Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:28:
Jezus, ik schijt figuurlijk in men broek van dit spel zeg. Speel het spel steeds maar een kwartiertje ofzo aangezien het me daarna al teveel wordt. (ik heb het niet voor creapy stuff, ooit the ring gehuurd en na 10 minuten afgezet) Ik heb Doom 3 en The Suffering enzo uitgespeeld maar dit. :|

Is er geen patch om al dat creapy gedoe eruit te halen. :Y) Anders ga ik me eens een psychiater aanschaffen die me moet uitleggen dat er echt wel niets griezelig aan die kleine meid is.
serieus?

:? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RAZORDUDE schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:15:
Ik heb hem net uitgespeeld, het deed me wel veel aan half-life denken, de manier hoe je overal moet manouvreren enzo.
spoiler:
Het zou mij niks verbazen dat er nog een vervolg komt
spoiler:
heb jij niet geleerd filmpjes af te kijken en dan naar mooie verhaaltjes te luisteren? :Y) Volgens velen (Heb hem zelf nog niet uitgespeeld, ben nu door het kantoor naar de auto-garage aan het rennen achter dat vrouwtje aan) laten ze daar iets horen over een eventueel vervolg?

Ik ben verslaafd aan dit geweldige spel.. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:28:
Jezus, ik schijt figuurlijk in men broek van dit spel zeg.
[bladiebla...]
Anders ga ik me eens een psychiater aanschaffen die me moet uitleggen dat er echt wel niets griezelig aan die kleine meid is.
Het is geweldig wat dit spel met je kan doen als je je echt inleeft in het spel.. 8)
Soms heb ik echt van "WTF, *rent terug, doet quick-save*, loopt terug om het spannende stukje in te gaan" :P
Hoewel ik het niet eng vind is het wel spannend.

(Was Doom de film net aan het kijken, die heeft een paar gruwelijke schrik-effecten > aanrader!)

[ Voor 34% gewijzigd door endless op 09-11-2005 00:25 . Reden: extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste stuk is voor mij toch wel het mooiste, eindelijk iets meer duidelijkheid waar je de hele tijd achteraan zat te vissen. Maar ben toch over alles wel positief eigenlijk bij dit spel, ook hoe de vijanden zich bewegen (jumpen over hekjes, ergens onderdoor kruipen, lopen naar een andere plek waar ze je beter kunnen pakken, schieten zonder te kijken...op goed geluk over een doos ofzo), het is anders als anders. Snap niet dat mensen vinden dat alle levels op elkaar lijken, vraag mij dan af of ze wel een beetje verder zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

endless schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:20:
[...]

spoiler:
heb jij niet geleerd filmpjes af te kijken en dan naar mooie verhaaltjes te luisteren? :Y) Volgens velen (Heb hem zelf nog niet uitgespeeld, ben nu door het kantoor naar de auto-garage aan het rennen achter dat vrouwtje aan) laten ze daar iets horen over een eventueel vervolg?
spoiler:
Ja ik heb het helemaal afgekeken en heb het einde gehoord en gezien waaruit je op kan maken dat er EVT een vervolg komt.
Er word niet gezegt: be sure to buy the sequel ofzo, dus he kan ook gewoon een open einde zijn :Z

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:05:
Ik heb nu even paar levels gespeeld en vindt er echt helemaal geen reet aan.

waardeloze kale levels, alles lijkt op elkaar qua objecten, en de enige leuke momenten zijn de schrikeffecten, maar die zijn te filmachtig en te kort.

maar verder het doorwerken van de levels is echt oersaai vindt ik, terwijl ik echt fan ben van half life 2, omdat dit echt qua levels en verhaal gewoon oerspannend en origineel is.
neem bijvoorbeeld de "war of the world"achtige geluidseffecten, die je overal hoort als je door de stad en gebouwen loopt, en al heleaal dat prachtige superoriginele level, waarin de hoofdpersoon in het hart van dat grote hoge gebouw doordringt :)

FEAR vindt ik helaas nog minder dan DOOM3 en Quake4, wat ook al helemaal niks was qua verhaal en spanning.

dit is persoonlijk dus, maar snap nu achteraf echt niet de hype omtrent dit spel
Bof, Half-Life 2 was quasi verhaal toch ook niet veel soeps. Het verhaal vond ik om eerlijk te zijn behoorlijk geforceerd. Qua singleplayer ervaring kwam het làng niet in de buurt van het eerste deel. De engine is daarentegen wel heel sterk. Om naar mijn punt te komen: Half-Life 2 is imo een spel dat ontwikkeld is om een (mod-)community op te bouwen. FEAR is een spel dat iedereen een keertje uitspeelt en dat je daarna nooit meer terugziet. Onvergelijkbaar als je het overall bekijkt.

Als je puur de singleplayer moet gaan vergelijken moet ik zeggen dat ik deze beter vind. Hoewel het gangengeloop dit argument geen recht aandoet is de uitwerking imo veel beter dan de Half-Life 2 singleplayer. Ik hoor je al denken: "wtf?!" Ik miste in Half-Life 2 vooral structuur. Het verhaal leek meer een soort van reden om je bij bepaalde vijanden en omgevingen te brengen zodat ze konden laten zien wat ze wel niet allemaal kunnen met de engine, de physics etc. FEAR probeert je gewoon eens flink te laten schrikken en lekkere actie te leveren waarbij het verhaal de ervaring versterkt en de omgeving gekoppeld is aan het verhaal.

Uiteindelijk zit FEAR imo meer in de klasse van Doom 3: pure singleplayer-ervaring leveren. En mjah bij Quake 4 wisten ze het niet goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

RAZORDUDE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:13:
[...]

spoiler:
Ja ik heb het helemaal afgekeken en heb het einde gehoord en gezien waaruit je op kan maken dat er EVT een vervolg komt.
Er word niet gezegt: be sure to buy the sequel ofzo, dus he kan ook gewoon een open einde zijn :Z
Denk je dat ze van zo'n populair spel geen vervolg maken?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

GVR

endless schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:20:
Het is geweldig wat dit spel met je kan doen als je je echt inleeft in het spel.. 8)
Soms heb ik echt van "WTF, *rent terug, doet quick-save*, loopt terug om het spannende stukje in te gaan" :P
Hoewel ik het niet eng vind is het wel spannend.
Herkenbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:09:
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Monolith Productions\FEAR\Settings.cfg
Open deze file met kladblok en verander daar je resolutie, denk eraan dat als je ingame weer naar dat scherm gaat (waar je res kan veranderen) dat het dan weer terugspringt.

...graag gedaan :P
Bedankt het werkt, waarom zo omslachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
WOW de demo speelde echt LEKKER met mijn computer:

AMD64 3200+ @ 2.3 ghz
Radeon 9800 pro 128MB Geflashed naar XT
2x512MB Ram pc3200
MSI K8N Neo Platinum

Kon best veel settings op hoog zetten :P ook ik ga dit spel ZEKER halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
idd heel cool spel, lekker spannend, en intrigerend.

vooral leuke schrikmomenten gehad met t meisje
spoiler:
wanneer je een trapje AF gaat, en t meisje opeens voor je staat op de etage waar je vanaf komt, IEEE! ;)
of ook zo lekker cliche,
wanneer je ergens op een lange gang uitkomt, waar aan beide zijden open deuren bevinden. en idd net als je 2 meter voor de volgende deur bent, gaan ze beide dicht, en het licht uit. en wie zie je dan? juist :)

en in het begin uiteraard met die meid weer dat ze op je af loopt, en met die toestormende vuurzee, die je later uit t gebouw knalt

ik ga weer verder game, headset, + lights off >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t!mP schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:33:
[...]

Bedankt het werkt, waarom zo omslachtig?
Heb ook idd geen idee waarom ze de (vind ik dan) fijnste resolutie niet standaard in options zetten...
Misschien omdat t spel dan beter loopt bij meer mensen en het dus beter verkocht word? wie weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bartjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:52:
Het is echt een zeer mooi spel qua sfeer, maar ik vind de graphics met alles op medium en 1280x1024 een beetje tegenvallen op somige hele mooie dingen na dan. En dan draait het nog niet soepel ook :( Quake4 ziet er mooier uit en draait dan met meer fps. Maar goed, misschien een keer nieuwe videokaart, heb deze nog geen 4 maanden :P

FF de tweak-guide volgen dan maar ;)
Ok, toen had ik nog een 6600GT, maar als ik nu met alles op max speel, godverdesodeju :9~ Wat ontzettend stoer! Wat een verschil tussen minimale settings (lijkt net hl1), medium settings (wel gave graphics, maar niet geniaal) en high settings (er bestaat geen mooier spel!) :D
Volgens mij zijn er maar weinig spellen geweest met zo veel verschil in graphics-instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jeetje mina. Ik vond het spel al creepy, maar nou vind ik het eng :o Dat level waarin je met een helicopter land op een gebouw en vervolgens naar binnen moet. Daar is het vaak erg donker en je ziet helemaal niemand. Totdat er op een gegeven moment een lijk door het raam vliegt terwijl je er langsloopt. Op dat moment schrok ik echt ontzettend!

Ik heb toenet de bonus filmpjes gekeken op de dvd, dat zijn ook erg leuke toevoegingen!

Verwijderd

Hoe vet kan eens spel worden?
JE KAN ZE DOORMIDDEN SCHIETEN HOERAAAA!!!!!! _/-\o_

....kwam er net pas in deel 7 achter maar beter laat dan nooit >:)

• GVR

GVR

Tot nu toe nog het meest 'geschrokken' van die half onzichtbare gasten die uit het plafond komen vallen. Gebeurt het een paar keer, ben je daarna nog een half uur aan het kijken naar de plafonds en komt er niks meer :p
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:15:
Hoe vet kan eens spel worden?
JE KAN ZE DOORMIDDEN SCHIETEN HOERAAAA!!!!!! _/-\o_

....kwam er net pas in deel 7 achter maar beter laat dan nooit >:)
Hm mij nog niet gelukt :p

[ Voor 43% gewijzigd door GVR op 10-11-2005 09:32 ]

Verwijderd

Wel eens met de shotgun iemand point-blank geschoten? *splat* :P

Ook armen, benen en hoofden kun je er zó afschieten, gewoon goed richten :P
Freaky Gabbur schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:31:
Tot nu toe nog het meest 'geschrokken' van die half onzichtbare gasten die uit het plafond komen vallen. Gebeurt het een paar keer, ben je daarna nog een half uur aan het kijken naar de plafonds en komt er niks meer :p
Hehehe lol - ik ga altijd in een of ander donker hoekje zitten.. laat die sukkels maar komen :P

Meestal loop ik dan altijd 5 minuten te wachten tot ze komen.. Helaas willen ze dat jij komt ipv andersom :'( :+

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 09:39 ]

• GVR

GVR

die shotgun doet zn werk goed inderdaad. Slowmotion, shotgunnetje en knallen maar

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Freaky Gabbur schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:41:
die shotgun doet zn werk goed inderdaad. Slowmotion, shotgunnetje en knallen maar
Handwapentje blijft het leukst vind ik eigenlijk :)

Leuk voor headshots :>

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Verwijderd

Headshots maken met die railgun-achtige gun is ook leuk >:)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:31:
Headshots maken met die railgun-achtige gun is ook leuk >:)
Of gewoon waar dan ook op z'n lijf :+

Verwijderd

Hehehe idd.. behalve als die ubergasten met die railguns aan komen zetten :| :+ :+

Ben inmiddels bij Interval 8, een nieuwe omgeving, nieuwe kansen! :P

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Neoblade111 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:06:
WOW de demo speelde echt LEKKER met mijn computer:

AMD64 3200+ @ 2.3 ghz
2x512MB Ram pc3200
MSI K8N Neo Platinum

Kon best veel settings op hoog zetten :P ook ik ga dit spel ZEKER halen!!
Is het je al opgevallen dat het echte spel een stukkie zwaarder is dan de demo?
het spel liep bij mij in de demo ook een stuk soepeler dan nu..

offtopic:
Kun je zien hoeveel procent je het spel af hebt ergens..?

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik vond juist de demo zwaarder draaien :/

• Ssilverhaze
endless schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:29:
[...]

Is het je al opgevallen dat het echte spel een stukkie zwaarder is dan de demo?
het spel liep bij mij in de demo ook een stuk soepeler dan nu..

offtopic:
Kun je zien hoeveel procent je het spel af hebt ergens..?
Ja idd ik heb het spel net geinstalleerd en een stukje gespeeld en het is wel IETS zwaarder met IETS meer haperingen maar toch nog heel speelbaar :) (gelukkig)

Spel ziet er zo uit bij mij (1024x768):

Afbeeldingslocatie: http://img489.imageshack.us/img489/1539/fear10jn.th.jpg

heb ik nou echt geluk dat het spel zo goed loopt op mijn computer of niet? want ik zie mensen met betere computers die heel veel last hebben van fps problemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schoot iemand doormidden en trapte toen tegen zn romp aan...kun jij em vinden?

http://img243.imageshack.us/full.php?image=12ht.png

}) >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjmeut
  • Laatst online: 15-09 18:26
Neoblade111 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:04:
[...]
heb ik nou echt geluk dat het spel zo goed loopt op mijn computer of niet? want ik zie mensen met betere computers die heel veel last hebben van fps problemen :S
Geluk heeft er waarschijnlijk niet zoveel mee te maken. Los van het feit dat ik niet weet wat voor systeem je hebt, durf ik wel te zeggen dat de mensen met snellere systemen ook meer 'eyecandy' zullen hebben.

| Specs | Opteron 165@2.9GHz | DFI SLI-D | 2x1GB OCZ Performance | Asus 8800 GTS 640MB | Corsair 620W | X-Fi XtremeMusic | Dell 2007WFP |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Had het al eerder gepost hoor ;)
AMD64 3200+ @ 2.3 ghz
2x512MB Ram pc3200
MSI K8N Neo Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld :)

spoiler:
Wat een TOPEINDE :D Zo supergoed hoe dat meisje op het laatste moment haar gezicht laat zien in die helikopter lol.. "What was that sound!?" - YO! :D :D Geweldig. Ik hoop op een vervolg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Neoblade111 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:06:
Had het al eerder gepost hoor ;)

[...]
ik heb hetzelfde, alleen dan alles standaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik update naar v1.02 dan start het spel niet meer op. Hebben meer mensen daar problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:15:
Als ik update naar v1.02 dan start het spel niet meer op. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Is er een 1.02? :D

Ik ga updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halleluja!

Normaal ben ik nooit zo van de games, en al helemaal niet van FPS...maar DEZE?! Net 3 uur achter elkaar in het donker + koptelefoon gespeeld... Meisje was net langsgekomen, gaat opeens m'n telefoon die naast m'n laptop ligt af! Ik schoot echt even van m'n stoel los! Heb de persoon ook niet goed te woord kunnen staan... had IETS teveel adrenaline in m'n lichaam...

Heb besloten om over half uurtje verder te gaan... pff.... grandioos spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Angeloonie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:23:
[...]

Is er een 1.02? :D

Ik ga updaten :P
Ik zou oppassen bij die patch, ik heb negatieve dingen erover gehoord.
Als je alleen nog sp doet zou ik het nog maar niet installeren, misschien dat er nog een fix komt ofzo, maarja ik weet niet of iedereen er problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Toen ik het spel voor het eerst opstartte, kreeg ik al een melding over een update. Die update heb ik geïnstalleerd (1.02). Ik ben nu bij interval 8 en ik heb nog nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb ook nog geen problemen gehad met de update, maar ik moet zeggen dat ik singleplayer niet heb getest met deze patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook geen problemen met patch 1.02 gehad.. voor zowel SP als MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

http://fansvanrens.nl/fear/

zet ik wat screenshotjes neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the tempter
  • Laatst online: 22-12-2022
wat moet je doen als je vlucht naar de heli omdat de zooi dreigt te ontploffen, en je staat in die gang (die ene met dat geschreeuw van dat meisje) en ze staat plots achter je en met 1 klap slaat ze je dood? wat moet je doen om verder te komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37

AvK

Ready Set Go

the tempter schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:02:
wat moet je doen als je vlucht naar de heli omdat de zooi dreigt te ontploffen, en je staat in die gang (die ene met dat geschreeuw van dat meisje) en ze staat plots achter je en met 1 klap slaat ze je dood? wat moet je doen om verder te komen???
Gisteravond net uitgespeeld.....laatste kwartiertje met klotsende oksels en bonzend hart.
spoiler:
Iets eerder omdraaien en knallen maar

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een extreme momenten net in multiplayer >:)
Moet je een remote-bomb op je teammate plakken en dan paar meter erachter blijven lopen, als je dan ziet dat ie een enemy tegenkomt: KLIK.... en weg enemy })
(moet ff niet aanstaan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:40:
Damn wat een extreme momenten net in multiplayer >:)
Moet je een remote-bomb op je teammate plakken en dan paar meter erachter blijven lopen, als je dan ziet dat ie een enemy tegenkomt: KLIK.... en weg enemy })
(moet ff niet aanstaan natuurlijk)
Kun je geen remote bomb op jezelf plakken? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:20:
[...]

Kun je geen remote bomb op jezelf plakken? })
Wat een idee!
Ga t meteen proberen....

Edit:
helaas lukt niet :|
...ik weet heus wel dat ff geen betrekking op jezelf heeft maar dat maakt t natuurlijk niet minder leuk om jezelf op te blazen midden in een groepje enemies _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

FF heeft vaak geen betrekking op jezelf...

Ik heb ook problemen met 1.02...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je er nu helemaal niet meer uitkomt zijn er natuurlijk de "zonodige cheats"

Godmode: tgod
Fullammo:tammo
Fullarmor:tarmor
All guns:tguns
fullhealth:thealth

:D hehe maar alleen gebruiken als je er niet uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:52:
En als je er nu helemaal niet meer uitkomt zijn er natuurlijk de "zonodige cheats"

Godmode: tgod
Fullammo:tammo
Fullarmor:tarmor
All guns:tguns
fullhealth:thealth

:D hehe maar alleen gebruiken als je er niet uitkomt ;)
De letter "t" hoeft er niet voor hoor ;)

En als je heel veel slomopower wilt dan moet je de code "gear" heel vaak invoeren.
Je krijgt dan ook meer health maar gaat maximaal tot 199.

[ Voor 19% gewijzigd door RAZORDUDE op 14-11-2005 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik kom net een thread tegen op het VUGames forum, voor mensen die problemen hebben met patch 1.02:
http://forums.vugames.com...pa?threadID=9331&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fear nu ook geïnstaleerd en ik moet zeggen, wat een geweldig spel. Ik ben zoiezo al snel op de kast gejaagd maar deze 'schrikmomenten' (zenuwstelsels-lopende momenten vind ik ook goed) zijn wel heel vet :9 . Maar wat mij opvalt in die gevechten zijn een paar dingen:

1. De soldaten zijn ongeveer even sterk als jou, het is in ieder geval veel meer in verhouding dan bij Quake 4. Daar kan je makkelijk gaan staan achter een ton om te zien waar ze zijn, zonder veel geraakt te worden. Maar bij Fear zeker niet, zodra je even leant dan ben je al 20 health kwijt en dan heb je nog geen idee waar ze zitten, je bent gewoon keisnel dood.
2. Mede door reden 1 heb ik het idee dat ik ver onder mijn shooter-maat presteer, zonder credits voor mijn shooter-prestatie, ik ga na een simpel gevechtje met wat gasten al bijna dood en ik gebruik keiveel medkits terwijl ik net aan Interval 04 ben begonnen op het niveau boven easy! Misschien dat ik door al die spanning van dat meisje en Mr. Paxton-geest, wat schokkerig ben met mijn gun maar anders weet ik het ook niet. Ik word gewoon gepwnd!

En je kan zeggen wat je wilt maar deze game scoort toch zelfs voor mensen die er niet van houden, niet onder de 7.5?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

Als je op het standaard niveau voor/in interval 04 al problemen hebt dan zijn je skills gewoon lager dan je denkt waarschijnlijk. Of de game ligt je niet. Nofi uiteraard, maar de normal mode is niet voor niets uitgevonden :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

In moeilijkere gevechten kan de slow-motion modus goed helpen. En verder gewoon strategische plekken en routes nemen, waar je de meeste kans van slagen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1.02 patch werkt prima bij mij. De singleplayer is een van de beste die ik ooit gespeeld heb. De Multiplayer is boven mijn verwachtingen ook erg leuk!!! Vooral capture the flag dan. Alleen jammer dat er maar 2 mappen zijn, of er zijn alleen maar servers die 2 mappen gebruiken. Hopelijk komt er nog een patch met extra multiplayermappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:33:
De 1.02 patch werkt prima bij mij. De singleplayer is een van de beste die ik ooit gespeeld heb. De Multiplayer is boven mijn verwachtingen ook erg leuk!!! Vooral capture the flag dan. Alleen jammer dat er maar 2 mappen zijn, of er zijn alleen maar servers die 2 mappen gebruiken. Hopelijk komt er nog een patch met extra multiplayermappen.
Er is al een extra map (Asylum) bijgekomen. Zal waarschijnlijk ook nog wel een nieuwe CTF map bijkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het 3e stuk kom ik niet meer verder.
Je moet dan binnen een hek openen door het slot open te schieten en dan kan door een luik naar beneden.. en dan ken je nergens meer heen.
Hoe dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uit, zou hem niet graag nog een keer doen! Levels lijken zoals ik hierboven ook ergens las veels teveel op elkaar! Ze hadden meer nadruk op de spannende elementen (die vent, dat kind en vooral die ''droomwereld'') moeten leggen. Zaaaai spel, in mijn ogen enorm overhyped!!!

Edit:
spoiler:
Het einde vond ik trouwens ook enorm slap. Ik had op zijn minst wel een battle verwacht met die kerel en dat enge rotking ;) Kon ze beide gewoon gaatje in hun kop schieten, nog ff kiekeboe in de helicopter einde, boooooooring!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023
Hij zal misschien wel eerder voorbij zijn gekomen maar kijk eens naar zijn gesp :D

http://putfile.com/pic.php?pic=11/31800323190.jpg&s=x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

guardian-spirit schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 07:35:
Hij zal misschien wel eerder voorbij zijn gekomen maar kijk eens naar zijn gesp :D

http://putfile.com/pic.php?pic=11/31800323190.jpg&s=x2
Pas een keer of vijf, maar hij blijft leuk! 8)7
(RTFT, waarbij de 2e T staat voor Topic :*) )

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
MetalNerd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:50:
[...]

Pas een keer of vijf, maar hij blijft leuk! 8)7
(RTFT, waarbij de 2e T staat voor Topic :*) )
Ik wist dat ik zo een RTFT terug zou krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:20:
Bij het 3e stuk kom ik niet meer verder.
Je moet dan binnen een hek openen door het slot open te schieten en dan kan door een luik naar beneden.. en dan ken je nergens meer heen.
Hoe dan verder?
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

ff goed zoeken ;) Ergens een ventilatierooster, of via het plafond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:29:
ff goed zoeken ;) Ergens een ventilatierooster, of via het plafond?
Nope.. geen van beide, je moet dus vallen door dat rooster..
en dan ken je niet meer verder...hooguit helemaal terug naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:01:
[...]

Nope.. geen van beide, je moet dus vallen door dat rooster..
en dan ken je niet meer verder...hooguit helemaal terug naar buiten.
Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Weet iemand of het mogelijk is om een soort timedemo op te nemen van wat je speelt? En zoja, deze af te spelen en eventueel te rippen? ( zoals het met dat vroegere oude quake prima kon ) :) Verder moet ik zeggen dat dit echt een bruut spel is zeg. Freaky as hell. Net ook weer de tering geschrokken, daarom ga ik maar es naar bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't spel net uitgespeeld, wat een spel zeg. Super, ik heb net ff het verhaal nagelezen op wiki. Echt cool

spoiler:
Vooral het einde is super vet gemaakt, wat een graphics. En dan met die heli, freaky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:43:1. De soldaten zijn ongeveer even sterk als jou, het is in ieder geval veel meer in verhouding dan bij Quake 4. Daar kan je makkelijk gaan staan achter een ton om te zien waar ze zijn, zonder veel geraakt te worden. Maar bij Fear zeker niet, zodra je even leant dan ben je al 20 health kwijt en dan heb je nog geen idee waar ze zitten, je bent gewoon keisnel dood.
Jup, meer "Recon" en minder "Assault" in deze FPS game.. Ik voel me altijd vrij kwetsbaar maar dat heeft natuurlijk te maken met die schrikeffecten om de gamer nóg meer te laten schrikken.. Als ik een Strogg was van quake 4 met een paar dark matter guns ed zou ik echt niet gaan bukken/schieten/leanen, etc ;)
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:43:2. Mede door reden 1 heb ik het idee dat ik ver onder mijn shooter-maat presteer, zonder credits voor mijn shooter-prestatie, ik ga na een simpel gevechtje met wat gasten al bijna dood en ik gebruik keiveel medkits terwijl ik net aan Interval 04 ben begonnen op het niveau boven easy! Misschien dat ik door al die spanning van dat meisje en Mr. Paxton-geest, wat schokkerig ben met mijn gun maar anders weet ik het ook niet. Ik word gewoon gepwnd!
Jep heb ik ook.. ben zelf altijd vrij goed geweest in FPS games maar F.E.A.R. is gewoon moeilijk moeilijk moeilijk.. Je vijanden hebben een té goed reactievermogen (als er een soldaat omgekeerd staat en je KIJKT naar hem weet hij al dat je er bent :P) en schieten ontzettend accuraat.. Ook blijken hun kogels meer schade toe te richten dan jouw kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik ben nu aan het einde volgens mij... Ik kom in de gang waar Alma achter me opduikt.. Maar.. Hoeveel lood ik ook in haar hoofdje pomp, ze omhelst me en dan is het voorbij..

Weet iemand hoe ik verder ga bij bovengaand probleem.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

Hoe dien ik verder te gaan?

spoiler:
Ik zit in interval 07 en ben zojuist bij Alice Wade gekomen, ik was even afgeleid en heb niet gehoord wat ze precies zei. Ik heb geen idee waar ik nu naartoe moet. Iemand?

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

ookal luister je niet kan je de weg nog wel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:50:
spoiler:
Ik ben nu aan het einde volgens mij... Ik kom in de gang waar Alma achter me opduikt.. Maar.. Hoeveel lood ik ook in haar hoofdje pomp, ze omhelst me en dan is het voorbij..

Weet iemand hoe ik verder ga bij bovengaand probleem.. :?
spoiler:
Hier zat ik ook vast.. echter opgelost door in het hoekje te gaan zitten en alvast omdraaien wanneer ze er nog niet is.. wanneer de deuren opgaan POMPEN !!!... met kogels bedoel ik dan he O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Ge-wel-(da)-dig goed spel, echt weer netjes gedaan!

Spannend maar niet eng, perfect!

Ik heb het spel op Extreme Difficulty uitgespeeld, maar dit was echt veel te makkelijk tot
spoiler:
het allerlaatste met die geesten die op je afkomen
... wie is het hiermee eens? Als je lekker gecovered bent is iedereen bruut makkelijk dood te krijgen met die heerlijke wapens :) Alleen
spoiler:
die geesten op het einde vermoorden me steeds
... als 1tje me raakt gaat er 80 armor en 60 healt af... vaak op F9 gedrukt dus ^^

Mijn highscore: 190 Health en 6 Reflex Boosters

Mijn mening: die SlowMo mocht wel ìets minder extreem vertragen want het maakt het spel veel te makkelijk.... maar ik blijf het steeds gebruiken want hoe alles kapot en dood gaat 0-0 ge-wel-dig

[ Voor 21% gewijzigd door Gamo op 19-11-2005 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
Het spel doet me op 1 of andere manier denken aan System shock, maar lang niet zo spannend als SS...

Ik ben in de level "Bypass" en heb het spel dus niet helemaal uitgespeeld maar ben toch wel aardig ver om een beeld te vormen.

Na veel reacties gelezen te hebben dacht ik dat het echt om de "thrill" ging maar helaas was het meer schieten. Er zaten wel degelijk een paar goed schrik effecten in, maar van alle levels vond ik er maar een paar meesterlijk gedaan.
De eerste is de trainingssessie waar je de keyboard lay-out leert, dit gaf mij het idee van dat ik echt in psycho achtig thriller mee deed gewoon pure mind fuck!. Helaas werd dat gevoel minder en minder... (op een paar levels weer enigszins versterkt dan zwakt het weer af)

Eerder in dit topic werd de link gelegd naar "The Ring" maar helaas vond ik dat niet passen bij deze game, alleen het meisje en de manier waarop ze af en toe goed uit de hoek kon komen kan je misschien een heel klein beetje met de ring vergelijken.
Alhoewel volgens velen misschien DOOM 3 niet te vergelijken valt hiermee, had DOOM 3 iets meer een claustrofobisch / duisters (ja logisch je neemt het op tegen de forces of HELL zeg maar). Maar zelfs los van dat vond ik doordat DOOM 3 gebruikt maakte van het donkere heel "eng" icm met de mooie graphics op zijn tijden veel "enger" als FEAR. Misschien komt het door dat ik titels als: Silent Hill, System Shock, Resident Evil, Aliens, Doom 3 als "beschouw"...

Misschien waren de "Thrill" verwachtingen te hoog van mij...maar dit kwam ook weer door ervaringen van andere mensen (hier en andere fora).
Als ik gewoon zou moeten beoordelen als shooter met een paar goede schrikeffecten dan is ie zeker heel goed! Een voorbeeld waarbij graphics (vooral de effecten) de ervaring alleen maar versterken!

Het enige wat ik irritant vond is, dat 9 van de 10x ik een perfect kill maakte (zonder zelf geraakt te worden), ik uiteindelijk toch geraakt werd door dat de tegenstander zijn wapen tijdens het doodgaan nog vuurt. Op zich niet zo een ramp...maar toch irritant als ze je zelfs vanuit vreemde hoeken "per ongeluk" weten te raken. En het feit als je "omloopt" dat ze altijd weten waar weten waar je bent, ik loop helemaal terug naar een punt waar ik ze van achtern zou moeten verassen...staan ze guns ready in mijn face te wachten als het ware... (als je het opvallen doet...ok...maar hier ook 9 van de 10 keer...)

Maar goed dit zijn kleine minpunten, en het bovenstaande geld als hoe ik het ervaar. Mocht je een keertje wagen aan een "enge" game omdat je eerst niet deed, dan is FEAR een hele GOEDE game!!
En die paar levels waar over ik het had waren dan ook echt meesterlijk gedaan, talk about underwear destroying moments...sjeez!!

tipje voor de spelers die pas begonnen zijn of nog moeten beginnen wat betreft ammo.

spoiler:
Als je een wapen op pikt die je niet draagt dan is de ammo veel hoger dan de ammo die je krijgt als je die wapen al hebt.

spoiler van gemaakt omdat misschien mensen zijn die er zelfs willen achter komen, maar het gaat niet over de plot, karakters of level beschrijving

edit:

@Gamo: thanks

Ik heb net laatste level gedaan, dat was een weer een goede level!! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door guardian-spirit op 19-11-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Thermaltaker, daar zat ik ook vast vanwege een bug. Je moet inderdaad gewoon weer een stuk teruglopen en dan merk je vanzelf wel weer dat je op de goede weg zit.

Bug spoiler:
spoiler:
Ik had de data van de laptop al geüpload terwijl ze nog bezig waren met praten. Daardoor kwam er geen objectief meer bij en kon ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Nou schiet mij maar lek....

gisteren een nieuwe PC in elkaar gezet.
AMD 64 3500+ venice zalman gekoelt
Asrock dual sata 2 939 m.bord
1024mb Dual Channel
Aopen 6600Gt 128mb agp
Samsung 250gb 8mb sata2

Nu moet ik FEAR toch wel op 1024x786 kunnen spelen en enkele details op high ????
Ik zit weer precies met hetzelfde geklooi als mijn wat oudere P4 2,4ghz ,512mb
Kan gewoon niet hoger als 640*480 spelen en alles LOW

Ik mag niets van detail aanzetten wil het spel superbagger gaan spelen....... krakend geluis en haperen zelfs in de menus !

Huilen met de pet op..... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Jeff[NL] op 20-11-2005 14:09 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

is dit ook een bugje?

spoiler:
interval 8, heb net 2 van die "at-at" dingen kapot gemaakt (of ed 309's of hoe je ze noemt, raketspuwende robots :) ) dan ga je een ruimte in en komen er 4 van die agentjes, de ruimte lijkt verder afgesloten maar loop ik even terug en ga ik er weer heen staan er opeens weer 2 agentjes.
Nu zie ik iets wat een deur zou kunnen moeten zijn maar heeft een verkeerde texture EN werkt ook niet als deur, zie plaatje, bug of moet ik gewoon even verder zoeken (kan geen andere weg vinden)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~groo5899/bug-fear.jpg

ps: heb em nog niet gepatched vanwege mogelijke problemen die je dan kunt krijgen, misschien nu wel es tijd dan? :)

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:13

OMD

spoiler:
dat is een deur, hendel zit in de muur rechts ervan

[ Voor 16% gewijzigd door OMD op 20-11-2005 15:07 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

Kzyto schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:04:

1024mb Dual Channel
Aopen 6600Gt 128mb agp
Samsung 250gb 8mb sata2

Nu moet ik FEAR toch wel op 1024x786 kunnen spelen en enkele details op high ????

Ik mag niets van detail aanzetten wil het spel superbagger gaan spelen....... krakend geluis en haperen zelfs in de menus !

Da's wel heel vreemd. Ik heb een P4, 2.4 Ghz met 512 MB en speel het op 1280x1024 en details op medium (een paar minder belangrijke settings op low) - speelt heel redelijk. Ik heb ook een 6600GT. Heb je alles vervangen behalve je videocard of is die ook nieuw? Misschien is daar iets mis mee? Of heb je dit probleem niet bij andere games?

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

mutcho's gracias OMD, dat ik DAAR nou weer over heen kijk,

nou ja, eerste keer nog maar dat ik even niet verder kwam :)

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1024mb Dual Channel
Aopen 6600Gt 128mb agp
Samsung 250gb 8mb sata2

Onmogelijk. Op jouw systeem zou het op medium moeten draaien. Heb je de laatste drivers van Nvidia geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:13

OMD

obme_ief schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:37:
mutcho's gracias OMD, dat ik DAAR nou weer over heen kijk,

nou ja, eerste keer nog maar dat ik even niet verder kwam :)
your welcome gringo :o

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
MetalNerd schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:18:
[...]

Da's wel heel vreemd. Ik heb een P4, 2.4 Ghz met 512 MB en speel het op 1280x1024 en details op medium (een paar minder belangrijke settings op low) - speelt heel redelijk. Ik heb ook een 6600GT. Heb je alles vervangen behalve je videocard of is die ook nieuw? Misschien is daar iets mis mee? Of heb je dit probleem niet bij andere games?
Nou alles is nieuw behalve de videokaart. Deze is 2e hands maar deze heb ik spelend gezien bij aankoop notabene met het spel FEAR en dat zag er oogstrelend mooi uit.....
Verder moet ik nog een en ander testen met andere games maar zit momenteel niet thuis....

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21

1024mb Dual Channel
Aopen 6600Gt 128mb agp
Samsung 250gb 8mb sata2

Klinkt niet goed, vermoedelijk driver probleem oid.
Zou op High 1024x768 makkelijk moeten draaien,

Ik speel op xp2600 (333) 1024 MB dual channel met een sapphire 9800 XT, op 1024 op medium settings!.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel maar ik had hem echt zo uitgespeeld en dat vind ik dan wel superzonde voor zon mooi spel ik had bij doom 3 toch echt wel een langere ervaring!

Die grafics vind ik wel denderend jezus dat komt je niet snel tegen en de AI is ook damn goed in elkaar gezet! Ook heb ik eigenlijk helemaal geen hol van het verhaal gesnapt :? En het einde werkte niet echt naar een climax toe! Ik vind het gelukkig geen frustrerend spel maar halo ff 50 eurotjes hier voor weggeven nou nee dat doe ik dus niet meer he. Dat is mijn mening.

Op het internet ga ik dit spel niet spelen daar heb ik geen behoefte aan, dus misschien dat het daar qua houdbaarheid wel lang meedoet?

Het valt me echt op dat je de single-player zo doorheen wandelt tegenwoordig dus ligt de nadruk vaker op multi-player maar goed. Naja dit spel kan weer in de kast... Supermario daar deed je pas lang over dat uit te spelen!!!

Nee en ik heb niet gecheat en moeilijkheidsgraad gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

@ saviour,

Bedankt, ik was er inmiddels ook achter dat het gewoon een bug was. Was ook wat te haastig met het uploaden van de laptop geweest.

Inmiddels heb ik de game uitgespeeld en moet zeggen dat dit de beste fps tot nu toe is in mijn ogen!

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hee, das leuk, nieuwe spulletjes voor F.E.A.R. :)
F.E.A.R. public tools & servers v1.02

--------------------------------------------------------------------------------

Vivendi Universal has released the public tools and standalone servers v1.02 for F.E.A.R., the spooky supernatural first-person shooter by Monolith Productions. There are no details on the contents of the SDK, while the servers come in Win32 and Linux flavors and include everything you need to host standalone multiplayer servers for the full game.

Detials can be viewed HERE.

Download:
Win32 retail standalone server v1.02 91.5mb &
Linux retail standalone server v1.02 86.7mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:17:
Leuk spel maar ik had hem echt zo uitgespeeld en dat vind ik dan wel superzonde voor zon mooi spel ik had bij doom 3 toch echt wel een langere ervaring!

Die grafics vind ik wel denderend jezus dat komt je niet snel tegen en de AI is ook damn goed in elkaar gezet! Ook heb ik eigenlijk helemaal geen hol van het verhaal gesnapt :? En het einde werkte niet echt naar een climax toe! Ik vind het gelukkig geen frustrerend spel maar halo ff 50 eurotjes hier voor weggeven nou nee dat doe ik dus niet meer he. Dat is mijn mening.

Op het internet ga ik dit spel niet spelen daar heb ik geen behoefte aan, dus misschien dat het daar qua houdbaarheid wel lang meedoet?

Het valt me echt op dat je de single-player zo doorheen wandelt tegenwoordig dus ligt de nadruk vaker op multi-player maar goed. Naja dit spel kan weer in de kast... Supermario daar deed je pas lang over dat uit te spelen!!!

Nee en ik heb niet gecheat en moeilijkheidsgraad gewoon standaard.
Gewoon standaard is ook te simpel.
Probeer het eens op hard. AI wordt een stuk beter dan en dan hoef je de volgende keer ook niet zo te zeiken dat je er zomaar doorheen wandelt. Standaard is voor nOObs. Dat weet iedereen.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:43:
[...]

Gewoon standaard is ook te simpel.
Probeer het eens op hard. AI wordt een stuk beter dan en dan hoef je de volgende keer ook niet zo te zeiken dat je er zomaar doorheen wandelt. Standaard is voor nOObs. Dat weet iedereen.
Idd. Weliswaar op medium begonnen maar al snel over naar moeilijkste graad. Het mooie van het spel is dat je de moeilijkheidsgraad gedurende het spel kan wisselen. :) Die optie zou elk spel moeten hebben ;)

Op moeilijkste graad is het bij weinig gebruik van bullettime echt niet zo makkelijk. :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Zojuist ben ik het Armachan (?) gebouw binnengekomen. Ik merk wel dat er veel meer tegenstand is, meer zware tegenstanders e.d. Wat me echter tegenvalt is het "creapy" gehalte, dat heb je nu veel minder. Één of twee keer is er nog een eng stuk voorbij gekomen, maar verder niet. Ik hoop dat het nog wel wat erger wordt, voordat het spel is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Snellere link voor de tools van FEAR (geen wachttijd):
ftp://ftp.sierra.com/pub/.../fear_publictools_102.zip

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist de single player demo gedownload, ennuh vette shit dat zeker, alleen ik begrijp its niet, ik hoor niks anders dan mensen die een lage fps hebben..nou hij draait bij mij als een zonnetje
op 1600x1200 alles op max en softshadows uit, doe ik nou iets verkeerds, of mist de demo iets aan settings, ik heb alleen het idee dat AA niet werkt want het is een groot zaagtand festijn, verder ziet het er uit om te zoenen!!
specs
a64 3500+@stock
6800ultra@stock met 8195 drivers
1gb kingston valueram

heb net de multiplayer ook geprobeert ziet er een stuk beter uit op 1600x1200
met AA uit dan, zet ik dat aan is het niet meer te spelen, tenzij ik em op 1024 zet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
saviour schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:49:
Zojuist ben ik het Armachan (?) gebouw binnengekomen. Ik merk wel dat er veel meer tegenstand is, meer zware tegenstanders e.d. Wat me echter tegenvalt is het "creapy" gehalte, dat heb je nu veel minder. Één of twee keer is er nog een eng stuk voorbij gekomen, maar verder niet. Ik hoop dat het nog wel wat erger wordt, voordat het spel is afgelopen.
semi spoiler

spoiler:
Ik ben het helemaal met jou eens het had veel meer gemogen maar schrale troost, de end level is weer een aardige mind-fuck level...tja...liever iets dan niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in interval 08, maar ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien met dit spel.
Ben ik al bijna op het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:37:
ik heb zojuist de single player demo gedownload, ennuh vette shit dat zeker, alleen ik begrijp its niet, ik hoor niks anders dan mensen die een lage fps hebben..nou hij draait bij mij als een zonnetje
op 1600x1200 alles op max en softshadows uit, doe ik nou iets verkeerds, of mist de demo iets aan settings, ik heb alleen het idee dat AA niet werkt want het is een groot zaagtand festijn, verder ziet het er uit om te zoenen!!
specs
a64 3500+@stock
6800ultra@stock met 8195 drivers
1gb kingston valueram

heb net de multiplayer ook geprobeert ziet er een stuk beter uit op 1600x1200
met AA uit dan, zet ik dat aan is het niet meer te spelen, tenzij ik em op 1024 zet.
Op die resolutie moet je AA op 8x zetten mocht je verschil willen zien, des te meer pixels, des te meer karteltjes.

Op 1024x768 hoef ik AA niet aan te zetten, heb toch nauwelijks last van karteltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:50:
Ik zit nu in interval 08, maar ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien met dit spel.
Ben ik al bijna op het eind?
Tja, hier haakte ik ook af.
Paar dagen weggelegd en toen weer begonnen.
Laatste level maakt het weer goed.
Zie ook: Quake4 is beter dan FEAR? *

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:06:
[...]

Tja, hier haakte ik ook af.
Paar dagen weggelegd en toen weer begonnen.
Laatste level maakt het weer goed.
Zie ook: Quake4 is beter dan FEAR? *
Snap je de vraag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in een goede bui, dus ik zeg het dan maar :)

spoiler:
Gebruik de search functie nou eens man!

Ik ben maar weer begonnen, ga nu eens wat minder met de shotgun proberen te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:29:
[...]

Op die resolutie moet je AA op 8x zetten mocht je verschil willen zien, des te meer pixels, des te meer karteltjes.

Op 1024x768 hoef ik AA niet aan te zetten, heb toch nauwelijks last van karteltjes :)
hmm, op 1024 moet er toch echt aa overheen anders iriteer ik me dood....
aa werkt gewoon niet bij de sp demo, bij de mp demo weer wel, althans dat is bij mij het geval.
maaareh hoe kan jij ingodsnaam geen zaagtand festijn krijgen op 1024x768??, ik bedoel hoe hoger
de resolutie, hoe fijner alles is, met als gevolg dat je veel minder kartelrandjes ziet..of ben ik nou in de war? enfin..zal wel door al dat bier komen, was weer weekend natuurlijk. ik kan je overigens wel melden dat je na een fles of 8 niet echt aa meer nodig hebt ;) scheelt weer een upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 05:31:
[...]

hmm, op 1024 moet er toch echt aa overheen anders iriteer ik me dood....
aa werkt gewoon niet bij de sp demo, bij de mp demo weer wel, althans dat is bij mij het geval.
maaareh hoe kan jij ingodsnaam geen zaagtand festijn krijgen op 1024x768??, ik bedoel hoe hoger
de resolutie, hoe fijner alles is, met als gevolg dat je veel minder kartelrandjes ziet..of ben ik nou in de war? enfin..zal wel door al dat bier komen, was weer weekend natuurlijk. ik kan je overigens wel melden dat je na een fles of 8 niet echt aa meer nodig hebt ;) scheelt weer een upgrade :)
ehm lol :P

Ik weet zelf ook niet precies hoe het zit, en ja ik heb zelf soms ook last van die karteltjes, maar het valt echt reuze mee..

iig niet zo erg om AA aan te zetten (wat mij effectief een fps van 20 oplevert :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal verliefd op die 'nail-gun' !!! :D

Ik wist eerst niet wat het precies voor wapen was. Het viel me al op dat soms, als ik een soldier er mee kapot geschoten had, die lui in de meest vreemde poses bleven hangen... ik dacht eigenlijk dat het een soort van bug was. TOTDAT ik wat dichterbij ging kijken en ik zag dat er allemaal grote metalen pinnen door die stakkers geboord waren! :D GENIAAL! Blijven schieten als ze al dood zijn, heerlijk om die lui tegen de muur aan te hameren...

Alleen dat wapen maakt dit voor mij al een super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
whaaa :D waar ben ik nu in beland :) opeens van die
spoiler:
(aan/uit) onzichtbare ventjes.
Daar gaat m'n rush-bullittime-kill-run en weer rush-taktiek. begint nu echt zenuwachtig om je heen te kijken.

Maar ik rush niet zoveel dat ik de spanning niet meekrijg. Dat is gewoon "dood"zonde :P

enige betere taktiek tegen deze ventjes, behalve je bullittime?

Die Nailgun is idd echt super, vooral op grote afstand, met dat levelgedeelte, waar je de soldiers al ziet aankomen dmv hun schaduw, aim houden, spotten en dan gelijk bullittime activeren, en vastspijkeren die hap :P

ben nu dacht ik bij Interval 4 ofzo. vind t nog steeds n beetje creepy in de donkere hoekjes :D

(zo beter?)

[ Voor 5% gewijzigd door HyperTrophy op 29-11-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HyperTrophy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:21:
ben nu dacht ik bij Interval 4 ofzo. vind t nog steeds n beetje creepy in de donkere hoekjes :D
gooi er even spooiler tags omheen joh ! Dat maakt het ook spannend voor de andere lezers/spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
HyperTrophy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:21:
enige betere taktiek tegen deze ventjes, behalve je bullittime?
Ik ben geen goede gamer, maar zonder bullettime houd ik deze jongens echt niet bij. Toen ik ze voor het eerst zag, schrok ik me trouwens de pleuris :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
saviour schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:28:
[...]
Ik ben geen goede gamer, maar zonder bullettime houd ik deze jongens echt niet bij. Toen ik ze voor het eerst zag, schrok ik me trouwens de pleuris :P
Het maakt je gelijk nieuwsgieriger naar wat er nog komen gaat, of de tegenstand nog verrassender wordt :)
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!