Die is ook niet te resetten
Hoe wil je een bios resetten? een bios is een stukje software, je kan alleen hardware resetten lijkt me..Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:57:
[...]
Daar reboot/reset je echt niet je bios mee lijkt me ?
door de hardware te resetten start je de software weer opnieuw op en dat kan vaak problemen verhelpen..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
iets van 10 seconden aan/uit knop ingedrukt houden schakelt je psp helemaal uit. Daarna weer aanzetten start die hem weer van begin af aan op. Verder valt er niks te resetten, want dat zou betekenen dat je bij je firmware kan komen en dn wordt downgraden weer te makkelijk
Volgens mij hebben we hier last van een spraak verwarring.. met resetten/rebooten bedoel ik dus stroom eraf en opnieuw opstarten..silencedead schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:25:
iets van 10 seconden aan/uit knop ingedrukt houden schakelt je psp helemaal uit. Daarna weer aanzetten start die hem weer van begin af aan op. Verder valt er niks te resetten, want dat zou betekenen dat je bij je firmware kan komen en dn wordt downgraden weer te makkelijk
Niet de Bios terug zetten naar wat het was oid..
Verwijderd
Dat bedoel ik dus wel met resettenToolkiT schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:30:
[...]
Volgens mij hebben we hier last van een spraak verwarring.. met resetten/rebooten bedoel ik dus stroom eraf en opnieuw opstarten..
Niet de Bios terug zetten naar wat het was oid..
Ik durf het bijna niet te zeggen na alle comotie, maar ik doe het toch:
Ik heb mn Spidey 2 UMD binnen. PSP (EU Model) Geregistreerd op 6 Oktober.
Vanmorgen (HEEL VROEG!!) door de brievenbus gegooid. Ik was meteen wakker
Maar toen ik dat pakje zag was het meteen weer goed 
Vanavond maar eens de quali checken. Trailer zag er goed uit op de demo disc!
Vanmorgen (HEEL VROEG!!) door de brievenbus gegooid. Ik was meteen wakker
ik heb hem zaterdag binnen gekregen.. Tis leuk om te zeggen dat je een dvd kwaliteit film hebt op je psp.. Maar verder is het echt een ongelovelijke k*t film! Zelfs de eerste was beter..DaLass schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:51:
Ik durf het bijna niet te zeggen na alle comotie, maar ik doe het toch:
Vanmorgen (HEEL VROEG!!) door de brievenbus gegooid. Ik was meteen wakkerMaar toen ik dat pakje zag was het meteen weer goed
Verwijderd
Dimensionplus heeft de U.S. voor 54,99 binnen.
Daarmee betaal je wel iets meer dan de PAL versie die komt op 47,99
Daarmee betaal je wel iets meer dan de PAL versie die komt op 47,99
Is het slecht voor de batterij als je je PSP oplaad als ie nog op 20% zit?
Voor li-ion en NIMH batterijen maakt het niet echt veel uit of je ze halverwege oplaadt kunnen ze best goed tegen. Alleen af en toe is helemaal leeg maken en weer helemaal vullen is wel aan te raden, doe je dit niet dan gaat het metertje wel een verkeerde waarden aangeven en is sowieso wel wat beter voor de levensduur ervan(is tenminste bij mijn ipod zo)whatzert schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:19:
Is het slecht voor de batterij als je je PSP oplaat als ie nog op 20% zit?
bron"Take-Two is reducing its fiscal 2005 guidance to reflect several factors, including the movement of the launch of Grand Theft Auto: Liberty City Stories for the PSP(TM) handheld entertainment system in certain European territories from the fourth quarter of fiscal 2005 to the first quarter of fiscal 2006, due to unexpected delays in final product testing and submission. Shipments of the title have been made to the UK in the fourth quarter, with the title expected to ship in the remaining European territories in late November."
Damnit...
Verwijderd
@ ronwiel
dat is wel BALE als die 11e komt..
dan kan ik beter US versie kopen...
en misschien kan je met US versie tegen EU versie Multiplayen??
dat is wel BALE als die 11e komt..
dan kan ik beter US versie kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 23:41 ]
Fiscal Year 2006, is toch al in september begonnen??
Verwijderd
Dat kan met geen enkel spel totnutoe.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:41:
Nu wordt het helemaal gezellig...
Aldus Gamer.nlOnlangs ontstond er onduidelijkheid over de Europese release van Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Het spel had hier op 28 oktober moeten verschijnen, maar om onduidelijke reden kon Rockstar het spel niet op tijd leveren. Ook een nieuwe releasedatum had men niet voor handen. Gelukkig is daar verandering in gekomen. Liberty City Stories zal volgens de planning namelijk eind november in Europa beschikbaar zijn.
De Amerikaanse release op 25 oktober ging overigens wel probleemloos. In Europa had men echter op het laatste moment problemen met het testen van het product en de submissie ervan bij Sony. Sony moet namelijk alle spellen voor de Playstation platformen eerst goedkeuren, voordat ze in de winkels mogen verschijnen.
Ach, hebben we tenminste tijd onze andere spelletjes uit te spelen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik meen dat het voor Li-ion accu's juist slecht is als je ze volledig leeg laat lopen, dit in tegenstelling tot NIMH-batterijen... Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen?silencedead schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:36:
[...]
Voor li-ion en NIMH batterijen maakt het niet echt veel uit of je ze halverwege oplaadt kunnen ze best goed tegen. Alleen af en toe is helemaal leeg maken en weer helemaal vullen is wel aan te raden, doe je dit niet dan gaat het metertje wel een verkeerde waarden aangeven en is sowieso wel wat beter voor de levensduur ervan(is tenminste bij mijn ipod zo)
Verwijderd
twee nieuwtjes:
- Er komt een PSP mod chip:
bericht in Nederlands herschreven
- Er komt een nieuwe GTA voor de PSP:
- Er komt een PSP mod chip:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:40 ]
Dat dacht ik ook, Li-ion's kan je juist beter vaak kleine beetjes opladen dan helemaal drainen..scorpion303 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:13:
[...]
Ik meen dat het voor Li-ion accu's juist slecht is als je ze volledig leeg laat lopen, dit in tegenstelling tot NIMH-batterijen... Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ion_battery
"Unlike NiCad batteries or NiMH batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Never use the battery care functions some cellular phones provide for nickel based batteries. (This will deep cycle the batteries.) "
dit is denk ik een beetje foute vertaling:Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:37:
twee nieuwtjes:
" including the two previously announced Rockstar Games titles for the PSP, one of which is a new Grand Theft Auto title."
Ze refereren dus naar GTA: LCS
Verwijderd
Nou ik het allemaal nog eens nalees zou je wel eens gelijk kunnen hebben;
http://www.pspparty.nl en http://pspupdates.qj.net/ hebben het echter ook over een nieuw deel gebasseerd op het bericht van Take two.
Heb het bericht dat ik zelf schreef iig aangepast met de volgende note:
NOTE: In de context van het bericht lijkt het alsof er een nieuwe GTA gemaakt wordt, aangezien ze het in de eerste alinea over boekjaar 2005 hebben (en daar expliciet GTA: LCS noemen). In de tweede alinea van het bericht heeft men het over de financiele kansen van het bedrijf in 2006 op basis van de "eerder" aangekondigde titels voor de PSP, waaronder een nieuwe GTA. In dit geval zou er dus geen nieuwe GTA titel aangekondigd zijn (PSPupdates en PSPparty vatte de uitlatingen in dit artikel wel op alszijnde een aankondiging van een nieuw GTA deel, wij houden je in ieder geval op de hoogte).
Bedankt iig voor het melden
http://www.pspparty.nl en http://pspupdates.qj.net/ hebben het echter ook over een nieuw deel gebasseerd op het bericht van Take two.
Heb het bericht dat ik zelf schreef iig aangepast met de volgende note:
NOTE: In de context van het bericht lijkt het alsof er een nieuwe GTA gemaakt wordt, aangezien ze het in de eerste alinea over boekjaar 2005 hebben (en daar expliciet GTA: LCS noemen). In de tweede alinea van het bericht heeft men het over de financiele kansen van het bedrijf in 2006 op basis van de "eerder" aangekondigde titels voor de PSP, waaronder een nieuwe GTA. In dit geval zou er dus geen nieuwe GTA titel aangekondigd zijn (PSPupdates en PSPparty vatte de uitlatingen in dit artikel wel op alszijnde een aankondiging van een nieuw GTA deel, wij houden je in ieder geval op de hoogte).
Bedankt iig voor het melden
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 13:21 ]
Heeft iemand deze al?

Kost maar 14€, dus als t beter geluid geeft dan standaard, is het misschien wel de moeite waard om te kopen

Kost maar 14€, dus als t beter geluid geeft dan standaard, is het misschien wel de moeite waard om te kopen
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Wil je echt zo'n foeilelijk ding op je PSP? Al gaf je me geld toe, dan nog niet.SToRM666 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:32:
Daar hebben we het game topic voor......
Nee hoor, dat is onzin.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:46:
Ik hoor al die geruchten over dat GTA: LCS is uitgesteld, het zal toch niet waar zijn he
Je kan 'em nu gewoon al in de winkel kopen.
LOL, de import versie ja, niet de EU versie.
De Eu GTA kan je in November kopen
Bij de media-markt is ie maar 44 euro
ja... als ie ooit nog eens uitkomtm-tuning schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:28:
De Eu GTA kan je in November kopen
PSN: Leech1984
Voor mensen met een Logitech Playgear Pocket kwam ik nog een topic tegen op een ander forum met allemaal plaatjes om uit te printen en uit te knippen
Op pagina 3 staan echt een hele verzameling
The ramblings of an idiot
Cool daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar slimmere mensen waren me al voor.. helaas is het nog bandwith exeded voor die pics hopelijk zijn ze snel weer beschikbaar..McBoom schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:53:
Voor mensen met een Logitech Playgear Pocket kwam ik nog een topic tegen op een ander forum met allemaal plaatjes om uit te printen en uit te knippenOp pagina 3 staan echt een hele verzameling
Verwijderd
Pff wel minder dat de update gemaakt moet worden naar 2.0.
Ik wil het spel wel hebben maar ben nogsteeds met vele andere games bezig
Ik wil het spel wel hebben maar ben nogsteeds met vele andere games bezig
[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 01-11-2005 23:14 ]
Het valt me op dat heel veel mensen er tegen op zien om te updaten voor GTA. Maar een groot deel van van de homebrew draait ook op 2.0 (is overigens al vaker gemeld)
Op de onderstaande link vindt je in ieder geval een lijst van homebrew die werkt en niet werkt. (De lijst wordt dagelijks geupdate).
http://www.fanjita.org/psp_working.html (De lijst, hier is ook de EBoot loader te downloaden)
http://forums.qj.net/show....php?t=21186&page=1&pp=10 (De thread)
Op de onderstaande link vindt je in ieder geval een lijst van homebrew die werkt en niet werkt. (De lijst wordt dagelijks geupdate).
http://www.fanjita.org/psp_working.html (De lijst, hier is ook de EBoot loader te downloaden)
http://forums.qj.net/show....php?t=21186&page=1&pp=10 (De thread)
Verwijderd
DAMN GTA UITGESTELD>.<
dat word nu echt IMPORT voor mij... ga niet meer wachten..
misschien lekker wachten krijg je die DIKKE firmware 2.5
dat word nu echt IMPORT voor mij... ga niet meer wachten..
misschien lekker wachten krijg je die DIKKE firmware 2.5
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 19:10 ]
Contactinformatie:Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:17:
Wie heeft de telefoon numme van SAVEGAMES in amsterdam noord..??
kan iemand aan mij geven?
wil bellen of ze daar GTA US hebben?
@NAOX
waar is dat Dimensionplus???
bedankt:)
Save Games
Buikslotermeerplein 537
1025XH Amsterdam
Tel.: 020 - 4942936
Fax: 020 - 4942937
http://www.dimensionplus.nl
Verwijderd
ik heb niet het nummer van savegames maar je kan mischien futurezone bellen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:17:
Wie heeft de telefoon numme van SAVEGAMES in amsterdam noord..??
kan iemand aan mij geven?
wil bellen of ze daar GTA US hebben?
@NAOX
waar is dat Dimensionplus???
bedankt:)
079-3436610
ik heb vanmiddag gebeld en ze zeggen dat ie morgen of overmorgen in de bus zal liggen
nou ja ik hoop dat ze voor jou ook zo'n service hebben
Verwijderd
oh jammer dat je die nummer niet heb...Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:38:
[...]
ik heb niet het nummer van savegames maar je kan mischien futurezone bellen.
079-3436610
ik heb vanmiddag gebeld en ze zeggen dat ie morgen of overmorgen in de bus zal liggen![]()
![]()
nou ja ik hoop dat ze voor jou ook zo'n service hebben
want heb van mensen gehoord dat savegames hebben.. en woon zelf in amsterdam.. is handiger weetje.:)
futurezone was ik geweest 28 oktober vorig week vrijdag ik was rond 10 uur in rotterdam
hadden ze GTA.. maar wou later kopen.. want die gozer zei ja misschien einde van de dag weet ik of die met EU kan mulitplayen
dus maar lekker w8en tot middag kwam ik terug MY GOD!!!
Verwijderd
BEDANKT MAN!!!whatzert schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:35:
[...]
Contactinformatie:
Save Games
Buikslotermeerplein 537
1025XH Amsterdam
Tel.: 020 - 4942936
Fax: 020 - 4942937
http://www.dimensionplus.nl
Verwijderd
Heeft iemand een link waar ik kan zien stap voor stap hoe ik moet updaten,
aangezien ik alleen op 0 en X kan drukken met updaten.
En niet zie waar ik op pijltjes moet drukken.
aangezien ik alleen op 0 en X kan drukken met updaten.
En niet zie waar ik op pijltjes moet drukken.
Verwijderd
PSP Media Manager released
Sony today announced the release of PSP Media Manager, a new Windows application that lets users easily move content from their computer to their PSP. With the $20 software, users can transfer videos, music and photos, as well as subscribe to podcasts and manage game saves. PSP Media Manager can be downloaded now for $19.95. A boxed version, which will include a 6-foot USB 2.0 cable, sample media, and five free song downloads from the Connect music store, will be available on December 1st for $29.95.

From the official press release:
The PSP Media Manager software provides quick navigation and thumbnail previews to easily identify photos and videos to move from the PC to PSP system, and even lets users select among different quality settings (bit rates) for the transferred media. The PSP Media Manager application supports most popular video and audio formats, and also makes it simple to locate and subscribe to a variety of RSS feeds including podcasts, video blogs, and PSP- formatted magazines for automatic downloading to the PSP system. The software also provides a one-click option that lets users back up game saves, images, videos, and music files from the PSP system to their PC.
"With more then two million PSP systems sold in North America as of September 2005, the PSP system has established itself as the preeminent device for mobile entertainment and gaming. Now, with the release of the new PSP Media Manager software, we're providing Sony technology that lets users easily optimize and transfer their content from the PC to their PSP system using a familiar drag-and-drop interface," said Dave Chaimson, vice president of marketing, Sony Media Software. "Whether your source is 16:9 high definition video footage, a collection of photos from your latest vacation, or a PSP formatted publication, this new technology lets you view and share it anywhere you and your PSP system go."
"Since its inception, the PSP system has quickly become the device of choice for portable entertainment. Whether it's games, music, movies photos or Internet access, no other portable media device provides as much functionality and entertainment as the PSP system," said John Koller, senior product manager, Sony Computer Entertainment America. "PSP Media Manager software enables consumers to easily manage and move their favorite media from their PC to their PSP. The PSP system, coupled with the new PSP Media Manager software, provides a complete solution for truly enjoying the PSP system's portable entertainment capabilities."
PSP Media Manager Features Include:
General
Extensive video, audio, and image support
Easy drag-and-drop transfer to PSP
Photo and video thumbnail preview
Background processing
Video
Video support for .mp4, .avi, .mpg, .mov, .wmv, and more
High quality, Sony AVC (H.264) video encoding
Customizable target encoding settings
Music
Automatic album name folder creation
Audio support for .mp3, .wav, .wma, and other formats
Gracenote CD album identification
Customizable bitrate options for encoding and playback
Images
Automatic photo album name folder creation
One-click transfer of entire PSP-formatted magazines
Image support for .bmp, .jpg, .gif, .png, .tif, and others
Feeds
Built-in directory of popular RSS feeds including ACIDplanet.com podcasts
One-click refresh to get the latest podcast episodes on the PSP
Feed subscription, import, and export
Game Saves
Back up game saves on your computer or PSP
Move game saves between Memory Stick Duo media

Wel een beetje jammer dat hij niet in de Giga pack zit en dat we er nog voor moeten betalen. Ik denk wel dat ik het ga bestellen.
Sony today announced the release of PSP Media Manager, a new Windows application that lets users easily move content from their computer to their PSP. With the $20 software, users can transfer videos, music and photos, as well as subscribe to podcasts and manage game saves. PSP Media Manager can be downloaded now for $19.95. A boxed version, which will include a 6-foot USB 2.0 cable, sample media, and five free song downloads from the Connect music store, will be available on December 1st for $29.95.

From the official press release:
The PSP Media Manager software provides quick navigation and thumbnail previews to easily identify photos and videos to move from the PC to PSP system, and even lets users select among different quality settings (bit rates) for the transferred media. The PSP Media Manager application supports most popular video and audio formats, and also makes it simple to locate and subscribe to a variety of RSS feeds including podcasts, video blogs, and PSP- formatted magazines for automatic downloading to the PSP system. The software also provides a one-click option that lets users back up game saves, images, videos, and music files from the PSP system to their PC.
"With more then two million PSP systems sold in North America as of September 2005, the PSP system has established itself as the preeminent device for mobile entertainment and gaming. Now, with the release of the new PSP Media Manager software, we're providing Sony technology that lets users easily optimize and transfer their content from the PC to their PSP system using a familiar drag-and-drop interface," said Dave Chaimson, vice president of marketing, Sony Media Software. "Whether your source is 16:9 high definition video footage, a collection of photos from your latest vacation, or a PSP formatted publication, this new technology lets you view and share it anywhere you and your PSP system go."
"Since its inception, the PSP system has quickly become the device of choice for portable entertainment. Whether it's games, music, movies photos or Internet access, no other portable media device provides as much functionality and entertainment as the PSP system," said John Koller, senior product manager, Sony Computer Entertainment America. "PSP Media Manager software enables consumers to easily manage and move their favorite media from their PC to their PSP. The PSP system, coupled with the new PSP Media Manager software, provides a complete solution for truly enjoying the PSP system's portable entertainment capabilities."
PSP Media Manager Features Include:
General
Extensive video, audio, and image support
Easy drag-and-drop transfer to PSP
Photo and video thumbnail preview
Background processing
Video
Video support for .mp4, .avi, .mpg, .mov, .wmv, and more
High quality, Sony AVC (H.264) video encoding
Customizable target encoding settings
Music
Automatic album name folder creation
Audio support for .mp3, .wav, .wma, and other formats
Gracenote CD album identification
Customizable bitrate options for encoding and playback
Images
Automatic photo album name folder creation
One-click transfer of entire PSP-formatted magazines
Image support for .bmp, .jpg, .gif, .png, .tif, and others
Feeds
Built-in directory of popular RSS feeds including ACIDplanet.com podcasts
One-click refresh to get the latest podcast episodes on the PSP
Feed subscription, import, and export
Game Saves
Back up game saves on your computer or PSP
Move game saves between Memory Stick Duo media

Wel een beetje jammer dat hij niet in de Giga pack zit en dat we er nog voor moeten betalen. Ik denk wel dat ik het ga bestellen.
Ja, had het idd gelezen, wist alleen niet dat al zoveel homebrew werkt. Toch maar is uitproberen dan.ronwiel schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:04:
Maar een groot deel van van de homebrew draait ook op 2.0 (is overigens al vaker gemeld)
edit: Zie alleen dat veel emulators het er nog niet op doen, das weer jammer
Heb je voor zoiets niet bijv. 2.5 nodig hebben? of zullen ze niet zo ver gaan?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:17:
Sony today announced the release of PSP Media Manager
Ben namelijk mis. wel van plan dat progje te kopen.
Mensen die nog een psp houder voor in de auto zoeken:
http://www.arkon.com/

Heb de mijne(plaatje) best snel binnen. Werkt goed, je kan hem in alle kanten zo`n beetje verstellen, plopt hem op je vooruit(heel makkelijk). Heb alleen niet het idee dat ze speciaal voor de psp zijn gemaakt. Maar who cares, hij zit stevig
[ Voor 40% gewijzigd door Mausz op 01-11-2005 21:46 ]
Verwijderd
Volgens mij niet tenzij je in AVC wilt encoden.Mausz schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:39:
Heb je voor zoiets niet bijv. 2.5 nodig hebben? of zullen ze niet zo ver gaan?
Ben namelijk mis. wel van plan dat progje te kopen.
Ik zie overigens één groot nadeel met alle huidige (PSP) houders voor in de auto. Die zorgen ervoor dat de USB poort niet gebruikt kan worden, wat onhandig is zodra er een GPS-pakket voor komt.
Hier zit ik eigenlijk heel erg op te wachten
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wellicht tijd om de TS weer eens aan te passen. Er zijn inmiddels een hoop extra's qua software en randapparatuur beschikbaar 
Ik heb m'n PSP nu een week (gekregen als afscheidskado \o/), maar 1 ding valt me extreem op: het geluid is niet zo hard over de bijgeleverde koptelefoon in vergelijking met de standaard speakers.
Dat klinkt raar in m'n oren (*als gezegde*
), zou juist verwachten dat het geluid op de koptelefoon beter / harder zou moeten zijn. Ik heb ook al de volume op z'n hardst staan en dan komt er redelijk wat lawaai uit. Doe ik op dat moment de koptelefoon erin, dan is het geluid meteen een stuk zachter. Heeft iemand anders dit ook al ervaren?
Ik heb m'n PSP nu een week (gekregen als afscheidskado \o/), maar 1 ding valt me extreem op: het geluid is niet zo hard over de bijgeleverde koptelefoon in vergelijking met de standaard speakers.
Dat klinkt raar in m'n oren (*als gezegde*
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik vind dat zo'n programma eigenlijk bij de PSP meegeleverd had moeten worden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:17:
Dan moet je de oordopjes openen en de draadjes naar de andere kant van de weerstandjes solderen. Heb ik ook gedaan en dat werkt primaBtM909 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 00:10:
Dat klinkt raar in m'n oren (*als gezegde*), zou juist verwachten dat het geluid op de koptelefoon beter / harder zou moeten zijn. Ik heb ook al de volume op z'n hardst staan en dan komt er redelijk wat lawaai uit. Doe ik op dat moment de koptelefoon erin, dan is het geluid meteen een stuk zachter. Heeft iemand anders dit ook al ervaren?
[ Voor 58% gewijzigd door McBoom op 02-11-2005 00:17 ]
Ik ben DJ en het zou best kunnen dat m'n oren naar de knoppen zijn, maar wat ik door de koptelefoon hoor lijkt toch echt geen 90dB te zijn (en ja, ik las de waarschuwing aan 't kabeltje).Mutatie schreef op woensdag 02 november 2005 @ 00:14:
ze zijn gelimiteerd op 90dB. Je kunt ze modden zodat er meer herrie uit komt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
LoL
Maar het klopt wel dat ze echt idioot zacht staan. Als je de dopjes los maakt zie je dat de draden via een weerstandje naat de speakertjes lopen, die omzeilen en ze doen het normaal. De kwaliteit is alleen niet je van het.
Maar het klopt wel dat ze echt idioot zacht staan. Als je de dopjes los maakt zie je dat de draden via een weerstandje naat de speakertjes lopen, die omzeilen en ze doen het normaal. De kwaliteit is alleen niet je van het.
Mijn oren zijn ook niet echt kieskeurig ofzo, maar ik vind inderdaad de kwaliteit van het koptelefoontje die er bij geleverd wordt ook onder de maat, zelfs na de 'weerstandmod'. Heeft iemand ook ervaring met die stealth dopjes van Logitech? Ik zag ze vanmiddag liggen bij de MediaMarkt voor €14,95, maar ik wil eerst wel eens weten wat de kwaliteit van die dingen is.
aan McBoom: heb die stealth oordopjes nu ongeveer 2 weken en ben er erg over te spreken. Het geluid is helder en de bas is stevig. Maar wat ik vooral erg prettig vind is het feit dat ze het geluid van buitenaf goed afsluiten. Met name in bijvoorbeeld de trein is het relaxed om film te kunnen kijken of muziek te luisteren zonder dat je de herrie van de trein en je mede-passagiers hoort.
Dus voor 14,95 een prima set oordopjes als je het mij vraagt!
Dus voor 14,95 een prima set oordopjes als je het mij vraagt!
pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone
Bij Save hebben ze hem hoor.... ik heb hem afgelopen donderdag gehaald, trouwens Pro5 had hij ook al.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:49:
[...]
BEDANKT MAN!!!HOOP dat ze nog hebben dan kan ik morgen ochtend meteen KOPEN!!!
Verwijderd
voor mij is er maar één goed merk oordopjes en dat is sennheiser. Gewoon de simpelste versie de 'mx300' voor 7 euro geeft echt perfect geluid, vooral de bas die er uit komt wordt niet door anderen gehaald. Komt volgens mij omdat dat het enige product is dat ze maken, waardoor ze zich daarin hebben gespecialiseerd, terwijl bijvoorbeeld logitech dat 'er bij doet'. Ik zou zeggen probeer ze eens uit en oordeel zelf, voor de prijs hoef je het niet te laten.
sennheiser is ook een goed merk ja, helaas blaas je die imo snel op en daar heb ik met mijn sonys niet zoveel last van en bovendien blijven ze ook erg goed zitten (naast de ook uitstekende geluidskwaliteit
(linkje: sonysite)
maar goed dit gaat wel erg offtopic...
als iemand ervaring zou hebben (omdat het gekocht is) met PSP Media Manager dan horen we dat hier natuurlijk graag, want als het niet meer is dan een uitgedikte psp movie creator of whatever dan is het een beetje doelloos
als iemand ervaring zou hebben (omdat het gekocht is) met PSP Media Manager dan horen we dat hier natuurlijk graag, want als het niet meer is dan een uitgedikte psp movie creator of whatever dan is het een beetje doelloos
Grappig is vind het met de oordopjes juist duidelijker klinken... ik hoor de stemmen er beter door, op de speakers lijkt het wel of achtergrond geluiden (motorgeluid etc) de stemen een beetje overschreewen..
Ik ben geloof ik selectief doof.. ik hoor prima geluid, maar in een drukke ruimte heb ik steeds meer moeite mensen te verstaan..
Ik ben geloof ik selectief doof.. ik hoor prima geluid, maar in een drukke ruimte heb ik steeds meer moeite mensen te verstaan..
Ik ook, hier zou ik zelfs meteen mn PSP voor upgradenMichael Knight schreef op woensdag 02 november 2005 @ 00:03:
Ik zie overigens één groot nadeel met alle huidige (PSP) houders voor in de auto. Die zorgen ervoor dat de USB poort niet gebruikt kan worden, wat onhandig is zodra er een GPS-pakket voor komt.
PSN id: NL_SToRM
Sennheiser MX dopjes vind ik persoonlijk de grootste brol. Ze zitten slecht, basweergave is dus serieus afwezig en zo helder spelen ze niet vind ik. Zelf heb ik nu de Sony MDR-EX71SL dopjes, deze zitten perfect en klinken perfect. Goede basweergave itt. die brakke MX dopjes.

Maar ook in het wit:

Maar ook in het wit:

^^met hem.
Die oordoppen bevallen prima. Sluiten zodanig af dat een laag volume geen probleem is.
Die oordoppen bevallen prima. Sluiten zodanig af dat een laag volume geen probleem is.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
ik heb sony noise canceling oordopjes met zelfde soort rubber dopjes, dat werkt idd erg goed, zelfs met de noise canceling uit scheelt het al een hele hoop herrie..YellowCube schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:19:
^^met hem.
Verwijderd
Iemand enig idee of het mogenlijk is om je psp aan te sluiten op je ps2 via USB en dat je dan je spellen en films gewoon kan spelen en kijken op tv?
voor zover ik weet nog niet, maar waarom wil je het op je tv spelen, de spellen op je psp zien er goed uit omdat het een klein scherm is en daarom ziet het er al gauw netjes uit. En waarom zou je op de tv willen spelen koop dan het spel voor de ps2 die heeft tenminste een goede controller, ik krijg al gauw last van me handen als ik lang op me psp speelVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:03:
Iemand enig idee of het mogenlijk is om je psp aan te sluiten op je ps2 via USB en dat je dan je spellen en films gewoon kan spelen en kijken op tv?
Ja, zo kan ik ook een vergelijking maken, die oordopjes van jou zijn 54 euro man. Zo weet ik er nog wel een... 'Mijn Porsche Carrera GT trekt zo'n VW Golf er zo uit, wat een bagger auto zeg die Golf, trekt voor geen meter op, en het interieur is ook nog cheap.'Phuncz schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:07:
Sennheiser MX dopjes vind ik persoonlijk de grootste brol. Ze zitten slecht, basweergave is dus serieus afwezig en zo helder spelen ze niet vind ik. Zelf heb ik nu de Sony MDR-EX71SL dopjes, deze zitten perfect en klinken perfect. Goede basweergave itt. die brakke MX dopjes.
[afbeelding]
Maar ook in het wit:
[afbeelding]
Maar ja.. Carrera GT.. I wish..

edit:
Plus dat ik de gemiddelde MX doppen beter vind dan de andere doppen in die prijs range.
Plus dat ik de gemiddelde MX doppen beter vind dan de andere doppen in die prijs range.
[ Voor 7% gewijzigd door Blue2k op 02-11-2005 14:03 ]
wat ook nog is, sony is over het algemeen iets beter te verkrijgen itt sennheizer
ik ga hier sennheizer niet afzeiken want ik heb er niet genoeg ervaring mee, maar die van sony zijn meer dan voldoende (ook omdat de muziek en andere geluiden toch niet op cdkwaliteit zijn opgenomen en van films wordt ie ook al enigszins gecomprimeerd)
ik ga hier sennheizer niet afzeiken want ik heb er niet genoeg ervaring mee, maar die van sony zijn meer dan voldoende (ook omdat de muziek en andere geluiden toch niet op cdkwaliteit zijn opgenomen en van films wordt ie ook al enigszins gecomprimeerd)
Die Sennheisers zijn ook niet zó cheap als je de MX500 neemt en die Sony MDR-EX71SL vind je al voor ver onder de 50€, heb indertijd (2-3 jaar geleden) er al 49€ voor betaald...
Sony heeft ook een model lager, die rond de 25-30€ ligt. Trouwens als jij claimt dat ze perfect spelen, mag ik claimen dat ze dat niet doen. Had je duidelijker moeten zijn
Sony heeft ook een model lager, die rond de 25-30€ ligt. Trouwens als jij claimt dat ze perfect spelen, mag ik claimen dat ze dat niet doen. Had je duidelijker moeten zijn
Welke emulators doen het niet dan? volgens mij alleen de GBA emu niet.Mausz schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:39:
[...]
Ja, had het idd gelezen, wist alleen niet dat al zoveel homebrew werkt. Toch maar is uitproberen dan.
edit: Zie alleen dat veel emulators het er nog niet op doen, das weer jammer![]()
[...]
Ik heb Sega Master System, Megadrive, (S)NES en Gameboy Color emulators lopen. op fw2.0
Jaaa, mijn Datel 4GB hardisk is binnen samen met de X2 3600mAh accu. Even een korte inpressie:
De HD is ongeveer de halve dikte van een pakje sigaretten, dus dat valt erg mee en is moeilijk op te maken uit de eerder geplaatste foto's. Waar ik zelf erg nieuwschierig naar was, hoe zou het geheel bevestigd worden? Nou heel simpel, aan de HD zitten twee pennetjes die in de schroefgaatjes vallen van de psp. Dus niet geklemt of kapjes verwisselen, maar gewoon achter op je psp drukken. Het totale gevoel is even wennen, maar is niet irritant. Ik denk dat ik door het zwaardere gewicht het staks nog prettig wordt ivm de stabiliteit. Nu eerst maar even de accu opladen en de HD volproppen.
De HD is ongeveer de halve dikte van een pakje sigaretten, dus dat valt erg mee en is moeilijk op te maken uit de eerder geplaatste foto's. Waar ik zelf erg nieuwschierig naar was, hoe zou het geheel bevestigd worden? Nou heel simpel, aan de HD zitten twee pennetjes die in de schroefgaatjes vallen van de psp. Dus niet geklemt of kapjes verwisselen, maar gewoon achter op je psp drukken. Het totale gevoel is even wennen, maar is niet irritant. Ik denk dat ik door het zwaardere gewicht het staks nog prettig wordt ivm de stabiliteit. Nu eerst maar even de accu opladen en de HD volproppen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Heb je foto's?marco899 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:39:
Jaaa, mijn Datel 4GB hardisk is binnen samen met de X2 3600mAh accu. Even een korte inpressie:
Ben wel geintereseerd, maar bang dat ie dan niet meer in mijn Logitech® PlayGear Pocket past..
Verwijderd
Hij gaat er volgens mij gaat het er ook niet in passen.ToolkiT schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:04:
[...]
Heb je foto's?
Ben wel geintereseerd, maar bang dat ie dan niet meer in mijn Logitech® PlayGear Pocket past..
Ik denk niet, dat ik mooiere foto's kan maken, dan dat er hier al staan: http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3707ToolkiT schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:04:
[...]
Heb je foto's?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
4GB is natuurlijk echt superchill, maar ik vind het echt té fokking groot, en dan ook nog eens zon bedrag... dan koop ik voor dat geld liever een 2 gb stick, en dat ik neit met zon atoombomb loop.
Ieder zo zijn mening natuurlijk
Magoed, thnx voor de impressie iig!
En misschien kun je wel ff foto maken de je m in je handen hebt enzo.
Eigen pics zijn toch vaak beter dan van die 'gemaakte' plaatjes.
Ieder zo zijn mening natuurlijk
Magoed, thnx voor de impressie iig!
En misschien kun je wel ff foto maken de je m in je handen hebt enzo.
Eigen pics zijn toch vaak beter dan van die 'gemaakte' plaatjes.
Waar heb je hem besteld? Toevallig via liksang? zo ja, wat heb je aan verzendkosten betaald?marco899 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:39:
pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone
Ding is idd wel erg groot, maar ja zit ook extra batterij bij..
$200 is eigenlijk wel goedkoop, een 2Gb MS is $250..
$200 is eigenlijk wel goedkoop, een 2Gb MS is $250..
Marco, maak zelf wat foto's!
Ik vind zelf wat normale foto's beter dan die echte reclame-foto's.
Alvast bedankt
Ik vind zelf wat normale foto's beter dan die echte reclame-foto's.
Alvast bedankt
Bambu Lab P1S Combo
jullie zeggen.. gta is te koop op www.dimplus.nl maar ik zie hem nergens staan.. kan iemand helpen?! 
SORRY! LAAT MAAR
SORRY! LAAT MAAR
[ Voor 12% gewijzigd door jessepost op 02-11-2005 18:15 ]
Ik heb die oordopjes ookdjmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:47:
sennheiser is ook een goed merk ja, helaas blaas je die imo snel op en daar heb ik met mijn sonys niet zoveel last van en bovendien blijven ze ook erg goed zitten (naast de ook uitstekende geluidskwaliteit(linkje: sonysite)
Werken perfect
Goed geluid en zitten lekker
mssn beetje prijzig (ik heb ze gekocht voor 25 euro)
maar de moeite waard om te kopen
Ik kom net thuis en er ligt een pakje..ongeveer zo groot als een UMD...
Het kan vast nooit spiderman zijn denk ik nog, ondanks dat ik mijn PSP al tijden heb, heb ik me pas een week of 3 geleden opgegeven op www.yourpsp.com..
Maar jawel Spidey 2 op UMD!!
Top Sony UK!
Het kan vast nooit spiderman zijn denk ik nog, ondanks dat ik mijn PSP al tijden heb, heb ik me pas een week of 3 geleden opgegeven op www.yourpsp.com..
Maar jawel Spidey 2 op UMD!!
Top Sony UK!
Ik heb hem bij Darksplanet vandaan.Heeft mij 157,44 Pond gekost inklusief de verzendkosten. Geen douane naheffing gehad. Dus omgerekend 231 euro.DeKrijt schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:40:
[...]
Waar heb je hem besteld? Toevallig via liksang? zo ja, wat heb je aan verzendkosten betaald?
En ik maak wel een aantal pics.
Iemand bij mij in de klas heeft gisteren een PSP besteld bij Bol.com en vandaag al binnen. Dus daar zijn ze weer verkrijgbaar! 
Wilde ik even vermelden
Wilde ik even vermelden
Waar kan je die dingen kopen?m-tuning schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:17:
[...]
Ik heb die oordopjes ook
Werken perfect
Goed geluid en zitten lekker
mssn beetje prijzig (ik heb ze gekocht voor 25 euro)
maar de moeite waard om te kopen
Iemand misschien een linkje voor de nieuwe psp media player? Das dat programma waarmee je ook divx kan afspelen op psp. Ik wilde graag uitproberen of hij het nu wel een beetje fatsoenlijk doet, aangezien de eerste versie nogal haperde.
Ik kan hem niet meer vinden in de archive van pspupdates.com
/Edit: nvrmind, gevonden *klikkerdeklik*
[ Voor 17% gewijzigd door PetersNL op 02-11-2005 20:32 ]
De oude versie was idd erg buggy nog...maar het omhoog zetten van de clockspeed werkte wel (achteraf achtergekomen) Zeker als je de file omgezet had naar de resolutie van je PSPflappie27 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:27:
Iemand misschien een linkje voor de nieuwe psp media player? Das dat programma waarmee je ook divx kan afspelen op psp. Ik wilde graag uitproberen of hij het nu wel een beetje fatsoenlijk doet, aangezien de eerste versie nogal haperde.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
50 MB per family guy aflevering
. Dat programma werkt nog niet super soepel, maar met 15 fps, 480x272 Xvid codering en 192kb/s mp3 audio codering loopt hij voor family guy goed
.
/Edit: Maar soms maakt hij een beetje een brommend geluid tijdens het afspelen. Op 128kb/s zal dit wel helemaal weg zijn.
/Edit: Maar soms maakt hij een beetje een brommend geluid tijdens het afspelen. Op 128kb/s zal dit wel helemaal weg zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door PetersNL op 02-11-2005 22:57 ]
voor family guy kun je ze zelfs op 64kb/s audio zettenflappie27 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:54:
50 MB per family guy aflevering. Dat programma werkt nog niet super soepel, maar met 15 fps, 480x272 Xvid codering en 192kb/s mp3 audio codering loopt hij voor family guy goed
.
PSN: Leech1984
Verwijderd
Gelukkig gisteren GTA gekocht.. wat een LEUKE SPEL...
hij wordt misschien uitgesteld naar 2006
LOL
GTA: LCS pas in 2006 in Europa?
Volgens Gamasutra zal GTA: Liberty City Stories pas in 2006 in Europa uitkomen.
Het volgende staat op de site van Gamasutra:
As a result of submission and approval delays, as well as poor legacy and ongoing sales, publisher Take-Two Software, parent of labels Rockstar and 2K Games has announced a drop in its financial guidance for both fiscal years 2005 and 2006. The announcement came after issues in the submissions process for Grand Theft Auto: Liberty City Stories' European version caused the game's release to slip from the fourth quarter of fiscal 2005 (ending October 31, 2005) to the first quarter of fiscal 2006 (November 2005 to the end of January 2006).
Er is echter nog niks officieel bevestigd door Take Two.
hij wordt misschien uitgesteld naar 2006
GTA: LCS pas in 2006 in Europa?
Volgens Gamasutra zal GTA: Liberty City Stories pas in 2006 in Europa uitkomen.
Het volgende staat op de site van Gamasutra:
As a result of submission and approval delays, as well as poor legacy and ongoing sales, publisher Take-Two Software, parent of labels Rockstar and 2K Games has announced a drop in its financial guidance for both fiscal years 2005 and 2006. The announcement came after issues in the submissions process for Grand Theft Auto: Liberty City Stories' European version caused the game's release to slip from the fourth quarter of fiscal 2005 (ending October 31, 2005) to the first quarter of fiscal 2006 (November 2005 to the end of January 2006).
Er is echter nog niks officieel bevestigd door Take Two.
http://www.xs4all.nl/~marco899/Album/
Zoals beloofd een aantal foto's van de datel 4GB.
Ziet er toch wel heel dik uit
Ik denk niet dat ik er 1 ga kopen
Ik denk niet dat ik er 1 ga kopen
hoe goed blijven die dingen achter op je PSP zitten dan.marco899 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:48:
http://www.xs4all.nl/~marco899/Album/
Lijkt me namelijk een beetje lullig als zo'n ding eraf valt en gelijk even het geheugenslot sloopt.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik heb er ook een kleine review van geschreven op pocketinfo: http://forum.pocketinfo.n...d.php?p=412807#post412807YellowCube schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:14:
[...]
hoe goed blijven die dingen achter op je PSP zitten dan.
Lijkt me namelijk een beetje lullig als zo'n ding eraf valt en gelijk even het geheugenslot sloopt.
Qua bevestiging: Het zit en zolang je hand eromheen zit is er helamaal geen probleem. Je kan hem ook zo op zijn kop hangen, zonder dat het loskomt. Wel verwacht ik dat er op korte termijn wat speling op de pennetjes komt en het geheel niet meer goed klemt. Ik denk dan ook zelf dat ik er nog een stukje klitteband tussen plak.
Mooi is altijd een persoonlijk statment. Ik vind de vormgeving aardig passen bij de psp, maar in platte toestand is de PSP zelf natuurlijk erg gelikt. Een voordeel is dat je de psp onder een schuine hoek kan zetten zonder dat je een houder nodig hebt. Ik denk dan ook dat het een machtige aanvulling is voor als je lang weg bent en wat filmpjes wilt bekijken, zonder je dure umds mee te nemen en gelijk een hogere capaciteit accu bij de hand hebt. Voor thuis gebruik heeft het weinig nut, al laat ik hem zelf lekker zitten.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:06:
Ik ook niet, ik vind 't niet mooi staan bij de PSP.
[ Voor 33% gewijzigd door marco899 op 03-11-2005 10:23 ]
Wat ik me afvraag: Hoe is dat miniscule ingepakte lintkabeltje van de HD naar het geheugenslot? Wekt weinig vertrouwen bij mij en ik moet zeggen dat het me niet fijn lijkt je hand om zo'n dingetje te moeten hannessen.
Dat lintkabeltje zit echt goed in een sterke plastic huls gegoten en zit binnenin ook nog eens vastgelijmd. Het irriteerde mij wel, dat deze iets langer was dan noodzakelijk, maar ik heb het kabeltje iets in de HD behuizing geduwd en nu zit het niet meer vervelend in de weg.Hillie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:37:
Wat ik me afvraag: Hoe is dat miniscule ingepakte lintkabeltje van de HD naar het geheugenslot? Wekt weinig vertrouwen bij mij en ik moet zeggen dat het me niet fijn lijkt je hand om zo'n dingetje te moeten hannessen.
Da's raar gister nog gevraagd en zou pas op 11-11-05 uitkomen..
Welke winkel keten heeft ze dan?
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:39 ]
Klik
Als dit echt werkt op 2.5 ga ik mooi upgraden
. Ik heb nu eigenlijk alleen nog 1.5 omdat ik op een fatsoenlijke mediaplayer zat te wachten.
/Edit: Zo, geloofwaardigheid van hun is voor mij alweer een beetje gezakt. Site van ze(pspadvance.com) is down..
Als dit echt werkt op 2.5 ga ik mooi upgraden
/Edit: Zo, geloofwaardigheid van hun is voor mij alweer een beetje gezakt. Site van ze(pspadvance.com) is down..
[ Voor 23% gewijzigd door PetersNL op 03-11-2005 14:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage