GoT II Alliance: Ogame - Universum

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:17
Ik lees hier telkens dat iedereen dik bezig is mijn zijn/haar vloten. maar nu krijg ik telkens de ze foutmelding als ik iets wil versturen " Vloot kon niet gestuurd worden!
Deze planeet kan niet bespioneerd worden vanwege beginners bescherming! " En dat terwijl mijn melkweg genoot hem wel kan bespioneren/aanvallen.

wat doe ik fout?!

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Als je een bepaald aantal punten meer hebt als je tegenstander kan je diegene niet aanvallen. Dat heet beginners bescherming. Zoek met de optie melkweg tegenstanders op die niet groen zijn die kan je wel scannen en aanvallen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
esvier schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:10:
Ik lees hier telkens dat iedereen dik bezig is mijn zijn/haar vloten. maar nu krijg ik telkens de ze foutmelding als ik iets wil versturen " Vloot kon niet gestuurd worden!
Deze planeet kan niet bespioneerd worden vanwege beginners bescherming! " En dat terwijl mijn melkweg genoot hem wel kan bespioneren/aanvallen.

wat doe ik fout?!
Dan heb jij net iets meer dan 5x zijn score en jouw melkweggenoot net iets minder. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Btw, waarom kreeg ik nou geen resources met die aanval die ik postte? Hij had nog wel degelijk resources en er kwam een vrachtschip terug, maar nu heb ik geen grondstoffen ervoor gehad, weird right? Jammer hoor.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me er ook voor aangemeld.
Heb het spel gezien bij een collega en ben inmiddels lid van de GOT II alliance.
Ben benieuwd wat ik er van bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

*edit* nevermind, je buurman is je beste vriend, thnx maus :) ! *edit*

[ Voor 79% gewijzigd door Cassius op 26-10-2005 01:35 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Jammer dat wij niet in het ogame topic van GOT 1 kunnen kijken, want die staat in de huiskamer als ik het goed heb.

Kunnen ze die ook niet verplaatsen naar spielerei? Want die zijn al een stuk verder denk ik, kunnen we misschien nog bruikbare tips uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Lijkt me niet handig, dan kan iedereen het topic lezen. Ik denk dat de meeste mensen die daaraan meedoen dit topic ook wel volgen (zoals ik), heb niet het gevoel dat je heel erg veel relevante shit mist.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

heb me ook aangemeld :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 20:55
stalscu schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 03:08:
Jammer dat wij niet in het ogame topic van GOT 1 kunnen kijken, want die staat in de huiskamer als ik het goed heb.

Kunnen ze die ook niet verplaatsen naar spielerei? Want die zijn al een stuk verder denk ik, kunnen we misschien nog bruikbare tips uit halen.
Ik denk dat de meeste spelers van GoT || wel huiskamer toegang hebben, dus als er echt iets belanmgrijks in staat dan hoor je het wel. Net wat degene boven mij zegt, er stond nog niet echt veel belangrijke info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

code:
1
Een buitenlands vloot van planeet Matrix [3:122:12] werd opgemerkt bij je planeet ARC solaris [3:122:5]. Kans op contra espionage: 0 %

dit wil toch zeggen dat ie alleen gekeken heeft?.

en volgende vraag die al eerder is gesteld.
wat kan ik beter bouwen?, zonne energy of fusie centrales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
In het begin zonne energie centrales, maar op een gegeven moment zullen fusie centrales je goedkoper uitkomen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

momenteel heb ik lvl 9 zonne energy,
en lvl 1 fusie, omdat ik wou kijken hoe da ging.

maar ik ga dan verder met zonne enery centrales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wat is dit nou weer?

Vloot kon niet gestuurd worden!
Multi-alarm! Vloot kan niet naar die speler gestuurd worden!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Multi alarm krijg je als die speler een of meerdere dezelfde ip's heeft gebruikt als je eigen account. Bijvoorbeeld een schoolgenoot, collega of omdat je dynamisch ip hebt.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

multi-alarm is denk'k als je naar iemand met hetzelfde IP wil zenden

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Oh my god wat zijn die impuls motoren DUUR hey :/ ! Niet te zuinig, had vannacht btw deze raid -->

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
8919 Metaal, 5751 Kristal en 2207 Deuterium

Daar was ik toch wel erg blij mee :) ! Maar toch was het eigenlijk nog niet zoveel, ik stuurde 5 vrachtschepen en 5 kleine gevechtsschepen, hij had 20k metaal, 16k kristal en 5k deut. Waarom neem ik dan toch niet zoveel mee? 9000+5500+2000 = 16500 ... terwijl die vrachtschepen 25000 mee kunnen nemen. Misschien beter toch sturen zonder de gevechtsschepen erbij?

En of iemand nog even wil kijken naar mijn andere vraag aub :) . Die luidde: waarom nam mijn vrachtschip (dat als enige uit een gevecht van 7 overbleef) geen grondstoffen mee naar huis terwijl die nog een goed aantal op de target planeet waren :( ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

:P lol vanacht wel iets vna 4K aan materiaal buitgemaakt, iemand was me voor :|

Nog Deut over mensen, 5K ruilen voor 50/50% metaal kristal, wie meld!

[ Voor 211% gewijzigd door Steffy op 26-10-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 12:26
Gister ook begonnen toen ik dit topic in de active topic list zag staan. klinkt al een leuk spelletje. net even door 29 pagina's geworsteld maar wel wat bruikbare dingen gelezen. Nog een vraag: zijn die racket silos nu nuttig of kan ik beter meteen lasers proberen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Stef je moet wat duidelijker zijn in je zin --> betekent dat dat jij nog deut over hebt of dat jij metaal en kristal wil krijgen voor deut.

Het woord ruilen is verwarrend, zo van "ik wil metaal ruilen voor kristal" --> dan weet je niet of je metaal wil of geeft. Je kan beter zeggen --> "Ik ben op zoek naar metaal en bied daarvoor kristal". Dan is het helder.

Om op je vraag terug te komen, ikzelf heb kristal nodig, heb wat deut over :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

schroei schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:07:
Gister ook begonnen toen ik dit topic in de active topic list zag staan. klinkt al een leuk spelletje. net even door 29 pagina's geworsteld maar wel wat bruikbare dingen gelezen. Nog een vraag: zijn die racket silos nu nuttig of kan ik beter meteen lasers proberen te maken
Die raketlanceerders zijn zeker niet nutteloos, vooral in volume doen ze best wat damage. Maar de slagzin is om op 3 lasers 1 raket te plaatsen, dus lasers krijgen wel de voorkeur (ze zijn in veel opzichten beter). Succes, welkom bij de alliantie :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

5K Deut over en wil er graag 2500/2500 metaal kristal voor terug hebben. Zit me tekorten ondanks dat alles al dik boven niveau 10 zit 8)7

Er is trouwens aan het raiden geen lol meer te beleven, alles bij mij in de buurt zit wel in een alliantie, ik kan echt helemaal niks meer en een beetje 2 dagen zitten wachten op resources begint me de neus uit te komen. We moeten echt eens even wat aanvallen want alliantie loze mensen zijn er bijna niet meer, bij mij in de buurt tenminste niet :(

[ Voor 57% gewijzigd door Steffy op 26-10-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:44
Ik bied 5K metaal + 5K deut voor 7500 kristal

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:30

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hacku schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:19:
In het begin zonne energie centrales, maar op een gegeven moment zullen fusie centrales je goedkoper uitkomen.
Zonne-energie centrale (Niveau 16 )
Zonne-energie centrales converteren foton energie naar electrische energie voor gebruik door vrijwel alle gebouwen en structuren.
Benodigd: Metaal:49.263 Kristal:19.705
Productie tijd: 4u 35m 52s
Fusie centrale
Een kernfusie reactor die een helium atoom produceert uit twee deuterium atomen, hierbij gebruik makend van extreem hoge temperaturen en druk.
Benodigd: Metaal:900 Kristal:360 Deuterium:180
Productie tijd: 05m 02s
idd, maar het zuipt wel continue mijn deut. Voor zonne-energie centrales betaal je maar 1 keer.

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb me ook maar 's aangemeld :) Eerste kristal en metaalmijn zijn af en de zonne-energiedinges wordt mometeel geupgrade naar niveau 2 :)

[ Voor 63% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 12:03 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

rapture schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

[...]

[...]

idd, maar het zuipt wel mijn deut.
Het valt wel mee hoor, het neemt minder dan dat je er voor terug krijgt, ik gebruik het ding wel maar dat is eigenlijk alleen omdat ik toch al 30K aan deut heb dan kun je dat tijdelijk wel op een lager pitje zetten en metaal/kristal flink upgraden zodat je als je genoeg binnen krijgt je centrale weer kunt upgraden en je fusie weer even uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
Dan ook maar eens begonnen, eens kijken wat de verslavingsfactor is :9

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:05:
Het valt wel mee hoor, het neemt minder dan dat je er voor terug krijgt, ik gebruik het ding wel maar dat is eigenlijk alleen omdat ik toch al 30K aan deut heb dan kun je dat tijdelijk wel op een lager pitje zetten en metaal/kristal flink upgraden zodat je als je genoeg binnen krijgt je centrale weer kunt upgraden en je fusie weer even uit kunt zetten.
Dat ziet er goed uit, ik ga ff een fusiecentrale neerzetten, dan kan ik mijn tijdelijke deut-overschotten kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
rapture schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

[...]

[...]

idd, maar het zuipt wel continue mijn deut. Voor zonne-energie centrales betaal je maar 1 keer.
Dat valt op zich wel mee. Een fusie 3 levert je 200 energie per uur op en kost je slechts 46 deut per uur. Dat lijkt misschien veel, maar dat valt allemaal best mee :) Natuurlijk moet je niet te hoog gaan met die fusie centrale.

/edit
Zie ook Steffy :)

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 26-10-2005 12:55 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zeer zeer zeer slecht nieuws :'(
de 5 allersterkste spelers zitten in een nieuwe alliantie genaamd S.180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we zijn er geweest.... :'(

edit: alleen de top 20 word er in geaccepteerd :|

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:55:
de 5 allersterkste spelers zitten in een nieuwe alliantie genaamd S.180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooi moment voor mij om te beginnen dus? :X Er is iemand onderweg naar mijn planeet met voorraden en hij hoeft er niks voor terug te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:55:

Is dat slecht nieuws? volgens mij niet hoor....dat en als ze te "braggish" worden dan is het maar de vraag of ze 1000 aanvallers per planeet overleven.

In menselijke groepen kunnen de zwakkeren namelijk samen werken om de sterkere onderuit te halen....

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

Is dat slecht nieuws? volgens mij niet hoor....dat en als ze te "braggish" worden dan is het maar de vraag of ze 1000 aanvallers per planeet overleven.

In menselijke groepen kunnen de zwakkeren namelijk samen werken om de sterkere onderuit te halen....
nou dat kan ook met GOT II gebeuren maar wij zijn alleen groot niet sterk en als ze 1 ster des doods hebben overleven zie die aanval dik.

ow by the way is er een player met een ster des doods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat is niet echt slecht nieuws, eerder uitdagend :) . Overigens, hoi Grrrrrene :> (het duurt dus 12 uur bijna voordat mn schippie terug is, jij zit in een uithoek hey, poe.)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh, geen idee :P

Maar euhm, m'n vriendin wil ook meespelen, maar we zitten op 1 IP. Nu heb ik in die FAQ gelezen dat het niet gewaardeerd wordt dat je vanaf 1 IP 2 accounts bij dezelfde aliantie hebt, omdat je dan van multi-accounting wordt verdacht.

Dat ik in een uithoek zit zou voor mij als beginner juist een voordeel moeten zijn, toch?

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:01:
[...]

Mooi moment voor mij om te beginnen dus? :X Er is iemand onderweg naar mijn planeet met voorraden en hij hoeft er niks voor terug te hebben.
IS ook in UNi1 zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

nou dat kan ook met GOT II gebeuren maar wij zijn alleen groot niet sterk en als ze 1 ster des doods hebben overleven zie die aanval dik.

ow by the way is er een player met een ster des doods?
wel in org niet in uni 1 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Beetje moedeloos van het scannen, ondertussen heb ik denk ik wel 50 planeten gescant maar niet 1 komt in aanmerking voor een raid, zit totaal verkeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:10:
Oh, geen idee :P

Maar euhm, m'n vriendin wil ook meespelen, maar we zitten op 1 IP. Nu heb ik in die FAQ gelezen dat het niet gewaardeerd wordt dat je vanaf 1 IP 2 accounts bij dezelfde aliantie hebt, omdat je dan van multi-accounting wordt verdacht.

Dat ik in een uithoek zit zou voor mij als beginner juist een voordeel moeten zijn, toch?
IP controle uit. Elkaar niet helpen, aanvallen, of bij dezelfde alliantie gaan dan is het geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Silent7 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

IP controle uit. Elkaar niet helpen, aanvallen, zelfde alliantie gaan dan is het geen probleem
Bedoel je nou dat we niet in dezelfde aliantie moeten gaan? Want dan kan zij niet in de GoT II aliantie...

Onze locaties lijken ook erg veel op elkaar: 3:359:4 voor mij en 3:370:4 voor haar.

Edit: Je had je bericht dus al ge-edit. Mjah, dan kan zij dus niet bij GoT II :/ Is het mogelijk te ruilen met iemand van GoT I zodat we wel allebei voor GoT spelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar ik lach jullie ff hard uit als jullie denken dat je hun kan verslaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

:P aaaaaah zelf ook nog je naam in het groen, sommige mensen kunnen echt geen humor waarderen he maar goed omdat mensen zich aangesproken voelen zal ik het wel een andere benaming geven.

Ben er trouwens achter dat er hele stelsels leeg zijn, daar kan ik mooi in beginnen, ideaal alles voor jezelf, misschien geen planeten om te raiden maar wel keuze uit mooi planeetjes :Y)
ja je kan toch 9:xx:xx

maar je moet wel rekening mee houden met de reistijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:15:
[...]

Bedoel je nou dat we niet in dezelfde aliantie moeten gaan? Want dan kan zij niet in de GoT II aliantie...

Onze locaties lijken ook erg veel op elkaar: 3:359:4 voor mij en 3:370:4 voor haar.

Edit: Je had je bericht dus al ge-edit. Mjah, dan kan zij dus niet bij GoT II :/ Is het mogelijk te ruilen met iemand van GoT I zodat we wel allebei voor GoT spelen?
je kan heb bij vriendenlijst zetten zie gelijk of hij online is of niet en paar andere dingtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:23:
Sorry hoor maar ik lach jullie ff hard uit als jullie denken dat je hun kan verslaan 8)7
Nee, maar we hoeven ons ook niet zo druk te maken. Die gasten van S.180 zitten meerendeels
in melkweg 1. Wij grotendeels in 2 en 3. Ik denk eerder dat ze met UC of RFTDH gaan knokken
dan met ons.

Verder. Die gasten hebben inderdaad 8000 - 10.000 punten, betekend dus dat elk GoT lid beneden de 1600 punten niet aangevallen kan worden. Voor zover ik weet zijn er echt maar een paar in de gehele GoT alliantie (dus 1+2) die meer dan 1600 punten hebben.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:12:
:/ Beetje moedeloos van het scannen, ondertussen heb ik denk ik wel 50 planeten gescant maar niet 1 komt in aanmerking voor een raid, zit totaal verkeerd |:(
Zoek in stastieken en kijk hoeveel puntjes die heeft naast je?(gaat veel sneller)
en nog iets beters, ik zoek heel galaxy 1 door om een goed plaatsje te bemachten voor me kolonisatieschip pffff

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:32:
[...]

Nee, maar we hoeven ons ook niet zo druk te maken. Die gasten van S.180 zitten meerendeels
in melkweg 1. Wij grotendeels in 2 en 3. Ik denk eerder dat ze met UC of RFTDH gaan knokken
dan met ons.

Verder. Die gasten hebben inderdaad 8000 - 10.000 punten, betekend dus dat elk GoT lid beneden de 1600 punten niet aangevallen kan worden. Voor zover ik weet zijn er echt maar een paar in de gehele GoT alliantie (dus 1+2) die meer dan 1600 punten hebben.
Ik denk dat ze juist kunnen knokken in een latere stadium :P
dan is de reistijd echt niks hoor maakt niet veel uit.... en meeste toppers koloniseren ook in 2 en 3 dus maakt helemaal niks uit wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:15:

Ik heb nog wat metaal teveel, ik ga 5k naar jou sturen (een klein vrachtschip volgestampt met metaal)

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
WTF? 5k :D Serieus: ik moet daar een week voor produceren :X Thanx man :*

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:33:
[...]

Zoek in stastieken en kijk hoeveel puntjes die heeft naast je?(gaat veel sneller)
en nog iets beters, ik zoek heel galaxy 1 door om een goed plaatsje te bemachten voor me kolonisatieschip pffff
Wat zoek je, goeie keuzes voor planten, veel bewoonde planeten, anders is 3:472 wel een goeie keuze, zit 1 hele goeie in als je daar dan ff mee aanpapt zit je daar wel sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

:w

ik ben dan Grrrrrene's vriendin en ik ben ook net begonnen :)

Woei, echt al verslavend dit :)

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:39:
WTF? 5k :D Serieus: ik moet daar een week voor produceren :X Thanx man :*
Ik zit nu vooral met kristal-tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:41:
[...]

Wat zoek je, goeie keuzes voor planten, veel bewoonde planeten, anders is 3:472 wel een goeie keuze, zit 1 hele goeie in als je daar dan ff mee aanpapt zit je daar wel sterk ;)
Nee ik heb eerder versterking nodig in galaxy 1 moet daar eerst wat planetjes dumpe
Oh en trouwens het is niet toegestaan om een hogere speler te pushen(door zoals kristal te geven ect) daar voor moet je toestemming voor vragen aan de admin (of anders krijjg je een ban voor je neus)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:32:
[...]

. Wij grotendeels in 2 en 3. I.
Uni3 Waar? WAAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in galaxy 2 en 3 bedoelt hij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
rapture schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:42:
[...]

Ik zit nu vooral met kristal-tekort.
Mjah, 'k kan je eigenlijk amper kristal meegeven, want dat heb ik nodig voor m'n deuterium mijn. Bovendien lees ik hierboven dat dat niet eens mag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:43:
Oh en trouwens het is niet toegestaan om een hogere speler te pushen(door zoals kristal te geven ect) daar voor moet je toestemming voor vragen aan de admin (of anders krijjg je een ban voor je neus)
Waar moet je dat aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 15:05
Ben ook eens begonnen met het raiden van kleine inactieve planeten, best wel leuk :) Maar ik lees hierboven dat je dus geen hogere speler grondstoffen mag sturen? Lagere lijkt mij neem ik aan geen probleem (wil dat namelijk grondstoffen versturen eens proberen) En mag handelen eigenlijk wel ? Dus dat je ruilt...

Oh en hoe controleren ze het eigenlijk? :*)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Wie kan deze eens goed scannen, kan zelf niet alles zien maar voor 1 ronde lijkt me dit een geslaagde want beter is er bij mij niet.

[2:471:5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de admin van de game!! (uni 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:53:
Ben ook eens begonnen met het raiden van kleine inactieve planeten, best wel leuk :) Maar ik lees hierboven dat je dus geen hogere speler grondstoffen mag sturen? Lagere lijkt mij neem ik aan geen probleem (wil dat namelijk grondstoffen versturen eens proberen) En mag handelen eigenlijk wel ? Dus dat je ruilt...

Oh en hoe controleren ze het eigenlijk? :*)
Zij kunnen alles zien eh :P
Over het ruilen..

volgens het 3-2-1 systeem doe ik het altijd. (Deut is het duurste)
1 deut voor 2 kristal
1 deut voor 3 metal
2 kristal voor 4 metal bijvoorbeeld.

Vind ik eerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb een van die GO's van universum 2 gemaild hoe dat in z'n werk gaat met z'n 2-en vanaf 1 IP. In de FAQ stond ergens iets over dat je contact op moest nemen met zo'n GO als je problemen wilde voorkomen, dus bij deze ff gemail dat xxfile en ik echt 2 verschillende personen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Zij kunnen alles zien eh :P
Over het ruilen..

volgens het 3-2-1 systeem doe ik het altijd. (Deut is het duurste)
1 deut voor 2 kristal
1 deut voor 3 metal
2 kristal voor 4 metal bijvoorbeeld.

Vind ik eerlijk ;)
Oh ok thnx, maar hoe werkt dit dan precies? jij spreekt af dat jij een schip met zoveel X stuurt en hij stuurt tegelijkertijd een Schip met zoveel Y ?

Oh en is er nog ergens een plek waar je kan handelen, lijkt me niet de bedoeling om dat in het topic te doen... Heb namelijk redelijk wat deuterium over.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
D'r is een speciaal forum voor dit spel, opgericht door iemand van GoT. Staat wel in de startpost van dit topic :)

Ik heb trouwens mijn metaalmijn nu op niveau 3, kristal op niveau 1 en energie op niveau 3, is dat het moment om al met deuterium te beginnen of kun je beter eerst je mijnen verder verhogen? Ik wil nml graag een onderzoeks lab bouwen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Ace is blij heeft toch nog wat ruimte gevonden op een planeet waar hij 60% kans heeft dat hij groter is dan 200 :P velden in Galaxy 1

Trouwens zou het niet handig zijn om elke Gotter van allainte GoT 1 toe te voegen aan vrienden dan kan je altijd hulp vragen.....

:> Ace is klein denkt groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:00:
[...]

Oh ok thnx, maar hoe werkt dit dan precies? jij spreekt af dat jij een schip met zoveel X stuurt en hij stuurt tegelijkertijd een Schip met zoveel Y ?

Oh en is er nog ergens een plek waar je kan handelen, lijkt me niet de bedoeling om dat in het topic te doen... Heb namelijk redelijk wat deuterium over.
dit kan je op het Got forum plaatsen of die andere Got forum.. of op de algemeene Ogame forum bij handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb het ff opgezocht:
Pulling: een sterkere speler mag grondstoffen versturen naar een zwakkere
Pushing: in speciale omstandigheden en met toestemming van de GO mogen zwakkere spelers grondstoffen versturen naar een sterkere speler

http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=6373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Maar ruilen mag dus altijd? En waar leggen ze dan de grens? 10k deuterium voor 1k metaal is raar, andersom ook wel enigzins. Of zijn die 3:2:1 verhoudingen min of meer verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft het helemaal niet te letten op die regel, go's kunnen het toch niet bijhouden want er is veelste veel handel. Ik heb ook wel is 1 week lang me grondstoffen naar iemand verstuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:37:
Je hoeft het helemaal niet te letten op die regel, go's kunnen het toch niet bijhouden want er is veelste veel handel. Ik heb ook wel is 1 week lang me grondstoffen naar iemand verstuurt...
:Z Denk je nou echt ..........

ze kijken specefiek, en als je een ban heb dan is het ook een ban maar doe dit op eigen rscio.(en vooral bij de hogere spelers onder ons).
nee dat 3-2-1 systeem is een beetje algemeen dus... maar je mag natuurlijk zelf bepalen hoeveel je wilt traden met iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Heeft iemand nog tips voor in het begin? Vooral veel metaal en kristal bouwen en later pas met deuterium beginnen? Ik kan nu nml m'n metaalmijn naar niveau 4 uitbreiden of een deuterium mijn bouwen. Met die deuteriummijn kan ik een onderzoekslab bouwen, maar ik weet niet of ik daar nu al veel aan heb en of ik met die deuterium vervelende figuren naar m'n planeet lok?
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

zet ze allebij naar 8 en 6 en hou je energie op pijl eh!!!
Dat dacht ik al :)

[ Voor 75% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:56:
Heeft iemand nog tips voor in het begin? Vooral veel metaal en kristal bouwen en later pas met deuterium beginnen?
zet ze allebij naar 8 en 6 en hou je energie op pijl eh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oop, gisteren een onbezonnen aanval begonnen tegen iemand en keihard 3 Kleine aanval en 2 KV verloren :/

Woops, nu maar meteen voor de grote aanvalvliegers, wellicht dat dat beter werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:02:
Oop, gisteren een onbezonnen aanval begonnen tegen iemand en keihard 3 Kleine aanval en 2 KV verloren :/

Woops, nu maar meteen voor de grote aanvalvliegers, wellicht dat dat beter werkt :)
Altijd een paar minuten voor je aanval een sonde naar de planeet sturen en de gegevens daarvan door speedsim halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Heb ondertussen weer iemand gevonden die geheel vrijwillig zijn grondstoffen afstaat, toch altijd aardig als je ergens 10K kunt wegstelen :Y)

Mijn buurman, de enige nog actieve speler van de 6 mensen die nog bij mij zitten, is echt doodsbang, scant constant, en stuurt de hele tijd lul verhalen, meesterlijk hoor _/-\o_ ik ben echt heer en meester in mijn stelsel >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Steffy op 26-10-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Damn, 10k. Gaat lekker :D Ik heb geen idee wat er naar mij onderweg is, maar in ieder geval komt er met 1 schip 5k aan metaal :) Ik kan het zeker gebruiken, want de productie is nog maar 200 per uur ongeveer :) Heb net m'n metaalmijn naar niveau 4 geupgrade en kristal is nu m'n aandachtspunt. Daarna weer energie op peil brengen, je blijft bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
In het begin is het veel werk om al die mijen op te bouwen maar als het eenmaal draait hoef je er niet veel meer aan te doen. Heb al 2 dagen mijn mijnen op 10-10-8 staan. Mijn inkomsten komen nu uit raiden waar ik net mee ben begonnen. En dat gaat allemaal in onderzoek.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
4838 Metaal, 4240 Kristal en 179 Deuterium
Toch lekker om zomaar ff te krijgen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victenn schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:29:
In het begin is het veel werk om al die mijen op te bouwen maar als het eenmaal draait hoef je er niet veel meer aan te doen. Heb al 2 dagen mijn mijnen op 10-10-8 staan. Mijn inkomsten komen nu uit raiden waar ik net mee ben begonnen. En dat gaat allemaal in onderzoek.
als je sneller wilt groeien moet je ze echt naar 16-14-11 krijgen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik moet zometeen werken en als ik terug kom vannacht dan staan er weer veel grondstoffen op me te wachten waarmee ik mijn mijnen ga upgraden.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Die vakantiemodus, zitten daar nog regels aan? Ik bedoel: als ik een hele dag naar college ga, moet ik die dan aanzetten of wordt dat niet gewaardeerd? De grondstoffen komen dan ook niet binnen heb ik begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat vakantiemodus voor minemaal 4 dagen was weet het niet zeker staat ergens in de FaQ of in de optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vakantie modus is minimaal 2 dagen en je krijgt dan helemaal geen grondstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 17:16

Wiebbe

<none />

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:16:
Damn, 10k. Gaat lekker :D Ik heb geen idee wat er naar mij onderweg is, maar in ieder geval komt er met 1 schip 5k aan metaal :) Ik kan het zeker gebruiken, want de productie is nog maar 200 per uur ongeveer :) Heb net m'n metaalmijn naar niveau 4 geupgrade en kristal is nu m'n aandachtspunt. Daarna weer energie op peil brengen, je blijft bezig 8)7
je gaat niet zo snel he? :P

ik ben nu 1 dag aan het spelen en heb dit al klaar staan:
Metaal Mijn (Niveau 9 )
Kristal Mijn (Niveau 6 )
Deuterium fabriek (Niveau 4 )
Zonne-energie centrale (Niveau 9 )
Robot fabriek (Niveau 2 )
Werf (Niveau 1 )
Onderzoeks lab (Niveau 1 )

Met mijn werf en onderzoeks lab kan ik nog niks, dat is echt dik duur ;p
dus als ik jou was zou ik echt eerste ff je mijnen hoog zetten. Voordat je wat boeiende schepen kan bouwen moet je dacht ik werf niveau 2 hebben. Onderzoek kost minstens 2000 kristal en 1000 deut dacht ik dus dat is nu ook nog niet boeiend.

Ik moet zeggen dat die robot fabriek echt dik helpt qua build time, maar of level 2 echt nodig is is ook weer een ander verhaal want je hebt nu de resources nog niet :P

Ik wacht nu op geld voor een zonne-energie fabriek van level 10 :P
code:
1
2
Benodigd: Metaal:2.883 Kristal:1.153
Productie tijd: 32m 17s

dik duur dus :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Maar heb jij al grondstoffen gekregen van anderen? Ik ben continu aan het bouwen, het kan gewoon niet sneller :) Ik zou dus niet weten wat er niet snel aan mij gaat :)
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:37:
Robot fabriek maakt de bouwtijd / 2 dus dat kan sneller en het hangt ook af waarneer jij bent begonnen want al is hij om 1:00 snachts is begonnen en jij 5 minuten geleden dan maakt het wel uit ja ;)
Ja, 'k ben om een uur of 12 begonnen, zoals je aan mijn post kunt zien :)

[ Voor 54% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robot fabriek maakt de bouwtijd / 2 dus dat kan sneller en het hangt ook af waarneer jij bent begonnen want al is hij om 1:00 snachts is begonnen en jij 5 minuten geleden dan maakt het wel uit ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:32:
Maar heb jij al grondstoffen gekregen van anderen? Ik ben continu aan het bouwen, het kan gewoon niet sneller :) Ik zou dus niet weten wat er niet snel aan mij gaat :)
[...]

Ja, 'k ben om een uur of 12 begonnen, zoals je aan mijn post kunt zien :)
hehe, nee ik ben gister begonnen om 0800 ofzo ;)
twas maar een grapje :P

Ik heb nog niks gehad van andere mensen en heb alles zelf opbebouwd vanaf scratch. dus je hebt nog ff om in te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gaat goed komen, d'r zijn al 3 vrachtschepen onderweg om me te helpen :D Een waar warm ontvangst binnen GoT II O+

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:49:
Gaat goed komen, d'r zijn al 3 vrachtschepen onderweg om me te helpen :D Een waar warm ontvangst binnen GoT II O+
zomg!!

ik zit in GoT II en niemand geeft me wat ;)

stelletje slijmjurken bij de Mods van GoT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
't Is inderdaad wel lullig dat xxfile pas van 1 persoon metaal opgestuurd heeft gekregen, terwijl ik zelfs al 1k deuterium opgestuurd krijg (komt over exact een uur aan) ;) Kan ik dan weer mooi opmaken aan een robotfabriek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Moderator zijn heeft zo zn voordelen. Nee hoor zonder gein, ik stuurde wat naar grrrrrene omdat ik hem opmerkte als nieuwe speler (in het rood :) ). Als er andere mensen zijn die 1000 á 2000 van iets nog veel vinden, let me know :) . En NIET zover weg zitten als grrrrrene, die vlucht duurt meer dan 12 uur :o !!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sorry :*

Is het puur dat het universum dan ingedeeld wordt vanuit 1 hoek naar de andere ofzo? Want xxfile en ik zitten echt bijna naast elkaar. 'k Weet uit betrouwbare bron dat ze best nog wat kan gebruiken aan kristal en/of metaal, maar dat is dus net zo'n wereldreis ;)

Er zijn vast wel upgrades die je kunt doen aan je ruimteschepen zodat ze sneller vliegen, toch?

En ja, zo'n rode nick heeft gewoon voordelen, dat ontken ik echt niet :) Al was het maar dat je meer opvalt in zo'n topic als hier :)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Nou marzzman, dan hou ik me aanbevolen :) , alle beetjes helpen. Nickn kookgek, planeet Truffel ( :P ) Positie 3:430:4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja die upgrades zijn er zeker (verbrandingsmotoren en impulsmotoren, later ook hyperjumps ofzo :) ) maar die heb ik al heel wat. Anders was het wel zeker 14 of 15 uur geweest. The_Cook jij zit ook al 11 uur weg, poe hey. Het is voor mij niet handig heen en weer te vliegen, in die tijd kan ik meer raiden dan dat ik weggeef dus dat is niet rendabel, sowwy :> . Ik zal je iig aan mn buddylist toevoegen (en xxfile ook meteen, veel mensen online is keihendig (op zn brabants)) :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
xxfile schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:42:
:w

ik ben dan Grrrrrene's vriendin en ik ben ook net begonnen :)

Woei, echt al verslavend dit :)
1k kristal en rest metaal onderweg in klein vrachtschip, damn, je zit ver :<
andyy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:32:
jah wil iemand wat doneren aan planeet blaarde (van mij dus (A)) @3:117:12 ?:P
khep ook nog nooit genodies ontvange :X :P
Rest van mijn schepen en vloten zijn allemaal bezig, dus ik kan even niks meer.

[ Voor 36% gewijzigd door Vincentio op 26-10-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 00:25
jah wil iemand wat doneren aan planeet blaarde (van mij dus (A)) @3:117:12 ?:P
khep ook nog nooit genodies ontvange :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

ja hee nu ga ik ook ff bedelen :D

-> 2:193:7

mag van alles zijn :P

zit nu op

metaal : 5
kristal : 3
deut : 1
zon : 4

voor de rest nog niks want heb te weinig crystasks :( duurt een beetje lang :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

3:117:12 ... dat zou ik wel eens kunnen halen, ff kijken.

Editz0r :) --> Ok 2k metaal, 1.5k kristal en 1k deut onderweg, veel plezier, doe er iets goeds mee :) . En onthou me :> .

Nu hou ik weer ff op, heb nu 3 donatieschepen vliegen naar 3 targets. Laat nu de groten maar eens meehelpen, ik heb zelf nog maar 4k metaal :/ . Succes mannen (en vrouwen) :7 !

[ Voor 73% gewijzigd door Cassius op 26-10-2005 17:45 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Wat zit iedereen ver weg zeg, of ik ben gewoon een buitenbeentje maar er zit echt niemand bij mij in de buurt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wanneer ben je begonnen dan? Al die figuren die net zijn begonnen zitten dicht bij mij in de buurt. Ik heb alleen nog niet de inkomsten om anderen te ondersteunen, maar dat komt wel :) Tegen die tijd zal de rest ook wel veel verder zijn qua inkomsten en zal ik ook uren moeten reizen om een beginner te ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 10:24

sHELL

VR "connoisseur"

Universum 3 open op vrijdag 28-10-2005, uni3 heeft ACS _/-\o_

Allied Combat System!!! _/-\o_

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.