Het Playstation Portable topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Ik heb de demo van PSPAdvance gister gedownload. Ik weet niet of deze wel of niet geplaatst mag worden hier, maar ik zou hem kunnen hosten... :)

(overigens nog niet geprobeerd, aangezien mijn vriendin mijn PSP gepikt heeft B) )

[ Voor 30% gewijzigd door BAUKstEr op 03-11-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
BAUKstEr schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:09:
Ik heb de demo van PSPAdvance gister gedownload. Ik weet niet of deze wel of niet geplaatst mag worden hier, maar ik zou hem kunnen hosten... :)

(overigens nog niet geprobeerd, aangezien mijn vriendin mijn PSP gepikt heeft B) )
Waarom niet? Tis toch een demo, en als je het zou kunnen hosten pleaze :9~
Want de site doet het op het moment niet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt erop dat je met dat PSPadvance altijd je psp verbonden moet hebben met je pc en dat er dan op allebei de schermen(die van je pc en je psp) tegelijkertijd bijvoorbeeld een film wordt afgespeeld. Wat is hier dan het nut van? dan kan je net zo goed op je pc kijken als je psp er toch met een kabel aan vast zit. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? Wie helpt me even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het eerste scherm reclame op m'n PSP hebbik 'm er weer afgeflikkerd. Nogal webbased allemaal ook, als je het programma op je PC geen toegang geeft tot het internet werkt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Iemand, host please :). Ik zou niet weten waarom je deze trial niet zou mogen hosten. Het is toch een "lekkermakertje" zodat jij hem straks gaat kopen?

Ps.: @hierboven ergens: Hoe het programma nou precies werkt is mij ook een beetje ontgaan. Moet je de films die je afspeelt op je psp met pspadvance gaan streamen vanaf je pc? Of kun je films ook gewoon vanaf de ms afspelen.

Ik kan namelijk geen films vanaf mn pc streamen, aangezien ik nooit op een plek kom waar wifi is. (nja, het schijnt op wel op me school te zijn, maar dat moet ik navragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

slik PSP AMP ook sub? welke bestand zoals srt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
PSPAdvance demo
...

-edit: file offline gehaald, omdat het programma stinkt ghehe 8)

[ Voor 65% gewijzigd door BAUKstEr op 09-11-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik probeer al uren om mijn PSP op mijn D-Link DI-614+ wireless router te krijgen, maar het lukt niet. WEP, WPA-PSK, zonder beveiliging... Ofwel krijg ik de fout dat hij geen IP-adres kon verkrijgen, ofwel een fout met sleutels uitwisselen (bij WPA). Router log geeft dit:

Nov/03/2005 17:41:08 AP mode start. Channel=1 SSID:default
Nov/03/2005 17:41:55 Wireless PC connected 00-01-4A-A1-5A-EE
Nov/03/2005 17:41:55 state: paeDISCONNECTED
Nov/03/2005 17:41:56 Authentication success 00-01-4A-A1-5A-EE
Dat MAC-adres is dus van de PSP. Echter geeft de PSP wel een fout telkens. Iemand raad hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Hmmz, ik kom er ook maar niet uit met die demo. Krijg hem niet eens geinstalleerd op mijn psp. Als ik het programma start zie ik alleen maar onoverzichtelijke troep..

Edit:
na het formatteren van mn memstick startte de installatie op de psp gelijk. Hij is nu klaar, dus ff checke.

Ik heb een demovideotje kunnen bekijken ofzo. Was van linkin park. Was niet fullscreen en ook geen goede codering. En bovendien crasht de psp na een minuutje of twee 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door B-Bandit op 03-11-2005 19:08 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Hoe krijg je trouwens je films met dat programma te zien? Bij comments op pspupdates stond iets van video only bestand ch1.avi maken en geluid naar ch1.mp3 zetten. Lijkt me een erg omslachtige manier, is er een simpelere?

ps. Weet iemand misschien een fatsoenlijke geluidconverter voor windows? Ik had een goede, maar ben de naam kwijt. Je hoefde met dat programma alleen maar rechtermuisknop > convert > start en klaar was je .wav naar .mp3

/Edit: nog steeds doet google wonderen... hij heet dBpowerAMP

[ Voor 10% gewijzigd door PetersNL op 03-11-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Al werkt de videofunctie niet in de demo, hij heeft wel wat vette functies. Er staat een gratis editie van het magazine load op. Die kan je gewoon lezen en de screenshots bekijk ed. Formaat is voor de psp dus echt goed te doen. En daarnaast is er ook een ebook reader, maar het lijkt erop dat het alleen txt bestanden geldt.

