I {hartje} /14
Net als die stickers van Verkeer en Waterstaat, of Radio 538...
Ey... Shit... Derde pagina, wist niet eens dat ie er was...
Is mijn idee ook vast niet meer zo 'origineel' (was ie toch al niet...
Maar op zich wel een leuk idee, ik heb zeker interesse (ook al kom ik om in de shirts die ik heb...
[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2005 21:48 ]
De plannen zijn er inderdaad nog steeds. RobIII is begrijpelijk nog steeds van slag vanwege zijn goede werk en zijn aankomende vaderschap. Ikzelf had een deadline van 1 december, die is gehaald, maar toch dermate veel tijd heeft gekost dat ik blij ben dat ik nu nog wakker kan worden.RobIII schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:50:
Even een update....
Afgelopen tijd ben ik even behoorlijk van de kaart geweest en in de avonduren vooral bezig geweest met familie/vrienden bellen of bezoeken i.v.m. mijn a.s. pappie-schap
Toch zijn de plannen er nog steeds en ben ik nog steeds van plan om dit tot een goed einde (of beter: leuk geheel) te laten komen. Ik heb alleen dus iets meer tijd nodig.
Vanaf januari komt er zowieso verbetering in mijn situatie (t/m half juli zeg maar) omdat ik dan minder ga werken en dus meer tijd over heb.
Ik ga binnenkort nog een keer met RedRose in overleg om te kijken waar we nu staan en hoe we nu verder gaan.
Mijn welgemeende nederige excuses voor alle popelende tweakertjes.
Luv you anyway![]()
Het komt dus allemaal goed mensen.
Daarin al kort aangegeven dat wij in de levering misschien wat zouden kunnen betekenen. Indien daarvoor nog interesse is, dan hoor ik dat nog graag.
** Dit bericht is overigens niet bedoeld als reclame **
Trust no one, expect the unexpected and be prepared!

[ Voor 38% gewijzigd door endless op 12-01-2006 00:45 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
yer.RobIII schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:29:
Vrijdag ben ik de heeeeeele dag vrij en ga ik er weer goed voor zitten. Met een beetje geluk is RedRose dan ook beschikbaar?
Had vandaag maar 1 afspraak: 2 uurtjes max... En dat werden er 4 en dat werden er 8....
Sorry guys...
* RobIII is nu effe een frietje scoren, en als dinnetje vanavond geen tijd "eist" dan zal ik eens kijken of ik vanavond nog wat kan doen...
[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 13-01-2006 19:53 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Jullie hebben het vast druk (zeker als toekomstig vader-zijnde met druk werk etc.)
Maar toch lijkt het me wel relaxt om een /14 shirt te hebben.

Over mij
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
-NMe- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
Je hebt toch niet toevallig een afspraak staan morgen, die hooguit 2 uurtjes duurt he?
Ik kan niet wachten
[ Voor 7% gewijzigd door TeeDee op 19-01-2006 16:20 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
-NMe- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
Je hebt toch niet toevallig een afspraak staan morgen, die hooguit 2 uurtjes duurt he?

• Moet even een boksbalzak gaan ophalen in Hellimond (om op af te reageren tijdens het devven ja
• Moet nog even wat werken aan een website die a.s.a.p. gelanceerd dient te worden,
• Moet nog even wat onderhoud plegen aan een andere website,
• Moet nog even naar Eindhoven op en neer wat verkeerd besteld spul afgooien
Al met al moet ik ruimte zat in mijn agenda hebben...denk ik
Over mij
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
*trap*
PapaIII: al enige vooruitgang geboekt?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Verwijderd
Reclame voor eigen URL is spam, helemaal als je net doet alsof het niet je eigen bedrijfje is.
Misschien is dat ook iets voor jullie.....
[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 08-02-2006 14:08 ]
Het is wel een mooie site met een goede manier van tekst erop zetten.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:36:
Hier heb ik laatst shirts besteld en deze zijn goed bevallen!![]()
Reclame voor eigen URL is spam, helemaal als je net doet alsof het niet je eigen bedrijfje is.
Misschien is dat ook iets voor jullie.....
Als je Roblll nou een mailtje stuurt zou dit best een optie kunnen zijn.
Op de volgende BBQ mag jij dus bierhalerT zijn
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik werk vanaf januari voortaan 36 uur. Wat betekent dat als ik 9 uur per dag maak ik vrijdags mooi vrij ben. Afgelopen weken ben ik echter erg druk geweest met "opgestapeld werk" wegwerken, uiteraard de voorbereidingen voor KleineIII en dan nog eens het organiseren van een vrijgezellenfeest en klaarstomen om ceremoniemeester uit te hangen op een bruiloft.
Zoals je ziet dus redelijk druk
Ik ben echter wél nog wat aan het bellen en rekenen geweest, en ik moet bekennen dat het idee leuker klinkt dan het is. De meeste shops geven pas kortingen die ergens op slaan vanaf 15+ shirts ofzo. Onder die aantallen betaal je gewoon de volle mep. En dan zou ik ze nog eens door moeten sturen, wat het alleen maar duurder maakt dan nodig is (immers: dan kun je beter rechtstreeks bestellen).
Ik heb nog niet alle leveranciers gehad, en wellicht dat er toch nog ergens wat te regelen is, maar dat is dus nog wat uitzoekwerk. Het loopt (zoals het een /14-er betaamd
Dat lijkt hier dus ook op te gaan. De plannen zijn dus nog steeds wel om er serieus mee door te gaan en er serieus werk van te maken, maar dan moet ik het dus wel een beetje kunnen combineren."The first 90% of the code accounts for the first 90% of the development time. The remaining 10% of the code accounts for the other 90% of the development time."
Over mij
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dan moet je toch effe gaan lezenSpooksel schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:32:
Ik heb tussen de eindeloze quote's en het begin van de 'aanstalten' tot actie even wat pagina's overgeslagen. Maar ik heb iig ook best interesse in een /14 kledingstukIk wou alleen even weten of er nou al gekozen is voor een bepaalde kreet, of dat er meerdere mogelijk zijn.
Over mij
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
het ergste is dat je (voor mijn geval dan) nog gelijk hebt ookMerijnB schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:28:
voor nog wel een leuke quote zie m'n sig

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
ik merk zelf nl ook dat ik er last van heb
[ Voor 53% gewijzigd door MerijnB op 23-02-2006 16:17 ]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Heb ik ook altijd last van..MerijnB schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:14:
daarom issie ook zo leuk
edit:
ik merk zelf nl ook dat ik er last van heb

En hiermee meteen een subtiel kickje. Morgen is het alweer maart..

Over mij

cadeautje van collega's
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Laat dit topic dan ook gewoon maar met rust tot hij zelf met meer info komt.RobIII schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:02:
Schoppen van dit topic heeft geen zin. Zodra er meer bekend is melden we dat vanzelf. RedRose en ik (vooral ik) hebben meer te doen, maar ik verzeker jullie dat er aan gewerkt wordt.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Voor hoelang nog, het mooie weer komt er aan! Tijd voor Shirtjes!-NMe- schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:28:
Laat dit topic dan ook gewoon maar met rust tot hij zelf met meer info komt.
Dit topic is gesloten.