Wahahahhaa, die duiters
Klopy idd dat ie airride heeft, hij staat daar erg vaak geparkeerd, en laatst ook gewoon hoog op zijn wieltjes.TiMMieJ schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:51:
[...]
Dit is de auto van een kennis van mij en die heefft idd een airride...
Ding is strak tot in detail in imho alles behalve fout !
@ Sicknick
Voor de Lupo en Arosa kan je bijna alleen maar een lip krijgen..
En als je al hele bumpers kan krijgen is het van waaiboomplastic.
Op de foto ziet het er misschien niet helemaal top uit maar in het echt is het een stuk strakker.
En fout is een relatief begrip

Ford Fiesta/Corvette (volgens de link)?

Dan liever bovenstaande 'Vette
gefixt
[ Voor 40% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 26-02-2006 22:12 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Site werkt prima, alleen hotlinken is niet lief.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:54:
Linkje werkt niet? (hele site werkt niet?)
En dat is echt een 'vette' Porche
Wat is eigenlijk een 3-cylinder vloeistofgekoelde Trabant met schijfremmen? (origineel is 2-cylinder luchtgekoeld met trommelremmen)
Goud of fout?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Nog 5 te weinig 
Wat voor blok is dat eigenlijk ? van 'n motorfiets of smart oid ?
Beetje vaag ook, met die 3 bobines.
Is dit nadat zijn garage is afgefikt?Hydraulik-Phunk schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:47:
[afbeelding]
Dan liever bovenstaande 'Vette
gefixt
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja, daarna is 'ie heel lang niet buiten geweest.
Dus dat wordt flink vlammen in dat ding om die pondjes er af te laten vliegen.
Dus dat wordt flink vlammen in dat ding om die pondjes er af te laten vliegen.
Wartburg (andere Oosduitse auto), ook 2-takt.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:22:
Nog 5 te weinig
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Mn eigen, met misplaatste M-badge!!
Sorry hoor maar ik vind deze nog wel iets hebben. Vooral de plaatst van de acahterlampen. in de bumper. Vindt het wel vet eruitzien
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Haha ja ik vind die Ka ook wel vet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Alles wat veranderd wordt aan een Ka maakt hem beter... Maakt niet uit wat. Zelfs een 30cm uitlaat zou een Ka nog beter maken dan origineel.
Ik vind het zeer subtiel gedaan, ben nu alleen wel bang dat het interieur nog standaard is, en dat je als je de motor start je een mooie diesel-ratel hoort

Dat vindt ik discriminatie voor alle ka gebruikersAlsem1 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:28:
[...]
met een ford ka heb je het voordeel dat het niet veel lelijker kan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja, 95% van de mensen die een Ka rijdt is vrouw...

Ik vind het net een uitgezakte kont om te zien
Ik vind het 'm wel iets van de PT Cruiser geven nu
offtopic:
Dat kenteken, een wijvenbak
[ Voor 10% gewijzigd door Carpento op 02-03-2006 15:22 ]
There is no replacement for displacement!
Moet zeggen dat die deuren wel origineel gedaan zijn voor vleugeldeuren, nog nooit op die manier gezien...
Wel erg handig idd als je eens krap geparkeerd staat.TheZeroorez schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:37:
Moet zeggen dat die deuren wel origineel gedaan zijn voor vleugeldeuren, nog nooit op die manier gezien...

Verwijderd
Dit is pas foute tuning
Geintje
Dit is wel een echte link, en al nog fouter dan het geintje wat ik net flikte
Als je naar de achterkant kijkt denk je, zo, dit ding heeft potentie, en dan zie je die neus, en dan wil je eigenlijk liever meteen gewoon 2 meter onder de grond. Wat een aso zeg, die moet nodig op kookles, want qua styling bakt hij er niks van...

Geintje

Als je naar de achterkant kijkt denk je, zo, dit ding heeft potentie, en dan zie je die neus, en dan wil je eigenlijk liever meteen gewoon 2 meter onder de grond. Wat een aso zeg, die moet nodig op kookles, want qua styling bakt hij er niks van...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 17:50 ]
Top GearRoamor schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:43:
[...]
Wel erg handig idd als je eens krap geparkeerd staat.Supermarkt anyone? De Ford GT heeft ook dergelijke problemen.
@ Hierboven... Ik kom dagelijks langs een auto die precies dezelfde kleur is, dezelfde koplampen heeft, dezelfde achterlichten heeft, én dezelfde achterbumper heeft, zijskirts weet ik niet zeker

Ik spring dalijk denkk even op de fiets om wat fototjes te maken, ook van een andere kar. Misschien maak ik nog foto's van 2 goed getunede auto's ook...
[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2006 17:54 ]
Verwijderd
Weer zo'n Ferrari Enzo bumperVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:50:
Dit is pas foute tuning![]()
![]()
![]()
Geintje![]()
Dit is wel een echte link, en al nog fouter dan het geintje wat ik net flikte![]()
dacht ik ook gelijk aanCarpento schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:21:
[...]
Ik vind het net een uitgezakte kont om te zienDus of de vrouwen dat mooi gaan vinden / het als compliment zien voor hun auto...
Ik vind het 'm wel iets van de PT Cruiser geven nu
offtopic:
offtopic:
oud wijvenbak nogwel, 57 jaar oud en dan dat rijden
oud wijvenbak nogwel, 57 jaar oud en dan dat rijden
Voor het geval ie verkocht wordt:Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:50:
pic1
pic2
pic3
Want hij hoort zeker wel in het topic
Verwijderd
Het is tenminste wel een echte auto maargoed die zwarte spoiler aaaah!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:48 ]
Serieuze velgen, maar die spoiler is pure (in dit geval) anale verkrachting.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
I'll take it!
Sterker nog, ik zou die chromen velgen pakken, mee nemen, in de kliko dumpen en er zwarte velgen onder zetten...dikke pimp bak!

/Edit:
of die velgen kaalschuren, klaarmaken voor overspuiten, en zwart laten maken
Sterker nog, ik zou die chromen velgen pakken, mee nemen, in de kliko dumpen en er zwarte velgen onder zetten...dikke pimp bak!
/Edit:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:53 ]
Maar dan wel de velgranden zo latenVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:52:
I'll take it!![]()
/Edit:
En die kleine spoilertjes aan de dorpels ook ff in de kleur van de auto spuiten, maar die diffuser mag van mij zwart blijven
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Idd, wel randjes chroom laten, dat staat
Maar wat nu zwart is zou ik ook daadwerkelijk zwart laten, vind dit een van de mooiere Ferrari's die ik gezien heb.
Maar wat nu zwart is zou ik ook daadwerkelijk zwart laten, vind dit een van de mooiere Ferrari's die ik gezien heb.
Welke debiel gaat er nou een El Cheapo spoilertje op een auto zetten die waarschijnlijk met de grootst mogelijke zorg aerodynamisch ontworpen is? Waarschijnlijk doet het ding meer kwaad dan goed.

Waarom komen de laatste tijd niet echt lelijke tunes meer. MAar telkens die net op het randje zijn en meestal niet lelijk zijn. Ik ga nog eens zoeken naar echt lelijke. Wish me luckVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:47:
Het is tenminste wel een echte auto maargoed die zwarte spoiler aaaah!!
[afbeelding]
Verwijderd
Moeilijk te zeggen misschien is de spoiler wel zodanig afgesteld dat het een toegevoegde waarde heeft maargoed, het ziet er niet al te elegant uit. Ik denk daarnaast niet dat het een Halfords-spoiler isKing_Louie schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:36:
Welke debiel gaat er nou een El Cheapo spoilertje op een auto zetten die waarschijnlijk met de grootst mogelijke zorg aerodynamisch ontworpen is? Waarschijnlijk doet het ding meer kwaad dan goed.
Die diffuser is ook niet helemaal standaard volgens mij. Ik heb zo het gevoel dat dit rooie gevaarte toch onder handen is genomen door iemand die er wel degelijk verstand van heeft...
Mooi, ik vind van niet, maar echt fout vind ik het ook weer niet
Mooi, ik vind van niet, maar echt fout vind ik het ook weer niet
Die Polizei Porsche schijnt wel een samenwerking te zijn tussen Polizei en Techart, voor een campagne die "Tune it! Safe!" heet, tegen onveilige tuning.
[ Voor 5% gewijzigd door Entity op 03-03-2006 10:31 ]
Deze heb ik van de week zelf geschoten in Brussel maar vindt het wel allemaal erg slecht afgewerkt en ik vindt de voorbumper nog niet eens staan ook.

Waar tegenover ik ook deze 2 auto's tegen kwam :

Waar tegenover ik ook deze 2 auto's tegen kwam :

Blij Met Wilco
Die Testarossa hoort hier natuurlijk niet, dat is gewoon een brute bak waar nog geen fout schroefje aan zit.
Die spoiler van die Renault
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
die door gezakte achter as (onee dat is tuning)
die uitlaad die way te ver uitsteekt
die rubbere stoot strip op de deur
Die BMW... Erg orginele keuze voorbumper... Ik heb het idee dat die zo ongeveeer gratis weggeven word bij een flesje autowas... Zo ziek vaak kom je die tegen
(en ook steeds vaker niet onder BMW's)
En ja.. Hij is afschuwelijk...
En ja.. Hij is afschuwelijk...
Verwijderd
Hier in nederland zie je ze helaas ook veel te veel, ik vind dat echt de ranzigste voorbumper die er bestaat, en uit principe weiger ik die dan ook gewoon te verkopen in mijn webshop.
En ik blijf er bij, die gestylde Ferrari...zwarte velgen, chromen randje...dikste bak die je je voor kan stellen
En ik blijf er bij, die gestylde Ferrari...zwarte velgen, chromen randje...dikste bak die je je voor kan stellen
Waarom zou je hem niet verkopen ? Je ziet hem zo vaak, dus mensen willen hem graag.. dus kun je er goed winst op maken lijkt me dan...Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:24:
Hier in nederland zie je ze helaas ook veel te veel, ik vind dat echt de ranzigste voorbumper die er bestaat, en uit principe weiger ik die dan ook gewoon te verkopen in mijn webshop.
Blij Met Wilco
Ik heb die Renault foto net aan m'n moeder laten zien omdat die dezelfde Renault megane heeft, ook geel en coupe versie..
Zegt ze: "Oh die is wel grappig, zo'n uitlaat wil ik ook!"
Zegt ze: "Oh die is wel grappig, zo'n uitlaat wil ik ook!"
57696520646974206c65657374206973206e657264
Die auto is van de vereniging van Duitse Tuners. Met deze auto willen ze aandacht hebben voor hun slechte situatie door het kopieren van bumpers en kits door poolse en russische bedrijven. De auto is een onder deel van een campagne vna die vakbeweging (die schijnbaar dus bestaat jaBarracuda_82 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:54:
Lijkt me niet een echte polizei-auto. Is dat in het buitenland allemaal toegestaan??
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
en die poolse en russische bedrijven kwamen met bovenstaande bmw bumper geval ?
Verwijderd
Omdat ik graag een goede naam wil creeren, en dat niet lukt als ik zulke bumpers verkoop-Thunder- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:26:
[...]
Waarom zou je hem niet verkopen ? Je ziet hem zo vaak, dus mensen willen hem graag.. dus kun je er goed winst op maken lijkt me dan...
Daarbij, bumpers zijn financieel gezien absoluut niet aantrekkelijk om te verkopen.
Ik zie niet meteen wat dat voor auto is.
Ziet niet verkeerd uit, maar zal toch een foto van de hele voorkant moeten zien om dat te kunnen beoordelen
Ziet niet verkeerd uit, maar zal toch een foto van de hele voorkant moeten zien om dat te kunnen beoordelen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
normaal vind ik Angel Eyes erg mooi, en ben al helemaal fan van Peugeot (vraag me niet waarom), maar deze vind ik toch wel erg fout zo hoor
Bite me
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Deze stond een paar straten verderop:

Of die fan kon draaien weet ik niet, maar erachter zat gewoon een dichte plaat
Overigens ging de eigenaar heel blij met z'n afstandsbediening spelen vanuit huis toen ik die foto's maakten, hele tijd dat ding piepen en knipperlichten aan/uit.

Overigens ging de eigenaar heel blij met z'n afstandsbediening spelen vanuit huis toen ik die foto's maakten, hele tijd dat ding piepen en knipperlichten aan/uit.
Tsja, Foute tuning op en top. Wat wil je, dit is namelijk nog een auto die in De Grote Beurt is geweest!!Aikon schreef op maandag 06 maart 2006 @ 07:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://veronica.sbs.nl/mo...uws&sid=4717&rubrieknaam=
ehhhh..HOI
OMG

Erg fout haha
Erg fout haha
‹(◕‿◕)›
wel grappig om de ondertoon van het slachtoffer te lezen.. ze moest iets positiefs zeggen maar het kwam neer op: mijn auto was toch niet te verpesten en het was ze bijna toch geluktkRiZzZiZ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:53:
[...]
Tsja, Foute tuning op en top. Wat wil je, dit is namelijk nog een auto die in De Grote Beurt is geweest!!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Mijn hemel, je hebt foute tuning, maar dit is nog erger. Die kun je dus ook nooit meer verkopen. Wie wil er nou een auto met een industriele ventilator in de motorkap gelast.Aikon schreef op maandag 06 maart 2006 @ 07:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind "de grote beurt" zowiezo gaar. Een auto tunen vind ik persoonlijk wel leuk, maar de materialen die ze in dat programma gebruiken zijn knap waardeloos. Het ziet er allemaal zo enorm goedkoop uit. De kunst van het tunen is juist ervoor te zorgen dat mensen denken dat de auto zo uit de fabriek rolt.
Lol, ik had die versnellingspook nog niet eens gezien. Wat moet dat voorstellen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 15:31 ]
Makkelijk om de was even te drogen

Living the American Dream
Verwijderd
Wasre...ehm, spoiler eraf, en i'll take it...wel opletten met aanloop van de banden natuurlijk
check die site.. en dan de BMW Nightmare Page
160 foute BMW's
heb me net een half uurtje goed vermaakt
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Hahaha, mijn eerste gedachte: "lijkt wel uit De Grote Beurt te komen!".....kRiZzZiZ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:53:
[...]
Tsja, Foute tuning op en top. Wat wil je, dit is namelijk nog een auto die in De Grote Beurt is geweest!!
Soepje erbij?
Kijk eens naar die velgen, loopt niet echt recht
Spoilier ziet er mij ook niet helemaal origineel uit..
Verder ben je best wel gek als je zoiets kunt bedenken

I don't want no cake, I want me some pie!
Op die site staan heel wat fouten
‹(◕‿◕)›
Je kan veel zeggen, maar ze hebben iig een Prius mooier weten te maken
The ramblings of an idiot
Van de week stonden er voor de deur bij ons 3 van die apparaten. Bah wat zijn die lelijk
In gewoon zwart ipv deze kleur dat wel.

In gewoon zwart ipv deze kleur dat wel.
Whoop!
zijn niet mooi nee, maar wel gunstig! ook nog behoorlijk vlot trouwens, voor een gezinsbak that is...
¯\_(ツ)_/¯
klopt, een keer een proefrit mee gemaakt en ze rijden best lekker eigenlijk..beschuitfluiter schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:44:
zijn niet mooi nee, maar wel gunstig! ook nog behoorlijk vlot trouwens, voor een gezinsbak that is...
en zit een bult gadgets in
Mijn pa en ma hebben hem getest voor RTL autowereld, toen hij nog niet eens uit was in Nederland. Hij is erg vlot, vooral 0-50 ja...
Tot dat je moet remmen, wat een K U T remmen zitten erop zeg niet normaalTheZeroorez schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:44:
Mijn pa en ma hebben hem getest voor RTL autowereld, toen hij nog niet eens uit was in Nederland. Hij is erg vlot, vooral 0-50 ja...
Daarin is hij in goed gezelschap: volgens een van de blaadjes die ik heb gelezen had de Alfa 147 de slechtste remmen van de 5 auto's in het rijtje
mmm is me niet echt opgevallen, zelfs een noodstop test gedaan remde in degene die ik reed prima..3p0x schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:57:
[...]
Tot dat je moet remmen, wat een K U T remmen zitten erop zeg niet normaal
Was wel het australische model dus misschien dat die andere remmen heeft..
Heeft iemand er ook al over nagedacht dat het mogelijk te maken heeft met het feit dat de Prius energie uit zijn remkracht haalt?
Paps had er iig geen last van.
Paps had er iig geen last van.
Dat maakt niet uit. Of je snel of langzaam remt, de hoeveelheid energie die het oplevert is hetzelfde.
En al zou dat niet zo zijn, de veiligheid mag natuurlijk nooit lijden onder dit soort milieuvriendelijke fratsen.
En al zou dat niet zo zijn, de veiligheid mag natuurlijk nooit lijden onder dit soort milieuvriendelijke fratsen.
De grote beurt...

die eerste 2 zijn verschikkelijk.. maar de rest valt (voor grote beurt) wel weer mee..Barracuda_82 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:52:
De grote beurt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Volkswagen vind ik best geinig eigenlijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Love is in the air. Voor een "love"bug is hij best vet. Voor de rest vind ik ze gewoon lelijk.
De hoedenplank van die Alfa gaat buiten de auto gewoon verder... Wat wil je met zo'n spoiler bereiken? Moet het je achter downforce geven op een auto met voorwielaandrijving? Op zo'n rare plaats doet hij dat al helemaal niet...
Nee, DGB auto's staan altijd binnen in die Care, ook kun je ze herkennen aan een beetje kindsheid, iets met een rokje aan, bloemen erop, een lelijk design, kever-spatborden, stukken botsauto, metalen schoenen met enorme veters en zulk soort ongein
Zonder die spoiler : serieus vette auto...met, bagger...
Ik vind die ralley Golf opzich wel goed gelukt. Ook een beetje vreemde spoiler, maar bestickering is erg vet.
Ioniq 5 P45
Je vergeet de brandblussers in de deuren en op de motorkap van een MX-6TheZeroorez schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:41:
Nee, DGB auto's staan altijd binnen in die Care, ook kun je ze herkennen aan een beetje kindsheid, iets met een rokje aan, bloemen erop, een lelijk design, kever-spatborden, stukken botsauto, metalen schoenen met enorme veters en zulk soort ongein

Ze hebben trouwens wel een paar mooie auto's gemaakt. die el-camino ofzo, amerikaanse ragbak. En toen voor die radio-presentator een renault 18 o.i.d., en een keer een civic in catamaranstijl. Er zijn dus wat minder negatieve uitschieters.
Er was trouwens maar 1 reden om te zien dat die alfa niet van DGB was: die uitlaten. Voor de rest klopt het prima, maar ik heb ze nog nooit dat soort uitlaten zien monteren...
@Spiller: alleen jammer dat al die merken op de whishlist van de eigenaar staan, aangezien ze echt niks doen aan de ophanging behalve verlagen...
totdat je offroad gaatSpiller schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:10:
Ik vind die ralley Golf opzich wel goed gelukt. Ook een beetje vreemde spoiler, maar bestickering is erg vet.
Dit topic is gesloten.