Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik houd het voorlopig nog wel ff bij mijn sony groove oordopjes, die klinken ook prima!
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 126062
Hier bijvoorbeeld.
Wel uitkijken met kosten die er nog bij (kunnen) komen. Denk dat deze verpakking zo klein is, dat de douane niet verwacht dat er echt iets van >22 euro in zit.
[edit]
Ja dus, chill!Het snoer heeft in het midden een onderbreking voor het gebruik van een afstandsbediening.
[ Voor 37% gewijzigd door ElayZ op 18-11-2005 19:25 ]
Ik heb ze ook de EX-71 dopjes van sony, super dingen helaas zijn ze kapot gegaan mss garantie nog anders komen er wer nieuweFakir schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:20:
Bij BCC hadden zie die sony dopjes ook. Destijds was de gemiddelde prijs 55 euro en bij BCC was ie 40 euro. Geen idee of ze nog steeds goedkoper zijn, maar wellicht een bezoekje waard. Anderzijds pdashop heeft uitstekende service. Maar de oordopjes zelf zijn echt een aanrader. Zie ook dat oordopjes topic in het gadgets.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
gewoon naar Badhoevedorp sturen met een slijmverhaaltje dat je er altijd zuinig op bent en dat er niks aan te zien is ook... Kreeg je vroegah gewoon nieuwe opgestuurd....Cyrus The Virus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:34:
Ik heb ze ook de EX-71 dopjes van sony, super dingen helaas zijn ze kapot gegaan mss garantie nog anders komen er wer nieuwe
ja heb ze terug gebracht naar de bcc die zouden hem op sturenmatthijst schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:04:
[...]
gewoon naar Badhoevedorp sturen met een slijmverhaaltje dat je er altijd zuinig op bent en dat er niks aan te zien is ook... Kreeg je vroegah gewoon nieuwe opgestuurd....
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik kom net thuis, zie ik dat norton z`n virus scan heeft uitgevoerd. 2 virussen gevonden, 0 kunnen maken. Dus ik ga kijken bij details, wat voor virus het is. Zie ik staan : 2x ' Trojan.PSPBRICK'
Das dus weer hartstikke fijn. Geen idee hoe het erop is gekomen. Probleem echter is, dat ik niet weet wat het virus doet. Bij norton staat wel:
Wanneer gebeurd dit dan? Als ik mijn psp - usb connect met m`n pc? Of moet het toch echt met een bestandje gebeuren die ik zelf op mijn psp zet? Hoop het laatste, want dan hoef ik me geen zorgen te maken.Trojan.PSPBrick is a Trojan horse that deletes critical system files on a Playstation Portable device, preventing the device from restarting correctly. It does this by exploiting the Sony PSP Photo Viewer TIFF Image Handling Remote Buffer Overflow Vulnerability (as described in Bugtraq ID 14938).
Virus is inmiddels weg. Maar misschien gevaarlijk?
Je moet het dus zelf erop zetten. En het is óf een Eboot, óf een TIFF afbeelding.Mausz schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:46:toon volledige bericht
Okay even iets minders...
Ik kom net thuis, zie ik dat norton z`n virus scan heeft uitgevoerd. 2 virussen gevonden, 0 kunnen maken. Dus ik ga kijken bij details, wat voor virus het is. Zie ik staan : 2x ' Trojan.PSPBRICK'
Das dus weer hartstikke fijn. Geen idee hoe het erop is gekomen. Probleem echter is, dat ik niet weet wat het virus doet. Bij norton staat wel:
[...]
Wanneer gebeurd dit dan? Als ik mijn psp - usb connect met m`n pc? Of moet het toch echt met een bestandje gebeuren die ik zelf op mijn psp zet? Hoop het laatste, want dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Virus is inmiddels weg. Maar misschien gevaarlijk?
Het hoeft overigens niet persé een virus te zijn, als je een downgrader op schijf hebt staan wordt deze ook als virus gezien door Norton.
Om te kijken of sommige bestanden echt gevaarlijk zijn voor je psp kun je ze beter eerst door PSafeP halen ipv door Norton te laten checken
Wanna play?
Is het overigens mogelijk dat er virussen komen, die je psp brickt zodra je hem usb-connect?
[ Voor 5% gewijzigd door Mausz op 19-11-2005 13:04 ]
NeeMausz schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:03:
Ah, had idd een downgrader ergens op m`n schijf staan. Dat zal het wel zijn geweest...
Is het overigens mogelijk dat er virussen komen, die je psp brickt zodra je hem usb-connect?
I've got a feeling...
