Het Playstation Portable topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.271 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

jessepost schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:49:
[...]

snap het niet carsalesman
wat moet je doen
topsnelheid door stad of wat dan ook
bij mij loopt die meter maar niet vol :?
je moet luisteren naar wat je klant wil..bijv. offroad rijden, hard rijden, voetgangers omver rijden..meter loopt in no-time vol als je zoiets doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74303

Ik mag mijn PSP met dode pixels omruilen bij de winkel. Leveren ze nog steeds uit met 2.0 erop? Anders dan houd ik deze wel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 16:17
Mssn werkt deze beter:

*knip

Tis een Single Pixel Fixer

@Terminator_T100

Als et goed is zijn de PSP's die nu binnen komen 2.00

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
Insano schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:26:
Zoo, heb zojuist ook maar een PSP gehaald.
gelijk 1gb memstick, SSX, en een logitech beschermdoos.. :)

Helaas, zie ik alleen wel dat me PSP een rode hotpixel heeft.. kan ik hiervoor terug naar de dixons of moet ik dat via sony gaan doen? :(
Je kan er mee terug gaan naar dixons.
Ik ben al met al tig keer terug geweest met de mijne.

1e PSP had luchbellen in het plastic boven het scherm :(
die heb ik de volgende dag teruggebracht en een week of 3 gewacht totdat ze weer nieuwe kregen.

2e PSP had een blauwe pixel (deze was opgehaald door m'n moeder en had helaas de blauwe pixel niet gezien :'( )
De volgende dag zelf terug gegaan, ze hadden weer geen andere liggen, afgesproken dat ik deze zou houden en dat ze me zouden bellen als er nieuwe was.

3e PSP, Dixons belde me dat ze er weer een binnen hadden gehad, ik blij langs om hem om te ruilen, had deze weer zo'n vage donkere vlek onder een deel van het scherm, dus toen heb ik de mijne met blauwe pixel maar gehouden en me weer laten bellen als er een nieuwe was.

4e PSP, gisteravond opgehaald, deze had weer luchtbellen in het scherm.
5e PSP, had op het eerste gezicht geen dooie/stuck pixels, maar wat nu blijkt na een tijdje spelen is dat er toch 1 pixeltje is dat wit blijft.
Ik laat het maar zo want ik word er doodziek van om iedere keer weer terug te gaan.

Moraal van mijn verhaal ;) KIJK OF JE ER MEE KAN LEVEN MET 1 STUCK PIXEL, ZO NIET DAN HOOP IK DAT JE MEER GELUK HEB DAN IK :)

Nu ik toch lekker aan het blaten ben, dan nog ff wat over het aanbrengen van een screenprotector.

WAT EEN K#$%!*NKER WERK ZEG !!!

Dacht ik dat het schermpje helemaal schoon was, ik de screenprotector aanbrengen, blijkt er stiekum toch een stofdraadje aan de plakzijde van de screenprotector te hebben gezeten, ik dat ding er weer afhalen en proberen het stofje eraf te krijgen. Vervolgens natuurlijk met m'n vette jatten het plakgedeelte aangeraakt waardoor er allemaal vingerafdrukken op zitten.
Geprobeer dit af te spoelen met kraanwater. STOMSTOMSTOM (water bevat kalk) dus gevolg was dat er een paar leuke kalkkringels op de plakkant zaten, Gedistilleerd water gezocht in huis, daar nog een keer mee schoon gespoeld.
Dacht ik dat het eindelijk schoon was, zat er nog een stofje onder het scherm.

TOEN BEN IK FF GEFREAKT NOH niet te kort, de hele teringbende (screenprotector) ligt nu in de prullenbak.

Phew, heb ik ff lekker frustratie van me afgeschreven, bedankt voor dit forum _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 19:26
Ik krijg dus Ridge Racers, de US versie.

Is er verschil van de JAP en EU versie?
Zoals online gedoe ofzo?

Alvast bedankt,

Priyan

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

ik weet niet of je een hori had, maar daarin staat dat je stof met een plakbandje eraf moet halen en niet met je klauwen...
naja iig jammer dat het zo is verlopen

ik heb trouwens onderin ook een stuck pixel maar als je een racegame of gta ofzo aan het doen bent valt ie helemaal niet op!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Supershiva schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:58:
[...]

Dacht ik dat het schermpje helemaal schoon was, ik de screenprotector aanbrengen, blijkt er stiekum toch een stofdraadje aan de plakzijde van de screenprotector te hebben gezeten, ik dat ding er weer afhalen en proberen het stofje eraf te krijgen. Vervolgens natuurlijk met m'n vette jatten het plakgedeelte aangeraakt waardoor er allemaal vingerafdrukken op zitten.
Geprobeer dit af te spoelen met kraanwater. STOMSTOMSTOM (water bevat kalk) dus gevolg was dat er een paar leuke kalkkringels op de plakkant zaten, Gedistilleerd water gezocht in huis, daar nog een keer mee schoon gespoeld.
Dacht ik dat het eindelijk schoon was, zat er nog een stofje onder het scherm.

TOEN BEN IK FF GEFREAKT NOH niet te kort, de hele teringbende (screenprotector) ligt nu in de prullenbak.

Phew, heb ik ff lekker frustratie van me afgeschreven, bedankt voor dit forum _/-\o_
Je kan de screenprotector schoonspoelen met kraanwater en wat zeep. Daarna met druppels en al er weer op doen. Anders krijg je idd last van watervlekken. Het water tussen de screenprotector en PSP scherm druk je er zo uit. Dit is tenminste zo bij de Gametech die ik lever, maar ik dacht dat dat ook kon met de Hori's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
En nog een tip. Laat de douche even tijdje met warm water draaien. Het stoom haalt de stof uit de lucht. Zo kan je op je gemak de protector aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Wat is de truuk met die dingen?
Ik krijg hem er maar niet netjes op :(
Altijd maar bubbels die er niet uit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
SH4D3H schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:42:
Ik kreeg mijn screenprotector er ook niet goed op. de truc was uiteindelijk door de screenprotector nar op de psp aan te brengen. dat geeft twee voordelen:
1) Je kunt je screenprotector nog wijzigen nadat je hem hebt aangebracht
2) Je hebt veel minder last van stofjes en bubbels onder de screenprotector.

Ik heb de screenprotector 4x 'droog' erop proberen te krijgen en 1x nat. en die werkte meteen. deze zit nu al zo'n 8 maanden zonder opnieuw schoon te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105180

Chrasher schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Ik gebruik hier Sonicstage van Sony om MP3 om te zetten naar AAC (Atrac3Plus). Deze is gratis van Sony te downloaden.
Wat me wel opvalt is dat deze bestanden op een hele speciale manier op de geheugenkaart worden opgeslagen. Ze hebben de extensie ".OMA" en staan in een submap van "OMGAUDIO" waarin dan weer bestanden staan die vermoedelijk de playlists bevatten.
Als ik een podcast, welke in AAC formaat is, in de map music zet, werkt dit niet, de psp doet dan gewoon alsof hij er niet in zit. Weet iemand misschien hoe je een podcast op je psp zet? Moet je daar een speciale map voor aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Geduldig aanbrengen. Zodra je een bubbel zit, weer iets oplichten en laatste stukje opnieuw aanbrengen. Paar laatste kleine bubbels kun je gewoon wegwrijven.

Nat aanbrengen zoals door iemand anders aangekaart is ook een optie. Zo breng ik stickers op m'n motor aan, dan gebruik ik zelfs sopwater. Maar dat laatste lijkt me te aggressief voor het scherm.

Maar droog moet ook lukken, kwestie van handigheid krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

MacorgaZ schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:37:
Ik krijg dus Ridge Racers, de US versie.

Is er verschil van de JAP en EU versie?
Zoals online gedoe ofzo?

Alvast bedankt,

Priyan
Als je wilt multiplayen met andere die de EU of JAP versie hebben lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:44
Ik heb m'n Hori er de eerste keer bijna perfect erop gedaan (Hij zit een halve mm scheef).Eerst handen wassen, psp goed stofvrij maken, beschermlagen van de protector eraf en dan zo recht mogelijk aan de zijkant beginnen en langzaam over het scherm laten zakken ("rollen"). Totaal geen last van luchtbellen gehad, alleen rechtsbovenin een mm van boven een klein stofje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-04 16:59
Anoniem: 105180 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:32:
Als ik een podcast, welke in AAC formaat is, in de map music zet, werkt dit niet, de psp doet dan gewoon alsof hij er niet in zit. Weet iemand misschien hoe je een podcast op je psp zet? Moet je daar een speciale map voor aanmaken?
Gebruik je een (werkelijke) firmwareversie lager dan 2.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:09
kan je ook je eigen achtergronden op de psp doen of is dat illegaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09

DaWaN

'r you wicked ??

warchaser schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:30:
Vanaf v2.0 zonder gevaarlijkheid met v1.50 moet je naar je flash schrijven met PSPset

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Hmm, over dat giga-pack : ik sprak net iemand uit Amerika en die beweerde dat dit pakket al in de winkel ligt en dat de psp's daar firmware 2.00 geinstalleerd hebben(in het giga-pack). Kan iemand 15 of 17 november bevestigen voor Europa ? Iemand zei dat hier een paar pagina's terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 102419 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:05:
Hmm, over dat giga-pack : ik sprak net iemand uit Amerika en die beweerde dat dit pakket al in de winkel ligt en dat de psp's daar firmware 2.00 geinstalleerd hebben(in het giga-pack). Kan iemand 15 of 17 november bevestigen voor Europa ? Iemand zei dat hier een paar pagina's terug..
Ik wil wel geloven dat ze 2.00 of 2.01 er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 17:19

amd187

Ondertitel

Ik heb er nu 2 aangebracht, 1 op m'n PSP en 1 op m'n DS. Allebij gedaan doormiddel van eerst nat en schoon maken met glassex multi wipe doekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 19:26
Anoniem: 22297 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:24:
[...]

Als je wilt multiplayen met andere die de EU of JAP versie hebben lukt het niet.
Dat wist ik al.
Maar misschien dat sommige tracks of muziek anders waren.
Tjah, dat zie ik dan binnenkort wel :D

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BAUKstEr schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:57:
[...]

Gebruik je een (werkelijke) firmwareversie lager dan 2.00?
Nee ik heb gewoon firmware 2.0, werkt het bij jullie dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
warchaser schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:30:
Ja dat kan.

Als je Firmware 2.0 hebt kan je het gewoon doen door als je een afbeelding bekijkt op Gebruiken als achtergrond te klikken

Als je Firmware 1.5 hebt: *knip

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160216

hallo

Ik heb een vraagje : heb 2 psp 1 witte jap en 1 zwarte eu
Eu gebuik ik voor homebrew.
De witte gebuiken k gewoon voor games en internet.
Nu liep mij witte vast onder het spelen?????
dus 10 sec knopje in houden en weer gaan zou je zeggen.
niet dus. hj gaat wel aan maar komt niet meer in het opstart scherm
heb alles geprobeerd, accu eruit en er weer in. tijdje losgelaten, knopjes van allees meegedaan.
helemaal niks. je ziet alleen tot ie aanspringt en het zwarte scherm tevoorschijn komt en meer niet.
het groene lampje brand en het memory lampje ook
na 10 sec gaat ie weer uit (knopje zit niet vast)

WAT NU

ik ga in iedergeval sony nl benaderen
Heb via regels uitgevonden dat sony garantie wereldwijd moet verlenen!!!

heb ook wat gevonden over een motherboard wat je kan vervangen maarja liever garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 160216 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:59:
hallo

Ik heb een vraagje : heb 2 psp 1 witte jap en 1 zwarte eu
Eu gebuik ik voor homebrew.
De witte gebuiken k gewoon voor games en internet.
Nu liep mij witte vast onder het spelen?????
dus 10 sec knopje in houden en weer gaan zou je zeggen.
niet dus. hj gaat wel aan maar komt niet meer in het opstart scherm
heb alles geprobeerd, accu eruit en er weer in. tijdje losgelaten, knopjes van allees meegedaan.
helemaal niks. je ziet alleen tot ie aanspringt en het zwarte scherm tevoorschijn komt en meer niet.
het groene lampje brand en het memory lampje ook
na 10 sec gaat ie weer uit (knopje zit niet vast)

WAT NU

ik ga in iedergeval sony nl benaderen
Heb via regels uitgevonden dat sony garantie wereldwijd moet verlenen!!!

heb ook wat gevonden over een motherboard wat je kan vervangen maarja liever garantie.
BRICK :/ Veel succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Laatst online: 30-04 07:25
Is er al een soort van Gamespy-achtig proggie? Zodat je met je psp via het internet je game kan spelen tegen anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ja.. XLink Kay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Hier: *knip

Turorial voor Xlink

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Laatst online: 30-04 07:25
thanks... maar ben (nog) niet in het bezit van een linksys, en volgens mij is dat wel een vereiste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Zoo, ook even een reply, aangezien ik dit weekeind verder geen tijd meer heb gehad.

Ik ben zaterdag ochtend terug gegaan naar de dixons, en ik bleek het apparaat gewoon te kunnen omruilen!

Keb nu dus een andere PSP met een puntgaaf schermpie (getest in de winkel) en met een 2.0 firmare :Y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 141307 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:52:
[...]

ik gebruik zelf de SNES9xTYL emulator, werkt allemaal perfect! misschien die is proberen? zit o.a in het 2.0 eboot 0.7 loader pakket. http://forums.qj.net/showthread.php?t=23580
Thanks voor de tip.. Ik zal 'm vanavond even gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
Insano schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:27:
Zoo, ook even een reply, aangezien ik dit weekeind verder geen tijd meer heb gehad.

Ik ben zaterdag ochtend terug gegaan naar de dixons, en ik bleek het apparaat gewoon te kunnen omruilen!

Keb nu dus een andere PSP met een puntgaaf schermpie (getest in de winkel) en met een 2.0 firmare :Y) :)
You lucky basterd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

scorpion303 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:44:
[...]

Thanks voor de tip.. Ik zal 'm vanavond even gaan proberen...
Een tip over de settings:

Met het joystickje naar links brengt je naar het opties scherm. Zelf stel ik het volgende elke keer in:

Frameskip = 0
Screensize (ofzoiets) = Full
CPU Speed = 333MHz
Fast textures (ofzoiets, staat onder 'transparant textures') = On

En nog iets, kan er nu niet zo meteen opkomen. En op die settings draait bv. Mario World probleemloos en erg vloeiend. Behalve bij de Mini Koopa's, maar dat kan je ook als een leuke feature zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Ik heb dit nog niet hier gezien, maar ze hebben waarschijnlijk een exploit voor 2.50!

http://pspupdates.qj.net/...flow-exploit-warning.html

eens kijken wat ze daarmee kunnen

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:32
Zeg jongens, misschien een gekke vraag. Maar iemand enig idee waar dat doekje dat bij je PSP zit, van gemaakt is, of een soortgelijk iets? Want ik vind het echt een handig dingetje, en gebruik hem dan ook voor al mijn gadgets met een displaytje. En mocht ie ooit kwijtraken/smerig worden dan wil ik wel een nieuwe kopen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105180 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:47:
[...]

Nee ik heb gewoon firmware 2.0, werkt het bij jullie dan wel?
Dus niemand weet hoe je podcasts op je psp zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
leech1984 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:24:
Ik heb dit nog niet hier gezien, maar ze hebben waarschijnlijk een exploit voor 2.50!

Ziet er veelbelovend uit.. Ben benieuwd.. Wel raar, want ik dacht dat de 2.5 update eigenlijk alleen gebouwd is om deze TIF-overflow te verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Shailesh schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:45:
Zeg jongens, misschien een gekke vraag. Maar iemand enig idee waar dat doekje dat bij je PSP zit, van gemaakt is, of een soortgelijk iets? Want ik vind het echt een handig dingetje, en gebruik hem dan ook voor al mijn gadgets met een displaytje. En mocht ie ooit kwijtraken/smerig worden dan wil ik wel een nieuwe kopen.
Ik weet niet waar ie van gemaakt is maar ik heb ergens in een winkel een accesoire pack gezien met zón Doekje erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

leech1984 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:24:

Mja, het is gewoon bullshit die exploit. Wat diegene doet is een bestand wat de PSP niet kan lezen in een savegame zetten, vervolgend laad ie het en crashed ie..... Nou een crash is geen exploit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

DaWaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:57:
[...]

Mja, het is gewoon bullshit die exploit. Wat diegene doet is een bestand wat de PSP niet kan lezen in een savegame zetten, vervolgend laad ie het en crashed ie..... Nou een crash is geen exploit..
Er zit iets meer achter, hij crashed namelijk niet zomaar, daar kunnen ze dus weer op inspelen.
Ze hebben hetzelfde ookgedaan bij de 2.0 firmware en daarmee kon de firmware gedowngrade worden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

TheEvilCuber schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:07:
[...]

Er zit iets meer achter, hij crashed namelijk niet zomaar, daar kunnen ze dus weer op inspelen.
Ze hebben hetzelfde ookgedaan bij de 2.0 firmware en daarmee kon de firmware gedowngrade worden.
Bij de 2.0 exploit greep via de Tiff terug naar een 64kb bestand waaruit je code kon draaien. Dat je via dat bestand code kon draaien was toen gelijk duidelijk. Deze 'exploit' doet niets meer dan je PSP laten verslikken in een foutief bestand en heeft totaal geen houvast om code te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

firmware 2.01 was bedoeld voor de overflow die je liet downgraden. 2.50 is weer een nieuwe firmware met nog meer ingebouwde security en wat kleine nieuwe features..

Verder nog wat triest nieuws, ik quote:
Yesterday, one of the PSP-DEV founders died from colon cancer at the age of 31. CybBlade was partly responsible for the Kxploit, which allowed everyone who had a 1.5 bios to play homebrew on PSP. PSP-DEV consists of PaWsTick, CybBlade, and Killer-X.
RIP en bedankt voor al het werk in the scene :'(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSB75
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-12-2024
Gister mijn PSP van de trap laten vallen (per ongeluk) ;(
Maar wat denk je, hij is nog heel :*) , en dat na een val van 2 m en daarna zo'n 10 treden geraakt te hebben. (alleen de baterij lag er uit)
Toch stevig zo'n PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36
Is er iemand die ervaring heeft met twisted metal, dit omdat dit een van de weinige spellen is die de infrastructure optie benut (online gamen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 17:19

amd187

Ondertitel

philippevk schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:23:
Is er iemand die ervaring heeft met twisted metal, dit omdat dit een van de weinige spellen is die de infrastructure optie benut (online gamen dus)
Ik heb dat spel als eerste gekocht bij m'n japanse PSP samen met wipe out. Het boeide mij jammer genoeg niet erg lang, en het online gebeuren is ook erg rustig. Het was de eerste keer wel een enorm cool gevoel om met die psp in de tuin aan het racen te zijn online, maar de laatste keer dat ik keek (toevallig gisteren :) ) waren er maar 44 mensen in totaal, en een hoop servers met een ping van 999. Niet echt een bijzonder spel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
de 2.50 "exploit" wat beter uitgelegd:

http://pspupdates.qj.net/...f-overflow-explained.html
2.50 TIF Overflow Explained

We recently posted about a TIF overflow for firmware version 2.50. Here is what is actually in the EBOOT file, and a small explanation. Thanks guys, this all we asked for in the beginning. Now, the question remains if this can be used as an exploit or not. Time will tell, PSPUpdates will keep you posted.

Traditional PBP and SAVEGAME Layout
-ULUS100xxxx or EBOOT
--Param.SFO (tells how the psp handles the file: e.g. title - update ver. 2.51)
--icon0.PNG (icon)
--icon1.PMF (almost like a short movie clip <500kb
--pic1.PNG (background for pile that appears when you look at the file)
--SND0 (background sound-not in most saves or EBOOTs)
--Data file/data.psp (name vary depending on game saves...data.psp is the name when in eboots)
--Data.psar(only in eboots)

Well my Exploit contains...
--Param.SFO (tells how the psp handles the file: e.g. title - update ver. 2.51)
--icon0.PNG (icon-overflow.tif)
--icon1.PMF (blank PMF found in iso rip kits)
--pic1.PNG (background for file-framebuffer)
--SND0.AT3 ( small randow sound clip)
--Data file/data.psp (from v1.5)
--Data.psar(from v1.5)
and...
--Pic0.PNG (overflow.tif)

My Original Idea For The Exploit
1)the icon0 would be set to the overflow.tif
2)pic1 the framebuffer image
3)the 2 data files as 1.50s data files
4)SND0.AT3 a music file >20mb
5)ICON1 the blank pmf found in iso rip kits
6)Param file set to be read as updater version 2.51
7)pic0 overflow.tif resized to 272x480

Only one thing from my original blueprint wasn't used : the AT3 file is 5kb

How This Works
This works by overloading the psp audio with a glitch sound, and overloading the image handler with overflow.tif, thus in conjuction overriding the TIF patch.
en zoals gewoonlijk zijn er weer 2 kampen die zeggen dat het wel/niet een exploit is....

we zullen zien of iemand weer iets ermee kan vogelen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155233

Tweakable schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:49:
Is er al een soort van Gamespy-achtig proggie? Zodat je met je psp via het internet je game kan spelen tegen anderen?
Hoezo?

Met bv. NBA kan je gewoon al officieel online spelen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:22

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Anoniem: 155233 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:57:
Hoezo?

Met bv. NBA kan je gewoon al officieel online spelen hoor!
Het is handig als je ook online kunt spelen met spelletjes die eigenlijk alleen via een LAN/ad-hoc kunnen multiplayen (zoals heel veel spelletjes). Ik zou best wel eens willen wipeouten ofzo tegen een willekeurig iemand. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 10:42
ff een vraagje,
is het ook mogelijk om een umd-schijfjes zelf te branden ... :?
misschien dat ik het mis heb, maar zijn het niet gewoon de 8cm. schijfjes ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
pvdlaan schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:42:
ff een vraagje,
Nee, UMD is net iets kleiner. Ongeveer zo groot als (U)MiniDisc ook van Sony... toevallig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-04 08:40
pvdlaan schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:42:
ff een vraagje,
Nee, dit is niet mogelijk. Bij die 8cm schijfjes zit namelijk geen casing omheen en UMD is gewoon een ander formaat media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

BAUKstEr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:03:
[...]

Nee, UMD is net iets kleiner. Ongeveer zo groot als (U)MiniDisc ook van Sony... toevallig hehe
Toevallig inderdaad.. de MD is een magnetisch schijfje en de UMD een optisch. Dus ik snap niet waarom mensen toch altijd die vergelijking trekken. Is zo'n beetje hetzelfde als een LP-single en een cd vergelijken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

leech1984 schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:58:
de 2.50 "exploit" wat beter uitgelegd:

http://pspupdates.qj.net/...f-overflow-explained.html

[...]

en zoals gewoonlijk zijn er weer 2 kampen die zeggen dat het wel/niet een exploit is....

we zullen zien of iemand weer iets ermee kan vogelen...
wat ik tot zover begrijp is dat dit helemaal geen exploit is, maar gewoon een crash. Hij hernoemt een .png naar .tif terwijl tif niet meer ondersteund wordt. Het formaat is niet bekend en de PSP crasht.
Lijkt me ook sterk dat de tif exploit op 2.50 er gewoon nog is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:26:
[...]

wat ik tot zover begrijp is dat dit helemaal geen exploit is, maar gewoon een crash. Hij hernoemt een .png naar .tif terwijl tif niet meer ondersteund wordt. Het formaat is niet bekend en de PSP crasht.
sony heeft de tif exploit verwijderd uit 2.5 in de photo map maar het gaat nu als je goed leest via savegames... wat waarschijnlijk ook de mogelijkheid geeft om in kernel-mode te draaien. Als dit kan komen er dus UMD emu's voor 2.5 en kunnen we GTA spelen vanaf memstick :D

dus sony zal wel weer met een nieuwe firmware komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
FaceDown schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:25:
Toevallig inderdaad.. de MD is een magnetisch schijfje en de UMD een optisch. Dus ik snap niet waarom mensen toch altijd die vergelijking trekken. Is zo'n beetje hetzelfde als een LP-single en een cd vergelijken.
Ik weet het, het ging me ook om de makkelijke benoeming van Sony: (U)MD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 141058 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:46:
[...]sony heeft de tif exploit verwijderd uit 2.5 in de photo map maar het gaat nu als je goed leest via savegames... wat waarschijnlijk ook de mogelijkheid geeft om in kernel-mode te draaien. Als dit kan komen er dus UMD emu's voor 2.5 en kunnen we GTA spelen vanaf memstick :D
Ik ben allang blij als ik GTA kan spelen EN spellen vanaf MS kan spelen zonder te blijven up en downgraden..
Heb de meeste spellen toch op UMD maar vind het wel handig om ook een paar games op MS te hebben zodat ik alleen de PSP hoef mee te slepen en niet de UMD's...
Buiten dat laad een spel sneller op MS dan op UMD..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36
iemand toevallig al ervaring met het spel fired up? Lijkt mij een betere dan twisted metal. En goedkoper bij de MM.

edit

Dit spel is toch ook via de infrastructure mode te spelen (ja ben echt op zoek naar een online spel)?

[ Voor 33% gewijzigd door philippevk op 15-11-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

philippevk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:27:
iemand toevallig al ervaring met het spel fired up? Lijkt mij een betere dan twisted metal. En goedkoper bij de MM.
Wat ik er van gezien heb is het idd leukere gameplay dan twisted metal.. maar geen van beide echt goed gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

philippevk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:27:

edit

Dit spel is toch ook via de infrastructure mode te spelen (ja ben echt op zoek naar een online spel)?
Voor de multiplayer is het misschien wel leuk, singleplayer vond ik er niet zoveel aan, als je wilt kun je het in 1 uurtje uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Shailesh schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:45:
Beetje laat misschien.. maar beter dan nooit. Ik gebruik voor m'n PSP een brillendoekje, misschien kun je even naar de opticien om te vragen waar dit van gemaakt is/of je er eentje mag meenemen (gratis natuurlijk ;). 'Ja, ik ben mijn bril vergeten....' kan werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
En voor de statistieken: op 1 oktober m'n Japanse PSP geregistreerd. Vandaag de Spiderman 2 UMD binnen. Ziet er inderdaad wel geinig uit.
Niet verwacht dat ie in UMD case zou zitten, dacht dat 't zo'n kartonnetje zou zijn.....
Verder heb je d'r weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:32
-Daniël- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:33:
[...]

Beetje laat misschien.. maar beter dan nooit. Ik gebruik voor m'n PSP een brillendoekje, misschien kun je even naar de opticien om te vragen waar dit van gemaakt is/of je er eentje mag meenemen (gratis natuurlijk ;). 'Ja, ik ben mijn bril vergeten....' kan werken..
Nou je het zegt, inderdaad 8)7
Ik heb zelf ook een bril en ook zo'n doekje. Die dingen zijn inderdaad verdomd handig. Ga maar eens een paar keer bij de opticien langs >:)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook Spiderman2 ontvangen, rond 24Okt geregged :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:26:
[...]

'Gewoon een crash'? Een overflow veroorzaakt ook een crash. Een overflow houdt in dat er een fout optreedt waarbij de computer (in dit geval PSP) op een verkeerde plek in het geheugen code probeert uit te voeren. Normaal gesproken resulteert dit in een crash, maar als je ervoor zorgt dat je uitvoerbare code precies op die plek in het geheugen hebt staan dan kun je onofficiele code uitvoeren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
FaceDown schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:33:
[...]

'Gewoon een crash'? Een overflow veroorzaakt ook een crash. Een overflow houdt in dat er een fout optreedt waarbij de computer (in dit geval PSP) op een verkeerde plek in het geheugen code probeert uit te voeren. Normaal gesproken resulteert dit in een crash, maar als je ervoor zorgt dat je uitvoerbare code precies op die plek in het geheugen hebt staan dan kun je onofficiele code uitvoeren.
Helemaal correct, dus als dit alleen maar een crash is heb je er niets aan ;) Dat is wat hij zegt. Wat er gebeurd is dat er aan de png library een tif file wordt gegeven, die library gaat over z'n nek met als gevolg dat de psp crasht. Of die crash ook nuttig is moet nog blijken, maar ik vrees dat die library gewoon crasht en dat er geen buffer overflow is. Ongeveer hetzelfde als een bmp file hernoemen naar een exe file. Levert meestal ook geen bufferoverflow op, alleen vangt windows het netjes af dus crasht niet je hele pc. In dit geval wordt er niets afgehandeld dus loopt de boel vast of reboot de psp.

Ik was meer geinteresseerd in de wipeout webbrowser exploit, daarmee konden ze wel de return address overschrijven en andere code uitvoeren. Probleem daar was dat het (bijna) onmogelijk is om interessante (shell) code in het geheugen te zetten en daar naar toe te springen. Maar mocht die exploit ooit wat worden, dan ben je onafhankelijk van firmware, omdat dat spel werkt op elke firmware, en dus die exploit ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Blue2k op 15-11-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

philippevk schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:23:
hmm, fifa 2006, nhl gretzky, socom beta en socom fire team bravo, zijn allemaal online spelletjes, alleen heb ik tot nu toe van socom beta servers gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Vraag aan de bezitter van een Japanse PSP :9

Als je die wil registeren op de website, welk model moet je kiezen ? Ik zie daar geen PSP-1000CKW staan, maar enkel een PSP-1003 and PSP-1004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144605

Nu wil ik dus ook een psp kopen en zag dat er een giga pack uitkomt die ruim 70 euro goedkoper is maar er wordt gezegt dat het een gelimiteerd oplage is dus kan ik hem wel gewoon bijv bij de mediamarkt kopen of komt hij aleen in bepaalde winkels te liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 125883 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:03:
Vraag aan de bezitter van een Japanse PSP :9

Als je die wil registeren op de website, welk model moet je kiezen ? Ik zie daar geen PSP-1000CKW staan, maar enkel een PSP-1003 and PSP-1004
*kuch* mompelt iets over topic doordezen en zoeken...

Maakt niet uit.. beide zijn niet de waarheid.. :+
Ik heb voor de mijne (US PSP-1001) gekozen voor PSP-1003 omdat dat het dichts er in de buurt bij kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb in dit topic een item gevonden van iemand met zo'n psp, maar er stond niet bij welke optie het was... nu ja, 1003 lijkt wel het dichtst in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 20:25
ik heb het ceramic white giga pack besteld bij lik-sang.

Maar hoe lang is ongeveer de periode tussen het overmaken van het geld, en het moment dat er bij je order staat dat ze het geld ontvangen hebben?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 22:23

inXs

known as inXs

Yeah, morgen komt me Ceramic white pack aan (value), kan ik eindelijk echt mee praten :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102952

FaceDown schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:25:
[...]

Toch niet helemaal: MD maakt gebruik van een laser en optica om de informatie te lezen. Pre-recorded MD's zijn praktisch het zelfde als een cd (volledig optisch dus), recordable MD's maken gebruik van magnetische eigenschappen enkel bij het opnemen. Zie ook minidisc faq

Zo gek is het verband tussen MD en UMD niet, vooral als je UMD vergelijkt met de pre-recorded MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144605 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:06:
Nu wil ik dus ook een psp kopen en zag dat er een giga pack uitkomt die ruim 70 euro goedkoper is maar er wordt gezegt dat het een gelimiteerd oplage is dus kan ik hem wel gewoon bijv bij de mediamarkt kopen of komt hij aleen in bepaalde winkels te liggen ?
Ik denk dat hij ook gewoon bij mediamarkt komt, maar dat je er deze keer nog sneller bij moet zijn omdat het giga-pack slechts een beperkte periode beschikbaar zal zijn..

Daarom leek het me wel handig dat als iemand een pre-order actie bij een winkel ziet, dat diegene dat dan hier post zodat anderen ook op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:35:
[...]

Ik denk dat hij ook gewoon bij mediamarkt komt, maar dat je er deze keer nog sneller bij moet zijn omdat het giga-pack slechts een beperkte periode beschikbaar zal zijn..

Daarom leek het me wel handig dat als iemand een pre-order actie bij een winkel ziet, dat diegene dat dan hier post zodat anderen ook op de hoogte zijn.
Ik heb eem gezocht en je kan hem bij zuiderpark pre orderen http://zuiderpark-compute...nfo.php?products_id=60789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Wow, ik heb net Tokyo Extreme Racer eens geprobeerd. Wat een schitterende game is dat. Lijkt een beetje op NFS Underground, maar ik vind de auto's er stukken beter uit zien. En het rijden is ook realistischer. Alleen zijn de banen tot nu toe een beetje saai te noemen. Het customizen van je auto is echt zeer uitgebreid, en het ziet er heerlijk uit. Enige probleem is dat alles in het japans is, dus het is even uitprobern wat alles is. Maar binnen een paar minuten weet je waar de belangrijkste menu opties zitten (save, race, customize, etc) :) Wat mij betreft een echte aanrader, een mooie uitgebreide game van wat ik er tot nu toe van heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-05 13:46
Vraagje, ik wil maandag een PSP kopen (234 euro bij de MM), maar nou is mijn vraag als ik hem downgrade voor homebrew kan ik dan nog wel GTA LS (orgineel UMD) spelen met 1.5 ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:15:
Vraagje, ik wil maandag een PSP kopen (234 euro bij de MM), maar nou is mijn vraag als ik hem downgrade voor homebrew kan ik dan nog wel GTA LS (orgineel UMD) spelen met 1.5 ?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-05 13:46
Doe dat soort dingen maar niet hier vragen ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 22:56 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Ik heb ook even een vraagje. Vandaag hebben ik en nog 2 collega's onze Battle front 2 binnengekregen, usa versie. Aangezien ik een 1.50 psp heb werkt deze niet en vraagt hij of ik wil updaten naar versie 2.00. Ik kies ja en dan start hij opnieuw op en kom ik vervolgens in een scherm met onderaan een rondje en een kruisje en in de linkerbovenhoek een icoontje.

Druk ik op rondje krijg ik een tekstschermpje zonder tekst, dan kan ik met kruisje weer terug en als ik vervolgens weer kruisje doe dan krijg ik weer een tekstvak zonder tekst. Ik kan dus in principe niks doen. Ik moet de umd eruit halen en dan pas wil hij uit, anders wil hij niet eens uit. Iemand een idee waarom hij dit doet? Ik heb het namelijk ook geprobeerd met de japanse umd van ghost in the shell en dan vervolgens proberen up te daten naar 1.52, maar daar krijg ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

nee.... en als je de 2 PSP topics had doorgelezen had je die vraag al meerdere keren lang zien komen..
BTW voor zover ik weet werkt geen van die illegale versies van GTA anyway..

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ook niet.
Je hebt 2.0 nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 15:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 16963 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:23:
Ik heb ook even een vraagje. Vandaag hebben ik en nog 2 collega's onze Battle front 2 binnengekregen, usa versie. Aangezien ik een 1.50 psp heb werkt deze niet en vraagt hij of ik wil updaten naar versie 2.00. Ik kies ja en dan start hij opnieuw op en kom ik vervolgens in een scherm met onderaan een rondje en een kruisje en in de linkerbovenhoek een icoontje.

Druk ik op rondje krijg ik een tekstschermpje zonder tekst, dan kan ik met kruisje weer terug en als ik vervolgens weer kruisje doe dan krijg ik weer een tekstvak zonder tekst. Ik kan dus in principe niks doen. Ik moet de umd eruit halen en dan pas wil hij uit, anders wil hij niet eens uit. Iemand een idee waarom hij dit doet? Ik heb het namelijk ook geprobeerd met de japanse umd van ghost in the shell en dan vervolgens proberen up te daten naar 1.52, maar daar krijg ik hetzelfde probleem.
PSP resetten naar fabrieksinstellingen :)

Enneh UTMFS!!! :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 23-04 17:49
Anoniem: 16963 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:23:

waarom gebruik je dan de version changer niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Thanks voor de antwoorden, heb het grootste gedeelte van het topic wel doorgelezen, maar blijkbaar heb ik er eens overheen gelezen. Version changer zou eventueel ook nog kunnen, maar ik maak geen gebruik van homebrew en download nog zelden spellen omdat ze nu toch bijna niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde eigenlijk offline-winkels (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:10:
[...]

Ik zal morgen even bij een game shop in groningen vragen die hebben ook allemaal psp spul ik houd je op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes ^^
Mijn PSP is geregistreerd ... Misschien eens een mailtje sturen naar Sony, om te vragen of ik iets kan regelen voor de garantie... m'n andere handheld hebben nooit iets gehad, zelfs m'n oude GB classic is nog krasvrij, maar je weet maar nooit.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Anoniem: 102419 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:10:
[...]
Je kunt hem ook of de Free Record Shop site preorderen, dus zal wrs ook wel in de winkel kennen...

Het staat niet bij de hardware optie van psp (heel vaag), maar search maar op 'giga pack' en zij zult vinden.

OsseMaarten schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:10:
[...]

Je kunt hem ook of de Free Record Shop site preorderen, dus zal wrs ook wel in de winkel kennen...

Het staat niet bij de hardware optie van psp (heel vaag), maar search maar op 'giga pack' en zij zult vinden.
Let op! Dit product is nog niet te koop maar je kunt het natuurlijk wel al bestellen! Wij stellen dan alles in het werk om ervoor te zorgen dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt of je het op kunt halen in een door jou gekozen filiaal. mijn preorder wordt gedaan _/-\o_ je moet aleen wel vantevoren betaalen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 144605 op 17-11-2005 13:39 ]

Mooi, bedankt voor de info _/-\o_
Ik zal morgen eens even langs gaan bij de FRS, ik neem aan dat je offline ook wel kan pre-orderen :P

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Maak dan een TR aan :*

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 17-11-2005 22:55 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Ik heb mijn 1gb stick al een weekje geleden gekocht, en heb een maand geen psp gespeeld.

Wie heeft er nog een psp met firmware 1.50?
Welke spellen je nog?
Doen alle spellen na GTA het niet meer met loaders?

• Blue2k
Caboman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:15:
Ik heb mijn 1gb stick al een weekje geleden gekocht, en heb een maand geen psp gespeeld.

Wie heeft er nog een psp met firmware 1.50?
Welke spellen je nog?
Doen alle spellen na GTA het niet meer met loaders?
aaaarrgh.. Kunnen we geen nieuwe afkorting verzinnen als RTFT "Read The F... Thread". }:O

edit:
mocht die al bestaan.. RTFT!!

Anyways, Ik ben de laatste dagen druk geweest om wat series om te zetten naar PSP formaat, moet zeggen dat die 'PSP Video 9' tool een erg handig stukje software is. Maar eigenlijk is het stom dat wij (community) met die tools moeten komen voor een apparaat wat naast games ook bedoeld is voor video. Kan verder niet klagen, want als het eenmaal op de PSP staat ziet het er erg goed uit :)

[ Voor 40% gewijzigd door Blue2k op 17-11-2005 18:39 ]

• SH4D3H
Blue2k schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:34:
[...]
Maar eigenlijk is het stom dat wij (community) met die tools moeten komen voor een apparaat wat naast games ook bedoeld is voor video. Kan verder niet klagen, want als het eenmaal op de PSP staat ziet het er erg goed uit :)
Hebben we maar mazzel dat we de spellen ook niet hoeven te maken :+

Need for Speed Most Wanted is trouwens ook een aanrader ;)

• inXs
  • Laatst online: 22:23

inXs

known as inXs

Yeahhh heb me white psp binnen!! 1.5 firmware!!! :D Ben er echt happy mee!!

superB

Anoniem: 87302

inXs schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:47:
Yeahhh heb me white psp binnen!! 1.5 firmware!!! :D Ben er echt happy mee!!
waar heb je hem besteld?

Anoniem: 160445

Davidgilmour, zou je me willen mailen op cruger at gmail dot com? Ik heb wellicht een interessant voorstel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb de volgende koptelefoon besteld en ontvangen, moet zeggen: het dragen ervan is even wennen, maar wat een geluid zeg (zonder dat je mensen om je heen lastig valt) :D

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/MDR-EX71SL-W_1.jpg

Erg aan te raden als vervanging voor de standaard koptelefoon ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2005 11:20 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151222

BtM909 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:17:
Ik heb de volgende koptelefoon besteld en ontvangen, moet zeggen: het dragen ervan is even wennen, maar wat een geluid zeg (zonder dat je mensen om je heen lastig valt) :D

[afbeelding]

Erg aan te raden als vervanging voor de standaard koptelefoon ;)
waar heb je die gehaald dan? en hoeveel?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage