Ja we hadden het topic al helemaal doorgespit lang voordat we begonnen, plus de handleiding van die site erbij gehouden via de andere pc. Eigenlijk kregen we slechts één foutmelding die je kunt verhelpen door de -f parameter te gebruiken, daarna ging het eigenlijk perfect (wel een paar biepjes op het einde van verschillende toonhoogte maar dat hoorde er vast bij). Dan sta je toch raar te kijken als de pc daarna helemaal niets meer doet.
Enige waar ik een heel klein beetje aan twijfel: zou de voeding (Q-tec 360W) sterk genoeg zijn? Toen de kaart net uit de doos kwam wilde hij ook al niet starten, maar dat was omdat we de extra voedingsconnector nog niet hadden aangesloten. Toen geen foutmelding op het scherm (wat mijn eigen 9800pro in zo'n geval dan automatisch wel aangeeft op het beeldscherm) maar exact dezelfde symptonen, een zo goed als dode pc, alleen fan's die draaien en verder reageert niets inclusief het toetsenbord. Het aansluiten van de connector was toen wél voldoiende om hem te laten starten.
Enige waar ik een heel klein beetje aan twijfel: zou de voeding (Q-tec 360W) sterk genoeg zijn? Toen de kaart net uit de doos kwam wilde hij ook al niet starten, maar dat was omdat we de extra voedingsconnector nog niet hadden aangesloten. Toen geen foutmelding op het scherm (wat mijn eigen 9800pro in zo'n geval dan automatisch wel aangeeft op het beeldscherm) maar exact dezelfde symptonen, een zo goed als dode pc, alleen fan's die draaien en verder reageert niets inclusief het toetsenbord. Het aansluiten van de connector was toen wél voldoiende om hem te laten starten.
[ Voor 7% gewijzigd door psy op 06-11-2005 23:11 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)