Via www.marktplaats.nl, daar zit iemand, ene Rico genaamd, die witte psp's aanbiedt, via import. Het zijn dus nieuwe. Ik heb hem zelf opgehaald in Spijkenisse. Ze zijn oorpspronkelijk 2.0, maar hij wilde hem wel even downgraden. Hij had er nog een aantal op voorraad liggen voor de liefhebber. Hij vraagt er wel 275e voor.
superB
Zie alleen bij zwart beeld hele kleine witte puntjes vallen niet egt op (alleen als ik hem aanzet) zijn dat dode pixels ?
Ohja...hem. Die zie ik ook vaak op PSPparty handelspraktijken opzetten. Betrouwbaar dusinXs schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:55:
[...]
Via www.marktplaats.nl, daar zit iemand, ene Rico genaamd, die witte psp's aanbiedt, via import. Het zijn dus nieuwe. Ik heb hem zelf opgehaald in Spijkenisse. Ze zijn oorpspronkelijk 2.0, maar hij wilde hem wel even downgraden. Hij had er nog een aantal op voorraad liggen voor de liefhebber. Hij vraagt er wel 275e voor.
Zeggem.. Ik krijg geen van de Gameboy Emulators aan de praat.
De RIN 1.32 niet..en de VGBA ook niet.
Heb dus gewoon in x:/PSP/Game/RIN de eboot.pbm geplaatst.
De PSP geeft dan "De game kon niet worden gestart" melding.
Een extra folder met RIN% en daarin óók de eboot file hielp helaas niet
Wat doe ik fout?
Dit mag toch wel hier?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
ff uitleggen;
Heb een JAP, was dus 1.50 origineel, maar ik was de homebrew ff zat en wilde GTA spelen.
Ik had destijds die WAB region pad swap gedaan, waarmee je dus O en X omdraaid zodat ze gewoon werken als een EU/ US psp. Niks aan t handje.
Ik dus gewoon geupdate met de 2.0 die op de GTA LCS disc meegeleverd wordt, ging allemaal perfect.
(Heb GTA inmiddels zowat uitgespeeld)
Nu vanmiddag, ik gewoon ff een game saven in een safe house, ineens zie ik helemaal geen tekst bij dat save menuutje, je weet wel van overwrite? etc.
Dus ik dacht al wat raar... ik spel gesaved, druk ik op home knopje om uit het spel te gaan, ff loaden... Krijg ik ineens een dik error scherm met in tig talen de mededeling dat de psp data beschadigd is en dat ie opnieuw gaat opstarten ofzo, en terug zou gaan naar de fabrieks instellingen... even wachten, psp ging uit en weer aan, en ja hoor, terug naar de fabrieksinstellingen, je kon weer taal kiezen, klok goed zetten en alles...
Dus ik kijken of ie dan ook weer terug is naar 1.50 zoals ie origineel was.
Maar dat was niet zo, wel gewoon 2.0 nog, MAAR de buttons zijn wel weer JAP
(dus met O bevestigen ipv X) en ik heb dus nog wel gewoon de USA firmware erop van de GTA disc...
Verder doet alles t gewoon weer prima hoor.
Maar raar verhaal toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 20-11-2005 00:44 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je moet een v1.5 complienYellowNeck schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:54:
[...]
Ohja...hem. Die zie ik ook vaak op PSPparty handelspraktijken opzetten. Betrouwbaar dus
Zeggem.. Ik krijg geen van de Gameboy Emulators aan de praat.
De RIN 1.32 niet..en de VGBA ook niet.
Heb dus gewoon in x:/PSP/Game/RIN de eboot.pbm geplaatst.
De PSP geeft dan "De game kon niet worden gestart" melding.
Een extra folder met RIN% en daarin óók de eboot file hielp helaas niet
Wat doe ik fout?
Dit mag toch wel hier?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ja maar dan moet ik hem weer opsturen en ben ik hem weer een tijdje kwijt, (het valt toch niet op bij gamen). En heb hem gedowngrade naar 1.5 maar elke keer als ik hem opnieuw opstart moet ik de software bij werken volgens de psp (heb de demo disk erin zitten) is daar wat aan te doen.Anoniem: 144605 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:20:
jha of luie pixel als je garantie hebt eem omruilen
En bij UMDLOADER 0.8c als ik een homebrew game wil spelen zegt hij dat hij de rom niet kan laden( en ik kan ook geen instellingen wijzigen van UMDLOADER) wat kan dit zijn ?
[ Voor 39% gewijzigd door Cyrus The Virus op 20-11-2005 12:02 ]
Anoniem: 125123
Ik was eigenlijk van plan om daar een 1gb kaartje te halen.
Maar heb gisteren een 512mb gehaald bij lokale game shop.
Jullie horen wel hoeveel ze kosten in beverwijk...
Ik heb er gister 1 gekocht sandisk 1GB Duo Pro 75 euroAnoniem: 125123 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:08:
Ik ga zo meteen naar berverwijk(markt).
Ik was eigenlijk van plan om daar een 1gb kaartje te halen.
Maar heb gisteren een 512mb gehaald bij lokale game shop.
Jullie horen wel hoeveel ze kosten in beverwijk...
Ja, er is wat aan te doenCyrus The Virus schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:59:
[...]
Ja maar dan moet ik hem weer opsturen en ben ik hem weer een tijdje kwijt, (het valt toch niet op bij gamen). En heb hem gedowngrade naar 1.5 maar elke keer als ik hem opnieuw opstart moet ik de software bij werken volgens de psp (heb de demo disk erin zitten) is daar wat aan te doen.
En bij UMDLOADER 0.8c als ik een homebrew game wil spelen zegt hij dat hij de rom niet kan laden( en ik kan ook geen instellingen wijzigen van UMDLOADER) wat kan dit zijn ?
Alleen voor UMDEmu te laten spelen moet je helaas wél een UMD in de drive hebben.
Dan heb je een aantal opties:
- gratis => je leert leven met die melding, en zet je PSP op sleep modus telkens als je hem uit wilt hebben en je krijgt geen melding aangezien die niet te zien is als je hem uit de sleep modus haalt. (En dan doe je gewoon elke keer de UMD Emu Unloaden van het geheugen, of je start op vanaf een spel wat je op je MS hebt staan, en zet hem van daaruit in sleep. De UMD Emu crasht nou eenmaal als die in het geheugen is en je vanuit het sony menu naar sleep modus wilt gaan)
- 20€ => je koopt een UMD Movie, die heeft geen nieuwe firmware nodig, en speelt dus gewoon normaal af. En je krijgt dus de melding niet
- 40€ => je koopt een spel origineel wat geen hoge firmware nodig heeft (bv een launchgame ala Lumines of Ridge Racer), en je krijgt ook die melding niet
Het is ook nog mogelijk om een 2de hands game te kopen, want dan zijn de prijzen nog goedkoper
Hopelijk heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd?
Wanna play?
superB
Hebben ze daar toevallig ook 2GB Pro Duo's?Cyrus The Virus schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:45:
[...]
Ik heb er gister 1 gekocht sandisk 1GB Duo Pro 75 euro
kun je dr es een review van schrijven?inXs schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:03:
29 euro is er ook al een psp spel te koop aka "kao challengers" .. Best een leuk spel nog trouwens, me vriendin is er helemaal larisch van
O naja, kan wel ff een poging wagen om vanavond een korte review te maken dan
Hier al wel wat screenies:
http://www.gamespot.com/p...llengers/screenindex.html
[ Voor 18% gewijzigd door inXs op 20-11-2005 20:15 ]
superB
Anoniem: 68159
Alleen nu heb ik ook een beetje met die webbrowser lopen spelen die in 2.00 zit, maar hij valt me toch wel erg tegen eigenlijk. Het scrollen naar beneden bij een pagina werkt zeer irritant, omdat ie gewoon de links volgt. Er zit niet echt een scroll naar beneden functie in, alhoewel in de help wel wordt aangegeven van wel.
Kan iemand met 2.50 zeggen of dit daarin gefixed is ofzo ?
weet ik niet, kijk maar op www.zercom.nlwhatzert schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:03:
[...]
Hebben ze daar toevallig ook 2GB Pro Duo's?
Houdt het vierkantje eens in en beweeg met de analoge stick naar boven of onderAnoniem: 68159 schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:40:
Ik heb sinds kort toch maar naar 2.00 geupgrade om gta te spelen, ik moest dat spel gewoon spelen en het is echt fantastisch
Alleen nu heb ik ook een beetje met die webbrowser lopen spelen die in 2.00 zit, maar hij valt me toch wel erg tegen eigenlijk. Het scrollen naar beneden bij een pagina werkt zeer irritant, omdat ie gewoon de links volgt. Er zit niet echt een scroll naar beneden functie in, alhoewel in de help wel wordt aangegeven van wel.
Kan iemand met 2.50 zeggen of dit daarin gefixed is ofzo ?
Anoniem: 68159
hehe verrek, dankjePhuncz schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:13:
[...]
Houdt het vierkantje eens in en beweeg met de analoge stick naar boven of onder
En als je merkt dat hij alsnog niet scrollt, dan moet je even de cursor verplaatsen naar een plek waar zich geen afbeelding/animatie bevindt...Anoniem: 68159 schreef op maandag 21 november 2005 @ 01:03:
hehe verrek, dankjeik maar klooien met die pijltjes toetsen enzo maar zo werkt het idd

Zo, eindelijk skinnetje af voor m'n playgear
[ Voor 17% gewijzigd door prototype op 21-11-2005 02:52 ]
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een PSP zonder homebrew (ook nooit op gehad), 2.00 van Demo Disc tijdens het spel Burnout Legends.ElayZ schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:23:toon volledige bericht
Zo heb ik nou toch ff wat gehad met mn psp... een of ander error screen aka blue screen of death
ff uitleggen;
Heb een JAP, was dus 1.50 origineel, maar ik was de homebrew ff zat en wilde GTA spelen.
Ik had destijds die WAB region pad swap gedaan, waarmee je dus O en X omdraaid zodat ze gewoon werken als een EU/ US psp. Niks aan t handje.
Ik dus gewoon geupdate met de 2.0 die op de GTA LCS disc meegeleverd wordt, ging allemaal perfect.
(Heb GTA inmiddels zowat uitgespeeld)
Nu vanmiddag, ik gewoon ff een game saven in een safe house, ineens zie ik helemaal geen tekst bij dat save menuutje, je weet wel van overwrite? etc.
Dus ik dacht al wat raar... ik spel gesaved, druk ik op home knopje om uit het spel te gaan, ff loaden... Krijg ik ineens een dik error scherm met in tig talen de mededeling dat de psp data beschadigd is en dat ie opnieuw gaat opstarten ofzo, en terug zou gaan naar de fabrieks instellingen... even wachten, psp ging uit en weer aan, en ja hoor, terug naar de fabrieksinstellingen, je kon weer taal kiezen, klok goed zetten en alles...
Dus ik kijken of ie dan ook weer terug is naar 1.50 zoals ie origineel was.
Maar dat was niet zo, wel gewoon 2.0 nog, MAAR de buttons zijn wel weer JAP
(dus met O bevestigen ipv X) en ik heb dus nog wel gewoon de USA firmware erop van de GTA disc...
Verder doet alles t gewoon weer prima hoor.
Maar raar verhaal toch?
Tot twee keer toe waren er ook bij mij geen teksten meer zichtbaar (tijdens takedowns), de ene keer drukte ik op Home een andere keer uit en aan gezet. In beide gevallen ook een tekst in tig talen dat even de instellingen hersteld werden.
Datum en tijd had ie wel onthouden, access points bijvoorbeeld weer niet. (En voor de duidelijkheid savegames ook, ook niet beschadigd)
Anoniem: 154030
weet iemand waarom? Ik mis mario...
beginners fout:Cyrus The Virus schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:50:
Ik heb gister dat Dead pixel checker filmpje gedownload .MP4 en op mijn PC werkt hij maar als ik op mijn psp kijk zegt hij dat er geen video's zijn op de memory stick (heb het filmpje in de map video staan)
zet m in %driveletter psp%:\MP_ROOT\100MNV01\
Moet dat dan met elk filmpje ?Randeazy schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:28:
[...]
beginners fout:
zet m in %driveletter psp%:\MP_ROOT\100MNV01\
Het werkt links bovenin zie ik een een zwart puntje is dat een dode pixel met games en andere dingen zie ik daar niks
[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-11-2005 19:45 ]
Ik heb ze zaterdag toevallig bij de Bart Smit gezien. Zelf nog niet gekocht, leuk cadeautje voor St. Nicolaas.warchaser schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:19:
waar kan je ergest screen protectors kopen ?
En die er waren (2 plaatsen) waren niet echt voordeliger dan internet...
Heb je het nu over de 2GB sticks?Anoniem: 125123 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:12:
Bij beverwijk heb je niet veel plaatsen waar ze worden verkocht.
En die er waren (2 plaatsen) waren niet echt voordeliger dan internet...
Nog even een vraagje. Kun je je PSP games nog steeds omruilen bij de Free Record Shop bijvoorbeeld zonder bonnetje te laten zien? Ik herinner me dat sommige mensen dat hebben gedaan. Een game die je 2 weken in je bezit had gewoon omruilen zonder bonnetje. Ik heb hier Lumines liggen, vind ik eigenlijk niet al te boeiend (niet echt mijn spel) dus zou ik die gewoon kunnen omruilen voor bijvoorbeeld Wipeout Pure?
Hoe duur verkopen ze die?Caboman schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:07:
Bij de futurezone verkopen ze die 4gb+accu dingen voor de psp.
Hmmm, wel jammer dat je PSP dan zo dik wordt, ik heb net een 2GB HIGHSPEED besteld van Sony voor 155 euro. Over 2 weekjes krijg ik hem binnen als het goed is.ElayZ schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:02:
199 als ik me het goed herinner.
Zijn wij even benieuwd natuurlijk waar je besteld hebt, zonder te verzanden in al te veel off-topic gebazelwhatzert schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:32:
Hmmm, wel jammer dat je PSP dan zo dik wordt, ik heb net een 2GB HIGHSPEED besteld van Sony voor 155 euro. Over 2 weekjes krijg ik hem binnen als het goed is.
Ik zag aleen 1gb en 512mb stick's en die waren van sony.whatzert schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:48:
[...]
Heb je het nu over de 2GB sticks?
Nog even een vraagje. Kun je je PSP games nog steeds omruilen bij de Free Record Shop bijvoorbeeld zonder bonnetje te laten zien? Ik herinner me dat sommige mensen dat hebben gedaan. Een game die je 2 weken in je bezit had gewoon omruilen zonder bonnetje. Ik heb hier Lumines liggen, vind ik eigenlijk niet al te boeiend (niet echt mijn spel) dus zou ik die gewoon kunnen omruilen voor bijvoorbeeld Wipeout Pure?
En over dat ruilen.
Dat zou ik ook wel willen doen.
Heb nu coded arms. Heb nu liever een ander spel...
Op het pspparty.nl forum zit een belg genaamd Ycon en die importeerd ze. Mail me anders voor zijn gegevens, je kunt nog op de lijstBAUKstEr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:06:
[...]
Zijn wij even benieuwd natuurlijk waar je besteld hebt, zonder te verzanden in al te veel off-topic gebazel
//Edit: nu ook voor 150 euro, de HIGHSPEED
Fotootje
Mwoaaa Coded Arms vind ik niet echt leuk. Maar ik heb liever een nieuwe game (fresh from the storeAnoniem: 125123 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:00:
[...]
En over dat ruilen.
Dat zou ik ook wel willen doen.
Heb nu coded arms. Heb nu liever een ander spel...
[ Voor 44% gewijzigd door whatzert op 22-11-2005 20:33 ]
Mssn is er ook nog wel een luke skin voor jou op mijn site *knipprototype schreef op maandag 21 november 2005 @ 02:52:
[afbeelding]
Zo, eindelijk skinnetje af voor m'n playgearLogo compleet moeten illustraten >_<
Kan je gelijk je eigen skin ook ff uploaden
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:37 ]
Zou ik nog even wachten er gaat een hele leuke aanbieding komen bij de Dixons!
Wel heel vaag... kan je niet meer vertellen.. wij vertellen het niet door hoorBlijepeen schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:40:
Voor degene die een PSP willen gaan kopen.
gaat het toevallig om de gigapack?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Op speurders en marktplaats kan je ze afhalen voor €145,-. Tis dat ik het niet nodig heb, maar lijkt mij een mooie prijs en je kan het afhalen. Ook de highspeed van sony.[b][message=24657900,noline]
//Edit: nu ook voor 150 euro, de HIGHSPEEDkiddyl nog 1 op voorraad voor 160 maar ik weet niet of ik dit hier allemaal mag vertellen...
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
[ Voor 3% gewijzigd door BAUKstEr op 23-11-2005 01:36 ]
Zeggen ze in de winkels al sinds de launch... "wacht tot kerst"Blijepeen schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:40:
Op verschillende sites heb ik morgen als verwachte leverdatum gezien en op andere weer 11 december.BAUKstEr schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:35:
Mijn PSP heeft een Sandisk nodig, iemand enig idee wanneer deze eindelijk eens gaan verschijnen?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Het gaat over een 2gb sandisk kaartje?marco899 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 07:40:
[...]
Op verschillende sites heb ik morgen als verwachte leverdatum gezien en op andere weer 11 december.
Want als ze nu eindelijk eens fatsoenlijk leverbaar zijn voor een beetje gunstigere prijs ga ik dr ook een halen.
[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 23-11-2005 11:53 ]
-edit: jammer, ze staan niet in de lijst met exposanten vermeld.
[ Voor 14% gewijzigd door BAUKstEr op 23-11-2005 12:09 ]
Anoniem: 154030
ik heb al een tijdje snes9xTYL-0.2c op me PSP staan maar sinds kort geeft ie steeds de melding dat me PSP het niet trekt. Ik kan wel gewoon snes9xTYL-0.2c opstarten en naar het mapje met de roms erin gaan maar zodra ik met O een rom uitkies dan krijg ik altijd een blauwscherm met errors+ "shit happens" te zien.
weet iemand waarom? Ik mis mario...
Hmm ja ik zie het, jammer maar de bestelling staat al vast.marco899 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:57:
[...]
Op speurders en marktplaats kan je ze afhalen voor €145,-. Tis dat ik het niet nodig heb, maar lijkt mij een mooie prijs en je kan het afhalen. Ook de highspeed van sony.
Anoniem: 154665
??BAUKstEr schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:08:
Ik hoop trouwens dat Sony ook vertegenwoordigd is met een downloadstation op de Gameexpo in Utrecht komend weekend. Of eigenlijk, dat ze überhaupt aanwezig zijn haha (Mogelijk ook een goede plek om een Sandisk te scoren...)
-edit: jammer, ze staan niet in de lijst met exposanten vermeld.
13. Sony Computer Entertainment Europe (9B052) (http://www.m3dia.nl/hcc/main.php?p=exps&l=s)
Mooie prijs,maar ik voel me genaaid, doordat ik 75 euro meer kwijt was door alleen die stick al
[ Voor 12% gewijzigd door Michael Knight op 23-11-2005 17:07 ]
Ja die wilde ik dus gaan halen, maar nu ik dit bericht weer zieMichael Knight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:06:
Net reclamfolders doorgekeken: Eind deze maand leverbaar; gigapack bij V&D voor 299,-
Mooie prijs,maar ik voel me genaaid, doordat ik 75 euro meer kwijt was door alleen die stick al
Waarschijnlijk bedoelt Blijepeen hier dat Gigapack mee, Sony zal de winkels net als bijv Apple toch niet toelaten om prijzen te verlagen?Blijepeen schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:40:
ppff..genaait door jezelf mag ik dan wel hopen. Slechts kwestie van tijd zodat er iets uitkwam.Michael Knight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:06:
Net reclamfolders doorgekeken: Eind deze maand leverbaar; gigapack bij V&D voor 299,-
En ook wel logisch. Feestdagen komen eraan, PSP wordt goedkoper óf ze komen met een Bundlepack; de gigapack dus.
Al het electronica daalt eenmaal in waarde, en meestal nog erg snel ook nog
Jaha, ik las iets leuks op een site, zal zo ff kijken of ik die link nog kan vinden.Dutch-Hane schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:35:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt Blijepeen hier dat Gigapack mee, Sony zal de winkels net als bijv Apple toch niet toelaten om prijzen te verlagen?
Er was iemand (econoom ofzo) die beweerde dat de PSP tijdens de feestdagen te koop zou worden aangeboden voor $100 !!!
Edit: Bron
maargoed.....persoonlijk geloof ik dit niet, pure stierenstront*. (*vrij vertaald)
[ Voor 38% gewijzigd door Yellowneck op 23-11-2005 17:47 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ach, over een tijdje kan niemand meer om 2.5 heen, elk spel zal het dan nodig hebben.DaWaN schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:09:
Ik zou met geen goud een Giga pack willenVergeet niet dat er zeeer waarschijnlijk v2.5 op staat !
(Zou ik iig doen als sony zijnde)
Ochja, als consoleverzamelaar weegt die 75 euro natuurlijk niet op tegen het feit, dat je dit soort gadgets op de launch al hebt. Dat gevoel is... a la mastercard: "Priceless"YellowNeck schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:36:
[...]
ppff..genaait door jezelf mag ik dan wel hopen. Slechts kwestie van tijd zodat er iets uitkwam.
En ook wel logisch. Feestdagen komen eraan, PSP wordt goedkoper óf ze komen met een Bundlepack; de gigapack dus.
En daarbij; het overkomt me natuurlijk bij iedere console. Maar deze keer vond ik de verlaging gewoon vrij snel na de launch!
[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 23-11-2005 20:05 ]
Ja, en dat gevoel is nog lekkerder als je in februari al in het bezit van (2) PSP's bentMichael Knight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:03:
[...]
Ochja, als consoleverzamelaar weegt die 75 euro natuurlijk niet op tegen het feit, dat je dit soort gadgets op de launch al hebt. Dat gevoel is... a la mastercard: "Priceless"![]()
En daarbij; het overkomt me natuurlijk bij iedere console. Maar deze keer vond ik de verlaging gewoon vrij snel na de launch!
Maargoed, de statement "ik voel me genaaid" vind ik trouwens wel van toepassing als Sony, in de nabije toekomst, een nieuwe rev. van de PSP gaat fabriceren met betere schermen waardoor de Ghosting wordt geëlimineerd. Dan zou ik het wel heel erg zwak vinden van Sony als ze dan niet aan de early-adapters zouden denken (wij zijn toch immers de personen die de PSP zegmaar "populair" maken. Want stel dat iedereen dan bij de launch zou wachten totdat dÃe nieuwe rev. uit zou komen.)
Vind dat we (early adapters) dan op z'n mÃnst onze oude PSP's dan kunnen inruilen voor zo'n nieuwe tegen 30 euro ofzo, dat heb ik er nog wel voor over dan.
Of zie ik het nou helemaal verkeerd? Gebeuren zulke scenario's ook bij andere Consoles? Was toch ook iets soortgelijks met de PS2, de DVDlade werd in de latere revisies vervangen door betere? Hoe hebben de earlyadapters hierop gereageerd. Was er een regeling voor hun?
Wie wil discussieren
[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 23-11-2005 20:51 ]
Als het goed is ligt de gigapack morgen bij de dixons! 299,-YellowNeck schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:36:toon volledige bericht
[...]
ppff..genaait door jezelf mag ik dan wel hopen. Slechts kwestie van tijd zodat er iets uitkwam.
Al het electronica daalt eenmaal in waarde, en meestal nog erg snel ook nog
[...]
Jaha, ik las iets leuks op een site, zal zo ff kijken of ik die link nog kan vinden.
Er was iemand (econoom ofzo) die beweerde dat de PSP tijdens de feestdagen te koop zou worden aangeboden voor $100 !!!
Edit: Bron
maargoed.....persoonlijk geloof ik dit niet, pure stierenstront*. (*vrij vertaald)
[ Voor 8% gewijzigd door Blijepeen op 23-11-2005 21:21 ]
Aha,...dit bedoelde je met "hele goede aktie bij dixons"?Blijepeen schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:18:
[...]
Als het goed is ligt de gigapack morgen bij de dixons! 299,-
Niet akelig bedoeld of iets dergelijks, maar dit was dus al een maand bekend ofzo, dat de Gigapack eraan kwam, dus je hoefde eigenlijk niet mysterieus te doen
Maar dat ie morgen bij de dixons al komt wist ik nog niet! Volgens diverse bronnen (PSPparty, Freerecordshop, Dimensionplus, etc etc) komt de Gigapack óf 28 november (maandag) óf 30 november (woensdag). Maar ben benieuwd, dit is niet de eerste keer winkelketens false beloftes uitkramen
Anoniem: 102419
Bestelnummer: 21368882
Adviesprijs: €374,00
Webshopprijs: €299,00
Uw voordeel: €75,00
374 euro ?
OT
Ik begrijp dus dat het giga-pack vanaf morgen bij de Dixons verkrijgbaar is ?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 102419 op 24-11-2005 00:24 ]
Wat is overigens verstandiger. Een 1GB of een 2GB memstick? Ik snap dat dat maar net is wat je zelf wilt. Maar met een 1GB kan je dus maar 1 spel meenemen.. en met de 2GB 2.. met een beetje geluk zelfs meer. Is het vervelend als je alleen maar 1 spel bij je kunt hebben? Zijn er mensen die meerdere spellen per dag spelen, bijv in de trein onderweg naar school of werk?
Tja is net wat je wilt denk ik... Maaruh, je kan ook meerdere spellen meenemen door meerdere UMD's mee te nemen. Misschien ook een optie?frickY schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:20:
Volgens de site van E-Plaza (oftewel Bart Smit) is hij al verkrijgbaar.
Wat is overigens verstandiger. Een 1GB of een 2GB memstick? Ik snap dat dat maar net is wat je zelf wilt. Maar met een 1GB kan je dus maar 1 spel meenemen.. en met de 2GB 2.. met een beetje geluk zelfs meer. Is het vervelend als je alleen maar 1 spel bij je kunt hebben? Zijn er mensen die meerdere spellen per dag spelen, bijv in de trein onderweg naar school of werk?
En ja, ik wilde iig 1 Gig vooral hebben voor filpjes enzo. Denk niet dat ik op de memstick spellen ga zetten...
Hoe groter hoe beter natuurlijk, sommige spellen zijn al groter dan 1Gb (maar toch niet van MS te spelen dus maakt (nog) niet uit).frickY schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:20:
Volgens de site van E-Plaza (oftewel Bart Smit) is hij al verkrijgbaar.
en niet alle spelen zijn 1Gb het varieert tussen 150 Mb en 900Mb bij het gros van de spellen..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Is het al zeker dan dat het 2.0 is en niet 2.01 of 2.5?frickY schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:20:
Wat is overigens verstandiger. Een 1GB of een 2GB memstick? Ik snap dat dat maar net is wat je zelf wilt. Maar met een 1GB kan je dus maar 1 spel meenemen.. en met de 2GB 2.. met een beetje geluk zelfs meer.
Anders kun je helemaal geen spel meenemen
En eigenlijk zou Sony nogal stom zijn om anders op deze manier piracy in de hand te werken
Ik ga voor een 1GB stick. De 2GB's zjin me veel te duur, en inderdaad slecht verklrijgbaar. Ik twijfel nu alleen tussen de Sandisk gaming edition (a €75) of een UltaII (€89). En dan niet zozeer vanwege de snelheidswinst.. maar vanwege de levertijd.
De tweede kan binnen 24uur geleverd worden.. waar voor de eerste 3-5 werkdagen wachttijd geld. (bij Alternate)
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 24-11-2005 12:49 ]
Met m'n witte psp vind ik dat niet zo mooi
Zit eigenlijk een beetje te wachten op command and conquer voor de PSP, heb nu alleen wipeout en daar ben ik alweer een beetje op uit gekeken. De controls van de PSP zullen wel niet zo fijn zijn als een muis maar wil C&C echt super graag hebben, dus als iemand info heeft over C&C post het hier
Wat voor stick heb je? Een mobile (blauw), gaming (geel) of ultraII (zwart) ?PilatuS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:43:
Ik werk met een 1GB stick en dat vind ik opzich voldoende, gebruik de PSP meer als mp3 speler dan om er echt mee te gamen, er staan nu meer dan 150 nummers op wat best relax is.
Ik heb zojuist een SanDisk 1GB mobile besteld bij Zerzom. De gaming-versie hebben ze helaas niet, daarmee schijnen laadtijden toch flink ingekort te kunnen worden. Maar ik heb geen behoefte om nog een week te wachten tot ik hem in huis heb.
Maar nu hoop ik niet dat ik veel naar een zwart scherm kan gaan zitten staren vanwege het slome laden...
Ik ga trouwens afscheid nemen van een PSP

Nee, daar is dit topic voor: Het Playstation Portable Game topic Deel 1PilatuS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:43:
..... dus als iemand info heeft over C&C post het hier
Ik koop m'n spelletjes, volgens mij ben ik heel vreemd als ik hier rondkijk.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
ik las dat je daar je eigen gemaakte skins in kan doen.. heeft iemand een leeg/ wit plaatje met die skin zegmaar. zodat ik zelf iets erin kan pleuren..
bvd
nvm al gevonden
http://psp-media.nl/download/doubleskin1004ro.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door warchaser op 24-11-2005 22:11 ]
Ik heb een standaard Sony Pro-duo stick, had geen zin om te moeten wachten en vind deze eigenlijk snel genoeg, als ik bijvoorbeeld met de shoulderbuttons door mijn mp3's ga zijn de nummers vrijwel direct te horen zonder enige laadtijd.Wat voor stick heb je? Een mobile (blauw), gaming (geel) of ultraII (zwart)
Je hebt helemaal gelijk, was aan het typen over de memstick en dacht aan C&CNee, daar is dit topic voor: Het Playstation Portable Game topic Deel 1
Anoniem: 156259
...tenminste....mijn p910i zet al zijn info in een MSSEC directory
De PSP verwacht het in een PSP directory
Maar heb het zelf nog niet getest (zal het vanavond effies doen)
Werkt fijn...
Klopt, maar muziek kan ie bij mij dan weer niet zienTranceSetter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:40:
Ik heb een k750i, en dat werkt perfect samen met de PSP. Als ik foto's maak met de K750i, dan komen ze zelfs in de PSP onder het kopje 'Digitale Camera Afbeeldingen' te staan
Werkt fijn...
PSN id: NL_SToRM
Dutch-Hane schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:34:
Ik heb nu m'n psp gigapack nu binnen, er staat versie 2.01 op.. kan ik die naar 1.5 brengen of ben ik de sigaar?
(zegt genoeg denk ik
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Goedkoop is het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door marco899 op 25-11-2005 20:21 ]
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage