HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:49:
Nog 'n vraagje voor de mensen die 'm al hebben (de Vario)!
Kunnen jullie kijken wat voor Model No. jullie hebben?
Start - settings - Device information - Identity - Model No
(sorry dat het in 't Engels is, maar ik heb 't overgenomen van m'n M500 die nog Engelse OS heeft :9 )
Bij modelnr staat WIZA200 voor als je dat bedoelt.

Ik moet zeggen dat de accu zwaar goed is. Gisteren al een paar uur lopen kloten en msnnen via w-lan, de accu was 80% toen ik hem kreeg, nu nog 55%

Weet iemand waar ik de drivers voor dit apparaat vandaag kan halen? Ik kan ze namelijk niet van de cd af halen wegens gebrek aan een cd-rom speler. En ik heb activesync nodig voor software installatie...

Wat ik dus wel ga doen is zsm de q-tec rom erop zetten. Dat nederlandse is niet echt fijn...

[ Voor 44% gewijzigd door Worldwide op 29-10-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

zijn ze nou @#$@#$ helemaaal gek geworden!!

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 28-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 29-10-2005 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending ontvangen op distributielocatie 29-10-2005 Zwanenburg , pakkettendistributie
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 29-10-2005 Zwanenburg , pakkettendistributie
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 29-10-2005 Zwanenburg , pakkettendistributie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Worldwide schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:14:
[...]

Bij modelnr staat WIZA200 voor als je dat bedoelt.

Ik moet zeggen dat de accu zwaar goed is. Gisteren al een paar uur lopen kloten en msnnen via w-lan, de accu was 80% toen ik hem kreeg, nu nog 55%

Weet iemand waar ik de drivers voor dit apparaat vandaag kan halen? Ik kan ze namelijk niet van de cd af halen wegens gebrek aan een cd-rom speler. En ik heb activesync nodig voor software installatie...

Wat ik dus wel ga doen is zsm de q-tec rom erop zetten. Dat nederlandse is niet echt fijn...
dit zou hem moeten zijn toch?
http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync38.mspx

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Als ik mijn pda aansluit vraagt mijn pc om drivers. Zonder die drivers connect ie niet.

Wel grappig met msn, je status op "aan de telefoon" zetten, want dat klopt ook nog :P

[ Voor 13% gewijzigd door Worldwide op 29-10-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Worldwide schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:24:
[...]

Als ik mijn pda aansluit vraagt mijn pc om drivers. Zonder die drivers connect ie niet.
Welke windows gebruik je?

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Nope je moet 4.0 hebben voor WM 5

En dat is activesync niet de rom van je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Windows 2000 Pro, en mijn laptop heeft geen ruimte voor een cd-rom drive :+

Ik ben even naar de buren gelopen met de CD's, daar maar even op een geheugenkaart gezet.

Ligt het aan mij of werkt de harde reset niet?
Ik hou com en voice ingedrukt, druk dan op soft reset, het apparaat gaat uit, en weer aan, en dat is het. Ik krijg geen melding of wat dan ook...
[edit]
Gelukt, com + voice vasthouden tot je de melding krijgt.

Nog maar een edit. Het soft resetten voordat alle t-mobile zooi erop komt werkt perfect.

[ Voor 49% gewijzigd door Worldwide op 29-10-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:43
Bedankt CLB! Het is eindelijk gelukt met BT. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:44
Sinds vanmorgen ook een trotse eigenaar van een MDA Vario (laatste uit voorraad T-mobile shop Den Haag holland spoor).

Ben begonnen met wat instellingen en daarna active sync geprobeerd.

Tot mijn grote verbazing krijg ik spontane reboots bij het aansluiten van de Vario, iemand anders ook deze problemen of weet iemand een oplossing?

(ik dacht iets te hebben gelezen over bugs met active sync 4.0, maarkan dat nergens meer vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Er is hier wel een help file voor bugs maar volgens mij stond jouw probleem er niet tussen:

http://www.microsoft.com/...p/activesync/default.mspx

Op mijn computer beneden gaf mijn PC ook spontane reboots wanneer ik door het setup scherm ging om te kiezen welke bestanden ik wilde syncen (hoeft alleen de eerste keer). Wanneer ik cancel deed kon ik gelukkig nog wel m'n K-JAM exploren en bleef de PC aan.

Je kunt wellicht versie 4.1 proberen?

ActiveSync 4.1

[ Voor 60% gewijzigd door Eggy op 29-10-2005 13:21 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Hebben ze bij T-mobile verstand van dit soort zaken, of kan ik beter Microsoft aanspreken op dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
xon schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:21:
zijn ze nou @#$@#$ helemaaal gek geworden!!

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 28-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 29-10-2005 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending ontvangen op distributielocatie 29-10-2005 Zwanenburg , pakkettendistributie
Idem:

Zending gesorteerd op sorteercentrum 29-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 29-10-2005 Veldhoven , pakkettendistributie

Waarschijnlijk omdat we moeten betalen bij de rembourszending..... Dan maar wachten tot maandag! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
helaas, active sync 4.1 geeft het zelfde probleem

Ga het later op de dag bij een andere pc proberen (om probleem te isoleren, waarschijnlijk mijn pc :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Net de deur open gedaan voor de Post ;)

Foto's volgen zo eerst ff uitpakken :~

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DT-PiSanG schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:02:
Bedankt CLB! Het is eindelijk gelukt met BT. :)
Wist ik toch, zo ben ik O-)

Ik gebruik nog ActiveSync 3.7, wat heeft 4.1 voor nieuwe functies?

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 29-10-2005 14:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Kan iemand mij uitleggen wat precies een softreset is, en wat een hard reset is? Wat veranderd er aan het toestel? Wat gebeurd er met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:00:

Ik gebruik nog ActiveSync 3.7, wat heeft 4.1 voor nieuwe functies?
Geen idee.. Toen ik gisteren 4.1 installeerde kreeg ie geen verbinding meer dus die heb ik er weer af gegooid.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2053.JPG
De doos die de aardige TPG man kwam brengen (ik dacht zo dat is een aardig pakket)

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2054.JPG
Doosje open, ahh de helft is gebakken lucht.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2055.JPG
Dan maar met het kleinere doosje verder.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2056.JPG
Huup Huup Barbaratruck, nu heb ik 2 doosjes ;) ik zie daar al een stickertje met een mededeling.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2058.JPG
Het stickertje met de mededeling Sim-Locked (maar jah dat wisten we natuurlijk al)

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2059.JPG
Doosje open klappen en wat zien we daar ? Een telefoon en een screenprotector er al bij geleverd, kan de phone vanaf dag al mooi beschermd worden.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2060.JPG
De doos nu helemaal uitgepakt en wat zit er allemaal bij ?
  • USB-Kabel
  • Tasje, met broekriemclip
  • 512Mb mini-SD
  • Stylus
  • Lader
  • Accu
  • Phone
  • 60 minuten T-Mobile hotspot tegoed
  • Screenprotector
  • Headphones
  • T-Mobile CD
  • Windows Mobile CD (T-mobile gebranded)
  • Korte Handleiding
  • Lange Handleiding.
Als ik nu een tijdje niet on-line ben dan ben ik met mijn nieuwe MDA aan het prutsen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik wil ook zo een ding, alleen was geen bestaande t-mobile klant :( dus mag 250 euro bij betalen :(
Weet iemand wanneer orange ermee komt ? Ik heb ng wel een orange abo liggen die bijna verloopt

[ Voor 33% gewijzigd door B0MBACI op 29-10-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
B0MBACI schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:36:
Ik wil ook zo een ding, alleen was geen bestaande t-mobile klant :( dus mag 250 euro bij betalen :(
Weet iemand wanneer orange ermee komt ? Ik heb ng wel een orange abo liggen die bijna verloopt
Bestellen maar dan niet bij t-mobile sitel ofzo dan heb je hem ook gratis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
hijs hier ook binnen :P
wifi werkt goed,
Zat wel eerst even over gprs te internetten :(
tja die tmobile ook. :)

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohjaja1981 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:23:
[...]

Idem:

Zending gesorteerd op sorteercentrum 29-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 29-10-2005 Veldhoven , pakkettendistributie

Waarschijnlijk omdat we moeten betalen bij de rembourszending..... Dan maar wachten tot maandag! |:( |:(
Wie het verzonnen heeft om niet op zaterdag rembourszending af te leveren, vind ik niet aardig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 15:02 . Reden: Uitkijken wat je zegt... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, geeft T-Mbile de voorkeur aan verlengers? Ik heb nog nets gehoord, en op mijn mails wordt ook niet gereageerd....

Ik had gehoopt dat T-Mobile veranderd was, 3j geleden had ik mot met ze.. Misschien dat ik toch maar voor Vodafone met een gewone tel. ga, scheelt weer wat pleuro's in de maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat hij op www.sitel.nl voor nieuwe klanten zo ongeveer het goedkoopst is.

Bijvoorbeeld T-Mobile 300 voor 1 jaar met Pocket Internet Totaal, dan betaal je EUR 130,- bij.

Of is hij er ergens nog wat goedkoper te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Zojuist op een andere pc geprobeerd de Vario te syncen.

Het "grappige" is dat die pc ook spontaan gereboot werd ;( .

Beide pc hebben we identieke anti-virus en firewall software, kan dit een probleem zijn? (kaspersky en zone alarm)

Ga effe t-mobile bellen om te kijken of zij bekend zijn hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Even een paar foto's gemaakt om de verhouding in grote te laten zien met andere telefoons.

Van Links naar rechts : Nokia 6510 / Nokia 3210 / Nokia 6810 / Nokia 6600 / T-Mobile MDA Vario
Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2061.JPG

En nog een foto voor de dikte,
Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2062.JPG

Zoals je kan zien valt het opzich reuze mee wat het formaat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 07:08:
Ik meen me van het begin van de Compact thread the herinneren dat een luie pixel ( de blauwe dus, ze zijn pas echt dood als ie zwart is) wel eens te verhelpen is als je met de stylus op de pixel tikt of in de buurt ervan met je duim wat druk (voorzichtig!) uitoefent om dat ding wakker te schudden.
Bedankt voor de tip. Ik ben nog wezen surf en ik vond het volgende :

http://www.psp-hacks.com/?p=145

Een stuck pixel fixer :? ben benieuwd wat er gebeurt na 24 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ben nog wezen surf en ik vond het volgende :

http://www.psp-hacks.com/?p=145

Een stuck pixel fixer :? ben benieuwd wat er gebeurt na 24 uur :)
Wordt meestal gebruikt bij psp's en tft-schermen als ik jouw was zou ik gewoon teruggaan :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Heb ondertussen de screenprotector er alweer afgehaald en weg gegooid. Screenprotector is zo dun dat ie er niet mooi zonder bubbles of schitteringen er op te plakken is. Ga binnenkort maar een 'echte' screenprotector kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
@ Cobra_Lup

Het eerste wat dacht, damn dat ding is best klein (een stuk kleiner dan mijn verwachting). Wel zo prettig was dat dus :) .

Wat bedoel je trouwens met een echte screenprotector, een bepaald merk ofzo (vond degene bij de vario ook een beetje crap).

@ all
Ben trouwens net terug van de t-mobile shop omdat de klantenservice mijn probleem (zie hierboven over reboots bij syncen) niet echt begreep en wist op te lossen. Bij shop:"oh, ik stuur wel effe een mail naar de technischeafdeling". Hopelijk ligt het probleem bij mijn software en niet bij de Vario, wil hem niet gelijk weer inleveren voor reparatie (Siemens SX1 trauma's komen weer naar boven :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

merk screenprotector: Brando werken super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Brando
zijn deze in de "betere" telecom zaken te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
http://shop.brando.com.hk

12 dollar inclusief verzendkosten, komen uit hongkong maar worden binnen 4 of 5 dagen geleverd. Heb die van mij ook maar alvast besteld!

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb ook nog 'n gloednieuwe Ultra Clear Brando screenprotector liggen dus . . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:03:
Ik heb ook nog 'n gloednieuwe Ultra Clear Brando screenprotector liggen dus . . . . .
die is te koop? wat wil je ervoor hebben?

Streaming audio via w-lan werkt goed, msn, outlook, irc, internet werkt ook allemaal perfect. Alleen streaming films heeft ie nogal wat moeite mee. Stotterend beeld en vaak bufferen. Weet iemand nog een goed programma om dit makkelijk en snel te downsizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
errug off-topic en ben blij voor iedereen die hem wel heeft, maar ik baal als een stekker dat TPG blijkbaar op zaterdag geen rembours zendingen aflevert :( . Hij komt nu maandag, maar helaas moet ik dan werken... :( Dat wordt dus dinsdag de hele dag bij de voordeur zitten! :X

Zo, dat moest ik ff kwijt. have fun met de Vario, lucky bastards! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Worldwide schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:24:
[...]

die is te koop? wat wil je ervoor hebben?

Streaming audio via w-lan werkt goed, msn, outlook, irc, internet werkt ook allemaal perfect. Alleen streaming films heeft ie nogal wat moeite mee. Stotterend beeld en vaak bufferen. Weet iemand nog een goed programma om dit makkelijk en snel te downsizen?
Wat wel goed werkt is Orb gewoon gebruiken, als je daar inlogt op je eigen account kan je gewoon je snelheid instellen en daarop past Orb de kwaliteit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een oplossing om die t-mobile puin er af te krijgen en te herstellen in de originele variant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:08:
Iemand al een oplossing om die t-mobile puin er af te krijgen en te herstellen in de originele variant ?
De oplossing staat in de startpost en al meerdere keren in het topic :O

Weet iemand of PIT ingaat op het moment dat de vario er is of pas wanneer je oude abo afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:42:
[...]

Wordt meestal gebruikt bij psp's en tft-schermen als ik jouw was zou ik gewoon teruggaan :?
Ik zou het liefst terug willen gaan. Twee jaar geleden haalde ik een Nokia 6600 bij zo'n speciale Debitel actie. Een rode pixel die bleef hangen. Ik ben toen gelijk terug gegaan, al het voorraad aan 6600's waren natuurlijk al op en het heeft toen 4 weken geduurd voordat ik een nieuwe 6600 kreeg :( met wederom een ander duf pixeltje die gelukkig niet opviel.

Ik ga dat film truckje gewoon uit proberen. Mocht het werken dan laat ik het hier weten. Ik heb wel zo'n vermoeden dat die Vario's in Den Haag uitverkocht zijn of mag je je toestel ook bij een andere T-Mobiel vestiging omruilen ?

Ik kan helaas de T-Mobile filiaal telefoonnummers van Den Haag/Spui en Rotterdam/centrum niet vinden. Heeft iemand ze toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een foto posten, hoe groot die in je handen is? Zodat ik een beetje een indicatie kan krijgen, zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
Voor de mensen die nog steeds moeten wachten maar eigenlijk niet meer kunnen wachten. Check hier het apparaat in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Weet iemand of PIT ingaat op het moment dat de vario er is of pas wanneer je oude abo afgelopen is?
Pas wanneer je oude abo is afgelopen. In mijn geval: 29 januari (dus antipode moet zich leren inhouden met i'net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Heeft iemand al uitgevonden met wel programma je het beste kan Bluejacken op deze telefoon? Als ik BTExplorer opstart blijft ie vasthangen.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
antipode schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:47:
[...]

Pas wanneer je oude abo is afgelopen. In mijn geval: 29 januari (dus antipode moet zich leren inhouden met i'net)
Die verkoper heeft het bij mij zo geregeld dat het PIT alvast geregistreerd werd op het IMEI nummer van mijn Compact... mijn abo loopt officieel pas 7 december af... Als ik dat niet wou kon ik ook het PIT laten registreren op mijn nieuwe Vario maar dat zou dan pas vanaf maandag kunnen... Nu heb ik dus vanaag het SMSje met mijn activatie bevestiging gekregen... kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DT-PiSanG schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:04:
Heeft iemand al uitgevonden met wel programma je het beste kan Bluejacken op deze telefoon? Als ik BTExplorer opstart blijft ie vasthangen.
Bluejacken in de zin van: berichtjes sturen naar andere BT-gebruikers zonder daar eerst 'n code bij ingevoerd te hebben neem ik aan? Ben benieuwd of dat kan! Bij de Qtek S100 niet dus :)

@ WorldWide: mail maar ff is denk leuker dan zo 't topic vervuilen :P

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 29-10-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:22:
[...]

Ik heb wel zo'n vermoeden dat die Vario's in Den Haag uitverkocht zijn of mag je je toestel ook bij een andere T-Mobiel vestiging omruilen ?
Ze hadden er vanmiddag om 16:55 uur nog genoeg in de Spuistraat. Dus ik zou zeggen ga zondag of maandag langs vanaf 12:00 uur...

Maarre, is de garantie van de MDA Vario nou 1 of 2 jaar via T-Mobile? Anders ga ik misschien toch voor de Qtek 9100. Of werkt Pocket Internet Totaal dan niet? Want dat kan ik niet selecteren bij www.sitel.nl met de Qtek 9100, dat kan alleen met de MDA Vario...

En als iemand nog tips heeft waar de Qtek 9100 het goedkoopst is met een 1 jarig T-Mobile abonnement dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Draait TomTom 5 nou wel op de Vario of niet? Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ driexl

De garantieverklaring in de bijgesloten gebruikershandleidingen noemen een 'garantieperiode van 24 maanden vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop'.... 'en is uitsluitend van toepassing op de oorspronkelijke koper'. Twee jaar dus voor de eerste koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Is er al iemand die de synchronisatie voor elkaar heeft met een Exchange Server (i.p.v. active sync met Outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06-2021
Weet iemand hoe je die gprs monitor kunt verwijderen die automatisch wordt geïnstaleerd vanaf de bijgeleverde cd-rom van T-mobile?

Ben misschien een nOOb maar met active sync lukt t me niet :/

edit; tis gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door kuperke op 30-10-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VETVETVET
Van mij uiteraard ook vandaag binnen durfde er niet op te hopen dat ie er uberhaupt voor woensdag ofzo zou zijn... Nu maar lekker kutten!!
Weet iemand of het voor deze batterij nou beter is eerst keer zo lang aan de stroom oid en helemaal op danwel ontladen zoveel keer????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De garantie is 2 jaar. Ik heb dit van de verkoopster gehoord en het staat ook op zwart wit in het boekje. Maar zeer bedankt voor de tip, de verkoopster zei vrijdag dat er nog een paar lagen voor de niet gereserveerden klanten. Als dat niet zo is dan neem ik wel even een kijkje op koopzondag :)

Het pixelfix filmpje draait momenteel nog met de backlight uit op me Vario, wie weet morgenochtend :)
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:39:
[...]

Ze hadden er vanmiddag om 16:55 uur nog genoeg in de Spuistraat. Dus ik zou zeggen ga zondag of maandag langs vanaf 12:00 uur...

Maarre, is de garantie van de MDA Vario nou 1 of 2 jaar via T-Mobile? Anders ga ik misschien toch voor de Qtek 9100. Of werkt Pocket Internet Totaal dan niet? Want dat kan ik niet selecteren bij www.sitel.nl met de Qtek 9100, dat kan alleen met de MDA Vario...

En als iemand nog tips heeft waar de Qtek 9100 het goedkoopst is met een 1 jarig T-Mobile abonnement dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigelijk met mms'jes met pit?? zijn die ook onbeperkt?? zalwelnietmaar zou wel rielekst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuperke schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:35:
Weet iemand hoe je die gprs monitor kunt verwijderen die automatisch wordt geïnstaleerd vanaf de bijgeleverde cd-rom van T-mobile?

Ben misschien een nOOb maar met active sync lukt t me niet :/
die gprs-monitor kun je tijdens de installatie onderdrukken, zodat hij niet wordt geinstalleerd. Overigens wel een handig progje. er zijn nog geen andere gprs-counters die met WM 5.0 werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarK_vB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

De oplossing staat in de startpost en al meerdere keren in het topic :O

nou vertel dan maarwaar want ik zie het nergens. Wel over de hard reset. Maar dat wil niet op de vario lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net aan de slag gegaan met een MDA Vario
besturingssysteem is Microsoft Windows Mobile 5.1.70

Kom nu echter tot de conclusie dat m'n collectie astraware spellen (Bejeweled etc.) NIET werken, of althans een melding geven en niet starten, betekent dit dat ik al deze spellen opnieuw moet 'kopen' ?
en geldt dit voor alle games/apllicaties? Ik ging er nl. vanuit dat WM2003 en WM5 verder wel compatible zouden zijn? Hellup!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:23:
Kan iemand een foto posten, hoe groot die in je handen is? Zodat ik een beetje een indicatie kan krijgen, zou top zijn.
http://members.home.nl/worldwide05/MDA/
Zie foto's + filmpje
philippevk schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:39:
@worldwide

Even een pluim voor je filmpje(als je het zelf bent). Of je hebt hele grote ................ duimen of de vario is gewoon prima formaat.
Dat laatste. Mijn codeer skillz zijn alleen niet echt geniaal, dus de informatie die je op het scherm hoort te zien is vrij wazig. Het gaat iig om het w-lan connecten, wat ff duurt.

[ Voor 45% gewijzigd door Worldwide op 29-10-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
@worldwide

Even een pluim voor je filmpje(als je het zelf bent). Of je hebt hele grote ................ duimen of de vario is gewoon prima formaat. Goed gedaan.

@ de rest

Veel plezier met jullie nieuwe mda, blijf jaloers nog 5 maanden wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn vario bij invoer geen optie om letters of woorden te schrijven.. anderen hier ook last van of ben ik alleen hierin of kan het zijn dat ik iets vergeet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
hey gasten

ik heb de vario ook vandaag gekocht(vanmiddag rond 1 uur de laatste in rotterdam)
ik ben tot nu toe heel blij ermee, kb werkt perfect, alle knoppen zijn handig etc etc. :)

enige nadeel is dat hij niet wil synchroniseren met activesync! :(
de telefoon die ik hiervoor had was de mda compact en daarbij werkte activesync probleemloos.
dus ik sloot mn vario aan op de pc, met de oude activesync(3.iets), en hij begint vaag te doen van connection wizard en iets met drivers, ik heb dat dus dat weggeklikt, denkend dat het niet belangrijk was.
wat blijkt? activesync doet het niet! :( ik de nieuwe activesync erop zetten(4.0). nog niets, pc uit , resets,. hard resets. niets!
daarna bij device manager de vario verwijderd en opnieuw aangesloten. dat had als effect dat hij nu elke keer als ik hem aansluit een local area connection maakt dat telkens mislukt.
ik heb ook alle helppaginas doorgelopen en niets helpt... |:(

ik vind het aardig vervelend, omdat activesync redelijk belangrijk is natuurlijk...

wat kan ik nu doen om het toch terug te krijgen?!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
Heeft misschien hier mee te maken?

"Challenges" with ActiveSync 4.0 and WM 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
thanx:)

maar het doet het nog steeds niet, echt jammer aangezien al mn nummers in outlook staan en niet op mn simkaart....
ik kan ook geen files overzetten...relaxed:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

als je de vario en de compacr hebt, zou je dan eens willen kijken of de vario trager is. Voor mijn gevoel was de compact iets sneller, en liepen filmpjes wel vloeiend. Ik kan nu bijna geen filmpje afspelen. En muziek luisteren en msn aan tegelijk is al helemaal een ramp.
Ik zou wel eens willen weten of er iets drait dat de vario traag maakt, of dat ie gewoon traag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
;( helaas al weer een volgend probleem, vanavond geprobeerd foto's te maken, nacht foto's.
Bij het maken van een foto op auto funtie (ambiance) geen probleem.
Maar op nacht functie duurt een foto maken 1 minuut en vervolgens slaat hij deze niet op.
Het leuke is dat op het moment dat ik dit schrijf de Vario vast loopt omdat ik de camera functie start en voor een andere functie wil kiezen (ligt nu al ruim 2 minuten zonder reactie naast me, me eertse vast loper ;( )

Tot nu toe doet hij het dus prima, behalve foto en sync functie zijn echt F#@!$ up bij mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
nog iets vaags:
het "verbinding is niet actief" icoontje staat op de plaats van het gprs icoontje. en als ik dar op druk staat er: activesync verbonden. maarja activesync is dus niet aan het synchroniseren!! |:(

raar! :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Póg mo Thóin op 30-10-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

iron_mike010 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:11:
nog iets vaags:
het "verbinding is niet actief" icoontje staat op de plaats van het gprs icoontje. en als ik dar op druk staat er: activesync verbonden. maarja activesync is dus niet aan het synchroniseren!! |:(

raar! :'(
Je moet volgens mij de activesync update 4.1 installeren om te kunnen werken met de Vario

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Erik070 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 02:05:
;( helaas al weer een volgend probleem, vanavond geprobeerd foto's te maken, nacht foto's.
Bij het maken van een foto op auto funtie (ambiance) geen probleem.
Maar op nacht functie duurt een foto maken 1 minuut en vervolgens slaat hij deze niet op.
Ah, herkenbaar. Mijn vario maakt ook geen nachtfoto's. En ik maar denken dat het door het vele proberen van programa's komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoe heb je de foto's gemaakt met de Vario in je hand? Hing die camera om je nek ofzo... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
eindelijk hij doet het!!! :D
(heel traag maar toch, dat is voor later concern)

na vele resets, hard resets, tutorials en hulp van jullie gasten doet hij het!!

mooi nu kan ik echt genieten! })

en dat van die nachtfotos maakt mij niet zoveel uit, de camera is toch al zooo slecht dat het toch geen zin heeft:P

[ Voor 9% gewijzigd door Póg mo Thóin op 30-10-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie allemaal ook sms'n mailen dmv schrijven op het touchscreen want bij mij staat er bij toetsenbord opties alleen phone pad of toetsenbord... Leek me toch juist ook een handige optie die letterherkenning! Iemand ditzelfde probleem of is dit bij bij gewoon niet geinstalleerd
ohja en nachtfoto doet het hier ook niet jammer hoor.. loopt gelijk vast als ik het probeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Read The Fucking Manual :D

pagina 32 tm 34 om presies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:16:
Read The Fucking Manual :D

pagina 32 tm 34 om presies te zijn
oh dankje dat had iknog niet gedaan...... :S
als ik op dat pijltje klik van input selector dan staan daar alleen phone pad en toetsenbord ..... deus geen letterherkenning!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd vreemd, ff bellen met tmobile, of staat er nog wat ander behalven een gprs monitor op die app cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dacht het niet niet dat ik zag iig..
maar ben dus blijkbaar de enige of een vande weinige want bij jullie doet ie het wel...
is ds ander probleem dan nachtmodus van foto's want die werkt volgens mij bij niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
ik kan de handschriftherkening ook nerges instellen of gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuperke schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:42:
ik kan de handschriftherkening ook nerges instellen of gebruiken..
ah vreemd!!! klantenservice al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dus ook niet zal wel niet mee geleverd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:53:
ik dus ook niet zal wel niet mee geleverd zijn
haha net nog zo bijdehand RTFM lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Nog een handig dingetje om te weten. Ik meende ergens gelezen te hebben dat in WM5 het kruisje voor afsluiten applicatie ook echt bedoeld was om een applicatie te sluiten. Maar tot mijn verbazing zag ik bij geheugengebruik dat alle apps die ik had opgestart sinds de Vario voor het eerst aan ging nog steeds in het geheugen stonden. Vroeger had ik op mijn Dell Axim een handig tooltje 'Switcher' o.i.d waarmee je met 2 klikken de apps kon sluiten. Weet iemand of er een soortgelijk tooltje is die vrij verkrijgbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Cobra_Lup schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:04:
Nog een handig dingetje om te weten. Ik meende ergens gelezen te hebben dat in WM5 het kruisje voor afsluiten applicatie ook echt bedoeld was om een applicatie te sluiten. Maar tot mijn verbazing zag ik bij geheugengebruik dat alle apps die ik had opgestart sinds de Vario voor het eerst aan ging nog steeds in het geheugen stonden. Vroeger had ik op mijn Dell Axim een handig tooltje 'Switcher' o.i.d waarmee je met 2 klikken de apps kon sluiten. Weet iemand of er een soortgelijk tooltje is die vrij verkrijgbaar is ?
SPB Pocket Plus 3.0 (is wel 'n trial, maarja met internet kun je alles voor elkaar krijgen :9 )

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 30-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je dus ook niet had gedaan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Cobra_Lup schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:04:
Nog een handig dingetje om te weten. Ik meende ergens gelezen te hebben dat in WM5 het kruisje voor afsluiten applicatie ook echt bedoeld was om een applicatie te sluiten. Maar tot mijn verbazing zag ik bij geheugengebruik dat alle apps die ik had opgestart sinds de Vario voor het eerst aan ging nog steeds in het geheugen stonden.
Kan het hierdoor dan komen dat sommige de Vario als traag ervaren? cq diegene die vinden dat de vario traag is, zou je ff willen checken of je niet tig apps hebt aanstaan? :)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:08:
wat je dus ook niet had gedaan he
tuurlijk wel!
Net gebeld met klantenservice; beweren dat handschriftherkenning er niet op staat (standaard dus) ik zo maar het staat in de gebruiksaanwijzing..... euhm oh.. misschien hebben ze die dan gecopy paste van de compact... tjah daar hebben we wat aan.. Maar misschien dat in een volgende software update handschriftherkenning beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Nog even een vraagje: 1 van de "features" uit wm5 is dat je active sync niet meer via tcp/ip kan laten uitvoeren, ik zou dit toch er graag willen, is dit via een omweg mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
weet iemand misschien in welke map de geluidsbestanden voor de alarmen staan? kan ze niet vinden, ook niet mbv zoekfunctie op t toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er al eerder info hierover is gegeven op got, echter ik heb de laatste 5 pagina's doorgelezen en kwam er nog niks over tegen.. Maar is er al wat bekend over de Orange versie (M3000)? Ik las op coolsmartphone.com dat hij begin November geplant stond voor een release in Nederland, echter kan ik nog totaal geen prijzen erover vinden.

Tevens zag ik de benchmark op pagina 1 waarin de TI 200Mhz processor werd vergeleken met een 400 Mhz processor, en daaruit bleek dat de 200 sneller was over de gehele linie? Dus deze is wel degelijk sneller als de MDA van T-Mobile (de s100 was het geloof ik?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
kuperke schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:34:
weet iemand misschien in welke map de geluidsbestanden voor de alarmen staan? kan ze niet vinden, ook niet mbv zoekfunctie op t toestel...
z staan gewoon in windows. t zijn alleaal wav bestandjes dus als jij je eigen wav als alarmtoon wilt moet je het gewoon pasten in windows.

btw de zoekfunctie op wm is best nutteloos voor dat soort taken...(zoals zoeken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:54:
Ik weet niet of er al eerder info hierover is gegeven op got, echter ik heb de laatste 5 pagina's doorgelezen en kwam er nog niks over tegen.. Maar is er al wat bekend over de Orange versie (M3000)? Ik las op coolsmartphone.com dat hij begin November geplant stond voor een release in Nederland, echter kan ik nog totaal geen prijzen erover vinden.

Tevens zag ik de benchmark op pagina 1 waarin de TI 200Mhz processor werd vergeleken met een 400 Mhz processor, en daaruit bleek dat de 200 sneller was over de gehele linie? Dus deze is wel degelijk sneller als de MDA van T-Mobile (de s100 was het geloof ik?).
Die van T-mobile was de: MDA Compact,
Orange had de: SPV M500
en de gewone normale was: de Qtek S100

Uit de benchmarks kwam idd dat deze 200Mhz sneller was
(er werd hier 'n x gesuggereerd dat hij even snel was als 'n 850 Mhz computer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

Die van T-mobile was de: MDA Compact,
Orange had de: SPV M500
en de gewone normale was: de Qtek S100

Uit de benchmarks kwam idd dat deze 200Mhz sneller was
(er werd hier 'n x gesuggereerd dat hij even snel was als 'n 850 Mhz computer?)
processor is inderdaad sneller:in de Vario/k-jam zit een dual-processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:41
bij mij wilde hij ook niet synchroniseren. Firewall (zonealarm) uitgezet. nu lukt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi man, hij is veel kleiner dan ik gedacht had, hij past dus ook nog lekker in je broekzak? Tenminste zo ziet het eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Voor de mensen die PuTTy willen gebruiken op hun Vario dan kan je Pocket Putty gebruiken.
http://pocketputty.duxy.net/

Versie 0.2 werkt niet goed op de vario, maar versie 0.1 is volledig werkend.

http://pocketputty.duxy.n...TY-v0.1-preapha-0.53b.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Vario (via de tmobileshop in Delft).
Dit was bij 2 jarige verlenging van mijn Relax-150 abonnement.

Tevens heb ik nu voor 2 jaar een Pocket Internet Totaal abonnement bij afgesloten (kreeg binnen 3 uur het bevestigings SMS en kon het dan dus ook gebruiken). Kreeg ik dan het eerste jaar e8/maand korting op en nog eens een gratis bluetooth headset.

Eindelijk ook de WiFi thuis werkend...

Wat ik me af vroeg, welke snelheden zou ik moeten kunnen halen met dat PIT? Het gaat momenteel wel erg langzaam (6kb/s) op de zondag middag... Zeker niet voldoende om ook maar iets te kunnen streamen bijv.

Gr
Wytze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:23:
Wat ik me af vroeg, welke snelheden zou ik moeten kunnen halen met dat PIT? Het gaat momenteel wel erg langzaam (6kb/s) op de zondag middag... Zeker niet voldoende om ook maar iets te kunnen streamen bijv.
Dat is volgens mij de normale snelheid van PIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
iron_mike010 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:02:
[...]
z staan gewoon in windows. t zijn alleaal wav bestandjes dus als jij je eigen wav als alarmtoon wilt moet je het gewoon pasten in windows.
gedaan, nu is het bestandje idd in de lijst te zien van alarm geluiden, maar kan het niet selecteren |:(

moet natuurlijk wel lekker gewekt worden door me vario 's ochtends :P

[ Voor 5% gewijzigd door kuperke op 30-10-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:23:

Gr
Wytze
Volgens mij is dat de maximale snelheid, zie ook http://www.telecomwereld.nl/gprstech.htm voor informatie over gprs en snelheden.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand informatie over de toestelprijzen bij verlengen bij T-mobile?
Bv. bij 1 jaar Relax 100 (wat ik nu heb) verlengen of evt. Relax 150?

Ik moet nl. voor het eind van het jaar verlengen, als ik een idee heb van de prijzen ga ik morgen denk ik even bellen, maar misschien zijn die zo hoog dat ik dit toestel maar meteen uit mijn hoofd moet zetten ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!