Het Playstation Portable topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.272 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:21:
nou m'n hdd kit is binnen en geen belasting betaald :)
damn 4 gb is echt sweet. fully loaded nu en kwa snelheid merk ik nu nog geen verschil tegenover memory stick. zal ongetwijveld wel wat langzamer zijn maar nog niet gemerkt!!
Heb al twee keer aan de deur zelf moeten betalen (kerel wou het niet afgeven anders;) ) maar heb ook al enkele keren achteraf een factuur gekregen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

interp schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:13:
[...]

Heb al twee keer aan de deur zelf moeten betalen (kerel wou het niet afgeven anders;) ) maar heb ook al enkele keren achteraf een factuur gekregen :Y)
Bij UPS krijg je volgens mij altijd achter af. Bij de rest weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:21:
nou m'n hdd kit is binnen en geen belasting betaald :)
damn 4 gb is echt sweet. fully loaded nu en kwa snelheid merk ik nu nog geen verschil tegenover memory stick. zal ongetwijveld wel wat langzamer zijn maar nog niet gemerkt!!
Hoe zit die HD nu vast ? als je zeg maar je psp niet bij de HD van houdt valt ie er dan af ? En als je er mee schudt blijft die accu dan goed zitten ?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Anoniem: 146149 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
Is met de witte PSP alles te spelen van spelletjes en films hier in Eruopa? Heeft er iemand ervarring mee of je op dit toestel nederlands kan zetten??

Zijn er anders nog verschillen met de Europese versie?
Ik heb me eind oktober een witte PSP uit Japan meegebracht. De PSP-1000CKW. Standaard met firmware 2.0, gans in het Japans.
De setup moet je eerst wel in het Japans doorlopen, maar daarna kun je hem in het Nederlands zetten. Er is zelfs Grieks en Deens te vinden. Hetzelfde geldt voor de 2.50 firmware die ik er momenteel op heb staan.

Je kan alle games spelen, dus zowel JP, US als EU. Voor de films zit je met regio 2 geloof ik, wat Japan en Europa is. Er is dus niet zo veel aan de hand ^^

Als je een witte PSP kunt vastkrijgen, gewoon gaan voor dit toestel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146149

Is er ook geen verschil met de knoppen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de OK knop het O knopje is op de witte ipv. de X knop.

Dus de software perfect in het Nederlands en die setup is die moeilijk????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:02

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Met welke games kan je nu online zonder een xbconnect of een ander soortgelijk programma?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Michael Knight schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:52:
[...]

Bij handheld-consoles is er idd geen sprake van NTSC of PAL..hoogstens 50/60hz afhankelijk van waar je em gekocht hebt (vooral bij oude handhelds; merkbaar door verschil in geluidstempo).

Dat jouw PSX het daar niet doet, komt door het feit dat er geen goede scart-kabel gebruikt wordt die een bruikbaar euro-av signaal verstuurd. In Frankrijk wordt namelijk dezelfde PAL-media verkocht als hier. Klinkt gek, maar is wel zo.
Beetje off topic, maar kan het dus zijn dat mijn PSX het in NL wel doet en daar niet door een scartkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

DaWaN schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:40:
[...]

Hoe zit die HD nu vast ? als je zeg maar je psp niet bij de HD van houdt valt ie er dan af ? En als je er mee schudt blijft die accu dan goed zitten ?
Lees het topic eens door. :(

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

DaWaN schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:40:
[...]

hij zit vast met 2 pennetjes die in de schroefgaatjes gaan achter in de psp. zit muut vast dat ik het zelfs aleen met een schroevendraaier los kreeg lol _/-\o_
zit erg mooi uitgelijnd aan de psp zodat het net 1 geheel lijkt. ben er erg happy mee. kwa gewicht valt het ook erorm mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:30
Aaaaaaaaaaaaah ik wordt gek!! Ik heb mijn PSP nog niet terug van Sony. Ik zit al anderhalf maand te wachten!! Ik bel die lullo's al elke week en ik krijg telkens weer te horen "ja meneer, wordt aan gewerkt... bla... bla". Die sukkels daar zijn hem gewoon kwijt (vroegen namelijk ook naar de barcode van het pakket) en willen dat niet toegeven. Hoewel ik laatst een dame daar aan de lijn kreeg die toegaf dat ik sowieso een nieuwe toegstuurd kreeg ook al waren ze hem kwijt. Maar ja, die gast die ik zojuist aan de lijn had verteld weer heel wat anders.

Ik ben nu klaar met die lullo's van die helpdesk aldaar. Welke wegen kan ik nog meer bewandelen om dat ding terug te krijgen? Kassa, Rechtwinkel, etc...?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-04 16:59
rimave schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:54:
Aaaaaaaaaaaaah ik wordt gek!! Ik heb mijn PSP nog niet terug van Sony. Ik zit al anderhalf maand te wachten!! Ik bel die lullo's al elke week en ik krijg telkens weer te horen "ja meneer, wordt aan gewerkt... bla... bla". Die sukkels daar zijn hem gewoon kwijt (vroegen namelijk ook naar de barcode van het pakket) en willen dat niet toegeven. Hoewel ik laatst een dame daar aan de lijn kreeg die toegaf dat ik sowieso een nieuwe toegstuurd kreeg ook al waren ze hem kwijt. Maar ja, die gast die ik zojuist aan de lijn had verteld weer heel wat anders.

Ik ben nu klaar met die lullo's van die helpdesk aldaar. Welke wegen kan ik nog meer bewandelen om dat ding terug te krijgen? Kassa, Rechtwinkel, etc...?
Al een aangetekende brief geprobeerd, waarin je je probleem evenals de oplossing voorlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37112

Ik heb afgelopen week mijn psp laten downgraden. Nu viel mij op dat bij 1 spel die ik erin doe en deze wil opstrten via de fastloader, het beeld bij het intor gedeelte erg raar van kleur wordt en daarna weer gewoon het juiste beeld geeft. Heeft dit te maken dat de versie van het spelhoger is dan de bios?

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 37112 op 09-11-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147647

master_viper schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:55:
Met welke games kan je nu online zonder een xbconnect of een ander soortgelijk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147647

master_viper schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:55:
Fifa 2006 (USA versie tenminste......Eu weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:02

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Anoniem: 147647 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:22:
[...]

Fifa 2006 (USA versie tenminste......Eu weet ik niet)
Ik heb dus nu gehoord dat t kan met Twisted Metal, X-men en deze dus. Die eerste heb ik zelf geprobeerd, en dat werkt cker :) .
Maar wat me opvalt is dat hier nog niet echt veel mense op spelen, ik hoopte dat er toch wel wat meer mensen online waren maar dat viel dus goed tegen.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb de Amerikaanse/Canadese versie van Gretzky NHL, en zelfs tijdens 'Amerikaanse' tijden is er vrijwel niemand online. Ik zal het nog eens vaker checken, want da's best jammer. Wat ik ook jammer vind is dat je niet online kunt Wipeout'en, dat zou wel leuk zijn. Lekker zo'n tournament online afwerken met een paar onbekenden en die helemaal kapot schieten. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Hillie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:39:
Ik heb de Amerikaanse/Canadese versie van Gretzky NHL, en zelfs tijdens 'Amerikaanse' tijden is er vrijwel niemand online. Ik zal het nog eens vaker checken, want da's best jammer. Wat ik ook jammer vind is dat je niet online kunt Wipeout'en, dat zou wel leuk zijn. Lekker zo'n tournament online afwerken met een paar onbekenden en die helemaal kapot schieten. ;)
Het kan ook zijn dat het systeem nog op pingtijden filtert. Spelers met hoge ping zie je misschien helemaal niet verschijnen ook al zijn ze wel online. Zodra er meer spelers in Nederland/Europa komen zie je misschien meer mensen online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Goed punt, ik zal m'n pingtijden eens gaan checken richting servers in de VS enzo. Op zich is m'n verbinding wel goed (Demon Flexpress 3/1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

willy83 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:39:
[...]

Beetje off topic, maar kan het dus zijn dat mijn PSX het in NL wel doet en daar niet door een scartkabel?
offtopic ja, maar moet kunnen lijkt me om een medetweaker te helpen;

Ik heb regelmatig over en weer gewisseld tussen pal/secam psx media en apparatuur, en het moet gewoon werken... met de meegeleverde kabel werkt het vrijwel zeker NIET...hierbij krijg je ook zwart/wit beeld als je geluk hebt bij import :)

Maar kijk in frankrijk maar es in de winkels, overal staat pal op de gamesmeuk :*)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-04 16:52
BAUKstEr schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:35:
[...]

Hét heeft geen zin om... :+

Hé coo_tjai, welke denk jij dat het wordt en waarom zou je het willen weten?
voor de 1 gb en om backup spellen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
w00t Ctrl-Alt-Del gaat zn comics PSP ready op t web zetten.
We are also the first webcomic that will be making its website available entirely in PSP format, so that you can read the latest comics and news directly from your PlayStation Portable.
Ik weet niet of deze link t doet maar dat moet je dan maar even testen:
Ctrl-Alt-Del PSP linkie

(eerder gaf hij aan PSP 2.0 of hoger, maar mogelijk werkt t ook met een PSP 1.5 en Fired Up browser.)

[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 09-11-2005 16:13 . Reden: En nu in t juiste topic ;) ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Hillie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:47:
Goed punt, ik zal m'n pingtijden eens gaan checken richting servers in de VS enzo. Op zich is m'n verbinding wel goed (Demon Flexpress 3/1).
Als jouw ping laag is, kunnen andere mensen alsnog een hoge ping hebben. Hierdoor zou jij ze alsnog mis kunnen lopen natuurlijk... :P
coo_tjai schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:10:
PSP-MP1G
bron & Sony-benchmark: http://pspupdates.qj.net/...erformance-benchmark.html

[ Voor 48% gewijzigd door BAUKstEr op 09-11-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anoniem: 146149 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
Is met de witte PSP alles te spelen van spelletjes en films hier in Eruopa? Heeft er iemand ervarring mee of je op dit toestel nederlands kan zetten??

Zijn er anders nog verschillen met de Europese versie?
Ik heb er gisteren eentje gehaald. Alles werkt prima, alleen is het wel firmware 2.01
Dus als je homebrew wilt gebruiken, dan zou ik nog snel proberen een europese te pakken te krijgen, voordat daar ook standaard 2.01 op zit.

Als je opstart kan je taal etc. selecteren. Verder kan je in je instellingen een keyset selecteren, zodat die niet standaard op japans staat. Zo ook voor je standaard subs bij umd video etc. Verder werkt het dus hetzelfde, alleen de default settings zijn op japan gebaseerd.

Verder is ie wel erg mooi in het wit. :9~

[ Voor 23% gewijzigd door Fakir op 09-11-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
[...]
De kans is klein dat er op de Gigapack nog 2.0 gaat komen, verwacht maar 2.01 of zelfs 2.50 :) Dus koop je games maar lekker in de winkel :Y) :+

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
ck2000nl schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:30:
[...]

De kans is klein dat er op de Gigapack nog 2.0 gaat komen, verwacht maar 2.01 of zelfs 2.50 :) Dus koop je games maar lekker in de winkel :Y) :+
wanneer komt het gigapack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-04 16:52
15 of 17e november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 22-04 20:09
Even een misschien nuttige comment over JAP psp's...

Ik had zelf een originele 1.50 PSP, en ik had die buttonswap destijds uitgevoerd.
(X voor bevestigen is toch makkelijker dan O) en ik heb m sinds kort naar 2.0 geupgrade om GTA te kunnen spelen, dat heb ik gewoon gedaan met de 2.0 update die op de GTA UMD (import) stond, USA upgrade dus. En dat werkt perfect, en de buttons zijn gewoon zo gebleven ( X voor bevestigen)

En ik heb maar 2 UMD films ( xXx 2 en spidey dan) en die doen t ook prima nog steeds.
Ondanks USA firmware dus. Meer films nog niet kunnen proberen.
Volgens verkoper bij The Futurezone in zoetermeer komt het door het type laser of lens ofzo wat er in zit, en dat, dat bij JAp en EU hetzelfde is, en bij USA dus anders, en dat het dus niet uitmaakt welke firmware je erop zet, hij speelt films af uit de regio waar je m gekocht hebt. ( 2 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk ik net naar me hdd van de psp in management console.. het is gewoon een 6 gb microdrive!!! waarvan maar 4 gb een partitie is en 2 gb ongepartitioneert. ik ga nu ff checken of ik er meer mb's kan uitpersen want heb gelezen dat sommige mensen 5 gb microdrives konden aansturen. _/-\o_

http://home.casema.nl/cinlau/psphd.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 09-11-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Anoniem: 151407 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:08:
kijk ik net naar me hdd van de psp in management console.. het is gewoon een 6 gb microdrive!!! waarvan maar 4 gb een partitie is en 2 gb ongepartitioneert. ik ga nu ff checken of ik er meer mb's kan uitpersen want heb gelezen dat sommige mensen 5 gb microdrives konden aansturen. _/-\o_

http://home.casema.nl/cinlau/psphd.jpg
Of als je toch tegen een limiet van 4Gb aanloopt deze verkopen, een 4Gb ervoor terugkopen en het verschil in je zak steken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tis dat mijn cardreader de unit los nie aanpakt. moet ff op me werk checken.. als ik er al 5 gb van kan bakken is toch weer 1 gig meer _/-\o_

Edit: het lijkt toch meer een bug in windows console.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 09-11-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ElayZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:54:

En ik heb maar 2 UMD films ( xXx 2 en spidey dan) en die doen t ook prima nog steeds.
Volgens verkoper bij The Futurezone in zoetermeer komt het door het type laser of lens ofzo wat er in zit, en dat, dat bij JAp en EU hetzelfde is, en bij USA dus anders, en dat het dus niet uitmaakt welke firmware je erop zet, hij speelt films af uit de regio waar je m gekocht hebt. ( 2 dus)
Spidey is regiovrij geloof ik, die draait prima op mijn US PSP (mijn spidey2 komt van sony UK)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Heeft er trouwens al iemand gehoord of er al een emu uit it waar je je backups op kan spelen op 2.0?
Ik heb GTA besteld en die draait alleen op 2.0 en heb geen zin om elke keer te gaan downgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146149

ElayZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:54:
Even een misschien nuttige comment over JAP psp's...

Ik had zelf een originele 1.50 PSP, en ik had die buttonswap destijds uitgevoerd.
(X voor bevestigen is toch makkelijker dan O) en ik heb m sinds kort naar 2.0 geupgrade om GTA te kunnen spelen, dat heb ik gewoon gedaan met de 2.0 update die op de GTA UMD (import) stond, USA upgrade dus. En dat werkt perfect, en de buttons zijn gewoon zo gebleven ( X voor bevestigen)

Die button swap hoe moet je dat dan juist doen? Ergens in de settings ofzo ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:53
Ligt het aan mij, of veranderd de WAB Version Changer ook je MAC adres?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

F-Tim schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:20:
Ligt het aan mij, of veranderd de WAB Version Changer ook je MAC adres?
Dat zou best kunnen.

Je moet even controleren met je mac adres die op je blaatje staat. Of boekje...
Kan ook in de handleiding saan weet het zo ff niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:09:
[...]

Dat zou best kunnen.

Elk blaadje en boekje wat ik bij de PSP kreeg doorgebladerd ;) Staat nergens m'n MAC adres genoteerd...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

inXs

known as inXs

Weet iemand of de psp's gewoon weer op voorraad zijn in de winkels? En met welke firmware worden die dan geleverd?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:09:
[...]

Dat zou best kunnen.

Je mac adres kun je niet veranderen en staat volgens mij onder op de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Heeft iemand toevallig al reserveringsacties kunnen ontdekken bij "echte" winkels ? Ik wil namelijk neit weer misgrijpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159851

ik hoef gelukkig niet naar de winkel, sony is namelijk een klant van het bedrijf waar me vader werkt. ik krijg de psp ook nog eens met 50 euro korting _/-\o_

hopelijk deze week binnen

me happy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ruudvdsanden schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:18:
[...]

Je mac adres kun je niet veranderen en staat volgens mij onder op de psp.
idd hetstaat onder in je accu

als je je accu eruit haalt daar op die sticker d8 ik.

kan niet kijken want die iser 3 weken geleden al afgehaald bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Er is geen UMD loader voor GTA naar mijn weten.

edit: voor iemand daar boven ^^

[ Voor 28% gewijzigd door Cabo op 09-11-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:14:
[...]

idd hetstaat onder in je accu

als je je accu eruit haalt daar op die sticker d8 ik.

kan niet kijken want die iser 3 weken geleden al afgehaald bij mij
Is ook te bekijken bij de Systeeminformatie van je PSP. :)

• ck2000nl
ToolkiT schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:25:
[...]

Heeft er trouwens al iemand gehoord of er al een emu uit it waar je je backups op kan spelen op 2.0?
Ik heb GTA besteld en die draait alleen op 2.0 en heb geen zin om elke keer te gaan downgraden..
Als het backups zijn, dan speel je toch lekker weer met de originele discs :Y) :+

• F-Tim
Onder de batterij staat bij mij niets over het MAC-adress op de sticker.
Enkel wat standaard info, m'n serie nummer, en een datum code, en that's it.

Het enige wat dan nog kan is iemand die wél zo'n sticker heeft en WAB version changer 2.5 of lager gebruikt heeft kan zeggen of zijn/haar MAC adress anders is dan op de sticker.

@FF1987
Ik weet dat je het daar ook kan uitlezen, maar wilde het hardwarematig controleren omdat ik na wat experimenteren met WAB version changer dacht dat mijn MAC adres veranderd was. Vandaar. Wel bedankt dat je meedacht.

Wanna play?

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ck2000nl schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:44:
[...]

Als het backups zijn, dan speel je toch lekker weer met de originele discs :Y) :+
Nee joh, een backup spelen scheelt een hoop UMDtjes meesjouwen ;)

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:08
ToolkiT schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:55:
[...]

Dan wil ik gerust eens weten wat voor Memory stick/mega hard drive jij bezit.
Want EEN HOOP backups van spellen a la GTA vragen EEN HOOP GB's. Heb je die dan?

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:09
ToolkiT schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:55:
[...]

Hetzelfde hiero, Ik heb zelf ook geupdate naar 2.0 voor GTA, maar ik heb ook geen zin om de hele tijd te downgraden, en de laad tijden zijn gewoon echt een HEEL stuk minder, zeker voor Midnight Club 3. Eerst moest ik ongeveer een minuut wachten (UMD) en nu minder dan een halve minuut (memstick) om een race te laden oid.
Dus ik ben ook wel benieuwd of er al een UMD loader is voor 2.0 aangezien er toch al wel best wat homebrew is die op 2.0 draait :S

• ElayZ
Anoniem: 146149 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:14:
[...]

Die button swap hoe moet je dat dan juist doen? Ergens in de settings ofzo ???
Met de WAB_PAD_Region_Swapper.rar
26/07/2005

Yoshihiro is proud to bring you today the -= PAD region Swapper -=

What it does: It swaps O and X buttons for the JAP PSP 1.5 (only JAP&1.5!) So your JAP psp become like US.(only for buttons)

HoW ?:Just follow instructions on your screen and don't forget to plug you AC adapter.

How to reverse?: Easy you just have to go to system setting ==> Restore default Setting.
Maanden (vanaf 26-7 dus) al zo gebruikt dus, en werkte perfect, geen problemen mee gehad.

[edit] Er is gewoon nog geen loader voor 2.0 en hoger. Anders had het hier echt wel ergens gestaan.
En al houd je pspupdates een beetje in de gaten dan merk je t vanzelf wel wanneer er iets uitkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door ElayZ op 10-11-2005 13:38 ]

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Hm, weet niet of het al veel eerder is voorgekomen, maar heb de Spiderman UMD nogsteeds niet binnen gehad... Dit terwijl ik de PSP op 9sept heb gekocht en me op 10sept heb geregisteerd, is dit normaal?

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ben gisteravond voor het eerst aan het experimenteren geslagen met een SNES emulator op mijn 2.0 psp... Ik heb 'v0.7 Fanjita's Eboot loader for the v2.0 PSP' erop gezet, in combinatie met uo_Snes9x (v0.02y31) en een aantal SNES-rommetjes die ik nog in cartridge vorm op de plank heb liggen (Mario All Stars, Mario World, Mario Kart, Donkey Kong 1 enz.).

Ik was zwaar enthousiast over het gemak waarmee je deze boel aan de praat kunt krijgen. Ik had dit nog nooit gedaan, maar binnen 12 minuten knalde Mario over mijn scherm. Ik was echter wel nogal teleurgesteld in de manier waarop deze spellen geemuleerd worden. Okay, ik weet dat emulatie altijd tricky is en een hoop extra rekenkracht kost om de (oude) hardware na te bootsen, maar deze spellen zijn al 11 jaar oud en de SNES zelfs nog een stukje ouder.. De gemiddelde pc, dreamcast of xbox waar ik dit de afgelopen jaren mee heb gedaan, kon de boel met gemak aan... Net als PSX1, GBA of N64 spellen trouwens.. Waarom doet de psp dan zo moeilijk? Een normaal potje mario kart is nauwlijks mogelijk..Tis zo traag als dikke ****. Of doe ik misschien iets verkeerd?

- Ik heb de kloksnelheid op de drie verschillende standen geprobeerd.. 333Mhz lijkt het best te werken (logisch)
- Ik heb de verschillende beeldformaten geprobeerd.. het kleinste formaat lijkt het best te werken (logisch)
- ik heb met de (auto)framedrop instellingen zitten spelen.. autoframedrop lijkt niet zo veel uit te maken.. verder deze framedropinstelling puur een compromis tussen het normaal speelbaar houden van de game en het behouden van een redelijk aantal frames.. (logisch)

Ben ik toevallig iets vergeten? Gebruik ik misschien de verkeerde emulator? Hoe krijg ik die games beter? Moet ik terugvallen op een NES-emulator?

• Hillie

Hillie

Wrack schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:42:
Hm, weet niet of het al veel eerder is voorgekomen, maar heb de Spiderman UMD nogsteeds niet binnen gehad... Dit terwijl ik de PSP op 9sept heb gekocht en me op 10sept heb geregisteerd, is dit normaal?
Ik heb hem afgelopen zaterdag gehad, en heb m'n PSP ergens begin oktober gekocht en meteen geregistreerd. Het gaat nogal random, maar ze worden dus nog wel geleverd. Het filmpje is trouwens geen recht, maar een gift, hou daar wel rekening mee. ;)

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hillie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:37:
[...]
Het filmpje is trouwens geen recht, maar een gift, hou daar wel rekening mee. ;)
Een gift? Dan zou je hem gratis in de winkel kunnen afhalen.of direct bij je psp geleverd krijgen. Dit is iets anders.. Je ruilt nl. je persoonlijke (adres)gegevens voor een umd-filmpje. En dat is een ruil die Sony maar al te graag wil aangaan.. Ga er maar van uit dat die gegevens voor Sony een hogere waarde hebben, dan de productie-, administratie- en verzendkosten van die miljoenen umd-schijfjes..

We hebben het toch over Sony? Niet een of andere charitatieve instelling.. :)

• inXs

inXs

known as inXs

K nogmaals dan :P zijn er uberhaubt nog ergens psp's te krijgen in winkels? Anders ergens via internet? En zo nee, wanneer worden die dan weer verwacht? En welke firmware bevatten die dan? Zijn die evt makkelijk downgradeble?

superB

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 16:44
inXs schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:01:
K nogmaals dan :P zijn er uberhaubt nog ergens psp's te krijgen in winkels? Anders ergens via internet? En zo nee, wanneer worden die dan weer verwacht? En welke firmware bevatten die dan? Zijn die evt makkelijk downgradeble?
Ik zou nog even wachten tot het gigapack ?

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
carfreak02 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:04:
[...]
Ik zou nog even wachten tot het gigapack ?
Waarvan we geloof ik wisten dat die FW 2.5 waren? Lijkt me dus niet zo handig als je een downgradable PSP wilt.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SurfHenk schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:01:
[...]

Dan wil ik gerust eens weten wat voor Memory stick/mega hard drive jij bezit.
Want EEN HOOP backups van spellen a la GTA vragen EEN HOOP GB's. Heb je die dan?
Met zo'n 4Gb Hd kom je een end.... GTA is in de minderheid de meeste games zijn maar 300MB ofzo..
Voor de duidelijkheid ik heb GTA gewoon netjes gekocht dus...(hier is ie al uit)

• inXs

inXs

known as inXs

Blue2k schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:10:
[...]

Waarvan we geloof ik wisten dat die FW 2.5 waren? Lijkt me dus niet zo handig als je een downgradable PSP wilt.
2.5 is dus pertinent niet downgradeble? Ook niet over een klein tijdje?

superB

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
ze vinden op alles wat, dus ook op 2.5

• ck2000nl
inXs schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:01:
Lijkt me sterk dat de Mediamarkten niks meer in voorraad hebben. Die hebben vast nog wel ergens een palletje staan :D Bel ze om te checken!

• ElayZ
PSP's zijn nog wel te krijgen hoor.
iig in leiden en omg bollenstreek liggen er bij diverse winkels nog psp's.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
M'n witte PSP'tje is binnuh :) ( thanks Kiddyl )
Heb al een episode Bleach gekeken en sta nog altijd versteld van dat mooie scherm.
Gelijk geregged voor m'n Spidey UMD ;) :+

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09

DaWaN

'r you wicked ??

Skoelat schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:18:
ze vinden op alles wat, dus ook op 2.5
Dat vraag ik me af, voor nu zou ik gewoon zeggen 2,5 en homebrew = no go

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
Ik heb gisteren mijn PSP ook maar eens de buttons geswapped. Ik had nl. een Jap PSP en kon niet wennen aan het 'O' voor bevestigen en 'X' voor annuleren. Heb eens op psp-updates gekeken, en heb daar twee files gedownload die op mijn PSP moesten. Programmaatje startte toen op, en even later had ik een PSP waar 'X' bevestigen was en 'O' annuleren :D

Dat was dan ook meteen mijn eerste ervaring met homebrew :P :D

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
wie heeft hier gta? ( ik :P ) maareh ben nu al best ver... maar heeft bij mij nog nooit gesneeuwt
en nog iets: welke missie staat die helicopter?

Anoniem: 141307

scorpion303 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:35:
Ik ben gisteravond voor het eerst aan het experimenteren geslagen met een SNES emulator op mijn 2.0 psp... Ik heb 'v0.7 Fanjita's Eboot loader for the v2.0 PSP' erop gezet, in combinatie met uo_Snes9x (v0.02y31) en een aantal SNES-rommetjes die ik nog in cartridge vorm op de plank heb liggen (Mario All Stars, Mario World, Mario Kart, Donkey Kong 1 enz.).

Ik was zwaar enthousiast over het gemak waarmee je deze boel aan de praat kunt krijgen. Ik had dit nog nooit gedaan, maar binnen 12 minuten knalde Mario over mijn scherm. Ik was echter wel nogal teleurgesteld in de manier waarop deze spellen geemuleerd worden. Okay, ik weet dat emulatie altijd tricky is en een hoop extra rekenkracht kost om de (oude) hardware na te bootsen, maar deze spellen zijn al 11 jaar oud en de SNES zelfs nog een stukje ouder.. De gemiddelde pc, dreamcast of xbox waar ik dit de afgelopen jaren mee heb gedaan, kon de boel met gemak aan... Net als PSX1, GBA of N64 spellen trouwens.. Waarom doet de psp dan zo moeilijk? Een normaal potje mario kart is nauwlijks mogelijk..Tis zo traag als dikke ****. Of doe ik misschien iets verkeerd?

- Ik heb de kloksnelheid op de drie verschillende standen geprobeerd.. 333Mhz lijkt het best te werken (logisch)
- Ik heb de verschillende beeldformaten geprobeerd.. het kleinste formaat lijkt het best te werken (logisch)
- ik heb met de (auto)framedrop instellingen zitten spelen.. autoframedrop lijkt niet zo veel uit te maken.. verder deze framedropinstelling puur een compromis tussen het normaal speelbaar houden van de game en het behouden van een redelijk aantal frames.. (logisch)

Ben ik toevallig iets vergeten? Gebruik ik misschien de verkeerde emulator? Hoe krijg ik die games beter? Moet ik terugvallen op een NES-emulator?
ik gebruik zelf de SNES9xTYL emulator, werkt allemaal perfect! misschien die is proberen? zit o.a in het 2.0 eboot 0.7 loader pakket. http://forums.qj.net/showthread.php?t=23580

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30
jessepost schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:52:
wie heeft hier gta? ( ik :P ) maareh ben nu al best ver... maar heeft bij mij nog nooit gesneeuwt
en nog iets: welke missie staat die helicopter?
Sneeuw vet, dat heb ik nog niet gezien ! Ben nu in het tweede level.. En wat een spel zeg, dat eerste eiland was v3t. Met al die maffia missies.. Echt een super game, ben nu echt van mijn psp gaan houden. ahha :Y)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• TFDev
Er stelde iemand de vraag ivm de spiderman 2 UMD?
Ik heb mijn psp op 1 sep (om 00:10 oid :P) geregged. En had tot maandag nog niks binnen. Kwam ik maandag uit school thuis lag er een pakketje voor me :D en tering hé, wat een strak beeld echt ongelooflijk.
Maar to the point, ze kunnen nog steeds binnenkomen dus :P

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik heb mijn PSP op 5 oktober geregistreerd, en vorige week heb ik die UMD ontvangen.
1 maandje dus. :)

• inXs

inXs

known as inXs

Naja het punt is dat ik net een skivakantie voor 10man geboekt heb, dus ik verwacht aan het eind van de maand weer al het geld terug te hebben van de gelukkigen ;) Dus daarom vroeg ik mij af hoe het zat met de voorraad van de psp's.. Maar de mediamarkt is misschien wel een goed idee ja, ik zal men ff pushen om geld over te maken, want 1 persoon is genoeg voor een psp.

superB

• Fakir
Wellicht ben ik iets te dronken, maar hoe hebben de mensen met een japanse versie de boel geregged? Je kan er alleen 1003 of 1004 selecteren en geen 1000. Ik wil ook wel een spidey ontvangen :(

• TFDev
Fakir schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:32:
Wellicht ben ik iets te dronken, maar hoe hebben de mensen met een japanse versie de boel geregged? Je kan er alleen 1003 of 1004 selecteren en geen 1000. Ik wil ook wel een spidey ontvangen :(
Ik heb mijn jap psp gewoon geregged met model 1003.
Maarre.. nu al dronken? Dat doe je goed :P

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Fakir schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:32:
gewoon 1003 of 1004 selecteren ;)

• Fakir
Thnx. Dat was te voor de handliggend, dus zocht ik de weg met de meeste weerstand. Nu maar hopen dat ze nog genoeg spideys op voorraad hebben.

Anoniem: 19058

sneeuw in GTA krijg je als je de car-sales afrond :)

en degenen die graag hun backup van GTA vanaf de MS willen draaien; succes, het is nog niemand gelukt.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 10-11-2005 22:33 ]

Anoniem: 145060

ff een vraagje hoe zit dat nou met gta pal?
komt ie morgen 11-11-2005 uit of toch pas 02-12-2005?
en het is toch niet zo als bij burnout hoop ik dat alles in het nederlands is?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 145060 op 11-11-2005 00:25 ]

Anoniem: 87302

vraagje, werkt burnout op een japanse 1.0 ?
zonder up te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:19:
zonder up te daten?
In principe wel met de WAB Version Changer ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:19:
zonder up te daten?
Op een 1.50 werkt ie zeker weten, ook zonder version changer.
En btw, zet je psp eens op engels ipv NL, en tadaaa burnout is ook in het engels ipv schrale NL vertaling. 'bumperbuiger!' LOL

En aan degene die het vroeg over helikopter in GTA;

in de 'Calm before the storm' missie, waar je massimo moet volgen op de grond als hij met heli vliegt. Dan met een motor de trap op ipv lopen zodat je door de gele marker rijd en voila! daar is je helikopter!

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 11-11-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElayZ schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:11:
[...]

Op een 1.50 werkt ie zeker weten, ook zonder version changer.
En btw, zet je psp eens op engels ipv NL, en tadaaa burnout is ook in het engels ipv schrale NL vertaling. 'bumperbuiger!' LOL

En aan degene die het vroeg over helikopter in GTA;

in de 'Calm before the storm' missie, waar je massimo moet volgen op de grond als hij met heli vliegt. Dan met een motor de trap op ipv lopen zodat je door de gele marker rijd en voila! daar is je helikopter!
Dus als je die missie gepasseerd (ik ben veel verder) dan kun je geen heli meer krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik heb nu al 25 minuten gezocht op Google maar kan geen tut vinden over hou je dummy data moet herkennen.
Heeft iemand een linkje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
SH4D3H schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:26:
Ik heb nu al 25 minuten gezocht op Google maar kan geen tut vinden over hou je dummy data moet herkennen.
Heeft iemand een linkje voor me?
Zoek maar ff naar dit YA_UMD_iSO_Shrinker_v0.3b

Die haalt de dummy files er automatisch uit.

