Het Playstation Portable topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:35:
[...]

Is een of andere patch voor, weet niet meer waar vandaan...
In de menu's werken X en O andersom: X is dan bevestigen, wat ik handiger vind.
Dat had ik ook gehoordt dat er een patch voor is maar nog niet gevonden en werkt die patch dan ook op de laatste firmware?

weet iemand of die wite psp wel naar nl komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drmbs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:42:
Ja, heb ook speciaal gevraagd welke firmware er op stond, had hem waarschijnlijk ook niet gekocht als hij had verteld dat er 2.01 opstond ;)
Goede service!
Aan de andere kant die verkoper had de PSP ook even kunnen checken op de firmware versie in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een grote kras ( 3cm) op mijn PSP. Heeft iemand van DISPLEX gehoord? Als je psp scratch removal intikt op goegel dan krijg je veel sites die hier naar verwijzen.

kost 5 pond via ebay uit hong kong, een gulden of 18.

Anyone ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:
Ik heb een grote kras ( 3cm) op mijn PSP. Heeft iemand van DISPLEX gehoord? Als je psp scratch removal intikt op goegel dan krijg je veel sites die hier naar verwijzen.

Anyone ervaringen mee?
als je het goedkoper wilt doen koop je wat polijstpapier en zilver/koperpoets. Krijg je de klus ook mee gedaan en is populair sinds Swatch z'n eerste horloges (met plexiglas) uitbracht.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
YellowCube schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:53:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem als ik de instellingen uit het begin van dit topic gebruik. Wat precies het probleem is of wat ik fout doe weet ik ook niet, maar uiteindelijk heb ik maar gewoon m'n eigen profiel aangemaakt met als enige verschil met het voorbeeld uit dit topic een framerate van ongeveer 25 i.p.v. 15 fps. Gevolg: 140MB/uur i.p.v de omschreven 120. Kan ik mee leven.
Hoe bedoel je precies? heb je de zelfde instellingen als in dit topic gebruikt. Alleen heb je de fps omhoog gebracht naar 25fps in plaats van de genoemde 15fps??

Want ik heb het nu werkend.. ik heb de instellingen genomen van anime serie 0-2 hour. En alleen JUIST die 25fps naar beneden gedaan naar 15fps. en de rest van de instellingen zo gelaten. (dus precies andersom wat jij doet, tenminste als ik het goed begrijp)

Nu is een filmpje van 180MB rondt de 90MB geworden. dat valt nog redelijk mee... ik heb natuurlijk wel liever dat die 50MB is :P

EDIT: BTW ik gebruik nu xilisoft psp converter. ik laat die standaard instellingen staan en gooi die 25fps naar 15fps.

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 26-10-2005 10:48 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
YellowCube schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:34:
[...]

als je het goedkoper wilt doen koop je wat polijstpapier en zilver/koperpoets. Krijg je de klus ook mee gedaan en is populair sinds Swatch z'n eerste horloges (met plexiglas) uitbracht.
weet je of dit werkt dan? Want die methode die jij bedoeld zie ik tot nu toe alleen gebruikt worden op hard plexiglas zoals van een Ipod en telefoon.
Op die psp zit zo'n zacht glimmend laagje dus ben benieuwd of dit hiermee ook werkt :P Ben benieuwd of je niet heel dat scherm vernaggeld. Kan iemand dit misschien even uit proberen voor mij? :9~

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

KappeNou schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:45:
[...]

Hoe bedoel je precies? heb je de zelfde instellingen als in dit topic gebruikt. Alleen heb je de fps omhoog gebracht naar 25fps in plaats van de genoemde 15fps??
yup, da's zo'n beetje het enige verschil.
KappeNou schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

weet je of dit werkt dan? Want die methode die jij bedoeld zie ik tot nu toe alleen gebruikt worden op hard plexiglas zoals van een Ipod en telefoon.
Op die psp zit zo'n zacht glimmend laagje dus ben benieuwd of dit hiermee ook werkt :P Ben benieuwd of je niet heel dat scherm vernaggeld. Kan iemand dit misschien even uit proberen voor mij? :9~
ik zou niet weten in wat voor 'n opzicht het plexiglas van de iPod en PSP van elkaar verschillen.
Zolang er bijv. geen anti reflectie lagen op verwerkt zijn, zie ik niet in waarom je het niet gewoon kunt proberen.
DISPLEX is imho ook niets anders dan een polijst middel, dus ik zie het verschil tussen mijn methode en dat spul niet (behalve dan dat DISPLEX voor een hoop geld verkocht wordt onder het motto: kijk, speciaal in onze geavanceerde labs ontwikkeld speciaal voor U!!)
Of mis ik dan iets?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Je mist de bijvoeging 'marketing' bij geavanceerde labs. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
YellowCube schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:58:
[...]

yup, da's zo'n beetje het enige verschil.

[...]

ik zou niet weten in wat voor 'n opzicht het plexiglas van de iPod en PSP van elkaar verschillen.
Zolang er bijv. geen anti reflectie lagen op verwerkt zijn, zie ik niet in waarom je het niet gewoon kunt proberen.
DISPLEX is imho ook niets anders dan een polijst middel, dus ik zie het verschil tussen mijn methode en dat spul niet (behalve dan dat DISPLEX voor een hoop geld verkocht wordt onder het motto: kijk, speciaal in onze geavanceerde labs ontwikkeld speciaal voor U!!)
Of mis ik dan iets?
Ok dan convert ik het dus precies tegenovergesteld van jou. Nu is de vraag hoe groot wordt een bestand van 200MB (180MB) bij jou op die manier? Bij mij wordt die al eerder gezegd rondt de 90 MB.

Ipod en psp scherm is wel heel anders. psp scherm is veel zachter matriaal

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:

Anyone ervaringen mee?
Displex kun je gewoon voor ene paar pleurie bij Halfords kopen.....
Tis maar een tip, mocht je perse displex willen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:54:
[...]

heet het ook displex of staat er een andere naam op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
kwou net tzelfde zeggen, gewoon ff naar de halfords, heet prcies tzelfde ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo`n tube is goed voor heel wat displays, gebuik nu al 2 jaar dezelfde tube en heb er enkele game gears en gameboys mee gepolijst. Eindresultaat is mooi, maar het poetsen duurt ff.

Overigens heeft de psp een soort van glans/coating over de behuizing zitten. Als je displex gebruikt verwijder je die en krijg je volgens mij een doffe plek.. enige oplossing is dan de hele psp displexen, is de vraaag of je dat wil.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:20:
Zo`n tube is goed voor heel wat displays, gebuik nu al 2 jaar dezelfde tube en heb er enkele game gears en gameboys mee gepolijst. Eindresultaat is mooi, maar het poetsen duurt ff.

Overigens heeft de psp een soort van glans/coating over de behuizing zitten. Als je displex gebruikt verwijder je die en krijg je volgens mij een doffe plek.. enige oplossing is dan de hele psp displexen, is de vraaag of je dat wil.
ha , dus het werkt niet helemaal goed. ik wil alleen die ene kras weg poetsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

ha , dus het werkt niet helemaal goed. ik wil alleen die ene kras weg poetsen....
waarschijnlijk verneuk je het alleen maar erger omdat je die mooie gladde zachte glimlaag eraf poetst.. maja je moet maar ff op internet zoeken of iemand dit ooit al geprobeerd heeft, en wat daar van het resultaat is. (pls ff posten als je gevonden hebt)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

Een tip voor het vervolg:

koop een screenprotector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is zijn scherm niet beschadigd..
En gaat het puur om een kras buiten het scherm.

Ik heb zo'n complete protector, niet supermooi maar wel safe!
http://www.dixons.nl/De_o...case.7058125/default.aspx

[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Kan je beter deze kopen: http://www.dixons.nl/De_o...zing.7057860/default.aspx

Beetje duurder maar wel zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy hell wat een apparaten :{w

ik doelde eigenlijk op zon plasticje die je over je psp ( scherm ) heenlegt en die je niet eens ziet onder het spelen :)

Verder heb ik nog zon hard case ( aero case ) waar nog plaats is voor 2umd's en memstick + cabels en shit. Keihandig en keisafe. ( ik loop altijd met een rugzak dus daar kandie dan mooi in :+ )

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
tis ook gewoon een kwestie van zuinig zijn op je spullen... ik heb die playgear en heb m de psp al vanaf juni, en nog geen 1 krasje. Zon screenprotector vind ik helemaal niet om aan te zien, ga je lelijk plastic ding op je mooie schermpje lopen plakken, met alle risico's op bubbeltjes enzo van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:34:
tis ook gewoon een kwestie van zuinig zijn op je spullen... ik heb die playgear en heb m de psp al vanaf juni, en nog geen 1 krasje. Zon screenprotector vind ik helemaal niet om aan te zien, ga je lelijk plastic ding op je mooie schermpje lopen plakken, met alle risico's op biubbeltjes enzo van dien.
Nogmaals, je ziet t niet eens. Verder heb je ontspiegelende plasticjes die dus nog een beter beeld geven dan zonder plasticje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ja helemaal mee eens ( Met ElayZ )

Koop een Playgear Pocket

Kan je ook nog es skins in doen om em naar je eigen smaak te maken!

[ Voor 6% gewijzigd door m-tuning op 26-10-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Naja mischien merk je t niet onder het spelen, maar je ziet het heus wel.

Ik bedoel kom op, als er zon fuckin ophef word gemaakt door (sommige) mensen die 1 luie pixel hebben, (dus dat zelfs zien) dan zie je het ook echt wel als er plak ding opzit.

Magoed, tis kwestie van smaak natuurlijk, meot iedereen voor zich weten natuurlijk.

Bovendien, ik weet zeker dat ik het er toch niet netjes genoeg naar mijn zin er op krijg, dan word ik geirriteert en sloop ik vervolgens die hele screenprotector uit woede... ik waag me dr niet aan.

[ Voor 30% gewijzigd door ElayZ op 26-10-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
wie heeft hier een logitech playgear amp.. ben er van plan 1 te kopen. maar...
komt er een beetje GELUID uit? :)

oja en nog iets.. gta komt hij nou 4 nov. uit.. want nu staat op site van bart smit in december i.p.v 28 oktober wat er eerst stond.. :S

[ Voor 39% gewijzigd door jessepost op 26-10-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessepost schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:45:
oja en nog iets.. gta komt hij nou 4 nov. uit.. want nu staat op site van bart smit in december i.p.v 28 oktober wat er eerst stond.. :S
er staat nu op de bartsmit site Wordt in dec verwacht! dat lijkt me ook niet helemaal kloppen... hoop ik.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
en deze dan..

-logitech
-makro
-4 november
-€ 25,-

Afbeeldingslocatie: http://62.166.12.179/jesse/pspcase.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessepost schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:09:
en deze dan..

-logitech
-makro
-4 november
-€ 25,-

[afbeelding]
Dat is de playgear street.

Die is echt waanzinnig groot.
Kijk ergens bij mijn oude posts daarstaat nog wel plaatje van iemand die hem om heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sony komt nu zelf ook met een screen protector :)

klik

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Eindelijk bericht dat mijn 4GB datel HD is verstuurd. Zodra deze er is, plaats ik even een kleine review.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:38:
Eindelijk bericht dat mijn 4GB datel HD is verstuurd. Zodra deze er is, plaats ik even een kleine review.
Nice, maak ook meteen een paar foto's waarbij je hem vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heeft als nadeel dat de klep omhoog moet wanneer je wilt gaan spelen.
Maar als voordeel dat de klep als zonnescherm is te gebruiken.

Ik wil mijn PSP ook redelijk beschemen wanneer ik aan het gamen ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 18:50
Het grote voordeel van de playgear pocket is buiten dat je psp goed is beschermd als je hem opbergd waar ik hem primair voor gekocht heb. Maar ook is het geheel net ff wat groter waardoor ik geen kramp in me handen krijg bij spellen met de analoge stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

JEUJ
ik heb mijn spiderman umd ook binnen haha

geregistreerd op 2 october presies 24 dagen erna hen ik hem

ik ben denkik de eerste die met een 2ehandse japanse psp een umd krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:21:
JEUJ
ik heb mijn spiderman umd ook binnen haha

geregistreerd op 2 october presies 24 dagen erna hen ik hem

ik ben denkik de eerste die met een 2ehandse japanse psp een umd krijgt :+
Niet de eerste ;), maar wel een van de weinige. Ik heb die van mezelf al weer verkocht voor 15 :+

[ Voor 8% gewijzigd door kiddyl op 26-10-2005 22:42 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:54:
[...]

displex gekocht bij halfords 5 euro 50. ben huiverig om het te gaan gebruiken. wie wil het eerst uitproberen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Displex werkt op zich. Meerderen zijn je voorgegaan. Het scherm wordt wel iets doffer en de hele bovenkant moet je eigenlijk bewerken. De toplaag is min of meer krasvast. In ieder geval krasvaster dan het plastig er onder. Gebruik daarna dan ook zsm een screenprotector.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook me spiderman umd binnen alleen via een omweg, hij is naar me oude woon adres gestuurd en bij toeval kwam mijn moeder deze mensen tegen en vertelden dat er een pakketje voor mij was.
Deze heb ik net opgehaald en tada de umd.

Maar met registreren heb ik toch echt me nieuwe gegevens ingevuld ik keek net op www.yourpsp.com en daar staan ook de gegevens waar ik nu woon.
Ik heb toender tijd wel ps2 geregistreerd op dat adres.

Weet iemand waarom die umd daar heen gestuurd wordt?
En hoe ik dat adres kan verranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet het toch even kwijt want hier klopt iets niet...
ik heb mijn PSP op 7 sept geregistreerd op yourpsp.com en dus zou die spidy UMD wel eens moeten komen, want ik lees dat veel mensen hem al hebben. maar volgens mij is TPG weer wat te hebberig geweest hier en mijn umdtje achterghehouden. :(

ps. ik woon in groningen (zou daar toch niet door komen, dat ze van zuid naar noord komen....) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Ik heb m'n spider-man 2 ook nog steeds niet... ik heb hem zelfs geregistreerd op 1 september :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:00:
ik heb mijn PSP op 7 sept geregistreerd op yourpsp.com en dus zou die spidy UMD wel eens moeten komen, want ik lees dat veel mensen hem al hebben. maar volgens mij is TPG weer wat te hebberig geweest hier en mijn umdtje achterghehouden. :(

ps. ik woon in groningen (zou daar toch niet door komen, dat ze van zuid naar noord komen....) :o
ik woon ook in groningen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:00:

Ik woon in Z-Holland en heb hem iets van 8 sept geregistreerd en ook ik heb hem nog niet met EU psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
weet iemand of je nog korting krijgt op de psp bij de free record shop op vertoon van je anwb pas? ??
en geld dat alleen dan op de psp of ook op bv een memorystick?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn psp weer upgraden naar firmware 2.0, (heb downgrading gedaan) nu wil ik de installatie op demodisc starten, ik kom in het menuscherm van installatie terecht...zie ik alleen maar een O en een X onderaan :? ik kan wel naar links en naar rechts want dat hoor ik via de bewegingstoontjes, wat doe ik verkeerd? is mijn psp "dood" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
amd187 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:06:
Ik heb m'n spider-man 2 ook nog steeds niet... ik heb hem zelfs geregistreerd op 1 september :'(
Erg shit ja, ik had namelijk hetzelfde probleem. Maar als je even met de klantenservice belt, nummer kan je vinden op yourpsp.com, noteren ze een aantal gegevens en zorgen ze er voor dat de umd als nog aankomt. Het waren als het goed is problemen met de productie, daarom duurt het zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:48:
Ik wil graag mijn psp weer upgraden naar firmware 2.0, (heb downgrading gedaan) nu wil ik de installatie op demodisc starten, ik kom in het menuscherm van installatie terecht...zie ik alleen maar een O en een X onderaan :? ik kan wel naar links en naar rechts want dat hoor ik via de bewegingstoontjes, wat doe ik verkeerd? is mijn psp "dood" ?
had ik ook, gewoon op gevoel updaten x is doorgaan meestal.
reset je psp maar is, volgens mij lost dat het probleem ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:48:
Op PSPUpdates raden ze aan om hun upgrade bestandje te gebruiken en NIET die van de disk. Weet niet of dat wat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:56:
[...]

had ik ook, gewoon op gevoel updaten x is doorgaan meestal.
reset je psp maar is, volgens mij lost dat het probleem ook op ;)
Het updaten op gevoel werkt niet helemaal bij mij, komt niet echt verder in het menu...reset heb ik ook gedaan werkt ook niet. Is er niet ergens een tutorial hoe ik de installatie kan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Je moet je PSP op default instellingen zetten bij systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

whatzert schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Op PSPUpdates raden ze aan om hun upgrade bestandje te gebruiken en NIET die van de disk. Weet niet of dat wat uitmaakt?
Dit doen ze o mje te verzekeren dat je erna ook weer kunt downgraden. Wel volledig posten dan he.
De update op onze demo disc is de gewone 2.0 versie waarmee wij allemaal ook konden downgraden. Niets mis mee dus :)

Alleen zichtbaar zijn van X en O knop int updatescherm werd in de nacht van de eerste donwgrade al besproken op verschillende fora. Even "slim" knopjes kiezen tijdens upgrade proces... je zult een aantal keer je pijltje naar rechts moeten gebruiken om de gebruikersvoorwaarden te accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Maar als je je PSP op default settings zet zie je als et goed is wel weer wat je moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mijn Spiderman UMD is eergisteren binnengekomen. Ik heb 28 september geregistreerd. Zit wel een barst in het doosje op een van de hoeken, maar verder is alles in orde. Zat me echt te verbazen zeg, verschillende gesproken talen, verschillende talen voor de ondertiteling, die kwaliteit. Erg mooi.

Is er trouwens hier iemand die ook de code van MPH's firmware launcher heeft doorgekeken? Moet zeggen dat het niveau van de verschillende homebrew 'hacks' nog niet bepaalde hoog (netjes) is. Het lijkt allemaal een beetje op een quick fix. Heb het idee dat ze allemaal zitten te rushen om maar iets op nieuws sites te krijgen... Heb liever dat ze wat langer kijken waar ze mee bezig zijn. En bijvoorbeeld commentaar in het engels erbij zetten.. niet in het frans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessepost schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:45:
wie heeft hier een logitech playgear amp.. ben er van plan 1 te kopen. maar...
komt er een beetje GELUID uit? :)

heb 2 zaken gebeld, van import is in elk geval geen sprake, en verwachte datum is 4 - 6 november, maar zou best een later kunnen worden. Gerucht is ieg dat de EU versie fw 2+ vereist terwijl de US met 2.0 volstaat. Ik heb hem in elk geval maar geimporteerd, hopelijk heb ik hem as. maandag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat is een erg snelle reactie op de hacks van afgelopen tijd... zal wel v2.50 worden op die disks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:15
[b][message=24474591,noline]Blue2k schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:27Is er trouwens hier iemand die ook de code van MPH's firmware launcher heeft doorgekeken? Moet zeggen dat het niveau van de verschillende homebrew 'hacks' nog niet bepaalde hoog (netjes) is. Het lijkt allemaal een beetje op een quick fix. Heb het idee dat ze allemaal zitten te rushen om maar iets op nieuws sites te krijgen... Heb liever dat ze wat langer kijken waar ze mee bezig zijn. En bijvoorbeeld commentaar in het engels erbij zetten.. niet in het frans 8)7
Waar is jouw firmware launcher dan, als je het zo goed weet?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkklare onzin!

Vrees niet.. Je kunt je PSP gewoon upgraden naar 2.0 met de updater die is bijgeleverd op de GTA: LCS UMD.
Vervolgens kun je daarna gewoon weer "downgraden" naar 1.5 d.m.v. de MPH downgrader.

Dat nieuws bericht op PSPUpdates is zware onzin, gebaseert op de paranoia van velen 12 jarigen die de forums overspoelen met speculatie.

De upgrader die op de GTA: LCS UMD staat is vergeleken met de originele 2.0 update afkomstig van de PSP's officiele website, en beiden komen byte-voor-byte overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt nu ook een toetsen bord voor de psp...die tevens werkt als screenprotector als je hem opklapt.
dit zou wel relaxed zijn, als er ook nog een messenger kwam zou het helemaal mooi zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.psponly.nl/screenshot.php?image=logic3keyboard.jpg

bron: [url=http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=945]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
matthijst schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Waar is jouw firmware launcher dan, als je het zo goed weet?
Wat is dat nu weer voor sneue opmerking? Zeker een rot dag ofzo? Ik zeg helemaal niet dat ik het goed weet. Ik zeg alleen dat de huidige homebrew nog al snel in elkaar gegooid wordt. En zoveel gebeurd er in die code niet hoor. Het belangrijkste wat gedaan wordt is een search en replace in de modules die het pad van flash naar memorystick zet. Daarna worden de core modules in het geheugen gealden en wordt de boel aangroepen. 80% van de code komt uit de SDK met zelfs nog het engelse commentaar erbij. Het belangrijkste is dat hij (MPH) op het idee gekomen is en het ook gedaan heeft. En daar doe ik niets aan af.

Ik vrees alleen voor dit soort code, vooral als er nog apps komen die iets met de firmware gaan doen. Niet alleen is het moeilijker voor andere mensen om mee te helpen (commentaar in het frans bijvoorbeeld helpt niet echt), het kan ook nog gevaarlijk zijn voor je PSP.

En als je niets nuttigs te zeggen hebt, hou die flauwe replies dan alsjeblieft voor je... Maar goed, verkeerde topic blijkbaar om over het dev gedeelte te beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Blue2k op 27-10-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:04:
er komt nu ook een toetsen bord voor de psp...die tevens werkt als screenprotector als je hem opklapt.
dit zou wel relaxed zijn, als er ook nog een messenger kwam zou het helemaal mooi zijn.

[afbeelding]

ziet er leuk uit. Zat me al af te vragen waar die 2 extra contacten en schroefgaten naast de USB poort o.a. voor gebruikt zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:04:

[afbeelding]

Ziet er wel heel leuk uit.. Maar zijn die toetsen niet veels te klein om een beetje goed te kunnen typen? Het is al kut op een laptop typen en die toetsen zijn nog zelfs veel groter en zitten niet zo raar overlopend aan elkaar vast..

Ik denk niet dat dit een groot suc6 wordt.. Waarschijnlijk kan je maar met 1 vinger, of nauwelijks met 1 hand typen.. Ze kunnen beter 1 maken die even breed is als de PSP zelf

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Toetsenbord ziet er aardig uit, ik hoop eigenlijk stiekem dat Sony een browser ala Opera voor de psp ontwikkeld, dus met een small screen render engine. Dat icm met dit toetsenbord zou wel erg leuk worden :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Laatst online: 09-09 07:42

SiNNeR-Ism

DMFD

still need to get me one of these .... echt fijn apparaatje

Disproportionately disappointed in the human beings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

CrashOne schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:33:
Toetsenbord ziet er aardig uit, ik hoop eigenlijk stiekem dat Sony een browser ala Opera voor de psp ontwikkeld, dus met een small screen render engine. Dat icm met dit toetsenbord zou wel erg leuk worden :)
'small screen render engine' houdt in dat een (bijv.)1024X768 site geschaald wordt naar de juiste resolutie o.i.d?

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 27-10-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

YellowCube schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

'small screen render engine' houdt in dat een (bijv.)1024X768 site geschaald wordt naar de juiste resolutie o.i.d?
Nee, small screen rendering wil in dit geval zeggen dat het compleet opnieuw gerenderd wordt voor een klein scherm. De pagina wordt dan dus ook verbouwd.

Zie hier...

[ Voor 11% gewijzigd door DizzyWeb op 27-10-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zeker?? GTA EU 2.5 FIRMWARE???:|...

dan kan ik beter importeren????:S:S!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:34:
Is dat zeker?? GTA EU 2.5 FIRMWARE???:|...

dan kan ik beter importeren????:S:S!!!
install the versionchanger from http://www.sonyxteam.com/ and
update your psp to version 7.5 . so you can play all the games
requering newer versions then 2.0 (gta needs 2.1)

Dit is wat ik tegenkwam.

En wat betreft het toetsenbord, ik ben benieuwd want het ding zou al in maart uit zijn gekomen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
misschien komt gta daarom wel later..
ff snel andere firmware requirement erbij doen

ben net ff lang Bart Smit gegaan.. over gta
ze zeiden dat ze hem nog steeds morgen krijgen.. :?
maar op site staat verwacht in december 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door jessepost op 27-10-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Blue2k schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:27:
Mijn Spiderman UMD is eergisteren binnengekomen. Ik heb 28 september geregistreerd. Zit wel een barst in het doosje op een van de hoeken, maar verder is alles in orde. Zat me echt te verbazen zeg, verschillende gesproken talen, verschillende talen voor de ondertiteling, die kwaliteit. Erg mooi.
Over die UMD, tot wanneer loopt die actie nog? Ik wil namelijk het Giga pack halen, die komt uit op 28 november, zit die film er dan nog bij (dat je hem thuisgestuurd krijgt)?
Was het ook zo dat er standaard firmware 2.5 op de PSP's van het giga pack zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Dutch-Hane schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:47:
[...]
Over die UMD, tot wanneer loopt die actie nog? Ik wil namelijk het Giga pack halen, die komt uit op 28 november, zit die film er dan nog bij (dat je hem thuisgestuurd krijgt)?
Was het ook zo dat er standaard firmware 2.5 op de PSP's van het giga pack zat?
Tot ze op zijn.. er zijn geloof ik een miljoen spiderman2 UMDs beschikbaar gesteld.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

ziet er leuk uit. Zat me al af te vragen waar die 2 extra contacten en schroefgaten naast de USB poort o.a. voor gebruikt zouden worden.
Hopelijk zorgen ze ervoor dat de usb nog steeds te gebruiken blijft. Beetje lullig om elke keer als je data transfert je een heel toetsenbord eraf kan gaan schroeven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Dat zal wel gewoon een klik-klak-systeempje zijn hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
ToolkiT schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:08:
[...]

Tot ze op zijn.. er zijn geloof ik een miljoen spiderman2 UMDs beschikbaar gesteld.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb atm geen idee hoeveel er nu kwijt zijn, zal wel ergens te vinden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Hoort spiderman 2 het te doen op firmware 1.5? Ik las ergens dat ie het daar niet op hoorde te doen maar bij mij speelt ie gewoon hoor:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Almar
spiderman 2 (gratis van yourpsp) met firmware 1.0 werkt die ook ;)...
maak maar geen zorgen..

hmmz als GTA EU echt 2.01+.... nou dan koop ik US versie...maarja.. eerst w8en tot NL uit is.. als het zo is... doei meteen online bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik wist niet dat die films ook firmware-afhankelijk waren, of is dat een hardnekkig (maar niet correct) gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
almar schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:50:
Hoort spiderman 2 het te doen op firmware 1.5? Ik las ergens dat ie het daar niet op hoorde te doen maar bij mij speelt ie gewoon hoor:S?
Ik heb ook 1.5 en bij mij draait ie ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Blue2k schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:21:
Wat is dat nu weer voor sneue opmerking? Zeker een rot dag ofzo? Ik zeg helemaal niet dat ik het goed weet. Ik zeg alleen dat de huidige homebrew nog al snel in elkaar gegooid wordt. En zoveel gebeurd er in die code niet hoor. Het belangrijkste wat gedaan wordt is een search en replace in de modules die het pad van flash naar memorystick zet. Daarna worden de core modules in het geheugen gealden en wordt de boel aangroepen. 80% van de code komt uit de SDK met zelfs nog het engelse commentaar erbij. Het belangrijkste is dat hij (MPH) op het idee gekomen is en het ook gedaan heeft. En daar doe ik niets aan af.
:O
Je oorspronkelijke post riekte al naar een "oeh, kijk mij eens de source code bekeken hebben post"...
En dit bevestigt het alleen maar: je hebt 0,0 te melden, alleen dat die code simpel is...
Knap hoor jongen, ga een koekje bij mama halen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 27-10-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
mregeling2005 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:24:
weet iemand of je nog korting krijgt op de psp bij de free record shop op vertoon van je anwb pas? ??
en geld dat alleen dan op de psp of ook op bv een memorystick?
bedankt
Check hiero: Show your Card!

Superkorting op de Playstation Portable bij Free Record Shop
Op vertoon van de ANWB-lidmaatschapskaart 10% Show your Card!-korting op de aanschafprijs

Geldig tot en met 20-11-2005

Sla je slag! :9~ O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Weet iemand of de PSP nog ergens op voorraad is ?? tot nu toe alleen maar nee te horen gekregen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
ik kan nergens een zwarte PsP vinden. Alleen een witte voor 309 euro. Wie weet nog een winkel in amsterdam/almere waar ze het nog wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
matthijst schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:53:
[...]

:O
Je oorspronkelijke post riekte al naar een "oeh, kijk mij eens de source code bekeken hebben post"...
En dit bevestigt het alleen maar: je hebt 0,0 te melden, alleen dat die code simpel is...
Knap hoor jongen, ga een koekje bij mama halen 8)7
Lol, zielig... Ik zie al dat je het niveau niet haalt waar ik heen wilde. Maar voor deze keer zal ik je dat even uitleggen. Ik wilde een discussie starten over hoe code geschreven wordt, en hoe andere over de tot nu toe geschreven code denken. Als je denkt dat ik dit post om stoer te doen omdat ik naar source code kijk... (het idee opzich al) Ik heb een Master in Computer Science, en ben in het dagelijks leven Software Architect. Dus ik zit het grootste gedeelte van de dag in code of UML diagrammen te loeren. Even een C file openen is dus niet echt een grote stap...

En ik heb jou helemaal niet nodig om mij de les te lezen, ik was opzoek naar mensen die daarover wilde discussieren, jij wilt dat niet, dus ga maar lekker met je PSP spelen, die post was helemaal niet voor jou bedoelt. Als je van mening bent dat je nog steeds iets over dit onderwerp te zeggen heb mag je gerust mailen en wil ik best uitleggen hoe ik tegenover de bestaande homebrew en de bestaande code sta. Maar om mij nu een beetje belachelijk te maken in een forum vind ik 'not done' en getuigd niet van veel volwassenheid imho. Vooral je laatste zin doet vermoeden dat je nog vrij jong bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Laatst online: 13-05 13:49
cgok schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:27:
ik kan nergens een zwarte PsP vinden. Alleen een witte voor 309 euro. Wie weet nog een winkel in amsterdam/almere waar ze het nog wel hebben?
geen "you can touch this" winkel, maar een webwinkel: Bol.com had nog wel wat op voorraad als het goed is.
Vandaag de PSP binnen gekregen. 1 stuck pixel (rood), maar het stoort niet. Ik hoorde dat anderen echt veel dode/stuck pixels hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ben benieuwd of dit een hit gaat worden http://www.ic2005.com/html/2005/show-35.htm
Memory functions:
* Uses any SONY MS to boot
* SD/MMC/CF/MicroDrive ALL-IN-ONE total solution, use them just like a standard SONY memory stick (it's one option)
* SD/MMC/CF/MicroDrive/MS auto detect and auto run, plug and play
* Supports up to 4GB memory size in PSP,and up to 32GB in PC
* Built-in PSP Ready/Busy/NULL, 3-state status indication
* Can exchange the data between PC and PSP through the standard PSP USB cable, supports SD/MMC/CF/MicroDrive/MS formatting on PSP directly

Battery functions:
* Use 4 pcs AA Ni-MH rechargable batteries or 4 pcs AA normal batteries for the PSP backup power
(it's one option,all batteries not included in the retail box)
* Built-in A.I. Ni-MH battery recharge system, full battery protection and fast full charge in 12 hours
* Built-in battery charging and the force full charge indication on LED display
* Built-in battery mode switch, can select the Ni-MH battery or normal battery
* Supports infinite Ni-MH battery capability (nowadays up to 3800MA/h X4)
* Multi DC power input, can use the PSP DC adaptor / car DC adaptor and PC USB cable to charge the batteries
* Supports the force full charge mode, can force full charge and doesn't matter how much battery power is available

PSP Pad functions:
* Anti-Shock
* Ergonomic design, you can play the PSP like a SONY PS2 joypad for a more familiar and comfortable gaming experience

PSP kickstand function:
* Built-in car mounting bracket, you can use the PSP in your car with a stable display
* Come with one extra fixup kit

Release time : Nov. 2005

Suggest retail price:

NEO-PSP pad : US$99.90 (Full support SD/MMC/CF/MicroDrive)
NEO-PSP pad 4GB: US$179.90 (Full support SD/MMC/CF/MicroDrive,come with 4G BYTE Micro Hard Disk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
//OFFTOPIC
Je zegt dat je een discussie wilde starten. Dat doe je dan vrij vaag, want in je eerste post loop je alleen maar te zeiken dat het zo slecht geprogrameerd is:

Moet zeggen dat het niveau van de verschillende homebrew 'hacks' nog niet bepaalde hoog (netjes) is. Het lijkt allemaal een beetje op een quick fix. Heb het idee dat ze allemaal zitten te rushen om maar iets op nieuws sites te krijgen... Heb liever dat ze wat langer kijken waar ze mee bezig zijn. En bijvoorbeeld commentaar in het engels erbij zetten.. niet in het frans

Dus wat valt daar dan aan te discussieren? Eén grote zeikpartij. Je verduidelijkt jezelf pas in je 2e post. Als je dat stuk er nou meteen bij gezet had was het duidelijker dat het hele idee was om "een discussie op te starten".
Misschien iets teveel in je diagrammen zitten staren :+
Als je denkt dat ik dit post om stoer te doen omdat ik naar source code kijk... (het idee opzich al) Ik heb een Master in Computer Science, en ben in het dagelijks leven Software Architect. Dus ik zit het grootste gedeelte van de dag in code of UML diagrammen te loeren. Even een C file openen is dus niet echt een grote stap...
Zo! Da's wel stoer. :'(

[ Voor 47% gewijzigd door matthijst op 27-10-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:45:
Ben benieuwd of dit een hit gaat worden http://www.ic2005.com/html/2005/show-35.htm
Memory functions:
* Uses any SONY MS to boot
* SD/MMC/CF/MicroDrive ALL-IN-ONE total solution, use them just like a standard SONY memory stick (it's one option)
* SD/MMC/CF/MicroDrive/MS auto detect and auto run, plug and play
* Supports up to 4GB memory size in PSP,and up to 32GB in PC
* Built-in PSP Ready/Busy/NULL, 3-state status indication
* Can exchange the data between PC and PSP through the standard PSP USB cable, supports SD/MMC/CF/MicroDrive/MS formatting on PSP directly

Battery functions:
* Use 4 pcs AA Ni-MH rechargable batteries or 4 pcs AA normal batteries for the PSP backup power
(it's one option,all batteries not included in the retail box)
* Built-in A.I. Ni-MH battery recharge system, full battery protection and fast full charge in 12 hours
* Built-in battery charging and the force full charge indication on LED display
* Built-in battery mode switch, can select the Ni-MH battery or normal battery
* Supports infinite Ni-MH battery capability (nowadays up to 3800MA/h X4)
* Multi DC power input, can use the PSP DC adaptor / car DC adaptor and PC USB cable to charge the batteries
* Supports the force full charge mode, can force full charge and doesn't matter how much battery power is available

PSP Pad functions:
* Anti-Shock
* Ergonomic design, you can play the PSP like a SONY PS2 joypad for a more familiar and comfortable gaming experience

PSP kickstand function:
* Built-in car mounting bracket, you can use the PSP in your car with a stable display
* Come with one extra fixup kit

Release time : Nov. 2005

Suggest retail price:

NEO-PSP pad : US$99.90 (Full support SD/MMC/CF/MicroDrive)
NEO-PSP pad 4GB: US$179.90 (Full support SD/MMC/CF/MicroDrive,come with 4G BYTE Micro Hard Disk)
Die is zelfs beter dan die andere 4gb met x2 battery.
Want hier zit tenminste nog mooie desing op en bij die andere heb je een dikke lompe ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cut the bullshit, please... Keep talking about PSP and not about useless crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Bij deze de beloofde foto's. Het heeft allemaal wat langer op zich laten wachten, maar hier zijn ze dan toch.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjajansen/PSP/DockingStation.jpg
Alleen het Docking Station

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjajansen/PSP/PSPLinks.jpg

Aanzicht van de linkerkant gezien incl. PSP

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjajansen/PSP/PSPRechts.jpg
Aanzicht van de rechterkant gezien incl. PSP

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjajansen/PSP/PSPmetKabel.jpg
PSP op Docking Station met USB kabel aangesloten

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjajansen/PSP/Overzicht.jpg
Overzichtshot

Ik had nog 10 andere foto's gemaakt, maar die zijn meer van hetzelfde, dus hou ik het bij deze 5. Indien er nog iets niet duidelijk is van het docking station, en je wilt er meer van weten stel dan gerust een vraag of ik nog een foto erop wil zetten.

En ja, er zit een wit Ledje in wat aangeeft dat het docking station stroom heeft.

Overigens heb ik ook vandaag m'n Spiderman 2 UMD binnen gekregen.
2 Oktober geregistreerd, USA Import PSP 1001 geregistreerd als PSP 1003.

[ Voor 10% gewijzigd door F-Tim op 28-10-2005 01:01 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

ah, nice pics

heeft er iemand hier trouwens die boxen van logitech al?
wil namelijk weten of het wat is en of het geluid een stuk harder kan aangezien ik af en toe wel es een film wil kijken maar dan zonder headset op en filmgeluid moet bij mij altijd harder voor een betere belevenis ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wtf moet je met een Docking Station ???
wat voor nut heeft het? behalfe dat het rechtopstaat en op kan laden....
en @matthijst STFU koop een vrouw en ga het vieren....

[ Voor 20% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-10-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wie heeft deze al besteld?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepike.com/images/articles/614/003.jpg

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

koekoek2003nl schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:42:
wtf moet je met een Docking Station ???
wat voor nut heeft het? behalfe dat het rechtopstaat en op kan laden....
Film kijken ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
@matthijst STFU koop een vrouw en ga het vieren....
Ja hou ff lekker op met deze nutteloze discussie, wees blij dat iemand die er (kennelijk) verstand van heeft er een blik op werpt, dankzij zulk soort mensen brick jij je psp dadelijk niet.

En al geloof je iemand niet is t nog niet nodig om zo fel uit de hoek te komen ten strijde te trekken tegen iemand die goede bedoelingen heeft. Die homebrew dingen zullen misschien idd wel snel gemaakt worden, zeker die downgrader toen, omdat de halve wereld daar op zat te wachten...

Kom of met zinnige argumenten, discussieren is immers nooit verkeerd, maar with all do respect, jou blaat draagt nog 10 keer minder bij dan hetgeen hij postte.

p.s ik meng me normaal niet in dit soort discussies, maar dit is gewoon irritant aan t worden, no personal offense ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ElayZ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:19:
[...]

Ja hou ff lekker op met deze nutteloze discussie, wees blij dat iemand die er (kennelijk) verstand van heeft er een blik op werpt, dankzij zulk soort mensen brick jij je psp dadelijk niet.

En al geloof je iemand niet is t nog niet nodig om zo fel uit de hoek te komen ten strijde te trekken tegen iemand die goede bedoelingen heeft. Die homebrew dingen zullen misschien idd wel snel gemaakt worden, zeker die downgrader toen, omdat de halve wereld daar op zat te wachten...

Kom of met zinnige argumenten, discussieren is immers nooit verkeerd, maar with all do respect, jou blaat draagt nog 10 keer minder bij dan hetgeen hij postte.

p.s ik meng me normaal niet in dit soort discussies, maar dit is gewoon irritant aan t worden, no personal offense ofzo.
ja nou wat loop je dan tegen mij aan te zeuren....
ik erger me ook aan hem, en ik zeg er iig wat van, komop zeg koop een vrouw en ga het vieren is al erg?
daarmee bedoel ik dus dit hij niet zo moet zeuren.

maaaan jullie kunnen ook niks hebben he, meteen op hun teentjes getrapt.
ps normaal meng ik me ook niet in zulke discussie's maar soms heb je van die mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:59:
Bij deze de beloofde foto's. Het heeft allemaal wat langer op zich laten wachten, maar hier zijn ze dan toch.

[afbeelding]
Alleen het Docking Station

[afbeelding]

Aanzicht van de linkerkant gezien incl. PSP

[afbeelding]
Aanzicht van de rechterkant gezien incl. PSP

[afbeelding]
PSP op Docking Station met USB kabel aangesloten

[afbeelding]
Overzichtshot

Ik had nog 10 andere foto's gemaakt, maar die zijn meer van hetzelfde, dus hou ik het bij deze 5. Indien er nog iets niet duidelijk is van het docking station, en je wilt er meer van weten stel dan gerust een vraag of ik nog een foto erop wil zetten.

En ja, er zit een wit Ledje in wat aangeeft dat het docking station stroom heeft.

Overigens heb ik ook vandaag m'n Spiderman 2 UMD binnen gekregen.
2 Oktober geregistreerd, USA Import PSP 1001 geregistreerd als PSP 1003.
waar heb je die gekocht en hoe duur wassie ?

Verder is dit een huilietopic :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
omg nieuwe afleveringen op MTV : bling my PSP :?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Je moeder wordt morgen afgeleverd. Bedankt voor de tip.
ElayZ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:19:
Tsja, zoals hij zelf al zei: zo spannend is die code niet, dus ik zit niet te wachten op "iemand die er verstand van heeft". JIj misschien wel.

Doe maar weer ontopic, want anders wordt het één grote zeikpartij... Ook leuk, maar dat zal wel niet mogen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Is er al iemand die zn PSP heeft aangesloten in zn auto, en een mooi standaard heeft gefabriceerd!??

Ik heb namelijk wel lopen viezerikken met zo'n standaard van de E-Plaza...en kan nu mooi over mn auto speakers filmpjes tjekken in mn auto en heb zo dus ook mn mp3tjes bij!?

Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
Na een hoop winkels langsgaan en bellen ben ik er nu achter dat er geen psp in nederland meer te krijgen is (althans niet in Den Haag en op internet).
volgens een internet winkel is het enkel wachten op de importeur.

Mijn vraag is dan ook:
is er iemand die op de import goederen afdeling van Nederland werkt en een goed idee heeft wanneer die container aankomt?

Als dit off topic is dan hoor ik het graag en zal ik me schaamtevol mijn vraag terugtrekken hier.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vreemd, ik ben gister nog wat winkels in Amsterdam langsgeweest en heb er toch zeker een stuk of 10/15 gezien :P (zelfs witte)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:06:
Vreemd, ik ben gister nog wat winkels in Amsterdam langsgeweest en heb er toch zeker een stuk of 10/15 gezien :P (zelfs witte)
In welke winkel??!! :9~

en iemand anders hetzelfde tegen gekomen in den haag of in de buurt van den haag?

[ Voor 7% gewijzigd door Damien_psi op 28-10-2005 10:24 ]

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage