Iets meer pixels voor avatar

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Breepee schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:02:
[...]
Die 60x60 pixels heb je toch ook niet zelf bedacht :?
Nee, dat was op basis van de standaard en die was al ooit bedacht. Nu kom jij met een nieuwe standaard en wil mijn icoon een beetje ogen, dan MOET ik hem wel aanpassen.

Mag ik voorstellen dat jij ALLE icons dan maar aanpast aan jouw wens?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

JHS schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:18:
Maar ik geloof niet dat er hier verder nog iets uit gaat komen :) .
Dat denk ik ook niet, en die conclusie was overigens al eerder in dit topic getrokken. :)
De extra discussie die daarna volgde heeft daar weinig aan toegevoegd naar mijn mening. We kunnen concluderen dat het merendeel van de mensen die hier reageerden tegen een aanpassing is. Een aanpassing zou meer problemen met zich meebrengen dan dat het voordeel op zou leveren en de kans dat het door zou gaan lijkt me dan ook uiterst gering.

Zelfs al zou iedereen hier in LA opspringen van enthousiasme om dit te veranderen, dan zou je vervolgens * crisp nog moeten zien te overtuigen in een topic in React Bugs en Featurerequests dat hij hier zijn tijd in moet gaan steken. ;)
Voor nu denk ik dat we er hier wel redelijk over uitgepraat zijn. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Breepee schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:01:
[...]
Vind ik een betere verhouding en levert iets meer ruimte op voor je avatar en gebruikt imho overbodige whitespace. 't Is natuurlijk een voorkeur.
Als het alleen om die verhouding gaat, waarom maak je dan je icon niet 60x36 ? Zelfde verhouding, alleen moet je dan aan zowel de boven- als de onderkant even een witte balk toevoegen van 12px.
Iedereen blij lijkt me :)

edit:
Superdeboer schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:30:
Voor nu denk ik dat we er hier wel redelijk over uitgepraat zijn. :)
offtopic:
sorry :*

[ Voor 19% gewijzigd door Erkens op 22-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
Erkens schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
[...]

Als het alleen om die verhouding gaat, waarom maak je dan je icon niet 60x36 ? Zelfde verhouding, alleen moet je dan aan zowel de boven- als de onderkant even een witte balk toevoegen van 12px.
Iedereen blij lijkt me :)
Dan had ik de daad waarschijnlijk allang bij het woord gevoegd ;) oftewel, zodra ik dat doe, werd m'n avatar wat te klein

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1 2 3 Laatste