de video ziet er achteraf niet zo slecht uit. Maar ik wil toch wel wat meer zien dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
weet iemand hier misschien ( heeeeel toevallig ) warneer ze weer gta us import krijgen? heb hem bestelt maar ik zie nu staan: tijdelijk niet leverbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat PSP advance is wel een beetje buggy:s ik heb 't alleen op mn pc staan nu (mn psp is 2.0) maar 't enige wat echt werkt is dat 'psp alerts', wat overigens wel erg handig is:) hoef je niet meer al die sites af om te kijken of er nog interessant nieuws is. maar verder werkt er niks, hoe speel je videos af dan of andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dus je betaalt 20 dollar voor een rss-feeds checker die ook nog eens brak filmpjes kan spelen?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de gratis demo-versie, maar ze hadden hem beter niet uit kunnen brengen. Dit werkt nou niet bepaald positief voor het programma, het is/werkt allemaal nogal vaag en onduidelijk, loopt ook elke keer vast enzo:s Kan me ergens niet voorstellen dat dit officieel door sony uitgebracht gaat worden, maar aan de andere kant zien de 'looks' van het programma er wel proffesioneel uit. De full version gaat trouwens 10 dollar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:31:
dat PSP advance is wel een beetje buggy:s ik heb 't alleen op mn pc staan nu (mn psp is 2.0) maar 't enige wat echt werkt is dat 'psp alerts', wat overigens wel erg handig is:) hoef je niet meer al die sites af om te kijken of er nog interessant nieuws is. maar verder werkt er niks, hoe speel je videos af dan of andere dingen?
Deze versie werkt nog alleen op 1.5. De volledige versie werkt op alle, ze hebben namelijk een def kit + licensie bij sony gekocht.

Ik vind het programma nog bagger werken trouwens.. Keb er een Xvid film opgezet en hij speelt hem heel erg beroerd af. Ik hoop, omdat het een demo is en het volgens mij niet de bedoeling is dat je filmpjes erop gaat bekijken naast de videoclip die er al op staat, dat dit in de full verholpen is. Anders gaat het nogal floppen imho :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat 'd' was een foutje, krijg het alleen niet voor elkaar om mn volledige post weg te halen:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nix worden met PSPAdvance imho... Als je er een normale xvid opzet komtie niet verder dan een paar fps, en hij riseze't niet naar de juiste resolutie... Terwijl de belofte was dat het veel formaten zou spelen, ZONDER CONVERSIE. PSPMod speelt xvids een stuk beter... Ook vraag ik me af of Sony dit product gaat licensen, als er een xvid-codec inzit (GPL) en een stukkie LUA. Ik zeg flop.

Edit: na een flinke thread erover op pspupdates.com te hebben gelezen, denk ik zelfs dat het FAKE is, erger nog dan een flop... Hoe kunnen ze beweren dat er een versie uitkomt onder licentie van Sony als er open-source-elementen inzitten? Bovendien werkt het centrale element, de videospeler, heel heel slecht. In de demoversie faken ze dat het werkt het door een brakke xvid zonder geluid te gebruiken met een mp3tje erbij.. Als dat het stadium van development is, maar pre-orders zijn al mogelijk, dan zeg ik FAKE! Lekker ff cashen met al die reclames en de pre-orders, en dan toedeledokie, op naar zonniger oorden. =p

Overigens is er een torrent van alleen de PSP-componenten, dus iedereen met 1.5 kan het testen zonder alle meuk op de PC te hoeven zetten.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:27:
Het gaat nix worden met PSPAdvance imho... Als je er een normale xvid opzet komtie niet verder dan een paar fps, en hij riseze't niet naar de juiste resolutie... Terwijl de belofte was dat het veel formaten zou spelen, ZONDER CONVERSIE. PSPMod speelt xvids een stuk beter... Ook vraag ik me af of Sony dit product gaat licensen, als er een xvid-codec inzit (GPL) en een stukkie LUA. Ik zeg flop.

Edit: na een flinke thread erover op pspupdates.com te hebben gelezen, denk ik zelfs dat het FAKE is, erger nog dan een flop... Hoe kunnen ze beweren dat er een versie uitkomt onder licentie van Sony als er open-source-elementen inzitten? Bovendien werkt het centrale element, de videospeler, heel heel slecht. In de demoversie faken ze dat het werkt het door een brakke xvid zonder geluid te gebruiken met een mp3tje erbij.. Als dat het stadium van development is, maar pre-orders zijn al mogelijk, dan zeg ik FAKE! Lekker ff cashen met al die reclames en de pre-orders, en dan toedeledokie, op naar zonniger oorden. =p

Overigens is er een torrent van alleen de PSP-componenten, dus iedereen met 1.5 kan het testen zonder alle meuk op de PC te hoeven zetten.
Ik vind het ook geen zuivere koffie. :? .Ik heb kwa structuur geen verschillen kunnen aantreffen met pspadvance en de umdloader. Zelfs de kxploit zit erin. Tis gewoon homebrew, en ik zie niet hoe sony dat gaat supporten.
En ik had zelfs een filmpje gecodeerd naar de minimale res en lage bitrate, maar zelfs dan deed ie het niet. Dus ik heb weinig hoop.
Maar als het werkt is het natuurlijk _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 03-11-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Phuncz schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:20:
Die Sennheisers zijn ook niet zó cheap als je de MX500 neemt en die Sony MDR-EX71SL vind je al voor ver onder de 50€, heb indertijd (2-3 jaar geleden) er al 49€ voor betaald...

Sony heeft ook een model lager, die rond de 25-30€ ligt. Trouwens als jij claimt dat ze perfect spelen, mag ik claimen dat ze dat niet doen. Had je duidelijker moeten zijn :P
Sterker nog ik claim helemaal niets :P Ik zei alleen dat ik de Sennheiser doppen gemiddeld beter vind klinken dan doppen in dezelfde prijsrange. Dat is geen claim dat ze perfect zijn, dat is mijn mening. En natuurlijk mag jij een andere mening hebben :)

Ik gebruik ze toch eigenlijk amper met de PSP, alleen met me pocketpc om muziek te luisteren, en dat doe ik meestal in de trein / bus. En dan wil ik absoluut niet afgeschermd zijn van de buiten wereld, ik maak er liever deel van uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik die 1gb ms toch wat te klein vind worden en een 2gb nog steeds te duur is heb ik is zitten denken. Die 4gb die je voor je psp kan kopen is eigenlijk gewoon een losse hd die via de ms poort zijn data verzend, door er een kabeltje in te klikken:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp-4gb-hdd/800x600/DSC00831.jpg

Ik heb een 20gb Iriver mp3-speler met mini usb aansluiting (zelfde als de psp). Is het niet mogelijk om een verloopkabeltje te kopen/maken die je dan in je psp klikt om vanaf je mp3 speler games enzo te kunnen spelen? Het liefst dan een beetje lang kabeltje dat je gewoon je mp3 speler in je zak/rugtas kan laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want me moet van een Memstick DUO pro protocol naar USB... gaat niet zonder het nodige chipwerk meen ik zo... =/ was inderdaad prettig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:10

YellowCube

Wait...what?

Shailesh schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:51:
[...]

Ik vind het ook geen zuivere koffie. :? .Ik heb kwa structuur geen verschillen kunnen aantreffen met pspadvance en de umdloader. Zelfs de kxploit zit erin. Tis gewoon homebrew, en ik zie niet hoe sony dat gaat supporten.
En ik had zelfs een filmpje gecodeerd naar de minimale res en lage bitrate, maar zelfs dan deed ie het niet. Dus ik heb weinig hoop.
Maar als het werkt is het natuurlijk _/-\o_
ik hou in dit soort gevallen meestal de regel aan:
if it's too good to be true, it probably is

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
In de TS staan een aantal linkjes naar de memory sticks van Sandisk. Nu is het geloof ik zo dat Sandisk over het algemeen iets beter presteert dan Sony (dacht ik), maar nu vraag ik me wel af wat het verschil is tussen de "Gaming Edition" en de "Sandisk Mobile Edition" van de kaartjes. Aangezien er toch een redelijk prijs verschil in zit (Bij 1 gig).

En heeft er stiekem iemand toch al GTA (EU) kunnen spotten ;), naja zal wel niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Ronwiel op 04-11-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40
Ja ik krijg hem morgen binnen, de US versie :) Eén collega heeft hem al en een ander krijgt hem ook morgen dus dinsdag zal ik even een review plaatsen over multiplayer spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik heb firmware 1.5, en ik had zoiets gelezen dat je daar ook mee kon browsen op internet, via WipeOut, maar hoe dit werkt weet ik niet.
Is er ook nog een andere manier om hiermee te browsen?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ronwiel schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:34:
In de TS staan een aantal linkjes naar de memory sticks van Sandisk. Nu is het geloof ik zo dat Sandisk over het algemeen iets beter presteert dan Sony (dacht ik), maar nu vraag ik me wel af wat het verschil is tussen de "Gaming Edition" en de "Sandisk Mobile Edition" van de kaartjes. Aangezien er toch een redelijk prijs verschil in zit (Bij 1 gig).

En heeft er stiekem iemand toch al GTA (EU) kunnen spotten ;), naja zal wel niet...
Deze zijn zover ik weet identiek. Echter zit bij de Mobile Edition ook nog een MS Duo --> MS adaptor stukje bij, zodat ie in vrijwel elke kaartlezer kan. Heb gemerkt dat de Mobile Edition kaartjes (heb er 2 van 1GB) in FAT geformateerd zijn. Effe manueel naar FAT32 gezet want de prestaties leken me best ondermaats. Heb echter nog niet uitvoerig kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:11:
Heb gemerkt dat de Mobile Edition kaartjes (heb er 2 van 1GB) in FAT geformateerd zijn. Effe manueel naar FAT32 gezet want de prestaties leken me best ondermaats. Heb echter nog niet uitvoerig kunnen testen.
Als je ze wat beter heb getest, zou je dan ff je resultaten kunnen posten? Maar als er bij de mobile edition alleen een cardreader extra bij zit, ga ik natuurlijk liever voor de "goedkope" gaming edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iedereen die nog een 2.0 PSP wilt kopen moet volgens mij snel zijn. Alle in Japan geleverde PSP's zijn al voorzien van firmware 2.01 op dit moment. De rest van de wereld zal snel volgen. Ik heb mijn laatste lading PSP's met firmware 2.0 nu besteld en daarna kan ik er ook niet meer aan komen.

Dus mocht je nog een PSP willen en homebrew willen draaien dan zal ik snel gaan informeren bij een verkooppunt bij jou in de buurt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hebben misschien wel is gehoord van digitale fotolijstjes. Daar zit een schermpje in en een geheugenkaartje met foto's en die worden dan als een diavoorstelling afgespeeld. Hartstikke leuk en origineel alleen die dingen kosten meer dan 200 euro. Dus toen dacht ik wacht eens even...ik heb een psp met diashow-functie. Ik heb nu zelf een fotolijstje gemaakt waar de psp precies inpast, het is helemaal niet zichtbaar dat er een psp in zit, alleen het scherm is te zien. De binnenkant heb ik bekleed met een zacht soort tja..wat is het? het is het beschermmateriaal waarin m'n psp verpakt zat, witte zachte plastic/stof-achtige kunststof? Zodat m'n psp in ieder geval niet beschadigd als ik hem er in en uit schuif. Aan de achterkant heb ik nog een kleine uitsparing gemaakt zodat ook de adapter (onzichtbaar) aan te sluiten is. Het enige waar ik me nog een beetje zorgen over maak is of m'n psp niet oververhit zal raken, voor zover ik weet wordt hij niet echt warm? naja...genoeg gezegd, ik zou zeggen bekijk de foto's en oordeel zelf.

(klik op de foto's voor grotere afbeelding, helemaal onderaan staat ook nog een klein filmpje)

Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/9997/10007773tv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/9330/10007695sf.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/5350/10007723se.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/2364/10007793ib.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/5361/10007819mw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/4927/10007852pu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/4262/10007898gw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/8436/10007972gg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/2426/10008024py.th.jpg

http://www.easy-sharing.com/54880/100_0804.MOV.html

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
weet iemand warneer ze weer gta us import binnen krijgen bij dimension plus heb hem daar bestelt maar er staat dat dit product tijdelijk niet leverbaar is weet iemand dit toevallig :?

lama ik weet 't al...

ze verwachten hem maandag of dinsdag --> dus ik verwacht hem woensdag of donderdag! :)

[ Voor 115% gewijzigd door jessepost op 04-11-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kiddyl schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:00:
Iedereen die nog een 2.0 PSP wilt kopen moet volgens mij snel zijn. Alle in Japan geleverde PSP's zijn al voorzien van firmware 2.01 op dit moment. De rest van de wereld zal snel volgen. Ik heb mijn laatste lading PSP's met firmware 2.0 nu besteld en daarna kan ik er ook niet meer aan komen.

Dus mocht je nog een PSP willen en homebrew willen draaien dan zal ik snel gaan informeren bij een verkooppunt bij jou in de buurt.
De 2.0 versie is voor mij alles wat ik nodig heb: het speelt Wipeout Pure, AVC, muziek, internet browsen en hetgeen waar ik hem het meest voor gebruik: SNES emulator ! (SNES9xTYL) Ik dank Sony voor het mogelijk maken van een portable SNES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
En ja hoor, GTA is officieel uit in de UK. Play.com bezorgt de EU versie van GTA voor 47 euro inc. verzending bij je thuis...

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele stomme vraag, maar misschien dat er meer zijn die het niet eens weten. Wat is een EBOOT nou precies of wat houdt het in? want ik kan het wel gebruiken enzo, maar weten wat het precies is of wat het doet? Als je gewoon de instructies volgt, zet dit daar en dit in die folder dan werkt alles wel, maar wat is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ronwiel schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:02:
En ja hoor, GTA is officieel uit in de UK. Play.com bezorgt de EU versie van GTA voor 47 euro inc. verzending bij je thuis...

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258
In welke winkel is die te verkrijgen dan? ik heb hem hier nog niet gezien..

<edit>
ik zie dat virgin (online ze in stock heeft)
http://www.virginmegastores.co.uk/invt/663893
Voor £29 dus dat valt heel erg mee.. (+-45)

[ Voor 22% gewijzigd door ToolkiT op 04-11-2005 18:40 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:22:
jullie hebben misschien wel is gehoord van digitale fotolijstjes. Daar zit een schermpje in en een geheugenkaartje met foto's en die worden dan als een diavoorstelling afgespeeld. Hartstikke leuk en origineel alleen die dingen kosten meer dan 200 euro. Dus toen dacht ik wacht eens even...ik heb een psp met diashow-functie. Ik heb nu zelf een fotolijstje gemaakt waar de psp precies inpast, het is helemaal niet zichtbaar dat er een psp in zit, alleen het scherm is te zien. De binnenkant heb ik bekleed met een zacht soort tja..wat is het? het is het beschermmateriaal waarin m'n psp verpakt zat, witte zachte plastic/stof-achtige kunststof? Zodat m'n psp in ieder geval niet beschadigd als ik hem er in en uit schuif. Aan de achterkant heb ik nog een kleine uitsparing gemaakt zodat ook de adapter (onzichtbaar) aan te sluiten is. Het enige waar ik me nog een beetje zorgen over maak is of m'n psp niet oververhit zal raken, voor zover ik weet wordt hij niet echt warm? naja...genoeg gezegd, ik zou zeggen bekijk de foto's en oordeel zelf.
Zo heej, dat heb je mooi gedaan. erg goed idee. denk dat ik zoiets ook eens maak, want het is toch wel nice ja. Warmte is denk ik geen probleem, als ik 4 uur achter elkaar gespeeld, heb dan wordt mijn PSP bijna niet eens warm, en de warmte die er vanaf komt zal wel van mijn handen komen ;)

Maar je weet dat je ergens één of andere dode pixel in je digicam hebt zitten ofzo? want op elke foto is een witte pixel met daarnaast 3 zwarte pixels te zien.... Dacht bijna dat mijn gloednieuwe scherm een dode pixel had :S

[ Voor 24% gewijzigd door TranceSetter op 04-11-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh.. voor zover ik weet heb ik geen dode pixels in mn digicam (foto's zijn beetje bagger trouwens, veel bewogen enzo, maar kon de flitser ook niet gebruiken want dan zag je bijna niks, toch 3.2 MP camera:S) ik kan ook die witte pixel en die drie zwarte niet vinden? misschien stofjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:55:
uh.. voor zover ik weet heb ik geen dode pixels in mn digicam (foto's zijn beetje bagger trouwens, veel bewogen enzo, maar kon de flitser ook niet gebruiken want dan zag je bijna niks, toch 3.2 MP camera:S) ik kan ook die witte pixel en die drie zwarte niet vinden? misschien stofjes?
Erg leuk idee. Scheelt heel wat geknutsel met een oude laptop :)

Ik zie die luie/dode pixels btw ook. Een beetje rechts onder het midden. Zit een flinke witte (of meerdere, tis erg groot toch) pixel in al je foto's.

Ik ben trouwens begonnen aan een shell voor de PSP (in C, niet lua ofzo). Ik liep al een hele tijd met dat idee, maar omdat PSIX me al ver voor was leek het me niet echt nuttig. Maar nu dat project gestaakt is ben ik maar eens begonnen :) Het stelt nog niet zoveel voor, maar op dit moment heb ik een main applicatie die verdere modules kan laden. Het is dus op een zelfde manier opgebouwd als het PSP OS. Op dit moment gebeurd er:
- Main applicatie start op
- Main thread laadt mijn interface module (interface.prx) en start deze
- Interface module zorgt ervoor dat er een mooie wallpaper van de memorystick (TGA file) op de achtergrond komt
- Interface module update het scherm en kan wat debug tekst laten zien.

Tis niet veel, maar het koste even wat tijd om een TGA loader te schrijven die 32bit kleuren kon verwerken. Mijn C is nogal roestig :)

[ Voor 42% gewijzigd door Blue2k op 04-11-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Heeft iemand een tutorial voor die mod voor je PSP earphones?
Als ik op google zoek, krijg ik steeds Logitech Playgear Mod, dus dat lukt niet echt.

Het lieft een tutorial met foto's, of iemand die het kan laten zien.

Een filmpje is ook goed ;)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zoek in deel 12 ofzo..daar staat een foto waarna alles wel duidelijk wordt..

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Ok, maar wat ik nu niet snap, wat moet ik modden?
Want nu ik die foto zie, zie ik dat het helemaal rond is.
Dus moet ik dat afstandsbediening-ding nou modden of de oordopjes :S

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
De oordopjes ;)

Haal het grijze stuk eraf, en dan zie je 2 kabels, een groene en een rode.
1 van die 2 zit aan een weerstandje vast. Soldeer dit punt los, en soldeer het weer vast aan de andere kant van de weerstand. Klaar is kees ;)

Als je een US of JAP versie hebt zit die weestand er dus niet!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Ok.
Nu kom ik erachter dat mijn soldeerbout ( je weet wel, waarmee je soldeert ;) ) te groot is...
Dus het is of Logitech Playgear Stealth kopen of een nieuwe soldeerbout... hmm... ;) makkelijke keuze.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MacorgaZ schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:31:
Ok.
Nu kom ik erachter dat mijn soldeerbout ( je weet wel, waarmee je soldeert ;) ) te groot is...
Dus het is of Logitech Playgear Stealth kopen of een nieuwe soldeerbout... hmm... ;) makkelijke keuze.
En, welke bout heb je gekocht? :P

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje; heb gisteren geprobeerd op het internet te komen met mn psp via een open wifi hotspot maar hij kon geen ip nummer verkrijgen..wat doe ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Laatst online: 30-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:40:
vraagje; heb gisteren geprobeerd op het internet te komen met mn psp via een open wifi hotspot maar hij kon geen ip nummer verkrijgen..wat doe ik niet goed?
misschien heeft die AP geen DHCP aanstaan waardoor je m nie krijgt, moet je m een vast iP geven(kan dit??) dan doet ie t misschien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Randeazy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:55:
[...]

misschien heeft die AP geen DHCP aanstaan waardoor je m nie krijgt, moet je m een vast iP geven(kan dit??) dan doet ie t misschien!
Alle hotspots gebruiken DHCP, het is niet te doen om het handmatig op te geven....

Zolang je niet weet welke IP-range er gebruikt wordt, welke subnet-mask en wat het IP is van de router (Gateway) kun je er niks mee.....

Normaal gesproken zou een wireless apparaat een draadloze verbinding op moeten zetten met een access point, en wanneer dat gebeurt is zou het de netwerk configuratie van een DHCP server moeten ontvangen (wanneer je gebruikt maakt van een hotspot iig))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:44:
Ik probeer al uren om mijn PSP op mijn D-Link DI-614+ wireless router te krijgen, maar het lukt niet. WEP, WPA-PSK, zonder beveiliging... Ofwel krijg ik de fout dat hij geen IP-adres kon verkrijgen, ofwel een fout met sleutels uitwisselen (bij WPA). Router log geeft dit:

Nov/03/2005 17:41:08 AP mode start. Channel=1 SSID:default
Nov/03/2005 17:41:55 Wireless PC connected 00-01-4A-A1-5A-EE
Nov/03/2005 17:41:55 state: paeDISCONNECTED
Nov/03/2005 17:41:56 Authentication success 00-01-4A-A1-5A-EE
Dat MAC-adres is dus van de PSP. Echter geeft de PSP wel een fout telkens. Iemand raad hiermee ?
Ik heb het kunnen oplossen door WEP (open system 64-bit) te pakken met een HEX key, channel op Auto Scan. Dan "4X Mode" disabled en "Basic Rates" op "1-2-5.5-11(Mbps)". Dit bleek de oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier al die 4 gb hdd? zoja deel ff je ervaringen ermee.
zit er aan te denken om toch maar eens dat ding te gaan bestellen bij lik-sang. 1 gb kaartje begint alweer karig te worden hier. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Vraag et ook ff op mijn site

Daar zijn ook een paar die zón datel hdd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:37:
heeft iemand hier al die 4 gb hdd? zoja deel ff je ervaringen ermee.
zit er aan te denken om toch maar eens dat ding te gaan bestellen bij lik-sang. 1 gb kaartje begint alweer karig te worden hier. >:)
Er zijn volgens mij 2 posts geewest waar ze zeiden dat ze er tevreden over waren maar dat het geluid niet altijd synch liep met het beeld. Dit heb ik tevens op andere PSP fan sites gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet fastloader 0.7 het goed met een jap psp 1.0 ?
ik krijg hem niet goed aan de praat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de mijne net besteld! heb hem als het mee zit binnen 3 dagen :)
en voor 40 euri meer 2 gb meer dan goedkoopste memstick + accu :)
dat out of sync audio klopt maar dat is aleen als je idd video files gebruikt die coded zijn met psp video.
niet met 3gp converter :)
Unit Price

4GB Hard Drive (For Sony PSP™)

$199.00 (~168.36 EUR)
Shipping Cost (DHL)

$26.00 (~22.00 EUR)
Grand Total

$225.00 (~190.35 EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:22:
doet fastloader 0.7 het goed met een jap psp 1.0 ?
ik krijg hem niet goed aan de praat.....
dan update je hem toch? alles van 1.0 werkt toch ook met 1.5?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Vraagje:

Na wat research ben ik nog niet veel wijzer geworden over het wifi gebeuren.
Ik heb thuis 2 computers aangesloten op 1 gewone router (dus geen wireless). Nu heb ik het liefst gewoon een usb of pci wireless thingie. Kan ik met een usb/pci wireless adapter EN officieel online met de psp EN online vie Xlink Kai?

In de startpost staat een link naar een website van PSPCrazy, alleen wat ik daaruit opmaak is dat het niet meer werkt na update 1.5 (ik heb zelf 2.5).
http://pspcrazy.com/wifihack.htm
Ok sorry to say but since sony updated the JPN PSP to v1.5 this hack no more works, which also means the US PSP no more works with this hack
Wat heb ik dus nodig, gewoon een usb/pci wireless adapter of moet ik per se voor de veel duurdere optie: de wireless router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

En ik heb weer een videotje voor de liefhebber...... (minimaal firmware 2.0!)
Rechtermuisklik op afbeelding -> Doel opslaan als...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/jpg/eric_prydz.jpg

niet allemaal tegelijk....... ;)

edit:
Heb een nieuwe versie gemaakt zonder die vervelende intro. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chrasher op 07-11-2005 00:42 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei m'n 4 gb hdd is shipped! nu kijken hoe snel dhl is van hong kong naar NL :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 09:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:37:
woei m'n 4 gb hdd is shipped! nu kijken hoe snel dhl is van hong kong naar NL :)
Over het algemeen 3 dagen, maar houd er wel rekening mee dat je met DHL standaard import rechten en btw betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:55:
[...]

Over het algemeen 3 dagen, maar houd er wel rekening mee dat je met DHL standaard import rechten en btw betaald.
Ups ook. Heb denk ik 4 of 5 keer iets bij lik-sang besteld. Altijd belasting e.d moeten betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och ik zie het wel die belasting. tis nog altijd goedkoper dan de hufterige 270 euri van de meeste NL game shops. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Phuncz schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:58:
Ik heb het kunnen oplossen door WEP (open system 64-bit) te pakken met een HEX key, channel op Auto Scan. Dan "4X Mode" disabled en "Basic Rates" op "1-2-5.5-11(Mbps)". Dit bleek de oplossing te zijn.
Ik kan hem op m'n D-Link DI-624+ (10 hoger dan die andere ;)) ook werkend krijgen op WPA-RSK en WEP-128, maar je moet al die D-Link "high speed" opties uitzetten. Dan pas werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zal het nog eens proberen als ik wat tijd heb, die WPA lijkt me beter. Echter wil om één of andere reden de Wipeout browser geen verbinding maken met WPA connecties. Is dat een 2.0 only feature misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat zou best kunnen, volgendsmij hoorde dat idd bij de 2.0 update.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Phuncz schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:13:
Ik zal het nog eens proberen als ik wat tijd heb, die WPA lijkt me beter. Echter wil om één of andere reden de Wipeout browser geen verbinding maken met WPA connecties. Is dat een 2.0 only feature misschien ?
Daarom heb ik ook een WEP-profiel gemaakt: De twee spelletjes die ik nu heb (Wipeout en Gretzky NHL) kunnen geen drol met die WPA-modus, wat ik best stom vind, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Mausz schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:51:
[...]

Ups ook. Heb denk ik 4 of 5 keer iets bij lik-sang besteld. Altijd belasting e.d moeten betalen :(
5 / 6 keer wat via DHL besteld (ook producten met prijs kaartje 300+) en nog nooit belasting hoeven te betalen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Lees net dit: http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=989
Ligt het nou aan mij of zit er op de PSP helemaal geen microfoon ingang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat ze gewoon dat stukje gebruiken waar normaal de remote ingaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Weet iemand hier misschien ook of je een nieuw plastic scherm kan kopen voor je PSP, bij mijn psp zit namelijk een klein scheurtje bovenop, net onder de USB ingang.
Heb ook al gebeld naar de PSP info lijn, maar dan ben ik 130 euro en een 2/3 weken verder voordat ik mn psp terug heb, dat ben ik dus niet van plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Erwin_F schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:11:
Weet iemand hier misschien ook of je een nieuw plastic scherm kan kopen voor je PSP, bij mijn psp zit namelijk een klein scheurtje bovenop, net onder de USB ingang.
Heb ook al gebeld naar de PSP info lijn, maar dan ben ik 130 euro en een 2/3 weken verder voordat ik mn psp terug heb, dat ben ik dus niet van plan!
Ik kwam deze link laatst tegen:
http://consolemoduk.co.uk/index.php?cPath=29

Ik vind ze wel erg duur en denk dat je met een beetje zoekwerk wel een goedkopere en beter aangeschreven webwinkel kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Kap eens met het voortdurend verwijzen naar je site

[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 08-11-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Rockstar (eigenlijk meer Sony z'n schuld) loopt het weer ff goed te verklooten. GCShop.nl heeft de datum namelijk op 2 December gezet. Ik denk dat ik die €50 dan maar lekker voor een 360 bewaar :/

[ Voor 6% gewijzigd door Ronwiel op 07-11-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik speel GTA nu alweer bijna 2 weken. toen mee genomen uit de USA voor 41 euri. ben blij toe want als tegen zit komt ie pas in 2006 in NL uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je dat programma voor luie pixels ook alweer vandaan halen? Dus om ze weer te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 07:20
ToolkiT schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:35:
waarschijnlijk usb headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:40:
och ik zie het wel die belasting. tis nog altijd goedkoper dan de hufterige 270 euri van de meeste NL game shops. _/-\o_
Dat valt wel mee - de mijne lag bij de mediamarkt voor 219 euro

I'm partial to your abracadabra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluezy schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:35:
[...]

Dat valt wel mee - de mijne lag bij de mediamarkt voor 219 euro
ik betaal nu 190.35 eu voor m'n hdd kitje van lik sang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Hoe zit het als ik de PSP in frankrijk koop is deze dan SECAM/L of gewoon PAL of is dat niet bij de PSP?
Ik vraag dit omdat ik iemand in frankrijk mijn oude PSX heb gegeven en die doet het daar niet omdat daar de TV SECAM/L is. Is dit dus ook zo met de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:22:
Hoe zit het als ik de PSP in frankrijk koop is deze dan SECAM/L of gewoon PAL of is dat niet bij de PSP?
Ik vraag dit omdat ik iemand in frankrijk mijn oude PSX heb gegeven en die doet het daar niet omdat daar de TV SECAM/L is. Is dit dus ook zo met de PSP?
Van heel europa is het zelfde d8 ik.

alleen er zijn 3 type's
psp-1000k
psp-1001k
psp-1004k (europe)

de laatste moet je hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Okee bedankt, zal ik doorgeven dat er voor de 1004 gezocht moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
En er is ook nog een Psp-1003k (europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik zie hier dat mensen denken dat een Datel 270€ kost.
Echter heb ik ze afgelopen donderdag bij de Media Markt gezien voor "slechts" 224.90€.

Ze hadden zelfs 3 op voorraad klaarliggen.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

willy83 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:22:
Bij handheld-consoles is er idd geen sprake van NTSC of PAL..hoogstens 50/60hz afhankelijk van waar je em gekocht hebt (vooral bij oude handhelds; merkbaar door verschil in geluidstempo).

Dat jouw PSX het daar niet doet, komt door het feit dat er geen goede scart-kabel gebruikt wordt die een bruikbaar euro-av signaal verstuurd. In Frankrijk wordt namelijk dezelfde PAL-media verkocht als hier. Klinkt gek, maar is wel zo.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:59:
Ik zie hier dat mensen denken dat een Datel 270€ kost.
Echter heb ik ze afgelopen donderdag bij de Media Markt gezien voor "slechts" 224.90€.

Ze hadden zelfs 3 op voorraad klaarliggen.
tja heb hem evengoed nog 34 euri cheaper dan dat.. scheelt mij teveel. hdd komt vandaag binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:13:
[...]

ik betaal nu 190.35 eu voor m'n hdd kitje van lik sang _/-\o_
Natuurlijk zolang er maar geen belasting overheen komt.
Dat hoop ik dan maar voor je, anders zal er van die 29 euro verschil maar weinig over blijven

I'm partial to your abracadabra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Chrasher schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:57:
En ik heb weer een videotje voor de liefhebber...... (minimaal firmware 2.0!)
Rechtermuisklik op afbeelding -> Doel opslaan als...

[afbeelding]

niet allemaal tegelijk....... ;)

edit:
Heb een nieuwe versie gemaakt zonder die vervelende intro. :)
Ik heb em ook voor de liefhebbers met een psp met firmware 1.5

Alleen mag ik geen link naar mijn website plaatsen :P

Dus stuur maar ff een mailtje of zo

[ Voor 4% gewijzigd door m-tuning op 08-11-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
.... mensen die dit topic in de gaten houden weten het adres van je site inmiddels wel al :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Is er eigenlijk al nieuws over dingen die je op je psp kan aansluiten?
Dan bedoel ik dus die mooie plaatjes met gps-systeempjes en foto camara`s erop. Maar heb het idee dat deze allemaal nep zijn oid. Je hoord er maar weinig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:52
ToolkiT schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:35:
Hebben jullie de PSP wel eens goed bestudeerd? Kijk eens bij de koptelefoon ingang wat voor icoontje daar staat. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door BeZaX op 08-11-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:38:
[...]

In welke winkel is die te verkrijgen dan? ik heb hem hier nog niet gezien..

<edit>
ik zie dat virgin (online ze in stock heeft)
http://www.virginmegastores.co.uk/invt/663893
Voor £29 dus dat valt heel erg mee.. (+-45)
Net even in de stad gekeken maar daar zijn ze overal £39, dus net online besteld..

Als iemand interesse heeft kan ik voor €50 p.s. wel wat meer bestellen en opsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BeZaX schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:40:
[...]

[...]

Hebben jullie de PSP wel eens goed bestudeerd? Kijk eens bij de koptelefoon ingang wat voor icoontje daar staat. ;)
Huh? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad goed gezien ^

er staat een headset icoon op de onderkant van de psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 17:52
Heb geen zin om alles door te lezen, dus mijn vraagje:

Welke versie wordt bij de Giga pack geleverd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

coo_tjai schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:45:
Heb geen zin om alles door te lezen, dus mijn vraagje:

Welke versie wordt bij de Giga pack geleverd?!
Ik heb geen zin om die vraag te beantwoorden :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
ToolkiT schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:50:
[...]
Ik heb geen zin om die vraag te beantwoorden :p ;)
Hét heeft geen zin om... :+

Hé coo_tjai, welke denk jij dat het wordt en waarom zou je het willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou m'n hdd kit is binnen en geen belasting betaald :)
damn 4 gb is echt sweet. fully loaded nu en kwa snelheid merk ik nu nog geen verschil tegenover memory stick. zal ongetwijveld wel wat langzamer zijn maar nog niet gemerkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is met de witte PSP alles te spelen van spelletjes en films hier in Eruopa? Heeft er iemand ervarring mee of je op dit toestel nederlands kan zetten??

Zijn er anders nog verschillen met de Europese versie?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage