Heb dus gisteren m'n Tagan TG-480-U22 480Watt binnengekregen.
Kast even helemaal opnieuw uit elkaar gesloopt, draden zo weggewerkt dat er een optimale airflow voor de cpu en graka is.
De voeding blijft een stuk stabieler lopen nu ik hoger clock, alleen ben ik bang dat m'n GTO niet hoger gaat komen dan de x850 XT snelheden.
...
Gisteren even kort na de installatie de core snelheid met 10mhz verhoogd ipv de gebruikelijke 540Mhz waar ik mee game.
Volgens de Ati Tray tools kwamen er nauwelijks artifacts tevoorschijn, maar na een min testen ofzo crahste m'n videokaart, beeld vol kleuren en strpen en zat windows vast.
Ben dus bang dat ik, net als de merendeel van de rest rond de x850 XT snelheden zit wat betreft standaard overclocken.
Hoe het verder zit met steppings en voltmods, moet ik me nog in verdiepen en tot hoeverre dit verschil zal gaan uitmaken.
...
Maar m'n conclusie tot zoverre is, en zeker na dagelijks volgens van dit topic, dat de GTO2 gemiddeld tot zo'n 530~540Mhz overclockt met de standard koeler. Mensen die eroverheen gaan en richting de PE gaan hebben een stabielere core en mazzel
Geheugen moet nog getest worden waar de max ligt, game momenteel rond de 570 maar de 600 moet ik wel kunnen passeren.
Meer testen volgt zodra m'n waterkoelingsset binnen is.
i