HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:40:
Heeft iemand informatie over de toestelprijzen bij verlengen bij T-mobile?
Bv. bij 1 jaar Relax 100 (wat ik nu heb) verlengen of evt. Relax 150?
Anders lees het topic ff door? ....

Vario kost bij 100minuten iets van 275euro ofzo en bij 150minuten kost ie 110euro (1jarig)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verlengen :

T-Mobile Relax 100 2 jaar Gratis
T-Mobile Relax 150 2 jaar Gratis

Stond ook al eerder in dit topic.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

CLB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:42:
[...]

Hoe heb je de foto's gemaakt met de Vario in je hand? Hing die camera om je nek ofzo... :9
:)Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/worldwide05/MDA/IMAGE_00001.jpg
Foto gemaakt met de mda.

De meegeleverde screenprotector heb ik al kapot. Er zaten nogal wat luchtbellen onder dus wilde ik hem eraf halen. Nagel eronder en het ding vouwt om en is dus stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qris schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:44:
[...]

Anders lees het topic ff door? ....

Vario kost bij 100minuten iets van 275euro ofzo en bij 150minuten kost ie 110euro (1jarig)
Ik heb het doorgelezen maar kon alleen iets vinden over 2 jaar verlengen (wat ik nooit doe) en verlengen vanaf Relax 150 en hoger.
Maar ik vroeg mij dus gewoon af of er mensen meer informatie hadden, precieze prijzen bij Relax 100 1 jaar verlengen (wat ik nu heb dus), "275 euro ofzo" lijkt mij wel erg groot verschil nl. met 110 euro bij Relax 150?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

Die van T-mobile was de: MDA Compact,
Orange had de: SPV M500
en de gewone normale was: de Qtek S100

Uit de benchmarks kwam idd dat deze 200Mhz sneller was
(er werd hier 'n x gesuggereerd dat hij even snel was als 'n 850 Mhz computer?)
Ok, bedankt voor de antwoorden. :)

Iemand die nog iets weet over de release van de M3000 en de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
We kunnen dit topic beter "Het grote T-Mobile/Orange info topic" noemen |:( |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Yorick81 op 30-10-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errug goed om te zien dat het t-mobile roze gewoon kan worden vervangen door het 'gewone' windows-blauw... bedankt voor het filmpie!

nu kan ik met een gerust hart gaan wachten op mijn Vario die als het goed is maandag arriveert.

bedankt voor alle tips tot nu toe,

keep up the good work!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Maar ik vroeg mij dus gewoon af of er mensen meer informatie hadden, precieze prijzen bij Relax 100 1 jaar verlengen (wat ik nu heb dus), "275 euro ofzo" lijkt mij wel erg groot verschil nl. met 110 euro bij Relax 150?
Okee, fair enough.. maar het is daadwerkelijk een groot verschil. vanaf 150 minuten kost de vario altijd 110 euro (1jarige verlenging) en 100minuten was echt +-275euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

offtopic eigen schuld stef.. tis mijn pc ;)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey394
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10-2023
Cobra_Lup schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:04:
Nog een handig dingetje om te weten. Ik meende ergens gelezen te hebben dat in WM5 het kruisje voor afsluiten applicatie ook echt bedoeld was om een applicatie te sluiten. Maar tot mijn verbazing zag ik bij geheugengebruik dat alle apps die ik had opgestart sinds de Vario voor het eerst aan ging nog steeds in het geheugen stonden. Vroeger had ik op mijn Dell Axim een handig tooltje 'Switcher' o.i.d waarmee je met 2 klikken de apps kon sluiten. Weet iemand of er een soortgelijk tooltje is die vrij verkrijgbaar is ?
gratis en al, zie: http://www.pocketinfo.nl/artikel/4498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:26:
[...]

Ok, bedankt voor de antwoorden. :)

Iemand die nog iets weet over de release van de M3000 en de prijzen?
Ik ben toevallig vandaag ff in de Orange shop in Rijswijk geweest om 't ff na te vragen.
Nog werkelijk geen idee. Hij wist wel dattie er aan zou komen, maar dat kan makkelijk volgend jaar zijn. @ Yorick: Zo gaat 't nu eenmaal met zulke topics: abbovragen en andere dus ja respect :*)

@ wbw72 die zei dat hij met 6 kb/s niks kon streamen! Gebruik: Orb! (www.orb.com)

en 6 kb/s is idd wel fucking langzaam hoor! Ik haal met m'n Orange World minstens 30 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 30-10-2005 16:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
CLB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:49:
[...]
@ wbw72 die zei dat hij met 6 kb/s niks kon streamen! Gebruik: Orb! (www.orb.com)

en 6 kb/s is idd wel fucking langzaam hoor! Ik haal met m'n Orange World minstens 30 8)7
============================================================
Achieving the theoretical maximum GPRS data transmission speed of 172.2 kbps
============================================================
Delen door 8 kom je op 20 KB/s inc overhead dus 30 KB/s is technisch gezien onmogelijk.

Ik dacht dat je in NL tot 115 kb/s kan halen wat grofweg rond de 10 kb/s uit moet komen. Let wel dat je dan de volledige beschikbaarheid aan slots moet hebben ik geloof 10 of 12.

GPRS is zo opgebouwd dat het overgebleven deel van de mogelijke verbindingen met een GSM mast wordt gebruikt. Is het dus druk heb je kans dat je maar 1 slot krijgt en dus maar 1 a 2 KB/s haalt. DIt is wat deze dienst ook zo moeilijk in zakelijk gebruik maakt omdat je snelheid nooit is te garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm vage shit! Ik zal weleens 'n screenshotje posten
waarop ik echt zie dat m'n snelheid fucking hoog is :?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 30-10-2005 17:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit dat progje. ga 'm zo ff downen maar wat is nou het grote nadeel van alleen minimizen, dat je mda langzamer wordt? of verbruikt ie meer accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dat je MDA langzamer wordt, omdat er nog programma's lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:27

thomaske

» » » » » »

CLB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:10:
Hmm vage shit! Ik zal weleens 'n screenshotje posten
waarop ik echt zie dat m'n snelheid fucking hoog is :?
Is het niet toevallig 30 kbit/s? (ipv kbyte/s)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:47:
[...]

Ziet er goed uit dat progje. ga 'm zo ff downen maar wat is nou het grote nadeel van alleen minimizen, dat je mda langzamer wordt? of verbruikt ie meer accu?
Beide... langzamer en meer energieverbruik.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarK_vB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

ok dan goede zaak dat ik 'm net geinstalleerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

thomaske schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:15:
[...]

Is het niet toevallig 30 kbit/s? (ipv kbyte/s)
Hmm keine Ahnung, dat neem ik maar aan dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
MarK_vB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

Energieverbuik hoeft niet als je internet explorer open laat staan doet dat verder niks anders dan het geheugen volhouden maar doet geen cpu belasting.

Langzamer zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.platenkamp603
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08-2020

r.platenkamp603

Amd Rulez!

Zijn er ook mensen die interresse in dit geweldige apparaat,
maar net als ik al een T-mob abbonoment hebben?
En toch misschien wel willen kopen me t-mobile sim-lock (reden -> goedkoper) ?

Ik heb al gezien dat hij bij smartphonestunts.nl te koop zijn [tijdelijk uitverkocht]
Maar misschien zijn er nog meer waar hij ge-simlocked te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
schiffeb schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:40:
[...]

Energieverbuik hoeft niet als je internet explorer open laat staan doet dat verder niks anders dan het geheugen volhouden maar doet geen cpu belasting.

Langzamer zeker wel.
Laten we het er op houden dat je bij veel apps de kans hebt dat je accu er over het algemeen niet langer door meegaat.

offtopic:
Vind je een beetje bijdehand, ook wijzen op het feit dat activesync niet de rom van de mda betreft bijvoorbeeld, terwijl niemand dat suggereerde. Maar laten we het maar op een misverstand houden

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

r.platenkamp schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:56:

Ik heb al gezien dat hij bij smartphonestunts.nl te koop zijn [tijdelijk uitverkocht]
Mediamarkt...
Of anders http://www.centralpoint.n...p=1&d_word=QTEK9100&ref=2
En dat is niet duur voor een simlockvrije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit een van de vorige posts begrijp ik dat je ondanks dat je een PIT-abootje zou hebben niet gebruik zou moeten maken van T-zones omdat je daar alsnog voor moet betalen.

Kan iemand dat bevestigen en daarmee tevens bevestigen dat je op de MDA Vario de knop rechtsboven (t-zones logo) niet zou moeten gebruiken omdat dan de teller zou gaan lopen ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Kan iemand dat bevestigen en daarmee tevens bevestigen dat je op de MDA Vario de knop rechtsboven (t-zones logo) niet zou moeten gebruiken omdat dan de teller zou gaan lopen ??
xvanwaart schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:41:
Een druk op die knop geeft zonder dat ik er iets aan veranderd heb Internet Explorer!
Ik zou dus zeggen dat je dan of via GPRS of via WIFI gaat internetten en dus niet via t-zones (belbundel)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:44
Weet iemand hoe je in windows mediaplayer (op de Vario uiteraard :) ) een afspeellijst kan maken.

Je kan kiezen voor mijn afspeellijsten, maar vervolgens zie ik nergens een optie om er 1 aan te maken laat staan nummers toe te voegen.

In de handleiding zie ik wel aangegeven hoe je items uit de afspeellijst moet halen, maar toevoegen is niet beschreven 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer 't nogmaals....

Ik vandaag blij begonnen met m'n 'gekochte' spellen te installeren op de VARIO
maar.... helaas..... alle spellen werken niet omdat deze allemaal voor WM2003 bedoeld zijn.

1ste vraag: Is er een programma dat een WM2003 omgeving kan simuleren of iets dergelijks zodat de spellen wel speelbaar zijn ('t lijkt me geen wezenlijk groot verschil tussen WM2003 en WM5)?

Sommige astraware spellen zijn inmiddels wel in een WM5 versie verschenen maar mijn m'n serienummers werken hier natuurlijk niet mee, en kan ook geen anderen 'vinden'....

2e vraag: Is er een lijst van de inmiddels voor WM5 verschenen applicaties en games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:37:

2e vraag: Is er een lijst van de inmiddels voor WM5 verschenen applicaties en games?
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=745750
http://www.wm5fixsite.com...on=com_frontpage&Itemid=1

[ Voor 14% gewijzigd door Jorco op 30-10-2005 21:52 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om uit te leggen hoe de MDA Vario aan te sluiten is via WiFi en zodat je dus gratis gebruik kunt maken van Internet Explorer? Ik heb in de gebruiksaanwijzing gekeken en gedaan wat erin staat, ik heb ook verbinding kunnen krijgen met de router maar zodra ik IE opstart staat er dat hij geen verbinding kan maken omdat de netwerkinstellingen niet goed zijn.
De gebruiksaanwijzing van T-Mobile laat zeer te wensen over en is erg basic, toen kwam ik op het idee om de software die op de discs staan eens te bekijken maar een heeft alleen outlook en dat synchroniseerprogramma en die andere staat alleen maar dezelfde gebruiksaanwijzing in pdf.

Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Ga naar Start>Instellingen>tabblad verbindingen>netwerkkaarten.. als het goed is krijg je dan een overzicht van de beschikbare verbindingen. Selecteer die van jou zodat hij met deze gaat verbinden. Als het goed is staat er dan binnen een paar seconden 'Verbonden' en kun je op hetzelfde tabblad bij 'Wireless LAN' zien hoe goed de verbinding is.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorco op 30-10-2005 22:01 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Heb ik weer een vraagje :P

Weet iemand of het toevallig mogelijk is (met bijv. Pocket Plus) om het 'Vandaag'-overzicht onderaan te laten beginnen ipv bovenaan?

Dit zou natuurlijk wel mooier zijn als je een foto als achtergrond hebt. (tekst voor de kleding is mooier dan tekst voor het hoofd natuurlijk O-))

[ Voor 6% gewijzigd door Jorco op 30-10-2005 22:25 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:01:
Ga naar Start>Instellingen>tabblad verbindingen>netwerkkaarten.. als het goed is krijg je dan een overzicht van de beschikbare verbindingen. Selecteer die van jou zodat hij met deze gaat verbinden. Als het goed is staat er dan binnen een paar seconden 'Verbonden' en kun je op hetzelfde tabblad bij 'Wireless LAN' zien hoe goed de verbinding is.
Ja dat was allemaal wel gelukt, maar zodra ik dan Internet Explorer opstart lukt het niet om verbinding met een website te krijgen. Iig dank voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Als je eenmaal verbinding hebt moet je IE toch echt kunnen opstarten en een pagina kunnen laden (uiteraard wel PDA-pagina's). En anders klopt er toch echt iets niet.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:40:
Als je eenmaal verbinding hebt moet je IE toch echt kunnen opstarten en een pagina kunnen laden (uiteraard wel PDA-pagina's). En anders klopt er toch echt iets niet.
Denk dat het daar aan ligt, want de telefoon is van mijn pa en hij had de buurman er naar laten kijken en die had gewoon www.startpagina.nl gedaan. Maar als ik het goed begrijp als ik bijvoorbeeld http://pda.startpagina.nl doet ie het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Bij mij lukt beiden maar de pda-versie heeft ie natuurlijk minder moeite mee omdat plaatjes e.d. zijn weggelaten.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Is het trouwens al iemand gelukt om die lelijke T-Mobile Dialer er uit te slopen ?
Het zou in het bestand tapres.dll moeten staan, maar deze kan ik niet editten/kopieren of wissen. Ook de WM2003 tools om dit te doen werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Laatst online: 25-06-2021
Cobra_Lup schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:25:
Is het trouwens al iemand gelukt om die lelijke T-Mobile Dialer er uit te slopen ?
Het zou in het bestand tapres.dll moeten staan, maar deze kan ik niet editten/kopieren of wissen. Ook de WM2003 tools om dit te doen werken niet.
ja ik zit met t zelfde

boh wat is ie lelijk zeg! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al spb pocket plus v3.00.3831 geinstalleerd op zijn vario? Bij mij start de vario niet meer na een reset nadat ik pocket plus heb geinstalleerd. Moet een hard reset doen om 'm weer aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Laatst online: 25-06-2021
3.0.4 werkt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Hier ook 3.0.4 build 4195, werkt op zich goed met de volgende kleine issues :

* De schuifregelaar voor de backlight werkt niet
* Soms start ie op met de backlight helemaal uit.
* Kan niet in 1X in safemode booten, moet eerst de accu er uit en er in doen voordat ie doorboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:48:
Draait TomTom 5 nou wel op de Vario of niet? Kan iemand dat bevestigen?
Bij mij draait ie, maar je moet wel behoorlijk kloten voor het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:50:
[...]

Bij mij draait ie, maar je moet wel behoorlijk kloten voor het werkt.
Gebruik je een originele versie van TomTom? (gezien we hier op Tweakers zitten denk ik dat ik het al wel weet ;) ) Yes, nog een paar uurtjes en ze staan aan de deur met mijn Vario :9~ :9~ !

[ Voor 12% gewijzigd door ohjaja1981 op 31-10-2005 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohjaja1981 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:19:
[...]

Gebruik je een originele versie van TomTom? (gezien we hier op Tweakers zitten denk ik dat ik het al wel weet ;) ) Yes, nog een paar uurtjes en ze staan aan de deur met mijn Vario :9~ :9~ !
Technisch gezien kwam een gedeelte van een originele cd af :P.

http://www.beyondthetech....of-installing-tomtom.html
Voor de liefhebbers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is er al iemand die dit toestel samen met telfort edge gebruikt?
Ik zou graag dit toestel aanschaffen met een telfort edge bundel...
Zou je uit komen met 20MB bundel (10 euro)?
Heb m'n vodafone abb. opgezegd en twijfel nu.

Misschien dat Eggy er meer over weet?
Hulde voor je start post _/-\o_

alsvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb een paar vragen voordat ik het toestel aanschaf:
1. Wat kan je allemaal doen zonder de stylus te moeten gebruiken (nieuwe nummers invoeren/foto's nemen/smsen?.....etc)
2. 'S avonds foto's nemen in de nachtstand is klote lees ik hier. Hoe is het overdag (zonder nachtstand natuurlijk)?
3. Hoe zijn de filmpjes die je overdag opneemt?
4. Heeft iemand Orb uitgeprobeerd met de Vario in combinatie met de PIT abbo? MP3's/radio of filmpjes streamen, werkt het goed samen in de praktijk?
5. Zijn er veel bugs in het toestel waardoor we weer afhankelijk zijn van firmware updates? Of is het mogelijk om je Vario te voorzien van software die op de Q-Tek/K-Jam zitten?
6. Na een paar dagen met het toestel gespeelt te heben wil ik vragen of de huidige eigenaars nog steeds even enthousiast zijn als voor de koop?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Vraagje voor TomTom moet je dan ook een gprs ontvanger hebben of zit die al in de Vario en is dan alleen software genoeg? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Xato schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:21:
Vraagje voor TomTom moet je dan ook een gprs ontvanger hebben of zit die al in de Vario en is dan alleen software genoeg? :?
Nee, je hebt een losse GPS ontvanger nodig, GPRS is niet een technologie waarmee je kan navigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
lion schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:16:
Ik heb een paar vragen voordat ik het toestel aanschaf:
2. 'S avonds foto's nemen in de nachtstand is klote lees ik hier. Hoe is het overdag (zonder nachtstand natuurlijk)?
4. Heeft iemand Orb uitgeprobeerd met de Vario in combinatie met de PIT abbo? MP3's/radio of filmpjes streamen, werkt het goed samen in de praktijk?
5. Zijn er veel bugs in het toestel waardoor we weer afhankelijk zijn van firmware updates? Of is het mogelijk om je Vario te voorzien van software die op de Q-Tek/K-Jam zitten?
6. Na een paar dagen met het toestel gespeelt te heben wil ik vragen of de huidige eigenaars nog steeds even enthousiast zijn als voor de koop?
2. Overdag vind ik de kwaliteit erg goed (zeker omdat ik veel negatieve reacties had gelezen van tevoren).
4. Liedjes via Orb in combi met PIT werkt goed. Filmpjes minder (overigens gaan deze wel erg goed via WiFi).
5. Er zijn maar weinig bugs waar je echt last van hebt.
6. Uiteraard!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
r.platenkamp schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:56:

Ik heb twee T-Mobile abbo's, een sim-only met lekker veel belminuten voor weinig en een gewone, die ik verlengd heb en de Vario bijgenomen heb.
Je kunt dus als je al een T-Mobile abo hebt er gewoon nog een ander abo bij nemen. Sommige providers hebben een maximum van 3 abo's per persoon, en als je binnen 2 maanden na aansluiten van je abo nog een abo wilt moet je soms een 200 euro borg storten om er zeker van te zijn dat je je rekeningen betaald. Bij mij zat er 6 maanden tussen en kreeg zonder problemen mijn tweede (sim-only) abo thuisgestuurd.
Ik zou gewoon even KS bellen en vragen hoe dit zit. Maar in mijn ervaring is 2 abo's geen proleem, ik heb er al vaak twee van dezelfde provider gehad en nog nooit een borg oid hoeven storten.

Prijzen icm met verlengen abo voor mij (prijzen hangen af van huidig abo en gebruik, ik had een relax 225, bijna nooit buiten de bundel gegaan)
1 jaar
150 min :110 euro
100 min: 320 euro, en geen mogelijkheid tot PIT voor 9,95, tenzij je geluk hebt.
2 jaar:
150 min: gratis
100 min: gratis

Voor meer info: gewoon ff KS bellen, die kunnen kijken wat ze jou bieden op basis van je huidige abo en belgedrag.

Toestel is ook bij smartphoneshop.nl te bestellen, daar is ie op voorraad volgens de website. Eerst even bellen voor de zekerheid lijkt me, zodat je niet voor verrassingen kom te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:40:
[...]

GPRS is niet een technologie waarmee je kan navigeren..
Technisch gezien zou je met triangulatie best een eind moeten komen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
Hoe is de kwaliteit van video opnames? en wat zijn de weinige bugs waar je echt last van hebt? Sorry voor de vele vragen maar moet het even weten. Wat kan je nou allemaal zonder de stylus te gebruiken? Nummers opzoeken bellen/sms-en/nieuwe nummers invoeren??
DT-PiSanG schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:47:
[...]

2. Overdag vind ik de kwaliteit erg goed (zeker omdat ik veel negatieve reacties had gelezen van tevoren).
4. Liedjes via Orb in combi met PIT werkt goed. Filmpjes minder (overigens gaan deze wel erg goed via WiFi).
5. Er zijn maar weinig bugs waar je echt last van hebt.
6. Uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:52:
[...]

Technisch gezien zou je met triangulatie best een eind moeten komen ;)
Klopt, ik heb vroeger op mijn Symbian een proggie gehad die je kon 'leren' aan de hand van GPRS signalen waar je was. Hier kon je dan acties aan koppelen (Telefoon op trilstand/ Geluid uit / SMS versturen /etc.)

Ik had dan vlak bij huis een actie ingesteld dat mijn vriendin een SMS kreeg dat ik er bijna was (kon zei alvast met eten beginnen ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door Luppie op 31-10-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01

C@SP

Biertje ??

Cobra_Lup schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:02:
[...]

Klopt, ik heb vroeger op mijn Symbian een proggie gehad die je kon 'leren' aan de hand van GPRS signalen waar je was. Hier kon je dan acties aan koppelen (Telefoon op trilstand/ Geluid uit / SMS versturen /etc.)

Ik had dan vlak bij huis een actie ingesteld dat mijn vriendin een SMS kreeg dat ik er bijna was (kon zei alvast met eten beginnen ;) )
Dat heb ik laatst ook ergens gelezen, dat bestaat ook voor Windows Mobile devices. Kan er even niet meer op komen hoe dat heette. Daar werd het gebruikt om als signature de plaatsen weer te geven waar je was. Je kon het ook aan acties koppelen, zodat bv. bij binnenkomst op school je telefoon op stil werd gezet. Wel ruig, zeker i.c.m flat-fee gprs. Toch maar weer even opzoeken...

Btw. Mijn Vario is ook onderweg, en zal volgens TPG vandaag worden afgeleverd :)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Cobra_Lup schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:31:
Hier ook 3.0.4 build 4195, werkt op zich goed met de volgende kleine issues :

* De schuifregelaar voor de backlight werkt niet
* Soms start ie op met de backlight helemaal uit.
* Kan niet in 1X in safemode booten, moet eerst de accu er uit en er in doen voordat ie doorboot.
Ik heb dezelfde versie en geen enkel probleem of wat dan ook...
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:21:
[...]

Technisch gezien kwam een gedeelte van een originele cd af :P.

http://www.beyondthetech....of-installing-tomtom.html
Voor de liefhebbers.
TTN.cab kan ik niet installeren. Op het eind krijg ik steeds de melding dat het mislukt is...
Woei, na 8 keer proberen is het nu wel gelukt.
De installer crashed steeds als ik de kaarten wil installeren, dus zonder kaart heb ik er nog niks aan...

Na wat meer kloten is het gelukt. Tomtom werkt en kaarten werken. Echter kan ik geen geluiden krijgen, ongeacht waar ik ze plaats in de tomtom map. En ik krijg geen verbinding tussen tomtom en mijn GPS unit. Ik kom hier maar niet uit, en wat ik ook probeer, het werkt niet. Het probleem met tomtom is dat tomtom com 3 4 5 of 9 wil. Maar ik kan de GPS ontvanger alleen op com6 of 7 zetten...

[ Voor 74% gewijzigd door Worldwide op 31-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in het bezit van het telefoonnummer van de tmobile shop in delft?
Heb een stuck-pixel en wil graag weten of ze nog voorraad hebben om em eventueel om te kunnen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02

oNo

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:16:Is er al iemand die dit toestel samen met telfort edge gebruikt?
Ik zou graag dit toestel aanschaffen met een telfort edge bundel...
Zou je uit komen met 20MB bundel (10 euro)?
Heb m'n vodafone abb. opgezegd en twijfel nu.
Ja ik heb sinds vorige week dit toestel i.c.m. een Telfort abonnement en Maximaal Online (= fair use tot 1 GB) Voorheen had ik KPN flexibel allround met internet everywhere 0.

De I-mate K-Jam gaf me m'n eerste ervaringen met een PDA-achtig geval. Heb dit topic en meerdere websites al lang gevolgd en wilde per se dit toestel. Gadget gehalte is enorm hoog en het is naast heb bellen een onwijs leuk spele-dingetje.

Na een week het ding gebruikt te hebben:
  • Heerlijk snel sms-en en mail lezen/sturen
  • Overal GPRS ontvangst is geweldig, helemaal als je data zo goed als onbeperkt is!!
  • GPRS/EDGE snelheid is wisselend, laatst 5 MB in 3 a 4 minuten binnengehaald.
  • (PDA) Websites laden vind ik wel wat langzaam. Eenmaal na een connectie gaat het wel goed. De meeste tijd zit in "Locating..." en "Opening...". Dus echt de request... (iemand tips?)
  • Als ik ergens even moet wachten oid (dooie uurtjes) pak ik nu m'n K-Jam en ga ff wat browsen
  • In de broekzak is het toch wel een item van formaat wat wennen is (als je een Nokia 6230 gewend bent)
  • Scherm is super!
  • Geluid via de meegeleverde oordopjes is prima
  • ActiveSync 4.0 werkt prima i.t.t. wat ik lees. Dit is via de meegeleverde USB-kabel en een IBM T40p met WS 2k3
  • Heb geen mini-SD geheugenkaart maar dat moet nog wel
  • Aanpassing extended ROM en harde reset maakte het ding niet echt merkbaar sneller (had via add/remove programs skype er al afgehaald)
  • SPB Pocket Plus is een must!
  • Kwaliteit van de foto's vallen tegen zoals in de meeste reviews al wordt gezegd
  • Met gesloten keyboard mis ik een "ok" knopje (kan wel een button re-assignen maar vind ik niet de bedoeling)
Tot zover.
Bluetooth GPS en 1 GB geheugenkaartje komen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:31:
Uit een van de vorige posts begrijp ik dat je ondanks dat je een PIT-abootje zou hebben niet gebruik zou moeten maken van T-zones omdat je daar alsnog voor moet betalen.

Het t-zones/T-Mobile Favourites logo wordt gebruikt voor de IE en verwijst naar de startpagina van T-Mobile pda.t-mobile.nl.
Er zijn in de Vario standaard geen t-zones settings aanwezig. Maak je dus maar geen zorgen. Alle data verkeer (uitgezonderd MMS) valt in de PIT bundel, tenzij je zelf de t-zones settings configureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Laatst online: 02-03 08:32
Dus als ik het goed begrijp om de t-mo zooi eraf te gooien hard reset en tijdens de nieuwe installatie een soft reset voordat de t-mo zooi geinstalleerd wordt?

Niet boos worden dat ik het nog een voor de zekerheid vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Als ik via activesync 4.0 wil connecten krijg ik telkens de melding dat Wcesmgr.exe een 'problem heeft geëncounterd' (jaja, nieuw nederlands) en het nodig vindt om te sluiten. Daarna blijft mijn vario gewoon wel verbonden als een usb apparaat. Ik kan dus wel files enzo heen en weer transporteren via bijvoorbeeld verkenner, maar het echte managerprogramma van activesync werkt dus niet. Iemand nog meer hier problemen mee? Ik heb versie 3.8 en 4.1 (beta) ook al geprobeerd, maar daarmee connect hij al helemaal niet.
Ook de speciale help-pagina van microsoft biedt vooralsnog geen uitkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:42
Ff een vraagje, ik heb al een MDA compact met Internet voor 9.95 per maand, verlengen kan pas weer over een jaar. Stel nu ik wil dit ding, kan ik dan een nieuw abonnement bij T-mobile aanvragen (bijv 50 min 12.50 p/m) en vervolgens mijn SIM wisselen en zo toch PIT gebruiken (dat op mn andere telefoon stond)? Ik ben bang dat dit niet werkt, omdat PIT gekoppeld lijkt aan IMEI-nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:29:
Ff een vraagje, ik heb al een MDA compact met Internet voor 9.95 per maand, verlengen kan pas weer over een jaar. Stel nu ik wil dit ding, kan ik dan een nieuw abonnement bij T-mobile aanvragen (bijv 50 min 12.50 p/m) en vervolgens mijn SIM wisselen en zo toch PIT gebruiken (dat op mn andere telefoon stond)? Ik ben bang dat dit niet werkt, omdat PIT gekoppeld lijkt aan IMEI-nummer...
Het is volgens mij nog niet helemaal zeker, zie eerder in de thread, maar volgens mij kan het wel. Sowieso is je nieuwe toestel dan ook officieel goedgekeurd voor PIT, dat je heb je dus in ieder geval al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu een Qtek 9100 bestel (bijvoorbeeld bij www.centralpoint.nl) en een los T-Mobile abonnement neem (zie je overal voor EUR 5,95 voor 300 minuten) kan ik bij dat losse abonnement dan ook PIT erbij bestellen? Of werkt PIT alleen met de MDA Vario? Dit lijkt zo te zijn want op www.sitel.nl kan ik bij de Qtek 9100 geen PIT erbij kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de batterij van de MDA Compact ook kan gebruiken in de MDA Vario? Het scherm is even groot dus volgens mij moet mn screenprotector op de Compact ook passen op de Vario... van de batterij weet ik ut niet zeker, Compact is 1200 mAh en de Vario 1250 mAh, aldus de startpost (top trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb de telefoon besteld bij Centralpoint.nl, zijn er nog meer mensen die hier besteld hebben? En zo ja, wat was de levertijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:22:
Ik heb de telefoon besteld bij Centralpoint.nl, zijn er nog meer mensen die hier besteld hebben? En zo ja, wat was de levertijd??
Hij is niet op voorraad daar, dus volgens mij kan je dan nog niets zeggen over de levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Nou, hij staat nu verwacht op 2-11, maar dit loopt iedere dag 1 dag op..vorige week wast nog 31-10....beetje irritant dat wachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, haha ;)

Op zich wil ik de Qtek 9100 daar ook wel bestellen maar dan moet het niet te lang meer gaan duren voordat hij daar op voorraad is... Ik wacht dan tot 2-11 en anders bestel ik hem ergens anders.

Welk abonnement ga jij erbij nemen?

//edit//
Hmmz, 5-11 zie ik nu erbij staan voordat ie pas op voorraad is...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
@ antipode

Zeker weten geen zonealarm of iets aan?
misschien geen bluetooth headset maat een dongle voor je verjaardag.

Antipode is jarig vandaag mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb het toestel los besteld voor m'n werk, verder geen abbo dus.

Ik zal is even bellen naar centralpoint wat de verwachte levertijd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit hoort in vraag & aanbod thuis op frontpage.

[ Voor 86% gewijzigd door bjck op 03-11-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
Gefeliciteerd Antipode :+

Net een vrindelijke TPG beambte 110 eurie overhandigd en mijn Vario gekregen! Hoera, precies 1 maand en 1 dag na mijn verlenging! Eerste korte indruk: superapparaat. Gelukkig geen dode pixels, alles ziet er stevig en goed uit. Eventjes meegespeeld, nu aan de lader. Helaas zo werken, maar morgen vrij, dus morgen eens uitgebreid de zaak gaan inrichten.

eerste opmerkingen:
-de stylus is een stuk minder dan die van de Compact, klein en slap. Plaats in de Vario ook onhandig, ik blijf proberen het ding in de rechterbovenhoek te stoppen.Kwestie van wennen denk ik.
- WM5 is geweldig, veel beter te gebruiken met 1 hand dan WM2003 SE door oa de softkeys. ben ik erg gelukkig mee.
- camera kwaliteit stukken beter dan de compact, althans in daglicht, zoals nu. Nachtmodus geeft wat problemen. Als je nl in nachtmodus op de camera knop drukt en een opname maakt duurt het erg lang voordat het sluitergeluid komt. Als je tussen de tijd dat je de knop indrukt en dat geluid de Vario beweegt kan ie blijkbaar geen goed beeld maken en geeft ie dus de melding dat ie de foto niet kan opslaan. Als je de camera echter neerlegt (of heeeel stil houdt, is mij slechts 1 x gelukt, zo uit de losse pols) komt het sluitergeluid sneller en slaat ie de foto wel op. Het lijkt erop dat hij in de nachtstand probeert om meer licht te krijgen door de sluiter lang open te houden (is vaak zo bij digi cams, alleen de echt goede passen ook diafragma aan dacht ik). Als het toestel dan teveel bewogen wordt en de foto dus bewogen zal worden, geeft ie aan dat ie niet kan opslaan. Is het toestel echter stil gehouden, dan kan ie er wel mee uit de voeten en slaat ie de foto gewoon op.
- Ook ik heb geen handschriftherkenning, slechts phone pad en keyboard. Aangezien ik de FM nog niet gelezen heb zal ik daar nog eens dieper induiken.

Batterij van de compact past niet in de Vario, die in de Vario is veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Laatst online: 02-03 08:32
Waar blijft de postbode!>!>!>!>
  • Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 28-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
  • Zending ontvangen op distributielocatie 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending in distributieroute 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending niet uitgereikt, tweede uitreikpoging volgt 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending ontvangen op distributielocatie 31-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending in distributieroute 31-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie

[ Voor 90% gewijzigd door TopdRob op 31-10-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TopdRob schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:04:
Waar blijft de postbode!>!>!>!>
  • Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 28-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
  • Zending ontvangen op distributielocatie 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending in distributieroute 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending niet uitgereikt, tweede uitreikpoging volgt 29-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending ontvangen op distributielocatie 31-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
  • Zending in distributieroute 31-10-2005 Gorinchem , pakkettendistributie
Kunnen we afspreken dat we dit soort reacties even buiten beschouwing laten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
  • Laatst online: 20-12-2021
Waar ik mij alleen nog een beetje zorgen over maak is de snelheid van GPRS? Hoe werkt het nou in de praktijk in combinatie met de Vario.
Zelf sta ik op het punt om er één aan te schaffen, alleen zit nu dus te twijfelen of ik voor Orange (Edge) of voor T-Mobile (GPRS) ga. Het nadeel van Orange is dat ik nog niet weet hoeveel dat abonnement gaat kosten.

Hoe denken jullie erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb donderdag de klantenservice gebeld en die gaf mij o.a. een nummer door die bij mijn verzending zou horen, net weer de klantenservice gebeld en die had geen flauw idee wat voor nummer het was. het nr. is 3920181 (bij track&trace heb ik dit nummer geprobeerd mer 3s en 2s ervoor maar was blijkbaar niet goed) weet iemand misschien waar dit nummer van/voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 15:37

PnD

like in Pinda ^_^

noize79 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:23:
Waar ik mij alleen nog een beetje zorgen over maak is de snelheid van GPRS? Hoe werkt het nou in de praktijk in combinatie met de Vario.
Zelf sta ik op het punt om er één aan te schaffen, alleen zit nu dus te twijfelen of ik voor Orange (Edge) of voor T-Mobile (GPRS) ga. Het nadeel van Orange is dat ik nog niet weet hoeveel dat abonnement gaat kosten.

Hoe denken jullie erover?
Ik gebruik zelf orange world met proxy icm mda compact..al die pda sites kijken goed snel..gewone sites niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dik tevreden over de gprs snelheid hoor .. !

beetje mailen internetten is het zeker voldoende.
Wat ik ook fantastisch vind is die rdp client, zelfs die werkt goed over gprs!

Vraagje: heeft iemand het al voor elkaar gekregen om over gprs te syncen met een exchange bak? Ik krijg mijn instellingen niet goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
trigger808 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:32:
ik heb donderdag de klantenservice gebeld en die gaf mij o.a. een nummer door die bij mijn verzending zou horen, net weer de klantenservice gebeld en die had geen flauw idee wat voor nummer het was. het nr. is 3920181 (bij track&trace heb ik dit nummer geprobeerd mer 3s en 2s ervoor maar was blijkbaar niet goed) weet iemand misschien waar dit nummer van/voor is?
Dit is een topic mbt de Vario en niet levering ervan al pagina's lang gaat het over misschien krijg ik hem wanneer krijg ik hem enz enz.

Mayb even terug naar de Vario in gebruik en vragen over gebruik enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:46:
......

Vraagje: heeft iemand het al voor elkaar gekregen om over gprs te syncen met een exchange bak? Ik krijg mijn instellingen niet goed :'(
En via Wifi te syncen naar exchange??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Yorick81 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:18:
[...]

En via Wifi te syncen naar exchange??
Exchange SP2 heeft pushmail (soort blackberry) voor windows mobile 5.0.

Ik vraag me alleen af kan dat std met Windows mobile 5.0 of heb je een agent/plugin nodig op het device. Ik ga het uitzoeken maar wanneer geen id:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Exchange 2003 sp2 bedoel je neem ik aan?

Mijn vraag sloeg eigenlijk meer op een eerdere vraag van me of het mogelijk is active sync via wlan voor mekaar te krijgen (heb er toen geen antwoord op gehad).

Ik weet dat het uit WM5 is gehaald, maar hoop toch dat dit via een omweg mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

hoe krijg je de achterklep eraf zodat de batterij erin kan? lukt niet namelijk..

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
ff een vraagje voor diegene die de T-Mobile Vario versie al hebben(die van mij zou onderweg moeten zijn)..

Zit er op de Vario nou wel of geen flitser(voor de camera)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb het wel voor elkaar om binnen mijn netwerk via WiFi en buiten mijn netwerk met GPRS te syncen met Exchange. Ik gebruik Exchange 2003 SP2 en heb de beveiligde verbinding uit moeten schakelen, omdat ie mijn certificate niet pikte.
Qris schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:40:
hoe krijg je de achterklep eraf zodat de batterij erin kan? lukt niet namelijk..
Er zit onderop je toestel (naast de hoofdtelefoon en USB aansluiting) een vergrendeling, die opzij en dan kan je het klepje openen.

En er zit een flitser op.,

[ Voor 44% gewijzigd door Luppie op 31-10-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Voor de personen die problemen hebben met het uitvoeren van een hard-reset via de knoppen:
Start -> instellingen -> systeem -> opslag wissen . Op deze manier kan je je apparaat weer terug zetten in de fabrieksinstellingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Thnx,

Staat namelijk niet echt duidelijk op de website van T-Mobile (of ik ben blind) en op de foto's lijkt het wel of het flitsgedeelte niet doorzichtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n vario binnen. FF een vraagje. Ik heb draadloos internet thuis en nu wil ik ook draadloos internetten met m'n vario. Maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb de SSID, WEP en Configuration key gegevens. Hoe kan ik zo snel mogelijk draadloos internetten met m'n vario. Of heb ik nog meer gegevens nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag over email

wat is de uitgaande(smtp) server van t-mobile. Moet ik hierbij ook een username en password invullen. Ik heb een een eigen domain + pop3 emailbox. Het lukt mij wel om die mail via gprs op te halen. Maar wat moet ik dus invullen om een mail te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:15:
Ik heb m'n vario binnen. FF een vraagje. Ik heb draadloos internet thuis en nu wil ik ook draadloos internetten met m'n vario. Maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb de SSID, WEP en Configuration key gegevens. Hoe kan ik zo snel mogelijk draadloos internetten met m'n vario. Of heb ik nog meer gegevens nodig?
Ding aanzetten wireless aanzetten netwerk laten vinden code invoeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMTP voor T-mobile =

smtp.gprs.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij de internet instellingen in orde, maar hoe kan ik zien dat ik internet via het netwerk en niet via gprs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Bij de C500 staat waar normaal je netwerksterkte staat met aan antenne dan een G.

Staat dit niet in het boekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld dat de G de GPRS inhoudt. Op m'n today scherm staat aangegeven dat het draadloos netwerk aanstaat, maar houdt dit ook automatisch in dat het internet ook over het draadloos netwerk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

ga naar whatismyip.com ;)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, en dan. Ben misschien een beetje een leek op dat gebied maar dan zie ik mijn IP adres. Ik zou graag willen weten hoe ik kan zien of ik via GPRS internet of via het draadloos netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:00:
JA, en dan. Ben misschien een beetje een leek op dat gebied maar dan zie ik mijn IP adres. Ik zou graag willen weten hoe ik kan zien of ik via GPRS internet of via het draadloos netwerk.
Als dat ip adres overeenkomt met het ip adres van je vaste pc dan zit je via je netwerk te internetten. Is dat niet het geval dan werk je via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:15:
Ik heb het toestel los besteld voor m'n werk, verder geen abbo dus.

Ik zal is even bellen naar centralpoint wat de verwachte levertijd is...
Ah, okee dan, ik vroeg me af wat voor een databundel je erbij ging nemen...

Heb je nog gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gevonden of iets nuttigs gehoord van de ks over de handschriftherkenning???

En kan iemand me uitleggen wat WM5 bedoel met de melding als de batterij bijna leeg is. dan zegt ie als u geen gegevens wilt verliezen blabla Maar dat kon toch juist niet bij wm5??? hoe zit dat?

Verder ben ik zeeer tevreden met dit nieuwe toestelletje voor mij de eerste pda hiervoor 6600 gehad maar dit is toch wel even net iets relaxter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de mini SD kaartjes, zoals in de MDA Vario, worden ze niet groter dan 1 gb?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!