En over GTA, ik ben ook al veel verder, maar heb destijds een aparte save gemaakt.
Er staan ook save games op internet (op pspupdates ook) moet je maar even zoeken en die erbij gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

wat mij echt te vet lijkt is Continuum op PSP of ben ik zo stoned? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
gta... bij hoeveel % ga je naar het 2e eiland zit nu geloof ik bijna aan de 20 % !?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060

komt gta nu vandaag uit of pas 2 dec??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:55

Martinspire

Awesomeness

@ jessepost, ligt volgens mij meer aan de volgorde van missies dan aan het totaal van het percentage (aangezien je met 34 het spel al uitgespeeld kunt hebben)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:30:
sneeuw in GTA krijg je als je de car-sales afrond :)

en degenen die graag hun backup van GTA vanaf de MS willen draaien; succes, het is nog niemand gelukt.
snap het niet carsalesman
wat moet je doen
topsnelheid door stad of wat dan ook
bij mij loopt die meter maar niet vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

jessepost schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:49:
[...]

snap het niet carsalesman
wat moet je doen
topsnelheid door stad of wat dan ook
bij mij loopt die meter maar niet vol :?
Kan je je vraag niet beter stellen in het topic die in dit topic-waarschuwing staat vermeld? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
DaWaN schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:45:
[...]

Dat vraag ik me af, voor nu zou ik gewoon zeggen 2,5 en homebrew = no go
Inderdaad, zo op de korte termijn zie ik niks aan de horizon wat betreft homebrew op 2.5. Op 2.0 is het al moeilijk, we zitten nog steeds met het probleem dat we de PSP niet volledig kunnen aanspreken in firmware 2.0. WiFi ondersteuning in kun je dus wel vergeten voor het moment op een 2.0 psp (PSPRadio bijvoorbeeld). Het belangrijkste wat er nu nodig is, is een fout in de 2.x firmware, dus als je je psp hebt laten crashen en je kunt het herhalen zou je dat op 1 van de dev forums kunnen neerzetten.

Alpha-blending testje in de shell waar aan ik werk: Afbeeldingslocatie: http://www.connactive.nl/images/shellST-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:09
kzit eraan te denken om een psp te kopen naast mijn ds.

zo'n gigapakc van 300 euro met burnout drbij..

kan ik nou ook gewoon ( legaal ) muziek van me pc, en films van me pc overzetten dat ik ze gewoon op me psp kijk.. of moet ik dan allemaal umd's kopen in de winkel ? en hebi k niksaan dat 1 gigh kaartje
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Op die stick kunnen je films en muziek :)
Heb je dus wel wat aan.

Ik heb er nu ook 1 naast m'n DS en gebruik ze allebei zowat evenveel, Burnout Legends en AdvanceWars DS zijn echte aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Zoo, heb zojuist ook maar een PSP gehaald.
gelijk 1gb memstick, SSX, en een logitech beschermdoos.. :)

Helaas, zie ik alleen wel dat me PSP een rode hotpixel heeft.. kan ik hiervoor terug naar de dixons of moet ik dat via sony gaan doen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Was de garantie niet enkel voor dode pixels?
Ennuh, probeer eens zo'n filmpje, bijv van psp-media.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
heb ff zitte zoeken, maar heeft iemand een URL van dat filmpje? kan em zo 1,2,3 ff nie vinde.. en het browsen op deze langzame oude laptop schiet ook nie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
The requested URL /downloads/setup/uploads/upload-1123490178-DP_Checker.zip was not found on this server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
In dat geval.... heb ik maar ff eentje van m'n HD naar m'n webspace gezet :)

En nu issie er weer vanaf :+

[ Voor 62% gewijzigd door F-Tim op 12-11-2005 10:38 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
Ik heb nu een ander filmpie die ook gewoon snel verschillende kleuren weergeeft..
dat staat nu aan..

Hoelang zou ik het aan moeten laten voor ik weet of het effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Het heeft bij veel mensen ook totaal geen effect gehad dat filmpje, maar het is het proberen waard.
Maar je moet m zeker wel enkele uren achter elkaar laten draaien.

Die single pixel fixer schijnt wel beter te zijn, doordat je alleen die ene pixel stressed en niet je hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

kan iemand mij vertellen waar Love Media op Staunton te vinden is? Ben het wel tegengekomen maar kan het echt nérgens meer vinden, zou ergens in de buurt van Donald Love moeten zijn...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage