HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 16:59
xon schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:27:
GILLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@#$%@#$%@#$

@#$^#$%#$5 :( :( :( :( :r :r :r

Potver..net werd ik opgebeld door de T-mobile shop..ja meneer we hebben goed nieuws..de vario is er !

pfff en ik maar denken 4 weken geleden dat ik beter en sneller afben als ik hem telefonisch bestel..

Heren...hij is!
Ik ken het gevoel, mijn broertje werd ook net gebeld dat ze hem op voorraad hadden (Weert). Balen, ja, maar gewoon verder wachten dus....

ps. Vreemd dat de versie van Orange niet beschikt over de snelle variant WIFI (802.11g), maar uitsluitend 802.11b aan boord heeft, terwijl de t-mobile versie hier wel over beschikt.

[ Voor 14% gewijzigd door ohjaja1981 op 28-10-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

woei, hij is er, zo direct ff ophalen \o/

Hmm, nog geen prijzen bekend @ werk. Toestel is los iig 499,-

[ Voor 45% gewijzigd door Worldwide op 28-10-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik kreeg net een mooi net briefie in de bus dat ie onderweg is. Dat ik dus maar ff geld moet klaarleggen. Heb er al zin in om ermee te gaan pielen. :9

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi dat ze iig geland zijn,

zat er wel in dat de bestellers hem later krijgen, aangezien wij toch al besteld hebben, en winkels liever geen nee verkopen. nu hopen dat ze er genoeg hebben binnen gekregen, en iedereen volgende week fijn kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een storing bij T-Mobile waardoor ze de track&trace-codes niet kunnen opvragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:01:
Volgens: http://www.wm5fixsite.com...task=view&id=89&Itemid=31

is Age of Empires te spelen op WM 2005.

Iemand ervaring met AOE op een PPC? Hoe speelt dat?
Wie nog een paar tips voor goed speelbare spellen straks als ik de Vario heb? :P
(COD-achtig, NFS-achtig, Myst?)
Ik draai Age of Empires op WM 2003. En werkt erg goed. Besturing (vooral het scrollen over je landkaart enzo) is 'n beetje pielwerk maar erg grappig al zeg ik 't zelf. Op 2005 weet ik 't niet?

Myst speelt ook goed, maar dat was niet mijn game dus heb ik er gelijk vanaf gegooid

Haha je wil 'n first person shooter hebben! Ik heb quake 2 hierzo, maar helaas krijg ik die niet aan de gang op m'n ppc. Race-spellen heb ik niet dus kan ik helaas ook niks over melden.

Andere goed speelbare spellen zijn;
Tombraider, Worms, Zuma, Gilbert Goodmate en Warfare Incorporated

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 28-10-2005 13:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 06:08

xon

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:05:
Er is een storing bij T-Mobile waardoor ze de track&trace-codes niet kunnen opvragen :(
ja ze vroeg nog geen eens om me geboortedatum ;-) ik snapte het al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de website is ook aangepast, het bel mij forumliertje is weg! mischien volgende week vrij nemen, kan ik voor de deur wachten op de TPG man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:11:
[...]

ja ze vroeg nog geen eens om me geboortedatum ;-) ik snapte het al niet
Bij mij wel :)

En hij staat nog steeds op naam van m'n vader. Ze vroeg tot 2 keer toe of dat mijn geboortedatum was. Ik natuurlijk: Ja, ja, dat is mijn geboortedatum. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:06:
[...]

Ik draai Age of Empires op WM 2003. En werkt erg goed. Besturing (vooral het scrollen over je landkaart enzo) is 'n beetje pielwerk maar erg grappig al zeg ik 't zelf. Op 2005 weet ik 't niet?

Myst speelt ook goed, maar dat was niet mijn game dus heb ik er gelijk vanaf gegooid

Haha je wil 'n first person shooter hebben! Ik heb quake 2 hierzo, maar helaas krijg ik die niet aan de gang op m'n ppc. Race-spellen heb ik niet dus kan ik helaas ook niks over melden.

Andere goed speelbare spellen zijn;
Tombraider, Worms, Zuma, Gilbert Goodmate en Warfare Incorporated
Bedankt.

Heb ff gekeken, maar alleen Tomb Raider valt binnen mijn straatje denk ik. (btw. He's my Master as wel...)

Iemand nog tips voor mooie speelbare games voor op de PPC? (MOH-achtig, of (als iemand het kent!) Twin Cobra-achtig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al één of andere begerenswaardige eikel die hem al heeft gehaald?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
Ook al een brief binnen; binnen nu en 5 dagen moet het feestje gaan beginnen! :) :) :)

ps. aangezien ik pas op 11 okt heb verlengd, toch wel erg snel :*)

[ Voor 30% gewijzigd door ohjaja1981 op 28-10-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe lang het voor mij zal gaan duren ik heb 'm 13 oktober besteld... Wanneer hebben julie besteld? En wanneeer de brief binnen gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:56
Kheb ook een brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Qris editte op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:14:
Ook al een brief binnen; binnen nu en 5 dagen moet het feestje gaan beginnen! :) :) :)

ps. aangezien ik pas op 20 okt heb verlengd, toch wel erg sneller :*)
;)
btw 10 werkdagen na bestelling via telefoon moet toestel er zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Qris op 28-10-2005 14:19 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de post altijd laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:47:
woei, hij is er, zo direct ff ophalen \o/

Hmm, nog geen prijzen bekend @ werk. Toestel is los iig 499,-
Worldwide: waar heb je die prijs gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
Qris schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:15:
[...]
;)
btw 10 werkdagen na bestelling via telefoon moet toestel er zijn
Nou, aangezien ze aan te telefoon al direct spraken over 4 weken en dit ook nog eens in de brief vermeld stond, had ik dit toch niet echt verwacht.

Hmm, waarom vinden mensen het zo leuk om mijn quotes te veranderen :? :? ;) (en dan zal je altijd zien dat ze het toestel ook nog sneller binnen hebben ook >:) )

[ Voor 21% gewijzigd door ohjaja1981 op 28-10-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohjaja1981 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

Nou, aangezien ze aan te telefoon al direct spraken over 4 weken en dit ook nog eens in de brief vermeld stond, had ik dit toch niet echt verwacht.

Hmm, waarom vinden mensen het niet zo leuk om mijn quotes te veranderen :? :? ;) (en dan zal je altijd zien dat ze het toestel ook nog minder sneller binnen hebben ook >:) )
begrijp niet wat je bedoelt met die quotes, en snap ook niet warom je blij bent als je toestel later komt. Zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat de telefoon na 10 werkdagen binnen moet zijn? is dit de policy van T-mobile? Waar haal je die informatie vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Zo eerst ff een screenprotector besteld zal je gebeuren zeg dat dat mooi beeldschermpie naar ze gootje gaat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Wel grappig; op mijn leveringsbrief staat een contractperiode van één jaar, terwijl ik toch echt twee jaar had aangegeven. Daarentegen is het bedrag gewoon 0,00 euro gebleven (zoals bij twee jaar het geval zou zijn)

Misschien heb ik nu dus een vario voor noppes met contract voor één jaar (antipode had daarnaast al een mooie deal met de combi van relax 100 en Pocket Internet Totaal voor 9,50 :9 )

Over een maand of twee maar es voorzichtig bellen wat nu de werkelijke stand van zaken is...

[ Voor 7% gewijzigd door antipode op 28-10-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

briljant, ga ik ook zo naar rotterdam rijden.. !
tenminste, neem aan dat hij daar dan nu ook op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
antipode schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:45:
Wel grappig; op mijn leveringsbrief staat een contractperiode van één jaar, terwijl ik toch echt twee jaar had aangegeven..
fijn dat het voor jou wél goed uit pakt, ik heb pas 3 keer gebeld om mijn nieuwe abbo in oktober in te laten gaan (zoals afgesproken) ipv eind novenber AHHHHH!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

begrijp niet wat je bedoelt met die quotes, en snap ook niet warom je blij bent als je toestel later komt. Zal wel aan mij liggen
Ik had zijn post gequote en direct ge-edit. ik heb namelijk op 20 october mijn contract verlengd en heb vandaag ook een brief ontvangen dat het toestel binnen 5 dagen hier moet zijn.

Dat van die 10 dagen hebben ze me 2 keer bij t-mobile verteld. De eerste keer toen ik mijn contract verlengde, toen zei die mevrouw dat het maximaal 10 werkdagen zou duren en nu, 5 werkdagen
later, ontvang ik idd een factuur (garantiebewijs) dat het toestel binnen 5 werkdagen moet arriveren
en anders moet ik ff bellen.. dus

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:13:
Ben benieuwd hoe lang het voor mij zal gaan duren ik heb 'm 13 oktober besteld... Wanneer hebben julie besteld? En wanneeer de brief binnen gehad???
Net de brief binnen (te verwachten binnen 5 werkdagen) en op 14 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
IK HEB HEM.... Whoehie... wat een brakke screenprotector weer zeg, slechter nog dan bij de compact! Zo direct meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

Worldwide: waar heb je die prijs gezien?
Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

xvanwaart schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:45:
IK HEB HEM.... Whoehie... wat een brakke screenprotector weer zeg, slechter nog dan bij de compact! Zo direct meer...
please do make a picture :) welke kleur is het toetsenbord? zwart of grijs....?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Sorry van de brakke foto... is genomen met mijn "oude" MDA Compact...

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/5220/image000095fw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En....

Hoe voelt dat toetsenbordje aan?

Wat vindt je van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er een 512mb kaart bij of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Laatst online: 19:56
Via T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

haha Xvanwaart gaat vanmiddag, vanavond en vannacht gebombardeerd worden met vragen :)

Maar ziet er idd solide en goed uit zeg, CLB wacht ook op de de eerste mini-review O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
T-Mobile winkel Amsterdam....

Toetsenbord is heerlijk en geeft übergeil blauw licht!

Zit 512MB bij, standaard, hoort bij de doos en staat in de extreem dikke handleiding (nederlands), zit ook een hele strakke headset bij, veel mooier dan die van de Compact... hier nog een beter foto (op klikken dus)

Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5429/mdavario9xg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
xvanwaart schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:16:
T-Mobile winkel Amsterdam....

Toetsenbord is heerlijk en geeft übergeil blauw licht!

Zit 512MB bij, standaard, hoort bij de doos en staat in de extreem dikke handleiding (nederlands), zit ook een hele strakke headset bij, veel mooier dan die van de Compact... hier nog een beter foto (op klikken dus)

[afbeelding]
Cool man ik heb hem bij Sitel besteld nu maar hopen dat ik hem ook snel heb! Screenprotector moet je van Brando hebben die zijn echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daar staat ook dat ''ontgrendeld'' bij ik dacht alleen ter promotie

dat houdt toch niet in dattie simlockvrij is 8)7

CLB zal zeer moeten wennen aan 'n Nederlandse OS :|

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 28-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk eerder ge(un)locked, als in niet/wel reageren op schermaanraking knopen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahjaa dat is 'n goede! Hmm zeker 'n speciale WM 2005 functie dattie dat aangeeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Ja, beeldscherm doet niets meer als je daarop drukt... je krijgt dan ook onderin beeld de optie "ontgrendelen"

[ Voor 35% gewijzigd door xvanwaart op 28-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Hij werkt trouwens hier in huis heerlijk samen met mijn Versatel ADSL WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
xvanwaart schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:47:
Hij werkt trouwens hier in huis heerlijk samen met mijn Versatel ADSL WIFI
8)7 Ok nou geloven we het wel:P gaat ons hier een beetje lekker zitten maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode

antipode

Kan iemand in deze feestvreugde iets voor mij bevestigen?
Er staat op mijn leveringsbrief achter Internet: standaard.

Is dat bij jullie ook zo?, of staat er iets anders..
Ik ben namelijk bang dat men bij T-mobile mij geen PIT heeft gegeven maar de duurdere variant. bij voorbaat dank
@xvanwaart: hij is idd prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 21:06
antipode schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:56:
Kan iemand in deze feestvreugde iets voor mij bevestigen?
Er staat op mijn leveringsbrief achter Internet: standaard.

Is dat bij jullie ook zo?, of staat er iets anders..
Ik ben namelijk bang dat men bij T-mobile mij geen PIT heeft gegeven maar de duurdere variant. bij voorbaat dank
@xvanwaart: hij is idd prachtig
Bij mij staat exact hetzelfde. Ook ik heb PIT besteld. De dame van de KS wist mij gister nog ter bevestiging te vertellen dat ik idd PIT had besteld, dus dat zit wel goed neem ik aan.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel hoor ook ik heb gelukkig maar de brief ontvangen!! Wel erg jammer dat de telefonische verlengers nog een paar dagen moeten wachten! Liep net even in de t-mobile winkel in Utrecht en zag daar iemand die er net een had aangeschaft! VET hoor Mooie foto trouwens ook xvanwaart! Kan niet wachten. Hoe staat het met de tpgsite voor de mensen die inmiddels zo'n tracking nummer hebben?? Al duidleijk wanneer ze geleverd worden?

edit: Onder dat t-mobile knopje zit bij de vario dus t-zones toch? En dat is iets wat buiten je PIT bundel valt toch? is het dan mogelijk om dat knopje weer naar explorer te laten verwijzen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de brief vandaag binnengekregen. Had hem op 19 okt. besteld. Nu staat er dat de vario binnen 5 werkdagen geleverd moet worden. Gaat dit nu in op de factuurdatum; bij mij is dat 26 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Een druk op die knop geeft zonder dat ik er iets aan veranderd heb Internet Explorer!

BTW. medewerkers van de T-Shops mogen pas eind november hun vario ophalen!
BTW2. Alle 35 Vario's die vandaag binnen zijn gekomen in A'dam zijn al gereserveerd of weg, de volgende lading kon volgens degene die mij hielp wel even op zich laten wachten.
BTW3. Vriend van ij heeft hem in Delft gehaald en daar hadden ze er maar 20 die ook allen op zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-10 16:15
Ik heb ook een oogje op deze telefoon, zeer nice allemaal, maar ik had een vraagje. Moet je altijd voor internet betalen of kan je ook via je thuis netwerk of via bluetooth internetten. Dat zou wel chill zijn als je dan s'avonds op je nest ligt nog even te internetten ofzo.
En hoe is het geluid van de telefoon? Kan je er redelijk mp3'tjes op afspelen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
ik heb vandaag mijn MDA vario opgehaald heb mijn huidige abbon berlengd met een 1jarige relax 150 plus een internet totaal abbon. Ik moest er 109 euro bij betalen, mooie is wel dat ik de eerste 6 maanden elke maand maar 13,5euro(normaal 21,50) betaal voor me relax 150 abbon.

Nu vroeg ik mij af of iemand wist hoe je de vario hard reset, want het wil bij mij maar niet lukken(power knop ingedrukt en dan reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:
Hoi
ik heb vandaag mijn MDA vario opgehaald heb mijn huidige abbon berlengd met een 1jarige relax 150 plus een internet totaal abbon. Ik moest er 109 euro bij betalen, mooie is wel dat ik de eerste 6 maanden elke maand maar 13,5euro(normaal 21,50) betaal voor me relax 150 abbon.

Nu vroeg ik mij af of iemand wist hoe je de vario hard reset, want het wil bij mij maar niet lukken(power knop ingedrukt en dan reset).
Ik geloof dat je dan aan de zijkanten die 2 knoppen moet indrukken en dan op het scherm op reset klikken.. maareh.. dit staat allemaal in deel 1 beschreven...

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode

antipode

k heb ook een oogje op deze telefoon, zeer nice allemaal, maar ik had een vraagje. Moet je altijd voor internet betalen of kan je ook via je thuis netwerk of via bluetooth internetten.
Je kan met de vario natuurlijk via wifi of BT in het thuisnetwerkje internetten. Dat kost behalve je thuisverbinding verder niets. Dus nee, je hoeft niet altijd voor internet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

antipode schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:02:
[...]

Je kan met de vario natuurlijk via wifi of BT in het thuisnetwerkje internetten. Dat kost behalve je thuisverbinding verder niets. Dus nee, je hoeft niet altijd voor internet te betalen.
en 't andere gedeelte van manuelb's vraag:

Hij speelt perfect mp3'tjes af zowel door de luidspreker als via de headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Dat is wat ik wilde horen! Nu even kijken of ik hem gratis kan krijgen bij het verlengen van mij 2 jarige relax 150 t-mobile abbo, weer met 2 jaar. Het liefst wil ik niet meer dan 50 euro bij leggen.
Trouwens een 512MB kaartje zit er standaard bij?
antipode schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:02:
[...]

Ik heb geen wireless router hier in huis maar kan ik hem wel via bluetooth dan via mijn pc op internet komen? Want ik heb een bluetooth stickie.

[ Voor 48% gewijzigd door Xato op 28-10-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Qris schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:00:
[...]
Ik geloof dat je dan aan de zijkanten die 2 knoppen moet indrukken en dan op het scherm op reset klikken.. maareh.. dit staat allemaal in deel 1 beschreven...
En staat ook al al die tijd in de startpost...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:17
Xato schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:09:
Dat is wat ik wilde horen! Nu even kijken of ik hem gratis kan krijgen bij het verlengen van mij 2 jarige relax 150 t-mobile abbo, weer met 2 jaar. Het liefst wil ik niet meer dan 50 euro bij leggen.
En dit staat volgens mij 1 of 2 pagina's eerder in dit topic. En het antwoord was: ja, 512MB kaart maakt standaard deel uit van het pakket van de T-Mobile Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben jullie op de bevestigings brief staan?

ik had 2 jaar 200minuten besteld zonder internet

in mijn brief staat

Rateplan:geen
Contractperiode: 1 jaar
Internet:standaard

Is dit bij iedereen zo? of hebben ze een foutje in mijn voordeel gemaakt?

jammer dat er geen TPG 3S nummer in die brief staa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Xato schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:09:Ik heb geen wireless router hier in huis maar kan ik hem wel via bluetooth dan via mijn pc op internet komen? Want ik heb een bluetooth stickie.
Ja kan via ActiveSync ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode

antipode

in mijn brief staat

kijk ff bij mijn post op pagina zes, ik heb ook twee jaar besteld, maar ook bij mij stond 1 jaar op de brief. FF afwachten dus of we worden gemazzeld (maar ben bang van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat stond er bij jouw kwa rateplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
bij mij staat op de brief ook 1 jaar... ipv van de 2.
ennuh binnen 5 dagen binnen dus.
:)

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

kijk ff bij mijn post op pagina zes, ik heb ook twee jaar besteld, maar ook bij mij stond 1 jaar op de brief. FF afwachten dus of we worden gemazzeld (maar ben bang van niet)
Juridisch gezien moet je hem dan gratis krijgen want zo een contract is bindend. Als jij iets tekend moet jij ook alles nakomen wat in dat contract staat.. dus andersom is het ook zo (8>

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik had hem ook telefonisch verlengd met 2 jaar en in de Factuur van de telefoon staat ook bij mij 1 jaar. Juridisch hebben we geen poot om op te staan want het is de factuur van de telefoon en niet de contractbevestiging (die ik/jij/wij al eerder hebben ontvangen) waar de contractperiode wel goed in staat (24 maanden)
Xato schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:09:
Ik had ook 150 en 2 jaar verlengd, dit was gratis, dus meteen gevraagd wat ie kost bij 2 jaar verlengen met een Relax-100 en dit was ook gratis, dus heb ik maar met 2 jaar Relax-100 verlengd.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:20:
wat hebben jullie op de bevestigings brief staan?

in mijn brief staat

jammer dat er geen TPG 3S nummer in die brief staa
Staat ook in mijn vandaag ontvangen brief, maar ik heb de indruk dat de gegevens in de brieven niet slaan op de afgesloten (verlengings-)abo's maar op de MDA Vario zelf.

De contractperiode van 1 jaar zou dan de al eerder gesignaleerde garantie van 1 jaar in plaats van de elders genoemde 2 jaar op het apparaat zijn en niet de looptijd van het erbij afgesloten/verlengde abo.

Zomaar een vermoeden, maar het zou me niet verwonderen wanneer dat juist blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

leuke is dat je kans hebt dat de boel vandaag verstuurd is en dus de gene die 2 jaar hebben verlengd (en dus het toestel gratis krijgen) morgen hun toestel hebben. Dit aangezien morgen wel wordt bezorgd alleen geen rembours zendingen..die komen maandag pas..ALS het vandaag is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 21:06
Ik kan inmiddels melden dat Track & Trace mijn pakketje kent. Hopen dat ie morgen aankomt in ieder geval.
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 28-10-2005 Dordrecht , intern transport pakketten

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:
Hoi

waarom nu al hard-reset? nu al vast gelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-10 06:20

neevedr

Dat was ik niet!

Is deze Windows Mobile 2005 Nederlandstalig? Lijkt er wel op volgens deze foto.
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5429/mdavario9xg.th.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door neevedr op 28-10-2005 21:46 . Reden: Foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-10 23:41
Heb 'm ook eindelijk!! >:)

De Vario is inderdaad Nederlandstalig en de T-Mobile kleurtjes zijn binnen 2 sec. verdwenen :P
Overigens net ff TotalCommander geinstalleerd en naar de Extended_Rom gegaan en blijkbaar zit er geen AV en Skype op dus hard-reset is niet echt een optie.

Dit is mijn eerste smartphone dus ik ga nu eens uitzoeken hoe ik via Bluetooth kan internetten aangezien PIT pas volgende week ingaat en ik een topic hierover zo snel niet kan vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Jorco op 28-10-2005 21:49 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Nog één vraagje dan, doet dit het ook als je computer op Stand-By staat. Dus dat je spatie drukt en hij start weer gewoon of moet hij echt aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Aangezien jij blijkbaar weet hoe dit moet, kun je me dan ook een link geven waar uitgelegd staat hoe dit moet? Krijg het nl. met geen mogelijkheid voor elkaar.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 09:30
Ok, vraagje van mijn kant. Misschien wat vroeg maar er zullen vast wel meer geinteresseerden zijn.
Kan de Vario, of liever gezegd WM 2005, omgaan met meerdere WIFi profiles? Ik gok van wel, maar een google-sessie wist mij het antwoord niet te geven. Anyone?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Appie_NL schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:41:
Ok, vraagje van mijn kant. Misschien wat vroeg maar er zullen vast wel meer geinteresseerden zijn.
Kan de Vario, of liever gezegd WM 2005, omgaan met meerdere WIFi profiles? Ik gok van wel, maar een google-sessie wist mij het antwoord niet te geven. Anyone?
kort em krachtig: ja

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Cobra_Lup schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:24:
Ik had ook 150 en 2 jaar verlengd, dit was gratis, dus meteen gevraagd wat ie kost bij 2 jaar verlengen met een Relax-100 en dit was ook gratis, dus heb ik maar met 2 jaar Relax-100 verlengd.
Waar heb jij dit afgesloten en wanneer? Want ik kan pas volgende maand (Das dinsdag :9) mijn abbonement verlengen. En ik weet niet of dit in de Tmobile winkel in Utrecht zou doen, of via internet of via de Tmobile klantenservice. Ik weet niet of de acties overal gelijk zijn want ik zou hem het liefst voor NOP willen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Heb het via Klantenservice (telefoon) gedaan, en ik moch ook pas vanaf volgend maand maar daar maken ze dan een uitzondering op. ;)

Zijn er trouwens mensen die de telefoon thuis gestuurd hebben gekregen ? Hoeveel dagen zat er tussen de brief (dat ie binnen 5 dagen komt) en de ontvangst van het toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Even voor de duidelijkheid aan de mensen die de T-Mobile Vario willen halen:
Bij een 2jarige verlenging van Relax 150 krijg je 'm gratis (bij 100 is een twijfelgeval). Hierbij hoef je het eerste halfjaar slechts 13,50 ipv 21,50 per maand te betalen en krijg je een Bluetrek Bluetooth Headsetje cadeau. Dus wees er snel bij! ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de t-mobile spul eruit te slopen? dus die lelijke dialer van tmobile, ik heb namelijk veel liever de standaard dialer van windows mobile.

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/2406/mdavario8uu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Hard-reset zit blijkbaar ook anders in elkaar. Heb het geprobeerd op de manier zoals in de start-post staat vermeld maar dit schijnt niet te werken op de Vario.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Iemand het suikerklontje al geprobeerd???

Ik denk dat ik er gelijk een QTEK rom in drop ik wil hem in het engels en scheelt hoop t-mobile troep dat roze profiel ken echt niet hoor:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Kom net terug van een cabaret voorstelling dus nu pas een nieuwe post...

Had skype geinstalleerd maar had hierna zeer regelmatig last van vastlopers... Navigon installeerd prima maar euhm... het programma om een bepaalde code te genereren werkt dan niet... TomTom doet het iig niet op degebruikelijke manier maar dit schijnt wel te kunnen... het roze van het today scherm is wel makkelijk weg te krijgen, zit standaard al 2 andere thema's bij... die dialer is echt gewoon lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Overigens heeft die gast mijn Pocket Internet Totaal geregistreerd op het IMEI nummer van mijn Compact... dit nummer is alleen nodig voor het aanmelden, daarna wordt het niet meer gecontroleerd, alleen het nummer van de simkaart wordt gecontroleerd bij het maken van een verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al qtek roms te downloaden? Die je dan in je mda vario kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
DT-PiSanG schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:54:
Hard-reset zit blijkbaar ook anders in elkaar. Heb het geprobeerd op de manier zoals in de start-post staat vermeld maar dit schijnt niet te werken op de Vario.
Je moet de Comm en Voice knoppen wel ingedrukt houden tot je de vraag krijgt of je hem wilt hard resetten.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

http://members.home.nl/worldwide05/MDA/
Paar plaatjes van mijn vario.
Ik ben nu nog druk bezig om te kijken wat ie allemaal kan. Morgen maar eens programma's gaan testen.

Voor degene die het al gezien had, je krijgt er cd's met software bij... ik heb geen cd-rom drive...

Ok, eerste programma getest:

Pocket MVP
Installatie liep voorspoedig, programma startte op, je kan een file openen, en daarna HELP, MIJN MDA IS EEN VIBRATOR GEWORDEN!!!

T.net Top Tip: Niet doen, tenzij je je vriending een plezier wil doen.

[ Voor 56% gewijzigd door Worldwide op 29-10-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Worldwide schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:46:
http://members.home.nl/worldwide05/MDA/
Paar plaatjes van mijn vario.
Ik ben nu nog druk bezig om te kijken wat ie allemaal kan. Morgen maar eens programma's gaan testen.
Wow ik ga morgen is bellen met Sitel hebben ze hem binnen en nog niet verstuurd ga ik hem wel halen ben het helemaal zat nu.

Die roms zijn niet te downloaden omdat het de standaard roms zijn die worden meegeleverd wordt dus wachten ben ik bangop de 1e updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
bedankt voor de plaatjes!

vraagje: kun je hem handig opnemen als ie in dat hoesje zit?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:42
Zie ik op foto 3 nou een gratis 60 minutes pass voor Wifi hotspots? Wordt alleen maar beter en beter zeg!

Ook vandag de brief ontvangen, 30 sept verlengd. Ik begreep overigens op een ander forum dat wel degelijk op zaterdag rembours zendingen aangeboden worden. Helaas ben ik er niet, maandag werken, zal hem dus dinsdag pas krijgen. maar toch, het einde van het wachten is in zicht!

Ik weet trouwens niet of IE bij de t-zones toets automatisch via t-zones loopt of via je normale GPRS profiel, ff oppassen dus, voor je een hoge rekening krijg! Controleer even goed welke verbinding die toets gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
@ koksie:
goed gezien ;)

@ Eggy:
Deze link kun je ook nog wel bij de software-links plaatsen
http://www.modaco.com/index.php?act=downloads

PS: Bij mij gaat ie toch echt niet resetten :/

[ Voor 15% gewijzigd door Jorco op 29-10-2005 01:53 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook met een MDA Vario. Helaas een heldere blauwe 'dooie' pixel bij een niet witte achtergrond.
Weet iemand of het mogelijk is om dan je toestel om te ruilen ? Wat kan ik het beste doen ?
T-Mobile bellen of bij de T-Mobile winkel langsgaan ?

Verder is het een leuk handig internet / telefoon toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:42
Leuk hoor, al die posts midden inde nacht :Z . Ik neem aan dat iedereen die hem nu al heeft de vario in de shop gehaald heeft en dat nog geen postbode een member hier gelukkig gemaakt heeft (iig met een vario)?
Ik meen me van het begin van de Compact thread the herinneren dat een luie pixel ( de blauwe dus, ze zijn pas echt dood als ie zwart is) wel eens te verhelpen is als je met de stylus op de pixel tikt of in de buurt ervan met je duim wat druk (voorzichtig!) uitoefent om dat ding wakker te schudden.

Als dat niet helpt zou ik proberen vandaag nog een shop te vinden die ze op voorraad heeft, wellicht krijg je dan direct een nieuwe mee. bellen met T-Mobile levert zowiezo vertraging op in de reparatie/omruil, alleen al door het verzenden, zeker als zij geen voorraad meer hebben. De shop lijkt me dus de beste optie voor jou, anders zit je wellicht erg lang zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

DT-PiSanG schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:41:
Heb 'm ook eindelijk!! >:)

De Vario is inderdaad Nederlandstalig en de T-Mobile kleurtjes zijn binnen 2 sec. verdwenen :P
.
Ik neem aan dat je dan de kleurtjes in wm bedoelt en niet aan de buitenkant. Iemand al een suikerklontje over zijn vario heengerrrost? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EsCo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:15:
Ik kan inmiddels melden dat Track & Trace mijn pakketje kent. Hopen dat ie morgen aankomt in ieder geval.

[...]
Mazzelaar.heb ook al een code maar nog niets van een status te zien :( maar die was verkeerd en begon met 044 ipv 064. Staat nu in dordrecht :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06-2021
WOEHOE!!!!

TPG is zojuist mijn langverwachte vario komen brengen :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow... eergisteren de brief en zojuist met TPG de phone ontvangen!!!
:*) 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DT-PiSanG schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:30:
[...]

Aangezien jij blijkbaar weet hoe dit moet, kun je me dan ook een link geven waar uitgelegd staat hoe dit moet? Krijg het nl. met geen mogelijkheid voor elkaar.
Nog een keer 'n hele simpele tutorial om te AS-en via BT!

Benodigdheden:
-Bluetooth Dongle + benodigde software
(niks geen widcomm drivers of dergelijke)
-SPV M500/ MDA-compact/ Qtek
-Pocket BTtools (versie 1.0.1.2)
-Windows XP met SP 2

Stappenplan:
1. Je installeert je Bluetooth dongle op je computer
2. Je installeert PocketBTtools op je ppc
3. Je zorgt dat je BTdongle goed werkt op je pc
4. Je gaat op je ppc naar 'devices' om 'n nieuwe te zoeken
5. Je vind dan als het goed is je computer
6. Je moet dan 'n code invoeren bv. 0000 op je ppc
7. Je krijgt dan 'n meldinkje op je computer om 'm te pairen, voer dezelfde code in
8. Op je ppc krijg je 'n schermpje te zien met 5 opties
9 Vink ActiveSync aan op je ppc
10 Ga nu op je ppc naar start - activesync - tools - Connect via BT with Computer

Je krijgt dan een keer een melding op je computer of je je ppc wil laten connecten en kunt daar instellen 'never ask this question again' daarna kun je gewoon overal in je huis (mits dat natuurlijk geen landhuis is van 600 vierkante meter) connecten met AS via BT :*)

Bij Network management heb ik alles standaard laten staan:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using: Internet Acces
-Programs that automatically connect to a private network should connect using: Orange World

Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/8145/networkmanagement7pd.jpg

Ik heb nu al m'n internetverbindingen dus gewoon standaard laten staan en ik krijg dan het volgende schermpje te zien, en daaruit kun je concluderen dat je gratis kunt internetten via Bluetooth _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/7325/btviaas3cu.jpg
AS via het kabeltje, dan heb ik wel internetverbinding via de PC

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/9097/asbt9vq.jpg
AS via BT, dan heb ik ook internetverbinding via de PC

Dus je kunt gewoon 10 meter (of ondersteund de Qtek 9100 meer meters) vanaf je BT-stickje die in je computertje zit op het internet. Je kunt dan ook gewoon gebruik maken van bv. de ingebouwde MSN-messenger client, je kunt naar websites surfen en dit is allemaal gratis :*)
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:21:
Hier ook met een MDA Vario. Helaas een heldere blauwe 'dooie' pixel bij een niet witte achtergrond.
Weet iemand of het mogelijk is om dan je toestel om te ruilen ? Wat kan ik het beste doen ?
T-Mobile bellen of bij de T-Mobile winkel langsgaan ?

Verder is het een leuk handig internet / telefoon toestel :)
Gelijk bellen met de T-mobile shop waar je 'm vandaan hebt (als je 'm via telefoon of internet hebt besteld gewoon gelijk naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel van T-mobile gaan) Ik had dat probleempje ook met m'n SPV M500, gaf 'n belletje naar de winkel waar ik 'm gekocht had en kon 'm zo omruilen! Wel loop je 't risico dat ze natuurlijk op zijn, maar dan zou ik nog maar eventjes wachten met zeggen 'dan houd ik 'm wel' want over 'n maandje zijn ze volop leverbaar dus!! :*)

Nog 'n vraagje voor de mensen die 'm al hebben (de Vario)!
Kunnen jullie kijken wat voor Model No. jullie hebben?
Start - settings - Device information - Identity - Model No
(sorry dat het in 't Engels is, maar ik heb 't overgenomen van m'n M500 die nog Engelse OS heeft :9 )

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 29-10-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 18:55
jahoee!!!!
afgelopen maandag besteld, 1 minuut geleden bezorgd...... ga uitpakken nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
rempx schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:46:
jahoee!!!!
afgelopen maandag besteld, 1 minuut geleden bezorgd...... ga uitpakken nu :*)
I'm so fucking jaloers:P

Had ik hem nou maar bij T-mobile besteld maar ja dan had ik er geen gratis Jabra 250v bluetooth headset bij gehad.

Dooie pixel das balen ik neem aan dat ie dan wordt vervangen 1 pixel op zo'n schermpje is gewoon erg vervelend!

Die 60 minuten gratis hotspot kaart heb je toch niet nodig icm met dat pocket internet abbo daar zit het toch std bij? Dan kan ik er wel iemand anders blij mee maken:)

Heeft iemand de suikerklont truc al geprobeerd om logos te verwijderen???? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze druppelen binnen, ik heb hem ook, net bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

schiffeb schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:50:
[...]
Die 60 minuten gratis hotspot kaart heb je toch niet nodig icm met dat pocket internet abbo daar zit het toch std bij? Dan kan ik er wel iemand anders blij mee maken:)
Ik voorzie een hoop aanbiedingen in Vraag & Aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Cobra_Lup schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:54:
[...]

Ik voorzie een hoop aanbiedingen in Vraag & Aanbod ;)
Dat lijkt me weer teveel van het goede voor 60 mins maar me pa zal er wel happy van worden.
Staat skype open op hun hotspots wel lekker cheap bellen als je voor de mac staat waar dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:24
Hij is net binnen... Bij mn ouders helaas, dus ik moet nog even geduld hebben tot ik er maandag langs kan.

Kan iemand me trouwens vertellen of PIT pas ingaat op het moment dat je oude abo-termijn afloopt of al vanaf het moment dat je je Vario binnen hebt?

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen allemaal graag iets schrijven, maar aantal dingen zijn echt overbodig en ongewenst zoals: status van verzending, goedkoopste winkels etc etc. Dat hoort hier niet thuis in dit topic!