KappeNou schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:10:
Kan iemand me helpen met video converten?
Ik gebruik psp video 9.als ik dan de instellingen gebruik die in begin van dit topic staat kan mijn psp het bestand niet afspelen. als ik standaard instellingen van dat programma gebruik kan het wel, maar dan is het filmpje de zelfde grote (179mb) en dat willen we natuurlijk niet
weet iemand wat dit is? en hoe ik het voorkom
ik heb precies hetzelfde probleem als ik de instellingen uit het begin van dit topic gebruik. Wat precies het probleem is of wat ik fout doe weet ik ook niet, maar uiteindelijk heb ik maar gewoon m'n eigen profiel aangemaakt met als enige verschil met het voorbeeld uit dit topic een framerate van ongeveer 25 i.p.v. 15 fps. Gevolg: 140MB/uur i.p.v de omschreven 120. Kan ik mee leven.
drmbs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:24:
[...]
Futurezone in Rotterdam had er nog voldoende, alleen wel voor 299 euro. Ik heb de mijne inmiddels terug gebracht, de verkoper vertelde dat er firmware 2.00 inzat, maar bleek 2.01.
Met wat moeite heb ik het laatste zwarte exemplaar gekocht bij een klein filiaal van e-plaza. Deze was gereserveerd, maar werd niet opgehaald. En firmware 1.52

hehe, dan zou je best een door mij gereserveerd exemplaar kunnen hebben. Had het ding daar gereserveerd. Kreeg een papiertje naar me toe geschoven wat nog net geen servetje was wat daar toevallig rondslingerde
Vul je telefoonnummer hier even in
vervolgens ging het ding in een grote la op een grote stapel met ander surrogaat servetjes.
Aangezien mijn vertrouwen op een snelle levering toen een zeker laag niveau had bereikt, heb ik het (in mijn geval witte) ding uiteindelijk ergens anders besteld. Die was er binnen een week. ePlaza heeft er uiteindelijk een maand over gedaan.
edit:
ik heb ePlaza overigens wel laten weten dat ik het ding al had, maar ze belde me toch dat ie binnen was.
[
Voor 43% gewijzigd door
YellowCube op 26-10-2005 10:08
]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world