappen van middelste knopje tussen pad kan ik niet vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julleke schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:49:
weet iemand misschien hoe snel het internet bij t-mobile is?
bij mij heb ik net gemeten via www.dslreports.com/mspeed
haalde bij de 200k file een snelheid van 37kbit/sec
Net ook 200 gedl met snelheid van 24 kbit/sec via pit gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Zandor schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:46:
ik heb ook die witte scherm ellende.
Heb magic button geinstalleerd gehad, gebruik bluetooth en wifi.
vaak in de ochtend als ie lang niet gebuikt is.
Ik ben hier ook mee bezig. ik zet nu wifi weer op disabled als ik t niet meer gebruik en heb sindsdien nog geen white screens meer gehad!

Laat me weten als iemand een white screen krijgt terwijl WiFi op disabled staat.
magic button is weer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:08:
Is er een sneltoets om in de call history te komen? Dat was de meest gebruikte toets op mijn SE P900. Daar hoefde ik maar een keer op OK te drukken et voila. Op de wtek 9100 moet ik eerst naar de dialer en dan daar met mijn nagel of zo het knopje aantikken. Dat werkt niet met 1 hand.
Hetzelfde geldt voor de speed dials. Kan ik die zonder het scherm activeren?
Het zou al genoeg zijn als de dialer applicatie zou reageren op de d-pad (of hoe dat ding maar heet, de joystick, zeg maar). Dan kon ik met een paar keer rechts en omlaag op de betreffende knopjes komen.

Weet niet of je er iets aan hebt maar als je de beltoets indrukt dan kom je dus op die nummertoetsen die zijn redelijk groot en kun je dus met je duim bedienen, Hiermee kun je ook de sneltoetsen oproepen cijfertje lang ingedrukt houden waar de contact achter hangt... succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:28:
Weet iemand of het mogelijk is om met je laptop via de Vario te internetten, dus eigenlijk via de GPRS verbindingen van de Vario. Hiermee bedoel ik via een USB of BLUETOOTH verbinding met de vario, dus niet via IRDA.
Dat zou ik ook wel eens willen weten!
Het zou heel mooi zijn; dan kan je je vaste internetaansluiting thuis opzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
Appie_NL schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:52:
zou dit ook graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Laatst online: 16-09 15:01

C@SP

Biertje ??

Mijn vario leeft inmiddels weer, hardreset heeft geholpen. Had blijbaar een versie van pocketplus die de boel verneukte. Na herinstall van pocketplus vario weer dood. Andere versie van pocketplus gebruikt, en nu werkt alles als een zonnetje. Snelheid van de vario valt me nog steeds tegen in vergelijking met de compact.

Weet iemand of het mogelijk is om de resterende batterijduur weer te geven in uren en minuten. Heb nu dat balkje van pocketplus met resterend percentage, maar vind het niet ideaal.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:04:
[...]

sneltoets menu? welke is dat? ik heb call history onder de rechter toets gehangen en dat werkt prima maar misschien ga ik de IE toets er ook wel voor gebruiken. Het remappen van middelste knopje tussen pad kan ik niet vinden trouwens.
We praten een beetje vaag, Wheeler ;)
Ik bedoelde de toets rechtsonder de display, dus boven de 'ophangen' toets. Boven die toets staat 'menu' op het display.
Onder welke toets heb jij 'm gehangen? En als je zo'n toets remapt, betekent dat dat deze functie onder alle apps aan die toets blijft zitten? Dan zou ik niet een van die twee toetsen onder het scherm willen gebruiken, want die zijn te handig in de verschillende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Laatst online: 13-01-2022
Julleke schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:02:
[...]

zou dit ook graag willen weten
eerder in mijn reply op de vraag.

webstub.exe (zit in windows map) heeft hiermee te maken.
bij de cabs file van t-mobile zit een registry verwijzing naar deze programmatje.
ik zal vandaag (maandag avond) kijken of deze ook uit het registry te verwijderen is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:22:
[...]
Ik bedoelde de toets rechtsonder de display, dus boven de 'ophangen' toets. Boven die toets staat 'menu' op het display.
Onder welke toets heb jij 'm gehangen? En als je zo'n toets remapt, betekent dat dat deze functie onder alle apps aan die toets blijft zitten? Dan zou ik niet een van die twee toetsen onder het scherm willen gebruiken, want die zijn te handig in de verschillende apps.
ik snap het nu. ik gebruik ook de toets rechtsonder het scherm en inderdaad verliest hij dan zijn functie zodra ik uit het Today scherm ga. Maar voor mij werkt het wel alhoewel het ook wel onder de IE toets mag wat dat betreft.

edit: bij config > knoppen > Knop 2 toekennen aan oproepenlijst is toch wat je bedoelt?

[ Voor 9% gewijzigd door wheeler op 07-11-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Laatst online: 14-02 10:55
Deze is leeg....

(volgende keer moet ik beter lezen)

[ Voor 95% gewijzigd door Jhon op 07-11-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:50:
[...]

edit: bij config > knoppen > Knop 2 toekennen aan oproepenlijst is toch wat je bedoelt?
Ja. Maar ik zie in dat configmenu voor de knoppen nergens de oproepenlijst (call history) staan in de lijst van programma's waaraan je mag toewijzen. Dus dat kan blijkbaar niet. Er staat alleen de telefoonapplicatie in die lijst, en die is al gebonden aan de knop met het groene telefoontje. Kortom, het lijkt niet te kunnen zonder hackwerk of utility.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
C@SP schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:08:
Mijn vario leeft inmiddels weer, hardreset heeft geholpen. Had blijbaar een versie van pocketplus die de boel verneukte. Na herinstall van pocketplus vario weer dood. Andere versie van pocketplus gebruikt, en nu werkt alles als een zonnetje. Snelheid van de vario valt me nog steeds tegen in vergelijking met de compact.

Weet iemand of het mogelijk is om de resterende batterijduur weer te geven in uren en minuten. Heb nu dat balkje van pocketplus met resterend percentage, maar vind het niet ideaal.
Als je op dat groene balkje naast het batterij symbooltje klikt, met het % erin, dan komt de duur in uren en minuten er te staan. Pas als je er weer op klikt gaat ie weer naar %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:38:
Hebben jullie ook zoveel ruis bij mp3 of video luisteren via de koptelefoon?
Heb Sharp oordopjes, bij muziek valt het nog wel mee maar toen ik gisteren een filmpje keek via TCMP vond ik het ruisen wel erg storend.
Geluid op zich is best goed (veel beter bij mp3 dan de T-mobile SDA die ik hiervoor had) alleen veel ruis dus.
Kan iemand hier nog eens naar luisteren aub, even luisteren hoe erg hij ruist?(Ik kan hem nu nl. nog ruilen)
Als je bv. een mp3 afspeelt en dan het volume omlaag zet is het ook goed te horen (niet op pauze zetten), bij video met rustige stukken is het ruisen echt storend bij mij.

Ik heb de Vario ook even aan mijn Harman Kardon pc-speakers gehangen, en dan is het geluid ook duidelijk slechter en met meer ruis dan dat van mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:20:
[...]

Ja. Maar ik zie in dat configmenu voor de knoppen nergens de oproepenlijst (call history) staan in de lijst van programma's waaraan je mag toewijzen. Dus dat kan blijkbaar niet. Er staat alleen de telefoonapplicatie in die lijst, en die is al gebonden aan de knop met het groene telefoontje. Kortom, het lijkt niet te kunnen zonder hackwerk of utility.
Bij mij staat in dat lijstje ook gewoon Oproepenlijst, ik kan die dus gewoon aan een knop toewijzen als ik wil. Ik gebruik bovendien MortButtons, zo kan ik 12 progs in een lijst zetten en die aan een knop binden, heb ik dus 12 acties/progs per knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 28-08 23:38
Heb zaterdag de Vario opgehaald en wat een wereld apparaat.

Skype is geen succes ook niet over wifi loopt beetje traag.

Ik heb wel een probleem als ik mijn telefoon in standby gooi door de aan/uit knop snel in te drukken en hem wegleg dan krijg ik hem er niet meer uit. Bel ik mijn nummer dan dan hoor ik hem over gaan maar me telefoon doet niks. Even later krijgt de telefoon een auto reboot.

Aanvulling: Wanneer ik hem met de aan uit knop in stadby gaat het wel goed laat ik hem zelf in standby gaan na idle time dan krijg ik dit probleem.

WHOOPS stond bij energie na 3 minuten apparaat uit ja uh dan werkt het niet meer 8)7 |:( :X

Problemen met synchroniseren erro 800 nog wat in Active sync waren opgelost na het draaien van scanpst (ook voor ost's) in Outlook

[ Voor 20% gewijzigd door schiffeb op 07-11-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Even ter info voor de mensen die een Qtek 9100 hebben gekocht bij centralpoint en deze willen registreren op de site www.qtek.nl:
Dit werkt dus niet! Ik ben in een mail wisseling met qtek.nl verwikkelt waarin zij aangeven dat deze toestellen niet bij hun zijn aangeschaft en dus geen toegang krijgen tot het support gedeelte van de site......
"Voor support moet u zich wenden tot centralpoint" was de reactie in het kort... 8)7

Behoorlijk krom als je het mij vraagt, je gaat ervan uit dat qtek.nl gewoon een onderdeel is van qtek wereldwijd, blijkbaar niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Laatst online: 16-09 15:01

C@SP

Biertje ??

koksie schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:22:
[...]

Als je op dat groene balkje naast het batterij symbooltje klikt, met het % erin, dan komt de duur in uren en minuten er te staan. Pas als je er weer op klikt gaat ie weer naar %.
Dank u! Had overal op geklikt, behalve daar op 8)7

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat er met het stroomverbruik van mijn Qtek gebeurt wanneer ik GPRS zal instellen op "Always on" zoals in de startpost beschreven?
Voor de MDA gebruikers: Na installatie van Skype op mijn Qtek had ik allerlei foutmeldingen en crashes, ook werd de Qtek ongelooflijk traaaaaag! Na deinstallatie van Skype en het verwijderen van diens notifications DMV BearShare's "Checknotifications" geen problemen meer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:22:
[...]

Kan iemand hier nog eens naar luisteren aub, even luisteren hoe erg hij ruist?(Ik kan hem nu nl. nog ruilen)
Als je bv. een mp3 afspeelt en dan het volume omlaag zet is het ook goed te horen (niet op pauze zetten), bij video met rustige stukken is het ruisen echt storend bij mij.

Ik heb de Vario ook even aan mijn Harman Kardon pc-speakers gehangen, en dan is het geluid ook duidelijk slechter en met meer ruis dan dat van mijn laptop.
Heb enkele mp3`s beluisterd met Windows Media Player, ik de wat stillere stukken van het nummer hoor ik geen ruis of ik hem nu hard of zacht zet. Daarna met TCPMP een paar mp3`s afgespeeld, ook geen ruis al lijkt het met TCPMP wel of hij het geluid soms zachter zet, alsof hij de hele tijd het geluid aanpast zodat je koptelefoon niet beschadigd. Toen nog even een videoclip uiteprobeerd in TCPMP en ook geen ruis. Dit alles met de originele oordopjes van Qtek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Laatst online: 02-03 08:32
voor degene met de i-mate versie is er een eerste update beschikbaar

ftp://ftp.clubimate.com/K...04_10110_cdl_wwe_ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
TopdRob schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:55:
voor degene met de i-mate versie is er een eerste update beschikbaar

ftp://ftp.clubimate.com/K...04_10110_cdl_wwe_ship.exe
Iemand al het geweldige id gehad deze op de Vario te zetten ivm engelse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

merde!

voorheen kon ik gewoon op internet komen doormiddel van internet explorer. wanneer ik nu
op internet explorer klik krijg ik de standaard melding: "Er wordt een verbinding tot stand gebracht".
Als ik dan echter op OK klik sluit hij IExplorer helemaal af.

Ik heb pocket plus 3.04 erop staan maar volgens mij deed hij dit ook al voordat ik dat geinstalleerd
had. iemand ervaring met dit probleem? ik kan wel gewoon msnen en live stream luisteren.

[edit]
het lag waarschijnlijk toch aan de pocketplus internet explorer plugin.. heb IEplorer uitgevinkt
bij pockte plus, toen soft reset en nu werkt internet wel weer.

[ Voor 17% gewijzigd door Qris op 07-11-2005 16:12 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 14:44
Ik vertelde vorige week dat mijn pc spontaan reboot als ik de Vario aansluit via de usb kabel.

Bij T-mobile hadden ze zoiets van, Vario is kapot, ruilen die handel. Ik mee akkoord gegaan en vandaag de Vario kunnen omruilen.

Je raad het misschien al, het zelfde probleem doet zich weer voor.

Kan het zijn dat de Vario of Windows Mobile 5 hevige conflicten heeft met firewalls (gebruik Zonealarm)?
Ik weet dat iedereen zo'n beetje problemen heeft met syncen, maar met dit ben ik volgens mij alleen.
Ik heb zelfs op een andere pc de Vario aangesloten, wat het zelfde resultaat had, maar deze pc had dan ook dezelfde software erop staan en is alleen qua hardware anders.

Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Erik070 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:10:
Ik vertelde vorige week dat mijn pc spontaan reboot als ik de Vario aansluit via de usb kabel.

Bij T-mobile hadden ze zoiets van, Vario is kapot, ruilen die handel. Ik mee akkoord gegaan en vandaag de Vario kunnen omruilen.

Je raad het misschien al, het zelfde probleem doet zich weer voor.

Kan het zijn dat de Vario of Windows Mobile 5 hevige conflicten heeft met firewalls (gebruik Zonealarm)?
Ik weet dat iedereen zo'n beetje problemen heeft met syncen, maar met dit ben ik volgens mij alleen.
Ik heb zelfs op een andere pc de Vario aangesloten, wat het zelfde resultaat had, maar deze pc had dan ook dezelfde software erop staan en is alleen qua hardware anders.

Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen?
Ik heb in ieder geval precies hetzelfde probleem dus houd me ook aanbevolen voor een eventuele oplossing. Ook bij mij stelde t-mobile voor om mijn toestel om te ruilen, maar heb hier nog geen afspraak voor kunnen maken.

Bij mijn ouders' pc synct het toestel overigens wel gewoon dus het zal wel ergens een software probleem zijn.. maar zelfs in safe mode zonder enig programma geladen (alles uitgezet dmv msconfig) herstart mijn pc nog.. :'(

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 11:23
Yorick81 schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:21:
Even ter info voor de mensen die een Qtek 9100 hebben gekocht bij centralpoint en deze willen registreren op de site www.qtek.nl:
Dit werkt dus niet! Ik ben in een mail wisseling met qtek.nl verwikkelt waarin zij aangeven dat deze toestellen niet bij hun zijn aangeschaft en dus geen toegang krijgen tot het support gedeelte van de site......
"Voor support moet u zich wenden tot centralpoint" was de reactie in het kort... 8)7

Behoorlijk krom als je het mij vraagt, je gaat ervan uit dat qtek.nl gewoon een onderdeel is van qtek wereldwijd, blijkbaar niet dus :(
Dit kreeg ik als email van CentralPoint:

Beste heer Kempen,

Hierbij laten wij u weten dat de verwachte verzenddatum van uw bestelling staat op 12 november 2005. Qtek kan op dit moment het volgende product nog niet leveren.

Qtek QTEK 9100 (200MHZ 128MB/64MB WLAN/BT/GSM/GPRS/EDGE 1.3MPIXEL CAMERA) (QTEK9100)

Houdt u er rekening mee dat levertijden helaas regelmatig wijzigen. De datum die wij u geven is rechtstreeks afkomstig van de fabrikant van het product.

Hiermee geven ze toch aan dat ze rechtstreeks van Qtek afnemen en zou je verwachten dat QTek.nl daar ook onder valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
@Pewima
Heb zojuist even Zonealarm weg gehaald, nu doet de pc er 30 seconden langer over voordat hij ineens reboot.

Active sync heeft toen nog wat dingen kunnen vragen, maar tot het syncen ben ik helaas niet gekomen.
Hij lijkt inderdaad een software probleem, maar welke software is dan de boosdoener?

Ik heb ook via msconfig een keer alle auto start programma's uitgezet, alleen dat gaf eigelijk hetzelfde resultaat als gewoon alles aan laten staan.

Maar ik houd jou, en de rest uiteraard op de hoogte van de voorderingen.
(ga vanmiddag maar lekker klooien hiermee, goeie opvulling van me dag vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:22:
[...]

Ik heb ook even met de standaard oordopjes een paar files afgespeeld en er klinkt inderdaad een zacht tapijtje van ruis. Je hoort het goed als je het volume naar 0% draait en dan pause/play/pause/play drukt. De ruis is niet zo hard dat ik me er aan stoor, maar als je met je vario klassieke muziek wil afspelen is het wellicht wel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Erik070 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:31:
@Pewima
Maar ik houd jou, en de rest uiteraard op de hoogte van de voorderingen.
(ga vanmiddag maar lekker klooien hiermee, goeie opvulling van me dag vrij)
Kijk op de netwerkverbinding die active sync toevoegt als je een verbidning hebt en zet Qos, VPN tools, network monitors, firewalls, packetsniffers enz uit. Client voor ms netwerken tcp ip en file en printer sharing kan je aan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trekker22 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:26:
[...]

Dit kreeg ik als email van CentralPoint:

Hierbij laten wij u weten dat de verwachte verzenddatum van uw bestelling staat op 12 november 2005. Qtek kan op dit moment het volgende product nog niet leveren.

...

Hiermee geven ze toch aan dat ze rechtstreeks van Qtek afnemen en zou je verwachten dat QTek.nl daar ook onder valt!
Wellicht heb jij de NL versie in bestelling staan? Die wordt wel door Qtek.nl ondersteund. Ze weigeren echter de engelstalige versie te ondersteunen. Dat snap ik wel als het gaat om RMA en zo, maar waarom ze geen toegang geven tot ROM updates of de gebruikersfora is me niet duidelijk. Evenmin is het duidelijk wie dan welke website er is dan wel bestaat voor de engelstalige gebruikers. Ik bedoel: die toestellen zijn zogenaamd geimporteerd. Maar dan moet er ergens een land zijn waar wel een supportwebsite bestaat, zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
@ Schiffeb

Het probleem is dat ik daar ongeveer 5 seconden voor heb (als het niet minder is).
Zonder Zonealarm krijg ik er nog ongeveer 30 seconden bij, maar daarna reboot hij gelijk, ik heb dus helaas niet de mogelijkheid om mijn netwerkverbindingen te openen.

Kan dit ook worden ingesteld zonder dat de Vario is verbonden met de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:47:
[...]

Wellicht heb jij de NL versie in bestelling staan? Die wordt wel door Qtek.nl ondersteund. Ze weigeren echter de engelstalige versie te ondersteunen. Dat snap ik wel als het gaat om RMA en zo, maar waarom ze geen toegang geven tot ROM updates of de gebruikersfora is me niet duidelijk. Evenmin is het duidelijk wie dan welke website er is dan wel bestaat voor de engelstalige gebruikers. Ik bedoel: die toestellen zijn zogenaamd geimporteerd. Maar dan moet er ergens een land zijn waar wel een supportwebsite bestaat, zou je zeggen.
Precies.

Maar er is verder dus geen site bekend waar je ROM updates of support kan krijgen op je Qtek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

Dat is niet waar. Ik heb de engelstalge Qtek en ik kon hem zonder problemen registreren. Het gaat erom dat Qtek Nederland buitenlandse Qteks probeerd te weren omdat deze onder de Nederlandse prijs in Nederland wordt verkocht. Daarom ondersteunen ze deze producten niet.
Je kan het trouwens zien aan het Qtek Nederland sticker op de doos.

[ Voor 5% gewijzigd door HekkeySE op 07-11-2005 16:20 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Maar jij hebt een UK Qtek? Ging het registreren zonder problemen? Waar heb je je Qtek gekocht alsk vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 11:23
[...]

Nee ik heb ook de UK versie besteld. Maar er zal dan toch wel een UK site om ROMS vandaan te halen indien nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Erik070 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:50:
@ Schiffeb

Het probleem is dat ik daar ongeveer 5 seconden voor heb (als het niet minder is).
Zonder Zonealarm krijg ik er nog ongeveer 30 seconden bij, maar daarna reboot hij gelijk, ik heb dus helaas niet de mogelijkheid om mijn netwerkverbindingen te openen.

Kan dit ook worden ingesteld zonder dat de Vario is verbonden met de pc?
Nee dat gaat helaas niet:(

Wat gaat er rebooten pc of pda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Yorick81 schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:14:
Maar jij hebt een UK Qtek? Ging het registreren zonder problemen? Waar heb je je Qtek gekocht alsk vragen mag?
Ik heb een UK Qtek ja en gewoon via www.qtek.nl geregistreerd dmv imei nummer.
Ik heb hem gekocht bij Dangaard (Qtek distri), zij leveren volgens mij ook aan pdashop.nl dus daar moet je ook gewoon een officiele Qtek uit Nederland kunnen bestellen.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
HekkeySE schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:17:
[...]

Ik heb een UK Qtek ja en gewoon via www.qtek.nl geregistreerd dmv imei nummer.
Ik heb hem gekocht bij Dangaard (Qtek distri), zij leveren volgens mij ook aan pdashop.nl dus daar moet je ook gewoon een officiele Qtek uit Nederland kunnen bestellen.
Dat ist probleem dus, Dangaard levert niet aan centralpoint, daarom willen ze niet dat die toestellen op hun site geregistreerd worden.
Het is gewoon verwarrend, je gaat naar qtek.nl, je verwacht daar met het bedrijf zelf te maken te hebben maar in feite met een leverancier die alleen de door zichzelf geleverde producten support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Yorick81 schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:23:
[...]

Dat ist probleem dus, Dangaard levert niet aan centralpoint, daarom willen ze niet dat die toestellen op hun site geregistreerd worden.
Het is gewoon verwarrend, je gaat naar qtek.nl, je verwacht daar met het bedrijf zelf te maken te hebben maar in feite met een leverancier die alleen de door zichzelf geleverde producten support :(
Volgens mij is Dangaard ook de enige en officiele importeur van Qtek in Nederland zo te zien. Denk dat centralpoint ze gewoon uit het buitenland haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Maar is er geen World wide support site van Qtek dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Yorick81 schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:29:
Maar is er geen World wide support site van Qtek dan??
Nee volgens mij niet. www.qtek.nu is wel officiele website van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Laatst online: 01-06-2021
Misschien een hele domme vraag maar ik kan het niet vinden: Is het ook mogelijk om je contactpersonen te beheren op voornaam ipv achternaam? dank

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
CLB schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:27:
[...]

Wat bedoel je precies? De BT-dongle steek je in 'n USB-poort
van je computer en daarmee maak je verbinding met je PPC (in jouw geval je MDA Vario)
Ik bedoelde een GPRS verbinding met mijn laptop via de USB-kabel of IrDA.. Maar dit is al meer gevraagd volgens mij.

Iemand al een oplossing?

(Edit: eigenlijk al niet meer nodig..., toch maar die USB-Dongle besteld... :P )

[ Voor 10% gewijzigd door king_bass op 07-11-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
@Schiffeb

Het is de pc die ineens reboot, de Vario geeft geen kick (zie niets gebeuren in scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:38
Hallo allemaal,

ik heb deze thread niet helemaal doorgelezen maar ik heb wel een nieuwtje ontdekt omtrend de orange spv m3000.

na talloze telefoontjes te hebben gepleegd met verschillende klanten servicen en orange shops ben ik er achter gekomen dat orange de telefoon deze week wil uitgeven. ik heb echter bijster weinig informatie gevonden over het apparaat.

ze wisten niet of er ook sprake was van een speciale aanbieding tov het normale tarief.

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/orange_spv_m3000.jpg

ik wacht verdere informatie nog even af, maar als blijkt dat de m3000 even voordelig is als de vario met een mooi gprs tarief weet ik mijn keuze wel te maken :)

Edit/ als je dat orange logootje erafhaalt heb je een pracht van een toestel :+

[ Voor 17% gewijzigd door Silvos op 07-11-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michielvdp schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:39:
Misschien een hele domme vraag maar ik kan het niet vinden: Is het ook mogelijk om je contactpersonen te beheren op voornaam ipv achternaam? dank
Je bedoelt sorteren op voornaam ipv achternaam? Vreemd genoeg lijkt dat niet te kunnen in Pocket Outlook. In Outlook zelf kan het wel. Wellicht als je daar sorteert op voornaam en dan synchroniseert, dat de lijst op je telefoon ook aangepast wordt. Tis een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. Even een vraagje heb nu net een Imate Kjam gehaald. Ik heb een draadloosnetwerk thuis maar nu kan ik niet op me Kjam internetten. Hij maakt wel verbinding met het netwerk maar doet verder niks. Moet ik nog wat anders instellen ofzo. Het ligt niet aan de verbinding want de laptops doen het wel gewoon hier. Er zit trouwens een sleutelcode op maar die heb ik wel ingevoerd in me toestel. Snap er geen drol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:41:
[...]

Ik heb ook even met de standaard oordopjes een paar files afgespeeld en er klinkt inderdaad een zacht tapijtje van ruis. Je hoort het goed als je het volume naar 0% draait en dan pause/play/pause/play drukt. De ruis is niet zo hard dat ik me er aan stoor, maar als je met je vario klassieke muziek wil afspelen is het wellicht wel storend.
Ik heb nu ook even met de standaard oordopjes geprobeerd (eerst met Sharps) en als je het volume in het snoer niet op maximaal zet, is er bijna geen ruis. Alleen op het moment dat je het volume (bijna) helemaal openzet in het snoer, hoor je veel meer ruis.
Bij die Sharps zit er geen volumecontrol in het snoer en daar is die ruis (dus) constant aanwezig. Verder klinken die Sharps wel 100 keer beter dan die meegeleverde prutdopjes, maar dat ruisen is wel irritant vind ik.
Anders maar eens kijken naar Sennheisers ofzo met volumecontrol in het snoer om van dat ruisen af te zijn en toch nog redelijke kwaiteit te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:16:
Hey mensen. Even een vraagje heb nu net een Imate Kjam gehaald. Ik heb een draadloosnetwerk thuis maar nu kan ik niet op me Kjam internetten. Hij maakt wel verbinding met het netwerk maar doet verder niks. Moet ik nog wat anders instellen ofzo. Het ligt niet aan de verbinding want de laptops doen het wel gewoon hier. Er zit trouwens een sleutelcode op maar die heb ik wel ingevoerd in me toestel. Snap er geen drop van.
Toevallig pocketplus geinstalleerd? Zo ja, ff de settings voor PIE uitzetten.. Misschien dat't scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is nog gewoon helemaal standaard. Maar je hoeft toch helemaal niks in te stellen op zo'n toestel voor wifi???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Toevallig pocketplus geinstalleerd? Zo ja, ff de settings voor PIE uitzetten.. Misschien dat't scheelt.
Ja dat probleem had ik ook. eerst kon ik wel internette en nadat ik pocket+ erop
had werkte het niet meer. toen IExplorer uitgevinkt bij pocket+ en toen werkte het weer.. hoe kan dat?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello..

Ik probeer de keyboard layout van mijn vario op us the zetten, kan iemand met een engelse qtek of imate vertellen welke keys staan onder hkeylocal\system\currentcontrolset\control\layouts\e0010409 (of iets wat daar op lijkt)

ben op zoek naar het ime bestand (dll) en de layout text

Thanks
E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sleutelcode die heel lang is maar wanneer ik hem heb ingevoerd bij networkkey zie je maar ongeveer 10 a 14 sterretjes staan. Klopt dit wel dan?

Ik heb nu net ff geprobeerd om de sleutelcode uit de router te halen en dan te connecten met kjam. Doet precies hetzelfde. Toestel geeft aan dat ik ben verbonden maar als ik dan naar internet explorer ga dan blijft ie maar op loading staan totdat ie een melding geeft dat ie niet kan verbinden.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 18:15 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!