Ha, ze zijn voorspelbaar/herkenbaar! Gisteravond maar weer es gekeken naar dat programma. Hier in de binnenstad van Groningen zie ik die blauwe Mazda 323F wel eens staan. Dus ik zeg tegen m'n vriendin: "die blauwe Mazda met die strepen, die zou best wel es van De Grote Beurt kunnen zijn. Morgen even opzoeken....." En taadaa!
Waar in groningen. heb hem zelf nog nooit zien staan eigenlijk. Wil eigenlijk die bloemetjes wagen ook wel eens zine. Die zou ook ergens in haren/groningen moeten staan. Alleen maar om re gewoon naast te staan en heel hard te lachenMartijnGizmo schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:04:
[...]
Ha, ze zijn voorspelbaar/herkenbaar! Gisteravond maar weer es gekeken naar dat programma. Hier in de binnenstad van Groningen zie ik die blauwe Mazda 323F wel eens staan. Dus ik zeg tegen m'n vriendin: "die blauwe Mazda met die strepen, die zou best wel es van De Grote Beurt kunnen zijn. Morgen even opzoeken....." En taadaa!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
MBV schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:38:
Die 145 is geeneens een DGB auto volgens mij. Ik zie geen yorinde sticker iig
Het is wel degelijk een DGB auto..MBV schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:26:
[...]
Er was trouwens maar 1 reden om te zien dat die alfa niet van DGB was: die uitlaten. Voor de rest klopt het prima, maar ik heb ze nog nooit dat soort uitlaten zien monteren...
De uitlaat links is echt, de rechterkant zijn nep omdat het anders niet uitkomt met de benzinetank.
Hier nog wat meer pics;

En de DGB url;
http://veronica.sbs.nl/mo...uws&sid=4542&rubrieknaam=
het blijven jongens van een schadeherstel bedrijf he.. wees blij dat het vast zit!
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
zie je duidelijk aan die 10CM extra kreukelzone voor en achter...B-lennium schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:36:
het blijven jongens van een schadeherstel bedrijf he.. wees blij dat het vast zit!
maar die uitlaat
* JT valt scheurend van de stoel af

Dat is echt het toppunt van rijst, van sneuheid, 2 pijpjes die een uitlaat moeten voorstellen
Dat is echt het toppunt van rijst, van sneuheid, 2 pijpjes die een uitlaat moeten voorstellen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En als je al zo'n vleugel wilt plaatsen, zet hem dan bovenop en niet op deze mislukte totaal overbodige manier. Wat een humor zeg!
Gisteren trouwens wel ff gekeken en ik moet zeggen dat die BMW best mooi was geworden.
Volgende week trouwens een leuke editie (vriendin geeft vriend op, maar vriend geeft ook vriendin op ...) En het leuke is dat ze uit mijn woonplaats Ede komen. Ik zag ineens tijdens de preview een bekende bioscoop op de achtergrond. Ik ga het in ieder geval wel ff kijken.
Gisteren trouwens wel ff gekeken en ik moet zeggen dat die BMW best mooi was geworden.
Volgende week trouwens een leuke editie (vriendin geeft vriend op, maar vriend geeft ook vriendin op ...) En het leuke is dat ze uit mijn woonplaats Ede komen. Ik zag ineens tijdens de preview een bekende bioscoop op de achtergrond. Ik ga het in ieder geval wel ff kijken.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het enige dat mooi is aan die schijtbak zijn de velgen en het originele model.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 104562
Zojuist ff iemand aangesproken, en die kende deze auto (hij werkt ook voor Fuel), deze was van ene Donny, als reclame hok bedoelt voor Cruise Fest. Mening bleef overigens onverandert; lelijk hok
Anoniem: 16963
Nog wat engelse rotzooi:

Deze is zo fout dat ik hem eigenlijk stiekum toch heel gaaf vind, afgezien van de achterkant dan:

Deze is zo fout dat ik hem eigenlijk stiekum toch heel gaaf vind, afgezien van de achterkant dan:

PVC ook hèJT schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:40:
* JT valt scheurend van de stoel af![]()
![]()
![]()
Dat is echt het toppunt van rijst, van sneuheid, 2 pijpjes die een uitlaat moeten voorstellen![]()
![]()
![]()

En die vleugel, daarmee moet je echt mee oppassen, als je je achterklep opendoet ben je voor je het weet ben je de lul (doodslag..)
Ik kwam via MP nog op een mooie site:

Vooral die laatste is een juweeltje.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Dat is nou niet echt de meest foute tuning.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:42:
Ik kwam via MP nog op een mooie site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je tasje zal maar gestolen worden, je vergeet dat die vleugel erop zit en je geeft gas naar achter om de dief aan te rijdenTheZeroorez schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:48:
[...]
PVC ook hè![]()
En die vleugel, daarmee moet je echt mee oppassen, als je je achterklep opendoet ben je voor je het weet ben je de lul (doodslag..)
Maar volgens mij kan je met dat ding ook een dikke boete krijgen, uitstekende spoiler van alu met scherpe hoeken...
Ecodan warmtepomp
Laat ik het zo zeggen: ik zou me schamen als ik er bij in zou zitten.DEVoTi0N schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:47:
[...]
Dat is nou niet echt de meest foute tuning.
Vooral die afschuwelijke "ZL-Tuning" stickers in dat tenenkrommende lettertype is reden genoeg om het fout te vinden.
En die MR2 vind ik maar lelijke achterlichten hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 13-03-2006 13:30 ]
Als je het vergelijkt met de andere posts in dit topic dan is dit toch echt niet zo extreem hoor. Maar mooi is het inderdaad niet.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:28:
[...]
Laat ik het zo zeggen: ik zou me schamen als ik er bij in zou zitten.
Vooral die afschuwelijke "ZL-Tuning" stickers in dat tenenkrommende lettertype is reden genoeg om het fout te vinden.
En die MR2 vind ik maar lelijke achterlichten hebben.
zojuist onderweg vanuit mijn vriendin naar huis gefotografeerd met m'n telefoon.
(als je twee foute auto's na elkaar tegenkomt ga je er meer op letten dan normaal)

En dat allemaal in het tunerparadijs van Nederland; Venray
(als je twee foute auto's na elkaar tegenkomt ga je er meer op letten dan normaal)

En dat allemaal in het tunerparadijs van Nederland; Venray
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Die 1e Golf vindt ik eerlijk gezegd niet fout.
Die 2e had gewoon geen geld meer voor een fatsoenlijke uitlaat.
Die 3e Golf hoort hier idd wel thuis.
Die Honda is nog de minst erge van dat type dat ik gezien heb, op het achterembleem na natuurlijk.
Die Astra is idd gaar.
Die Peugeot heeft wel een érg gare tankdop idd. Standaard, maar nog steeds gaar voor zo'n voor de rest vrij normale/standaard auto.
Die Clio is niet getuned, heeft gewoon tijdens de regen langs een papierbak gereden ofzo
En die CRX is standaard
Die 2e had gewoon geen geld meer voor een fatsoenlijke uitlaat.
Die 3e Golf hoort hier idd wel thuis.
Die Honda is nog de minst erge van dat type dat ik gezien heb, op het achterembleem na natuurlijk.
Die Astra is idd gaar.
Die Peugeot heeft wel een érg gare tankdop idd. Standaard, maar nog steeds gaar voor zo'n voor de rest vrij normale/standaard auto.
Die Clio is niet getuned, heeft gewoon tijdens de regen langs een papierbak gereden ofzo
En die CRX is standaard
[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 13-03-2006 18:44 ]
Die tankdop op het peugje is standaard

die tankdop is standaard.. heb ik ook op m'n 206cc RG
[ Voor 39% gewijzigd door Alsem op 13-03-2006 18:42 ]
Is nu al fout bezig, kan nooit meer goed komen

zeg me dat je collega de auto zwart gat spuiten. Dit is echt net dat bruin wat je aantreft onder je schoen als je net terug komt van een geitjes boerderij.Virus.NL schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:37:
Auto van een collega, is 'nog lang niet af'...
[afbeelding]
Ps. Geitjes zijn gaaf. Laten we allemaal geitjes adopteren.
Ps2. Kippen zijn ook leuk. Alleen die vogelgriep he
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ben ik niet met je eens, met een beetje fraaie bodykit kan dit nog best wat worden.
Een lelijke grafbak met een beetje fraaie bodykit bijvoorbeeld.
Hij kan nog wel mooi worden, alleen moet dan de originele bumper er weer op, de auto moet zwart gespoten worden, en hij moet verlaagd. De achterlichten zou je kunnen vervangen door (originele) Lexus lichten, alleen moet je dan waarschijnlijk wel een beetje puzzelen en plamuren. Ruiten blinderen, en klaar is Kees.
En dan maar hopen dat hij geen diesel-ratel heeft..
En dan maar hopen dat hij geen diesel-ratel heeft..

edit:
En dat zwarte plastickje aan de zijkant moet er natuurlijk af
En dat zwarte plastickje aan de zijkant moet er natuurlijk af

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 16-03-2006 19:17 ]
Anoniem: 37526

Is dit niet redelijk standaard? Er staat mij wat bij van een SL700 oid
/edit: Bijna: Mercedes SEC 700
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 16-03-2006 19:51 ]
Already tuned by ze djerman engineersAnoniem: 37526 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:42:
[afbeelding]
Is dit niet redelijk standaard? Er staat mij wat bij van een SL700 oid
/edit: Bijna: Mercedes SEC 700
Het nut van een zonneband op de achterruit ontgaat mij een beetje...Virus.NL schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:37:
Auto van een collega, is 'nog lang niet af'...
[afbeelding]
Die uitlaat, dat is gewoon fout, verder heeft de wagen wel potentie imo.
De Nederbelg !
Die moet nog naar de spuiter he.. work in progress
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Al die negatieve reacties op die focus 
Zal ik eens even positief doen?
Die velgen zijn wél geil
Zal ik eens even positief doen?
Die velgen zijn wél geil
I don't want no cake, I want me some pie!
Idd, en die kleur vind ik ook mooi.
Je ziet al zoveel blauwe/rooie/zilverkleurige auto's.....
Uitlaten zijn een beetje jammer idd, maar verder vind ik het wel een aardig karretje, voor een Frud
Je ziet al zoveel blauwe/rooie/zilverkleurige auto's.....
Uitlaten zijn een beetje jammer idd, maar verder vind ik het wel een aardig karretje, voor een Frud
HAHAHA! DAt ga ik met mijn 316 doen!!!!111 
De tering zeg
De tering zeg
wat een waus zeg, dat je het uberhaupt in je kop haalt om je auto zo om te bouwen

Volgens mij heb ik ergens meer foto's gezien van dat ding, maar is geen fotosoep meende ikThinkPadd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:38:
Vette fotosoep
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik dacht even dat er weer iemand zijn honda had verbouwd tot BMW, totdat ik zag dat het een E30 was. Wat een lelijke grafbak

Anoniem: 94768

Goeie 'tuning':

Ik denk dat al jouw foto's op die 1e fiesta na hier niet echt thuishoren.. Laten we wel fout getunede auto's blijven showen 
offtopic:
omg, wat heb je gedaan toen je die foto's maakte?

Anoniem: 94768
Mwah ik vind die golf ook wel redelijk fout.TheZeroorez schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:30:
Ik denk dat al jouw foto's op die 1e fiesta na hier niet echt thuishoren.. Laten we wel fout getunede auto's blijven showen
offtopic:
offtopic:
Die foto's zijn gemaakt met K750i. Alleen is dat knopje soms nogal irritant zodat hij op de raarste momenten foto's maakt
Die foto's zijn gemaakt met K750i. Alleen is dat knopje soms nogal irritant zodat hij op de raarste momenten foto's maakt

Haha, ok.
Er zijn er alleen wel 3 van de 6 niet getuned, die horen hier dus al überhaupt niet thuis.
Er zijn er alleen wel 3 van de 6 niet getuned, die horen hier dus al überhaupt niet thuis.
offtopic:
Zo, dat was mijn Duits voor vandaag weer..
Zo, dat was mijn Duits voor vandaag weer..

Mijn kleine bijdrage
Ecodan warmtepomp
Die Hummers zijn in ieder geval véél mooier dan al die andere 'pimp' dingen, of van die héle lange, met maar 2 assen..
Brug van Oude naar Nieuwe Kijk In't Jatstraat, bij de Noorderhaven.touchdomex schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:21:
[...]
Waar in groningen. heb hem zelf nog nooit zien staan eigenlijk. Wil eigenlijk die bloemetjes wagen ook wel eens zine. Die zou ook ergens in haren/groningen moeten staan. Alleen maar om re gewoon naast te staan en heel hard te lachen
Okay dan. Ik zal eens die kant op gaan fietsen en eens gaan kijken.MartijnGizmo schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:17:
[...]
Brug van Oude naar Nieuwe Kijk In't Jatstraat, bij de Noorderhaven.
Maar in groningen rijdt er ook een seat alhambra rondt met de velgen en embleem van een BMW. Ik zal eens kijken als ik er weer ben of ik hem op de foto kan zetten.
Vet! Vind die eigenlijk nog gaver dan de originele H2!
Haha, wel origineel die striping op zich
die is goed! Die staat in het sony-style center in berlijn
Was een erg vette wagen
Die omgebouwde mazda (zal wel een mx5 zijn
) is best goed gelukt moet ik zeggen. Het zal in totaal (aanschaf mx5 plus al het spul erbij) wel meer hebben gekost dan een gewone Z3 kopen, maar ja je moet wat he 
[edit]
Nog ff een gespotte van mij, een crx waarvan de eigenaar de term motordemper iets te letterlijk heeft genomen. Een laser einddemper van een motor eronder geklust, lekker smalle diameter als inlaat van de pijp dus de motor zal mooi geknepen worden. Verder is de voorkant ook niet veel soeps

[edit]
Nog ff een gespotte van mij, een crx waarvan de eigenaar de term motordemper iets te letterlijk heeft genomen. Een laser einddemper van een motor eronder geklust, lekker smalle diameter als inlaat van de pijp dus de motor zal mooi geknepen worden. Verder is de voorkant ook niet veel soeps

[ Voor 58% gewijzigd door Sick Nick op 19-03-2006 21:30 ]
Dat zal die Micra leuk hebben gevondenSick Nick schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:42:
Deze ben ik nog vergeten, een ruige sierra
[afbeelding]
En vrouwen in het verkeer, geen foute tuning maar het geeft wel leuke situaties![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Uhm.... is dat bloed
De Nederbelg !
hey jelle

arme micra ja

offtopic:
was dit niet eerst een HK topic
bloed? Bij die micra? welnee, dat is een sleepkabel van die patrol waarmee ie dat ding van de hobbel heeft getrokken
zeg Sick Nick... ik bekijk net eens die pagina waar je in je profiel naar linkt, maar ik vind toch dat jij ook in dit topic thuishoort met jouw autootje
Toeval of geshopt?
In ieder geval humor!!
In ieder geval humor!!

wijze woorden
Zijn uitlaat en stuur passen in ieder geval wel in dit topic.addictive schreef op maandag 20 maart 2006 @ 07:23:
zeg Sick Nick... ik bekijk net eens die pagina waar je in je profiel naar linkt, maar ik vind toch dat jij ook in dit topic thuishoort met jouw autootje
Zeg niet dat een Jap style uitlaat op een Japanse auto niet fout is, ik vind op geen enkele auto een Jap style uitlaat mooi maar dat is mijn mening uiteraard.
Blinkend stuurtje zegt denk ik wel genoeg waarom ik het fout vind
addictive, als je de auto fout vind dan zet je hem toch gewoon hier neer?
Zit die nou vast met ducktape of zie ik dat verkeerd. Hij is echt wel zo fout. Waar is die vent. Bij een meeting ofzo. Die is eigenlijk gewoon zielig.
Dat is dus op een meeting waar je een beste smak geld voor moet betalen.
Zeer sneue vertoning elke keer...
Zeer sneue vertoning elke keer...
Addictiveje !!addictive schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:25:
[...]
hey jelle
arme micra ja
offtopic:

En ja... dit was eerst een HK topic
De Nederbelg !
Ach, je mag hem fout vindenGH45T schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:05:
[...]
Zijn uitlaat en stuur passen in ieder geval wel in dit topic.
Zeg niet dat een Jap style uitlaat op een Japanse auto niet fout is, ik vind op geen enkele auto een Jap style uitlaat mooi maar dat is mijn mening uiteraard.
Blinkend stuurtje zegt denk ik wel genoeg waarom ik het fout vind
addictive, als je de auto fout vind dan zet je hem toch gewoon hier neer?
Het stuur, tja het glimt wel ja maar het was of dit of een zwart middenstuk. En dat is lelijk
eerste keer dat ik dit topic zie, dus post maar ff wat omdat ik walg van foute tuning 

uhu en op de voordeuren staat op de normale plaats 1.6 16v

[ Voor 28% gewijzigd door KappeNou op 20-03-2006 19:08 ]
dit was gister in assen op de Automaxx meetingtouchdomex schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:03:
[...]
Zit die nou vast met ducktape of zie ik dat verkeerd. Hij is echt wel zo fout. Waar is die vent. Bij een meeting ofzo. Die is eigenlijk gewoon zielig.
ducktape was 1 deel, ik kon namelijk ook nog wat purrschuim terugvinden bij de aangeplakte delen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Aah nee purschuim op je bodykit. Kon nog wel plamuur zien. Maar purschuim is wel heel kansloos. ( al helemaal omdat het niet echt bedoelt is om te plakken. Alleen maar ter opvulling van isolatie)D2k schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:35:
[...]
dit was gister in assen op de Automaxx meeting
ducktape was 1 deel, ik kon namelijk ook nog wat purrschuim terugvinden bij de aangeplakte delen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die spoiler er buiten de bebouwde kom niet erg lang op blijft zitten.
Toyota Paseo is dat toch ?
Dat model was zo goed geplaats op de Nederlandse markt
Dat model was zo goed geplaats op de Nederlandse markt
Erbinnen ook niet, daar heb je vaak bomen en bruggetjes met bovenkanten lager dan 4 meter, of lantaarnpalen
Ach, zie er de humor van in. Waarschijlink iemand die van 16v het woordje v6 heeft gemaaktKappeNou schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:07:
eerste keer dat ik dit topic zie, dus post maar ff wat omdat ik walg van foute tuning
[afbeelding]
die laatste is juist mooi, trekt lekker 'n lange neus
nee want bij renault staat de motor inhoudt altijd op de zeikant van de voordeur. en daar stond ook gewoon 1.6 16vAnoniem: 37526 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:28:
[...]
Ach, zie er de humor van in. Waarschijlink iemand die van 16v het woordje v6 heeft gemaakt
Maja hier weer een leuke!
BMW E30 met onderdelen van een E46 en E60, en waarschijnlijk wat zelf gemaakt
[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 20-03-2006 20:38 ]
Die is volgensmij al eerder voorbij gekomen (klik), maar toch vet.KappeNou schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:37:
[...]
nee want bij renault staat de motor inhoudt altijd op de zeikant van de voordeur. en daar stond ook gewoon 1.6 16v![]()
Maja hier weer een leuke!
BMW E30 met onderdelen van een E46 en E60, en waarschijnlijk wat zelf gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je snapt me niet. Hij heeft dus voor de grap wat met de letters zitten schuiven, zodat er "v6" kwam te staan. Aangezien het een grap was, heeft hij schijnbaar niet de moeite gedaan het logo van de zijkant te halen. Hell, er is geen eens een Megane Scenic V6!KappeNou schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:37:
[...]
nee want bij renault staat de motor inhoudt altijd op de zeikant van de voordeur. en daar stond ook gewoon 1.6 16v
Dat is imho heel wat anders dan die neppe ///M logo's die mensen op hun 318 plakken, om vervolgens de 318i badge weg te fohnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 20-03-2006 20:45 ]
Geen idee welke jullie kennen, maar ik post gewoon wat 

[ Voor 111% gewijzigd door KappeNou op 20-03-2006 20:58 ]
Uhh of een civic
Maja hier nog wat leuke

Hmm deze is eigenlijk best wel dope

En ja deze lambo bestaat echt

[ Voor 82% gewijzigd door KappeNou op 20-03-2006 21:06 ]
Heeft deze Trabant hier al gestaan? Is volgens mij wel een notering waard.

Offtopic: Check dan ook direct die hele dir waar dat plaatje in staat.
Server blijkt ATM down te zijn...

Offtopic: Check dan ook direct die hele dir waar dat plaatje in staat.
Server blijkt ATM down te zijn...
[ Voor 7% gewijzigd door Ascathon op 23-03-2006 15:22 ]
Firefox kan geen verbinding maken met de server van www.ericreiche.net.

¯\_(ツ)_/¯
Vet, ik heb het filmpje gezien en dat is gewoon vet. DVD'd kijken op je wielen
dvd kijken zal denk ik nie gaan, maar goed, het begin is er
¯\_(ツ)_/¯
OMG hoe fout kun je zijn, dat is nog erger dan spinners

Héél fout..
Ik had het al eens gezien, ik vind al dat 'gepimp' gewoon fout. Japanse tuning/Opgefokte sicientotjes, da's de shit
Ik had het al eens gezien, ik vind al dat 'gepimp' gewoon fout. Japanse tuning/Opgefokte sicientotjes, da's de shit
Ik zag vandaag een witte 106 Ralley op gamma velgen en een sjonnie uitlaat.
Niet enorm sjonnie, maar een dergelijke auto moet gewoon witte velgen hebben, en een fatsoenlijke uitlaat
Niet enorm sjonnie, maar een dergelijke auto moet gewoon witte velgen hebben, en een fatsoenlijke uitlaat

Eensch is!Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:14:
Ik zag vandaag een witte 106 Ralley op gamma velgen en een sjonnie uitlaat.
Tijd om dag te zeggen :W
Ik denk dat het tijd is voor een nieuw topic, en dan ook eentje waarvan de pics wél werken in de TS
Ik denk dat het tijd is voor een nieuw topic, en dan ook eentje waarvan de pics wél werken in de TS
Deeltje 17:
[rml][ auto] Foute Tuning - Deel 17[/rml]
[rml][ auto] Foute Tuning - Deel 17[/rml]
[ Voor 68% gewijzigd door Entity op 24-03-2006 19:39 ]
Dit topic is gesloten.