Het Playstation Portable topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:06:
Vreemd, ik ben gister nog wat winkels in Amsterdam langsgeweest en heb er toch zeker een stuk of 10/15 gezien :P (zelfs witte)
waar, waar waar waar!!!!
ik ga vandaag nog naar amsterdam!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Bellsofwar schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:44:
[...]

geen "you can touch this" winkel, maar een webwinkel: Bol.com had nog wel wat op voorraad als het goed is.
Wegens de enorme succes van de verkoop van de PSP is er momenteel geen voorraad meer van de PSP. U kunt het product bij ons reserveren waarna wij het product onmiddelijk na het verkrijgen van de volgende levering aan u zullen uitleveren
. bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

waar, waar waar waar!!!!
ik ga vandaag nog naar amsterdam!!!
Loop de Nieuwe(n?)dijk maar eens door. Er zit een E-plaza aan het begin als je net van CS af komt, die had er nog wel een aantal staan.
Ook de fame had er nog een aantal in de vitrine staan en anders (als je echt niks kan vinden) moet je ff langs noord (buikslotermeerplein) daar hebben ze bij 'savegames' nog een hele boel psp's (oa witte voor een meerprijs)

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 28-10-2005 10:31 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:
[...]

Loop de Nieuwe(n?)dijk maar eens door. Er zit een E-plaza aan het begin als je net van CS af komt, die had er nog wel een aantal staan.
Ook de fame had er nog een aantal in de vitrine staan en anders (als je echt niks kan vinden) moet je ff langs noord (buikslotermeerplein) daar hebben ze bij 'savegames' nog een hele boel psp's (oa witte voor een meerprijs)
ok. thx. ga straks naar toe. hopelijk met de goeie firmware >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Also helping: Pachter expects Sony to drop the price of its PSP portable game system from $250 to $99. More people would then be on the prowl for PSP games, which currently account for 9% of EA's revenues."

dat zou wel heel erg genaaid zijn 8)7

voor het hele bericht:
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=2229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Ik heb het docking station bij Liksang.com besteld kostte 9,40 als ik me niet vergis, en de kabel (USB oplaad + data transfer) was iets van 4,70. Gewoon via Global Priority laten verzenden, en 9 werkdagen later kwamen ze hem afgeven hier ;)

Wat ik ermee moet? Idd kan ik zo gemakkelijk film kijken, bovendien vind ik het gewoon wat mooier uitzien dan gewoon een kabel die los rondslingert op m'n bureau. En dan vind ik het die 10€ wel ruim waard.

Edit:
Ik geloof niet dat ze een PSP voor 99,99 verkopen hoor. Denk dat dat een verkoopstunt is om kleine kids gek te maken zodat ze persé een PSP willen. Op hun beurt maken die hun ouders weer gek, want het is ja kerst, en dan kan je wel eens gek doen...Eenmaal in de winkel aangekomen blijkt dat ding toch 250€ te kosten, maar dan kunnen ze de kleine weer niet te weinig geven want hij heeft er immers zo lang om lopen zeuren.... Ik denk dat dit gewoon een of andere marketingsstunt is. Bovendien houdt dit mensen af die nu twijfelen om een PSP te kopen, dus erg slim is dit niet dan. Want een heleboel mensen wachten dan op een PSP van 99,99 en dan maakt Sony nog meer verlies ;)

[ Voor 44% gewijzigd door F-Tim op 28-10-2005 10:46 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:41:
Also helping: Pachter expects Sony to drop the price of its PSP portable game system from $250 to $99. More people would then be on the prowl for PSP games, which currently account for 9% of EA's revenues."

dat zou wel heel erg genaaid zijn 8)7

voor het hele bericht:
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=2229
Je kan hem ook gewoon in china bestellen voor 125 euro.. een vriend van me heeft dat ook gedaan :P vorige week binnen gekregen en werkt perfect.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

F-Tim schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:42:
Ik heb het docking station bij Liksang.com besteld kostte 9,40 als ik me niet vergis, en de kabel (USB oplaad + data transfer) was iets van 4,70. Gewoon via Global Priority laten verzenden, en 9 werkdagen later kwamen ze hem afgeven hier ;)

Wat ik ermee moet? Idd kan ik zo gemakkelijk film kijken, bovendien vind ik het gewoon wat mooier uitzien dan gewoon een kabel die los rondslingert op m'n bureau. En dan vind ik het die 10€ wel ruim waard.
Of je loopt even de Dixons binnen waar je deze standaard voor €14,95 haalt.

Maar even wat anders, ik vind het vreemd dat er 10x in dit topic wordt gevraagd naar 2GB kaartjes. Ik een universele cadreader voor de psp post (hierboven), waar je veel meer aan hebt, maar men meer onder de indruk is van een burohouder, die al sind de launch van de psp bij oa Dixons ligt. |:(

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:06:
Vreemd, ik ben gister nog wat winkels in Amsterdam langsgeweest en heb er toch zeker een stuk of 10/15 gezien :P (zelfs witte)
Weten jullie of die witte eu versie of jap versies zijn.

PS. Die Spiderman 2 Umd is er nog niet. Had geregistreerd op 20-9-2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:11:
De witte is voorlopig enkel JAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:11:
[...]

PS. Die Spiderman 2 Umd is er nog niet. Had geregistreerd op 20-9-2005.
Nou als hij gewoon geleverd wordt in de EU lijkt het me dat het gewoon een EU versie is. Ik denk dat je het gewoon moet vragen bij de winkel waar je hem wilt kopen, of ze hem geïmporteerd hebben of dat ze hem gewoon via hun normale EU leverancier hebben gekregen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Witte zijn altijd import, Japan only.
Hoef je dus niet te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
koekoek2003nl schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:27:
[...]

ja nou wat loop je dan tegen mij aan te zeuren....
ik erger me ook aan hem, en ik zeg er iig wat van, komop zeg koop een vrouw en ga het vieren is al erg?
daarmee bedoel ik dus dit hij niet zo moet zeuren.

maaaan jullie kunnen ook niks hebben he, meteen op hun teentjes getrapt.
ps normaal meng ik me ook niet in zulke discussie's maar soms heb je van die mensen....
Hehe, ik quotte jou omdat ik t er mee eens was ;)

Was dus naar matthijst bedoeld.

't was laat gister :+

Lets drop the issue.

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 28-10-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
marco899 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Of je loopt even de Dixons binnen waar je deze standaard voor €14,95 haalt.

Maar even wat anders, ik vind het vreemd dat er 10x in dit topic wordt gevraagd naar 2GB kaartjes. Ik een universele cadreader voor de psp post (hierboven), waar je veel meer aan hebt, maar men meer onder de indruk is van een burohouder, die al sind de launch van de psp bij oa Dixons ligt. |:(
Die bij de dixons is niet dezelfde als deze, die van de dixons kon geen kabel aansluiten, dat was dus echt een houder, waarmee je hem dus NIET kon opladen. Dus die 14,95 van jou (cq. Dixons) is al duurder dan mijn docking station + kabel bij elkaar. En dan heb ik ook nog de mogelijkheid tot opladen erbij.... dan is voor mij de keuze niet moeilijk hoor!

Overigens is niet iedereen onder de indruk van je universele cardreader ;) Ik niet in ieder geval. Ik vind de esthetiek van de PSP zoals hij is mooi, daar moet ik niet een of ander aanhangsel aan plakken omdat ik dan kaartjes kan kopen die een beetje goedkoper zijn. Bovendien zijn het nog renders en geen productieshots.. gek he dat je dan nog niet onder de indruk bent ;)
Maargoed, als je een docking station niet mooi vind, en een ander dat wel vindt, vind ik het knap dat jij daardoor op je teentjes getrapt bent omdat je geen reactie krijgt op jouw universele cardreader. Ieder heeft zo zijn eigen meningen over PSP-accesoires, en die hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn als jou. Kwestie van die andere meningen respecteren lijkt me.

Het is niet als flame bedoeld dat ik jouw cardreader niet mooi vind, want ik vind die Datel 4GB drive ook niet mooi. Het verneukt gewoon de hele esthetiek van de PSP. Dat het handig is staat hierbij niet ter discussie, want dat is zowel jouw cardreader áls zo'n Datel drive.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

F-Tim schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:10:
[...]

Bovendien zijn het nog renders en geen productieshots.. gek he dat je dan nog niet onder de indruk bent ;)
Maargoed, als je een docking station niet mooi vind, en een ander dat wel vindt, vind ik het knap dat jij daardoor op je teentjes getrapt bent omdat je geen reactie krijgt op jouw universele cardreader. Ieder heeft zo zijn eigen meningen over PSP-accesoires, en die hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn als jou. Kwestie van die andere meningen respecteren lijkt me.
Hahaha, wat laat jij je kennen en wie is er nou op zijn teentjes getrapt?
Het gaat mij erom of iets bruikbaar is en echt een meerwaarde heeft. Je geeft zelf al aan dat je met de standaard film wilt kijken. Lijkt mij toch makkelijker als je dan iets meer opslag ruimte hebt. En de term mooi of lelijk heb je mij niet horen zeggen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 10:37
Moet dit nou... :/

Ik heb een beter idee!

Hou t ff gezellig :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door jwstoop op 28-10-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:27:
[...]

Wegens de enorme succes van de verkoop van de PSP is er momenteel geen voorraad meer van de PSP. U kunt het product bij ons reserveren waarna wij het product onmiddelijk na het verkrijgen van de volgende levering aan u zullen uitleveren
. bol.com
hmm dat is heel vreemd. 3 dagen geleden heeft mijn buurman een PSP besteld via Bol.com en die is eergisteren aangekomen (vandaag voor 15.30 besteld, morgen in huis). Dus dan is dat wel heel snel op, of weten die Bol.com mensen zelf niet eens wat ze kunnen leveren :S. Anders gewoon bestellen, kijken of het aankomt, mocht je het ergens anders niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:
[...]

E-plaza nieuwedijk: no
Fame nieuwedijk: no
E-plaza buiksloterm:no
Savegames : yes,yes,yes eindelijk gevonden met firmware 1.51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Iemand toevallig ook last van een verticaal 'groenblauw streep' in je scherm? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door prototype op 28-10-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
ik heb een japanse handleiding bijgekregen. ik heb toch geen japanse model gekregen? er staat psp-1000k. en waar kan ik de update vinden om naar 2.0 te updaten? ik heb nu firmware 1.51 en om te downgraden naar 1.50 moet ik eerst updaten naar 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:50
cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:24:
ik heb een japanse handleiding bijgekregen. ik heb toch geen japanse model gekregen? er staat psp-1000k. en waar kan ik de update vinden om naar 2.0 te updaten? ik heb nu firmware 1.51 en om te downgraden naar 1.50 moet ik eerst updaten naar 2.0
De europese psp's worden met firmware 1.52 geleverd en daar zit een Nederlandse handleiding bij (dacht ik anders engels) ook zit bij de europese een demo umd bij met filmpjes en ook de upgrade naar 2.0 zo niet dan heb je geen europese. Maakt niks uit volgens mij je kan de knoppen O en X gewoon omwisselen met een of ander proggramma en kan gewoon alle EU umd spellen en als het een japanse is, ook de films afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wie is eigenlijk de importeur van de psp in NL? Sony zelf? Ik wil nl even wat meer zekerheid wanneer de psp nou eens goed leverbaar is, dus wil ze even bellen/mailen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
:( :( :( :( :(

Ik heb m'n PSP nog steeds niet terug van Sony! Weer gebeld (ik wacht inmiddels al sinds 28/09) en ze hebben het genoteerd en zullen het weer doorzetten naar de supervisor die er maandag naar gaat kijken. Wat ik vreemd vind is dat ze wel braaf zeggen dat ze mijn psp hebben ontvangen, maar ze vragen ondertussen wel naar de track & trace code van TPG. Ik vind het vaag allemaal en hoop dat ik hem snel terugheb, anders gaat het hun geld kosten.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
ik heb dus een japanse psp gekocht. nou lekker van die winkelier die me het niet heeft verteld. maar kan ik wel de europese firmware er overheen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Waarom is dat nodig?
Hij gaat toch terug naar de Jap 1.50 zeg je net.
Dan boeit het toch niet welke 2.0 je gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-08 00:11
Hee, ik heb een dikke maand geleden zo'n ding bij Free Record Shop besteld, maar blijkbaar hebben ze nogal moeite met uitleveren. Weet iemand hier wanneer ze weer binnen krijgen?

Of moet ik de hele boel gewoon cancellen en er ergens anders een aanschaffen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:43:
ik heb dus een japanse psp gekocht. nou lekker van die winkelier die me het niet heeft verteld. maar kan ik wel de europese firmware er overheen zetten?
Wat maakt het nou uit of het een jap of eu versie is. De jap versie heeft ook gewoon de nederlandse taal. En als die valt en stuk gaat heeft het toch geen nut om terug te vallen op de garantie van sony omdat ze er toch niet veel mee doen en je gewoon een nieuwe verkopen á 230 euri's.

Heb zelf een witte en zwarte jap psp en heb nog geen verschil gemerkt tenopzichte van de Eu psp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:24:
1000k is de eerste lichting ( ik heb er ook een *) ) en is dus een japanse. De handleiding kun je vast online ergens in het engels vinden en verder maakt het geen verschil en zou ik de japanse firmware gewoon laten staan. Het enige verschil is de X en O knoppen, die zijn omgedraaid, maar dat is na 2 keer spelen ook gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand even een tutorial posten hoe ik muziek in AAC formaat moet veranderen?

Ik gebruik nu DB MusicAmp PowerConverter, maar als ik dan mijn MP3's naar AAC verander, vind mijn PSP ze niet meer.

Wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
kan je trouwens met firmware 2.0 ook films die op je geheugenkaart staan bekijken of heb je echt 1.50 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:18
cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:31:
kan je trouwens met firmware 2.0 ook films die op je geheugenkaart staan bekijken of heb je echt 1.50 nodig?
Als ik me niet vergis ondersteunt 2.0 een betere kwaliteit formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja daar had ik ook eerst een probleem mee :)
AVC = 2.0
MP4 = 1.5

IK KAN HET OOK HELEMAAL MIS HEBBEN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
BeZaX schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:34:
[...]

Als ik me niet vergis ondersteunt 2.0 een betere kwaliteit formaat.
maar ook de films die we van usenet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
K moet t ook ff kwijt hoor, ik heb ook eindelijk de Spiderman2 UMD binnen sinds vandaag :D
Even een stukje zitten kijken en ziet er erg goed uit

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
cgok schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:46:
[...]
maar ook de films die we van usenet downloaden?
Zelfde formaat.
Beide mp4, alleen de encoding mag verschillen, 2.0 kent AVC, 1.5 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Als ik die verhaaltjes zo lees ben ik blij dat ik mijn PSP niet heb opgestuurd naar Sony vanwegen 1 dode en 1 luie pixel (Soms wel zichtbaar en soms niet.) :X

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk zijn die schermpjes van de Japanse PSP dan toch van betere kwaliteit dan de europese, want ze gaan me heel waarschijnlijk naar de maan sturen, die mannen van Sony Benelux als ik afkom met m'n PSP-1000CKW en bijhorende Japanse factuur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:11:
Hopelijk zijn die schermpjes van de Japanse PSP dan toch van betere kwaliteit dan de europese, want ze gaan me heel waarschijnlijk naar de maan sturen, die mannen van Sony Benelux als ik afkom met m'n PSP-1000CKW en bijhorende Japanse factuur :9
Japanse psp hebben helemaal geen pixelgarantie :9

ik heb 1 brightpixel maar die zie je echt niet :) ook een 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van van GTA..... :D

Wat een gruwelijk spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:12:
Ik ben in het bezit van van GTA..... :D

Wat een gruwelijk spel!!!
Hoe kom je eraan ?

Edit:
ik zie het al... Import U.S.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hehe, me 2, GTA is echt té gruwelijk!

Kheb m zelfs geupdate naar 2.0 ervoor, de leukste spellen heb ik toch origineel, en die homebrew heb ik na al die maanden (vanaf juni) nu ook wel weer ffies gezien, en komt er wat boeiends qua homebrew, dan downgrade ik wel weer :)

btw, had ik ook al in game topic gepost, maar mochten er mensen zijn die GTA willen hebben,
bij futurezone in zoetermeer hebben ze er nog plenty! Toen ik m haalde vanmiddag stonden er zeker nog 20, en achter haddden ze er nog zat vertelde hij.

En ik heb met name voor de import gekozen omdat de EU versie volgens de geruchten (gezien de uitstel) hoogst waarschijnlijk 2.+ firmware zal hebben. (en ik had geen trek om te wachten natuurlijk:P)

[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 29-10-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm.. vaag.
Heb dus 2 PSP's geregistreerd. Heb ook 2 maal Spiderman 2 ontvangen. Tot vandaag, want ik trof vandaag weer een Spiderman 2 exemplaar aan in mijn brievenbus :/
Maargoed, hopelijk morgen weer een :P , kan der nooit genoeg hebben

@hieronder: Kbedoel dus vandaag :P, zaterdag

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 29-10-2005 02:31 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bezorgen ze de post op zondag bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan, in tegenstelling tot anderen, melden dat het opsturen van je psp wel goed kan verlopen:

Ik had twee clustertjes van 2x2 luie pixels linksonderin en verscheidene bright pixels door het scherm heen. Sony maakte hier geen punt van en ik mocht hem opsturen! Ik pak mijn psp in en maak per ongeluk met een schaar, ja met een schaar!, een dikke kras linksboven op het scherm. Gelukkig heeft Sony hier geen problemen van gemaakt en kreeg ik 7 werkdagen later een nieuw valurpack (dus weer alle accessoires) toegestuurd. Deze psp heeft 1 bright pixels en verder niets

Me=happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:05:
Hmm.. vaag.
Heb dus 2 PSP's geregistreerd. Heb ook 2 maal Spiderman 2 ontvangen. Tot vandaag, want ik trof vandaag weer een Spiderman 2 exemplaar aan in mijn brievenbus :/
Maargoed, hopelijk morgen weer een :P , kan der nooit genoeg hebben

@hieronder: Kbedoel dus vandaag :P, zaterdag
Ik wil er wel een van je overnemen. Al is het alleen om te kijken hoe de kwaliteit is.

superfruitig . at . hotmail punt com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:17:
Kan iemand even een tutorial posten hoe ik muziek in AAC formaat moet veranderen?

Ik gebruik nu DB MusicAmp PowerConverter, maar als ik dan mijn MP3's naar AAC verander, vind mijn PSP ze niet meer.

Wat te doen.
Om mezelf maar eens te quoten. Iemand nog antwoord op deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:03:
[...]

Ik weet wel een manier, maar die is hartstikke omslachtig....

Brand een muziek cd met de liedjes die je wilt hebben (bij voorkeur op een RW, en NIET als MP3)
En rip vervolgens de liedjes met Winamp. Winamp biedt nl. de mogelijkheid om te rippen naar MP4 AAC formaat en Raw AAC formaat.

Hoe je ze direct van MP3 naar AAC krijgt... dát weet ik niet. Maar dit is wel 1 manier.

[ Voor 6% gewijzigd door F-Tim op 29-10-2005 12:19 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:03:
[...]

Ik gebruik hier Sonicstage van Sony om MP3 om te zetten naar AAC (Atrac3Plus). Deze is gratis van Sony te downloaden.
Wat me wel opvalt is dat deze bestanden op een hele speciale manier op de geheugenkaart worden opgeslagen. Ze hebben de extensie ".OMA" en staan in een submap van "OMGAUDIO" waarin dan weer bestanden staan die vermoedelijk de playlists bevatten.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
wil iemand alsjeblieft ff link geven voor firmware update 2.0 eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

jessepost schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:20:
wil iemand alsjeblieft ff link geven voor firmware update 2.0 eu?
Dit kan je zelf ook best vinden op www.yourpsp.com (officiele PSP-site van Sony) :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Ik gebruik hier Sonicstage van Sony om MP3 om te zetten naar AAC (Atrac3Plus). Deze is gratis van Sony te downloaden.
Wat me wel opvalt is dat deze bestanden op een hele speciale manier op de geheugenkaart worden opgeslagen. Ze hebben de extensie ".OMA" en staan in een submap van "OMGAUDIO" waarin dan weer bestanden staan die vermoedelijk de playlists bevatten.
Verkleind Sonicstage het ook? Zodat een MP3 van bijv 5 MB een AAC van 2 word?

Dat doe ik altijd met OGG bij mn MP3speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Argh..Volgens de site van FRS is GTA al op 28 oktober uit maar hij is nog ni opgestuurd :(. Iemand enig idee wat de release datum voor Europa/Nederland is?

/Edit: zelfde vraag trouwens voor pursuit force

[ Voor 15% gewijzigd door PetersNL op 29-10-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flappie27 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:29:
Argh..Volgens de site van FRS is GTA al op 28 oktober uit maar hij is nog ni opgestuurd :(. Iemand enig idee wat de release datum voor Europa/Nederland is?

/Edit: zelfde vraag trouwens voor pursuit force
pursuit force is al een paar dagen uit in het illegale circuit dus hopelijk komt die gauw in de shops

voorlopig releasedate gta is 4/11 maar heb net gelezen op dat ie in de uK al vertraagd is naar 11/11. Zou me niks verbazen als deze allemaal fw 2.5 gaan vereisen.

Maar Futurezone heeft de import versie als je niet kan wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh ik begrijp dat SonicStage niet...!

De eerste keer dat ik het opstart gaat hij ook ineens vastzitten.. :| Wat is dat voorn programma..

Nou ja, als ik rechtsklik op een liedje is 'Convert Format' nog gewoon grijs. Wat moet ik nog meer installeren dan?

Heb ook Sony Conversion Tool geïnstalleerd, maar die blijft maar aangeven dat ik SonicStage niet heb geinstalleerd.. :+ Leuke programma's van Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al jaren geweten dat sonicstage suckt. Sony is onlangs met nieuwe software voor zijn mp3-spelers afgekomen, connectplayer als ik me niet vergis. Hoe deze werkt heb ik zelf nog niet ervaren, wel heb ik gelezen dat het geen volledig nieuw programma is. Dus de programmeurs zijn niet van nul begonnen maar hebben (grote?) delen van de oude sonicstage overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja, ik heb dus Connect. Nog steeds ** dus.

Ik weet nu wel hoe ik moet converten, maar ik dus naar .oma, in zowel Atrac3Plus als Atrac3, maar geen doen het op mn PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Maak es in de map PSP de map OMGAUDIO aan. Dacht het hier ergens gelezen te hebben dat de psp daar zn atrac(plus) files leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ik weet dat dit al een keer is langsgekomen, maar kan het niet vinden met de searchfunctie.
Wat is het adres voor webmessenger, ik meen dat er in dit topic ooit een directe link is gepost.

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vervelend nieuws:

Humma Kuvala, het brein achter UMD Emulator/FastLoader is gestopt met het ontwikkelen van zijn welbekende software ;(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer zeg! :( Waarom zijn ze eigenlijk gestopt?

@ElayZ: Met de SXT Version Changer 2.02 zou je GTA wel aan de praat moeten krijgen, zonder up te graden.
Bron: www.psp-media.nl

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:40:
@ElayZ: Met de SXT Version Changer 2.02 zou je GTA wel aan de praat moeten krijgen, zonder up te graden.
Bron: www.psp-media.nl
nee

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het geprobeerd? Je reactie is me wat te onduidelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Bedankt voor je post Noax,maar ik heb m gewoon geupgrade om GTA te kunnen spelen.

(werkt overigens prima... khad dus originele 1.50 psp, en heb gewoon de update van de GTA disc gedaan, zal wel USA zijn.)

Ik heb zoiets van als ik weer homebrew en alles wil doen dan downgrade ik m wel weer als er wat interessants uitkomt.(het is gewoon 2.0 en geen 2.+ wat er op nu staat)

De leukste spellen heb ik toch gewoon origineel, dus t gaat me niet om de ISO loader bende.

Dus ik heb het ook niet geprobeerd of het werkt, maar t schijnt niet te werken vlgns de geruchten, en zoals matthijst al aangaf.

[ Voor 13% gewijzigd door ElayZ op 30-10-2005 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier mensen met een 2gb stick? Ben nl. erg benieuwd naar indrukken van pursuit force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Evolutionz schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:52:
Ik weet dat dit al een keer is langsgekomen, maar kan het niet vinden met de searchfunctie.
Wat is het adres voor webmessenger, ik meen dat er in dit topic ooit een directe link is gepost.

bvd :)
webmessenger werkt niet op je psp 'not enough memory" had het al geprobeerd.
webmessenger.msn.com dacht ik en anders google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:13:
[...]

webmessenger werkt niet op je psp 'not enough memory" had het al geprobeerd.
webmessenger.msn.com dacht ik en anders google
http://mob.e-messenger.net/mobile/

die moet je hebben, werkt in 1 enkele frame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Laatst online: 18-07 10:05
B_O_S_S schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

Dit kan je zelf ook best vinden op www.yourpsp.com (officiele PSP-site van Sony) :)
helemaal niet daar kan je alleen de nieuwste downloaden.. 2.50 dus

weet iemand waar ik 2.0 EU kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
jessepost schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

helemaal niet daar kan je alleen de nieuwste downloaden.. 2.50 dus

weet iemand waar ik 2.0 EU kan downloaden?
Vanaf je meegeleverde EU demodisc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 02:11:
Bedankt voor je post Noax,maar ik heb m gewoon geupgrade om GTA te kunnen spelen.

(werkt overigens prima... khad dus originele 1.50 psp, en heb gewoon de update van de GTA disc gedaan, zal wel USA zijn.)

Ik heb zoiets van als ik weer homebrew en alles wil doen dan downgrade ik m wel weer als er wat interessants uitkomt.(het is gewoon 2.0 en geen 2.+ wat er op nu staat)

De leukste spellen heb ik toch gewoon origineel, dus t gaat me niet om de ISO loader bende.

Dus ik heb het ook niet geprobeerd of het werkt, maar t schijnt niet te werken vlgns de geruchten, en zoals matthijst al aangaf.
Graag gedaan! :)
De reactie van matthijst was me wat te onduidelijk daarom vroeg ik aan hem of hij het op de manier geprobeerd heeft zoals deze op PSP-media te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
De methode die je gepost had en van mijn site afkwam werkte niet

Waarschijnlijk had je het hele topic niet doorgelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt, ik heb alleen de beginpagina van je site gelezen.
Ik wist niet dat je er verder op doorging in je forum...

Maar wanneer die manier niet werkt waarom heb je het er dan nog staan.. :)

edit... ik zie dat je het er inmiddels hebt afgehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-01-2024
Hoi

Tijdens het surfen kwam ik dit berichtje tegen. Ik vond het wel geinig.

Sinds enkele dagen kun je online de gratis actie film Deadline downloaden. Naast gewone formaten voor pc en mac gebruik is er ook een psp download te vinden. Aan deze film werkte o.a. Cas Jansen belangeloos mee. Toch ziet het er allemaal erg spectaculair uit zeker het kijken waard!

Download de film op : http://www.twistedpictures.nl/

Bron: http://www.psptalk.nl/

Heb de film al op mijn psp staan maar nog niet gekeken gaat cker gebeuren :P

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb die film gedownload. Alles goed, psp enzo en als ik m dan uitpak en op mijn psp zet ziet hij m niet. Ik heb in beide mappen geprobeerd, 100MNV01 en 101ANV01. Werkt beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel:

Ik ben een onwetende PSP gebruiker en ik heb thuis geen internetaansluiting. Ik heb een psp gekocht in amerika of japan en heb nu 1.5 erop staan. Ik heb van een vriend van mij een cdrom gekregen met daarop een boel plaatjes die ik op mijn PSP wil zetten en doe dit vervolgens. Mijn 32 mb sticky staat helemaal vol en ik wil ze bekijken.

Ik zet mijn PSP aan en wil mijn fotos bekijken. Ik scroll naar het fotomapje en op een gegeven moment krijg ik een zwart beeld met daarin wat tekst, vervolgens gaat mijn PSP uit en als ik hem wil aanzetten doet hij niks meer.

Is dit niet puur sony's probleem dan? En krijg ik niet gewoon een nieuwe PSP omdat er door een fout van sony nu mijn psp kapot is?

En kom nou niet aankakken met: 'ik heb mijn PSP op de grond gegooid en nu is het ook sony's schuld want dan hadden ze hem maar robuuster moeten maken' -gelul want dat slaat nergens op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Ik denk dat die foto's geen gewone foto's waren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:14:
Ik denk dat die foto's geen gewone foto's waren.... ;)
Ik heb het hier idd over 'het virus' dat de rondte gaat. Let wel: dit is puur hypothetisch. En in het verhaal gebruik ik ALLEEN foto's, dus geen andere programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
ruudvdsanden schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:03:
Ik heb die film gedownload. Alles goed, psp enzo en als ik m dan uitpak en op mijn psp zet ziet hij m niet. Ik heb in beide mappen geprobeerd, 100MNV01 en 101ANV01. Werkt beide niet.
Hoi

Dat had ik eerst ook heb daarna met PSP Video Manager 1.1.10.9 op mijn psp gezet en toen deed die het wel. btw een handig pogje

Link naar PSP Video Manager 1.1.10.9

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Werkt dat ook met fw 2.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
Sorry dat weet ik niet zou je moeten proberen! Ik heb v1.5

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Jah t werkt. tnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Okeej, misschien dat iemand dit kan testen met GTA-LCS: via umd-emulator is het nu mogelijk om op een 1.50 psp 2.0 firmware te starten en vervolgens een game te laden (geen webbrowsen etc!...).

Bron: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=5389

[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 30-10-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:24:
Okeej, misschien dat iemand dit kan testen met GTA-LCS: via umd-emulator is het nu mogelijk om op een 1.50 psp 2.0 firmware te starten en vervolgens een game te laden (geen webbrowsen etc!...).

Bron: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=5389
ik ga het niet proberen....heb namelijk geen zin in vage berichten van homebrew die zo goed kunnen toveren dat ze van een psp een baksteen kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:32:
[...]

ik ga het niet proberen....heb namelijk geen zin in vage berichten van homebrew die zo goed kunnen toveren dat ze van een psp een baksteen kunnen maken..
Snap ik. Sinds dat iemand zo gek was PSP`s onklaar te maken met zijn homebrew moeten we wachten tot iemand deze umd-emulator + firmware draait op een emulator.. op de pc :| :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hypothetisch.

het gaat er dus om, krijg ik garantie of niet ? Aangezien ik niks illegaals / verkeerds heb gedaan met mn pc, maar een functie ( foto's bekijken ) van de PSP benut en daardoor is mn psp kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:46:
[...]

Hypothetisch.

het gaat er dus om, krijg ik garantie of niet ? Aangezien ik niks illegaals / verkeerds heb gedaan met mn pc, maar een functie ( foto's bekijken ) van de PSP benut en daardoor is mn psp kapot gegaan.
Dat is hetzelfde wat je doet, als wanneer je downgrade.... Het enige dat sony ziet is dat er is gepoogd te schrijven in de firmware....door een exploit ofniet.... dit gevalletje hang af van de coulance van Sony...

Normaal gesproken zet je fotos op je psp waarvan je weet of ze het doen. Op je eigen pc zul je ook geen plaatje zien bij de file die dit probleem zou veroorzaken.

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 30-10-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Michael Knight schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:49:
dit gevalletje hang af van de coulance van Sony...
Coulance en Sony in één zin :o

Ik denk dat ze bij Sony niet gek zijn: hun eigen firmware update draait alleen als de PSP op adapter is aangesloten.
Plaatjes die je PSP verneuken bestaan wel, maar zelfs van de 2.0 -> 1.5 hack begint bij mij Norton al te flippen....
De kans dat iemand dus ongewild een of ander vaag plaatje op zijn PSP zet lijkt mij 0,00001%.
Zou als ik Sony was zeggen: ga die vriend van je maar om een nieuwe PSP vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
:'( :'(

ooow nee ....

Ik had vrijdag gezocht naar nog een exemplaar van de psp. en gevonden in amsterdam (ik woon in den haag)..... een japanse versie maar dat kon me niet zoveel boeien behalve dat er geen handleiding bij zat die te lezen was (snel gevonden online)

en uiteraard wordt ik weer gestraft voor mijn overhaaste gadget behoefte .... de accu laadt niet op.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
ik heb hem weer een beetje ingepakt en door een vriend van mij laten meenemen zodat hij hem kon inleveren.

Iemand anders dit probleem gehad?
(Why me?!?!?!)

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gta van het weekeinde mee genomen uit new york.. m oest wel ff upgraden naar 2.0 maar das np. kan altijd weer DG doen.
game is echt fooking sweet. gameplay is erg goed te doen en grafisch en muziek is gewoon da bomb.
voor 50 dollar (ongeveer 42 euri) was het zekers wel een koopie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Damien_psi schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:31:
:'( :'(

ooow nee ....

Ik had vrijdag gezocht naar nog een exemplaar van de psp. en gevonden in amsterdam (ik woon in den haag)..... een japanse versie maar dat kon me niet zoveel boeien behalve dat er geen handleiding bij zat die te lezen was (snel gevonden online)

en uiteraard wordt ik weer gestraft voor mijn overhaaste gadget behoefte .... de accu laadt niet op.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
ik heb hem weer een beetje ingepakt en door een vriend van mij laten meenemen zodat hij hem kon inleveren.

Iemand anders dit probleem gehad?
(Why me?!?!?!)
Dat kan als de batterij (dus PSP) te lang is blijven liggen op de plank. Li-Ion batterijen kunnen er niet tegen als ze lang leeg zijn. Sony levert ze om die reden dan ook half opgeladen. Zelf importeer ik dus ook PSP's en mijn PSP's gaan altijd erg snel weg, dus dat probleem zelf nog maar 1 keer tegengekomen. Ik heb het wel op kunnen lossen. Mail maar voor details.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:44:
ik heb gta van het weekeinde mee genomen uit new york.. m oest wel ff upgraden naar 2.0 maar das np. kan altijd weer DG doen.
game is echt fooking sweet. gameplay is erg goed te doen en grafisch en muziek is gewoon da bomb.
voor 50 dollar was het zekers wel een koopie
50 dollar?? jsus , ik heb 59 euro betaald... maja is t wel waard opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:09:
Stel:

Ik ben een onwetende PSP gebruiker en ik heb thuis geen internetaansluiting. Ik heb een psp gekocht in amerika of japan en heb nu 1.5 erop staan. Ik heb van een vriend van mij een cdrom gekregen met daarop een boel plaatjes die ik op mijn PSP wil zetten en doe dit vervolgens. Mijn 32 mb sticky staat helemaal vol en ik wil ze bekijken.

Ik zet mijn PSP aan en wil mijn fotos bekijken. Ik scroll naar het fotomapje en op een gegeven moment krijg ik een zwart beeld met daarin wat tekst, vervolgens gaat mijn PSP uit en als ik hem wil aanzetten doet hij niks meer.

Is dit niet puur sony's probleem dan? En krijg ik niet gewoon een nieuwe PSP omdat er door een fout van sony nu mijn psp kapot is?

En kom nou niet aankakken met: 'ik heb mijn PSP op de grond gegooid en nu is het ook sony's schuld want dan hadden ze hem maar robuuster moeten maken' -gelul want dat slaat nergens op :+
Als het waar is wat je zegt en alleen een .jpg .bmp of wat voor type bestand voor plaatjes ook maar op je psp zet en opent in je psp en daarom je psp het niet meer doet. Dan is het naar mijn idee een fout in de firmware van sony dat het mogelijk is een psp te slopen door middel van een plaatje. Ik vind dat sony dat ding gewoon kosteloos voor je moet maken. Aangezien er waarschijnlijk nog meer van dit soort dingen gaan komen moet sony er voor zorgen dat er goede firmware's komen en dat mensen die het gebeurt de psp opnieuw kunnen flashen THUIS!!! Dit zullen ze alleen nooit doen, omdat het dan wel weer erg simpel is om te downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Als het waar is wat je zegt en alleen een .jpg .bmp of wat voor type bestand voor plaatjes ook maar op je psp zet en opent in je psp en daarom je psp het niet meer doet. Dan is het naar mijn idee een fout in de firmware van sony dat het mogelijk is een psp te slopen door middel van een plaatje. Ik vind dat sony dat ding gewoon kosteloos voor je moet maken. Aangezien er waarschijnlijk nog meer van dit soort dingen gaan komen moet sony er voor zorgen dat er goede firmware's komen en dat mensen die het gebeurt de psp opnieuw kunnen flashen THUIS!!! Dit zullen ze alleen nooit doen, omdat het dan wel weer erg simpel is om te downgraden.
Ik heb het natuurlijk niet gedaan :+ Ik weet wel beter, maar ik vroeg me dit af.

Eigenlijk is het dus sony's schuld dat je heel makkelijk ( relatief gezien ) onbewust je psp zodanig kan slopen dat hij echt goed kapot is.

Beetje slecht :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Ik heb het natuurlijk niet gedaan :+ Ik weet wel beter, maar ik vroeg me dit af.

Eigenlijk is het dus sony's schuld dat je heel makkelijk ( relatief gezien ) onbewust je psp zodanig kan slopen dat hij echt goed kapot is.

Beetje slecht :{
ik dacht dat de 1.50 nog geen tif'jes kon openen? alleen jpg en bmp toch?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:21:
[...]

ik dacht dat de 1.50 nog geen tif'jes kon openen? alleen jpg en bmp toch?
Het kan ook in JPG zitten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
silencedead schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Dat is toch al ondervangen door de firmwares 2.01 en 2.50? Als elke gebruiker die netjes flashen in hun PSP zal er nooit iets mee gebeuren. Een flash is risicovol en een homebrew programma in zekere zin ook. Een kwaadwillig iemand kan dmv homebrew elke PSP 'bricken'. Alles is mogelijk en het is aan de gebruiker om te controleren of het programma dat je draait 'goed' is.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:09:
Stel:

Waarschijnlijk stuurt sony je door naar Sony US/Japan waar je de PSP vandaan hebt gehaald...

Maar voor dat je contact met sony opneemt, eerst even baterij eruit halen en een hard reset doen.. dat wil nog wel eens helpen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe voer je een hard reset uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gewoon alle stroom eraf en eventueel even aan zetten zonder batterij/stekker (zo dat eventuele buffers leeglopen)
Daarna stroom er weer op en aan zetten..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Gewoon alle stroom eraf en eventueel even aan zetten zonder batterij/stekker (zo dat eventuele buffers leeglopen)
Daarna stroom er weer op en aan zetten..
Daar reboot/reset je echt niet je bios mee lijkt me ?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage