HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50
Yorick81 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:53:
[...]

Brando zijn goede screenprotectors, op pdashop.nl kan je ze al kopen voor de 9100
Heb er 1 besteld, het is echter een screenprotector voor de I-mate Jam/MDA Compact. Deze screenprotector is te groot voor het scherm van de qtek9100. Je moet een stukje van de screenprotector onder de behuizing duwen. Dit hoort niet bij brando screenprotectors. Ze passen normaal gesproken perfect . Op de site van brando zelf staat een aparte screenprotector voor de qtek9100\I-Mate K-Jam

http://shop.brando.com.hk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net ook diezelfde screenprotector besteld en vervolgens de KS van pdashop gebeld en die vertelde mij dat deze van hetzelfde formaat is en dus perfect zou moeten passen, dat klopt dus niet :(

is trouwens het t-mobile @-tje op de softkey niet ouderwets weg te gummen met een standaard witte gum? aangezien de gum zachter is dan het materiaal van de softkey? zoals ook met het suikerklontje..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Nou, ik heb de tel binnen, werdt vanavond langs gebracht door de buurman, daar hadden ze hem afgeleverd (best kwalijk, als die niet zo aardig was had die hem zo kunnen houden en had ik geen tel gehad, maargoed)

Het toestel werkt perfect, ligt goed in de hand en ben al druk bezig met allerlei installaties.
Jammere is alleen dat ik nog geen mini sd kaart binnen heb (reeds besteld, alleen volgende week binnen) zodat ik tom tom 5 kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 01:09
Opladen via het lichtnet gaat inderdaad stukken sneller dan via mijn USB. Ook zegt PocketPlus nu opeens 6:39 uur aan speeltijd over te hebben bij een volle batterij ipv 4:59 uur. Maar dat kan ook komen omdat de batterij nog moet 'warmlopen' ;)

Vandaag op kantoor trouwens heel vrolijk gespeeld met mij K-Jam, maar toen een collega een mp3 wou sturen via Bluetooth werd ik minder blij. Ik kan met geen mogelijkheid ontdekken hoe ik bestanden kan ontvangen / versturen via bluetooth! Een andere collega heeft een ipaq pda en daarin zit een veel uitgebreider bluetooth configuratie scherm dan op mijn K-Jam. Zie ik iets over het hoofd, of mist deze functionaliteit gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Hier zat ik ook al naar te zoeken. Tot nu toe heb ik nog niks kunnen vinden, ook geen extern programma die het kan.

[ Voor 60% gewijzigd door Worldwide op 02-11-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Het is me net gelukt om ActiveSync te gebruiken via Bluetooth met de Qtek. Straks maar beetje internetten in bed! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:56:
[...]

Hier zat ik ook al naar te zoeken. Tot nu toe heb ik nog niks kunnen vinden, ook geen extern programma die het kan.
Met Resco Explorer kun je volgens mij ook via bluetooth verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

xychix schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:22:
[...]

werkt wel ik heb net herdenking schipholrampt streaming gekeken op de Vario. wel over WiFI

nu de high kwalitie 367 Kpbs ... gaat ook nog redelijk goed in het nieuws item 2 schokjes
Heb jij ook de mogelijkheid tot GPRS? Ik kreeg ook op wifi geen beeld.. het moet me denken aan een onjuiste codec..wel vloeiend geluid maar geen beeld.

Iemand al wel voor elkaar gekregen via GPRS zoiets als journaal te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een simpele vraag.

Heb sinds enkele dagen de mda vario. Vind het toestel prachtig.

Ik merk wel dat er een klein beetje spelling is tussen het toetsenbord en het toestel zelf aan de linkerkant als het toetsenbord geheel is ingeschoven. (met links bedoel ik de kant van het toestel waar MDA staat, en de bel en email knop zitten). Er is gemakkelijk een paar millimeter ruimte. Als ik dus op de bel knop druk, beweegt de bovelaag van de vario mee. Mag dat wel?

Met andere woorden. Wil ik te veel, of is mijn toestel niet super? Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 16:41
lpetersen schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:16:
Het is me net gelukt om ActiveSync te gebruiken via Bluetooth met de Qtek. Straks maar beetje internetten in bed! hehe
en...gelukt om te internetten via BT???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand hoe ik het beste het scherm kan schoonmaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om via WIFI/GPRS te syncen met activesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Linksboven kan ik een stukje tegen het toetsenbord drukken, en ingeschoven heeft het toestel daar bij mij ook nog een millimeter speling in de schuifrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:00:
Nee, dit is in de versie AS 4.0 eruit gehaald vanwege beveiliging (geloof ik). De eerdere versie kunnen dit wel, maar WM5 gaat daar niet mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 18:38
Medic112 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:14:
[...]

en...gelukt om te internetten via BT???
Internetten via BT met AS is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:00:
Dit kan alleen met een Exchange Server. Werkt wel leuk gewoon altijd en overal toegang tot je Exchange mailbox :9

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

xon schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:04:
[...]

Heb jij ook de mogelijkheid tot GPRS? Ik kreeg ook op wifi geen beeld.. het moet me denken aan een onjuiste codec..wel vloeiend geluid maar geen beeld.

Iemand al wel voor elkaar gekregen via GPRS zoiets als journaal te kijken?
Ik heb GPRS maar ik heb mijn bevestigings mail nog niet... maar 6Kbps stream dat kan nooit goed zijn.

Ik kan trouwens geen gedownloade .mpg movies spelen.
de Mplayer kan dit blijkbaar niet :S moet dus nog wel een goede movie player hebben en op de server een convertie tool naar de juiste pixels

Als ik met het ding aan mijn oor bel (wat ik meestal doe) dan drukt mijn oor op allemaal knopjes.. nog eens even zien hoe ik er voor kan zorgen dat ie bij default vergrendeld is als k aant bellen ben. als ik dan DTMF wil ontgrendel ik m eerst wel.

[ Voor 35% gewijzigd door xychix op 03-11-2005 10:43 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de poll op pagina 23 van dit forum zo bekijk dan zijn mijn eerdere vermoedens dat Activesync bij een grote meerderheid niet zou werken niet waar gebleken.

Ik ben benieuwd naar mijn ervaringen als ik de Vario binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
xychix schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:07:
[...]

Ik kan trouwens geen gedownloade .mpg movies spelen.
de Mplayer kan dit blijkbaar niet :S moet dus nog wel een goede movie player hebben en op de server een convertie tool naar de juiste pixels
Ik gebruik Betaplayer http://tcpmp.corecodec.org/about. Heeft tot nu toe alles afgespeeld wat ik'm heb voorgeschoteld.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik heb mijn Qtek 9100 via CentralPoint besteld, is nog onderweg. CentralPoint is geen telefoonaanbieder en ik kan hem dus niet rechtstreeks via hun verzekeren.

- klopt het dat ik binnen 7 dagen van telefoon moet verzekeren?
- kent iemand een plek waar ik hem kan verzekeren zonder tussenkomst van een telefoonzaak?
- heeft het ook echt nut hem te verzekeren? (6230 overleden door wasmachine, zonder verzekering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dit forum al twee keer gelezen uit pure interesse, maar om het nu nog eens te doen voor de ze vraag is een beetje veel werk, dus maar zo:

Ik ben van plan de Vario bij T-Mobile te bestellen met een 2-jarig 200 abo.
Daarnaast wil ik een sim-oly 400 abo afsluiten.
Ik ben van plan om de simkaarten dan om te wisselen, kan dit?
Het 200 abo in de telefoon van mijn vrouw en het 400 abo in mijn Vario.

Kan ik bij een 400 sim-only een Pocket Internet Totaal abo afsluiten? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:40:
Ik ben van plan om de simkaarten dan om te wisselen, kan dit?

Kan ik bij een 400 sim-only een Pocket Internet Totaal abo afsluiten? :>
Dit is allemaal mogelijk de toestellen zijn sim locked voor t-mobile dus iedere t-mobile kaart kan er in.

Die sim only 400 vraag je aan zonder PIT dan steek je kaart in die vario en bel je t-mobile om dan PIT te activeren met IMEI van die vario.

[ Voor 27% gewijzigd door schiffeb op 03-11-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Nog een tweak die een kleine performance winst opleverde bij mij
You can change the memory used to cache fonts glyphs, this allow you to use more memory to speed up the display.

Browse to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE

You can change the "limit" value :

4096 : slow down the display, but use less memory (default setting on Palm-size PC)

8192 : default value on Pocket PC, average memory/performances

16384: speed up the display, but use more memory, twice the default Pocket PC value
(Bron:http://www.tweaks2k2.com/...c.php?forum=8&showtopic=4)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
CLB schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:18:
@ Mark_vB: Voor dat doom wat moet ik nou precies downloaden vanaf die link die jij noemde...?
Sorry dat mn reply wat op zich liet wachten CLB...

Je moet van de website van gfdoom de ARM versie downloaden (http://home.freeuk.com/ga.../Downloads/gfDoom_arm.zip) Vervolgens heb je ook de WAD files nodig van doom. De WAD van de shareware doom (1e episode) vind je (hier). Voor de WAD van de originele versie zul je even op zoek moeten, maar met de shareware heb je iig 1/3e van het spel. Die WAD zet je in dezelfde directory als gfdoom.exe en je kunt spelen.
Dan zit je alleen nog met je controls, daarvoor kun je deze downloaden, die ik geedit heb zodat je er mee uit de voeten kunt op de wizard. (even in de gfdoom subdir skins/default/ zetten) controls worden dan zo in landscape:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.berkel2/variodoom01.jpg

ps. om landscape te spelen moet je in het options menu in doom even "Graphics Detail" op LOW zetten... de kwaliteit wordt er in deze versie niet minder van, hij switched alleen naar landscape.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
vraagje over de usb connector?

Kan ik nog mijn gps met usb draadje gebruiken of MOET ik nu naar een draadloos BT exemplaar.
Als dat wel kan weet iemand waar ik een connector kan vinden van vrouwtje usb naar mannetje vario 'usb' ?
kon er op internet niet iets over vinden.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 22:03
Nog even een tip voor de mensen die zo min mogelijk de stylus willen gebruiken:
Ik gebruik AEBPlus en Mortbuttons. AEBPlus geeft je de mogelijkheid om aan 4 hardware buttons (messaging, IE, camera en voice dial) 3 functies toe te kennen. Als je dus 1, 2 of 3x die toets indrukt krijg je een ander prog. Aan een paar toetsen heb ik dan weer een button uit Mortbuttons gehangen, waardoor je dan weer een lijst van max 12 apps krijgt die je kunt openen. Op die manier kun je per toets dus een flink aantal progs en bewerkingen uitvoeren zonder de stylus te gebruiken. Twee nadelen: Omdat het progje eigenlijk voor 2003 Se geschreven is krijgt de Comm Manager knop dezelfde waarde als de twee keer drukken op de IE toets en de voice dial toets kun je niet meer ingedrukt houden om een notitie op te nemen. Dit heb ik opgelost door deze functies gewoon onder Mortbuttons te voegen, waardoor ze in het rijtje beschikbare apps staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: als je tomtom5 hebt draaien en je registreert je op de tomtom website, kun je heel makkelijk de tmobile hotspots downloaden als points of interest

Verder lukt syncen nog niet met exchange over gprs, zou sp2 voor exch2003 helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:50:
[...]

Die sim only 400 vraag je aan zonder PIT dan steek je kaart in die vario en bel je t-mobile om dan PIT te activeren met IMEI van die vario.
Weet T-Mobile dan niet dat ik de Vario (dus met het IMEI-nummer) met een ander abo had besteld? Geeft dan geen problemen?

Ook las ik ergens dat er wat misverstand is over het gebruik van PIT en het eventueel 'overschakelen' naar T-zones(GPRS, o.i.d.), waardoor er onbewust betaald moet gaan worden, of waardoor er zelfs onbewust een connectie open blijft die dan veel duiten gaat kosten....

Iemand wat info over deze twee zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er voor de Vario via T-Mobile ook updates beschikbaar komen/zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:41:
Ook las ik ergens dat er wat misverstand is over het gebruik van PIT en het eventueel 'overschakelen' naar T-zones(GPRS, o.i.d.), waardoor er onbewust betaald moet gaan worden, of waardoor er zelfs onbewust een connectie open blijft die dan veel duiten gaat kosten....
Als je internet over Wlan en je gaat buiten het bereik schakelt de Wizard automatisch over op gprs, dat kan je zonder PIT extra geld kosten. Er zijn (voor zover ik weet) standaard geen T-zones instellingen aanwezig op de Vario.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
offtopic:
Weet iemand of je PIT bij een twee-jarig abonnement ook voor bepaalde tijd kan afsluiten ipv de volle 2 jaar?
[EDIT]
Net gebeld met de klantenservice. PIT loopt door tot het einde van je abbo waarbij het niet mogelijk is om tussentijds op te zeggen. :(

[ Voor 36% gewijzigd door Bebob_NL op 03-11-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Appie_NL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:04:
offtopic:
Weet iemand of je PIT bij een twee-jarig abonnement ook voor bepaalde tijd kan afsluiten ipv de volle 2 jaar?
Volgens mij gaat dit bij het afsluiten van het abbo voor die 2 jaar mee dan krijg je ook meer korting op het toestel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:41:
[...]

Weet T-Mobile dan niet dat ik de Vario (dus met het IMEI-nummer) met een ander abo had besteld? Geeft dan geen problemen?
Nope de controle is alleen gericht op is het een toestel waarmee hun vinden dat het kan. Ik heb het bijvoorbeeld afgesloten op de imei van mijn SPV C500 en erbij gemeld dat dit een Orange telefoon was. Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Als ik vanaf m'n Qtek de BT op mijn pc wil laten vinden, vind hij 7 van de 10 keer niks. Pas als ik iets op mijn pc doe bv. naar My Bluetooth Places of iets wat met BT te maken heeft tijdens het zoeken vind hij hem. Dus tenzij ik een actie met m'n BT dongle doe op mijn pc vind hij hem niet. Heeft iemand ditzelfde probleem? Of er van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarK_vB schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:00:
[...]

Als je internet over Wlan en je gaat buiten het bereik schakelt de Wizard automatisch over op gprs, dat kan je zonder PIT extra geld kosten. Er zijn (voor zover ik weet) standaard geen T-zones instellingen aanwezig op de Vario.
Maar als je wel PIT hebt, en je raakt buiten je Wlan bereik, schakelt de Vario dan over op PIT (via GPRS), of op de betaalde variant? Is dit in te stellen?

Zelf had ik net T-Mobile aan de lijn, en je kunt PIT elk moment afsluiten, maar heb niet gevraagd voor hoe lang. Ik neem aan dat er hier gewoon een éénjarige contractpreiode aanzit, met opzegtermijn.

schiffeb schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:50:
[...]

Thanx Schiffeb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Laatst online: 25-06-2021
weet niet meer wie, maar laatst vroeg hier iemand naar een programma om spul op de vario te installeren zonder daarbij een PC te gebruiken

srry voor de late reactie maar hier is een linkje:
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/airsetup/?en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
En een goede snelle tool om video's te converteren naar pocket pc formaat:
http://divx.ppccool.com/
Is gratis, en daar houden we allemaal van, toch?:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand met welk middel ik m'n scherm het beste kan schoonmaken?? Ik wil het scherm goed schoonhebben voordat ik de screen protector erop plak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Yorick81 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:59:
Weet iemand met welk middel ik m'n scherm het beste kan schoonmaken?? Ik wil het scherm goed schoonhebben voordat ik de screen protector erop plak
Ik gebruik altijd van die natte doekjes speciaal voor TFT/Laptop/TV/PDA schermen. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:44
Ik heb van de t-mobile shop een "cleanstick" gekregen, dat in combinatie met een droog doekje (of je t-shirt) perfect werkt. Kreeg het bij de Vario samen met de lolly :)

Is vast wel te krijgen bij de shop, of andere telefoonwinkels, tegen een klein bedrag (of misschien wel gratis).

[ Voor 31% gewijzigd door Erik070 op 03-11-2005 15:42 . Reden: typo & toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Laatst online: 07-09 21:12
TomTom gaat dus helemaal lukken. Is alleen niet goedkoop :(
Weet iemand of er mooie, goedkope, alternatieven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Het apparaatje is ook met de hand nog best goed te bedienen.
ik zit nu ff wat nieuws te surfen onder pen of keyboard en dat gaat best goed.

met de nagel een beetje precies aanklikken wat je wilt en dat gaat meestal wel aardig

nog uit te zoeken:
• Hoe krijg ik mijn hotsync werkend zonder outlook te herinstallen [onderstaande is helaas $99,-]
kuperke schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:49:
weet niet meer wie, maar laatst vroeg hier iemand naar een programma om spul op de vario te installeren zonder daarbij een PC te gebruiken

srry voor de late reactie maar hier is een linkje:
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/airsetup/?en
• hoe krijg ik die haak (die nu met popnagel vast zit) van mijn hoesje af
• Hoe krijg ik mijn webserver zo ver dat ie on the fly movies resized en streamt
Appie_NL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:54:
er word hier verwezen naar tcpmp als movieplayer.. die is echt geweldig de ARM CE3 werkt goed bij mij.

www.bloglines.com werkt perfect! blijkbaar ziet ie zelf dat t n pda is! nu heb ik altijd wat te lezen :)
tnx voor de reacties. ik had ze ff gemist

[ Voor 55% gewijzigd door xychix op 03-11-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Laatst online: 25-06-2021
xychix schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:17:
• Hoe krijg ik mijn hotsync werkend zonder outlook te herinstallen [onderstaande is helaas $99,-]
ff wat verder doorzoeken vriend ;)
ebras schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:49:
TomTom gaat dus helemaal lukken. Is alleen niet goedkoop :(
Weet iemand of er mooie, goedkope, alternatieven zijn?
Tal van gps en route progjes te krijgen, maar als je goed zoekt is ook TomTom 5 "goedkoop" te vinden :)

[ Voor 3% gewijzigd door kuperke op 03-11-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heb net ook besteld. Me contract verlengt, en me belminuten iets naar beneden gegooid. Zou nog wel een maand duren voordat ik hem binnenheb.

Vraagje: ik heb hem verleng, en in Januari wordt die pas echt verlengd, nieuwe periode. Ik krijg me telefoon nu toch wel eerder?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met Gmail op zijn Wizard? Makkelijk om in Outlook binnen te halen? Alleen berichtkoppen? Wat zijn de mogelijkheden.

Of is het makkelijker om webbased te blijven.

Ik vraag me af hoe groot het gevaar is dat je heel veel dingen instelt die leuk zijn met PIT, maar bij eventueel verblijf in het buitenland je letterlijk "duur" komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
ik heb een probleem met orb:
als ik naar my.orb.com ga, vervolgens inlog, geeft hij een pagina met een foutmelding: an error has occurred. aardig irritant aangezien hij het gister wel deed. welke settings zou ik evt moeten aanpassen om dit probleempje te verhelpen? mss is het een cookie iets, maar die staan aan...

ik wilde net tussen tentamens door naar batman begins, layer cake, football factory of green street hooligans kijken. gisteren speciaal met dit in gedachten ge'dl....na ja.

msn'en in de tram etc is gewoon te tof!
keyboard is a godsend! wifi en unlimited gprs is daaa bomb!!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:01:
Iemand al ervaring met Gmail op zijn Wizard? Makkelijk om in Outlook binnen te halen? Alleen berichtkoppen? Wat zijn de mogelijkheden.

Of is het makkelijker om webbased te blijven.

Ik vraag me af hoe groot het gevaar is dat je heel veel dingen instelt die leuk zijn met PIT, maar bij eventueel verblijf in het buitenland je letterlijk "duur" komen te staan.
ik lees een imapd uit met outlook werkt best goed.. moet alleen nog naar extern ssl connectie maken :P werkt nu allemaal alleen thuis op wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:34:
Vraagje: ik heb hem verleng, en in Januari wordt die pas echt verlengd, nieuwe periode. Ik krijg me telefoon nu toch wel eerder?
Vanaf 3 maanden voor afloop van je contract kan je deze verlengen en het toestel krijg je vervolgens direct erbij, dus daar hoef je niet op te wachten ;) m.u.v. de "gebruikelijke" levertermijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Nou, net de screenprotector van Brando (bestel via pdashop.nl) geprobeert te bevestigen....1 woord:
RAMPZALIG

Het past slecht, constant luchtbellen en stof het stukje plastic, ik probeer het terug te sturen...

Iemand nog meer dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
falconxp schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:48:
[...]

Heb er 1 besteld, het is echter een screenprotector voor de I-mate Jam/MDA Compact. Deze screenprotector is te groot voor het scherm van de qtek9100. Je moet een stukje van de screenprotector onder de behuizing duwen. Dit hoort niet bij brando screenprotectors. Ze passen normaal gesproken perfect . Op de site van brando zelf staat een aparte screenprotector voor de qtek9100\I-Mate K-Jam

http://shop.brando.com.hk/
Ik kan er op de site van brando niks over vinden, kan je hier misschien even een link posten? Ben even bezig met mail naar pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Yorick81 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:20:
Nou, net de screenprotector van Brando (bestel via pdashop.nl) geprobeert te bevestigen....1 woord:
RAMPZALIG

Het past slecht, constant luchtbellen en stof het stukje plastic, ik probeer het terug te sturen...

Ja hij schijnt iets te groot te zijn dat is de fout van pdashop maar luchtbellen en stof het spijt me maar dat is beetje eigen fout (uit ervaring) Gelukkig is PDAShop voorzien van erg goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Kun je de MDA Vario van T-Mobile gebruiken als MODEM voor bijvoorbeeld je laptop? (in combinatie met PIT?). Zodat je overal (gratis) kunt internetten met je laptop of Car-PC 8) Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik zie geen manier hoe je zonder stof/luchtbellen de protector zou kunnen plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

_/-\o_
Dat programma werkt perfect. Filmpje converten duurt een half uurtje ofzo, i.p.v. 3 uur wat ik met andere programma's heb geprobeert, en het loopt nog beter ook. Op 10/4 zijn de instellingen perfect voor de vario. En dan ook nog de subtitles in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

weet iemand hoe ik een certificaat vanuit het tabblad basis in het tabblad persoonlijk kan krijgen?
ik wou vanmiddag inloggen op de TU maar hij kan niet aanmelden omdat er geen persoonlijk
certificaat gevonden is. nu heb ik gekeken bij certificaat -> basis en daar staat het certificaat
dat ik moet hebben namelijk GTE CyberTrust Global Root

anyone?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al beetje gestreamde tv programma gekeken op vario icm gprs pit?
Ik probeer nieuws of iets van talpa te kijken zie alleen zwart beeld....
suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:05:
[...]

_/-\o_
Dat programma werkt perfect. Filmpje converten duurt een half uurtje ofzo, i.p.v. 3 uur wat ik met andere programma's heb geprobeert, en het loopt nog beter ook. Op 10/4 zijn de instellingen perfect voor de vario. En dan ook nog de subtitles in het filmpje.
Download je dan hele films (=/- 700 mb)?, of zijn er ook kleinere films te krijgen? :*)
Heb je dan een beetje goed beeld en geluid op de vario?

(b.t.w.; in de voorlaatste Consumentengids wordt vermeld dat downloaden niet illegaal is)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Yorick81 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:20:
RAMPZALIG

Dat HAD ik ook, bleek dat er op de screenprotector nog een extra folie zat (deze kwam niet los met de labels die erop zitten, de andere folie kwam meteen los), was echt niet te zien. Ik heb vervolgens met een mesje de beschermingsfolie weten te scheiden van de screenprotector, vervolgens gewassen met dreft en mijn MDA zo schoon mogelijk gemaakt. Nu nog alleen een klein foutje in de hoek zichtbaar, verder perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:24:
[...]
Download je dan hele films (=/- 700 mb)?, of zijn er ook kleinere films te krijgen? :*)
Heb je dan een beetje goed beeld en geluid op de vario?

(b.t.w.; in de voorlaatste Consumentengids wordt vermeld dat downloaden niet illegaal is)
Ik converteer een aflevering Joey (22minuten) van 180mb in ~5-8 minuutjes op stand 13/6 (video/audio kwaliteit) (AMD 1533MHz). Beeld en geluid zijn dan zeer goed. Het programma is in ieder geval 10x sneller dan Pocket-DVD Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Missien handig voor in de start-post:
myExtensions v1.1.0
Kan je file associations mee aanpassen. Might come in handy. Werkt gewoon op WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik over gprs wil syncen met mijn exchange bak steeds:

Uw account in microsoft exchange heeft met de huidige instellingen geen toestemming om te synchroniseren.

Terwijl mobile acces gewoon aanstaat?!? iemand die mij kan helpen ?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn beeld en geluid altijd out of sync als ik een video converteer met dit programma...
Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
weet iemand welk aders je moet invullen bij uitgaande mail.
Normaal gebruik ik daarvoor (op de pc) het adres van me internet provider (lees niet email provider).

In dit geval is dat toch t-mobile (als t-mobile klant). Ik kan alleen nergens een adres daarvoor vinden.
Heeft 1 van jullie dit al voor elkaar? en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik070 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:02:
weet iemand welk aders je moet invullen bij uitgaande mail.
Normaal gebruik ik daarvoor (op de pc) het adres van me internet provider (lees niet email provider).

In dit geval is dat toch t-mobile (als t-mobile klant). Ik kan alleen nergens een adres daarvoor vinden.
Heeft 1 van jullie dit al voor elkaar? en zo ja, hoe?
Als je eens in dit topic zoekt op smtp gprs t-mobile kom je al een heel eind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
:? dat ik daar niet aan dacht

Sorry, soms kom ik gewoon niet op de juiste zoekwoorden 8)7 , en vind ik dus ook erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Kan iemand even kijken of Radio538 streamen goed gaat. Ik ga morgen naar de Tmobile shop om mijn abbo te verlengen en ik ga voor de Vario. Maar ik wil ook ff weten of radio streamen goed werkt of zijn er ook andere programma's om radio te ontvangen op je Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik heb sinds gisteren ook een MDA Vario, alleen heb ik een klein probleempje.
In de handleiding staat dat ik de keuze heb uit 4 invoermethodes, maar ik krijg er maar 2:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/telk.jpg

Ik ken iemand die een MDA pro heeft en die krijgt wel 4 opties te zien. Is dit een foutje in de handleiding of kan je dit nog ergens aanzetten?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Ik heb Adobe Reader op m'n Vario geparkeerd, maar hij weigerd PDFjes te openen in Adobe als ik op een .pdf klik in Explorer. Elke keer komt ClearVue PDF op de proppen terwijl .pdf wel geassocieerd is met Adobe Reader. Ook als ik in een mailtje een pdf bijlage open start ClearVue PDF op :( Wat zie ik over het hoofd?
[EDIT]
Lijkt erop dat Acrobat Reader slechts PDFjes kan lezen die op bepaalde locaties staan. Staat een pdf op een locatie die Adobe Reader niet kent, dan krijg je een "file not found" error. Bug in Adobe Reader?

[ Voor 27% gewijzigd door Bebob_NL op 04-11-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Elroy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:40:
Ik heb sinds gisteren ook een MDA Vario, alleen heb ik een klein probleempje.
In de handleiding staat dat ik de keuze heb uit 4 invoermethodes, maar ik krijg er maar 2:

[afbeelding]

Ik ken iemand die een MDA pro heeft en die krijgt wel 4 opties te zien. Is dit een foutje in de handleiding of kan je dit nog ergens aanzetten?
Is 'n bekend probleem hebben veel meer mensen last van! Search dit topic maar is door

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Xato schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:31:
Kan iemand even kijken of Radio538 streamen goed gaat. Ik ga morgen naar de Tmobile shop om mijn abbo te verlengen en ik ga voor de Vario. Maar ik wil ook ff weten of radio streamen goed werkt of zijn er ook andere programma's om radio te ontvangen op je Vario.
Of 538 werkt weet ik niet zeker, maar heb gelezen dat radio 1,2 en 3 het goed deden... zoek dit en het 1e topic even door en je weet het. En apparaten zonder radio tuner kunnen nooit radio ontvangen via "de ether". Dat kan gewoonweg niet via software alleen |:( .

offtopic:
Er komen zoveel dubbele vragen en antwoorden langs, waardoor het topic een zootje wordt. Bovenin zie je de quicksearch: "zoek in dit topic". Dan is er ook nog een hele mooie (helaas nog een beetje incomplete) startpost en gaat het gerucht dat internet groter is dan GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door mark_vb op 04-11-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
[Shareware]
(Stille hint: Zoekt en gij zult vinden ;))
Nog mooie software gevonden:Resco Explorer 2005. Een zeer goede en gebruiksvriendelijke File Explorer.
Korte feature list:
* Netjes in het Nederlands.
* Eenvoudig met FTP verbinden.
* Netwerk shares maken geen probleem.
* Open With mogelijk.
* Overzichtelijke Tree View, net zoals in Windows Explorer.
Diezelfde kerel heeft ook een Internet Radio Programmaatje gemaakt, Pocket Radio. Werkt ook erg goed, en als je Explorer 2005 hebt geregistreerd, dan lijkt ook dit programma automagisch geregistreerd te zijn. Komt met een grote lijst voorgeprogrammeerde radio stations, dus je kan meteen aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand ook of er een mogelijk is om een automatisch een notificatie te krijgen als je bv een nieuwe mail ontvangt op hotmail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:46:
Weet iemand ook of er een mogelijk is om een automatisch een notificatie te krijgen als je bv een nieuwe mail ontvangt op hotmail??
kun je instellen bij de msn-opties, tenminste op de jasjar, dus moet hier m.i. ook kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik kan zo geen optie vinden..

Wat ik graag wil is dat ik via gprs ingelogd wil zijn (als dit niet al teveel data verkeer kost) en zodoende automatisch een notificatie krijg van een nieuwe mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

atmoz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:52:
Kun je de MDA Vario van T-Mobile gebruiken als MODEM voor bijvoorbeeld je laptop? (in combinatie met PIT?). Zodat je overal (gratis) kunt internetten met je laptop of Car-PC 8) Kan dit?
Nog maar een keer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Heeft iemand de telfort wap/gprs al draaien op z'n qtek/imate etc etc?

update:

Inmiddels voor mekaar...

[ Voor 25% gewijzigd door Yorick81 op 04-11-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag een automatische notificatie krijgen als ik een e-mail binnen krijg. Bij een sms bericht krijg ik wel geluid; bij een e-mail hoor ik niets. Wat moet ik veranderen? (heb wifi thuis altijd openstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zit er sterk aan te denken om een 300 abootje te nemen. Zal het topic eens goed doornemen. Zo al tips waar dat het goedkoopst kan?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:07:
Ik zou ook graag een automatische notificatie krijgen als ik een e-mail binnen krijg. Bij een sms bericht krijg ik wel geluid; bij een e-mail hoor ik niets. Wat moet ik veranderen? (heb wifi thuis altijd openstaan).
vwb het geluid kan je dit toch instellen bij start > settings > sounds & notifications > Notifications vervolgens bij event : Messaging: New e-mail message een geluid instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister TomTom 5 aan het draaien gekregen, maar nu zou ik graag meerdere kaarten aan elkaar willen koppelen, kan dat? Dus route uitrekenen van bijv. amsterdam naar berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:16:
Ik heb gister TomTom 5 aan het draaien gekregen, maar nu zou ik graag meerdere kaarten aan elkaar willen koppelen, kan dat? Dus route uitrekenen van bijv. amsterdam naar berlijn.
Volgens mij gaat dit niet, of je moet al de kaart met de hoofdwegen van Europa hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Heeft iemand al ergens een complete lijst van het Extended ROM gevonden van de Vario, incl beschrijving van de .cab files? Ik vind wel veel halve lijstjes of lijsten voor K-Jam, maar geen complete lijst voor de Vario. Zou het wel handig maken om mijn T-Mobile zooi eruit te knikkeren en andere progs die ik niet gebruik. Nu is het een beetje gokwerk en dat vind ik toch net iets te lastig. Bovendien is een complete lijst voor veel mensen handig.

edit: ff dit topic nog eens goed bekeken, stond natuurlijk wel een complete lijst in, maar waar het me om gaat is een beschrijving van de bestanden. Ik kan wel een beetje gokken wat wat is, maar wil voorkomen dat ik dingen weglaat die wel nodig zijn voor een of ander prog en die ik dus later opeens mis als ik dat prog probeer te gebruiken. Dus als iemand weet wat de verschillende cabs allemaal doen: ik houd me aanbevolen voor een beschrijving.

[ Voor 34% gewijzigd door koksie op 04-11-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de vario besteld bij T-Mobile. :9~
Voor geinteresseerden, de levertijd is 3-5 weken.
Je kunt op elk gewenst moment nog een PIT abo nemen.

Ennuh, koksie hierboven has a good point....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Nieuw onderwerp dus daarom geen edit: op page 11 deze link gevonden: http://blogs.guardian.co....ivesync_40_and_wm_50.html. Werkt bij mij ok. Eerst duurde het lang voor hij syncte, en de notes werden om de een of andere reden nooit gesynct. Kreeg een waarschuwing waar ik niets mee kon. Syncen wil nog steeds alleen als Zone Alarm uit staat, de tips van Microsoft daarover helpen niet, maar de notes worden nu wel meegesynct en syncen gaat een stuk sneller dankzij de aanpassingen in de netwerkverbinding in het config scherm op mijn PC. Bovendien geeft hij nu tijdens het syncen geen Outlook fout meer. Eerst ging de boel steeds syncen, dan kreeg ik een Outlook fout, dan Outlook opnieuw starten en dan syncte hij muv de notes. Nu geen Outlook fout meer en de notes worden snel en prbleemloos gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft er al iemand een vario van sitel.nl mogen ontvangen ? Of te horen gekregen dat hij verzonden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat activesync zich automatisch herstart op m'n vario. Als ik activesync afsluit begint het automatisch weer elk kwartier. Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een agenda progsel die voldoet aan de volgende eisen:

1.goed werkt onder windows mobile 5.0
2. naast de huidige agenda functie kan draaien
3. kan syncen met outlook / exchange

ik wil namelijk een zakelijke agenda en een prive agenda voor allebei heb ik een exchange server draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:03:
Wat mij opvalt is dat activesync zich automatisch herstart op m'n vario. Als ik activesync afsluit begint het automatisch weer elk kwartier. Hebben meerdere mensen hier last van?
dat kun je zelf instellen hoevaak er gesynct moet worden. dit doe je (bij de engelse versie) als je naar het sync prog gaat onder menu, schedule. Dan kun je piek en daluren instellen en de sync-freqentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:55
Selecteer de map van duitsland en plan dan gewoon je route, als je de Plus kaarten hebt zitten alle hoofdwegen van heel europa er ook ingebakken.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb je dit gedaan? bij mij wil het namelijk niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Weet iemand hoe ik de registry kan editten met total commander? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
Zandor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:16:
vraagje over de usb connector?

Kan ik nog mijn gps met usb draadje gebruiken of MOET ik nu naar een draadloos BT exemplaar.
Als dat wel kan weet iemand waar ik een connector kan vinden van vrouwtje usb naar mannetje vario 'usb' ?
kon er op internet niet iets over vinden.
nog maar een keertje dan :P

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat:

[Games]

--------------------------------------------------------------------------------

Coming soon

Wanneer is soon? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een pda site voor dit forum? ik kan wel naar pda.tweakers.net maar daar zie ik geen link naar forum???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:45:
In de startpost staat:

[Games]

--------------------------------------------------------------------------------

Coming soon

Wanneer is soon? ;)
Zodra ik games die voor WM5 ontwikkeld zijn tegen kom. Natuurlijk moeten deze daarnaast ook nog leuk zijn. Ik wil geen WM 2003 games (of apps) in deze startpost zetten die niet volledig compatible zijn. Vandaar dat ik er alleen apps en games in zit die door de maker als WM5 compatible aangegeven staan.

Overigens zijn mijn tentamens ondertussen aangebroken. Als jullie mijn naam even zouden kunnen melden wanneer jullie iets voor in de startpost voorstellen zou dat erg makkelijk voor mij zijn :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 04-11-2005 11:52 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ja, naar die games ben ik ook wel benieuwd, vooral age of empires :D

vwb het op je pda kunnen bekijken van dit forum : kan niet, alleen de frontpage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Yorick81 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:51:
Ja, naar die games ben ik ook wel benieuwd, vooral age of empires :D

vwb het op je pda kunnen bekijken van dit forum : kan niet, alleen de frontpage...
Ik zou zeggen, neem een kijkje in de HTC Magician startpost, daar staan nog wel wat games :)

Er bestaat inderdaad geen PDA versie van het forum. Je kunt echter wel www.skweezer.net bezoeken op je PDA, het forum adres invullen, en zo het forum bezoeken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:54:
[...]

Ik zou zeggen, neem een kijkje in de HTC Magician startpost, daar staan nog wel wat games :)

Er bestaat inderdaad geen PDA versie van het forum. Je kunt echter wel www.skweezer.net bezoeken op je PDA, het forum adres invullen, en zo het forum bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry bericht was ineens weg..
dank voor de link was alleen druk of niet bereikbaar ofzo.. maar later misschien weer.
Is het al iemand gelukt journaal 24 te kijken via pit via pda.tmobile.nl ik krgij geen beeld alleen geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Nou, kheb age of empires gold edition geinstalleerd en draait perfect en zonder schokken! _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!