Zoals het een echte devver betaamt: Lekker over de deadline heen een update
Zoals ik reeds aangaf heb ik nog niet echt "warmlopende" reacties gehad van de meeste leveranciers. Wel heb ik ondertussen wat catalogi ontvangen en zelfs 1 shirt (waarvan de kwaliteit, naar mijn idee i.i.g., overigens prima is). Ik heb de laatste offertes doorgemaild naar RedRose en die heeft voor zover ik weet alles in Excel gezet.
Wel blijkt uit de ontvangen gegevens dat de meeste leveranciers veel, heel veel kunnen leveren naast shirts. Ik heb stiekem al een beetje een idee van welke leverancier het gaat worden, maar die neemt nog even contact met me op. Als de prijzen netjes en concurrerend zijn wordt de knoop doorgehakt. Het is, in den beginne, dus zowieso de bedoeling dat er shirts gedrukt gaan worden. Ik zie vooralsnog dat we een aanbod gaan doen in de verschillende maten (van XS tot XXL zeg maar) en in een aantal "basiskleuren". Daarnaast verwacht ik ook andere stuff aan te kunnen gaan bieden, zoals sweatshirts, mokken en pennen (zoals ook al vaker vermeld is).
Helaas, door die !@&%!@# (mijn beste vriend), heb ik het weekend weinig tijd gehad (hij moest me zonodig komen vertellen dat hij gaat trouwen* in mei en wilde dat zondag met mij gaan "vieren" (mannen onder elkaar

) in Rosmalen op de motorsale). Dat houdt concreet in dat ik het gejatte design van /14.nl nog niet heb vervangen (sorry Daniel, ik maak er a.s.a.p. werk van!) en dat ik nog geen polls online heb kunnen gooien. Voor morgenavond heb ik al een planning, maar de rest van de week kan ik me dus weer op /14.nl gaan storten vol enthousiasme.
Ik hou jullie op de hoogte!
@FFRenzy: Ik heb hen dezelfde "brief" gestuurd

@Birdie: Ik zal eens kijken of ik reseller kan worden (heb nog wel ergens een KvK-tje liggen

) en zal die optie meteen bij anderen aanbieden (in ieder geval degenen die er "promising" uit zien).
Edit: En wie was die grapjas die aanbood om zijn/haar gedragen /14-strings weer te verkopen voor een leuk prijsje? Maak uzelf bekend!
*
* RobIII mag ceremoniemeester zijn en is getuige
[
Voor 10% gewijzigd door
RobIII op 15-11-2005 02:26
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij