Ik pleit bij deze voor meer pixels bij het gebruik van avatars. In de hoogte is vaak zat ruimte voor wat grotere plaatjes, maar ook met bijvoorbeeld de 'nieuwe' standaardtheme van GoT is er ook in de breedte ruimte voor minstens twee keer zoveel pixels (die zijn nu gewoon helemaal ongebruikt). Omdat ik avatars primair gebruik om personen te identificeren (en dat gaat nu eenmaal makkelijk a/d van een plaatje op zo'n witte website als deze) is iets meer (in de breedte in ieder geval) ruimte volgens mij best mogelijk.
In vergelijking met andere fora komen we er ook nogal bekaaid vanaf (hoewel ik het helemaal eens ben dat zeeen van banners in zowel de avatar of sig niet moeten). Stel dat de avatar 100 pixels breed zou mogen zijn en de hoogte gehandhaafd wordt, dat levert 2/3 meer oppervlakte op en gaat enkel tenkoste van ongebruikte ruimte.
Een goed idee lijkt me dus
In vergelijking met andere fora komen we er ook nogal bekaaid vanaf (hoewel ik het helemaal eens ben dat zeeen van banners in zowel de avatar of sig niet moeten). Stel dat de avatar 100 pixels breed zou mogen zijn en de hoogte gehandhaafd wordt, dat levert 2/3 meer oppervlakte op en gaat enkel tenkoste van ongebruikte ruimte.
Een goed idee lijkt me dus
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos