Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:55:
uh.. voor zover ik weet heb ik geen dode pixels in mn digicam (foto's zijn beetje bagger trouwens, veel bewogen enzo, maar kon de flitser ook niet gebruiken want dan zag je bijna niks, toch 3.2 MP camera:S) ik kan ook die witte pixel en die drie zwarte niet vinden? misschien stofjes?
Erg leuk idee. Scheelt heel wat geknutsel met een oude laptop
Ik zie die luie/dode pixels btw ook. Een beetje rechts onder het midden. Zit een flinke witte (of meerdere, tis erg groot toch) pixel in al je foto's.
Ik ben trouwens begonnen aan een shell voor de PSP (in C, niet lua ofzo). Ik liep al een hele tijd met dat idee, maar omdat PSIX me al ver voor was leek het me niet echt nuttig. Maar nu dat project gestaakt is ben ik maar eens begonnen

Het stelt nog niet zoveel voor, maar op dit moment heb ik een main applicatie die verdere modules kan laden. Het is dus op een zelfde manier opgebouwd als het PSP OS. Op dit moment gebeurd er:
- Main applicatie start op
- Main thread laadt mijn interface module (interface.prx) en start deze
- Interface module zorgt ervoor dat er een mooie wallpaper van de memorystick (TGA file) op de achtergrond komt
- Interface module update het scherm en kan wat debug tekst laten zien.
Tis niet veel, maar het koste even wat tijd om een TGA loader te schrijven die 32bit kleuren kon verwerken. Mijn C is nogal roestig
[
Voor 42% gewijzigd door
Blue2k op 04-11-2005 21:29
]