Zo te zien gaan die achterruiten als een soort vleugeldeuren open, erg bijzonder.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:25:
Ik vind die '72er qua stijlelementen wel erg gaaf.
Lijkt trouwens ook nogal op een prototype, gezien er geen koplampen in lijken te zitten en die oranje reflector zo te zien een sticker/gespoten is.

Erg weinig drempels die zo'n voorbumper kunnen hebben lijkt mij
Misschien heeft het ding wel airride_ferry_ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat moet wel, je kan geeneens over de snelweg met 80+ cruisen
Zie ondertitel
Toch jammer, steek je veel geld in je auto enzo en zie je nog een dikke naad op je voorbumper omdat je te cheap was om een hele bumper te kopen en dus maar een lip erop heb geplakt
Kvind m nog niet eens zo gek. Kvind het eigenlijk wel wat hebben
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
MartijnGizmo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Zo te zien gaan die achterruiten als een soort vleugeldeuren open, erg bijzonder.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2006 19:11 ]
Ik heb sowieso stations hoog in het vaandel, zitten erg toffe dingen tussen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Sick Nick schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:42:
Toch jammer, steek je veel geld in je auto enzo en zie je nog een dikke naad op je voorbumper omdat je te cheap was om een hele bumper te kopen en dus maar een lip erop heb geplakt
Jongens het is een Lupo 1.4, dat ding is per definitie foutGGS_106 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:44:
Kvind m nog niet eens zo gek. Kvind het eigenlijk wel wat hebben
Wat trouwens op marktplaats staat:
Zeer mooie uitgebouwde Peugeot 106 1.0 Accent

De bumperkit is wat overdreven maar nog niet eens zo heel lelijk. Maar ff serieus, wat dacht de eigenaar nu helemaal? Dat ding heeft een whopping 50 pk
Hij is niet uitgebouwd, heeft alleen een schortje.. standaard wielen, standaard veren (zo te zien aan de hoogte) kleine chroomen spiegeltjes en verder folie, stickers en booskijkertjes...
Dat ding heeft nog een standaard motor, hoogte en zelfs breedte en velgen, komop zeg, 'niet eens zo heel lelijk' ook alleen maar omdat de lak glimt
Dat ding heeft nog een standaard motor, hoogte en zelfs breedte en velgen, komop zeg, 'niet eens zo heel lelijk' ook alleen maar omdat de lak glimt

edit:
Zeker jouw eigen auto die je wil verkopen..
En dan zeuren over (best wel mooie) Lupo's
En dan zeuren over (best wel mooie) Lupo's

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2006 20:37 ]
Moet ik me nu beledigd voelen?TheZeroorez schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:46:
[...]
edit:
Maar vergelijk die 106 eens met de auto's die hier boven mij gepost zijn, dat bedoel ik dus met 'niet eens zo lelijk'. Alles is relatief he
Die Lupo is wel wat te laag, maar zo'n verlengde motorkap staat em erg goed. 

Ik heb een aantal keren in een standaard 75pk Lupo gesjeest, voelt toch een stuk sneller dan dat het eigenlijk gaat.
Wel een 75pk, met een simpel chippie heeftie 100pk. Met nokkenas, open uitlaat/luchtfilter zit je zo aan 120, is prima mee te leven in een auto van 850kg!MadMarky schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:40:
[...]
[...]
Jongens het is een Lupo 1.4, dat ding is per definitie fout
Ik heb een aantal keren in een standaard 75pk Lupo gesjeest, voelt toch een stuk sneller dan dat het eigenlijk gaat.
Volgens mij geloof jij alles wat op ebay staat...25 pk door chiptuning bij een benzine autoMartijnGizmo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:26:
Die Lupo is wel wat te laag, maar zo'n verlengde motorkap staat em erg goed.
[...]
Wel een 75pk, met een simpel chippie heeftie 100pk. Met nokkenas, open uitlaat/luchtfilter zit je zo aan 120, is prima mee te leven in een auto van 850kg!

Gemiddeld genomen krijg je maar max 10 pk oid
Boeie, gaat om t ideeMadMarky schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:40:
[...]
[...]
Jongens het is een Lupo 1.4, dat ding is per definitie fout
Wat trouwens op marktplaats staat:
Zeer mooie uitgebouwde Peugeot 106 1.0 Accent
[afbeelding]
[afbeelding]
De bumperkit is wat overdreven maar nog niet eens zo heel lelijk. Maar ff serieus, wat dacht de eigenaar nu helemaal? Dat ding heeft een whopping 50 pk
Die 106 is idd wel wat fout, dikke 'getunede' bumper terwijl die best hoog op z'n wieletjes staat
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
De 1,4 16v van VW is er in 75 en in 100 pk uitvoering. Enige verschil is de chip en de versnellingsbakverhouding van de laatste twee verzetten. Geen ervaring ermee, maar het lijkt me niet onmogelijkamd_at_primus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:32:
[...]
Volgens mij geloof jij alles wat op ebay staat...25 pk door chiptuning bij een benzine auto
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 16963
Dit is echt het betere spul:
http://www.vroombox.com/

Shelby Cobra Nissan 350Z Camaro SS Barracuda Pontiac GTO Harley Davidson Lambhorghini V12 Shelby Mustang Stingray Vespa Scooter

Shelby Cobra Nissan 350Z Camaro SS Barracuda Pontiac GTO Harley Davidson Lambhorghini V12 Shelby Mustang Stingray Vespa Scooter
Typisch dat ze de merken niet eens kunnen spellen
Anoniem: 4629
Nou .. vind het wel meevallen.
Subtielere velgen, M dingen van de zijkant, en die randjes van de ramen.
OMFG!@!Anoniem: 16963 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:53:
Dit is echt het betere spul:
[afbeelding]
http://www.vroombox.com/videos/race_Large.html
hoeft niet zo te zijn, lijkt bij de BMW 318I ook zo te zijn terwijl die toch andere drijfstangen en zuigers heeftWom schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:21:
[...]
De 1,4 16v van VW is er in 75 en in 100 pk uitvoering. Enige verschil is de chip en de versnellingsbakverhouding van de laatste twee verzetten. Geen ervaring ermee, maar het lijkt me niet onmogelijk
De jouwe ? Ik vind 'm iig erg vet, vooral om eens een M3 (achtige) te zien in het rood. Netjes.
.. dus is hij hier op zijn plek alhoewel ik hem wel vrij netjes vindAnoniem: 4629 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:42:
Het is een 4-deurs. Het is dus geen M3.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dagelijks hou ik MP etc in de gaten mbt A3tjes die te koop staan voor onderdelen... kom ik dit tegen: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/audi/22241520.html
dit vind ik dan wel weer jammer...
Whoop!
BMWAnoniem: 4629 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:42:
Het is een 4-deurs. Het is dus geen M3.
3ER REIHE; 318I SEDAN
Kleur Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1895 cm3
En nee, niet van mij. Ik heb een groene BMW.
Zorg dan iig dat je weet waar het over gaat voordat je hoog van de toren blaast.....amd_at_primus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:32:
[...]
Volgens mij geloof jij alles wat op ebay staat...25 pk door chiptuning bij een benzine auto
Precies, ken je motoren!Wom schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:21:
[...]
De 1,4 16v van VW is er in 75 en in 100 pk uitvoering. Enige verschil is de chip en de versnellingsbakverhouding van de laatste twee verzetten. Geen ervaring ermee, maar het lijkt me niet onmogelijk
Geldt zo ook voor bijvoorbeeld de Volvo 2.4 vijfcilinder zonder turbo, de 140pk en 170pk zijn verder hetzelfde.
Lol, ken die gast. Woon(de) ook in Barneveld. Zou eerder van een Haagse Sjonnie een auto kopen dan van hem......marccom schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:46:
Dagelijks hou ik MP etc in de gaten mbt A3tjes die te koop staan voor onderdelen... kom ik dit tegen: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/audi/22241520.html
Anoniem: 23009
Jij weet het anders ook niet.MartijnGizmo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:14:
[...]
Zorg dan iig dat je weet waar het over gaat voordat je hoog van de toren blaast.....
[...]
Precies, ken je motoren!De 75pk geeft er bij zo'n 5200rpm de brui aan, terwijl de 100pk tot de 6500rpm kan.
Ten opzichte van de 75 pk versie is bij de 100pk versie inderdaad het motormanagement aangepast. Verder is het inlaatspruitstuk compleet anders. Is er sprake van een iets andere brandstofinjectie en tenslotte heeft hij andere nokkenassen die tevens iets anders geplaatst zijn.
Dit is de auto van een kennis van mij en die heefft idd een airride..._ferry_ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ding is strak tot in detail in imho alles behalve fout !
@ Sicknick
Voor de Lupo en Arosa kan je bijna alleen maar een lip krijgen..
En als je al hele bumpers kan krijgen is het van waaiboomplastic.
Op de foto ziet het er misschien niet helemaal top uit maar in het echt is het een stuk strakker.
[ Voor 21% gewijzigd door TiMMieJ op 16-02-2006 11:55 ]
Hij kijkt 't n beetje loddig uit z'n ogen.marccom schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:46:
foto gemaakt in de Rietlanden? Die heb ik ook wel es gespot. Is volgens mij gewoon een 325 ofzo (heb het kenteken ooit nagetrokken..
kijk een paar posts terug, 318 dus418O2 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:00:
[...]
foto gemaakt in de Rietlanden? Die heb ik ook wel es gespot. Is volgens mij gewoon een 325 ofzo (heb het kenteken ooit nagetrokken..
RDW site helpt altijd, zeker als het kenteken leesbaar is 
handelsbenaming: 3ER REIHE; 318I SEDAN
vind ik gemeen van jouw voor alle mensen die nu een 1-serie hebben gekocht, aangezien die niet met 6-cilinder te leveren is, toch? Ik zeg dus niet dat die niet fout is 
Maareh, wat is er mis met een 320d station?
Niets, zolang je hem maar niet gaat 'tjoenen' met een hoop plastic en zooiMBV schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:39:
vind ik gemeen van jouw voor alle mensen die nu een 1-serie hebben gekocht, aangezien die niet met 6-cilinder te leveren is, toch? Ik zeg dus niet dat die niet fout is
Zoals een paar weken geleden een mooi voorbeeld in de autoweek stond. Een volledig standaard 318td met voor €8000 aan plastic. En trots dat de eigenaar was met zijn 'vette bak'

Van de 1-serie is er nu een 130iMBV schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:39:
The ramblings of an idiot
Ja haha, verschrikkelijkMadMarky schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:40:
[...]
Niets, zolang je hem maar niet gaat 'tjoenen' met een hoop plastic en zooi
Zoals een paar weken geleden een mooi voorbeeld in de autoweek stond. Een volledig standaard 318td met voor €8000 aan plastic. En trots dat de eigenaar was met zijn 'vette bak'
En dan ook nog zo'n 43 in een dozijn bumperkit die 2 jaar terug in de uitverkoop was.

Ja, echt een unieke wagen hoor

Als we het toch over foute tuning hebben:
Beste FIAT PANDA CLUB NEDERLAND,
Voor het televisieprogramma De Grote Beurt zijn wij opzoek naar een bodykit voor
de Fiat Panda (oud model) maar na lang zoeken op het internet hebben wij niks
kunnen vinden, vandaar deze vraag aan jullie.
Weten jullie toevallig of er überhaupt een bodykit voor de Fiat Panda op de
markt is?
MVG,
Maarten van Dorp
Rene Stokvis Producties
Het is hem vergeven, de achterste 2 zijn wat slecht te zien door de centrale ligging.Anoniem: 4629 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:40:
En de 130 dan?

Sorry, bedoelde dat hij geintroduceerd was met als sterktste benzine de 120 ofzo, waar ze niet echt over te spreken waren. Het advies was toen om dan maar de diesel te kopen, omdat die wél vooruit kwam. Enneh, hoeveel 1-series met 6-cilinder zie jij rijden? 
I stand corrected, ff de 130 (en 125
) vergeten. Had ik moeten weten, laatst nog gezien ivm introductie M-versie ofzo.
En daarnaast staat een 318d station me toch een beetje tegen. Beetje nét niet, vooral gezien het gebrek aan ruimte in die auto. Ja, je kan achterin zitten, maar dan wel met je knieën tegen de voorstoel... disclaimer: was in vorige serie
@Badeend: Oh my, dan maak je hem toch lekker zelf?
I stand corrected, ff de 130 (en 125
En daarnaast staat een 318d station me toch een beetje tegen. Beetje nét niet, vooral gezien het gebrek aan ruimte in die auto. Ja, je kan achterin zitten, maar dan wel met je knieën tegen de voorstoel... disclaimer: was in vorige serie
@Badeend: Oh my, dan maak je hem toch lekker zelf?

Leuke uitlaatjes:

Deze is nog wel grappig, lijkt me alleen niet door de apk heen te komen:

Deze is nog wel grappig, lijkt me alleen niet door de apk heen te komen:

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 19-02-2006 11:54 ]
Wat dacht je van die uitlaatpijp op die clio. Echt briljant. Moet je eens voorstellen dat je staat en dat hij voor je staat bij het stoplciht.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
telt dit ook?

dobbelsteentjes \o/

mijn nieuwe trots, de Ford Thunderbird Coupé 4,6l V8 LX

dobbelsteentjes \o/
mijn nieuwe trots, de Ford Thunderbird Coupé 4,6l V8 LX
Ja idd
Buigt al dat plastic, wordt je klap alsnog geabsorbeerd vanwege de overvloed aan plastic, blijft je hand hangen in het luchtgat en eraf getrokken

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nog maar even wat spanjaarden, ook altijd goed voor wat beroerde tuning:

Ready for take-off?

Ready for take-off?

Standaard zijn ze tof, maar dit slaat nergens op. Het geluid is nog best aardig maar past absoluut niet bij de auto.
Wat zou het zijn geweest. Ik vermoed een 205 met een 206 voorkant. Wie heeft er nog andere ideen over. Laten we er een poll van maken
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
volgens mij ookSander Prinsen schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:21:
Ik gok op een Renault 5...
Die roze bmw cabrio is een Peugeot van oorsprong
Alle andere prentjes zijn peugeots en er rond zijn het ook allemaal peugeots?
Welke peugeots is het dan. Ik ben nu de daken van de peugeots op het internet aan het vergelijken met deze maar ik kan hem niet vindenDupje schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:29:
Alle andere prentjes zijn peugeots en er rond zijn het ook allemaal peugeots?
stoelen lijken wel op een 306 cabrio maar het dashboard komt niet overeen.. (de vorm van het stuk waar de klokken inzitten)touchdomex schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:55:
[...]
Welke peugeots is het dan. Ik ben nu de daken van de peugeots op het internet aan het vergelijken met deze maar ik kan hem niet vinden
Klopt want dat kan je goed zien als je de achterste raamstijl bekijktSander Prinsen schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:21:
Ik gok op een Renault 5...
computer voor alle werkzaamheden
Precies en ook de deur (met de hendel verdiept) en de 80's daklijst verraden hem.Edwin van Cleef schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:00:
[...]
Klopt want dat kan je goed zien als je de achterste raamstijl bekijkt
Ik kan aan de motorkap/spiegels nog net zien dat het een Vectra is, met 406-koplampen.Anoniem: 16963 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:43:
Nog maar even wat spanjaarden, ook altijd goed voor wat beroerde tuning:
Ik had vroeger een mapje met wèl mooi getunede Volvo's, waaronder een 960 in paars-cameleon achtig. Zeer vet, en een rooie 245 met acceptabele bodykit
die volvo pickup is anders behoorlijk strak
Op de striping na
Zie ondertitel
Klopt, je moet er alleen van houden..
Deze valt trouwens ook wel mee, het is gewoon enorm mooi gedaan, en niet-echt tunen zoals meer hier in dit topic voorkomt, maar toch behoorlijk mooi!
Deze valt trouwens ook wel mee, het is gewoon enorm mooi gedaan, en niet-echt tunen zoals meer hier in dit topic voorkomt, maar toch behoorlijk mooi!
Die Pickup is de auto van m'n pa, maar dan licht aangepast
Die laaste zwarte is stiekum ook wel cool.
Moet er wel een V8 in het vooronder liggen .. om het af te maken.
Ik vind die groene wel wat hebben. ( touchdomex kijkt lief naar zijn groene muurtje en denkt dat de auto niet groen genoeg is
)
Anoniem: 104562
Kunnen we eigenlijk niet ook meteen ff een foto posten van alle auto's die ooit in de grote beurt geweest zijn?
Dit valt volgens mij onder spam( ik vind van wel). En adners zullen er zeker mensen sterven door het zien van zulke beelden. Straks krijg je van die lompe kranten berichten: Tweaker gestorven door het zien van "tuning"door de grote beurt.Anoniem: 104562 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:49:
Kunnen we eigenlijk niet ook meteen ff een foto posten van alle auto's die ooit in de grote beurt geweest zijn?
Ja, en voor alle monitoren, centerspeakers, toetsenborden en weetikhetwatallemaalnogmeer die dan onder de cola komen te zittenAnoniem: 4629 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:51:
Dat is slecht voor de bloeddruk
edit:
Dit valt idd ook onder spam, ik zal je nu meteen reporten. Met een beetje geluk heb jij morgen een email van een adje
Dit valt idd ook onder spam, ik zal je nu meteen reporten. Met een beetje geluk heb jij morgen een email van een adje
[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 21-02-2006 20:07 ]
Daar rijden er in Zweden genoeg van. Overigens ook met viercilinder en grotere turbo, of een vijfcilinder uit de C/S/V70.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:19:
Die laaste zwarte is stiekum ook wel cool.
een renault 5? zie ik dat goed
beste man heeft michelin aandelen denk ik
trouwens foutezeer goede tuning

[ Voor 20% gewijzigd door DopdeDouwer op 22-02-2006 21:41 ]
De restanten.....
Zeer vet die 240, sowieso vind ik dat een der mijlpalen in de autogeschiedenis.
Ook denk ik dat een boel mensen dat met me oneens zijn
Ook denk ik dat een boel mensen dat met me oneens zijn
haal die picknicktafel eraf en stop er fatsoenlijke achterlichten in. En dan vind ik hem serieus cool, vooral die kleur vind ik erg mooi
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
had hem al gezien erg sterk_sNaRs_ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:59:
Schaamteloze crosspost maar wel ontopic: Unpimp zhe automobile![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.