[OC] Sapphire X800 GTO² --> x850xt PE topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik hoop dus mijn kaart van de week te krijgen + een pci-e mobo met mijn oude socket 754 cpu.

maar er waren toch ook kaarten waar nog een oude bios opzit. en dus 16 pipelines unlocked en een deel die wel standaard gezien wordt als een x850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
Waar haal je die informatie vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
UPDATE: er blijkt volgens Anandtech dat het verschilt per kaart of er 12 of 16 pipes openstaan... blijkbaar had Sapphire zoveel haast om van die kaarten af te komen, dat ze niet alle biossen hebben vervangen ;)
Uit de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 22:43
Heb vandaag al mijn spullen maar eens geinstalleerd.
AMD64 3200 @ 3500
1gb Geil Ultra-x @ 220DDR (PC4000 maar wil nog niet tot DDR500 ??)
GTO2 @ 16 pipes en Core/mem max. tot 558/640ddr zonder extra koeling

Heb ff wat 3D marks gedraaid...

3dMark01SE: 22143
3dMark03: 12222
3dMark05: 6150

Draait met Atitool en temp idle 46 en stressed 55 graden.
Cpu idle 29 en stressed 40 (met Zalman CNPS7000B-Cu en AS5)
MB 32 graden.

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb vandaag eindelijk m'n processor binnengehad. Systeempie in elkaar gezet ondanks ik harstikke ziek ben, maar moest toch ff alles proberen.

Kaart draait momenteel stabiel op 520/540 @ 100% Fan speed met alle pipelines open en standaard koeler.

Alle tests die ik gedraaid heb wilde de gpu niet hoger dan 540 zonder artifacts te krijgen. Geheugen liep rond 590 nog stabiel, nog niet verder getest.

Nu zie ik flink wat verschil in resultaten hier en ben ik nieuwsgierig naar jullie opstelling.

Ik heb momenteel nog bijv een Q-tek 400W voeding erin zitten, niet de beste om te overclocken en bovendien zitten er nu 2 fans op de 12v lijn omdat ik simpelweg aansluitingen tekort kwam.
Leviathan2 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
Heb vandaag al mijn spullen maar eens geinstalleerd.
AMD64 3200 @ 3500
1gb Geil Ultra-x @ 220DDR (PC4000 maar wil nog niet tot DDR500 ??)
GTO2 @ 16 pipes en Core/mem max. tot 558/640ddr zonder extra koeling
Jesus das echt netjes. Hoe heb je dit precies bereikt?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
  • Laatst online: 06-07 22:43
Osdorp-Dude schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:38:
Jesus das echt netjes. Hoe heb je dit precies bereikt?
Heb ook gewoon de standaard koeler op de GTO2 zitten, verder grote systeemkast met voldoende airflow erin. Voor de rest heb ik niets speciaals.
Heb btw een Asus a8N-e moederbord met zo'n irritante northbridge fan @9000 (!) rpm, deze ga ik volgende week vervangen voor een zalman passief blokje met een 120 mm fan @5V ervoor.
Deze zal dan ook over de GTO2 blazen, misschien dat ik dan zelfs nog iets hoger kom.

Bij core hoger dan 558 of mem hoger dan 645 krijg ik geen artifacts maar start mijn systeem spontaan opnieuw op.
Misschien dat dit aan de voeding ligt, een Chieftec 360W

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Leviathan2 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:41:
[...]

Heb ook gewoon de standaard koeler op de GTO2 zitten, verder grote systeemkast met voldoende airflow erin. Voor de rest heb ik niets speciaals.
Heb btw een Asus a8N-e moederbord met zo'n irritante northbridge fan @9000 (!) rpm, deze ga ik volgende week vervangen voor een zalman passief blokje met een 120 mm fan @5V ervoor.
Deze zal dan ook over de GTO2 blazen, misschien dat ik dan zelfs nog iets hoger kom.

Bij core hoger dan 558 of mem hoger dan 645 krijg ik geen artifacts maar start mijn systeem spontaan opnieuw op.
Misschien dat dit aan de voeding ligt, een Chieftec 360W
Heb praktisch dezelfde opstelling:

Asus A8N-E, AMD64 3500+ Venice, Zalman 7000B Al-Cu en Coolermaster Centurion 5 die bekend staat voor z'n airflow.

Maar ik heb gister lopen testen en kwam niet boven de 540/590 uit. Dan krijg ik echt hele mini artifacts (gele puntjes) of monitor schiet uit en signaal valt weg.

Hij liep vrij stabiel rond 530~535 / 590~600. Weet niet of dit aan de kaart zelf ligt, de voeding of de standaard koeler. Ben nog in afwachting op m'n waterkoelingsset, maar die koelt dus alleen de core straks. Moet nog iets gaan zoeken voor het geheugen.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
rfolkers schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:30:
Als ik dat lijstje van de winkels eens bekijk, dan lijkt het erop dat dit ding niet erg snel leverbaar is.
In NL heeft niemand het op voorraad en in DE ook niet voor zover ik weet :(

Dus als iemand nog een adresje heeft voor dit kaartje, laat het dan even weten, want ik heb wel oren naar dit kaartje.
In Duitsland zijn ze bij www.mad-moxx.de en www.alternate.de op voorraad. Tenminste volgens hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:36:
Zo eindelijk mijn Sapphire GTO² goed ge-flashed ( @ 16 pipes ) en laten draaien op Cat. 5.8 drivers Core @ 540 en Mem @ 590 score in 3Dmark 2005 was 6219.
Nu even 5.10 downloaden en kijken of weg nog MHz'en kunnen persen uit dit kaartje.
De flash was eerst mislukt maar dankzij mijn maatje Renze toch goedgekomen... :X
Hoezo eerst mislukt? Hopelijk klopt de handleiding van powertechup wel? Vandaag of morgen ga ik ook m'n kaart inbouwen, het wachten is nog even op een ander mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:04
grun schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

Hoezo eerst mislukt? Hopelijk klopt de handleiding van powertechup wel? Vandaag of morgen ga ik ook m'n kaart inbouwen, het wachten is nog even op een ander mobo.
Ik had een NooB-achtige F*CK-UP gemaakt tijdens het Flashen.
De handleiding in de Topic start en op TechPowerUp is goed ;)
Mijn kaart draait nu gewoon goed hoor :P

[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-10-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Draai nu stabiel op 540/570, met 16 pipes open, fan op 100% en rond de 40 graden idle, 55 stressed.

Probleem zit em alleen momenteel in m'n voeding, een Q-Tek 400W. De 12v lijn trekt het niet als ik hoger ga, het signaal valt dan weg en de monitor gaat dan op standby. Deze ga ik dus binnenkort vervangen.

Afbeeldingslocatie: http://img419.imageshack.us/img419/9791/gto2overclock3ux.th.jpg

Dus misschien ook een tip voor andere overclockers, test ook gelijk of je voeding het wel trekt.

...

Verder nog een vraagje.

Ik krijg dus als het goed is binnenkort een waterkoelingsset. Deze bevat koelblokken voor de cpu, nb en gpu van m'n vidkaart.

Maar hoe kan je het geheugen nu het beste koel houden? Die kleine koelblokjes van zalman, zijn die voldoende?

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/upload/product/zm_rhs1_c_p.jpg

Dit wordt namelijk erggg warm heb ik al m'n eigen vingertjes ondervonden, auwie.

[ Voor 22% gewijzigd door Mesh op 23-10-2005 13:40 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Osdorp-Dude schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:08:
Draai nu stabiel op 540/570, met 16 pipes open, fan op 100% en rond de 40 graden idle, 55 stressed.

Probleem zit em alleen momenteel in m'n voeding, een Q-Tek 400W. De 12v lijn trekt het niet als ik hoger ga, het signaal valt dan weg en de monitor gaat dan op standby. Deze ga ik dus binnenkort vervangen.

[afbeelding]

Dus misschien ook een tip voor andere overclockers, test ook gelijk of je voeding het wel trekt.

...

Verder nog een vraagje.

Ik krijg dus als het goed is binnenkort een waterkoelingsset. Deze bevat koelblokken voor de cpu, nb en gpu van m'n vidkaart.

Maar hoe kan je het geheugen nu het beste koel houden? Die kleine koelblokjes van zalman, zijn die voldoende?

[afbeelding]

Dit wordt namelijk erggg warm heb ik al m'n eigen vingertjes ondervonden, auwie.
Die Qtec voeding is bagger pas er maar mee op..
Ging laatst mijn voeding vervangen en kwam er toen pas achter dat het plasticomhulsel van de 4 pins aansluiting op het moederboard gewoon was gesmolten en zat vast aan het mobo aansluiting...met heel veel zweet en moeite eruit gekregen...
Ding is gewoon door gefikt...tis troep ik zou m direct wegdoen :r

[ Voor 30% gewijzigd door RSD1982 op 23-10-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

RSD1982 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

Die Qtec voeding is bagger pas er maar mee op..
Ging laatst mijn voeding vervangen en kwam er toen pas achter dat het plasticomhulsel van de 4 pins aansluiting op het moederboard gewoon was gesmolten en zat vast aan het mobo aansluiting...met heel veel zweet en moeite eruit gekregen...
Ding is gewoon door gefikt...tis troep ik zou m direct wegdoen :r
Agh troep, hij heeft zo'n 2 jaar goed z'n best gedaan bij normale en vrij intensieve omstandigheden (dag en nacht downloaden).

Maar nu ik echt wil gaan overclocken, wordt het gewoon tijd voor een andere voeding.

Ben al op zoek naar een andere, alleen is dit weer een nieuw gedeelte waar ik me opnieuw in moet gaan verdiepen.

...

Weet iemand trouwens of speedfan ook de temp van je gpu af kan lezen?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HIS x800gto ICEQ heeft net als de sapphire gto2 een r480 core en 1,6ns mem. Weet iemand of er al mensen zijn die deze kaart naar 16 pipelines hebben gekregen? Zou wel relaxt zijn want daar zit al meteen goede koeling op :)

ff linkje naar website > http://www.hisdigital.com/html/product_sp.php?id=196

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
De stock koeler doet het ook helemaal niet slecht hoor. Beste van wat ik tot nu toe heb gezien. In princiepe zou die kaart dus ook te flashen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat het in principe kan dat lijkt me ook, maarja ik kan wel zo'n kaart kopen maar als ie niet te unlocken is dan is het niet echt de moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik vraag me eigenlijk nou dus ook af of die zalman ram blokjes wel goed genoeg zijn want ik heb namelijk ook zo'n vga blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:49:
De HIS x800gto ICEQ heeft net als de sapphire gto2 een r480 core en 1,6ns mem. Weet iemand of er al mensen zijn die deze kaart naar 16 pipelines hebben gekregen? Zou wel relaxt zijn want daar zit al meteen goede koeling op :)
Nee, de Sapphire is de enige die dit kan. Vraag me niet waarom, want op het eerste gezicht zou je verwachten dat andere merken met min of meer dezelfde gpu en memory het ook zouden moeten kunnen. Meer info hier: http://www.3dgameman.com/forums/showthread.php?t=39483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Spacejam schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:13:
ik vraag me eigenlijk nou dus ook af of die zalman ram blokjes wel goed genoeg zijn want ik heb namelijk ook zo'n vga blokje.
Iedere oplossing waarbij je een groter koeloppervlak krijgt lijkt me prima. Baat het niet, het schaadt ook niet. En die warme lucht moet ook weg, dus zorg ook voor voldoende flow in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
mm wat voor voeding heb je zo ongeveer nodig ?

Ik heb een 360 Watt voeding van Enhance.
18A @ 12v lijn

gaat dat lukken ?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

B_FORCE schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 02:38:
mm wat voor voeding heb je zo ongeveer nodig ?

Ik heb een 360 Watt voeding van Enhance.
18A @ 12v lijn

gaat dat lukken ?
Jawel hoor, maar het gaat maar net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
DesertShooter schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 07:59:
[...]

Jawel hoor, maar het gaat maar net :)
mm mooi, want k ga binnekort heel nieuw systeem aanschaffen en ik heb eigenlijk geen zin om ook nog eens een nieuwe voeding te kopen.

nouja waarschijnlijk merken we het wel gewoon :P

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
MeMoRy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:38:LET OP 2! Er is op GoT al iemand met een DOA kaart. Het is nog niet helemaal duidelijk of dit een geheugen of een pixel pipeline probleem is. Hij heeft wel een biosflash gedaan en bij het terugflashen met de bios van techPowerUp! worden waarschijnlijk niet de foutieve pipelines uitgeschakeld. Probeer dus altijd een biosbackup te maken van je eigen kaart!
DOA = Dead On Arrival ... denk dus niet dat je DOA bedoelt ;)

Voor voltmods kan je volgens mij gewoon naar het 850 vmod topic verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
SWOA (severly wounded on arrival dan)? :P

Het gaat erom dat er al iets mis wat met die kaart toen hij hem kreeg. (Een soort geestelijk gehandicapt kind dat je terug kan sturen....)

Over die voltmods: ik denk het wel. Ik sloop het koelblok er pas al als mijn waterkoeling er is.

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Volgens mij weet hij niet of z'n kaart meteen al gaar was, hij heeft hem namelijk nooit zonder tweaks getest?

[rml]STIMPPYYY in "[ X800GTO2] (Missing) Texture problemen....."[/rml]

Wat ik vreemd vind is dat ze met een tooltje kunnen zien wat je gedaan hebt. Als je de orginele bios terugflasht lijkt me niet dat ze wat zien?

[ Voor 56% gewijzigd door Vandread op 24-10-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Jesus wat een topkaart!

Gisteren eindelijk pc helemaal geinstalleerd, maar had nog geen tid gehad om em te testen met games. Maar buurjongen was inmiddels op de hoogte van m'n aanwinst, en die kwam langs met serious sam 2.

Hij alles op high zetten, 1280x960+, aa, af, alle bump, trillinear, etc opties aan.

Maar het liep voor geen meter...

Oh oeps was vergeten em te clocken. 8)7

Hopla van 400/490 naar 540/570, spel weer opgestart en bam! Alles supersnel, supermooi en geen artifacts te bekennen!

Echt superkoop! Kan niet wachten tot ik me waterkoelingsset binnen heb! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 24-10-2005 13:03 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:04
als dit de goede kaart is:
Sapphire Radeon X800 GTO Fireblade Edition (Retail, TV-Out, DVI)

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXS25&

Dan is hij bij alternate ook weer op voorraad :)

ik zit alleen met een probleem.
Ik wil die kaart ook en ik kan hem ook wel betalen, maar ik moet ook een nieuw systeem hebben (mobo + proc) en dat ligt allemaal nog buiten mijn huidige budget.

[ Voor 11% gewijzigd door Volk op 24-10-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope dat is hem niet :o
Je moet echt de GTO² hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Als het goed is krijgt iedereen die m bij EMPC heeft besteld vandaag een mailtje...althans ik wel...Wacht nu bijna anderhalve week op de kaart en hij is er nog nie...Maar we hebben geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
rfolkers schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:32:
als dit de goede kaart is:
Sapphire Radeon X800 GTO Fireblade Edition (Retail, TV-Out, DVI)
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXS25&
Dan is hij bij alternate ook weer op voorraad :)
Kijk toch in de startpost... B)
LET OP! Deze modificatie geld alleen voor de Sapphire X800 GTO², aangezien die over de R480 core beschikt! De GTO, GTO fireblade en GTO utlimate hebben een andere core en daar zijn die extra pipes niet op deze manier te unlocken. (Volgens mij zijn ze zelfs helemaal niet aanwezig).
]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wie gebruikt er hier de TriXX overclock software van Saphhire?

Ik krijg die profiles niet aan de praat. Ik wil dus wat verschillende profielen aanmaken voor bijv. tijdens werken (fan lekker stil zetten) en wat aparte profielen voor bepaalde spellen.

Maar elke keer als ik er een toevoeg en vervolgens wil gebruiken opent ie vreemd genoeg de mijn documenten map?

Doe ik iets verkeerd of ligt dit aan de software?

Edit:

Heb inmiddels door dat je een executable moet koppelen aan een profiel. Maar dit dus geprobeerd met een spel, alleen werd de gpu/mem niet aangepast? En mogelijkheid tot fanspeed ontbreekt?

[ Voor 20% gewijzigd door Mesh op 24-10-2005 18:38 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Vandread schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:28:
Volgens mij weet hij niet of z'n kaart meteen al gaar was, hij heeft hem namelijk nooit zonder tweaks getest?

[rml]STIMPPYYY in "[ X800GTO2] (Missing) Texture problemen....."[/rml]

Wat ik vreemd vind is dat ze met een tooltje kunnen zien wat je gedaan hebt. Als je de orginele bios terugflasht lijkt me niet dat ze wat zien?
Nou geloof mij, die gasten bij EMPC zijn zeker niet gek en dom. Iedereen die hier zijn of haar kaart flashed is gewoon 100% hun garantie verlopen. Vraag me niet hoe ze dit kunnen zien, maar dit kan. Bij een Sapphire kaar teminste.

Ik weet inderdaad niet zeker of het bij mij een DOA geval was maar de kaart heb ik van het flashen van 12 naar 16 pipes getest op stock en het was al meteen raak. Ik ben er nu nog steeds niet uit of het aan de kaart of aan drivers ligt.

Ati tray tools en ATI Tool etc kunnen geen artifacts vinden. In Windows werkt de kaart perfect, met AOE3 met Battlefield 2 heb ik nauwelijks last ervan. Fear weer wel en GTA SA.

Ach ja heb nou al zoveel geprobeerd. Gewoon pech koop over een tijdje wel weer een nieuwe kaart :)

Misschien handig om dit in de startpost te zetten. Ik heb trouwens nog geluk gehad want EMPC heeft het tooltje van Sapphire gekregen, daar hebben ze dus om gevraagd. Hadden ze dit niet gedaan was de kaart opgestuurd en had EMPC een boete gehad en deze zouden ze dan door rekenen aan jou, en dit was een fix bedrag. Nog meer dan wat deze kaart kost. Stuur deze kaart dus niet direct terug naar de fabrikant!!!!
Mits niet geclocked en unlocked ;)
offtopic:
K*t Windows XP activatie, moet je weer 3 uur die codes aan de telefoon gaan invoeren :( :P

[ Voor 33% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-10-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Fresh windows install? O-)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Stimpy heeft geld teveel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Laatst online: 16-09-2022
RSD1982 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:39:
Als het goed is krijgt iedereen die m bij EMPC heeft besteld vandaag een mailtje...althans ik wel...Wacht nu bijna anderhalve week op de kaart en hij is er nog nie...Maar we hebben geduld
Hmm. Ik wacht ook anderhalve week, maar heb geen email gehad.
Wat stond er in die email en wanneer verwachten ze hem binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Wat gebeurd is, is gebeurt geen zin om over te gaan piekeren :) enuh werken he :P :9

Afbeeldingslocatie: http://img426.imageshack.us/img426/2002/screen0018ui.jpg

Hier een voorbeeld, gewoon normale grond, mooi dus. Ik draai naar rechts toe krijg ik dit (draai ik weer weg is het probleem verdwenen):

Afbeeldingslocatie: http://img426.imageshack.us/img426/4502/gaar8ej.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-10-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Dit stond in de mail van 18 oktober

Bij deze willen wij u informeren dat het volgende product(en) van uw order met ordernummer nog niet bij ons geleverd of voorradig is, en wij deze hebben moeten bestellen:

1 13496 Sapphire Radeon X800 GTO2 Square 256MB GDDR3 PCI-E TV-OUT DVI

Mocht uw product over 3 dagen nog niet aangeleverd zijn in ons magazijn, zullen wij dit wederom direct met u communiceren.

Nog niks gehoord dus terwijl de 3 dagen ruimschoots voorbij zijn. Ik zal ze zelf wel ffkes mailen

[ Voor 7% gewijzigd door RSD1982 op 24-10-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ze verwachten hem deze week gewoon. maarja eerst zeiden ze afgelopen vrijdag dus ik weet het ook niet. ik had gister zelf een mail gestuurd en vandaag 1 terug ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
STIMPPYYY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:41:
[...]
Wat gebeurd is, is gebeurt geen zin om over te gaan piekeren :) enuh werken he :P :9
[afbeelding]
Hier een voorbeeld, gewoon normale grond, mooi dus. Ik draai naar rechts toe krijg ik dit (draai ik weer weg is het probleem verdwenen):
[afbeelding]
Kan je em nog wel goed 3dmarken?
Gewoon verkopen voor 50 euro als DICE/LN2 slachtoffer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Zou wel nice zijn ja, 3dmark gaat nog goed dus. Denk wel dat er met gemak 8000 gehaald kan worden met goede koeling :D en wat betere proc etc..

[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-10-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
Spacejam schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:18:
ze verwachten hem deze week gewoon. maarja eerst zeiden ze afgelopen vrijdag dus ik weet het ook niet. ik had gister zelf een mail gestuurd en vandaag 1 terug ontvangen.
Ik heb vanmiddag een mailje gestuur over hoesnel zij de kaarten weer konden leveren en ik kreeg dit terug:
Geachte heer,

We hopen ze deze week weer binnen te krijgen. Dit zal een eenmalige levering zijn.

We kunnen hem nog beperkt in Pré order zetten.

Met vriendelijke groet,

Theo Mulder

Empc
dus ik heb hem maar besteld terwijl ik nog geen nieuw mobo+proc heb, of heb besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
"We hopen ze deze week weer binnen te krijgen. Dit zal een eenmalige levering zijn"?
Dat klopt niet.

Het moet zijn:
"We hopen ze deze week eindelijk binnen te krijgen, want dit blijkt een eenmalige levering te zijn"
of
"We hopen ze deze week weer binnen te krijgen, maar dit zal de laatste levering zijn"

Ik denk dat ze de laatste bedoelen... Ik zal het binnenkort verwijderen uit de startpost... (voeding overigens nog steeds niet binnen! |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de rest wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
yep. heb Athlon64 3500+ venice (stepping is wel slecht :( 1438 ofzo), 1 GB Geil one geheugen, DFI Lanparty UT nf4-ultra, sapphire x800GTO2, creative sb live2 zs, 2* 160 GB maxtor, lite-on dvd+/-rw brander.... en nog een oude 230 watt voeding die het bij lange na niet zal trekken....
Oh ja... komt deze week nog een waterkoeling binnen...

Stomme Megawebshop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Welke voeding ga je voor?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
heb de tagan 480-u22 al zeker een week geleden besteld...

[ Voor 6% gewijzigd door MeMoRy op 25-10-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maybe beetje offtopic maar is enlight een goed voeding merk:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Hoe is de koeling van deze kaart? Is ie een stil, en koelt ie aardig? en is er nog koeling voor het geheugen nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Dit staat nu op de site van EMPC.
Ze zijn weer onderweg! Op 26-10-2006 verwachten wij de kaarten binnen, en we hebben nog extra kaarten, maar wel beperkt! Wees er dus snel bij want op is op, en ze komen niet meer!
Dus als het meezit aan het eind van de week me nieuwe kaartje!!

Nu alleen de rest van me systeem nog :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

impact99 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:10:
Dit staat nu op de site van EMPC.

[...]

Dus als het meezit aan het eind van de week me nieuwe kaartje!!

Nu alleen de rest van me systeem nog :(.
Jippie :9~ , ik had de hoop al opgegeven eigenlijk.

Ik moet ook de rest van m'n systeem nog :D

Wordt waarschijnlijk iets als:
AMD 64 3000+ of AMD 64 3500+
Asus a8n-e
2X 512MB PC 3200 400
Coolermaster Cavalier 3
Coolermaster realpower 450 of OCZ Modstream 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
zou mijn voeding dit gaan trekken?

een zalman 400-aps met een 20 naar 24 pins converter.

hier de rest van de specs (was het vergeten |:( :X )

AMD Athlon 64 3200+
Asus k8n4e-Deluxe
2x512mb geheugen pc3200
De sapphire kaart dus
2x S-ata HD 120gb
1x ATA HD 40gb
1x DVD-ROM
1x DVD-RW
1x tv-kaart
1x netwerkkaartje 100mbit.
4xccfls

[ Voor 59% gewijzigd door Avvd op 25-10-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Dan moet je even opschrijven wat de rest van je specs zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, ik kreeg dit mailtje van EMPC.
Wij hebben zojuist van onze leverancier vernomen dat de GTO2 videokaarten binnen zijn gekomen, wij zullen deze vandaag nog met ons eigen vervoer ophalen. Wij verwachten de GTO2 kaart morgen voor u te kunnen reserveren en wanneer van toepassing aan u te kunnen versturen.

U kunt ook op onze site deze informatie opvragen, door gebruik te maken van de inlog mogelijkheid. Deze informatie wordt realtime bijgewerkt.
Ik neem eigenlijk aan dat dat voor iedereen geld die op de pre-orderlijst staat. Als alles goed gaat wordt dat van het weekend eens flink overklokken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
mijne wordt ook gereserveerd als ze binnenkomen :) omdat die klote postbank zo sloom is. maar ik heb nog geen mail gehad dat ze ook al daadwerkelijk binnen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er paar dagen terug ook maar 2 besteld en ook zo'n mailtje gehad. Ben benieuwd wat die kaartjes doen :D Een X850XT PE voor 230 Euro is niet veel geld! Maargoed hopelijk krijg ik ze overmorgen binnen, en dan volgen er natuurlijk gelijk resultaten. Can't wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik krijg de mijne denk ik pas in de loop van volgende week :(. maar zou dan wel resultaten posten met waterkoeling (ook al is het een reserator).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik er (na korte test) meteen een zalman vf700 op rag, maar khoop wel wat leuke resultaten te halen met deze kaart. Hopelijk klokken beide kaarten lekker over. Eentje is voor een maat van me. Hopelijk kies ik degene uit die het hoogst klokt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:54:
Ik denk dat ik er (na korte test) meteen een zalman vf700 op rag, maar khoop wel wat leuke resultaten te halen met deze kaart. Hopelijk klokken beide kaarten lekker over. Eentje is voor een maat van me. Hopelijk kies ik degene uit die het hoogst klokt! :P
Of je test ze 'sneaky' van te voren ;)

...

Zit nu ook te denken aan een Tagan TG480-U22. Voor die 5 euro extra neem ik die dan liever dan de TG480-U01.

Verder heb ik de volgende waterkoelingsset in bestelling staan.

Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/2275/dscf25092pp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/4862/dscf25174mz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/5495/dscf24933hv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/5771/dscf24952zn.jpg

Enige wat dan nog ontbreekt is wat koelingsblokjes voor het geheugen. Kan ze gelijk meebestellen of ik wacht nog even tot de HCC dagen en kijken wat ze daar hebben liggen. Weet niet of de voedingen daar ook goedkoper zijn.

...

Zodra dit allemaal binnen is ga ik em es flink martelen die GTO2 })

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 25-10-2005 19:06 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
ik heb ook zon e-mailtje gehad :)
blijkbaar was ik dus toch nog op tijd.

@ hierboven:

Kan je ff je pics resizen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Spacejam schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:54:
zou mijn voeding dit gaan trekken?
[systeem]
Als je niet (ver) gaat overclocken, lijkt me het genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Als je de GTO2 nou gewoon stock gaat gebruiken en niet gaat overclocken is 'ie sowieso toch interessanter dan de GTO?

En de artifacts waar over wordt gesproken, heb je daar altijd last van of alleen na overclocken?

ExTaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
En ze hebben 'm bij Alternate in NL toch ook?
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXS32&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Idd das vreemd... :?

Koop idd alleen een GTO² ( deze heeft een R480 Core ) en koop GEEN GT of GTO ofso de GTO² is te flashen naar 16 pipes en met een kleine OC heb je dan een X850XT(PE) _/-\o_

Ik heb hem ook en WAUW ( Zie mijn post op page 4 ) wat een kaart voor dat geld...
( ik had hem voor 214,22 bij empc.nl ) neem anders dit topic even goed door.

[ Voor 52% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://x2.putfile.com/10/29012593664-thumb.jpg
Nieuw, de X800 GOT² :P

Maar is deze kaart ook in AGP, of alleen pci-e?

Afbeeldingslocatie: http://x2.putfile.com/10/29012593664-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:18
Zow, zie dit topic nu pas, maar heb zo`n ander halfuur stug zo`n beetje alles in het nederlands, engels en duits (wat daarvan te begrijpen viel:P) erover gelezen, en met het oog op donderdag, als m`n salaris weer komt }) ben ik toch wel zwaar aan het overwegen om ook alles er aan te doen er eentje in m`n bezit te krijgen.

Nu eerst afwassen, en daarna meteen naar alternate (nl & de) empc en wat belgische shops mailtje sturen met de vraag of ze hem nog kunnen leveren })

//edit: Wie heeft er intresse in een X600XT met Arctic Cooling ATI Silencer })

[ Voor 9% gewijzigd door magiel op 25-10-2005 20:27 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Nou ja helaas voor mij is gister mn moederboord overleden en compu ik nu vrolijk op ouders pc...Moederbordje is dood...heb ook mn GTO² geannuleerd. Baal er wel van. Maar goed. Omdat ik nu eenmaal goed zielig kan doen en m'n ouders gek zijn schenken ze mij een gedeelte van de nieuwe hardware. Ga het maar gelijk goed aanpakken dan...
Had graag hier wat testjes gedaan met jullie maar helaas:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
MeMoRy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:34:
[...]

Als je niet (ver) gaat overclocken, lijkt me het genoeg...
kben dus eigenlijk wel van plan om die vga flink te gaan overklokken. cpu is verder niet overgeklokt.

voeding bleef met een 6800le nog wel helemaal koud. fan kon in princiepe gewoon uit. weet niet of dat ook iets met het verbruikte vermogen te maken heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Avvd op 25-10-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 20:29
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan om een Sapphire X800 GTO² aan te schaffen. Bij Descom bestelt en gisteren binnen. Het is de Lite versie dus zonder games. Draai nu als X850 XT PE. Heb niet de indruk dat ie veel sneller kan (volgens ATITool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Biker652 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:13:
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan om een Sapphire X800 GTO² aan te schaffen. Bij Descom bestelt en gisteren binnen. Het is de Lite versie dus zonder games. Draai nu als X850 XT PE. Heb niet de indruk dat ie veel sneller kan (volgens ATITool).
Heb je ook al eens 3Dmark2005 gedraaid ? En waar draait jou Core en Men nu op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Voor alle duidelijkheid:
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben zojuist van onze leverancier vernomen dat de GTO2 videokaarten binnen zijn gekomen, wij zullen deze vandaag nog met ons eigen vervoer ophalen. Wij verwachten de GTO2 kaart morgen voor u te kunnen reserveren en wanneer van toepassing aan u te kunnen versturen.

U kunt ook op onze site deze informatie opvragen, door gebruik te maken van de inlog mogelijkheid. Deze informatie wordt realtime bijgewerkt.

U kunt via http://www.empc.nl uw orderstatus en -historie volgen.
Met de volgende gegevens kunt u inloggen:
Gebruikersnaam: ***
Wachtwoord: ***

Wij gaan er van uit u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Empc Solutions
De Amstel 64b
8253 PC Dronten
Telefoon: 0321-843402
Fax: 0321-843403
E-mail: info@empc.nl
Website: http://www.empc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 20:29
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:32:
[...]

Heb je ook al eens 3Dmark2005 gedraaid ? En waar draait jou Core en Men nu op ?
Heb alleen nog maar 3DMark03 gedraaid, score: 12376.

Core draait op 540, Mem 590.

Bij 'find max core' van het ATITool hing de PC bij 563 en bij 'find max mem' detecteerde het tool artifacts op 582. Heb zelf bij 540/590 nog geen artifacts kunnen zien.

Kaart is idle 35 graden en heb hem nog niet warmer gekregen dan 65 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
waar blijft eigenlijk de NL walk trough :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Voor de 10e keer: Megawebshop is TRAAG!!!! ik heb geen voeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
geknipt

[ Voor 97% gewijzigd door Ibidem op 26-10-2005 11:34 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Een zware dikke -10 aan negatieve feedback, vanwege oplichting en dan ga jij er vanuit dat mensen je nog vertrouwen?

Nou mensen ik zou deze knakker dus absoluut niet vertrouwen. Bah ik hoop trouwens dat je gebanned wordt!

De directeur van EMPC vertelde mij trouwens dat de laatste levering aan hun geleverd wordt en dat waren 30 stuks, dus 17 aan jou. Laat me niet lachen :|

[ Voor 26% gewijzigd door STIMPPYYY op 26-10-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
STIMPPYYY schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:34:
Een zware dikke -10 aan negatieve feedback, vanwege oplichting en dan ga jij er vanuit dat mensen je nog vertrouwen?

De directeur van EMPC vertelde mij trouwens dat de laatste levering aan hun geleverd wordt en dat waren 30 stuks, dus 17 aan jou. Laat me niet lachen :|
ook geknipt, ik ga geen meningsverschillen via dit topic cq. forum laten lopen. Heb een andere weg gevonden.

[ Voor 54% gewijzigd door Ibidem op 26-10-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Dan is het makkelijk: geen haast hebben met de levering en niet vooraf betalen :D

Maar goed waarom zou je zelf meer dan 2 kaarten kopen? Ik vind 1 al genoeg... hij staat nu mooi in de kast... in de originele verpakking :( :( :( :( :( stomme megawebshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen agp versie van deze kaart he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
MeMoRy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:03:
Dan is het makkelijk: geen haast hebben met de levering en niet vooraf betalen :D

Maar goed waarom zou je zelf meer dan 2 kaarten kopen? Ik vind 1 al genoeg... hij staat nu mooi in de kast... in de originele verpakking :( :( :( :( :( stomme megawebshop...
Waarom 2? Een voor mezelf en de ander voor mijn broertje, die is net geslaagd voor zijn RBW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Tekn0z schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:31:Ik heb mijzelf er zojuist nog 2 aangeschaft :)
Maar je zei "nog twee": dan had je er dus al twee, en heb je er nu 4....

Overigens is hij niet AGP, nee. Ik zal het wel in de TS zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.zercom.nl kreeg ik net een mailtje van dat ze de kaarten ook krijgen en dat de levertijd 1 tot 3 dagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeMoRy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:53:
Voor de 10e keer: Megawebshop is TRAAG!!!! ik heb geen voeding...
En ik zit te wachten tot Azerty is een keer mijn Case binnenkrijgt :(
20 dagen geleden me order besteld voor alle onderdelen van me nieuwe comp. Behalve me vidkaart want die had ik bij EMPC, maar ik zit nog steeds te wachten tot ze eindelijk is die Case op vooraad krijgen :(

Ik wil me GTO² testen!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
misschien wat interessante info van empc:
Geachte heer,

Alle door ons geleverde batch kaarten hebben 12 pipelines open staan, en worden
allemaal zonder de X850 bios erop geleverd. Hier is geen uitzondering in. De
kaarten worden vooraf gecontroleerd op bios, inlaaddata, serienummer en nog een
aantal zaken.

Indien de kaart van BIOS versie aangepast wordt, is er sprake van het vervallen
van de garantie. Bij ons is uiteraard ook bekend dat de kaart door middel van
een softmod aan te passen is. Geen probleem, maar uw garantie vervalt daarmee,
gezien u het product buiten de specificaties van de fabrikaat laat draaien. Het
is voor ons zichtbaar te maken indien hij aangepast is ( geweest ). Ik weet dat
de mod uitvoeren ervoor zorgt dat u een zeer goede aankoop hebt gedaan, maar
zoals ook u bekend, overklokken is een risico wat u neemt, daar draagt een
fabrikaat / leverancier geen verantwoordelijkheid voor.

Indien u niets aanpast, is er ook absoluut geen probleem m.b.t. de garantie.

Ik ga er van uit u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Theo Mulder
Empc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Spacejam schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:53:

[...]
Duidelijk maar ik denk dat toch 99,9 % hem gaat flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik ga hem op het begin nog niet flashen. pas als hij te langzaam wordt en dat duurd nog wel even.

[ Voor 20% gewijzigd door Avvd op 26-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang zit er ook alweer garantie op? (1jaar dacht ik)

dan ga ik na de garantie wel flashe,want dan is die alweer wat slomer:P en dan kan die de nieuwere kaarten wat meer bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:17:
hoelang zit er ook alweer garantie op? (1jaar dacht ik)

dan ga ik na de garantie wel flashe,want dan is die alweer wat slomer:P en dan kan die de nieuwere kaarten wat meer bij houden.
Wettelijk 2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

En ik zit te wachten tot Azerty is een keer mijn Case binnenkrijgt :(
20 dagen geleden me order besteld voor alle onderdelen van me nieuwe comp. Behalve me vidkaart want die had ik bij EMPC, maar ik zit nog steeds te wachten tot ze eindelijk is die Case op vooraad krijgen :(

Ik wil me GTO² testen!!! :(
Toevallig ook een Antec Sonata II besteld?

Ik zit ook al bijna 2 weken te wachten. Heb gister nog mailtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat duurt dan nog wel even:P, hopelijk kan ik die tekst van dat overclocke dan nog ergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impact99 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:25:
[...]

Toevallig ook een Antec Sonata II besteld?

Ik zit ook al bijna 2 weken te wachten. Heb gister nog mailtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen.
Ja :(
Ik heb gister ook een mailtje gestuurd en ook nog niks gehoort.
Eerst reageerde ze met alles wat ik vroeg heel snel, maar nu geven ze geen antwoord meer. Als ik vanmiddag nog niks heb gehoort bel ik wel even... want het duurt nu wel heel lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik ben een zeer gelukkig man. Gister opgebeld naar empc en wat was tot mijn verbazing hun antwoord: "Ze komen morgen binnen! Als u er een wilt moet u NU bestellen, want we hebben er nog maar 20 - 30 over. Er schijnen nogal wat 'tweakers' te zijn die ook zo'n ding willen hebben." Nou dat liet ik mij niet tweemaal zeggen.

Gelijk besteld uiteraard, en hij is al gereseveerd. Dus als jullie snel zijn, heb je mss nog mazzel. Er zijn uiteraard nog maar 19-29 beschikbaar ;).
Sapphire Radeon X800 GTO2 256MB GDDR3 PCI-E TV-OUT DVI 219,77 Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
er zijn er nog maar iets meer dan 10 over want eind vorige week waren er al 17 besteld van de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spacejam schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:53:

[...]
Lijkt mij bijna onmogelijk om te controleren als je van de orginele BIOS een backup maakt, aangezien er maar 1 BIOS chip op de kaart zit...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ze deze topic doorlezen, en iedereen post blij dat ze hun pipelines hebben geunlocked, weten hun al dat je het heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Betwijfel dat ze uberhaupt nog garantie gaan geven op deze kaarten, nu ze weten dat iedereen ze besteld om ze te flashen naar een x850 XT (PE) met alle pipelines open.

Denk niet dat er veel mensen zijn die simpelweg bestellen en gaan gebruiken als x800 GTO2...

En zoals je al eerder in het topic las, is ieman terug geweest met de GTO2 en die had ook de oude bios erop staan. Maar ze konden toch aflezen dat de extra pipelines open waren gegooid en exact tot welke frequency hij z'n gpu/mem had gehad.

Nee, tis een mooi koopje maar garantie kan je simpelweg naar fluiten. :Z

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Voor de mensen die nog GTO2's zoeken:
Kwam hem toevallig tegen op bytesatwork.be

http://www.bytesatwork.be...ductid=20680&cat=0&page=1

voor 220 :)
Verzending is gewoon hetzelfde als normaal.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Laatst online: 29-01-2024
en ik maar denken dat ik moest haasten met m'n asus x800xt (AGP) halen voor 250euro een paar weken terug, had ik toch maar ff gewacht!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Wow.... dat is een nieuwe doos :????? bizar! Gek voor een limited product...

Afbeeldingslocatie: http://www.bytesatwork.be/shop/files/master/images/thumbs/t_20680.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

Ja :(
Ik heb gister ook een mailtje gestuurd en ook nog niks gehoort.
Eerst reageerde ze met alles wat ik vroeg heel snel, maar nu geven ze geen antwoord meer. Als ik vanmiddag nog niks heb gehoort bel ik wel even... want het duurt nu wel heel lang :(
Kast is binnen volgens de site en me bestelling wordt verzameld. Dus als alles meezit krijg ik morgen 3 bestelling van 3 verschillende bedrijven binnen. En kan ik me nieuwe pc in elkaar gaan zetten en me nieuwe kaartje gaan testen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Osdorp-Dude schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:01:
Betwijfel dat ze uberhaupt nog garantie gaan geven op deze kaarten, nu ze weten dat iedereen ze besteld om ze te flashen naar een x850 XT (PE) met alle pipelines open.

Denk niet dat er veel mensen zijn die simpelweg bestellen en gaan gebruiken als x800 GTO2...

En zoals je al eerder in het topic las, is ieman terug geweest met de GTO2 en die had ook de oude bios erop staan. Maar ze konden toch aflezen dat de extra pipelines open waren gegooid en exact tot welke frequency hij z'n gpu/mem had gehad.

Nee, tis een mooi koopje maar garantie kan je simpelweg naar fluiten. :Z
Toch geloof ik het nog steeds niet, volgens mij hebben ze gewoon dit topic gevolgd ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste