HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen vrijdag de bezitter dan mn MDA Vario, mijn duit in het zakje:

- Ik vind hem vrij traag eerlijk gezegd. Bij schakelen tussen gesloten en uitgeschoven toetsenbord moet je (ik) wachten op de schermopbouw. Trage schermopbouw kom ik vaker tegen. Voelt trager aan dan mn MDA Compact

- Activesync met zowel 4 als 4.01 beta is niet gelukt. Constant BSOD's met IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL meldingen. Diverse tips van howard'sforum (http://www.howardforums.c...php?t=739128&page=1&pp=15) hebben tot op heden niet geholpen

- Onduidelijk is me tot op heden of de MDA van t-mobile ook is voorzien van antivirus applicatie. Kan er in ieder geval niets van terugvinden. Hopelijk zijn er zaken die ik kan verwijderen waardoor hij wat rapper aanvoelt.

- Het aangeprezen programmatje Magic Button doet soms vrij raar zijn werk: constant herstarten van bepaalde applicaties (telefoon, laatst gekozen nummers en syncprogramma). Bij close-all commando is het een gekkenhuis aan programmas die sluiten en vervolgens weer starten.

- Irritant dat je met de tmobile snelkoppelingen eerst nog naar een submenu gaat met extra keuzes. Nu moet je dubbel kiezen dat je een bericht wil opstellen.

Verder nog vragen:

- Iemand een (beter) programma waarmee je wifi profielen kan beheren. Hij wil nu vaak verbinding maken met het wifinetwerk van de buren. De voorkeursnetwerken hoger in de lijst kunnen zetten zou zeker al helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van total commander tool overzicht gemaakt van de zaken in de EXTENDED_ROM:

cecmd file list (copy)
Total files: 29
\extended_rom
AutoRun.exe
CAB-Customization-TMNL-Wizard-01-04-03Oct05.CAB
CAB-Customization-WapPush-TMO-Wizard-Aug11.CAB
CAB-DATEamil-Wizard-TMONL-24Ju105-DataBase.CAB
cab-shorcut-tmonl-23sep05.cab
Config.txt
cusTSK.exe
Ext_Version_2.CAB
OemExtDll.dll
Ringtone_NLD_0811_signed.CAB
Signed_BeepMode_Longtones.sa.CAB
Signed_DiscoButton8.sa.CAB
Signed_TMO_CameraDriverPatch.sa.CAB
Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB
Signed_UNI_TMONL_Conn_112101.CAB
Signed_UNI_TMONL_Set_111101.CAB
Signed_Version.sa.CAB
Signed_WifiSSID.sa.cab
Signed_Wiz_NoGPRSAutoattach.sa.CAB
Signed_Wiz_TMO_STK.sa.CAB
SmartDialing_enable_0915_signed.CAB
TMO_NL_Browser_Signed.CAB
TMO_NL_pIEDefaultPage_Signed.CAB
TMO_NL_UXC_Signed.CAB
TMO_WallPaper.bmp
UNI_BrowserPerformance.sa.CAB
VMail.CAB
WifiTempOFF.exe
WifiTempON.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:49:
Sinds afgelopen vrijdag de bezitter dan mn MDA Vario, mijn duit in het zakje:

- Ik vind hem vrij traag eerlijk gezegd. Bij schakelen tussen gesloten en uitgeschoven toetsenbord moet je (ik) wachten op de schermopbouw. Trage schermopbouw kom ik vaker tegen. Voelt trager aan dan mn MDA Compact
.
Hier geen last van, het scherm is al over gesprongen voordat ik de keyboard helemaal uit heb geschoven en een toetst in kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06-2021
iemand intresse in een aangebroken doos suikerklontjes? :P

ben net even met zo'n klontje in de weer geweest, ziet er puik uit moet ik zeggen

twijfel alleen nog of ik ook het T-zones tekentje op de bovenste toets ga wegpoetsen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

[quote]kuperke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:37:
iemand intresse in een aangebroken doos suikerklontjes?)[/quote]
Fotos pleeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
- Activesync met zowel 4 als 4.01 beta is niet gelukt. Constant BSOD's met IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL meldingen. Diverse tips van howard'sforum (http://www.howardforums.c...php?t=739128&page=1&pp=15) hebben tot op heden niet geholpen
Heb dus precies hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd, nu maar aan het synchroniseren via Irda en morgen maar eens een bluetooth dongle kopen.. Lees op google wel van meer mensen hetzelfde verhaal. Mag ik vragen wat voor'n computer jij hebt en of het een laptop is of niet?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de video's wat soepeler laten afspelen. Nu ben ik al in de weer geweest met diverse encoding progjes om de ideale afstemming te vinden.

Beste heb ik bereikt met Windows Media Encoder. Iemand een betere suggestie om filmpjes geschikt te maken voor de vario ????

En zou je met de vario ook psp video's kunnen afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
kuperke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:37:
iemand intresse in een aangebroken doos suikerklontjes? :P

ben net even met zo'n klontje in de weer geweest, ziet er puik uit moet ik zeggen

twijfel alleen nog of ik ook het T-zones tekentje op de bovenste toets ga wegpoetsen.. 8)
Dat zou ik niet doen!

Suiker werkt omdat het zachter is dan de behuizing van de vario die toets is zachter dus sloop je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

eerste reactie..... hijs echt mooi!

tweede reactie..... hij blijft mooi ;)

ehm. ik las net toevallig iets over dat afsluiten van programma's... sommige programma's sluiten helemaal af als je CTRL+Q doet. Dan wordt hij dus niet meer geminimised. opzich handig

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:15
zo'n 7 uur lang mp3's afgespeeld (verder nog ff 10 minuten gebeld en nog zo'n half uur ermee gespeeld). Batterij nu op 20%. Zeer aangename prestatie! :)

Overigens: WiFi op beste prestaties is niet zo lang vol te houden (dit vreet echt enorm veel vermogen blijkbaar).

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Qris schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:30:
eerste reactie..... hijs echt mooi!

tweede reactie..... hij blijft mooi ;)

ehm. ik las net toevallig iets over dat afsluiten van programma's... sommige programma's sluiten helemaal af als je CTRL+Q doet. Dan wordt hij dus niet meer geminimised. opzich handig
PocketPlus installeren, dan sluit ook alles helemaal af door gewoon op de 'X' te drukken en nog veel meer handige opties. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

PocketPlus installeren, dan sluit ook alles helemaal af door gewoon op de 'X' te drukken en nog veel meer handige opties. ;)
I know ;) maar mocht je dat nou niet willen installeren dan kun je altijd ctrl+q nog gebruiken. toch bedankt voor de tip :9

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie die dialer ook zo lelijk.

1. zorg dat een app download waarmee je in de registry kan kijken

Ga naar de volgende registry key
'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin'

The 'Enabled' DWORD value can be set to '1' to show the operator skin or '0' to show the default skin

For example, to show the default skin

HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin\Enabled = 0

Nu een softreset en je hebt de wm2005 skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:46:
1. zorg dat een app download waarmee je in de registry kan kijken
Misschien wel handig als je ook de naam vermeldt van het programma dat je zelf gebruikt. ;) Kom er net achter dat het met total commander ook gaat! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jorco op 31-10-2005 22:52 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Misschien handig om de tips die hier zo allemaal rondslingeren in de startpost te zetten? Handig voor de mensen die net komen kijken, en je hebt alles mooi bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Het aangeprezen programmatje Magic Button doet soms vrij raar zijn werk: constant herstarten van bepaalde applicaties (telefoon, laatst gekozen nummers en syncprogramma). Bij close-all commando is het een gekkenhuis aan programmas die sluiten en vervolgens weer starten.
Daar heb ik ook last van jah! bij magic button wordt regelmatig syncprog en dialer restart hoe ik ze ook afsluit is dat bij die pocket plust ofzo beter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
Wanneer ik de t-mobile skin op deze manier uitzet verlies ik ook de smartdialing capaciteit. Klopt dit?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Razer schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:14:
Misschien handig om de tips die hier zo allemaal rondslingeren in de startpost te zetten? Handig voor de mensen die net komen kijken, en je hebt alles mooi bij elkaar.
De meeste tips en apps (ontworpen voor WM5) enzo die hier voor bij gekomen zijn heb ik ook in de startpost gezet. Er wordt nu echter wel heel erg veel gepost en 99% gaat over de MDA Vario. Niet echt overzichtelijk voor mij dus meer waar de nuttige informatie voor in de startpost staat en zodoende zal ik wel eens wat overslaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 31-10-2005 23:27 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Superprogramma gevonden die de snelheid echt weer wat kan opschroeven!!!
Er zijn na een tijdje nl. nogal wat dubbele processen (die worden blijkbaar met een soft-reset niet verholpen) waardoor ie steeds trager en trager wordt. Ik had er zelf nogal last van dus ik besloot eens te gaan zoeken naar een oplossing. Toen kwam ik op een pagina terecht waar het programma Check Notifications vermeld stond. Eigenlijk voor WM2003 maar werkt perfect en de snelheid is weer op z'n top!

http://www.scarybearsoftware.com/ppc_cn_overview.html

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:49:
[...]
Nog een keer 'n hele simpele tutorial om te AS-en via BT!...
Ik probeer dus ook AS aan de praat te krijgen met mijn BT dongle en m'n Qtek 9100. Maar dit wil echt niet lukken.

Die tutorial van jou klopt niet echt aangezien we hier met WM5 werken. Ik heb gewoon mijn pc gepaired met de Qtek maar als ik "Connect via Bluetooth" wil doen in Activesync, krijg ik de melding: "Cannot find an existing Bluetooth partnership with a PC that supports AS. Would you like to set up a partnership now?" Terwijl hij allang gekoppeld is.

Heb ook eindeloos naar tuts gezocht maar kon niks vinden. Is er iemand die mij kan vertellen hoe het moet en het al zelf ook voor elkaar gekregen heeft? of een site die het me kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

DT-PiSanG schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:03:
[...]

Misschien wel handig als je ook de naam vermeldt van het programma dat je zelf gebruikt. ;) Kom er net achter dat het met total commander ook gaat! :)
Hoe heb je dat met total commander gedaan dan? ik krijg geen reg-editor in total commander...

Gevonden.

\\\registry\, dan de 3e map -> security -> phone -> skin -> onderaan waarde op "0" klaar.

Hier staan nog wat interresante programma's. Als ik een keer zin/tijd heb zal ik ze wel uitproberen.

http://www.phm.lu/Products/PocketPC/

Nog een leuke theme's site: http://www.pocketthemes.com/

[ Voor 37% gewijzigd door Worldwide op 01-11-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
nog een fijne registry editor:

http://www.freewareppc.com/utilities/tre.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:44
Misschien een beetje miereneukerig maar worden bij jullie ook de achtergronden voorzien van een witte waas? Ik bedoel dus een eigen achtergrond plaatje dat dus niet als origineel wordt afgebeeld maar met een witte waas zodat je hem eigenlijk haast niet ziet.

En weet iemand toevallig hoe ik afspeellijsten aanmaak in de mediaplayer? (jaja, had dit al eerder gevraagd maar nog geen respons gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt T-Mobile's Pocket Internet Totaal ook op de Qtek 9100?
Want ik kan dat bij geen enkele online winkel erbij bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
@Worldwide: Wanneer je de skin van de dialer via het registry aanpast, blijft dan de smartdial functionaliteit behouden??

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 01:09
Ligt het aan mij, of duurt het ontzettend lang voor de batterij (van mijn i-mate KJAM) is opgeladen? Ik heb de batterij bijna helemaal leeg laten lopen en hij hangt nu al ruim 4 uur aan mijn computer (USB2 poort) maar de batterij is pas 67% geladen. Volgende keer maar eens direct aan het lichtnet hangen om te kijken of dat (veel) sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Pewima schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:03:
@Worldwide: Wanneer je de skin van de dialer via het registry aanpast, blijft dan de smartdial functionaliteit behouden??
Nee, de smartdial doet het dan niet meer. Wat me verder opvalt is dat het T-Mobile icoontje ook blijft staan met een lelijke witte kartelrand er om heen (kwestie van een slordig transparante gif)
Dit is Carrierlogo.gif uit de windowsmap, deze is echter niet te editten of te verwijderen.

Heeft iemand een idee hoe Carrierlogo.gif en/of Tapres.dll te vervangen zijn ? De dll bevat nl. de sknin van T-Mobile, misschien is ie met .NET of een resource edittor zo aan te passen dat ie er wat fatsoenlijker er uit ziet met behoud van smartdial.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij reset de reg waarde weer steeds naar 1 ????.

Ik pas hem aan en doe dan een soft reset. Wanneer die dan opnieuw opstart heb ik nog steeds de t-mobile dialer. en is de waarde weer terug naar 1.

Iemand een idee hoe dit komt???

En ja ik check voor ik soft reset of ik de waarde wel echt heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Laatst online: 07-01-2022
ik heb vanmiddag ook de vario gekocht...
vind het een geweldig toestel alleen in de handleiding stond dat er ook transcriber opzat...
deze heb ik niet aan getroffen dus heb ik er maar een op gezet
voor degene die willen
de link :
http://download.microsoft.com/download/d/f/c/dfc39a72-4ff5-41ba-91fb-b935cbb58414/transcriber_WWE_15.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigenlijk het makkelijkst vanaf de Vario via je wi-fi netwerk in de gedeelde mappen van je pc komen (om bv. mp3 en video af te spelen via het netwerk)?
Kan dat via de software die al op de Vario zit of is hier een goede explorer of mediaplayer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:38
March78: Probeer pocketlan 'es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 02:52:
Hoe kun je eigenlijk het makkelijkst vanaf de Vario via je wi-fi netwerk in de gedeelde mappen van je pc komen (om bv. mp3 en video af te spelen via het netwerk)?
Kan dat via de software die al op de Vario zit of is hier een goede explorer of mediaplayer voor?
Gebruik ORB. Dit is een waanzinnig goed programma. Ik heb de MDA pro + internet pocket totaal.

Via wifi stream je echt op super kwaliteit al jouw mp3's films, foto's en TV channels. Als ik onderweg ben kan ik via gprs ook al mijn files benaderen. Het werkt via internet. Zelfs op mijn werk heb ik toegang tot al mijn films en mp3's.

http://www.orb.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewima schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:03:
Volgens mij wel. Je kan op "menu klikken" en kijken welke opties er over blijven. In principe pas je alleen de skin aan. Dus alle overige functies moeten werken. Ik zag wel dat in de default skin de snelbutton van viedocall ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
Iemand z'n vario bij Sitel.nl besteld en al iets gehoord? Begin behoorlijk ongeduldig te worden

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n vario nu een dag en het is een toptoestel. Maar ik heb een aantal vragen.

- Hoe snel moet het draadloos internetten via je eigen netwerk gaan. Ik kan niet echt zeggen dat het supersnel is zeker niet in vergelijk met m'n eigen notebook. (doe ik iets verkeerd, of bezoek ik te zware sites?).

- Ik heb geen geluis als ik een email binnen krijg. Ik heb wel een geluid geselcteerd bij de instellingen. Maar ik 'geluiden inschakelen voor gebeurtenissen (waarsch.,systeem) niet aangevinkt. Is dat de oorzaak?

- Als ik een email lees die binnen is gekomen, dan geeft m'n toestel na enige tijd weer aan dat er een email binnen is gekomen terwijl dit dezelfde email is. Hebben meer mensen hier last van en hoe kan dit?

- Hoe kan ik het prog. streaming video gebruiken? waar haal ik op internet de geluiden en video's vandaan die compatible zijn. En kan ik bijvoorbeeld ook luisteren naar Radio538 of een uitzending bekijken via uitzendinggemist.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
michielvdp schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:39:
Iemand z'n vario bij Sitel.nl besteld en al iets gehoord? Begin behoorlijk ongeduldig te worden
Heb ze gesproken zijn er een paar de deur uit uit de pre order periode en ze krijgen er deze week nog een zooi binnen en dat zou genoeg zijn om alles uit te leveren wat ik begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n dialer ook proberen aan te passen via \\\registry\, dan de 3e map -> security -> phone -> skin -> onderaan waarde op "0" , maar als ik na de softreset weer kijk, dan heb ik m'n t-mobile dialer en staat de waarde weer op '1''. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Cobra_Lup schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:30:
Heeft iemand een idee hoe Carrierlogo.gif en/of Tapres.dll te vervangen zijn ? De dll bevat nl. de sknin van T-Mobile, misschien is ie met .NET of een resource edittor zo aan te passen dat ie er wat fatsoenlijker er uit ziet met behoud van smartdial.
Ik heb net gewoon carrierlogo.gif overschreven met een lege gif. Werkt perfect. Alles is nu mooi blauw.
[edit] Mijn aangepaste gif blijkt corrupt te zijn. Misschien kan je hem ook gewoon weggooien...
[edit2] Net carrierlogo weggegooit, en ineens staat de originele t-mobile weer terug.
[edit3] Nog apparter. Ik kan het bestand niet van mijn geheugenkaart gooien omdat het stomweg niet bestaat...

Nog een keer het corrupte bestand terug gezet. Nu is het logo weer weg, echter krijg ik het niet voor elkaar een logo te maken, die te vervangen zonder dat deze corrupt raakt. Ik zal het nog een keertje proberen, hopen dat het lukt.

@wkienhuis: Leeg gifje maken, die met total commander naar de windows map kopieren en rebooten.

Wat is trouwens dat smartdail?
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:22:
Ik heb m'n dialer ook proberen aan te passen via \\\registry\, dan de 3e map -> security -> phone -> skin -> onderaan waarde op "0" , maar als ik na de softreset weer kijk, dan heb ik m'n t-mobile dialer en staat de waarde weer op '1''. Hoe kan dit?
Dat heb ik ook gehad. Ik heb het gewoon nog een keer aangepast, netjes alles afgesloten, 2 keer gekeken of het nog goed stond, en toen de vario uit gezet met de uit knop i.p.v. soft reset. Toen werkte het bij mij wel.

[ Voor 72% gewijzigd door Worldwide op 01-11-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, na de tweede keer doet ie het wel en heb ik wel de goede dialer. Alleen jammer van dat t-mobile loge. Oplossing????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ worldwide

Kun je me vertellen hoe je dat exact hebt gedaan. Mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
Voor de mensen die zich afvragen wat de smartdialer is:

Dit betekent dat als je iemand in je adresboek hebt met de naam: 'mark', en je tikt in je dialer in: 6275 dat hij dan automatisch 'mark' selecteert. Een stuk makkelijker om met één hand te telefoneren. Wanneer ik wissel van de t-mobile skin naar de 'standaard' skin (wat bij mij de ene keer wel werkt en de andere keer niet, dan reset het registry zich gewoon naar de standaard waarde) dan ben ik die functionaliteit kwijt en dat maakt het toch een stuk lastiger om vanaf de fiets te bellen.

Ook kan ik mijn Vario nog steeds niet via een usb kabel aan mijn laptop hangen, deze reboot dan automatisch na een blauw scherm met een foutmelding: 'irq_not_less_or_equal'. Op de pc's thuis bij mijn ouders is er geen enkel probleem. Iemand een idee? Irda is niet echt ideaal om te synchroniseren :'(

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
schiffeb schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:16:
[...]

Heb ze gesproken zijn er een paar de deur uit uit de pre order periode en ze krijgen er deze week nog een zooi binnen en dat zou genoeg zijn om alles uit te leveren wat ik begreep.
dank, nog even wachten dus...

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Nou, bestel maar niet bij Centralpoint, de leverings datum is zojuist gewijzigt van 02-11 naar 11-11! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Pewima schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:38:
Ook kan ik mijn Vario nog steeds niet via een usb kabel aan mijn laptop hangen, deze reboot dan automatisch na een blauw scherm met een foutmelding: 'irq_not_less_or_equal'. Op de pc's thuis bij mijn ouders is er geen enkel probleem. Iemand een idee? Irda is niet echt ideaal om te synchroniseren :'(
Hm begin is met activesync opnieuw te installeren en dan USB drivers update (vaak in chipset driver) anders mobo update. Dit is hoe dan ook een driverprobleem op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
Allemaal geprobeerd, maar had geen uitwerking.

Rare is dat ik wel wat overeenkomstige foutmeldingen tegen kom op google maar niet echt veel. Helemaal niet de specifieke foutmelding, behalve bij FeilonG die hetzelfde probleem hier gisteravond postte. Vraag me af of het specifiek aan de t-mobile software op de Vario kan liggen in combinatie met mijn usb drivers :?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook al problemen met de activatie van de benelux kaart in tomtom5?
Mijn productcode is geen probleem alleen genereerd hij een activatiecode op je apparaatcode, maar die doet het dus niet.. tomtom zegt zelf wm5 niet te ondersteunen :'(

Het lijkt dus net alsof de apparaatcodes van wm5 nog niet werken bij tomtom ...

dat is best zonde van mijn dure tomtom aankoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Julleke schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 02:35:
ik heb vanmiddag ook de vario gekocht...
vind het een geweldig toestel alleen in de handleiding stond dat er ook transcriber opzat...
deze heb ik niet aan getroffen dus heb ik er maar een op gezet
voor degene die willen
de link :
http://download.microsoft.com/download/d/f/c/dfc39a72-4ff5-41ba-91fb-b935cbb58414/transcriber_WWE_15.exe
En bedankt... Dat ding heeft het hele apparaat vast laten lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:12:
[...]

En bedankt... Dat ding heeft het hele apparaat vast laten lopen :(
Had julleke daar ook last van? Anders wacht ik nog even met installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Voor diegene met USB problemen en blue screens heb ik hier ActiveSync 4.1 deze versie zou het probleem moeten oplossen.

Bron : http://en.pdamobiz.com/en/forum/forum_posts.asp?TID=375

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/575/capture7gi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Shemez schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:15:
Ligt het aan mij, of duurt het ontzettend lang voor de batterij (van mijn i-mate KJAM) is opgeladen? Ik heb de batterij bijna helemaal leeg laten lopen en hij hangt nu al ruim 4 uur aan mijn computer (USB2 poort) maar de batterij is pas 67% geladen. Volgende keer maar eens direct aan het lichtnet hangen om te kijken of dat (veel) sneller gaat.
Dat komt waarschijnlijk doordat je uit je USB2 poort maar 500mA kan trekken, en de adapter tot 1A gaat. Via het lichtnet opladen gaat stukken sneller. Zelfde met mijn iAudio M3L. Via het lichtnet is ie in 2 uurtjes opgeladen, maar via de USB poort duurt het 20h!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:33
Yorick81 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:53:
Nou, bestel maar niet bij Centralpoint, de leverings datum is zojuist gewijzigt van 02-11 naar 11-11! 8)7
Bij Centralpoint staat er bij mij toch echt: Datum voorraad *: 20051106 *

En dus 6 november zouden ze binnen moeten komen. Ik ben nog aan het twijfelen om bij hun te bestellen.. dadelijk duur het nog wel 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11-11? Ik zie nog steeds dit staan bij de voorraadmelding:
Datum voorraad: 20051106 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand antwoord geven op deze vragen?

- Hoe snel moet het draadloos internetten via je eigen netwerk gaan. Ik kan niet echt zeggen dat het supersnel is zeker niet in vergelijk met m'n eigen notebook. (doe ik iets verkeerd, of bezoek ik te zware sites?).

- Ik heb geen geluis als ik een email binnen krijg. Ik heb wel een geluid geselcteerd bij de instellingen. Maar ik 'geluiden inschakelen voor gebeurtenissen (waarsch.,systeem) niet aangevinkt. Is dat de oorzaak?

- Als ik een email lees die binnen is gekomen, dan geeft m'n toestel na enige tijd weer aan dat er een email binnen is gekomen terwijl dit dezelfde email is. Hebben meer mensen hier last van en hoe kan dit?

- Hoe kan ik het prog. streaming video gebruiken? waar haal ik op internet de geluiden en video's vandaan die compatible zijn. En kan ik bijvoorbeeld ook luisteren naar Radio538 of een uitzending bekijken via uitzendinggemist.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Ook kan ik mijn Vario nog steeds niet via een usb kabel aan mijn laptop hangen
Same here, ik heb ActiveSync 3.8 en 4.0 en 4.1 Engels en Nederlands allemaal al geprobeerd zonder succes. Telkens sluit de syncmanager zichzelf weer na een foutmelding. Daarna kan ik nog wel files transporteren maar dus niet echt syncen...
Op de andere pc doet'ie het overigens wel..dus het probleem ligt imo niet bij de vario, maar bij AS. Misschien dat een firmware-update van mijn mobo uitkomst biedt, maar dat vind ik wel rigoreus. Iemand anders nog ideëen?

@ThaMadman en koksie: thanx voor de felicitaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Prob eerst ff driver update van je usb poorten en anders mobo firmware misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:53:
Hij staat nu op 6-11-2005 hoor! Oftewel zondag :)

Maar hee, misschien een alternatief voor de mensen die ook de Qtek 9100 willen inclusief een abonnement: bij 2call zie ik hem staan met 1-jarig Telfort 200+100 abo, voor totaal EUR 608,-. Dus heb je een jaarabo voor slechts EUR 68,- erbij als je uitgaat van de prijs voor het losse toestel van EUR 540,-. Geen slechte deal lijkt mij en het toestel is daar op voorraad. Misschien ga ik dat wel doen, alleen wil ik wel iets van een databundeltje erbij. PIT leek me ideaal maar niemand weet te antwoorden of dat wel of niet kan op de Qtek 9100. Maar met Telfort natuurlijk uberhaupt geen PIT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:27

thomaske

» » » » » »

Op Smartphonestunts.nl en op Smartphoneshop staat bij de Qtek 9100:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/images/pit2.jpg

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nou wat, dus toch! :)

Maar waarom kan je PIT dan bij bijvoorbeeld www.sitel.nl (en vele andere online shops) toch niet bij de Qtek 9100 meebestellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die op Win Mobile 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:21:
[...]

Gebruik ORB. Dit is een waanzinnig goed programma. Ik heb de MDA pro + internet pocket totaal.

Via wifi stream je echt op super kwaliteit al jouw mp3's films, foto's en TV channels. Als ik onderweg ben kan ik via gprs ook al mijn files benaderen. Het werkt via internet. Zelfs op mijn werk heb ik toegang tot al mijn films en mp3's.

http://www.orb.com
Ik heb maar een upload van 15kb/s, is dat niet wat laag?
Daarom dacht ik dat rechtstreeks via mijn eigen netwerk (dus alleen thuis, niet via internet) beter zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
Allemachtig zeg, wat is die bijgeleverde screenprotector brak! Nog erger dan die van de Compact, ding is te klein en er blijft me toch een lucht onder zitten! Krijg ze er gewoon niet onder vandaan, tig geprobeerd, maar echt zwaar bagger. Toch maar weer een Brando bestellen

Verder krijg ik ActiveSync 4.0 niet aan de praat, weigert te installeren omdat ik Sp2 niet geinstalleerd heb. iemadn een idee hoe ik dit zonder Sp2 kan oplossen? Ik werk nu nl niet op mijn eigen pc omdat die om zeep is, SP2 erop gooien lijkt me wel erg ver gaan op andermans pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Nou, als ik bij de status van mijn eigen bestelling kijk staat er het volgende:
2005-11-01 10:41:09 QTK-9100 confirmed(COXML) ordernumber leverancier 0010480532 backorder aantal 1, estimated date is 2005-11-11 Op datum "20051111" is de status "Verwacht door fabrikant" voor 1 stuks

volgende week vrijdag dus...

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en ze geven daar aan dat het toestel 6-11 binnenkomt en gelijk daarna verstuurd wordt... :|

Er zit dus nogal wat verschil in de data's dus, ik wacht (on)geduldig af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:09:
iemand ook al problemen met de activatie van de benelux kaart in tomtom5?
Mijn productcode is geen probleem alleen genereerd hij een activatiecode op je apparaatcode, maar die doet het dus niet.. tomtom zegt zelf wm5 niet te ondersteunen :'(

Het lijkt dus net alsof de apparaatcodes van wm5 nog niet werken bij tomtom ...

dat is best zonde van mijn dure tomtom aankoop :(
Tomtom een mailtje sturen? Ik had een upgrade van tt3 naar tt5, maar moest eerst de tt3 geactiveerd worden (aangezien die niet opstart in wm5 behoorlijk moeilijk) --> mailtje gestuurd, tt3 geactiveerd en geupgrade. Ik neem aan dat ze je de juiste code wel kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Yorick81 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:23:
Nou, als ik bij de status van mijn eigen bestelling kijk staat er het volgende:
2005-11-01 10:41:09 QTK-9100 confirmed(COXML) ordernumber leverancier 0010480532 backorder aantal 1, estimated date is 2005-11-11 Op datum "20051111" is de status "Verwacht door fabrikant" voor 1 stuks

volgende week vrijdag dus...

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en ze geven daar aan dat het toestel 6-11 binnenkomt en gelijk daarna verstuurd wordt... :|

Er zit dus nogal wat verschil in de data's dus, ik wacht (on)geduldig af....
Al die statussen van wanneer en waar bestelt en wanneer levering vullen het topic zonder van enige waarde te zijn wat mij betreft. Dit lijkt mij een topic bedoeld voor Wizard ervaringen, troubles en wanneer welke versie (t-mobile orange)beschikbaar komt.

[ Voor 18% gewijzigd door schiffeb op 01-11-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:44
Kan helaas nog steeds niet de Vario met de pc verbinden (reboot direct).

Heb al een aantal dingen geprobeerd:

- Zonealarm uitgezet

- via msconfig alle software die tijdens opstarten laad uitzetten (zodat firewall echt uit is)

- activesync 4.1 geinstalleerd (nadat ik natuurlijk 4.0 had verwijderd)

- op andere pc active sync geinstalleerd (4.0)

en helaas reboot hij onder alle gevallen binnen 10 seconden (zonder blauwscherm ofzo)

Heb nu zelfs activesync van pc verwijderd, en zelfs dan geeft hij een reboot.

Nu las ik iets over dat andere ook van iets degelijks last hadden, maar kan dit dan liggen aan de usb drivers ofzo? En zo ja, welke drivers raad je me aan, nu staan er standaard windows xp drivers voor usb. (zag dat nforce geen usb driver bevat plus dat andere pc geen nforce mobo heeft en reboots geeft). (windows xp bevat in beide gevallen sp2)

Weet iemand hier raad mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Erik070 op 01-11-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01

C@SP

Biertje ??

Zojuist mijn Vario opgehaald op het postkantoor. Eerste indruk: prachtig apparaat, super scherm, en uber1337 blauw verlicht toetsenbord. :)

Iemand foto's van het resultaat van de suikerklont op het logo? Heb het idee dat het materiaal anders is dan dat van de Magician, en wel eens zou kunnen krassen.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verwijderen van het logo gaat helemaal goed met een suikerklont. Zorg wel dat je een hard suikerklontje hebt. Er blijven geen beschadigingen achter.

Wie kan mij uit de brand helpen. Ik wil een hardreset uitvoeren en volg de intructies in de startpost. Alleen voert het toestel continu een softreset uit. Wat doe ik fout.

P.S. Als ik via het draadloos netwerk www.startpagina.nl/pda invoeren dan duurt het ongeveer 7 seconde voordat de gehele pagina is geladen. Is dat niet een beetje lang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
C@SP schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:29:
Iemand foto's van het resultaat van de suikerklont op het logo? Heb het idee dat het materiaal anders is dan dat van de Magician, en wel eens zou kunnen krassen.
Ik heb helaas geen DC bij de hand om wat fotootjes te maken, maar de suikerklont truc werkt echt prima!
Ik heb voor de zekerheid wel maar in verticale richting gepoetst omdat de groef van de aluminium behuizing ook verticaal loopt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:48:
[...]

Al die statussen van wanneer en waar bestelt en wanneer levering vullen het topic zonder van enige waarde te zijn wat mij betreft. Dit lijkt mij een topic bedoeld voor Wizard ervaringen, troubles en wanneer welke versie (t-mobile orange)beschikbaar komt.
Waar slaat dat nou weer op? Er zijn hier alleen al 3 mensen die posten die de Qtek 9100 bij Central Point willen kopen, laat staan hoeveel info dit geeft voor andere lezers.

En daarna vraag je zelf wanneer welke versie (t-mobile/orange) beschikbaar komt. Nou, wij vragen ons dus af wanneer de non-branded Qtek 9100 beschikbaar is tegen een leuk prijsje zonder abonnement.

Dat jij het niet van waarde vind hoeft nog niet gelijk ook voor anderen zo te zijn... Okee, een copy van je track & trace code posten vind ik ook vervuiling, maar dit is iets anders!

Neemt trouwens niet weg dat CentralPoint op 6-11-2005 helemaal niet kan gaan versturen want dan is het zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat m'n vario zich reboot als ik hem aan de active sync leg. Hebben meer mensen hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de suikerklont truuk ook op een MDA Vario, dus de T-mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:45:
Werkt de suikerklont truuk ook op een MDA Vario, dus de T-mobile versie?
Werkt op alle wizards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01

C@SP

Biertje ??

Kan iemand aub even een macro hiervan posten, dat stelt mij en anderen waarschijnlijk wel gerust... ;)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
"Changing the value of "OffOnRotation" from 0 to 1 in registry location HKLM\System\GDI\ClearTypeSettings, followed by a soft-reset, will give the ClearType feature in landscape (keyboard open) mode. ClearType must be enabled in portrait mode first."
bron: http://www.beyondthetech....s-to-know-about-your.html

Deze waarde staat op me vario op 1, maar heb duidelijk geen cleartype in de landscape modus, alleen in portrait.. iemand een idee hoe dit te fiksen is?

Ook is het me na het lezen van verschillende forums nog niet helemaal helder wat ik van mijn vario af kan gooien zodat ie wat sneller wordt. Ben nu een aantal dagen aan het klooien geweest met software en instellingen, en de snelheid van het toestel gaan merkbaar achteruit (programma's openen en switchen tussen landscape en portrait begint irritant langzaam te worden)

[ Voor 29% gewijzigd door kuperke op 01-11-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een off-topic vraag

hoelang doet t-mobile er gemiddeld over voordat je abbonement wordt geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:29:
even een off-topic vraag

hoelang doet t-mobile er gemiddeld over voordat je abbonement wordt geactiveerd?
zodra je het toestel in je hand hebt is je abbonement ook actief lijkt mij..

Verder heb ik helemaal geen last van snelheid verminderingen sinds ik die spb pocket plus heb geinstalleerd, blijft het prima doen..

enige wat ik merk dat msn messenger een bugje heeft als je omschakelt naar landscape in een gesprek, dat word het venster een bietje vaag .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:42
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:45:
[...]
enige wat ik merk dat msn messenger een bugje heeft als je omschakelt naar landscape in een gesprek, dat word het venster een bietje vaag .. :?
Daar heb ik ook last van, lijkt opgelost door even toetsenbord in en uit te klappen. :)

Ander probleem, als ik gebeld wordt, gaat het toestel bij de beller drie keer over voordat er daadwerkelijk geluid uit m'n Qtek komt. Met andere woorden, het duurt even voordat ik weet dat ik gebeld word. Zijn er meer met dit 'probleem' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Senser schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:41:
Ander probleem, als ik gebeld wordt, gaat het toestel bij de beller drie keer over voordat er daadwerkelijk geluid uit m'n Qtek komt. Met andere woorden, het duurt even voordat ik weet dat ik gebeld word. Zijn er meer met dit 'probleem' ?
Dit was mij laatst ook opgevallen idd toen ik met de huistelefoon naar mijn mobiel belde.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Senser schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:41:
[...]
heb ik ook, lijkt wel of ie eerst een Applicatie moet starten voordat ie kan rinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:42
Ok, als er meer zijn met hetzelfde probleem zal het wel opgelost worden in een toekomstige ROM-update. :)

Als ik de stylus uit de telefoon haal, schuift hij niet automatisch uit, maar komt ie er regelmatig nog ingeschoven uit. Zijn er meer die dat ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek eigenlijk nog een goed hoesje voor mn werk.. 1 waar met een doorzichtig voorkantje zodat ik hem kan gebruiken als hij in t hoesje zit..

zal wel lastig zijn met dat qwerty tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

thema's op de Vario zijn ook gewoon .tsk files neem ik aan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
CLB schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:11:
thema's op de Vario zijn ook gewoon .tsk files neem ik aan?
yep

en die vertraging is me bij inkomende oproepen ook opgevallen, je ziet wel al iets op t scherm gebeuren, maar dan duurt het nog zeker 4 tot 5 tellen voordat hij overgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Leuk, k heb vandaag pas geleerd hoe ik thema's in elkaar kan zetten
(terwijl ik al vanaf half mei 'n SPV M500 heb) dus kan weer verder prutsen :*)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:48:
[...]

heb ik ook al eerder gemeld, net zo overbodig als dat eeuwige gezeur over het feit of het toestel ergens anders voor 1 euro minder te koop is. Voegt technisch gezien niks toe aan dit forum, maakt het alleen maar langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zetten jullie die .tsk files eigenlijk neer? Ik heb ze op m`n storage card gezet, als ik er 1 aanklik gaat hij naar het "Today wijzigingsscherm" en dan kan ik hem daar selecteren. Alleen nu wou ik er nog 1 aanklikken, maar toen ging hij naar het Today wijzigings scherm alleen kon ik hem nergens selecteren ( hoop dat iemand dit nog snapt ;) ) weet iemand hoe ik dit anders op kan lossen? Gaat om een Qtek btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk te lezen dat ik niet de enige ben die op zijn/haar wizard zit te wachten, de mijne 2 weken geleden besteld bij www.obcs.nl.. en nou nog een weekje wachten..

maar ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring had met een van de onderstaande producten in combinatie met een wizard:

http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/
(dus je wizard aan iedere XP-bak hangen en herkend worden als externe harde schijf)

http://www.tomsnetworking.com/Reviews-179-ProdID-WLHDD25-1.php
(dit ding in de auto oid en vervolgens via wifi 80 gb op je wizard hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:47:
Waar zetten jullie die .tsk files eigenlijk neer? Ik heb ze op m`n storage card gezet, als ik er 1 aanklik gaat hij naar het "Today wijzigingsscherm" en dan kan ik hem daar selecteren. Alleen nu wou ik er nog 1 aanklikken, maar toen ging hij naar het Today wijzigings scherm alleen kon ik hem nergens selecteren ( hoop dat iemand dit nog snapt ;) ) weet iemand hoe ik dit anders op kan lossen? Gaat om een Qtek btw
Ik heb ze op de storage card staan in 'n map 'my documents' (daarin staan ook nog submappen, dus ik had 'n map 'themes' aangemaakt maar dan worden ze niet meer gezien bij start-settings-todayscreen dus toen heb ik ze maar gewoon los neergegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:38
kuperke schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:19:

[..]

Deze waarde staat op me vario op 1, maar heb duidelijk geen cleartype in de landscape modus, alleen in portrait.. iemand een idee hoe dit te fiksen is?
Check http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=14507
TwkCL is a little program that allows you to activate ClearType in Landscape in Windows Mobile 2003 SE. All you have to do is uncompress this file in your \Windows\StartUp folder, Activate ClearType in your Start/Programs/Settings/Display and them do a soft reset, and ClearType will be activated the next time you use Landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
De Gamefreaks versie van doom ( gfdoom ) kan bij de lijst compatible spellen. Draait constant 35+ fps en is dus goed speelbaar (anders dan PocketQuake, die het ook doet, maar sub 10fps het grootste deel van de tijd) Wel zitten de toetsen nogal vreemd in elkaar als je in landscape wilt spelen. Heb de config van de standaard skin een beetje aangepast waardoor de knoppen logischer zitten voor de Vario. ( doomskin.txt , txt file in de map /skins/default zetten)

controls met bovenstaande doomskin.txt:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.berkel2/variodoom01.jpg

Lastig was bij doom (en quake ook trouwens) dat zodra je het keyboard uitschuift en je speelt in landscape de toetsen 2x omgedraaid worden. 1x door de Vario en 1x door het spel, maar ook daar is omheen te configgen)

dan nog een shotje vanuit fatsoenlijk perspectief:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.berkel2/variodoom02.jpg

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Voor de mensen die problemen hebben met het afsluiten van progjes, hier een makkelijk programma waarmee je op een makkelijke manier (en gratis) snel je programma's kan afsluiten:

http://www.trancreative.com/mb.aspx

update: staat inderdaad in startpost, een beetje dom ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ohjaja1981 op 02-11-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Die overigens al enige tijd in de startpost staat...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 01:09
Appie_NL schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:23:
[...]

Dat komt waarschijnlijk doordat je uit je USB2 poort maar 500mA kan trekken, en de adapter tot 1A gaat. Via het lichtnet opladen gaat stukken sneller. Zelfde met mijn iAudio M3L. Via het lichtnet is ie in 2 uurtjes opgeladen, maar via de USB poort duurt het 20h!
Dat zou het best eens kunnen zijn, morgen gaat ie aan het lichtnet en ik laat wel weten of het geholpen heeft. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

zo.. heb apparaatje nu iets langer dan een dag. tot nu toe werkt alles perfect!

heb net wat audio en video gestreamed via orb en wifi.. super! sta echt versteld van hoe snel het gaat.

kan alleen nog niet internette @ tue.. iemand die me kan uitleggen hoe dat moet? ben vandaag mijn
MAC adres gaan doorgeven bij ICT. ik hoefde alleen maar de telefoon mijn S-nummer als naam te geven en dan zou het werken..

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met het aansluiten van die bluetooth headset die meegeleverd wordt.
De Vario vind de headset wel maar op het eind van het verhaal blijft de Vario hangen als ik op voltooien wil klikken. Kan dit te maken hebben met b.v. een activesync progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Qris schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:16:
kan alleen nog niet internette @ tue.. iemand die me kan uitleggen hoe dat moet? ben vandaag mijn
MAC adres gaan doorgeven bij ICT. ik hoefde alleen maar de telefoon mijn S-nummer als naam te geven en dan zou het werken..
s-nummer, password en als domein: TUE

Dit moet werken, iig dat deed het bij mij de eerste keer.

Na een hard reset lukte het niet, maar dat kan zijn omdat ik meteen met de instellingen heb lopen prutsen. Zal het vandaag nog even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik lees veel over cleartype in landscape mode, ik begrijp echter niet wat hiermee bedoelt wordt, iemand kleine toelichting hierop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 16:41
Is er al iemand die kan bevestigen dat internet via BT-verbinding met PC werkt? (dus de ADSL verbinding van de PC gebruiken) Ik heb nl. nog geen WiFi en zou toch graag MSN gebruiken als ik in huis ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 22:03
Kan iemand even checken of Burst mode in de camera het doet? Bij mij sluit het camera progje zodra ik in die modus een foto probeer te maken. Sport doet het wel trouwens, evenals nacht modus als ik de camera neerleg of heeeeel stil houd.

Ook heb ik gemerkt dat ActiveSync zichzelf eens in de zoveel tijd inschakelt op de achtergrond, waardoor hij RAM in beslag neemt. Ik schakel hem vervolgens uit, maar na een uurtje ofzo ie ie er weer? iemand dit ook gezien?

Op de een of andere manier wil mijn GSM radio er ook wel eens mee stoppen. Heeft het toestel gewoon op tafel gelegen, geeft ie na oppakken aan dat er geen signaal is en ik mijn pin code moet invoeren. Andere keren gebeurde het dat ie gaf: Sim geblokkeerd, voer PUK code in oid. na flight mode aan en uit werkte ie weer. Dit kan wellicht aan mijn SIM liggen, zal ik zo eens ff proberen.
Of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

@ Yorrick: Clear Type zorgt voor mooiere, afgeronde letters. Ga maar eens naar Start/Instellingen/Scherm/Clear Type en vink het vakje inschakelenm eens aan en uit, dan zie je de verschillen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!